inzerce, prodej, prodám, bazar

přední vidlice babetta 210 - strana 14

Počet nalezených inzerátů PŘEDNÍ VIDLICE BABETTA 210: 1000 - strana 14

Babetta 210/207  náhradní díly
Výfuk svařovaný 300 Kč Výfuk 600 Kč Řidítka 400 Kč Hlava válce 210 600Kč Hlava válce 207 800 Kč Blatník 207 Kus 400 Kč Přední světlo 207 300 Kč Kolo 700kč
Babetta 207 přední vidlice
Nabízím přední vidlice na Babettu 207 viz.foto. Cena 350Kč. Možnost zaslat na dobírku, poštovné hradí kupující. Prosím SMS nebo email ozvu se zpět. Jsem řidič.
CFMOTO 800MT Touring - skladem
5 let záruka! 799 ccm 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený Převodovka manuál, 6 stupňů Plně stavitelné odpružení KYB (Jap), USD vidlice, zdvih 160 mm vpředu, 150 mm vzadu Přední dvojitá radiální kotoučová brzda J.Juan (Španělsko) 320 mm 4pístková Zadní jednokotoučová brzda 260 mm, J.Juan (Španělsko) Přední a zadní pancéřové brzdové hadice Náklonové ABS Continental (GER) Inerciální vyhodnocovací jednotka - IMU Tempomat Tlumič řízení ECU Bosch (GER) Quickshifter (obousměrný) Antihoppingová spojka Vyhřívané rukojeti Vyhřívané sedadlo řidiče Kompletní moderní LED osvětlení (přední, zadní, mlhovky) Automatické svícení Přídavná světla Vyplétané ráfky kol (zlatá barva), bezdušové pneu Pneumatiky Michelin Anakee Adventure: Přední: 110/80 R19 Zadní: 150/70 R17 Palubní počítač, 7“ plně barevný TFT displej Zobrazení tlaku pneumatik Nádrž 19 l 2x USB port + 12V DC Ochranné kryty rukojetí Stavitelný větrný štít Ochranný rám Hliníkový kryt motoru Centrální stojan Zadní nosič TopCase Příplatková výbava: Boční nosiče boxů - 2.230,- Kč vč. DPH Originální hliníkové boxy stříbrné - 25.990,- Kč vč. DPH Originální hliníkové boxy černé - 26.990,- Kč vč. DPH Motor: Typ motoru - 2-válcový řadový, kapalinou chlazený, EFI, osm ventilů, DOHC Objem válců - 799 cm3 Výkon motoru - 67 kw / 8500 rpm Plynová rukojeť - Elektronická Převodovka - manuál, 6 rychlostí Jízdní režim - Sport a Déšť Podvozek: Přední náprava - přední vidlice KYB Zadní náprava - zadní monoshock KYB Přední brzdy - Dvojitý kotouč, J.Juan, radiální xed třmen. 320 mm Zadní brzda - Jediný disk, J.Juan. 260 mm Přední pneumatiky - Zadní pneumatiky - Rozměry: Objem palivové nádrže - 19 L Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 2234 x 853 x 1277 cm Rozvor kol - 1531 cm Provozní hmotnost - 231 kg
Díly Yamaha Fz 750 1FN
Díly Yamaha FZ 750 1FN - 6.7. - 08:06 Prodám díly co jsou na fotkách, plus nějaké drobnosti. Výfuky komplet dohoda Relé blinkr motor 41R-71 500kč přední světlo 1200kč zadní světlo 400kč nádrž prodáno kyvka 1000kč přepákování kyvky 500kč přední brzd. pumpa 600kč komplet zadní brzda 1000kč Levé řídítko+těžítko 600kč Pravé řidítko+těžítko 600kč pravé přepákování 500kč levé přepákování 500kč přední stupačky prodáno ventilátor 500kč přední pulka blatníku prodáno šnek tacho s lankem 400kč budíky plně funkční 1400-1800kč budíky na díly dohoda spínačka 500kč přepínač levý 600kč vodní pumpa 800kč víko hlavy 500kč pravé víko spojky 500kč volnoběžka starteru funkční 500kč spojkový koš vnější 500kč sací,výfukový ventils pružinou 200kč píst komplet 250kč karburátory na díly dobré membrány dohoda karburátory vyčištěné ultrazvukem výměna těsnění 2400kč prední vidlice 2000kč za komplet přední vidlice možno na díly-dohoda kola přední i zadní bez kotouču 700kč kus-1000kč pár kotouč zadní 600kč kus kotouče přední tl 6,7mm pár 1600kč plus další díly na tento motocykl
CFMOTO 800MT Touring Sandstone - skladem
5 let záruka! 799 ccm 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený Převodovka manuál, 6 stupňů Plně stavitelné odpružení KYB (Jap), USD vidlice, zdvih 160 mm vpředu, 150 mm vzadu Přední dvojitá radiální kotoučová brzda J.Juan (Španělsko) 320 mm 4pístková Zadní jednokotoučová brzda 260 mm, J.Juan (Španělsko) Přední a zadní pancéřové brzdové hadice Náklonové ABS Continental (GER) Inerciální vyhodnocovací jednotka - IMU Tempomat Tlumič řízení ECU Bosch (GER) Quickshifter (obousměrný) Antihoppingová spojka Vyhřívané rukojeti Vyhřívané sedadlo řidiče Kompletní moderní LED osvětlení (přední, zadní, mlhovky) Automatické svícení Přídavná světla Vyplétané ráfky kol (zlatá barva), bezdušové pneu Pneumatiky Michelin Anakee Adventure: Přední: 110/80 R19 Zadní: 150/70 R17 Palubní počítač, 7“ plně barevný TFT displej Zobrazení tlaku pneumatik Nádrž 19 l 2x USB port + 12V DC Ochranné kryty rukojetí Stavitelný větrný štít Ochranný rám Hliníkový kryt motoru Centrální stojan Zadní nosič TopCase Příplatková výbava: Boční nosiče boxů - 2.230,- Kč vč. DPH Originální hliníkové boxy stříbrné - 25.990,- Kč vč. DPH Originální hliníkové boxy černé - 26.990,- Kč vč. DPH Motor: Typ motoru - 2-válcový řadový, kapalinou chlazený, EFI, osm ventilů, DOHC Objem válců - 799 cm3 Výkon motoru - 67 kw / 8500 rpm Plynová rukojeť - Elektronická Převodovka - manuál, 6 rychlostí Jízdní režim - Sport a Déšť Podvozek: Přední náprava - přední vidlice KYB Zadní náprava - zadní monoshock KYB Přední brzdy - Dvojitý kotouč, J.Juan, radiální xed třmen. 320 mm Zadní brzda - Jediný disk, J.Juan. 260 mm Přední pneumatiky - Zadní pneumatiky - Rozměry: Objem palivové nádrže - 19 L Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 2234 x 853 x 1277 cm Rozvor kol - 1531 cm Provozní hmotnost - 231 kg
Náhradní díly z HONDA VF750F Interceptor
Motocykl je už kompletně rozebraný a část je ho prodaná, cenu za celek prosím nenabízejte. Mám například tyto díly: - Motor RC07E VF750F Interceptor (kompletní/funkční) - Karburátory (vyčištěné ultrazvukem) - Přední kolo - Osa předního kola - Náhon tachometru - Přední brzdové kotouče - Držák zadního brzdiče - Stavitelné přední vidlice SHOWA - Nerezové svody výfuku - Brýle horní/spodní - Zadní tlumič, centrál SHOWA MB2-003 - Přední maska, kapotáž - Airbox HM MB2-AF - Podávací palivové čerpadlo MITSUBISHI - Přední blatník - Spodní klín/kryt spodního chladiče - Přístrojovka - Přední světlomet 20x15cm STANLEY 001-1844 - Chladič horní, spodní - Expanzka - Zadní brzdová pumpa NISSIN 14 - Stupačky přední VF750F - Držák stupačky levý, pravý - Páka zadní brzdy - Přední brzdič - Zadní brzdič - Lešeníčko, držák přístrojové desky a světlometu - Příruby sání - Lanko, náhon tachometru - Řetěz D.I.D. 50VA, okroužkový 530VA 110čl - Zapalovací cívky TEC FW82-TRI - Rychlopal plyn a ovladač na řídítko HONDA - Ukazatel stavu paliva v nádrži - Palivový ventil HONDA - Víčko nádrže s klíčem HONDA - Šrouby kyvné vidlice VF750F - Řadička s přepákováním - Hydraulická spojka - Napínáky řetězu na kyvku - Osa zadního kola - Boční stojan, stojánek policajt MB2-G - Řetězové kolečko SUNSTAR JAPAN 512 - Sdružený ovladač na řídítka levý - Startovací relé - Kryt řetězového kolečka - Hadice k chladiči - Kabelový svazek - Relé blinkrů MITSUBA FR-3111 VF750F / Magna - Relé 056700-5260 - Relé palivové benzínová pumpy/čerpadla CF304 3.2 251 - Pojistková skříňka na řídítka
Babetta 210 / 215
