prodám hydraulickou ruku - strana 33
Počet nalezených inzerátů PRODÁM HYDRAULICKOU RUKU: 1000 - strana 33

Nabízím na prodej:
traktor / veterán MB-Trac 700K, s hydraulickou rukou, originál TP na přihlášení, rádi předvedeme, celkově dobrý stav-plně funkční, ihned k dispozici.
Od 15.3.- 5.4.2023 volejte pouze telefonní číslo .
Uvedená cena je bez DPH.

Nabízím k pronájmu mobilní nájezdovou rampu:
- nosnost 7 tun
- šířka pojezdové plochy 2m
- délka 12 m
- provedení pozinkované
- nastavení výšky rampy hydraulickou pumpou
- pro vykládku a nakládku kamionů a kontejnerů
Volná k pronájmu od 1.2.2023

Palivové dřevo-bříza.
Různé průměry nařezané na délku 100cm.
1700kč prm rovnaný.
Preferuji osobní odběr.
Přeprava možná-dohodou.
MOŽNO I KAMIONOVÝ ODBĚR a vykládka hydraulickou rukou.
Aktuální do smazání.

BUFFLER eXW1000Y je kvalitní, značková a bezpečná elektrická dětská čtyřkolka pro nejmenší děti.... Vyniká inteligentní řídící jednotkou motoru s plynulou možností omezení/nastavení rychlosti odezvy akcelerátoru, maximální rychlosti a maximálního výkonu motoru. Tyto funkce využijete především když si dítě na čtyřkolku zvyká a učí se ji ovládat a jezdit na ní. Vše nastavíte tak, že je čtyřkolka maximálně bezpečná a postupně jak se dítě učí, tak mu přidáváte na možnostech. V rámci maximální bezpečnosti je čtyřkolka vybavena předními i zadní hydraulickou kotoučovou brzdou, žádné "tahání" lanka.. A NEJEN TOTO JSOU ROZDÍLY OPROTI KONKURENCI! Tento typ brzd dokáže ovládat silou svých rukou i malé dítě. Čtyřkolka je dále vybavena celo uzavřenými nášlapy, nohy dítěte jsou tak také chráněny. O osvětlení se vpředu stará jeden centrální světlomet a zadní červené moderní LED světlo kombinované s brzdovým světlem. Vpředu jsou dva hydraulické tlumiče a vzadu jeden centrální. Řetěz čtyřkolky je kompletně chráněn krytem. Dále je čtyřkolka vybavena klaksonem.
Typ paliva
Elektřina z akumulátorů
Typ motoru
Stejnosměrný 1000W 36V s neodymiovým magnetem
Brzdový systém
Kompletně hydraulický
Maximální rychlost
28 km/h
Maximální užitečná hmotnost/nosnost
65 kg
Světlá výška
70 mm
Funkce inteligentní řídící jednotky
Plynulé nastavení rychlosti, výkonu, odezvy plynu
Rozvor
780 mm
Točivý moment
10,2 Nm / 1500 ot. za min.
Odpružení zadní nápravy
1 ks hydraulický tlumič s nastavitelnou tuhostí
Čistá provozní hmotnost
58 kg včetně baterií
Typ převodového ústrojí
Řetězem (plně zakrytovaný)
Zadní pneumatika/y
14 x 5,00 - R6
Délka
1165 mm
Výška
765 mm
Přední pneumatika/y
14 x 4,10 - R6
Dojezd na jedno plné nabití akumulátorů
maximálně 19 km, dle zatížení, terénu, okolní teploty a způsobu jízdy
Odpružení přední nápravy
2 ks hydraulický tlumič s nastavitelnou tuhostí
Výkon
1,88 kW / 1500 ot. za min.
Maximální výstupní proud řídící jednotky
35 A ± 1,0 A
Šířka
mm
Řídící jednotka elektromotoru
Inteligentní řídící jednotka se třemi funkcemi, krásně a plynule nestavíte rychlost, od rychlosti chůze, až po maximum, stejně tak i výkon motoru a v neposlední řadě reakci na plyn - absolutně perfektní pro první začátky ježdění...
Vlastníme řadu předváděcích strojů, které je možné vyzkoušet, zároveň v případě opravy Vašeho stroje, Vám některý můžeme zapůjčit, aby ti nejmenší mohli stále jezdit....Skladem veškeré náhradní díly na všechny nabízené stroje! Veškeré inzerované stroje máme ihned k odběru

Kawasaki KX250 je stroj prověřený mnoha šampionáty. Má výkonný motor o objemu 249 ccm, úzký
kompaktní rám a upravený podvozek s lepší zpětnou vazbou. Od větší KX450 přebírá
elektrický startér a hydraulickou spojku. Staňte se šampionem s novou Kawasaki
KX250!

