přední vidlice - strana 21
Počet nalezených inzerátů PŘEDNÍ VIDLICE: 1000 - strana 21

Dobrý den, nabízím můj pitbike k prodeji.
Najeto 70 MTH
Nová převodovka, pístní sada.
Nové přední a zadní kola.
Olej měněný co 8 MTH včetně olejového filtru.
Nastavitelné přední vidlice Marzocchi 735mm, plně stavitelné.
Nastavitelný zadní tlumič DNM MTG RC 330mm.
Jsem ochoten přidat úplně nové zabalené přední vidlice 735mm, 45/48mm - zlatá
Rozumná domluva na ceně.
Více INFO zprávy nebo tel.

Prodam novou Tenere 700 s moznosti volby prislusenstvi- hlinikovy horni kufr, bocni hlinikove kufry, atd. moznost odpoctu DPH.43mm obrácená přední vidlice KYB, nastavitelná, zdvih 210 mm
Zadní odpružení s přepákováním, nastavitelné, zdvih 200 mm
Čtveřice světlometů LED, LED zadní světlo
Přední blatník s nastavitelnou polohou (5 mm)
282mm dvojité přední kotouče s vlnitým profilem, třmeny Brembo, ABS
245mm zadní kotouč s vlnitým profilem, třmen Brembo, ASBS
Dvojitý kolébkový trubkový páteřový rám s vysokou pevností v tahu
Kyvná vidlice z gravitačně litého hliníku
36paprsková lehká litá hliníková kola
Kuželovitá hliníková řídítka
Pneumatiky Pirelli Scorpion Rally, 90/90-21 vpředu, 150/70-18 vzadu
K dispozici ve verzi s plným výkonem 54 kW
Exkluzivní výbava
Speciální sedlo Rally
tlumič výfuku Akrapovič
Odolný kryt pod motorem, hliník o tloušťce 4 mmLED směrová světla, Kolenní protiskluzové podložkyKryt řetězu, laserově řezaný hliníkKryt chladiče, kryt z hliníkové síťoviny Heritage barvy Červené/černé sedloZlaté ráfky kol
CENA JEN 299tisKc, odpocet dph, bez prisl. Sleva z cenikove ceny 15 tiskc! Moznost dovozu. 315 ve full vybave-3x hlinikovy kufr.

17.3.2023 - Tento PitBike je ideální volbou pro začínající jezdce, popřípadě pro jezdce, kteří přesedlávají z malých minicrossů. Jedná se o jeden z nejmenších strojů z naší nabídky se 4T motorem
Motor má obsah 90ccm, který je zárukou dostatečného výkonu i v terénu, ale zároveň také snadné ovladatelnosti. Nástup výkonu není tak drastický, jako o vyšších kubatur. Motor vychází z koncepce motoru od Hondy, který je již mnoha lety ověřenou volbou. Vybaven je elektrickým startérem, aby motorku nebyl problém nastartovat i bez jinak potřebného nakopávání.
Se svými většími sourozenci sdílí tato motorka mnohé - velice kvalitní přední vidlice (hydraulické), přední i zadní hydraulická brzda, motokrosová kola, kvalitní výfuk, kvalitní polepy a mnoho dalšího.
Záruka 2 roky.
Motor: 90ccm, čtyřtaktní jednoválec
Plasty typu KTM
Chlazení: vzduchem
Řazení: Automat
Brzdy: kotoučové, hydraulické
Zadní brzda je nožní, přední klasická na řidítkách
Rám: ocelový
Vidlice: hydraulické, upsidedown
Na sms neodpovídám!!!

Dobrý den prodám bmx Rám: 20,5 ”TT CrMo horní a dolní trubky
Vidlice: CrMo sloupek vidlice, Offset 25 mm
Řídítka: výška 9 ", šířka 29", 4-dílná
Gripy: FIT Crossfit
Představec: FIT Forged Top Load, 50 mm reach
Hlavové složení: FIT 1 1/8" A-Headset
Brzdová páčka: FIT pro 2 prsty
Brzda: FIT U-brake with more Tyre Clearance And Softer Pull Springs
Kliky: Tubular Chromoly, 165 mm length, RHD
Středové složení: Mid, zapouzdřená ložiska
Pedály: Fit Mack- plastový
Řetěz: KMC S1
Převodník: Fit Key 25 zubů, ocelový
Přední náboj: FIT průmyslová ložiska, 10 mm axle, 17 mm nuts
Zadní náboj: FIT Kazeta, zapouzdřená ložiska, 14 mm osa, RHD, 17 mm matice
Přední ráfek: FIT S1W, 36 děr, jednostěnný, slitina
Zadní ráfek: FIT S1W, 36 děr, jednostěnný, slitina
Přední plášť: FIT F/U 20" x 2.4"
Zadní plášť: FIT F/U 20" x 2.4"
Sedlo: FIT Post Combo
Sedlovka: FIT Post Combo, průměr 25,4 mm, délka 200 mm
Objímka: integrovaná Barva: raw

Prodám díly z tohoto italského mopedu. Všechno původní italské díly.
Plasty a přední vidlice se dají osadit na babettu na zajímavou stavbu, viz foto na konci :) . Díly nejsou zničené a plasty nejsou olámané ani popraskané. Zadní tlumiče budou potřeba rozhýbat.
Ceny:
Rám 300
Přední olejová vidlice s blatníkem 1200
Zadní tlumiče 350
Velký plast 400
Přední světlo s maskou 400
Brzdová páka 100
Nádrž s kohoutkem 300
Klíčové výrazy:
Moped, Babeta, babetta, Jawa, pionýr, Manet

Najela koloběžka téměř 600 km, vypadá jako nová.
Hlavní přednosti koloběžky:
jedná se o typ koloběžky s pohonem na obě kola
Baterie 30Ah zajištující dojezd koloběžky neuvěřitelných 80 km!
Maximální nosnost je 180 Kg
Váha samotné koloběžky je 38 Kg
Max. rychlost - 90km/h!
Kotoučové brzdy přední + zadní +(elektrická brzda)
LED osvětlení přední + zadní+ blinkry
LCD displej pro nastavování rychlostí, výkonu
možnost přepnutí do ECO módu (max. 25km/h)
možnost odpojení pohonu předního kola, neboli redukce 2WD
Odrpužená přední vidlice , odpružená zadní vidlice- nastavitelná tuhost
Osvětlení ze strany pod stupačkami
bez sedátka
Tato koloběžka je určena spíše pro zkušenější jezdce.

Nový skútr - ihned k odběru. Pro řízení stačí ŘP skupiny "B" Autorizovaný prodejce skútrů značky Peugeot - Lenner Motors Říčany. Tweet je jasnou volbou pro zákazníky hledající značkový, nenáročný skútr. Jeho poměr ceny a užitné hodnoty je prvotřídní! Už pro modelový rok 2021 došlo k výraznému zvýšení výkonu na 8,4 kW, což v kombinaci s nízkou provozní hmotností znamená výrazné oživení tohoto oblíbeného modelu. Mezi hlavní benefity modelu Tweet patří bezesporu velká kola, nenáročná údržba, praktičnost a především spolehlivý provoz. Svému uživateli nabízí komfortní podvozek, lineárně naladěný motor, plochou podlahu s háčkem na zavěšení tašky, úložný prostor pod sedlem s možností otevření z řídítek bez nutnosti vypínat motor nebo uzamykatelnou přihrádku pod řídítky. Typ motoru: 4 takt Objem: 125 ccm Výkon: 8,4 kW při 8 500 ot./min. Kroutící moment: 10,3 Nm při 6 500 ot./min. Maximální rychlost: 99 km/h Spotřeba: 2,4 l/100 km Chlazení: Vzduchem Emisní norma: Euro 5 Palivový systém: Elektronické vstřikování Brzdný systém: SBC Přední brzda: Kotoučová, O226 mm Zadní brzda: Kotoučová, O226 mm Přední vidlice: Hydraulická teleskopická vidlice, O30 mm Zadní tlumič: Nastavitelný dvojitý hydraulický tlumič Přední kolo: 110/70-16 Zadní kolo: 110/70-16 Délka: 2 000 mm Šířka: 690 mm Výška: 1 125 mm Rozvor: 1 330 mm Pohotovostní hmotnost: 120 kg Objem palivové nádrže: 5,2 litru Výška sedla: 790 mm Typ motocyklu: Skútr Převodovka: Automatická

Nový skútr - ihned k odběru. Pro řízení stačí ŘP skupiny "B" Autorizovaný prodejce skútrů značky Peugeot - Lenner Motors Říčany. Tweet je jasnou volbou pro zákazníky hledající značkový, nenáročný skútr. Jeho poměr ceny a užitné hodnoty je prvotřídní! Už pro modelový rok 2021 došlo k výraznému zvýšení výkonu na 8,4 kW, což v kombinaci s nízkou provozní hmotností znamená výrazné oživení tohoto oblíbeného modelu. Mezi hlavní benefity modelu Tweet patří bezesporu velká kola, nenáročná údržba, praktičnost a především spolehlivý provoz. Svému uživateli nabízí komfortní podvozek, lineárně naladěný motor, plochou podlahu s háčkem na zavěšení tašky, úložný prostor pod sedlem s možností otevření z řídítek bez nutnosti vypínat motor nebo uzamykatelnou přihrádku pod řídítky. Typ motoru: 4 takt Objem: 125 ccm Výkon: 8,4 kW při 8 500 ot./min. Kroutící moment: 10,3 Nm při 6 500 ot./min. Maximální rychlost: 99 km/h Spotřeba: 2,4 l/100 km Chlazení: Vzduchem Emisní norma: Euro 5 Palivový systém: Elektronické vstřikování Brzdný systém: SBC Přední brzda: Kotoučová, O226 mm Zadní brzda: Kotoučová, O226 mm Přední vidlice: Hydraulická teleskopická vidlice, O30 mm Zadní tlumič: Nastavitelný dvojitý hydraulický tlumič Přední kolo: 110/70-16 Zadní kolo: 110/70-16 Délka: 2 000 mm Šířka: 690 mm Výška: 1 125 mm Rozvor: 1 330 mm Pohotovostní hmotnost: 120 kg Objem palivové nádrže: 5,2 litru Výška sedla: 790 mm Typ motocyklu: Skútr Převodovka: Automatická

Nový skútr - ihned k odběru. Pro řízení stačí ŘP skupiny "B" Autorizovaný prodejce skútrů značky Peugeot - Lenner Motors Říčany. Tweet je jasnou volbou pro zákazníky hledající značkový, nenáročný skútr. Jeho poměr ceny a užitné hodnoty je prvotřídní! Už pro modelový rok 2021 došlo k výraznému zvýšení výkonu na 8,4 kW, což v kombinaci s nízkou provozní hmotností znamená výrazné oživení tohoto oblíbeného modelu. Mezi hlavní benefity modelu Tweet patří bezesporu velká kola, nenáročná údržba, praktičnost a především spolehlivý provoz. Svému uživateli nabízí komfortní podvozek, lineárně naladěný motor, plochou podlahu s háčkem na zavěšení tašky, úložný prostor pod sedlem s možností otevření z řídítek bez nutnosti vypínat motor nebo uzamykatelnou přihrádku pod řídítky. Typ motoru: 4 takt Objem: 125 ccm Výkon: 8,4 kW při 8 500 ot./min. Kroutící moment: 10,3 Nm při 6 500 ot./min. Maximální rychlost: 99 km/h Spotřeba: 2,4 l/100 km Chlazení: Vzduchem Emisní norma: Euro 5 Palivový systém: Elektronické vstřikování Brzdný systém: SBC Přední brzda: Kotoučová, O226 mm Zadní brzda: Kotoučová, O226 mm Přední vidlice: Hydraulická teleskopická vidlice, O30 mm Zadní tlumič: Nastavitelný dvojitý hydraulický tlumič Přední kolo: 110/70-16 Zadní kolo: 110/70-16 Délka: 2 000 mm Šířka: 690 mm Výška: 1 125 mm Rozvor: 1 330 mm Pohotovostní hmotnost: 120 kg Objem palivové nádrže: 5,2 litru Výška sedla: 790 mm Typ motocyklu: Skútr Převodovka: Automatická

Nový skútr - ihned k odběru. Pro řízení stačí ŘP skupiny "B" Autorizovaný prodejce skútrů značky Peugeot - Lenner Motors Říčany. Tweet je jasnou volbou pro zákazníky hledající značkový, nenáročný skútr. Jeho poměr ceny a užitné hodnoty je prvotřídní! Už pro modelový rok 2021 došlo k výraznému zvýšení výkonu na 8,4 kW, což v kombinaci s nízkou provozní hmotností znamená výrazné oživení tohoto oblíbeného modelu. Mezi hlavní benefity modelu Tweet patří bezesporu velká kola, nenáročná údržba, praktičnost a především spolehlivý provoz. Svému uživateli nabízí komfortní podvozek, lineárně naladěný motor, plochou podlahu s háčkem na zavěšení tašky, úložný prostor pod sedlem s možností otevření z řídítek bez nutnosti vypínat motor nebo uzamykatelnou přihrádku pod řídítky. Typ motoru: 4 takt Objem: 125 ccm Výkon: 8,4 kW při 8 500 ot./min. Kroutící moment: 10,3 Nm při 6 500 ot./min. Maximální rychlost: 99 km/h Spotřeba: 2,4 l/100 km Chlazení: Vzduchem Emisní norma: Euro 5 Palivový systém: Elektronické vstřikování Brzdný systém: SBC Přední brzda: Kotoučová, O226 mm Zadní brzda: Kotoučová, O226 mm Přední vidlice: Hydraulická teleskopická vidlice, O30 mm Zadní tlumič: Nastavitelný dvojitý hydraulický tlumič Přední kolo: 110/70-16 Zadní kolo: 110/70-16 Délka: 2 000 mm Šířka: 690 mm Výška: 1 125 mm Rozvor: 1 330 mm Pohotovostní hmotnost: 120 kg Objem palivové nádrže: 5,2 litru Výška sedla: 790 mm Typ motocyklu: Skútr Převodovka: Automatická

• 1. MAJITEL
• STK 7/2028
• ZÁRUKA DO 7/2026
• NAJETO 5347 KM, STÁLE V PROVOZU
• KUFRY A KOMPLETNÍ PŘÍBAL SOUČÁSTÍ MOTOCYKLU
Nabízím k prodeji motocykl. Byl u nás zakoupen jako nový v červenci minulého roku. Záruka je tedy platná do března 2026 a STK do července 2028. Nyní má najeto 5347 km, ale je stále v provozu. K motocyklu obdržíte kompletní příbal s průkazně vedenou servisní historií a sadu kufrů SHAD. Při prodeji bude proveden 2. garanční servis (6 000km).
SPECIFIKACE:
Typ motoru: Kapalinou chlazený, čtyřdobý, řadový dvouválec
Vrtání x zdvih: 69 x 66,8 mm
Zdvihový objem: 499,6 cm³
Kompresní poměr: 11,5: 1
Max. výkon: 35 kW (47,6 cv) @ 8500 ot./min.
Max. kroutící moment: 46 Nm (4,6 kgm) @ 6000 ot./min.
Spouštění motoru: elektrické
Převodovka: 6-ti stupňová
Sekundární převod: řetězem
Rozměry (D x Š x V): 2170 x 890 x 1235
Rozvor: 1525
Výška sedla: 840
Objem nádrže: 20l
Pneumatiky - přední: 110/80 R19
Pneumatiky - zadní: 150/70 R17
Odpružení - přední: 50 mm teleskopická vidlice
Odpružení - zadní: kyvná vidlice
Brzdy - přední: 320 mm dvoukotoučová
Brzdy - zadní: 260 mm kotoučová
Pohotovostní hmotnost: 213 kg
V případě zájmu volejte .

