inzerce, prodej, prodám, bazar

prodám rychle auto - strana 44

Počet nalezených inzerátů PRODÁM RYCHLE AUTO: 1000 - strana 44

1970 Oldsmobile Cutlass Holliday
Motor small block 350ci V8 Tří rychlostní automat Původní majitelka v 80.letech nechala auto přestříkat z tovární měděné na současný odstín Oldsmobile pink. Černá vinylová střecha, potahy v odstínu slonová kost. 14" ocelové disky obuté na radiálkach 225/70 Cooper cobra gt. Tachometr ukazuje 16tisíc mil, takže určitě bude mít o stovku navíc. Částečné servisní dokumenty z rozsáhlejších oprav v roce 18. Nová palivová pumpa kabely a svíčky plus filtry, přetěsnění motoru a převodovky, nové čepy řízení a nové pneu.. Auto má načatý práh a spodní hranu dveří na straně spolujezdce. Barva začíná lehce bublinkovat na pár místech kapoty a kufru ale není to nic hrozného. Auto bylo posledních 25 let garážováno a jezdilo minimálně. jenom na srazy a v pěkném počasí. Startuje na první dobrou. Bezproblémové auto stačí sednout a jezdit. Auto je aktuálně na cestě do Česka. Cena je za komplet s dopravou a proclením. Vážným zájemcům můžu poslat více fotek do mailu.
E46 cabrio
Predám e46 320cd 110kw 6qmanual cabrio rv.2006 Auto som si v roku 2020 doviezol sám z Nemecka (Mníchov) odvtedy auto z nedostatku času stojí v garáži a jazdí minimálne iba za pekného počasia(v roku 2022 iba stálo pod plachtou). Auto je v maximálne zachovalom stave, má najazdených 144 tisic km, ktoré sú overiteľné. Auto je v pôvodnom stave a žiadny diel nebol opravovaný alebo lakovaný, rovnako nebolo nikdy nabúrané ani ľahko. Podobnú E46 na Slovensku v tomto stave nenájdete, preto je cena prispôsobená cenám v zahraničí a dúfam že si nájde kupcu ale predaj absolútne nenaháňam. všetky potrebné informácie rád zodpoviem serióznemu záujemcovi ktorý nebude mať predsudky voči dieslu a ocení spotrebu 6l/100km a dojazde 1000km na plnú nádrž s vetrom vo vlasoch. samozrejme sa na cene vieme dohodnúť vzhľadom na sade diskov ktorá bude k autu. Auto sa predava na diskoch BBS rs744/745
Odblokování videa za jízdy Renault R-Link 2, Andorid Auto
Chcete-li sledovat video i za jízdy, pak nabízím odblokování videa za jízdy pro Renault R-Link 2 Osobní setkání v Praze - doba cca 15 minut - a je možné odjet se spuštěným videem z SD karty nebo USB flash disku :-) Je možné aktivovat zobrazení venkovní teploty na přístrojové desce, což je pro řidiče lepší, neb nemusí hledat na R-Linku, či případně i zobrazování hlášení ze senzorů (přední i zadní - dle výbavy vozidla) také na přístrojové desce, nejen na středovém LCD Pro všechny Renaulty s R-Link 2 - Megan IV, Talisman, Kadjar a další Určeno pro pasažéry - sledování za jízdy je nebezpečné! Dále je možné aktivovat funkci ZRCADLENÍ - tj. Android auto a Apple CarPlay i ve verzích, kde se to nedaří doma ručně přes Developer Mode. Android auto bude funkční vždy od verze R-linku 7 a výše - u Apple CarPlay záleží na verzi HW ve Vašem vozidle - je možné, že si budete muset případně vyměnit součástku v R-Linku. Android auto tento problém nemá. Také je možné vypnout Start Stop systém - inteligentní nabíjení zůstane funkční, ne jako u po domácku vypnutém sytému za použité odpojení konektoru kapoty - takže máte auto bez systému, který neuspoří z paliva vlastně nic, ale poškozuje, vstřiky, baterii a hlavně turbo, nicméně jinak funguje, jak má.
Audi A3 Sportback
Přikládám zde jen několik fotek a pár informací. Při zájmu se můžete na auto přijét podívat a vše vám ráda sdělím. Auto jsem tukla při popojíždění v koloně za dešti..má tedy jen vnější estetickou vadu předního nárazníku, kapoty a dveří u spolujezdce. Auto má najeto necelých 140tis km. A jinak nebýt té vady…bylo by auto ve slušném stavu a prodej by byl mnohem vyšší. Máme už jiné auto a tohle nám tu zbytečně stojí, proto ho nabízím takhle jak je za 105000kč.
benzínový VW Golf 4 1.6-16v Mpi - 77kW BEZ KOROZE klima
+++++++192000km+++++++192000km+++++++192000km+++++192000km Golf IV Nabízím k prodeji hezkého Golfa doveženého z Německa. Má najeto poctivých 192000km. Jedná se o servisované auto, jede nádherně, podvozek, brzdy perfektní ,včetně ruční, spojka jde lehoučce, motor běží krásně, žádná kontrolka nesvítí. Pěkné, čisté auto bez koroze s velice zachovalým světlým interiérem a krásným lakem. Prahy nepomačkané a nezničené od heveru, nikde nic maskovaného gumoasfaltem a podobně. Auto nenáročné na údržbu, které bude léta jen sloužit. Ceny náhradních dílů směšné. Léty prověřený spolehlivý motor 1.6 s velice dobrým výkonem a nízkou spotřebou a levnou pojistkou. Velikostí podobné jako třeba Peugeot 206, Renault Clio, Fiat Punto, Škoda Fabia,ale pohodlnější.. PS: Auto je ve stavu "sednout a jezdit" a nevyžaduje absolutně žádné vstupní investice. V ceně je výměna oleje a všech filtrů včetně pylového(kabinového) na klimatizaci. Neporovnávejte prosím s vozy s nejasnou historií, bez servisních prohlídek a nedoloženými kilometry. Cena je pevná. Děkuji. - klimatizace - ABS,servořízení - 4 x airbag - okna v elektrice - centrální zamykání - tažné zařízení Plní normu EURO4-ekopoplatek se neplatí. Samozřejmostí je nová dovozová stk na 2 roky,která zárověň platí jako evidenční kontrola. Potom je možné odjet na převozní značce, kterou Vám na místě vystavím. Stačí Vám jít na úřad pro český TP a znacky za 800Kč,toť vše. Inzerát je platný pokud ho vidíte,tak prosím o nezasílání sms a mailů s dotazy ""jestli je vůz aktuálně k prodeji"",atd. Můžete klidně zavolat,auto je volné a je to rychlejší,na mailu moc nejsem. Mažu inned po prodeji. Díky moc za pochopení!!!:-))
benzínový VW Golf 4 1.4 Mpi - 55kW BEZ KOROZE klimatronic
+++++++133000km+++++++133000km+++++++133000km+++++133000km Golf IV Nabízím k prodeji krásného Golfa čerstvě doveženého z Německa. Má najeto poctivých 133000km a vše je doloženo servisní knihou. Původ vozu a stav najetých km samozřejme garantuji a podepíšu v kupní smlouvě. Jedná se o servisované auto po první majitelce, jede nádherně, podvozek, brzdy perfektní ,včetně ruční, spojka jde lehoučce, motor běží krásně, žádná kontrolka nesvítí. Pěkné, čisté auto bez koroze s velice zachovalým interiérem a krásným lakem. Prahy nepomačkané a nezničené od heveru, nikde nic maskovaného gumoasfaltem a podobně. Auto nenáročné na údržbu, které bude léta jen sloužit. Ceny náhradních dílů směšné. Léty prověřený spolehlivý motor 1.4 s velice dobrým výkonem a nízkou spotřebou a levnou pojistkou. Velikostí podobné jako třeba Peugeot 206, Renault Clio, Fiat Punto, Škoda Fabia,ale pohodlnější.. PS: Auto je ve stavu "sednout a jezdit" a nevyžaduje absolutně žádné vstupní investice, jede doslova jako nové!!! V ceně je výměna oleje a všech filtrů včetně pylového(kabinového) na klimatizaci. Byl orezlý výfuk, tak jsem dal nový, žádnou polskou repliku, ale Walker, který aspoň vydrží. Neporovnávejte prosím s vozy s nejasnou historií, bez servisních prohlídek a nedoloženými kilometry. Cena je pevná. Děkuji. - klimatizace automatická digitální - ABS,servořízení - 4 x airbag - 4x okna v elektrice - centrální zamykání Plní normu EURO4-ekopoplatek se neplatí. Samozřejmostí je nová dovozová stk na 2 roky,která zárověň platí jako evidenční kontrola. Potom je možné odjet na převozní značce, kterou Vám na místě vystavím. Stačí Vám jít na úřad pro český TP a znacky za 800Kč,toť vše. Inzerát je platný pokud ho vidíte,tak prosím o nezasílání sms a mailů s dotazy ""jestli je vůz aktuálně k prodeji"",atd. Můžete klidně zavolat,auto je volné a je to rychlejší,na mailu moc nejsem. Mažu inned po prodeji. Díky moc za pochopení!!!:-))
Renault Twingo RS
Nabízím k prodeji velmi zábavné auto ve velmi hezkém stavu – Renault Twingo RS z r.v. 2009 a motorem 1.6. Auto má najeto km. Na autě je vše původní a bez zbytečného tuningu super auto na okruhy, okresky ale i do města. Auto je ve velice hezkém stavu jak technicky tak i kosmeticky – motor a převodovka v naprostém pořádku, táhne jak má a bez uniku kapalin. Karoserie v krásném stavu, nezničený lak – najde se pár menších škrábanců z provozu, ale nic hrozného. Interiér ve velmi zachovalém stavu, originální sport sedačky, původní volant, červené bezpečnostní pasy. STK: k novému majitele pojede s novou STK (takže do 3/2025) Funkční je úplně všecko co by mělo na autě fungovat Kola R17 – letní. Už by chtěli časem vyměnit, ale u takového auta necháváme to na novem majitele, protože každý má svoje preference co se týče sport pneu. Disky nesou nějaké známky parkování Podvozek: původní RS v naprostém pořádku Auto je k vidění téměř kdykoliv po telefonické domluvě. AAA a AutoESA prosím nevolat ani nepsat.