Nový nejetý vůz ihned k odběru skladem, hydraulická ruka KESLA s rotátorem a drapákem pro les nebo kovošrot, nosič kontejneru teleskop MULTILIFT.
Na přání k odběru shodný vůz s hydraulickou rukou HIAB velikosti dle Vašich požadavků.
Vaše nepotřebné osobní, nákladní vozidlo, karavan nebo obytný automobil do protihodnoty není problém.

Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér

Dobrý den,
Nabízím zemní a výkopové práce,terénní úpravy minibagrem SANY 2.6t Lžíce 20,40,50 a hydraulická svahovka.
Vykopu elektrické,vodovodní přípojky,kanalizační přípojky, základy, jímky, žumpy,bazény, drenáže úprava zahrady.
Naložení smykovým nakladačem,odvoz a likvidace odpadu,suti,zeminy.
Mnipulace hydraulickou rukou Man L2000,převoz stavebního materiálu,dřeva atd..
Možnost zapůjčení vibrační desky,pěchu,bouracích kladiv,centrál atd...
Nabízím přistavení kontejneru na odpad,odvoz a likvidace,zemina,dovoz písku,betonu,betonového recyklátu,škrábanky,štěrku,dřeva,uhlí a stavebního materiálu dle dohody,přistavení kontejneru k rekonstrukci střechy(házení tašek)přistavení na dobu dle potřeby,vozem MAN L2000
Mám zásobu pěkné černozemě na rovnaní pozemku!!
!!Pronájem lešení!!
Veškeré práce není po dohodě problém o víkendu.
Lokality : Poděbrady,Nymburk,Kolín,Městec Králové,Chlumec nad Cidlinou,Týnec nad Labem,Kutná hora,Čáslav,Uhlířské Janovice,Sázava atd.dle dohody není problém kamkoliv.
Volejte kdykoliv 7:00-20:30 (v akutních případech můžete dřív i později)

CF MOTO 1000 - kufr + rozšíření
Gladiator / CF MOTO 1000
případní zájemci ať prosím volají, buď na číslo v inzerci nebo na toto … děkuji
737-966-313
Rok: 06/2021
Majitel: 1 majitel
Původ: CZ
Odpočet DPH: NE
Stav: 2.900 km
Servis: ano, po servisu 12/2022
Klíče: 2x
Dokumenty: Ano
Garážováno: Ano
Čtyřkolka nikdy nejezdila žádný velký terén ani s ni nikdo nebrodil bahna !
Sloužila pro zábavu, a občasné projížďky po lesních cestách.
Prvních 500 km zajížděna s rozumem a dle doporučení prodejce, v 500 km byla první servisní prohlídka.
Důvod prodeje: nemám na ni čas
příplatky:
rozšíření + 2.990,-
zadní kufr + 7.790,-
ochranný kryt podvozku + 15.226,-
přední ochranný rám + 6.185,-
zadní ochranný rám + 6.760,-
LED pracovní světlo + 4.999,-
plachta na čtyřkolku + 790,-
Aktuální cena nové čtyřkolky bez příplatků je 299.990,-
+ příplatky
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) s maximálním offroad výkonem až 85 koní /79 Nm (offroad) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Osvědčený bezespojkový variator CV Tech (Canada). Standardně dodávaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon zajištěný silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou a špičkové plně stavotelné nitorgenové tlumiče.

Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.

první registrace 05/2013, stav tachometru 203500km, výkon motoru 330PS, Euro5, manuální řazení, kabina s vnější sluneční clonou a výstražnými majáky, konfigurace náprav 6x2, poslední náprava zvedací a řiditelná, všechny nápravy odpružené vzduchem, užitečná hmotnost 12330kg, ABS, ASR, el. ovládání oken a zrcátek, palubní počítač, rádio s CD, tempomat, centrální zamykání, klimatizace, multifunkční nastavitelný volant, uzávěrka diferenciálu, zpětná kamera, valníková nástavba s hliníkovými bočnicemi, boxy na nářadí, hydraulická ruka Palfinger PK18002 EH, dosah 17m/650kg, dálkové ovládání, max. výkon 5650kg, výborný technický stav, vozidlo po STK a revizi jeřábu!!!

první registrace 2010, stav tachometru 576500km, výkon motoru 400PS, Euro5, automatické řazení, spací kabina s jedním lůžkem, konfigurace náprav 6x2, poslední náprava zvedací a řiditelná, celková hmotnost 26000kg, užitečná hmotnost 12500kg, ABS, ASR, automatická klimatizace, palubní počítač, centrální zamykání, tempomat, uzávěrka diferenciálu, el. ovládání oken a zrcátek, multifunkční nastavitelný volant, nezávislé topení, lednice, rádio s CD, hákový nosič kontejnerů pro kontejnery 5000mm, hydraulické jištění kontejneru, hydraulická ruka Palfinger PK16502, 4x hydraulický výsuv, funkce 5a6, dálkové ovládání, rotátor, dosah 12,4m/990kg, dobrý technický stav!!!

Nabízím štípané palivové dřevo z vlastního lesa v kubíkových pytlích:
Měkké - suché (smrk, borovice)
1.300,- za prostorový metr sypaný (prms)
Tvrdé - polosuché (buk, habr)
2000,- za prostorový metr sypaný (prms)
Odkorky z pily (krajiny)
800,- za prostorový metr rovnaný
MOŽNOST DOPRAVY A SLOŽENÍ HYDRAULICKOU RUKOU
BIG BAG V CENĚ
PIŠTE +420

Nabízíme k prodeji tahač MAN TGA 09 s hydraulickou rukou + vlek / nosič kontejnerů D-TEC.
Stav tachometru: cca.350.000km.397kW. Převodovka: automatická.
Provozní hmotnost: 18890kg
Hydraulická ruka Hiab 600EP-HIPRO.
Výbava: klimatizace, centrál, retardér, omezovač, ABS, tempomat, elektrická zrcátka a okna, radio s CD, venkovní teploměr.
Vlek je součástí vozu (kontejner není součástí prodeje).
VELMI SLUŠNÝ STAV
Uvedená cena je bez DPH
Cena: 3.600.000,- bez DPH

25.1.2023 - Dětská motokára, která je vhodná i pro ty nejmenší (věkové rozmezí přibližně 4-10let). Buggina je vybavena kvalitním motorem OHV. Dále je vybavena bezpečnostními pásy, nastavitelným sedadlem, bezpečnostním rámem, nožní hydraulickou brzdou a dalšími doplňky.
Buggy je plně automatická. Stačí tedy pouze zmáčnout plyn a jedete.. !
S tímto strojem si Vaše děti užijí mnoho zábavy.
Záruka 2 roky.
Dětské buggy, jsou buď originál zabalené v krabici. Nebo sestavené a odzkoušené
Motor: 98 cm3, Jednoválec 4 Takt - 1,85 KW
Kompresní poměr: 8.5:1
Chlazení vzduchem
Max. rychlost: až 45km/h
Karburátor: Dell Orto
Řazení: Automatické (odstředivá spojka)
Zapalování: CDI (elektrické)
Startování: manuální (jako sekačka nebo motorová pila)
Pneu přední: 14x4.10-6" (terénní)
Pneu zadní: 14x5.00-6" (terénní)
Možnost omezení rychlosti (dorazem plynu)
Zadní hydraulická brzda
Přední i zadní hydraulické tlumiče
Palivo: Natural 95
Olej: SAE 10W-40
Hmotnost: 70kg
Na SMS neodpovidam

Hákový nosič kontejneru r.v.2013,360tkm,313ps,9290cm3,automat,provozní hmotnost 11430kg,celková 18000/20000 kg,délka 7590 mm,rozvor 4700 mm,výška 3285 mm,vzduchový podvozek,nástavba Joab S12 4295 AA,ruka HMF 1220-K4,euro 5,uvěr.( cena včětně příslušenství )

Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz