prodam lodni motor - strana 12
Počet nalezených inzerátů PRODAM LODNI MOTOR: 1000 - strana 12

Lodní motor HONDA BF 30D, krátká noha, 4takt, CE, pr.2009, ovládání řazení a startování na ovládací páce, el.start, dobijení. Cena 85000,- Kč. Registrován na SPS. Motor málo používán, pravidelně servisován po výměně olejů. včetně obalu.

Lodní motor JOHNSON 6/4 hp. Výkon 6hp, v dokladech zapsáno 4hp, není potřeba průkaz VMP. Délka nohy krátká - S, CE, 4takt, pr.2008, motor je v perfektním stavu. Vestavná nádržka, stejné jako Suzuki. Používáno v ČR, sladká voda. Cena 24950,- Kč S možností PROTIÚČTU vašeho motoru či lodi. Tel.: 00420 , seckap@ Po dohodě, možnost dodání zboží po celé ČR.

Lodní motor YAMAHA 40/60/HP, EFI, 4takt, L, CE. Motor je papírově 40hp, výkon 60hp. V pěkném stavu pr.2017, el.start, trim,dobíjení, dálkové ovládání. Cena 139900,- Kč s možností PROTIÚČTU vašeho motoru či lodě. Lze ihned registrovat na SPS. Tel.: 00420 , seckap@ Po dohodě, možnost dodání zboží po celé ČR.

Lodní motor SUZUKI 60HP, EFI, S, CE, pr. 2020, el.start, trim, dálkové řazení. Motor je v krásném stavu, najeto pouhých 60 hodin, odzkoušeno v provozu. Cena 156 900,- Kč. S možností PROTIÚČTU vašeho motoru či lodě. Lze jej ihned registrovat na SPS. Tel.: 00420 , seckap@ Po dohodě, možnost dodání zboží po celé ČR.

Lodni motor Mercury 4hp 4takt dlouha noha, motor byl pouze jako zalozni u hausboatu, ted je po vymene oleje. Lue zvysit vykon na 6hp

Lodní motor JOHNSON 5 hp, S, CE, 4takt, pr.2007, motor po výměně oleje v motoru i převodovce. Vestavná nádržka, stejné jako Suzuki. Používáno v ČR, sladká voda. Cena 18950,- Kč S možností PROTIÚČTU vašeho motoru či lodi. Tel.: 00420 , seckap@ Po dohodě, možnost dodání zboží po celé ČR.

Spalovací lodní motor HIDEA HDF15 HES s krátkou nohou a el. startem
Záruka 3 roky.
Obsah balení:
Motor
Volant
Nádrž 24 l
Palivová hadice s balónkem
Sada nářadí
Náhradní impeler
Popis motoru:
Typ motoru - Čtyřtaktní řadový dvouválec
Vrtání a zdvih - 59 x 59 mm
Zdvihový objem - 323 ccm
Výkon: 11.0 kW - 5500 ot./min
Otáčky při plném plynu 4500 - 5500 ot./min
Hmotnost (model - S) - 49 kg
Karburátor 1
Objem palivové nádrže 24 litrů - je součástí balení
Systém zapalování - CDI/počítačem
Převodový poměr - 27:13 (2.08)
Systém startování - El. start vč. dobíjení baterie
Trimování - Manuální
Rozměr s krátkou nohou S (délka, šířka, výška) - 1000 x 427 x 1080 mm
Řazení (od motoru) - Zpět-neutrál-vpřed
Vylepšená ochrana proti korozi
Ochrana proti startování (přes rychlost) zabrání náhodnému startu při zařazené rychlosti
CDI zapalování pro jednoduší start a jedinečnou spolehlivost
Velmi nízká úroveň výfukových emisí
Nízká spotřeba paliva
Plynulý a kultivovaný chod motoru
Vysoký výkon
Veškerá dokumentace pro přihlášení na SPS

Nabízím lodní motor Mariner 4PS 4Takt (shodné s Mercury či Tohatsu - made in Japan). Motor ve velmi zachovalém stavu. Noha bez otluků či koroze, šroub ok, motoricky bez závad, chlazení taktéž, nový olej a nová svíčka. Krátká noha, řazení V-N-Z, externí tank 10l součástí, váha 25kg. Vhodné k naf. člunu či k loďce s nízkým zrcadlem. Není potřeba registrace na SPS ani oprávnění k řízení. Předvedení v chodu a kupní smlouva při předání. Možnost navýšení výkonu na 6PS změnou karburátoru.
Prodej bez stojanu.

