inzerce, prodej, prodám, bazar

prsní úvazek - strana 24

Počet nalezených inzerátů PRSNÍ ÚVAZEK: 698 - strana 24

Muž hledá práci jako asistent jednatele, personalista, apod.
Hledám práci v administrativě jako personalista, nebo jako asistenet jednatele, referent, technik, technolog, mistr, apod. vyřizování pošty, PC, objednávky, vedení agendy, apod. Nejlépe částečný úvazek dohodou nejlépe dva až čtyři dny v týdnu. Jsem muž 50 ÚSO stroj, pedag. a soc. práv. vzdělání. Nejlépe ve strojírenství, stavebnictví, pedag. sociálně právní oblasti. Nejlépe na vlakové trase: Benešov, Říčany, Praha a okolí, nebo Benešov, Tábor a okolí. Ihned k dispozici(pouze max. čtyři dny v týdnu)Nabídky pouze od 200 Kč čistého na hodinu. Dohoda. Tel. .
Úklid Hradec Králové
Hledáme pracovnici úklidu, vhodné i pro ID. Plat 105,- Kč/čistého, nástup ihned. Požadujeme čistý TR, spolehlivost, pečlivost. Prac. doba 7 - 19, možno po 6 hodinách, 16.200,- hrubého - plný úvazek, 120,-/hod na DPP hrubého.
Asistent/ka generálního ředitele
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti Komplexní podpora činnosti generálního ředitele Různorodá administrativní podpora (komunikace na firemní i externí úrovni, zodpovědnost za chod kanceláře) Řešení operativních úkolů a požadavků Příprava podkladů pro jednání Organizace schůzek, porad, obchodních jednání Praxe v realitách,zprostředkování uvěru Atraktivní ohodnocení Od 20 000 Kč/měsíc-odměny, bonusy Možnost profesního růstu a seberealizace Práce v mladém kolektivu s přátelskou atmosférou Aktivní využití AJ-výhodou Práce na plný úvazek Flexibilní začátek i konec pracovní doby Požadavky na zaměstnance Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním středoškolské s maturitou Ostatní znalosti Microsoft Office 365 - Pokročilý Řidičský průkaz B
Administrativní pracovník/ce - fotovoltaika
Hledáme administrativní pracovnici do kanceláře v Přelouči na fotovoltaické elektrárny. Co u nás budete dělat? Vyřizovat dotace, komunikovat se zákazníky, zajišťovat podklady pro ČEZ, fakturace, povolení atd. Co musíte znát a umět? SŠ/VŠ vzdělání, znalost práce s PC, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost. Praxe v administrativní činnosti v kanceláři. Co Vám nabízíme: Dovolená 5 týdnů, kompletní zaškolení, NTB, mobil s neomezenými daty a voláním, stravenkový paušál, penzijní připojištění, pracovní doba 7,5 hodin denně. Typ úvazku: Práce na plný úvazek Nástupní plat 25000 Kč.
Fakturant, fakturantka, referent - OZP
Kdo jsme - Český výrobce včelích úlů a masivního nábytku DOMESTAV s.r.o., působící na trhu již 21 let, přijme nového zaměstnance pro pobočku (Josefov) Olomučany (okres Blansko) - Pozice je vymezena pro osobu se sníženou pracovní schopností Pracovní pozice v chráněné dílně Co vás čeká - Řízení zakázek nářezového centra neb o zakázek ve skladu - Komunikace s odběrateli - Odpovídání na poptávky od zákazníků, vystavování faktur Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít - Základní znalost fakturace - Telefonická a emailová komunikace - Práce v některém učetním programu (používáme Money S3 - zaučíme) Požadujeme - Pečlivost, spolehlivost - Znalost práce na PC Co vám můžeme nabídnout - Svoz na pracoviště z Blanska zajištěn, z Adamova a Křtin dostupné autobusem - Dotované stravování v místě pracoviště - Nástup možný ihned - Práce na hlavní pracovní poměr - Plný i částečný úvazek - Jednosměnný provoz Pozice je vymezena pro OZP Fakturant, fakturantka, referent prodeje, vedoucí pracovník, referent zakázek, obsluha zákazníků, cenové nabídky, nabídkář, vedoucí výroby, vedoucí expedice, logistika, OZP, chráněná dílna, lehká práce, jednoduchá práce, invalidní důchodce, invalida, invalidita, ozp, tzp, chráněná dílna, chráněné pracovní místo, chráněná práce, chráněnka
Chráněná dílna, práce OZP - Vedoucí, Práce na PC
Společnost DOMESTAV TREND s.r.o. je Český výrobce včelích úlů z masivu. Přijmeme zaměstnance na pracovní pozici vedoucího. Práce je vhodná pro muže i ženy. Pracoviště je na adrese Olomučany 376, 67903 Plný nebo zkrácený úvazek (20-40 hodin týdně). Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou. Poslední 1 volné místo na tuto pozici pro nového kolegu, který by rozšířil aktuální skupinu 3 vedoucích zaměstnanců. Nejlépe na dlouhodobou spolupráci. (jiné pracovní nabídky jsou v dalších inzerátech) NÁPLŇ PRÁCE: - Zadávání práce kolektivu o velikosti asi 2 pracovníků - Příjem zakázek od kolegů, zadávání do zakázek do programu na PC OČEKÁVÁME: - Uživatelská znalost práce na PC - Základy programu Word, Excel NABÍZÍME: - Zajišťujeme zdarma dopravu z Blanska, dále je pracoviště dostupné autobusem na trase Adamov -> Křtiny - Ubytování v místě pracoviště (bez dojíždění) - Stravování v místě pracoviště - Jednosměnný denní provoz - Nástup možný ihned - Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na obědy, stravování v místě pracoviště, pracovní doba dle domluvy POŽADUJEME: - Pečlivost - Spolehlivost - Kolegialita Pozice je POUZE pro OZP v 1. 2. nebo 3. stupni invalidity. vedoucí, mistr, administrativní pracovník, předák, brigáda OZP, výpomoc, chráněná dílna, lehká práce, jednoduchá práce, invalidní důchodce, invalida, invalidita, ozp, tzp, chráněná dílna, chráněné pracovní místo, chráněná práce, chráněnka
Hledám práci z domu/brigádu
Dobrý den, sháním práci z domu na PC. Částečný úvazek nebo brigáda. Zadávání dat do PC, administrativa, překlady, tvorba textů, podkladů apod.
Personalista s němčinou
Do našeho týmu hledáme pomocnou ruku na práci spojenou s asistenční a administrativní prací v kanceláři v Praze. Práce je vhodná pro studenty VŠ bez praxe (všemu potřebnému naučíme). Co očekáváme? • Výborné komunikační schopnosti v NJ, • Zkušenost v interním HR – výhodou, • Zodpovědný a pečlivý přístup k práci. Co nabízíme? • Neformální, přátelské prostředí malého kolektivu, • Práci na částečný úvazek nebo brigádně dle domluvy, • Dlouhodobou spolupráci, • Neomezená káva na pracovišti. V případě zájmu, neváhejte nám zavolat +420 , budeme se těšit!