Prodám babettu 215/200.Po kompletní renovaci.Motor po go.Dellorto.Jedna z posledních modelů,rok 1998.Přední vidlice Korado.Pěnové sedlo.Včetně kartičky.Více info po telefonu.Dohoda možná na místě. Možná výměna za Jawa,Čz s doklady s mým doplatkem. Při rychlém jednání sleva 5000,-
Babetta Stella nepoužité ND 207 210 Riga
originální,nepoužité díly. Horní brejle stella na sklopné řídítka 200kč,chrom pružiny 47x115mm 300kč/pár, víčko nádrže 100kč, kyvka na 207 350kč,pružina dekompresoru 20kč,více kusů od každého,pošlu, více dílů možná sleva, dále použité blatníky,řídítka,sedlo,maska,přední vidlice,zánovní výfuk,zadní světlo pro 207,super rozeta,hřídel šlapadel aj.díly,pošlu
Beta RR Enduro MY23 350, 390, 430, 480
BETA enduro BIKE RR 4T 350 MY23 - Kč 247.900,- BETA enduro BIKE RR 4T 390 MY23 - Kč 248.900,- BETA enduro BIKE RR 4T 430 MY23 - Kč 253.900,- BETA enduro BIKE RR 4T 480 MY23 - Kč 253.900,- Toto je nejjednodušší - moto ve 4-T řadě zdvihu; to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon. RR 4 Str • Kontrola trakce: Nejvýznamnější novinkou v řadě 4 Str je zavedení trakce control, který loni debutoval v řadě Racing. Aby výkon svých modelů stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, všechny 4taktní modely Beta Enduro se nyní mohou pochlubit trakcí řízení. Funkce kontroly trakce u modelů RR je volitelná jezdcem pomocí tlačítka v obvyklá poloha mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Jezdec může vypnout kontrolu trakce kdykoli a v kterékoli z dostupných map motoru, přičemž samotná funkce je kalibrována odlišně pro každou ze dvou map a nabízí jezdci výběr ze 4 různých elektronických ovládání konfigurace. • Sběrač výfuku: všechny 4taktní modely mají nový sběrač výfuku s delší geometrií potrubí než na předchozí generaci, zlepšení odezvy motoru při nízkých otáčkách motoru a zvýšení točivého momentu při středních otáčkách motoru. Výsledkem je lepší přenos výkonu v celém rozsahu otáček, nechat jezdce dostat se z problémů snadněji nebo zvolit vyšší rychlostní stupeň než oni normálně by to bylo pro uvolněnější zážitek z jízdy. • Mapa motoru: dnes i kola Enduro – která vypadají jednoduše – přicházejí s pokročilými elektronika. Chcete-li plně využít zvýšený točivý moment při nízkých až středních otáčkách motoru 4taktní modely, které jsou k dispozici díky novému sběrači výfuku, jsou nyní vybaveny vyhrazeným novým motorem řídicí mapy, které rovnoměrněji rozloží křivku výkonu v celém použitelném rozsahu motoru, díky čemuž je výkon i u těch největších beta motorek zcela plynulý přístupný. Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve,
Beta RR Enduro 200 2T MY23
Nastavení podvozku a motoru pochází od své menší sestry. Vynikající manipulace, ale s rozhodně větším točivým momentem a výkonem. Olej vstřikování a elektrický startér - prostě ideální pro enduro nadšence. Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve, aby poskytly jezdci větší volnost pohybu, zejména v zatáčkách v motokrosovém stylu s motorkou ostře nakloněnou do zatáčky a s nataženou vnitřní nohou vpřed. Ergonomičtější tvary než dříve umožňují jezdci zaujmout pohodlí pozice na sedle s kolem pevně sevřeným mezi nohama pro ještě lepšího jezdce zpětná vazba. Elegantnější nové kryty také přispívají k přepracovanému, jednoduchému a zásadnímu novému vzhledu kolo. • Grafika: všechny modely jsou nyní vybaveny novým celočerveným barevným schématem. Styl grafiky je více minimalistický než dříve, s odvážnými, jasně definovanými formami a čistšími, modernějšími liniemi, které zdůrazňují svalnatý tvar motocyklu a plynule propojují nové kryty s ostatními komponenty.