Lodní elektromotor Czech Marine 55 - do slané vody, odolný
Super cena, kvalita a odolnost motoru! Záruka 24 měsíců.
Elektromotor 55 se ovládá teleskopickou rukojetí jejímž pootočením lze zvolit rychlosti
Počet rychlostí vpřed: 5
Počet rychlostí vzad:2
Odolný slané vodě!! Možno jezdit i na moři!
Jednoduchým stiskem tlačítka motor vyklopíte z vody
Ukazatel stavu baterie
Teleskopická tyč rukojeti
Materiál řídící tyče: nerez
Nízká spotřeba elektřiny
Maximální doporučený výtlak lodi 1780 kg
Délka vodící tyče 91,4 cm
Bateriové kabely-1,5 m
Vstupní výkon do 624W/25 kp
Výkon 55 lb
Napětí 12 V
Lehce nastavitelná hloubku i úhel ponoru
Úchyt k čelu
Tří listá vrtule, konstruovaná tak, aby se nenamotávaly vodní rostliny
Ovládání rukojetí - otočná o 360°
Ekologogický provoz bez jakýchkoliv splodin do ovzduší
Zajištěný záruční i pozáruční servis u nás!
Váha 8 kg
Možno poslat až k Vám na dobírku nebo si pro motor přijet.
Lze objednat i motor Czech Marine 65 liber - 6 990,-

Koupím starý závodní lodní motor na rychlostní člun sportovní loď vodní historický kluzák závěsný tlačný motorek na čelo bok lodi aj., doma stavěné nebo upravené motory z motocyklu jawa 125 - 350 čz kývačka pérák ogar Trenér 250 čz B T C scott aj., dělaná hliníková noha závodní nohu zavěšení na čelo člunu ovládání, víceválcový boxer řadový upravený automobilový Wartburg R1 snížený aj. se třemi karburátory, závodní karburátor na methyl, benzín, jikov, amal, dellorto, závodní šroub vrtule, zajímavý či přímo závodní motor König Moskva Sachs Jawa čz Delfín MZ Delphin Veterok Mercury Orlík Propulsor Tümller motory z Českých Budějovic MTB Mono 1 SP - 350 apod., od závodníků aj., startovní listina ze závodu lodí, plaketu, plaketa, plakát, cenu, pohár, trofej, fotografie, vestu, vesta, helma, helmu, starý dobový závodní zajímavý kluzák loď člun R1 formule vlečný kluzák lyžaře motorová lyže .... aj., také staré předválečné motory z USA, Německa, Československa, bronzové, hliníkové, ocelové boxery, jednoválce apod., případně jiné dobové závodní stroje: motokára, minikára, silniční moto, dragster, trilka aj., děkuji za jakoukoliv nabídku.

Modelová řada 2023
Spalovací lodní motor HIDEA HDF2,5HS s krátkou nohou
Záruka 3 roky
Popis:
Typ motoru - Čtyřtaktní jednoválec
Vrtání a zdvih - 54 x 31,5 mm
Zdvihový objem - 72 ccm
Výkon: 1.8 kW - 5750 ot./min
Otáčky při plném plynu 5250 - 5750 ot./min
Hmotnost (model - S) - 17 kg
Karburátor 1
Integrovaná palivová nádrž 0,9 litru
Systém zapalování - TCI
Převodový poměr - 27:13 (2.08)
Systém startování - Manuální (CM)
Trimování - Manuální
Rozměr s krátkou nohou S (délka, šířka, výška) - 623 x 345 x 1021 mm
Řazení (od motoru) - neutrál-vpřed
Vylepšená ochrana proti korozi
Ochrana proti startování (přes rychlost) zabrání náhodnému startu při zařazené rychlosti
TCI zapalování pro jednoduší start a jedinečnou spolehlivost
Velmi nízká úroveň výfukových emisí
Nízká spotřeba paliva
Plynulý a kultivovaný chod motoru
Vysoký výkon
Veškerá dokumentace pro přihlášení na SPS (tento motor není povinné přihlašovat)

Modelová řada 2023
Spalovací lodní motor HIDEA HDF2,5HL s dlouhou nohou
Záruka 3 roky
Popis:
Typ motoru - Čtyřtaktní jednoválec
Vrtání a zdvih - 54 x 31,5 mm
Zdvihový objem - 72 ccm
Výkon: 1.8 kW - 5750 ot./min
Otáčky při plném plynu 5250 - 5750 ot./min
Hmotnost (model - S) - 17 kg
Karburátor 1
Integrovaná palivová nádrž 0,9 litru
Systém zapalování - TCI
Převodový poměr - 27:13 (2.08)
Systém startování - Manuální (CM)
Trimování - Manuální
Rozměr s dlouhou nohou L (délka, šířka, výška) - 623 x 345 x 1148 mm
Řazení (od motoru) - neutrál-vpřed
Vylepšená ochrana proti korozi
Ochrana proti startování (přes rychlost) zabrání náhodnému startu při zařazené rychlosti
TCI zapalování pro jednoduší start a jedinečnou spolehlivost
Velmi nízká úroveň výfukových emisí
Nízká spotřeba paliva
Plynulý a kultivovaný chod motoru
Vysoký výkon
Veškerá dokumentace pro přihlášení na SPS (tento motor není povinné přihlašovat)
Faktura + záruka

K prodeji lodní motor Johnson 30, typ BJ30BALERM, rok výroby 1993, výrobní číslo B 09041517, 2-taktní spalování, výkon 30 HP, hmotnost 122 kg.
Stav: nefunkční, nelze nastartovat. Motor neplní současné emisní normy, není povolena jeho registrace na Plavebním úřadě.
Volejte v pracovní době od 9 do 17 hod.