KURÝR rozvoz pro WOLT - PLZEŇ
PŘIJMEME KURÝRY PRO ROZVOZ WOLT v Plzni Jezdit můžete: VLASTNÍM autem/ motorkou / Kolem nebo elektro-koloběžkou. Rozvážet se dá od pondělí do neděle většinou od 8:00 do 23:00. Směny si plánujete sami předem tak jak Vám osobně práce vyhovuje a můžete tak ježdění skloubit s Vašimi koníčky, studiem, rodinou a tak dále. Kurýr vždy jezdí podle navigace v aplikaci(waze, google maps apod.), ale znalost daného města je určitě výhodou. Aplikace dává kurýrům také užitečné tipy, např kde zaparkovat nejlépe a nejblíže v okolí místa vyzvednutí/ doručení. Práce je vhodná i pro maminky na mateřské nebo studenty. Spolupráce je možná na plný úvazek nebo částečný či brigádně. Co od Vás očekáváme: Spolehlivost, samostatnost a slušné vystupování. Český jazyk nebo Angličtinu (podmínkou pro cizince je umět alespoň nějaké základy Česky). Vlastní chytrý telefon. Chuť pracovat. Věk 15+ Co Vám můžeme nabídnout: FIREMNÍ SIM S NEOMEZENÝM VOLÁNÍM A DATY ZDARMA Férové jednání a přátelský kolektiv Flexibilní pracovní dobu (je možné přizpůsobit směny podle Vašich potřeb) Dobré finanční ohodnocení - 300 - 450 Kč / hod. VÝPLATA vždy po 14 dnech (tedy 2x měsíčně) Možnost servisu vašeho vozu v našem servisu za náklady. Spolupráci na DPP nebo Živnost. V případě zájmu se můžete rovnou registrovat jako uchazeč o tuto práci zde: V případě dalších dotazů volejte na nebo pište na fairdrivercz@ KURYR WOLT ROZVOZ RIDIC JIDLO BRIGADA PRACE PLZEŇ
Administrativní pracovník / asistentka
Hledám práci na pozici administrativního pracovníka/asistentky, nejlépe na zkrácený úvazek v okolí Frýdku-Místku či Frýdlantu nad Ostravicí. Práce na PC v programech Word, Excel, vystavování faktur, příjem objednávek, zapisování, archivace dokumentů, komunikace s úřady, se zákazníky, zajišťování chodu kanceláře atd. Praxi mám více než 8 let.
Asistentka v nákladní dopravě
Do našeho týmu nákladní dopravy hledáme novou kolegyni na pozici asistentka/fakturantka Sídlo Přízřenice - Brno NÁPLŇ PRÁCE: - zajištění běžného chodu kanceláře - fakturace objednávek - chystání podkladů pro účetní - řešení pojistných událostí - evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence - komunikace se zákazníky - personalistika - zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb - plnění individuálních úkolů od jednatele společnosti POŽADAVKY: - min. SŠ vzdělání (práce vhodná pro absolventy) - základní znalost AJ - základní znalost práce na PC - komunikativnost - zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost NABÍZÍME: - možnost aktivně se podílet na růstu a rozvoji společnosti - příjemný a motivovaný kolektiv - práci na plný úvazek - pracovní smlouvu na dobu neurčitou - velmi dobré finanční ohodnocení – nástupní mzda 30.000,- kč čistého. Nástup možný ihned. Kontakt: ivo.rosol@, + 420
KURÝR rozvoz pro WOLT - ČESKÉ BUDĚJOVICE
PŘIJMEME KURÝRY PRO ROZVOZ WOLT v Českých Budějovicích Jezdit můžete: VLASTNÍM autem/ motorkou / Kolem nebo elektro-koloběžkou. Rozvážet se dá od pondělí do neděle většinou od 8:00 do 23:00. Směny si plánujete sami předem tak jak Vám osobně práce vyhovuje a můžete tak ježdění skloubit s Vašimi koníčky, studiem, rodinou a tak dále. Kurýr vždy jezdí podle navigace v aplikaci(waze, google maps apod.), ale znalost daného města je určitě výhodou. Aplikace dává kurýrům také užitečné tipy, např kde zaparkovat nejlépe a nejblíže v okolí místa vyzvednutí/ doručení. Práce je vhodná i pro maminky na mateřské nebo studenty. Spolupráce je možná na plný úvazek nebo částečný či brigádně. Co od Vás očekáváme: Spolehlivost, samostatnost a slušné vystupování. Český jazyk nebo Angličtinu (podmínkou pro cizince je umět alespoň nějaké základy Česky). Vlastní chytrý telefon. Chuť pracovat. Věk 15+ Co Vám můžeme nabídnout: FIREMNÍ SIM S NEOMEZENÝM VOLÁNÍM A DATY ZDARMA Férové jednání a přátelský kolektiv Flexibilní pracovní dobu (je možné přizpůsobit směny podle Vašich potřeb) Dobré finanční ohodnocení - 300 - 450 Kč / hod. VÝPLATA vždy po 14 dnech (tedy 2x měsíčně) Možnost servisu vašeho vozu v našem servisu za náklady. Spolupráci na DPP nebo Živnost. V případě zájmu se můžete rovnou registrovat jako uchazeč o tuto práci zde: V případě dalších dotazů volejte na nebo pište na fairdrivercz@ KURYR WOLT ROZVOZ RIDIC JIDLO BRIGADA PRACE CESKE BUDEJOVICE BUDEJICE
Na pozici - Vedoucí pracovní skupiny
Nabízíme: • mzdu až 40.000, - Kč • firemní akce • individuální odměny • stravenky • 5 týdnů dovolené • perspektivní pracovní činnost na zajímavých projektech • stabilní zázemí prosperující české společnosti • nástup možný ihned Náplň práce: • kompletní správa přidělených projektů • zpracování obchodních nabídek (nákup) • analýza a vyhodnocování dat ze systému GPS Požadujeme: • min. SŠ, technicko-ekonomický obor výhodou • analytické myšlení • znalost MS Excel, Word • aktuální přehled o moderních technologiích • výborné organizační a vůdčí schopnosti Typ pracovního poměru: • po zaškolení práce na plný úvazek
Administrativní pracovník/ce
Přijmeme administrativního pracovníka/ci do naší kanceláře na Brno-jihu. Sháníme zodpovědnou, spolehlivou a pečlivou osobu. Nabízíme: • zajímavou a různorodou práci v příjemném kolektivu • stravenkový paušál • zaučení ve všech aspektech práce • nástup možný ihned • úvazek a odměna na vzájemné dohodě Požadujeme: • min. SŠ s maturitou • uživatelská znalost práce na PC, znalost MS Office (Excel, Word) • kvalitní písemný projev v českém jazyce • komunikativnost, samostatnost, organizační schopnosti Výhodou: • orientace ve mzdové a personální agendě • orientace ve veřejných zakázkách • zkušenosti s fakturací • aktivní řidič sk. B Kontakt: V případě Vašeho zájmu nám zašlete Váš životopis nám na adresu: Pracoviště: Kaštanová 637/141e, Brno-jih Parkoviště přímo u firmy, zastávky MHD v okolí
SPEDITÉR /KA - DISPEČER/KA
SPEDITÉR /KA - DISPEČER/KA V našem týmu bychom rádi uvítali člověka, který má rád výzvy a je plný nápadů a energie, chce se podílet na neustálém rozvoji naší společnosti, na pozici : Speditér / dispečer tuzemských a zahraničních přeprav Co budete dělat: • Spediční a administrativní činnost (cenotvorba, výpočet km, objednávky apod), • Zástup hlavního dispečera • Komunikace se zákazníky a dopravci • Organizovat import, export z EU s externími dopravci • Řešit operativní problémy • Plánovat, optimalizovat a řídit Co od Vás očekáváme? • Zkušenosti na pozici speditér / dispečer • Schopnost práci si efektivně naplánovat, výborné organizační schopnosti • Přesnost a důkladnost • Aktivní znalost anglického, německého jazyka podmínkou • Aktivní řešení problémů • Samostatnost i spolupráci v týmu Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva, v případě zájmu možno i na živnostenský list Nástup možný ihned V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat +420 252 950 životopis zasílejte na e-mail: office@
DO NAŠEHO KAKTUSÁCKÉHO TÝMU  HLEDÁME ASISTENKU ‼️
DO NAŠEHO KAKTUSÁCKÉHO TÝMU HLEDÁME ASISTENKU ‼️   ✅ od 1.5.2023   ✅ Pobočka na Hlavní třídě v Ostravě-Porubě   Co nabízíme❔: ✅ zajímavou a různorodou práci na plný úvazek ✅ týmový kolektiv a příjemné prostředí zázemí kanceláře ✅ odpovídající finanční ohodnocení ✅ benefity včetně firemního notebooku a mobilu, elektronickou stravenku ✅ Multisport kartu ✅ pravidelné vzdělávání   Budeme se těšit na váš životopis s průvodním dopisem na prace@
Autoelektrikář/-ka
Hledáme novou posilu na pozici AUTOELEKTRIKÁŘ/-KA, DIAGNOSTIK/-ČKA NÁKLADNÍCH VOZIDEL. Na této pozici jsou hlavní náplní autoelektrikářské práce, diagnostika, kontrola a měření parametrů jednotlivých soustav, ale i případné opravy nákladních vozidel. Jedná se o pozici na hlavní pracovní poměr, na plný úvazek. Místo výkonu práce: Zachrašťany u Nového Bydžova. Požadované vzdělání: - min. vyučení v oboru - práce je vhodná i pro absolventy Další požadavky: - řidičský průkaz sk. B, sk. C (výhodou) - základní znalost PC - svářečský průkaz (výhodou)
Na pozici - Vedoucí pracovní skupiny
Nabízíme: • mzdu až 40.000, - Kč • firemní akce • individuální odměny • stravenky • 5 týdnů dovolené • perspektivní pracovní činnost na zajímavých projektech • stabilní zázemí prosperující české společnosti • nástup možný ihned Náplň práce: • kompletní správa přidělených projektů • zpracování obchodních nabídek (nákup) • analýza a vyhodnocování dat ze systému GPS Požadujeme: • min. SŠ, technicko-ekonomický obor výhodou • analytické myšlení • znalost MS Excel, Word • aktuální přehled o moderních technologiích • výborné organizační a vůdčí schopnosti Typ pracovního poměru: • po zaškolení práce na plný úvazek
Sedací postroj PETZL FALCON MOUNTAIN, s.2 (sedák), NOVÝ
Prodám nový sedací úvazek (sedák) od firmy PETZL - FALCON MOUNTAIN ve velikosti s.2. Má standardní připojovací most vhodný pro výstupy horolezeckou technikou, ale i dva další plnohodnotné kotevní body na bocích. Konstrukce umožňuje i pohodlnou chůzi. Jedná se tedy o velmi lehký a odolný sedací postroj určený i pro náročné záchranné operace s přítomností technického lezení anebo jednodušší arboretistické (stromolezecké) práce s DRT technikou. Má polotuhý pás a nožní popruhy polstrované prodyšnou perforovanou pěnou, která poskytuje maximální pohodlí i při delším visu. Je vybaven samosvornými přezkami DoubleBack pro snadné a rychlé nastavení. Zadní přezka umožňuje připojení hrudního postroje TOP. Velikost 2: • stehna: 50 - 65 cm • v pase: 83 - 120 cm • hmotnost: 840 g STAV: nový, jen vyzkoušený (nevhodná velikost) CENA: 1999 Kč PŘEDÁNÍ: Preferuji osobní, ale po domluvě je možno zaslat i poštou anebo (lépe) na pobočku Zásilkovny. PLATBA: Při předání, nebo předem na účet (z důvodu špatných zkušeností neposílám na dobírku). KONTAKT: Použijte prosím emailový formulář níže (telefon mám často nedostupný).
Administrativní pracovník/ce
Do malého kolektivu a samostatné kanceláře v Praze 4 (u OC Chodov) hledám pracovníka administrativy (zástup za mateřskou). Vaším úkolem bude zápis faktur do interního systému, skenování dokladů, pravidelné vystavování faktur, příprava podkladů pro účetní, aj. Pracovní doba po-pá 8-16:30, 4 týdny dovolené, mobilní telefon s neomezeným tarifem i k soukromým účelům. Případné benefity po zkušební době. Ideálně na HPP (možno i zkrácený úvazek), první rok na dobu určitou, zkušební doba 3 měsíce. Nástupní plat 25.000Kč hrubého. Prosím, posílejte životopisy.