Beta RR Enduro 250 2T MY23
Ideální pro ty, kteří hledají jemnější 2-taktní moto, s o něco menším výkonem a točivým momentem než špičkové modely. Zajištěna výborná manipulace. Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První řadě byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistil se dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu jízdy. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové kryty jsou užší než dříve, aby poskytly jezdci větší volnost pohybu, zejména v zatáčkách v motokrosovém stylu s motorkou ostře nakloněnou do zatáčky a s nataženou vnitřní nohou vpřed. Ergonomičtější tvary než dříve umožňují jezdci zaujmout pohodlí pozice na sedle s motorkou pevně sevřenou mezi nohama pro ještě lepší zpětnou vazbu. Elegantnější nové kryty také přispívají k přepracovanému, jednoduchému a zásadnímu novému vzhledu motocyklu. • Grafika: všechny modely jsou nyní vybaveny novým celo červeným barevným stylem. Styl grafiky je více minimalistický než dříve, s odvážnými, jasně definovanými formami a čistšími, modernějšími liniemi, které zdůrazňují svalnatý tvar motocyklu a plynule propojují nové kryty s ostatními komponenty.
Nové horské kolo ROMET Mustang M7.1, vel. XL/27,5"
Dobrý den přátelé, dnes mohu nabídnout: Horské kolo ROMET MUSTANG M7.1 velikost XL/21" Preferuji osobní převzetí v rámci Moravskoslezského kraje. ROMET MUSTANG M7.1 vel. XL/21" představuje kolo horské. To znamená, že byste na něm měli jezdit na lesních a polních cestách. Hlavním požadavkem na tento typ kol je účinný způsob využití sil cyklisty pro rychlou jízdu v terénu. Poměr proporcí rámu umožňuje používat aerodynamický posed, kdy při stoupání svaly nohou zabírají velmi účinně a kolo přitom nemá tendence zvedat přední kolo. Rám používá jako hlavní složku hliník, takže mu dominují atributy jako nízká váha nebo možnost použití tenkostěnných trubek. Na ROMET MUSTANG M7.1 vel. XL/21" se o tlumení otřesů budou starat vaše ruce a nohy, pneumatiky, sedlo a taky odpružená vidlice SR Suntour XCT DS, HLO se zdvihem 100 mm. Vidlici předního kola však můžete uzamykat a zabránit tak pohupování. Kola tohoto bicyklu používají rozměr 27,5 ". Ten je volbou číslo jedna pro jezdce orientované na náročný terén, protože kola tohoto rozměru dobře překonávají překážky, ale obratnost menšího průměru jim zůstává. Podstatné parametry pánského kola ROMET MUSTANG M7.1 vel. XL/21" Horské, trail kolo má 24 rychlostí Rám z lehkého a pevného hliníku Specializace jízdního kola Romet: sportovní Horské kolo je ideální na výlety v terénu Pro zdravý posed a pohodlnou jízdu by se měla výška jezdce vejít mezi hodnoty od 180 cm do 190 cm Jízdní kolo má hydraulické kotoučové brzdy s vysokou účinností Nosnost jízdního kola je 120 kg Kola s průměrem 27,5" Vidlice má pružinové odpružení Odpružení je možno uzamknout Hmotnost jízdního kola ROMET MUSTANG M7.1 vel. XL/21" je 14,3 kg Svou konstrukcí a vzhledem je ideální pro muže Vybavení kola: s pedály a s kotoučovými brzdami Parametry a specifikace Typ kola Pohon Klasické kolo Specializace Sportovní Typ kola Horské, Trail Určeno pro Muže Minimální výška jezdce 180 cm Maximální výška jezdce 190 cm Vlastnosti Nosnost 120 kg Materiál rámu Hliník Odpružení kola Pružinová vidlice Počet rychlostí 24 Hmotnost 14,3 kg Zdvih 100 mm Zamykatelnost odpružení Vidlice Rozměry Výška rámu 533 mm (20,98 ") Velikost rámu XL Průměr kol 27,5" Šířka pláště 53,34 mm (2,1 ") Vybavení Typ brzd Kotoučové hydraulické Průměr předního kotouče 160 mm Průměr zadního kotouče 160 mm Doplňky kola S pedály, S kotoučovými brzdami Barva Černá, Stříbrná Modely komponentů Brzdy Shimano BR-M200 hydraulic Hlavové složení Alu Kazeta Shimano CS-HG200 11-32T 8 speed
Odpružená vidlice MTB SR SunTour XCM30 29"
Prodám odpruženou vidlicí SR Suntour XCM 30 29", vidlice je sundaná z nového kola. Parametry : - zdvih : 100 mm - pružení : pružina - tlumení : olejová patrona - průměr sloupku : 28,6 mm - typ sloupku : Ahead rovný ( pro představec 11/8" ) - regulace odskoku :NE - uzamykání zdvihu : z korunky vidlice - brzdy kotoučové - přední osa : rychloupínák QR 9mm - hmotnost vidlice : 2965 gr (váženo)
Ahoj prodám super enduro kolo pro začátečníka
CARMA 160 Q Carma 160 Q je celoodpružené horské kolo, které vyrostlo na našich lokálních trailech v Jestřebích horách a přerostlo až do ostrého závodního enduro kola. Model, který je efektivní při táhlým stoupání na vrchol a exceluje v rychlých sjezdech, které se ti postaví do cesty. V enduro světě na tebe čeká drsný terén se spoustou překážek a rychlé technické sjezdy. Na to se musíš připravit. Carma je rychlé enduro postavené na 27,5” velkých kolech a odpružení se zdvihem 160 mm, které si osvojilo sjezdové prvky. Zaútočit tak můžeš na ty nejlepší pozice i v nejnáročnějším závodě nebo si naplno užít místní singletrack. Co ti Carma pro tvoje dobrodružství nabídne? Kompletní odpružení SR Suntour, skvělé osazení Shimano XT, zapletená kola DT Swiss nebo maximálně komfortní komponenty Ergon. Samozřejmostí je i teleskopická sedlovka a brzdové kotouče o velikosti 180 mm. Zdvih vidlice 160 mm Hmotnost 14,8 kg Velikost kol 27,5" Odpružená vidlice SR SUNTOUR DUROLUX 36 BOOST Vidlice Durolux 36 boost byla vyvíjena společně se sjezdovým modelem, klade tak stejný důraz na silnou konstrukci a tuhost. Nabízí zdvih 160 mm a vnitřní nohy o šířce 36 mm. Najdeš tu i přepracované tlumící patrony RC2 a R2C2, které ještě zlepšují její chování. Přehazovačka SHIMANO XT M8000 Shimano XT se inspirovalo u vyšší řady XTR a zaručuje tak přesné a rychlé řazení, v každé situaci na trati. Převodník s 34 zuby v kombinaci s kazetou s velkým rozsahem 11 - 46 zubů a přehazovačkou Shimano XT M8000GS nabídne opravdu rozsáhlou řadu převodů. Zapletená kola DT SWISS E1900 SPLINE Široké ráfky, 3x křížený výplet a náboje s technologií 3 pawl system obuté do odolných plášťů Schwalbe Hans Dampf pro jízdu v náročném terénu. Odolná 27,5” sada kol DT Swiss E1900 Spline dodá tvé jízdě skvělou ovladatelnost a trakci v každém technickém úseku. Brzdy SHIMANO XT M8020 Spolehlivé brzdy Shimano XT M8020 se 4 keramickými písty, minerálním olejem nebo automatickým nastavením vzdálenosti destiček. Nabízejí opravdu velký brzdný účinek a jsou volbou spousty profesionálních jezdců. Přesné brzdění, při kterém neztratíš už ani vteřinu. SPECIFIKACE Velikost kol 27,5" Velikost rámu 17" / 18,5" Převody 1 x 11 Hmotnost 14,8 kg (bez pedálů) Rám Alloy 6061 / 160 mm, Boost axle Vidlice SR Suntour Durolux 36 Boost R2C2-PCS / 160 mm Tlumič SR Suntour Duair LOR8 Kliky Shimano XT M8000 / 34T / 175 mm Středová osa Shimano MT800 Řazení Shimano XT M8000 Přehazovačka Shimano XT M8000GS Přesmykač - Kazeta Shimano XT M8000 (11 - 46T) Řetěz KMC X11-93 Brzdy Shimano XT M8020, 180 mm rotors Náboj přední DT Swiss E1900 Spline Náboj zadní DT Swiss E1900 Spline Ráfky DT Swiss E1900 Spline TLC (27,5" / 30 mm) Pláště Schwalbe Hans Dampf 60-584 Pedály SP-420 Gripy Ergon GA20 Řídítka Sp
Přední vidlice motokolo Sachs
Prodám velmi zachovalou a původní originální vidlice na motokolo. Pod vrchní barvou je viditelný původní černý lak. Spojovací materiál označen jako RIBE 80. Vidlice je z období někde kolem roku 1937-39. Tato vidlice se asi používala i na motokola Elfe,Eska,Čz.Bastert,Hercules,Wanderer,Miele Sachs,Ilo FM 100,Rixe Mofa. Po dohodě mohu vyměnit i za a díly na ČZ 125 / 150 B,T,C..Cena k jednání. Jawa,ČZ, Pérák, předvalka,stadion,Ogar,DKW
Brzdové destičky CL Brakes 3004 SC
- Nové, nepoužité brzdové destičky na jeden třmen CL Brakes. - Sleva 40% z 469,-Kč - odpovídá EBC FA116??? - Sintrované. Každá destička obsahuje alespoň deset složek (bronz, keramiku, grafity, …). Tyto složky tvoří třecí směsi, které se zahřívají v peci o teplotě 900°C. Na rozdíl od organických destiček, kde se jednotlivé částečky spojují lepidlem, mají sintrované, tedy za vysokých teplot zpékané destičky, delší životnost, vyšší účinnost a mají nižší sklon k vadnutí. - SC pro skútry - padesátky až 125, tedy malé skůtry, mají vlastní speciální směs. - překontroluj rozměr destiček - Brzdové destičky pro: PRILIA - AF-1 50 AE, 1986- přední - AF-1 50 Europa / Futura, 1990- přední - Red Rose 50, 1990- přední - Tuareg 50, 1986- přední - Tuareg Rally 50, 1990- přední BENELLI - Chrono 50, 1992-1993- přední FANTIC - Fast 50, přední - Oasis 50, 1990- přední KTM - GO 50, 1994- přední MALAGUTI - Centro 50, 1993- přední - F-12 50 Phantom (Liquid Cooled) 1994 - 1998, přední - F-15 50 Fire Fox (Liquid Cooled) 1996 - 1999, přední MBK - X-Limit 50, 1998-2003-, přední YAMAHA DT 50 R, 1998-2003, přední
Náhradní díly na Škoda Octavia I červená 8180
Prodám náhradní díly,ND,nd na,z Octavie I,Octavii 1U2,1U5,1u2,1u5,ŠKODA OCTAVIA 1,OCTAVIE I,OCTAVII,škoda octavia,octavie,octavii od roku výroby 1996:červené 5.dveře hatchback,paté dveře,víko kufru hatchback,5.vrata krátká verze,liftback barva 8180 červená rallye,přední kapotu,kapota,mřížku kapoty 8180,mřížka červený lak 8180,maska,mřížka chladiče barva červená,dveře červené barvy,přední dveře hatchback a combi,boční dveře,zadní dveře hatchback,LP,PP,LZ,PZ,lp,pp,lz,pz dveře barva 8180 hatchback a combi červeném laku 8180,levé přední liftback a combi,levé zadní hatchback,pravé přední liftback a combi,pravé zadní dveře hatchback,dveře na levou přední stranu,pravou přední stranu,dveře na levou zadní stranu hatchback,pravou zadní stranu hatchback,přední světlo,světla LP,PP,lp,pp předfacelift,halogenový světlomet,chladičová stěna,chladičovka,chladičovku,motor 1.6-74kw,1,6-74KW kod motoru AEH,motor aeh 100k,100K,motor 55kw-AEE,55KW-aee,silentblok motoru,držák motoru,silentbloky motoru,přední tlumiče a pružiny,přední tlumič a pružina,přední nápravnice,přední nápravnici,nápravy,zadní náprava,zadní nápravnice,PP blatník,blatník na pravou přední stranu,pravý přední blatník,zadní plato liftback,plato kufru liftback,výztuha přední a zadní nárazník,výztuha nárazníku,zrcátka v elektrice barva 8180,levé a pravé zpětné zrcátko,L a P,l a p zrcátka,chladič,sahara.