K prodeji lodní motor Mercury 40 F, typ 40PT4S, rok výroby 2000, výrobní číslo 0P080513, 4-taktní spalování, výkon 29 kW, 40 HP, hmotnost 122 kg.
Stav: nefunkční, nelze nastartovat, důvodem je pravděpodobně závada na řídící jednotce. Motor neplní současné emisní normy, není povolena jeho registrace na Plavebním úřadě.
Volejte v pracovní době od 9 do 17 hod.

Nabízím historický lodní motor JOHNSON K – 50 Výkon 8 HP, rok výroby 1923 (pravděpodobně), seriové číslo 151989 Motor je funkční, originální stav, pouze proběhla repase exteriéru pro výstavní účely.
K motoru máme Repair parts catalog a stojan viz fotografie.
Cena dohodou – nabídněte.

Prodám veškeré náhradni dily:Opel Meriva B 1.7CDTi 81kW rok 2011 světlo vstřiky,škrtici klapka,turbo,světla předni, světlomety i zadni,dveře,kufr,sedačky,volant,airbag,stahov ačky,budiky, kola,těhlice,brzdiče,náprava, chladič,řidici jednotka,zadní náprava,páčky řídící jednotka motoru, zámek, centrál, startér, alternátor, airbag, dveře, blatník, okno, nárazník, střecha, pásy, sahara, tlumič, těhlice, náprava,spojka, setrvačník, lamela, cívka, sedačky, chladič, zrcátko, veškeré plasty, spínač, rádio, páčky, zadní světlo, stěrač, výztuha, interiér, brzdy, abs, vstřiky, hadice, motorek stěračů, rameno, brzdové kotouče, zadní plato, spínací skříňka s klíčkem, stahovačka, ventilátor topení, regulace (regulátor) topení, ruční brzda, zpětné zrcátko, přední maska, blatnik levé, pravé elektrické i manuální zrcátko, EGR ventil, filtr box meriba b meriva b dveře meriva b světlo meriva b interier meriva b přeodovka 1.7cdti převodovka meriva b díly meriva b a17dts dpf 1.7cdti
Motor + převodovka a příslušenství A17DTS 1.7 CDTI 81kwOpel Astra j motor Corsa d motor Meriva b motor Mokka motor
APLIKACE: 2011-2015 Opel Astra J / 2009-2014 Opel Corsa D / 2010-2013 Opel Meriva B / 2012- Opel Mokka / Mokka X
Filtr pevných částic DPF.
Opel Astra J 1.7 CDTi
1686ccm 74KW 101HP
od 12/2009
motor A1.7DTL
1686ccm 81KW 110HP
od 12/2009
motor A1.7DTJ, A1.7DTE, A1.7DTC
1686ccm 92KW 125HP
od 12/2009
motor A1.7DTR
1686ccm 96KW 131HP
od 12/2009
motor A1.7DTS, A1.7DTF
Euro 5
!!!!!! POUZE OSOBNÍ ODBĚR) !!!!!!
POUZE VOLAT
Po-Pá 8-16.00hod

Prodám kompletní motor CAL CALA z vozu AUDI A4 B8 8K r.v. 2011 benzínový atmosférický šestiválcový motor 3.2FSI V6 195KW najeto 132tis km
MARKET123
Možnost prodeje veškerých náhradních dílů z tohoto motoru:
06E103067AA hlava bloku valcu s ventily a vackovym hridelem
06E103068AA hlava bloku valcu s ventily a vackovym hridelem
06E103471P 06E103472N viko hlavy valcu
06E103926G kryt
06E103925F kryt pro potrubi saci
8K0133837S vzduchovy filtr
06E133062G hrdlo skrtici klapky
06E127025M cerpadlo paliva
06E130089D 06E130090F rozdělovač paliva
06E906036F vstrikovaci ventil
06H906051A cidlo vysokeho tlaku
06E145100R podtlakove cerpadlo
8K0145156L cerpadlo lopatkove
8K0254200DX katalyzator
8K0260805G kompresor klimatizace
Cena za holý motor.
- motor CALA najeto 171tis km 59.990,-Kč
- motor CALA najeto 132tis km 69.990,-Kč
Cena za kompletní motor.
- motor CALA najeto 171tis km 79.990,-Kč
- motor CALA najeto 132tis km 89.990,-Kč
Máme skladem také motor - CALB 3.2FSI 199KW
Uvedená cena je bez DPH. Možnost odpočtu DPH.

Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Maximalny vykon: 20hp (hodinovy)
Nominalny vykon: 19hp (neobmedzeny cas)
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 175kg
Vrtanie: 110mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je NOVY, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripominaju motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadzaju z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, posledne motory uz ale zabezpecujem s elektrickym starterom na 12V a cena je vratane startera. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 60e, pre CR cca 90e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.

Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 8hp
Otacky: 900-2300/min
Hm. bez naplni: 75kg
Vrtanie x zdvih: 80x80mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Kubota.
Cena je vr. dokladu a DPH. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely a servis.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora. Cena je 630e, s elektrickym startom 690e. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1300 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 80e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.