prodej spolecnosti
Počet nalezených inzerátů PRODEJ SPOLECNOSTI: 1000

Nabízíme k prodeji společnost (s.r.o.) s ekonomickou historií, která v minulosti již podnikala. Nabízíme pouze prověřené a bezdlužné společnosti, proto se na nás můžete spolehnout. CENA 70.000,-Kč.
• Společnost byla založená v roce 2021.
• Společnost je spolehlivým měsíčním plátcem DPH vůči finančnímu úřadu.
• Společnost je zcela bezdlužná vůči všem orgánům státní správy tj. finančnímu úřadu, celní správě, ČSSZ (Česká správa sociálního zabezpečení). Tzn. nedluží na daních, clech, sociálním pojištěním apod. Není problém zažádat o bezdlužnosti.
• Společnost nebyla zaměstnavatelem a neměla zaměstnance vedené u pojišťoven, takže je vůči nim zcela bezdlužná na zdravotním pojištění. Bezdlužnost by se musela vyžádat od všech pojišťoven.
• Společnost je bezdlužná na daních (nemá žádné splatné daně a to ani se splatností), nemá žádné závazky, pohledávky, žádné směnky, úvěry, leasingy.
• Majitel ve společnosti vlastní 100 % obchodní podíl, který není zatížený žádnými právy třetích stran a ani žádnou soudní či správní exekucí.
• Základní kapitál ve společnosti byl v plné výši splacený.
• Po účetní stránce je vedena společnost řádně a součástí prodeje společnosti budou vyhotovené aktuální (průběžné) účetní výkazy, fyzické předání účetnictví vč. veškerých smluv a dokladů a s aktuálními účetními stavy, zmíněné vše v předávacím protokolu.
• V ceně je započetlý náš účetní, daňový i právní audit, provize a příprava smluvních dokumentů potřebných pro převod u notáře nebo pro rejstříkový soud vč. předávacího protokolu. Tyto věci vám může také vyhotovit přímo notář nebo právník za předem domluvenou cenu. Tuto variantu si ale hradí kupující. Dohodneme pro Vás bezpečný a cenově výhodnější převod společnosti u notáře nebo v druhém případě přímo přes soud, což je ta levnější varianta.
Konečná cena za společnost činí 70.000,-Kč + poplatky spojené za převod společnosti (Notář cca. 8-11tis za NZ nebo soud 2tis kolek. Pozor, přes soud lze sídlo sídlo měnit jen v obci.)
Nemusíte se obávat jiných skrytých poplatků, protože cena je takto konečná. Napište nebo zavolejte a veškeré informace a podklady o společnosti poskytneme konkrétnímu zájemci.
Máme také i jiné společnosti na prodej, takže Vám rádi sdělíme aktuální nabídku. Budu se těšit na komunikaci s Vámi a vše rád srozumitelně vysvětlím a odpovím na jakýkoliv Váš dotaz.
Zabýváme se zakládáním ready-made společností, nákupem, zprostředkováním a prodejem společností více jak 10 let. Máme bohaté zkušenosti v účetní, daňové i právní problematice, kdy v těchto věcech dále spolupracujeme s dalšími partnery a lídry v těchto oborech.
Vyhněte se komplikacím a nekupujte firmu od podvodníků! My Vám garantujeme prověřenost, bezdlužnost a bezpečnost převodu společnosti! Děkujeme že nám důvěřujete již 10 let.
Tel.: Email: tvojefirma@

Virtuální sídlo společnosti na Praze 4.
Balíček zahrnuje:
Označení sídla společnosti obchodní firmou a identifikačním číslem.
Garantujeme splnění všech zákonných předpokladů vyžadovaných právními předpisy ČR pro sídlo obchodní společnosti.
Ceny jsou transparentní a konečné! Žádné skryté poplatky. Uvedené ceny garantujeme.
Smlouvy pro nově vznikající společnosti i před zápisem do OR. Krátkodobé smlouvy od 1 roku.
Za příplatek:
Přijímání a přeposílání pošty na adrese sídla.
Poskytnutí zasedací místnosti pro jednání se státními orgány.
Nabízíme jistotu prestižního virtuálního sídla společnosti se všemi výše uvedenými službami. Udržujeme omezený počet firem na našich adresách, není zde vedeno +1000 firem. Jako jedni z mála na trhu se snažíme, aby adresa společnosti nevešla ve všeobecnou známost, a tak si udržela svou prestiž.