Audi A6 - 3.0 tdi 165kw, 2005, 302 xxx
Dobrý den, ač nerad, tak z důvodu stěhování bohužel nabízím k prodeji svou audi A6 quattro v ojedinělé nabouchané výbavě. Jedná se o model A6 4F, automatická 6 stupňová převodovka, motor 3.0 tdi s výkonem 165kw. Jsem první majitel v čr. Auto bylo cca před rokem dotaženo z Rakouska. STK do 6/24. Auto krásně táhne od spodních otáček až po omezovač, převodovka hladce řadí, bez škubání či mlácení. Auto má na svůj věk velmi hezký interiér i exteriér, ale známky používání se samozřejmě najdou. Výbava: Elektricky nastavitelný volant s pamětí Vyhřívaná všechna 4 sedadla ABS, ESP Roletky na oknech (elektricky ovladatelné) Samozatmavovací zpětné zrcátko BOSE reproduktory Key-less systém (bezklíčový vstup) Startování na tlačítko Coming home, leaving home Bixenony (natáčení do všech směrů) Automatické ovládání světel Střešní okno v elektrice Dvojitá protihluková skla v oknech Okna s termofólií proti přehřívání interiéru v létě (funguje skvěle) Automatická dvouzónová klimatizace Automatická převodovka Řazení pod volantem Elektronicky nastavitelná zpětná zrcátka vč. sklápění Laděný sportovní výfuk (krásný zvuk) Sportovně laděný podvozek Maska z audi S6 Ambientní osvětlení Barevný MMI systém Navigace Televize CD changer Integrovaný slot na SIM kartu Hlasové ovládání vozu Palubní počítač Tažné zařízení (sundavací) ISOFIX Automatické stěrače Vrtané kotouče Zadní i přední parkovací senzory Nové zimní pneumatiky ALU 18’’ origo AUDI Plnohodnotná rezerva určitě jsem na něco zapomněl :D Vady: zadní diferák, na jízdu nemá vliv ale občas vyskočí kontrolka ESP, zadní levé světlo (klasicky voda ve světle, světlo svítí, ale auto po chvíli hodí chybu ve světle a přestane fungovat blinkr. Voda je i ve druhém světle, ale to funguje jak má). Snad stihnu do prodeje vyměnit. cca co 2000 km vyskočí na pár set km kotrolka motoru, podle diagnostiky jde o jedno VDO, na jízdu to žádný vliv nemá. parkovací senzory - chyba na svazku kabelů, čidla jsou v pořádku. ze spod prasklý přední narázník (zůstal jsem na patníku při parkování. naštěstí to nejde vidět, ale až se auto někdy zvedne bylo by fajn to stahovačkou stáhnout k sobě Nová autobaterie, nový motorek elektronické ruční brzdy V případě zájmu jsem na telefonu 471 067, pripadne na mailu mikulastik.l@ Bydlím v Ostravě, ale občas jezdím do Zlína, takže není problém se potkat někde po cestě. Do auta je potřeba co nejdříve zainvestovat cca 2tis. za zadní levé světlo, jinak je naprosto provozuschopné.
RC auto Arrma Talion 6S BLX + 2x baterie +nabíječka Arma
K prodeji dokonale zábavné auto 1:8 ! V sestavě: s vysílačkou Tactic vysílač TTX300 2.4GHz 3-kanálový, profi nabíječkou SKY RC e680 nabíječ 80W, 2x baterie Sport Racing 50C - 5400mAh - 3S - 11,1V - T-DYN - Hardcase, obal na baterie a olej do tlumičů. Původní cena Auto 20000,- 2x baterie 3000,- obal a nabíječka 2000,- (cca 25.000,-!) Hezký stav viz foto, něco odjeto, ale v pořádku. Moderní, lehce ovladatelná hračka, kterou nebudete chtít dát z ruky, právě to je Arrma Talion 6S BLX 1:8 4WD RTR červená. RC auto je zhotoveno přesně v měřítku 1:8. Charakteristiku jízdních vlastností tvoří náhon na všechna čtyři kola nebo zapojení olejových tlumičů. Stačí se chopit ovladače a rozjet zábavu. Auto na dálkové ovládání Arrma má v balení dálkový ovladač a model.
Ford Focus c-max 1.6 85kW
Dobrý den, rozhodl jsem se prodat z důvodu nevyužití svého Forda. Auto bylo zakoupeno mechanicky ve zlém stavu a bylo do něj hned po koupi před cca 4 lety investováno 50 tis. Koupeni na 215tis km a při tomto nájazdu komplet zánovní zadní náprava, motor ven - rozvody, svíčky, kabely atd atd okolo motoru, tlumiče, brzdy, kompletně vše, co bylo třeba bylo uděláno. Auto od té doby doposud nemělo nikdy žádný problém a opravdu jsem s ním najel 45tis km bez jediné poruchy a dělaly se jen oleje, filtry, brzdy. Je to 1.6 16v ti, verze 85kW. umí jezdit za 6 itrů, když to člověk nežene. Je to výborný motor. Auto je však vzhledově ošklivé, nyní slouží jen minimálně na převoz materiálu, již máme jiné a nechci ho tu vydržovat, když jen stojí. Vyjede jednou za měsíc, abych ho rozhýbal. Minulý rok jsem dával dozadu nové tlumiče a pružiny + nové tažné (je samozřejmě zapsané). Na autu jsou originální kola s pěkným zimním vzorkem (samozřejmé zapsané). K dispozici jsou ještě letní R17 zapsané. Letní pneu však na výměnu a myslím, že jeden disk byl takový křivý. Dalo se vyvážit, ale žádná sláva. I když jsou ty r17 pěkné, již jsem je letos nedával. Auto je plně funkční, je třeba ale počítat s tím, že není nové - však tak i vypadá. Jde o nějakou korozi, rezonuje katalyzátor (loni emise v pohodě naměřeny) a asi pravý komokloub, nevím, při prudkém rozjezdu tam něco rachtá. Jinak ale jezdí stále skvěle a věřím, že někomu na stavbu, nabo na práci ještě velmi dobře poslouží. Cena je jednání pouze s normálním člověkem. Kola k tomu dám oboje, mám případně nakoupené nějaké barvy, aby se to trochu zkrášlilo, vše o dohodě. Pokud hledáte celkem prostorné a spolehlivé auto, co ještě poslouží, je tohle ideální. Pokud hledáte něco pěkného, hledejte dál :) Rok 2006, STK ještě na rok Piště, volejte, rád vše zodpovím. Na email reaguji opožděně
audi a4 b7 avant 2,0 tdi 103 kw automat 7 rychlostí
s autem jezdím po evropě a ted potřebuji dodávku tak jde do světa. auto jede pěkně i automat jede jak má,nedávno dávané nové turbo a olejové čerpadlo, auto bez koroze, nejspíš nejde klima což jsem neřešil a ani nechci spekulovat proč,v létě když je výfuk rozehřátý tak při startování v něm zarachotí, udajně přepážky ve výfuku, netřeba řešit pro provoz,odřené dveře s promáčknutím, já to neřešil a ani barvu jsem z toho nestíral, jak jsem odřel, tak jsem nechal,podle mechanika je to pěkné auto na svuj věk 2006, při jízdě nic nebouchá,neklepe, nejsou nikde vule, je to pevné nevyhrkané auto, někdy se při startu rožne hžavení, auto jede normálně dál, prej to má nákou sovislost se zadníma světlama mi bylo řečeno, neřešil jsem to, prostě ikdyž to nemá na nic vliv jak vypnu klíček a znova nastartuji, pak je to ok,olej v automatu měněny tak před rokem,autu jsem v servisu dával co se tyče mechaniky tak maximum , jelikož jsem jezdil po evropě a nerad bych aby to někde zustalo viset, to za to nestojí šetřit na tomto,přepis na uřadě v bystřici pod hostýnem v pondělí nebo vyjímečně středa,,jsem mimo domov v tydnu,, snad jsem na nic nezapoměl,možná výměna za dodávku wv transportér t4 motor 2,5 tdi minimálně pro 4 osoby a neschnilou +- doplatek, nic jiného nechci a prosím jen morava, do prahy se mi pro to opravdu nechce a ani na to nemám chut se trápit po té naší dálnici, slevomati nepište, cenu určuji já a zatím měnit nebudu
Citroen C5 kombi 2,0 HDI 120 kw, automat 2011 facelift
S těžkým srdcem prodávám náš Citroen C5 kombi 2,0 HDI 120kw, automat 2011 facelift, ABS, stabilizace ESP, asistent rozjezdu, tempomat. Má najeto ďábelských 333 tis km převážně po Hradecké dálnici pouze sám řidič. Jsem druhý majitel (koupeno 2016 s 200 tis km). Stav auta odpovídá polovičnímu nájezdu, pravidelně servisované v Citroenu u jednoto a toho samého mechanika. Auto nebylo nikdy havarované, pouze jedna drobná nehoda na zadní nárazník, kde se měnily pouze plasty a vše šlo na pojišťovnu a opravováno bylo v originál citroenu. I když o auto bylo pečlivě pečováno, tak přeci jen má 11 let, takže je nutné k tomu přihlédnout. Ježděno na zkrácené intervaly oleje po 15tis km. Servis nutný za 1 000km - pouze olej a filtry. V automatu pravidelně měněn olej po 60tis km - další výměna až za 47 tis km. Zimní pneu 5mm, letní téměř nové. Oproti jiným C5 vypadá ta moje výrazně lépe, protože ty ostatní jsou 3x stočené, moje má poctivé kilometry a servis. Automat řadí krásně. FAP filtr byl čištěn, další čištění cca za 100 tis km. Hydropodvozek má i sportovní režim, stejně jako automat, ale tohle auto je spíše o pohodlí a polykání kilometrů. STK z prosince, takže platí ještě necelé dva roky. 2 klíče, navíc gumová vana do kufru a ochranná chromová lišta u kufru na zadním nárazníku. Elektricky sklopná zrcátka, automatická klimatizace - pravidelně dezinfikována, vestavěná navigace, všechna okna v elektrice. Hydropodvozek lze přizvednout nebo naopak snížit. Auto je tiché, nikam netáhne, nic neklepe. Nové zadní destičky. Na autě jsou originál Citroen 17 kola, ale nejsou zapsané v TP, tam jsou 16, ale nikdy jsem s tím neměl na STK problém a vždy jsem prošel oficiální cestou bez problému – již jsem takto auto koupil s těmito většími koly a neřešil jsem. Drobné oděrky na karoserii z provozu a lehce se loupe lak na ALU discích v jejich středech. Pro další dotazy zavolejte nebo napište. Cena 129 tis včetně letních pneu. Při rychlém a férovém jednání na místě možná rozumná domluva o ceně. Určitě mi nepiště zprávy typu „nabízím 100 tis ihned a podobně“ vím co prodávám, nabízím férové jednání a to samé očekávám od vás. Důvodem prodeje je přidělení služebního auta pro soukromé účely a tak pro Citroen není využití.
Peugeot 205 XL 1.4
Dobrý den, z nedostatku času a financí prodávám svůj projekt Peugeot 205 1.4 benzín 45 kw rok 1988. Auto je určeno k částečné, nebo kompletní renovaci či jako auto na díly. Auto bylo do nedávna pojízdné, nyní má problém s elektrikou, nefunguje palivová pumpa (po přímém napojení na baterku běží). Aktuálně je auto nepojízdné přes zimu nebylo startováno. Původně jednobodový střik, předělán na karburátor (solex, který se původně dával do 205). Plusy: Eko daň uhrazena, stav karoserie (koroze pouze v motorovém prostoru – brýle), kompletní interiér (řidičova sedačka rozpáraná), litá kola (GTI look), hůře sehnatelná motorizace 1.4 Mínusy: Aktuálně nepojízdné, lak (na kapotě, střeše a na pravých dveří – zde bylo auto ťuklé, na vrakovištích se ale dají dobře sehnat)
Ducato 2.3 88kw 129.000km 1. Majitel, kup ČR
Dobrý den, Rad bych prodal Fiat Ducato 2.3 88kw s Iveco motorem z roku 2008. Auto jako nové bylo kupované v ČR mým dědou. Auto má najeto 129.000 poctivě, lze ověřit. K autu jsou 2ks klíčů, servisní knížka, 2din autorádio s CarPlay a parkovací kamerou. Auto ma lehce oloupanou přední kapotu (jako každé Ducato. Na autě bylo měněno pro přípravu na prodej všechny přední silentbloky, hřebenové řízení (teklo servo), olej +všechny filtry, stěrače, horní uložení tlumičů na obou stranách. Auto posledních 6 let sloužilo pouze jako náhradní a předtím jezdilo pouze praha Kladno a zpět. Auto prodáváme z důvodu nevyuziti a vysokého věku a nemocného dědy. V případě potřeby volejte
FIAT Ducato 2.3 jtd 88kw L3H2 r.v.2007
Dobry den,Ducato vlastnime vice nez 5 let a udelalo spoustu prace.Nyni potrebujeme vetsi dodavku a tak tuto prodavame. Stav tachometru:246 xxx km. Realny najezd vsak bude okolo milionu km. Nyni je po vymene prednich i zadnich rozvodu,nove ventily,tesneni pod hlavou apod. vuz je cca 250tis km po G.O motoru.pred nami bylo auto stoceno… Stk do 01/2024 Opravy:horsi starter,bude potreba zrepasovat brzdove trmeny,podfukuji vstrikovace(vymenit nebo usadit)vymenit cepy a poresit korozi prahu.Verim,ze pak auto bude jeste dlouho slouzit. Zamykani na klic,nefunguje central u dveri ridice takze zamknout pres tlacitko v aute a pak klicem.vice foto mohu poslat emailem.Volat prosim od 9:00.AAA AUTO,Auto Esa a prekupnici nevolat.Prodavam bez zaruky.sleva mozna.PREPIS NUTNY BEZ PLNE MOCI A EVIDENCNI KONTROLY NEODJEDE. Vuz je pro nekoho kdo pocita s incesticemi do oprav.Nikoliv pro nikoho kdo pocita,ze koupi vuz bez koroze,vad apod.AUTO NENI VE STAVU SEDNOUT A JEZDIT.Oprava vstrikovacu je primarni,dalsi opravy uz se daji dle meho nazoru resit za behu.
W210 E280
ačkoliv nerad a po 7 letech skvělé služby jsem nucen prodat svoji 210.. je to 280 benzín/ lpg 150kw V6.. teď aktuálně najeto 371tis km a když jsem ji kupoval tak měla najeto 238tis km. Je to dovoz z Itálie.. mám k tomu i papíry atd.. Auto servisovane pravidelně, na nic se nečekalo a vše co bylo potřeba se udělalo.. Podvozek pevný nic neklepe, nebouchá.. Dva roky zpět vyměněny tlumiče + pružiny, Komplet brzdy předek zadek plus obložení ruční brzdy, minulý rok brzdové hadičky a výměna brzdové kapaliny, Minulý rok komplet cely výfuk s katalyzátory střední a zadní díl, 4x Lamda sonda, 12x svíčka 12x káble ke svíčkám a 6x cívka, výměna silenbloku zadní nápravnice plus všechny ramena.. Nové nivo koule plus nový olej Startér a alternátor měněn dva roky zpět, vodní pumpa s kladkama+ řemen rok zpětně atd atd.. vše je funkční nikdy mne nikde nenechalo.. jede pořád krásně.. otáčky drží nehoupou.. Teď v 370tis km vyměněn rozvodový řetěz s napínákem. Uložení motoru a převodovky, Tlumiče kapoty a zadních vrat, Zatmavené okna.. střešní okno funguje jaká ma.. pravidelně mýte a udržované auto, Ani si možná nevzpomenu na vsechno.. Aktuálne přetěsněné gufera na ventilech!! Mám sundáné plastové prahy a vždy před zimou jsou vystříkany dutiny voskem a ošetřené ochrannym nátěrem.. zvedací body v pořádku..zadní kapsy vyvařene.. Nevím co ještě by mě napadlo???? Jsou chycené levé zadní dveře dole v rohu.. jinak jsem se o auto staral aby bylo co nejméně rezavé... Bomba Lpg letos končí.. a nová se mi nechce řešit.. pokud nový majitel bude chtít větší dá si podle svého uvážení.. nebo může Lpg zrušit.. Momentálně na dvouletých zimních pneu.. Představoval bych si něco kolem 85tis ale rozumné nabídce a domluvě u auta bych se nebránil vím že to není nové auto.. ale vím že je dobře zainvestováne a udělá ještě hodně radosti.. Autobazary prosím nevolat.. a ani nevolejte lidi kteří nemáte peníze a chcete mít top auto bez investic a kdo ví co.. a ani ti borci co chtějí volat že to mají daleko a jestli bych nepřijel blíž.. klidně přijedu až k vám domů.. ale cesta bude proplacena tam i zpět v případě že si to rozmyslite a to předem na účet..
Karavan,Dethlefs Globetroter, Mercedes Benz, rv. 1998
Nově auto plně soběstačné netřeba připojovat na 220V a jezdit do kempu . Ideální na hory a tcesty mimo civilizaci. Obytné auto pro 6 osob na jízdu, (pásy jen pro tři dospělé a jedna sedacka s pásem pro dítě) a 5 na spaní s velkou alkovnou. Ve výbavě kompletní zatemnění všech oken a síťky proti hmyzu, WC, sprcha, solární panel 200W,baterie 120Ah, zásuvky 220V,USB, 12V, 600 w měnič, velká garáž vytápěná, lednice s mrazákem, nádrž na pitnou vodu 100l, odpadní nádrž 100l, bojler, topení nezávislé Truma C, kuchyňské vybavení, markýza, držák kol, tempomat, posilovač řízení, campingový nábytek, dálniční známka ČR.Parkovaci senzory. Ohrádka pro děti, isofix. Gas alarm. Izolační deky kabiny, lamelové rošty a kvalitní matrace. 2 dvojlůžko, rozměr 200*140--_200*1400 jedno jednolůžko. Auto je havarijně pojištěné. Pro řízení stačí řidičský průkaz skupiny B. Délka auta 6,49m,výška 3,1m,šířka 2,2m.Spotreba velice nízká 10- 11l.Auto Mercedes-Benz, Sprinter 312, Dethlefs Globetrotte. Nový plynový Truma ventil,plynové topení lze používat i za jízdy. Auto vydrží vytápět jedna bomba v zimě cca 4 dny. Plyn v ceně. Možno vše přepnout na 220V. slevy. Dvě plné plynové lahve na topení, ohřev vody a vaření Dálniční známka Zimní pneumatiky a řetězy Vyhřívaná garáž, vodní a odpadní nádrž,
Renault Laguna nebo Espace startovací karta,dálkové ovládání
Renault Laguna2 startovací karta na Espace 4 , nebo i na Vel Satis ,startovací karta- dálkové ovládání -kompletní i elektronikou (600kč) a spáruju s vozidlem -naučím auto na novou kartu i ty stávající.(např.vaše stará+ jedna nová karta+párování-1100kč,,, dvě nové karty s párováním na auto-1700kč). Mohu naučit až 4karty na jedno auto. Mám i nové obaly na karty. Dám nový obal a opravím i vaši starou kartu (200+200kč) . Po domluvě, když auto nejde nastartovat mohu i dojet. Karta na espace Iv. mohu i naprogramovat na auto plus 500.
Jaguar XK X150 4.2 V8
Zdarvím Touhle cestou prodávám svůj majestátní povoz Jaguar XK. Je to atmosférický “osmiválec” s nádherným řezaným zvukovým projevem charakteristickým pro tyhle vozy. Neskutečný nadčasový design, který v doprovodu burácení z výfuku budí na silnici neskutečný respekt. Mladé holky na to asi sbalíte taky..ale hlavně si budete užívat doslova záplavu palců nahoru, až budete projíždět koncernovým městem plných nechutností co plodí dnešní doba. “Jég” si sežere při klidné dálniční jízdě kolem 8,5L/100km což bych řekl, že je krásný číslo na takovýhle motor. Kombinovaně jezdíme dlouhodobě za 11L/100km. Když mu dám občasně napít tak si sežere samozřejmě víc. Jezdíme hlavně dlouhé dálniční trasy. Je to moje “Dailykár”. Měsíčně najezdíme zhruba 3000 dálničních kilometrů. Barva Midnight black. Sem tam se najde nějaká kosmetika úměrná věku… Interiér komplet v pravé kůži a dřevu. Žádné pojeb*né plasty a eko sračky z recyklovanejch petfkašek. I po letech to tam nádherně voní po kůži a po každém nástupu to na Vás dýchne luxusní atmosféru. Až na pár drobností vypadá interiér jak nový. Vyhřívané křesla, komplet v elektrice, dofuk bočnic, výhřev volantu. Brzdy mají tak 60%, olej v motoru a filtry měním každých 8tisíc. Na konci března proběhne výmena oleje v převodovce, rozleštění laku a výměna ozívající se ho ložiska na PP kole (jediná “vada” kterou auto má). Auto není žádná kasička, naprosto spolehlivá kára do který jenom lejete benzín a děláte předepsaný servis. Řádně zahříváno a dochlazováno. 4.2 V8 , 219Kw 300koní Nájezd: 23x xxx km (Denně na cestách) Disky: 20 palcová Jaguar Nevis Supercharched (cena za sadu 50-60k) Příplatkový výfuk s perfektním zvukem. (Video mohu zaslat) 2x klíč Servisní knížka do posledního kilometru + komplet dokumentace (fotky mohu doložit) Auto nikdy nebylo havarované a bylo o něj maximálně postaráno. Parkováno převážně v garáži. Auto k vidění v Praze, popřípadě možnost přijet pár kiláčků za prahu a auto odprezentovat. Brzy přidám nové detailní fotky na denním světle. Zde přikládám takový výtažek z galerie. Důvod prodeje: Koupě Aston Martin Vantage. Pokud se neprodá, rád si ho nechám. Více info po telefonu. Cena 500 000,- Seriózní nabídce se nebráním. Výměnu jedině za již zmíněný Aston Martin s mým doplatkem. Reaguji pouze na SMS.
Prodáme Maserati 3200GT rarita, skoro jako Ferrari, krásné
Je to Maserati 3200GT, 3200 GT, tedy auto, co má srdce, řídí se hlavou a řidič musí mít koule. Není to auto pro slabochy. Auto je v super stavu, velmi zachovalé a udržované. Jedná se o dovoz z Japonska, kde nesněží, a není mráz, takže Maserati nikdy nepoznalo sůl nebo posyp. Jedná se o evropskou verzi, auto má globální homologaci a lze ho tedy legálně přihlásit na české SPZ - není v ceně. Hlavní plusy: + jedovatá charakteristika motoru, prostě jako Ferrari + pocitově i reálně fantastická dynamika + vynikající jízdní vlastnosti na suché vozovce, na mokru auto trochu kouše + překvapivý komfort odpružení + tuhá karosérie + kvalitní dílenské zpracování + odolný podvozek + velmi dobré brzdy + elektronická regulace tlumičů. - elektronicky řízené tlumiče, stejné jako má Ferrari Maranello 550 - protiprokluzový systém z Ferrari Maranello 550 - podvozek je kompletně hliníkový, vpředu ušlechtilé lichoběžníkové zavěšení s vysokou těhlicí – v principu nejdokonalejší druh nápravy. - brzdy Brembo, původně také z Ferrari, a hadice, přivádějící vzduch z náfuků na podvozku přímo k brzdovým kotoučům - spolehlivý německý automat ZF, který vydrží cokoliv - motor byl nastaven a naladěn speciálně pro automatickou převodovku, ale výkon zůstal zachován - výkon 271 kW (370 k), točivý moment 491 N.m, zrychlení z klidu na 100 km/h za 5,2 s a nejvyšší rychlost 280 km/h - zážehový vidlicový osmiválec přeplňovaný dvojicí turbodmychadel - vyrobeno pouze 4 795 vozů celkem, z toho 2 106 automatů GTA Maserati Ferrari Maranello 550 Testarossa, 456GT, Quattroporte, Evoluzione, RS6, RS4, Shamal, Biturbo, GT Maserati 3200 GT (Tipo 338) je čtyřmístný grand tourer vyráběný italskou automobilkou Maserati v letech 1998 až 2002, který nahradil model Shamal jako vlajková loď značky. Luxusní kupé navrhl Italdesign, jehož zakladatel a šéf Giorgetto Giugiaro předtím navrhl mimo jiné modely Ghibli, Bora a Merak. Návrh interiéru byl zadán Enricu Fumiovi a dokončen v roce 1995. Než byl nahrazen modelem Maserati Coupé, bylo vyrobeno 4 795 vozů. Vůz 3200 GT byl ohlášen v červenci 1998 a v září jej Luca Cordero di Montezemolo představil tisku za přítomnosti závodního veterána Maserati sira Stirlinga Mosse a Giorgetta Giugiara. Veřejnou premiéru si vůz odbyl na říjnovém Mondial de l'Automobile v Paříži. Maserati původně chtělo vůz pojmenovat "Mistral", ale poté, co zjistilo, že autorská práva na toto jméno vlastní Volkswagen, rozhodlo se vůz pojmenovat 3200 GT. Jeho jméno bylo poctou modelu 3500 GT, prvnímu sériově vyráběnému grand toureru společnosti. Vůz 3200 GT, prodávaný především v Evropě, byl poháněn dvakrát přeplňovaným 32ventilovým osmiválcem s dvojitým horním vačkovým hřídelem o objemu 3,2 litru, který se objevoval v modelu Quattroporte Evoluzione, měl výkon 370 k (272 kW; 365 k) oproti 335 k (246 kW; 330 k) v modelu Quattroporte a dosahoval výkonu 116 k(85 kW; 114 k) na litr. Zadní světla tvořily LED diody ve tvaru "bumerangu". R