OPEL VECTRA C - 1.9 CDI , 88 KW, TYP Z 19 DT díly
OPEL VECTRA C - 1.9 CDI , 88 KW, TYP Z 19 DT díly Posílame díly na dobírku - DÍLY: přední pružiny, uložení tlumičů, kompletní zadní náprava,levé pravé přední rameno, levou těhlici / náboj pravý náboj / těhlici, brzdové třmeny, brzdové destičky, brzdové kotouče, servo řízení, přední tlumiče, zadní tlumiče,volant, sedadla, řidiče sedadlo, páčky pod volantem, budíky, přepínač světel,zadní plato, spínací skříňka s klíčkem, volant, rádio, řidiče - levá elektrická stahovčka, řídící jednotka centrálu/jednotka centrálního zamykání, řídící jednotka, řídící jednotka motoru,pojistková skříňka,zpětné zrcátko,přední i zadní náraznik,pravý - spolujezdce blatník, přední maska, kapota, levé přední světlo, pravé přední světlo, hlavní držák motoru, držák převodovky/silentblok, termostat,alu kola,letní pneu,zimní pneu..atd..DÍLY Všechny díly jsou originál - Posílame díly na dobírku - DÍLY: přední pružiny, uložení tlumičů, kompletní zadní náprava,levé pravé přední rameno, levou těhlici / náboj pravý náboj / těhlici, brzdové třmeny, brzdové destičky, brzdové kotouče, servo řízení, přední tlumiče, zadní tlumiče,volant, sedadla, řidiče sedadlo, páčky pod volantem, budíky, přepínač světel,zadní plato, spínací skříňka s klíčkem, volant, rádio, řidiče - levá elektrická stahovčka, řídící jednotka centrálu/jednotka centrálního zamykání, řídící jednotka, řídící jednotka motoru,pojistková skříňka,zpětné zrcátko,přední i zadní náraznik,pravý - spolujezdce blatník, přední maska, kapota, levé přední světlo, pravé přední světlo, hlavní držák motoru, držák převodovky/silentblok, termostat,alu kola,letní pneu,zimní pneu..atd. VOLAT OD 8-17 HODIN. Mobil: mobil. :
LAND ROVER RANGE ROVER SPORT , 2,7 TD V6S - Náhradní díly
Prodám veškeré náhradní díly z vozu LR RANGEROVER SPORT L320 2,7 TD V6S, 140 kW, Typ: 276DT. Rok výroby 2006. ABS modul - 2000 Air box - 1500 Airbag řidič - 3000 Airbag spolujezdec - 3000 Airbag stropní - 3000 Alternátor - 2500 Alu kola - 10000 Autorádio - Poškozené tlačítko"4" 3000 Blatník přední – 4500 Brzdič zadní - 1500 Brzdič přední - 1500 Brzdový posilovač - 2000 Diferák přední - 6000 Diferák zadní s uzávěrou - 6000 Diferák zadní bez uzávěry - 6000 Dveře boční přední - kompletní - 10000 Dveře boční zadní - kompletní - 10000 EGR ventil - 3000 Expanzní nádoba - 1000 Hlavní brzdový válec - 2000 Chladič klimatizace – 2000 Chladič vody - 3000 Chladič vzduchu / Intercooler - 2000 Kapota přední - 8000 Kardan - přední - 3000 Kardan - zadní - poškoený silentblok - 2000 Klima kompresor - 4000 Komfortní jednotka - 4000 Kompresor podvozku Hitachi 5000 Kryt motoru – 1000 Maska přední - 2000 Motorek stěrače zadní - 2000 Motorek stěračů přední s táhly - 4000 Náboj s ložiskem – 2500 Nádrž - 2500 Nárazník přední - 5000 Nárazník zadní - 3000 Okno / sklo zadní - 