Nabízíme zakládání a prodej polských společností, prodáváme ready-made polské společnosti - především Sp. z o.o., plátce DPH, neplátce DPH, zajišťujeme sídla pro firmy a společnosti v Polsku, můžeme Vám doporučit vedení účetnictví, a případně poskytneme další potřebné poradenství při podnikání v Polsku.
Také jsme schopni najít vhodnou společnost k nákupu, pokud chcete koupit v Polsku už fungující společnost nebo firmu. Máme také k dispozici polské fungující společnosti k prodeji.
Sídlo společnosti v Polsku Vám můžeme zajistit především v těchto městech: Katowice, Wroclaw, Krakov, Varšava, Lodz, Poznaň a další.
Více info také na

Pohledávka společnosti YES CHIPS s.r.o., IČ 04278640 vůči dlužníkovi, kterým je Martin Mondek, rodné číslo: 850709/6279, bytem Ostrava, Kořenského 1343/28, PSČ 703 00 sepsaná v insolvenčním řízení vedeném na majetek společnosti YES CHIPS s.r.o., IČ 0427864 v soupisu majetkové podstaty pod položkou č. 9:
V insolvenčním řízení sp. zn. KSOS 14 INS 13670/2020 (úpadce YES CHIPS s.r.o., IČ 04278640, sídlem Na Aleji 3408, Frýdek – Místek) nabízíme k prodeji pohledávku sepsanou v soupisu majetkové podstaty úpadce pod položkou č. 9, přičemž se jedná o splatnou pohledávku z titulu nároku na náhradu úmyslně způsobené škody v nominální hodnotě 4.934.556,- Kč za dlužníkem, kterým je Martin Mondek, IČ 03693872, rodné číslo: 850709/6279, bytem Ostrava, Kořenského 1343/28, PSČ 703 00. Pohledávka je přihlášena do insolvenčního řízení dlužníka Martina Mondeka vedeného pod sp. zn. KSOS 36 INS 18246 / 2020 u Krajského soudu v Ostravě, které je řešeno konkursem.
Pohledávka je nezajištěná, nepodřízená a nevykonatelná, v rámci insolvenčního řízení byla v insolvenčním řízení vedeném na majetek dlužníka Martina Mondeka přihlášena jako pohledávka č. P10-1 jako dílčí pohledávka č. 1 (upozorňujeme, že dílčí pohledávky č. 2 a 3 nejsou součástí prodeje). Pohledávka byla insolvenčním správcem uznána a bude tedy uspokojována v rámci konkursu vedeného na majetek pana Martina Mondeka. Na pohledávku doposud nebylo uhrazeno ničeho. Upozorňujeme, že pohledávka byla dlužníkem popřena, ale s ohledem na způsob řešení úpadku dlužníka Martina Mondeka konkursem nemá tato skutečnost vliv na uspokojení pohledávky v rámci konkursu vedeného na jeho majetek.
Podmínky prodeje:
– pohledávka bude prodána nejvyšší nabídce– možná specifikace pohledávky pro nabídku je: pohledávka společnosti YES CHIPS s.r.o., IČ 04278640 vůči dlužníkovi, kterým je Martin Mondek, rodné číslo: 850709/6279, bytem Ostrava, Kořenského 1343/28, PSČ 703 00 sepsaná v insolvenčním řízení vedeném na majetek společnosti YES CHIPS s.r.o., IČ 0427864 v soupisu majetkové podstaty pod položkou č. 9:
– kupní smlouva bude uzavřena se zájemcem, který učiní nejvyšší nabídku;
– prodávající si vyhrazuje odmítnout veškeré předložené nabídky;
– zájemce není osobou, která by ve smyslu insolvenčního zákona (zejména ust. § 295 insolvenčního zákona) nebyla oprávněna nabývat majetek náležející do majetkové podstaty úpadce YES CHIPS s.r.o., IČ 04278640,
– kupní cena bude uhrazena před podpisem kupní smlouvy,
– lhůta pro podávání nabídek končí v 15.00 hodin dne 27.2.2023
Veškeré dotazy k tomuto inzerátu, včetně nabídek zasílejte na emailovou adresu baskova@, případně se můžete telefonicky informovat na tel. čísle: .

Prodej ready made společností, ale i společností s historií. Společnosti registrované k DPH - kvartální plátci.
Ke každé společnosti potvrzení o bezdlužnosti.
Podnikejte do 24 hodin!
V ceně příprava veškerých dokumentů + sídlo na 1 rok ZDARMA. Cena 99.900 Kč.
(Veškeré údaje obsažené v této inzerci mají pouze informativní charakter. Nejsou návrhem na uzavření smlouvy dle § 1731 a § 1732 NOZ, tak ani veřejným příslibem dle § 1733 NOZ. Touto inzercí nevzniká nárok na uzavření smlouvy, zejména se vylučuje aplikace § 1732 odst. 2 NOZ).

Popis společnosti: Předmětem prodeje je celá společnost Carbon chiefs s.r.o. včetně veškerého vybavení a know-how. Jedná se o ruční výrobu luxusních doplňků z uhlíkových vláken a kůže. Společnost byla založena v roce 2017 a je stále aktivní. Ovšem poslední dva roky už nebyl čas na další rozvoj a hledáme někoho kdo by jí rád převzal. Jedná se o ucelený koncept s vlastním e-shopem, kompletním vybavením pro prezentaci a stánkový prodej na designových marketech a výstavách. Součástí prodeje jsou výrobní postupy, které je možné v případě zájmu naučit, včetně forem pro výrobu již zavedených výrobků. V ceně je zahrnut i sklad s výrobky (v prodejní hodnotě cca 430 000 Kč), nespotřebovaný materiál pro další výrobu a na zakázku vyráběný obalový materiál. Velkou předností je aktivní celoevropská ochranná známka na název a grafické zpracování loga společnosti. Samozřejmě se může pod značkou nabízet i jiný sortiment než je aktuálně v nabídce, záleží pouze na vašich představách.
Jedná se zavedené s.r.o., které má řádně vedené účetnictví bez dluhů a jiných finančních zatížení.
Nekupujete tedy pouze e-shop, ale celé podnikání včetně vlastní výroby a možnosti přímého prodeje.
Samotný e-shop má velký potenciál pro rozvoj a rozšíření nabídky. Online světu jsme se věnovali okrajově, protože hlavní důraz byl kladen na vybudování zázemí, značky, kvalitní produkty a přímý prodej.
Součástí prodeje je:
• Doména a
• Kompletně vybavené designové zázemí pro výstavy a přímý prodej
• Celoevropská ochranná známka s právním servisem
• Know-how a postupy výroby
• Kompletní e-shop
• Grafika značky – logo
• Fotoarchiv výrobků a propagačních fotek.
• Skladové zásoby
• Obalový materiál na míru
• Výrobní materiál
• Možnost předání i technického vybavení (PC, atd.)
Profily na sociálních sítích Facebook a Instagram

Nabízíme k pronájmu soubor prostorů v administrativní budově společnosti OSRAM. Tyto konkrétní prostory jsou vhodné k užívání jako kanceláře, školící středisko, sídlo společnosti, ale třeba i pro nějakou lehkou výrobu. Tyto prostory prošly v nedávné době rekonstrukcí.
Výměra 160m2 + chodba WC atd + možnost pronájmu dalších více než 300m2 v tomto konkrétním patře za nižší cenu 159kč/m2.
Tyto prostory jsou součástí velkého celku, který se rozkládá na více než 600m2 rozdělených do 3 na sebe navazujících pater. Tedy je možnost pronajmutí i dalších prostor v tomto, či jiném patře budovy. K těmto prostorům patří malá kuchyňka, privátní koupelna s WC, ale dále i společné dámské / pánské WC na patře. Do každého patra vede výtah.
V ceně nájmu je kompletní dodávka energii včetně internetu. Celkový prostor areálu společnosti OSRAM je vybavený parkovištěm, vrátnicí s bezpečnostní službou s 24h provozem, kterou je možno využívat. Je možno rovněž využívat plnohodnotnou jídelnu a stravování přímo v této administrativní budově. Případné přizpůsobení prostor k Vašemu podnikatelskému záměru může být předmětem jednání a se společností OSRAM se lze domluvit na jednotlivých úpravách a uzpůsobení prostor k Vašemu podnikání, jak velikostí pronajatých prostor, tak stavebními úpravami. Pro bližší detaily a dotazy se doporučuji ozvat přímo makléři. Osobní prohlídka není žádný problém.
Číslo zakázky: 127100
Užitná plocha: 160 m2
Typ domu: patrový
Druh prostor: kanceláře
Energetická náročnost budovy: nahrazeno předložením ročního vyúčtování
Garáž: Ne
Plocha kanceláří: 160 m2
Typ budovy: cihlová
Stav objektu: dobrý
Počet míst k parkování: 20
K nastěhování: 28.02.2023
Ostatní vybavení: plot, bezbariérový přístup, ostraha, vrátnice, stravování, sociální zařízení
Prodej po částech: Ano
Telekomunikace: telefon, internet
Topení: ústřední - plynové
Doprava: vlak, silnice, autobus
Elektřina: 230V
Voda: dálkový vodovod
Odpad: kanalizace

Předmětem výběrového řízení je prodej obchodního podílu ve výši 100 % na základním kapitálu společnosti HVCom s.r.o., IČ 27607542, se sídlem Psohlavců 322/4, 140 00 Praha 4 (dále jen „Obchodní podíl“). Předmětem podnikání společnosti HVCom s.r.o. je výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona. Předmětem činnosti je pronájem nemovitosti, kterou vlastní. Jinou podnikatelskou činnost v současné době nevyvíjí. Společnost byla založená v roce 2006. Společnost vlastní vilu v obci Praha, k.ú. Braník, kterou nyní pronajímá.
VŘ bude probíhat formou prodeje mimo dražbu a bude dvoukolové. Termín pro podání nabídek 1. kola VŘ končí dnem 23.2.2023 do 12:00 hodin.
Druhé kolo VŘ se uskuteční do 14 dní od vyhodnocení prvního kola VŘ. Do druhého kola postoupí maximálně 3 nabídky od zájemců s nejvyšší cenovou nabídkou dosaženou v 1. kole VŘ.
Více informací na stránkách společnosti PROKONZULTA, a.s.

Nabízíme prodej 100% obchodního podílu společnosti privátního spa/wellness v centru Prahy. Wellness byl navržen do posledního detailu renomovaným architektonickým studiem OOOOX a nabízející spa/wellness/masáže v maximální možné míře soukromí. Nachází se v samém srdci Prahy na VIP adrese v Praze 3. Prostory o užitné ploše 116m2 jsou řádně zkolaudovány na provozování privátního wellness. Při vstupu se nachází prostor recepce a dále mají klienti možnost využít plně vybavených šaten/sprch, pro obě dvě pohlaví. Dispozice zahrnují dvě dedikované spa místnosti, jedna je určena pouze pro 2 osoby, druhá místnost nabízí velkorysý prostor až pro 6 osob, maximální pohodlí nabídne 4 osobám. Obě tyto místnosti jsou vybaveny prémiovou vířivkou a klasickou finskou saunou, v každé z těchto místností se nachází relaxační zóna, sprcha a toaleta. Masážní místnost je vybavena dvěma špičkovými italskými masážními lehátky (výhřev, elektrické polohování, nadstandardní nosnost), ambientním osvětlením, které lze přizpůsobit atmosféře, či přání klienta. K dispozici jsou rovněž dvě technické místnosti, jedna přímo uvnitř prostor wellness, druhá je na chodbě při vchodu do samotného spa. Provozovna SPA je plně vybavena a veškeré vybavení bude součástí prodeje, jedná se tedy o samotné technologie (vířivky, sauny, masážní lehátka), dále se jedná o na míru vyrobený nábytek, dekorace, osvětlení a další vybavení. Prostory provozovny disponují jak vlastní vzduchotechnickou jednotkou, tak jsou obě spa místnosti vybaveny ještě odvlhčovači, pro zachování maximální možné míry komfortu. Každá místnost má vlastní topení, tudíž je možné pro všechny jednotlivé prostory provozovny nastavit individuální teplotu. Mechanismus podnájmu s následujícím prodejem 100% obchodního podílu společnosti: Prostory provozovny jsou pod dlouhodobou nájemní smlouvou přímo s majitelem budovy a prodej této provozovny s vybavením, tedy hmotným majetkem, je formou převodu obchodní podílů. Společnost byla založena pouze za účelem provozování činnosti wellness, nemá předchozí hospodářskou aktivitu či jinou aktivitu vyjma provozování wellness. Prodeji dále podléhá webová stránka/hosting pro doménu. Součástí stránek je rovněž integrovaný přístup do rezervačního systému Reservio, dále jsou stránky připraveny pro integraci platební brány, umožňující online prodeje voucherů, či defacto pro jakékoliv ostatní produkty. Provozovna je vybavena elektronickým zabezpečovacím systémem a vstup do provozovny je rovněž pod kamerovým dohledem. Cena za odprodej 100% obchodního podílu společnosti je na dotaz u RK.

Investiční skupina NIDO HOLDING ( hledá do svého týmu asistentku pro vedení společnosti.
Požadujeme:
• Výbornou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) pro přípravu textů, tabulek, prezentací, znalost grafického softwaru výhodou
• Aktivní a pečlivý přístup k práci, komunikační dovednosti, odolnost vůči zátěži
• Důslednost, pozornost, přesnost a odpovědnost
• Samostatnost i schopnost pracovat v týmu, flexibilitu
• Orientace v účetní a daňové problematice výhodou
• Ochotu učit se novým věcem
• Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
• Minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání v oboru podnikání výhodou
• Předchozí zkušenost a praxe z administrativy - výhodou
Náplň práce:
• Zajišťování administrativní agendy jednatele společnosti (tvorba a udržování firemních tiskopisů, tvorba zápisů z porad, interních sdělení a příkazů JS)
• Zpracovávání smluv, obchodní korespondence (dopisy, objednávky, nabídky a zajištění dokladů do výběrových řízení)
• Organizace průběhu návštěv JS, obsluha výpočetní techniky a zajišťování kancelářského spotřebního materiálu.
• Aktualizace firemních tvorba a zpracování referenčních materiálů společnosti (letáky, brožury, pozvánky)
• Evidence knihy zakázek, faktur, správa pokladny a evidence pokladních dokladů
• Příjem, třídění a evidence pošty, správa datové schránky
Nabízíme:
• zajímavou práci u dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele
• smlouva na HPP
• práci v jednosměnném provozu s flexibilní pracovní dobou
• mobilní telefon s firemním tarifem, notebook
• příspěvek na penzijní připojištění
• možnost občasné práce z domova
• dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem
• 5 týdnů dovolené
Nástup: po dohodě možný ihned

Hodinky pro pravého newyorčana! Ruční zakázková výroba pro náročnou klientelu! Originální, starožitný, švýcarský, hodinový strojek! Prosklená záď! Nabízím velké, XXL, unikátní, starožitné, luxusní, kapesní / náramkové hodinky značky JAMES H. HART BROOKLYN 1890 o průměru pouzdra 48 mm. Švýcarsko - americká produkce. Zakázková ruční výroba. Překrásný - ručně značený písmem, originální, kvalitní a spolehlivý, starožitný (víc jak 130 let starý), švýcarský, hodinový strojek značky BOREL & COURVOISIER vyroben pro americkou klenotnickou značku JAMES H. HART BROOKLYN, nízkého výrobního čísla No.69737, plně osazen kameny (obrovských 16 rubínů) ve zlatých šroubovacích chatonech, původně ze zlatých kapesních hodinek, byl zrestaurován hodinářským mistrem a vsazen do nově vyrobeného pouzdra náramkových hodinek z leštěné nerez oceli. Pouzdro má minerální sklíčka a je průhledné z obou stran, tudíž majitel se může kochat pohledem na precizní hodinový strojek. Nádherný číselník je původní - smaltovaný, vyčištěn do super kondice. Hodinové ručičky jsou také původní. Tyto unikátní hodinky byly vyrobeny na zakázku v roce 2021 pouze v jednom kuse. Lze je tak považovat za nové a nenošené. Jedná se o originální kus, který nemá nikdo jiný a budete ho mít jen vy. Plně funkční a drží přesný čas. Výška masivního pouzdra je 16 mm a jeho délka od řemínku k řemínku je 55 mm. Rezerva chodu po natažení je cca 30 h. K hodinkám dávám nový, kožený řemínek o šířce 22 mm a zcela unikátně také originální, starožitnou, dřevěnou krabičku na hodinky stejné značky. Dávám 3 týdny záruku vrácení peněz v případě, že nebudete spokojeni. Při platbě předem, doprava zdarma.
HISTORIE ZNAČKY JAMES H. HART BROOKLYN:
Uznávaný americký klenotník JAMES H. HART se narodil v roce 1832 v New Yorku. Jeho společnost působila od roku 1883 do roku 1910 v Brooklynu (původně samostatné město Brooklyn ve státě New York, než se stalo v roce 1893 městským obvodem New Yorku). James H. Hart byl partnerem v letech 1855-1856 s Oscarem S. Jenningsem z New Yorku ve společnosti JENNINGS & HART. V letech 1862-1883 působil se svým bratrem Andrewem W. Hartem z Brooklynu ve společnosti HART BROTHERS. V pozdějších letech se James H. Hart osamostatnil. Mezi širokým sortimentem klenotů, byly nabízeny k prodeji i luxusní hodinky nejvyšší kvality, vyráběné ve švýcarsku pod stejnou značkou.
REFERENCE:
HISTORIE SPOLEČNOSTI BOREL & COURVOISIER:
Společnost Borel & Courvoisier byla založena v roce 1859 Julesem Alphonsem Borelem (1832-1898) a jeho švagrem Paulem Courvoisierem (1834-1894) ve švýcarském městě Neuchatel. V této společnosti působil i Paulův bratr Jean Courvousier. V roce 1860 společnost začala poprvé exportovat na území Ameriky. V roce 1866 získává první cenu observatoře V Neuchatelu - vrcholná prestiž přední švýcarské hodinářské autority.
ODKAZ NA STRÁNKY ZNAČKY:

Nabízíme k pronájmu soubor prostorů v administrativní budově společnosti OSRAM. Prostory jsou vhodné k užívání jako kanceláře, školící středisko, sídlo společnosti, ale třeba i pro nějakou lehkou výrobu.
Variabilní výměra od 160m2 do 400m2 užitných prostor + chodba WC atd.
Tyto prostory jsou součástí velkého celku, který se rozkládá na více než 600m2 rozdělených do 3 na sebe navazujících pater. Tedy je možnost pronajmutí i dalších prostor v tomto, či jiném patře budovy. Není nutné pronajmout celých 600m2, je zde možnost pronájmu je variabilní. K těmto prostorům patří malá kuchyňka, dámské / pánské WC na patře. Do každého patra vede výtah.
V ceně nájmu je kompletní dodávka energii včetně internetu. Celkový prostor areálu společnosti OSRAM je vybavený parkovištěm, vrátnicí s bezpečnostní službou s 24h provozem, kterou je možno využívat. Je možno rovněž využívat plnohodnotnou jídelnu a stravování přímo v této administrativní budově. Případné přizpůsobení prostor k Vašemu podnikatelskému záměru může být předmětem jednání a se společností OSRAM se lze domluvit na jednotlivých úpravách a uzpůsobení prostor k Vašemu podnikání, jak velikostí pronajatých prostor, tak stavebními úpravami. Pro bližší detaily a dotazy se doporučuji ozvat přímo makléři. Osobní prohlídka není žádný problém.
Číslo zakázky: 126410
Užitná plocha: 600 m2
Typ domu: patrový
Druh prostor: kanceláře
Energetická náročnost budovy: nemusí být doloženo
Garáž: Ne
Plocha kanceláří: 600 m2
Typ budovy: montovaná
Stav objektu: velmi dobrý
Počet míst k parkování: 20
K nastěhování: 01.12.2022
Ostatní vybavení: výtah, ostraha, recepce, vrátnice, stravování, sociální zařízení
Vybavení kanceláří: Ano
Vybavení kanceláří - popis: částečně vybavené
Komunikace: asfaltová
Telekomunikace: telefon, internet
Topení: ústřední - plynové
Doprava: vlak, silnice, MHD, autobus
Elektřina: 230V, 380V
Voda: zdroj pro celý objekt, dálkový vodovod
Odpad: kanalizace

Spolupracuji s majiteli a manažery podniků na zlepšení provozu a efektivity. Obchodní poradenství zahrnuje pomoc při identifikaci, řešení a překonávání překážek při plnění cílů společnosti.
Najmutí poradce může společnosti poskytnout mnoho výhod. Mezi ty nejdůležitější patří využití vnější perspektivy, využití poznatků a odborných znalostí získaných od jiných klientů a průmyslových odvětví, získání pomoci při vytváření plánů a zdrojů k jejich realizaci a další. Níže uvádíme několik konkrétních příkladů pro lepší pochopení.
Konzultanti nabízejí „pohled z ptačí perspektivy“ na podnikání. Mnoho zkušených manažerů a majitelů se může potýkat s tím, že má tunelové vidění. Konzultant má svěží mysl a pohled, což jim umožňuje vidět věci, které by majitelé firem nemuseli vidět.
Konzultanti často pracují v různých odvětvích a s různými klienty. To jim dává neocenitelný vhled a nápady z mnoha různých směrů. Mohou využít odborných znalostí, které získají z jiných odvětví, a přizpůsobit je novému odvětví.
Navrhování nových kampaní a obchodních plánů může být náročné a zabere spoustu času. Obchodní konzultanti vám pomohou tyto plány vypracovat rychleji a jasněji a poté vám pomohou je uvést do praxe.
Konzultanti dokážou určit silné a slabé stránky vaší společnosti, u kterých jste mohli být slepí vůči přesčasům.
Dodržování rozpočtu je nezbytností pro úspěch společnosti. Konzultanti vám mohou pomoci najít slabé stránky ve vašich výdajích a poskytnout kreativní řešení pro tyto oblasti.
Konzultanti si s sebou přinášejí síť, kterou vytvořili během různých projektů. Podniky toho mohou využít k získání znalostí a využití externích zdrojů, o kterých si podnik nemusí být ani vědom.

Velmi kompaktní a přitom uvnitř prostorný sportovní kočárek, který využijete od narození až do cca 3 roků. Jeho skladnost oceníte zvláště pokud častěji cestujete. Pro cestování je dokonale přizpůsoben a ve složeném stavu je extrémě kompaktní. Většina leteckých společnosti* umožňuje jeho přepravu na palubě.
Quid sestává z: kočárek, košík, madlo před dítětem, pláštěnka
Hlavní vlastnosti kočárku Quid:
Prostorné a pohodlné sedadlo (30 x 21 cm)
Rozloží se a složí jen jednou rukou a zůstane stát sám rukojetí vzhůru.
Složený je extrémně kompaktní a pravidla většiny leteckých společností* umožňují jeho přepravu na palubě.
Sklon opěrky zad nastavíte jednoduše a pohodlně pomocí tkanicového mechanismu
Boudička optimálně kryje dítě, je nastavovací s tichým mechanismem a chrání před UV zářením s faktorem UPF50+
Řízení kočárku je velmi pohodlné pomocí propojené rukojetí a také jej lehce zvládnete jen jednou rukou.
Přední bezpečnostní kloubové madlo v ekokůži usnadňuje přístup k sedadlu
Nechybí ani boční přepravní držadlo, které využijete ve složeném stavu.
5bodové bezpečnostní pásy jsou výškově nastavitelné do dvou poloh, a tak rostou s dítětem. Mají kompletně polstrované ramenními popruhy, aby se zabránilo kontaktu popruhů s jemnou kůží krku a ramen dítěte.
Potah boudičky je snímatelný a prací v ruce při 30°C.
Kolečka mají na svoji kategorii velký průměr 160 mm přičemž přední jsou natáčecí a s mechanismem na jejich směrovou fixaci.
Ovládání brzd je propojené.
Prostorný koš na potřeby je vybaven reflexními prvky, které zvyšují bezpečnost ve večerních nebo nočních hodinách.
Quid je schválen podle normy EN 1888-1:2018
Využijete jej pro dítě od narození až do hmotnosti 17kg
Technické údaje:
Určeno pro věk 0-3 roky. Rozměry rozložený: šířka x výška x hloubka : 46,5 x 103 x 76 cm, rozměry složený: šířka x výška x hloubka : 46,5 x 58 x 17,5 cm. Hmotnost: 5,9 kg. Materiál konstrukce: aluminium, velmi lehké a nekorodující Materiál potahu: odolný, měkce polstrovaný 100% polyester
*Pravidla leteckých společnosti se mohou vzájemě lišit a v čase měnit. Proto se před každou cestou vždy informujte na aktuálně platná pravidla společnosti, se kterou budete cestovat.
TASKA INGLESINA zdarma
Puvodni cena: inglesina quid:5.000Czk
Inglesina taska: 1.100czk
PROSIM kontaktovat via SMS

Velká vzácnost a rarita ve sbírkovém provedení! Ruční zakázková výroba pro náročnou klientelu! Pouzdro hodinek z leštěné nerez oceli s prosklenou zádí a pozlacený, starožitný, švýcarský, hodinový strojek! Nabízím velké, XXL, unikátní, starožitné, luxusní, kapesní / náramkové hodinky ZENITH 1920 o průměru pouzdra 48 mm (s korunkou pro natahování 53 mm). Švýcarská produkce. Zakázková ruční výroba. Originální, kvalitní a spolehlivý, starožitný (víc jak 100 let starý), pozlacený, švýcarský, hodinový strojek značky ZENITH s mikro regulací, plně osazen kameny - 15 rubínů, původně ze zlatých, kapesních hodinek, byl zrestaurován hodinářským mistrem a vsazen do nového, ručně vyrobeného, pouzdra z leštěné nerez oceli pro náramkové hodinky. Pouzdro má minerální sklíčka a je průhledné z obou stran, tudíž majitel se může kochat pohledem na precizní hodinový strojek. Číselník byl vyroben nový z mosazi ve vysoké kvalitě a rozlišení. Nádherné hodinové ručičky jsou původní - starožitné. Tyto hodinky mají nenapodobitelné kouzlo zašlých časů, které žádné novodobé hodinky nemají. Hodinky byly vyrobeny na zakázku v roce 2022 pouze v jednom kuse. Lze je tak považovat za nové a nenošené. Jedná se o originální a jedinečný kus, který nemá nikdo jiný a budete ho mít jen vy. Plně funkční a drží přesný čas. Pouzdro hodinek má průměr 48 mm s délkou od řemínku k řemínku 55 mm. Výška pouzdra je 14 mm. Rezerva chodu po natažení je cca 30 h. K hodinkám dávám také nový, kvalitní řemínek z kůže o šířce 22 mm a novou, dřevěnou, lakovanou krabičku na hodinky zdarma. Dávám 3 týdny záruku vrácení peněz v případě, že nebudete spokojeni. Při platbě předem, doprava zdarma.
HISTORIE SPOLEČNOSTI ZENITH:
V roce 1865, ve věku 22 let, Georges Favre Jacot zakládá manufakturu ve švýcarském městě Le Locle s názvem „Fabrique des Billodes“. Název byl dán podle názvu čtvrti, kde se továrna nachází. Teprve později se bude jmenovat "Georges Favre Jacot et Cie". Brzy se společnost rozběhne s netradičním systémem výroby hodinek. Georges Favre Jacot bude první, který si představí a postaví ve Švýcarsku velké a světlé budovy určené k hodinářství, kde je práce řízena od začátku až do konce industrializovaným způsobem, inspirována americkou společností Waltham Watch Company. Setkání všech hodinářských profesí pod jednou střechou je inovace, která snižuje náklady, přičemž podstatně zefektivňuje výrobní proces. Kolem roku 1900 byl katalog společnosti již plný různorodých hodinových mechanismů, chronografů a dalších chronometrů určených jak pro běžnou potřebu, tak pro potřeby námořnictva. Společnost se pravidelně účastní soutěží observatoře Neuchâtel, kde získala první místo v roce 1903. Další pobočky se otevírají v roce 1908 v Moskvě, v roce 1909 v Paříži, v roce 1910 ve Vídni a 1914 v Londres.
V roce 1911, Georges Favre Jacot předává společnost svému synovci Jamesi Favremu. Ten si zvolí nový název společnosti „Zenith“.

* Zavlažovač Aquazoom 250/2 od společnosti GARDENA je ideálním zavlažovačem pro zavlažování menších obdélníkových ploch od 25 m2 do max. 250 m2. Má plynule nastavitelný rozsah od 7 m do max. 18 m a samostatně nastavitelnou šířku postřiku od 3,5 m do max. 14 m. Pro optimální zavlažování vyšších rostlin můžete zavlažovač upevnit na stativ pro zavlažovač od společnosti GARDENA. Se zavlažovačem Aquazoom 250/2 od společnosti GARDENA dosáhnete dokonalého zavlažování trávníku.
Zavlažování menších obdélníkových ploch * Pohodlně lze zavlažovat menší obdélníkové plochy až do 250 m2.
Snadné nastavování * Díky plynule nastavitelnému dosahu a šířce postřiku lze zavlažovač Aquazoom 250/2 řady GARDENA Comfort snadno přizpůsobovat zavlažované oblasti.
Lze kombinovat se stativem zavlažovače od společnosti GARDENA * Ve spojení se stativem zavlažovače můžete své rostliny zavlažovat z výšky - pro rovnoměrné zavlažování vyšších rostlin.
Údaje o výrobku
Zavlažovaná plocha 25-250 m2
Průměr postřiku 7-18 m
Max. šířka postřiku 14 m

RAW - digitální fotografie v Camera Raw a Photoshop CS4 - Bruce Fraser a Jeff Schewe.
Stav bezvadný (viz foto). Doprava ČP, Zásilkovna, nebo osobně na Letenském nám.
ako seriózní fotograf potřebujete mít nad svými snímky co největší kontrolu. Když využijete výhod, které přináší formát RAW a modul Camera Raw ve Photoshopu CS4, získáte přesnou kontrolu nad parametry snímku, jako je vyvážení bílé, tonalita, barevný prostor, kontrast a sytost. Tato obsáhlá kniha od proslulého odborníka na digitální fotografii a autora bestsellerů Bruce Frasera, byla aktualizována pro Photoshop CS4 a Camera Raw 5 mezinárodně uznávaným fotografem Jeffem Schewem. Kniha vás provede modulem Camera Raw skrz naskrz a nabídne vám praktické rady pro práci s RAW snímky. Dále jednoduchým a poutavým stylem vysvětluje, jak ovládat modul Camera Raw spuštěný z Photoshopu nebo z Bridge, popisuje profesionální techniky pro vybudování pracovního postupu a automatizaci úloh a podrobně se zabývá různými RAW formáty, včetně univerzálního digitálního negativu DNG, vyvinutého společností Adobe.
O autorech
Bruce Fraser byl světově uznávanou autoritou v oblasti digitální fotografie a reprodukce barevných snímků. Byl spoluautorem bestsellerů Real World Adobe Photoshop a Real World Color Management. Také byl ředitelem a jedním ze zakladatelů společnosti Pixel Genius, LLC, skupiny expertů v oboru, oddaných vývoji špičkových produktů a služeb pro digitální zpracování obrazu a fotografický průmysl.
Jeff Schewe je průkopníkem na poli digitální fotografie a alfa tester a konzultant společnosti Adobe. Jako fotograf již 25 sbírá různá ocenění a vyučuje a dělá konzultanta v předních společnostech v oboru. Je ředitelem a zakládajícím členem společnosti Pixel Genius, LLC.

V rámci insolvenčního řízení dlužníků RNDr. Vojtěch Kunovský a Marta Kunovská, sp.zn. KSOL 10 INS 2403/2021, nabízíme k prodeji obchodní podíly:
- Obchodní podíl; 50% obchodní podíl ve společností Zolova real s.r.o., IČ: 016 08 738
- Obchodní podíl; Podíl 1/5 u společnosti PROLOG-STUDIO spol. s.r.o. v likvidaci, IČ: 646 13 933
- Obchodní podíl; 100% obchodní podíl u společnosti K.U.V. Engineering s.r.o., IČ: 034 03 548
- Obchodní podíl; 100 % obchodní podíl u společnosti Tršice Real s.r.o. v likvidaci, IČ: 059 99 812
Lze prodat i samostatně.
Cena: Dohodou
Více informaci u insolvenčního správce.
Vyřizuje: Mgr. Irena Pouchlá
Tel:
e-mail: pouchla@
Pozn: Věci budou prodány zájemci, který učiní nejvyšší nabídku. Insolvenční správce si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky.

Prodej pozemku 7 995 m² (s možností umístění mobilní stavby) - 1
Prodej pozemku 7 995 m² (s možností umístění mobilní stavby) - 2
Prodej pozemku 7 995 m² (s možností umístění mobilní stavby) - 3
Prodej pozemku 7 995 m² (s možností umístění mobilní stavby) - 4
Prodej pozemku 7 995 m² (s možností umístění mobilní stavby) - 5
Prodej pozemku 7 995 m² (s možností umístění mobilní stavby) - 6
Prodej pozemku 7 995 m² (s možností umístění mobilní stavby) - 7
Prodej pozemku 7 995 m² (s možností umístění mobilní stavby) - 8
Prodej pozemku 7 995 m² (s možností umístění mobilní stavby) - 9
Prodej pozemku 7 995 m² (s možností umístění mobilní stavby) - 10
Nabízíme vám k prodeji oplocené pozemek o celkové výměře 7995m², které se nachází v obci Kladina. V tuto chvíli je pole využíváno jako oplocená plantáž vánočních stromků, s každoročním prodejem. Na plantáži je vysázeno cca 5500 stromků. K pozemku vede příjezdová cesta. Na pozemku lze umístit mobilní stavbu. Investiční příležitost.

Prodej akciových společností. Splacený základní kapitál 2.000.000 Kč. Společnosti bez ekonomické činnosti. Ke každé společnosti potvrzení o bezdlužnosti.
Podnikejte do 24 hodin!
V ceně zahrnuto sídlo na 1 rok a příprava veškerých dokumentů.
Cena 44.900 Kč
(Veškeré údaje obsažené v této inzerci mají pouze informativní charakter. Nejsou návrhem na uzavření smlouvy dle § 1731 a § 1732 NOZ, tak ani veřejným příslibem dle § 1733 NOZ. Touto inzercí nevzniká nárok na uzavření smlouvy, zejména se vylučuje aplikace § 1732 odst. 2 NOZ).