• NEJETÝ MOTOCYKL, ČISTOPIS TP
• ZÁRUKA 4 ROKY
• EURO 5
• ODPOČET DPH
Prodám motocykl Benelli Imperiale 400. Motorka není přihlášena, obdržíte čistopis TP a je možný odpočet DPH. Jedná se o nejetou motorku, u které je ještě platná 4 letá záruka.
Technická data:
Typ motoru : Vzduchem chlazený, čtyřdobý, jednoválec
Vrtání x zdvih : 72.7 x 90.0 mm
Zdvihový objem : 374 cm³
Kompresní poměr : 8,5:1
Max. výkon : 15,5 kW / 5500 ot.min
Max. kroutící moment : 29 N.m / 4500 ot.min
Spouštění motoru : elektrické
Převodovka : 5-ti stupňová
Sekundární převod : řetězem
Rozměry (D x Š x V) : 2170 x 820 x 1120
Rozvor : 1440
Výška sedla : 780
Objem nádrže : 12 l
Pneumatiky – přední : 110/90 – 19 – 57S
Pneumatiky – zadní : 130/80 – 18 – 66S
Odpružení – přední : 41 mm teleskopická vidlice
Odpružení – zadní : kyvná vidlice se dvěma tlumiči
Brzdy – přední : 300mm kotouč s plovoucím brzdičem
Brzdy – zadní : 240 mm kotouč s plovoucím brzdičem
Pohotovostní hmotnost : 205 kg

Prodam veškeré díly z Yamaha xj6 f diversion
R.v 2014
Najeto 5900!,motor v chodu,přiškrcen výkon na 35kw.
vidlice,kotouče,přední světlo,přední třmen u abs,KO,přední kolo na srovnání
Není: centrální stojan, držák SPZ blinkry,
Agregát, motor, kola, disky, kyvka, regulátor čidla vidlice, čerpadlo, podsedlový rám zadní třmen brzdová pumpa kotouče tlumiče pérování ovladač přepínač snímač kryt jednotka výfuk držák vrtule hadice trubka lanko zámek budíky tryska rozeta sání filtr box spojka lamela startér alternátor řadička řadící páka

Nové kvalitně osazené krosové 28" kolo Kilimanjaro Full Disc 28“ vybavené dámským sníženým 17,5" nebo 19,5" ALU rámem, 21 rychlostmi, přehazovačkou Shimano Alivio RD-M3100, pružinovou přední vidlicí SUNTOUR, hydraulickými kotoučovými brzdami Tektro, kvalitním dvoupáčkovým řazením a brzdovými páčkami Shimano.
Platná záruka na výrobní a mechanické vady.
Odběr možný v Brně, Blansku, Boskovicích, Jevíčku a v Kunštátu.
Zaslání možné i na dobírku kurýrním dopravcem.
17,5“ rám je vhodný pro výšku od 160 do 175 cm
Nosnost: 120 kg
Hmotnost: 13,5 kg
Výbava :
Brzdy : hydraulické kotoučové brzdy Tektro
Rám : hliníkový, 17,5“ nebo 19,5“
Pneu : Kenda
Ráfky : 28“, dvoukomorové, hliníkové
Přední a zadní náboj : Quando
Vidlice : odpružená přední vidlice Suntour
Přesmykač : Shimano Tourney
Přehazovačka : Shimano Alivio
Kazeta : 8-mi kolečko Shimano
Řazení : Shimano SL-M315
Počet převodů : 24
Kontaktní údaje na prodejce :
Alena Poláková IČ: 09781102 tel.:

Předváděcí model v plné 4.leté záruce.Nové moto.Pouze vystavené na prodejně.Možný dovoz po ČR.PERFEKTNĚ OVLADATELNÝ MOTOCYKL Benelli Leoncino Naked je lehký, rychlý, kompaktní a perfektně ovladatelný motocykl ve stylu scrambler vhodný ke každodennímu použití na silnice a do městských ulic.
Typ motoru: Kapalinou chlazený, čtyřdobý, řadový dvouválec
Vrtání x zdvih: 69 x 66,8 mm
Zdvihový objem: 499,6 cm3
Kompresní poměr: 11,5: 1
Max. výkon: 35 kW (47,6 cv) @ 8500 ot./min.
Max. kroutící moment: 45 Nm (4,6 kgm) @ 5000 ot./min.
Spouštění motoru: elektrické
Převodovka: 6-ti stupňová
Sekundární převod: řetězem
Rozměry (D x Š x V): 2139 x 877 x 1120
Rozvor: 1443
Výška sedla: 785
Objem nádrže: 13,5 l
Přední pneumatiky: 120/70 R17
Zadní pneumatiky: 160/60 R17
Přední odpružení: 50 mm teleskopická vidlice
Zadní odpružení: kyvná vidlice
Přední brzdy: 320 mm dvoukotoučová
Zadní brzdy: 260 mm kotoučová
Pohotovostní hmotnost: 186 Kg

Prodám nádherně zachovalé, zcela kompletní francouzské pánské jízdní cestovně-sportovní kolo zn. PEUGEOT Typ PA60 GENTLEMEN z roku 1976. Původní nádherně zachovalá zelená "hrášková" metalíza , kombinovaná s černými nápisy a zlato-bílo-červeno-černými doplňky, chromovanými prvky, prvky z duralu a prvky z leštěného hliníku. Přední vidlice lak vs. chrom. Zadní vidlice lak vs. chrom.
Vybavení a popis kola: rám Cadre Allege Peugeot, kované patky, nádherně tvarované mufny. Hliníková řidítka AVA (leštěný hliník) s černými omotávkami . Hliníkové páčky brzd MAFAC FRANCE, hliníkové třmeny brzd MAFAC RACER, hliníkový představec řidítek AVA (made in France), hliníkový zvonek REICH. krásné kožené sedlo IDEALE Type RECORD - Made in France, chromovaná sedlovka IDEALE FRANCE, malý chromovaný přední nosič francouzské značky T.A. , velmi lehké plastové "odjímatelné" bílé blatníky: BLUEMELS CLUB SPECIAL, MADE IN ENGLAND, na předním blatníku dole - bílá "zástěrka", přední světlo, zadní světlo, dynamo - SOUBITEZ / CIBIE (obě světla svítí), chromovaný držák láhve francouzské značky T.A., dobová bílá láhev na pití také francouzské značky T.A., bílá dobová pumpička AFA 3 - Made in France, béžovoboké galusky MICHELIN 700x28C (Made in France), ráfky RIGIDA ALU - Made in France, hliníkové středy ráfků NORMANDY LUXE COMPETITION - Made in France, rychloupínáky MAILLARD . Přehazovačka , páčky přehazovačky , přesmykač - vše SIMPLEX , páky šlapek STRONGLIGHT , nerezové klipsny AFA CHRISTOPHE (Made in France) , bílé kožené řemínky CHRISTOPHE , chromované pedály LYOTARD , oranžové odrazky CIBIE Made in France, všechny nápisy i loga PEUGEOT jsou nádherně zachovalé . Vše je čisté, lesklé, nepoškozené. Původní lak nádherně zachovalý, čistý, lesklý, nepoškozený atd atd . ( velikost 56).
Vyjímečně zachovalý originální stav. Made in France.

Prodám veškeré díly z havarovane Honda CB 600f Hornet...r.v 2006
71kw motor plně funkční,
KO-chladič,levy tubus vidlice,přední kolo na srovnání,přední blatník
není:Maska,Plexi,kapota zadní,kohout nádrže, přední kolo
Agregát, motor, kola, disky, kyvka, regulátor čidla vidlice, čerpadlo, podsedlový rám zadní třmen brzdová pumpa kotouče tlumiče pérování ovladač přepínač snímač kryt jednotka výfuk držák vrtule hadice trubka lanko zámek budíky tryska rozeta sání filtr box spojka lamela startér alternátor řadička řadící páka

CFMOTO 650MT Premium - záruka 5. let
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 649,3 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 60 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: CFMOTO, přední vidlice (USD), zadní stavitelná pružina i tlumič
Brzdy: dual kotouč Ø 300 mm (v), Ø kola 240 mm (h); J. Juan
ABS: Continental ABS system
Ráfky: 3,5x17MT (v), 4,5x17MT (h)
Pneumatiky: 120/70 ZR 17 (v), 160/60 ZR 17 (h)
Délka: 2150 mm
Šířka: 835 mm
Výška: 1332 mm
Výška sedáku: 840 mm
Světlá výška: 170 mm
Poloměr otáčení: 5,4 m
Nádrž: 18 l
Hmotnost: 209 kg
CFMOTO 650MT
Rakouský gigant KTM si před několika lety vybral jako svého strategického partnera firmu CFMOTO - jednoho z největších a nejkvalitnějších výrobců motorů, motocyklů a čtyřkolek (v ČR a SR čtyřkolky známé pod názvem Gladiator, dlouhodobě absolutní prodejní jednička na trhu) na světě. Zprvu distribuce, posléze výroba modelů KTM Duke a od roku 2017 plná spolupráce na úrovni “joint-venture” pod názvem CFMOTO- KTMR2R s budováním společných výrobních, administrativních i obchodních prostor. A samozřejmě spolupráce na vývoji nových modelů. Modernizovaný dvouválcový cestovní model CFMOTO 650MT navazuje na svůj předchozí úspěch a ukazuje všestrannost motocyklů CFMOTO.
Cestovní CFMOTO 650MT je moderní, kvalitní a cenově dostupný motocykl pro všechny generace. Velmi živý řadový dvouválec plněný německým vstřikováním BOSCH, nabízí velkou porci zábavy a dostatek výkonu pro jakýkoliv styl jízdy. Motocykly CFMOTO se vyznačují velmi příjemným chodem v celém spektru otáček s dostatkem výkonu pro sportovní jízdu i běžné pohodové cestování. Motor je naladěn na vyšší otáčky a největší výkon podává v 9000 ot./min. O maximální pohodlí, bezpečnost a komfort se starají komponenty renomovaných výrobců - premiový brzdový španělský systém J. Juan s pancéřovanými hadicemi (shodné brzdy jako modely KTM), ABS od Continentalu či skvěle hodnocené pneumatiky Metzeler Roadtec. O přední tlumení se stará masivní USD vidlice, o zadní pak cantileverové šestipolohové odpružení.
Model CFMOTO 650MT je předurčen pro cestování, nesmí tedy chybět taková výbava jako je praktický stavitelný přední štít s bočními deflektory a další tovární volitelné příslušenství, kde z nabídky vyčnívá dvojice špičkových španělských kufrů SHAD (36 l) či praktické ochranné padáky (pozn. kufry a padáky lze u modelového roku 2020 zakoupit za extra zvýhodněnou cenu k novému motocyklu - viz ceny). Výsledný líbivý dojem doplňují vkusně vyvedené barevné variace a doplňky, vysoká kvalita zpracování celého stroje a použité kvalitní materiály. Že se nejedná jen o “cesťáka”, dokazuje sportovně laděný vzhled, který podporuje netradičně provedené špičkové LED osvětlení, jasný a přehledný displej či ergonomické sedlo.
Cestovní enduro CFMOTO 650MT je motocykl reprezentující kategorii

Nový motocykl možno řídit od 16.let, odpočet DPH, možnost koupě na splátky.
Typ motoru: Vzduchem a olejem chlazený, čtyřdobý, jednoválec, čtyřventil
Vrtání x zdvih: 54 x 54,5 mm
Zdvihový objem: 125 cm3
Kompresní poměr: 9,8 :1
Max. výkon: 8,2 kW (11,1 Cv) @ 9500 ot./min
Max. kroutící moment: 10 Nm (1,0 kgm) @ 7000 ot.min
Spouštění motoru: elektrické
Převodovka: 5-ti stupňová
Sekundární převod: řetězem
Rozměry (D x Š x V): 2050 x 810 x 1065
Rozvor: 1360
Výška sedla: 780
Objem nádrže: 13,5l
Přední pneumatiky: 110/80-17
Zadní pneumatiky: 130/70 - 17
Přední Odpružení: 35 mm teleskopická vidlice, Upside - down
Zadní Odpružení: kyvná vidlice
Přední Brzdy: 260 mm kotoučová
Zadní Brzdy: 240 mm kotoučová
Pohotovostní hmotnost: 142 kg

Pokud hledáte elegantní retro motocykl s čistým duchem, Imperiale 400 je to pravé. Jedná se o předváděcí motocykl, najeto 636Km. 2 roky záruka.
Typ motoru: Vzduchem chlazený, čtyřdobý, jednoválec
Zdvihový objem: 374 cm³
Převodovka: 5-ti stupňová
Pneumatiky - přední: 100/90 – 19 – 57S
Pneumatiky - zadní: 130/80 – 18 – 66S
Odpružení - přední: 41 mm teleskopická vidlice
Odpružení - zadní: kyvná vidlice se dvěma tlumiči
Brzdy - přední: 300mm kotouč s plovoucím brzdičem
Brzdy - zadní: 240 mm kotouč s plovoucím brzdičem
K vidění a vyzkoušení v Nevima Group, Příkazy, č.281, 783 33