3000 Ovládání světel - 1000 Ovládání topení / klimatizace - 1500 Páčka stěračů - 1000 Plovák + podávací čerpadlo - 1500 Poloosa přední levá - 2000 Poloosa přední pravá – 2000 Poloosa zadní levá - 1500 Poloosa zadní pravá - 1500 Převodovka - Automat - 25000 Přístrojová deska / budíky - 3000 Rameno přední - 500 Roleta kufru – 4000 Řídící jednotka motoru – 4000 Sedačky komplet - Servo řízení - 4000 Startér - 2000 Světlo přední - Xenon 6000 Světlo zadní - 2500 Světlo zadní - pravé s prasklinou - 2000 Těhlice + přední náboj s ložiskem - 2500 Turbo - 5000 Váha vzduchu - 800 Víko kufru se sklem - 5000 Volant - 1500 Vrtule s visco spojkou - 4000 Vstřik - 3000 Vstřikovací líšta / Vysokotlaký zásobník sys. CR - 2000 Výfuk - 2000 Vysokotlaké vstřikovací čerpadlo - 6500 Zrcátko - levé - horší plastový obal na pantu - 2500 Zrcátko - pravé - 3500 ATD Ceny dle dohody. Na díly poskytujeme záruku a je možné zaslání poštou na dobírku. Vice info na tel:
Náhradní díly - LAND ROVER RANGE ROVER SPORT , 2,7 TD V6S
Prodám veškeré náhradní díly z vozu LR RANGE ROVER SPORT L320 2,7 TD V6S, 140 kW, Typ: 276DT. Rok výroby 2005. ABS modul - 2000 Air box - 1500 Airbag řidič - 3000 Airbag spolujezdec - 3000 Airbag stropní - 3000 Alternátor - 2500 Alu kola - 19" - 10000 Autorádio - 3500 Blatník přední – 4500 Brzdič zadní - 1500 Brzdič přední - 1500 Brzdový posilovač - 2000 Diferák přední - 6000 Diferák zadní - 6000 Dveře boční přední - kompletní - 10000 Dveře boční zadní - kompletní - 10000 EGR ventil - 3000 Expanzní nádoba - 1000 Hlavní brzdový válec - 2000 Chladič klimatizace – 2000 Chladič vody - 3000 Chladič vzduchu / Intercooler - 2000 Kapota přední - 8000 Kardan - přední - 3000 Kardan - zadní - poškoený silentblok - 2000 Klima kompresor - 4000 Komfortní jednotka - 4000 Kompresor podvozku Hitachi 5000 Kryt motoru – 1000 Maska přední - 2000 Motorek stěrače zadní - 2000 Motorek stěračů přední s táhly - 5000 Náboj s ložiskem – 2500 Nádrž - 2500 Nárazník přední - 5000 Nárazník zadní - 3000 Okno / sklo zadní - 3000 Ovládání světel - 1000 Ovládání topení / klimatizace - 1500 Páčka stěračů - 1000 Plovák + podávací čerpadlo - 1500 Poloosa přední levá - 2000 Poloosa přední pravá – 2000 Poloosa zadní levá - 1500 Poloosa zadní pravá - 1500 Převodovka - Automat - 25000 Přístrojová deska / budíky - 3000 Rameno přední - 500 Roleta kufru – 4000 Řídící jednotka motoru – 4000 Sedačky - Servo řízení - 4000 Startér - 2000 Světlo přední - Xenon 6000 Světlo zadní - 2500 Těhlice + přední náboj s ložiskem - 2500 Turbo - 6000 Váha vzduchu - 800 Víko kufru se sklem - 5000 Volant - 1500 Vrtule s visco spojkou - 4000 Vstřik - 3000 Vstřikovací líšta / Vysokotlaký zásobník sys. CR - 2000 Výfuk - 2000 Vysokotlaké vstřikovací čerpadlo - 6500 Zrcátko - zatrhlé šrouby - 2500 ATD Ceny dle dohody. Díly je možné zaslat poštou. Vice info na tel: