přední vidlice babetta 210 - strana 14
Počet nalezených inzerátů PŘEDNÍ VIDLICE BABETTA 210: 1000 - strana 14

Výfuk svařovaný 300 Kč
Výfuk 600 Kč
Řidítka 400 Kč
Hlava válce 210 600Kč
Hlava válce 207 800 Kč
Blatník 207 Kus 400 Kč
Přední světlo 207 300 Kč
Kolo 700kč

Nabízím přední vidlice na Babettu 207 viz.foto. Cena 350Kč. Možnost zaslat na dobírku, poštovné hradí kupující. Prosím SMS nebo email ozvu se zpět. Jsem řidič.

5 let záruka!
799 ccm 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuál, 6 stupňů
Plně stavitelné odpružení KYB (Jap), USD vidlice, zdvih 160 mm vpředu, 150 mm vzadu
Přední dvojitá radiální kotoučová brzda J.Juan (Španělsko) 320 mm 4pístková
Zadní jednokotoučová brzda 260 mm, J.Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřové brzdové hadice
Náklonové ABS Continental (GER)
Inerciální vyhodnocovací jednotka - IMU
Tempomat
Tlumič řízení
ECU Bosch (GER)
Quickshifter (obousměrný)
Antihoppingová spojka
Vyhřívané rukojeti
Vyhřívané sedadlo řidiče
Kompletní moderní LED osvětlení (přední, zadní, mlhovky)
Automatické svícení
Přídavná světla
Vyplétané ráfky kol (zlatá barva), bezdušové pneu
Pneumatiky Michelin Anakee Adventure: Přední: 110/80 R19 Zadní: 150/70 R17
Palubní počítač, 7“ plně barevný TFT displej
Zobrazení tlaku pneumatik
Nádrž 19 l
2x USB port + 12V DC
Ochranné kryty rukojetí
Stavitelný větrný štít
Ochranný rám
Hliníkový kryt motoru
Centrální stojan
Zadní nosič TopCase
Příplatková výbava:
Boční nosiče boxů - 2.230,- Kč vč. DPH
Originální hliníkové boxy stříbrné - 25.990,- Kč vč. DPH
Originální hliníkové boxy černé - 26.990,- Kč vč. DPH
Motor:
Typ motoru - 2-válcový řadový, kapalinou chlazený, EFI, osm ventilů, DOHC
Objem válců - 799 cm3
Výkon motoru - 67 kw / 8500 rpm
Plynová rukojeť - Elektronická
Převodovka - manuál, 6 rychlostí
Jízdní režim - Sport a Déšť
Podvozek:
Přední náprava - přední vidlice KYB
Zadní náprava - zadní monoshock KYB
Přední brzdy - Dvojitý kotouč, J.Juan, radiální xed třmen. 320 mm
Zadní brzda - Jediný disk, J.Juan. 260 mm
Přední pneumatiky -
Zadní pneumatiky -
Rozměry:
Objem palivové nádrže - 19 L
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 2234 x 853 x 1277 cm
Rozvor kol - 1531 cm
Provozní hmotnost - 231 kg

Díly Yamaha FZ 750 1FN - 6.7. - 08:06
Prodám díly co jsou na fotkách, plus nějaké drobnosti.
Výfuky komplet dohoda
Relé blinkr motor 41R-71 500kč
přední světlo 1200kč
zadní světlo 400kč
nádrž prodáno
kyvka 1000kč
přepákování kyvky 500kč
přední brzd. pumpa 600kč
komplet zadní brzda 1000kč
Levé řídítko+těžítko 600kč
Pravé řidítko+těžítko 600kč
pravé přepákování 500kč
levé přepákování 500kč
přední stupačky prodáno
ventilátor 500kč
přední pulka blatníku prodáno
šnek tacho s lankem 400kč
budíky plně funkční 1400-1800kč
budíky na díly dohoda
spínačka 500kč
přepínač levý 600kč
vodní pumpa 800kč
víko hlavy 500kč
pravé víko spojky 500kč
volnoběžka starteru funkční 500kč
spojkový koš vnější 500kč
sací,výfukový ventils pružinou 200kč
píst komplet 250kč
karburátory na díly dobré membrány dohoda
karburátory vyčištěné ultrazvukem výměna těsnění 2400kč
prední vidlice 2000kč za komplet
přední vidlice možno na díly-dohoda
kola přední i zadní bez kotouču 700kč kus-1000kč pár
kotouč zadní 600kč kus
kotouče přední tl 6,7mm pár 1600kč
plus další díly na tento motocykl

5 let záruka!
799 ccm 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuál, 6 stupňů
Plně stavitelné odpružení KYB (Jap), USD vidlice, zdvih 160 mm vpředu, 150 mm vzadu
Přední dvojitá radiální kotoučová brzda J.Juan (Španělsko) 320 mm 4pístková
Zadní jednokotoučová brzda 260 mm, J.Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřové brzdové hadice
Náklonové ABS Continental (GER)
Inerciální vyhodnocovací jednotka - IMU
Tempomat
Tlumič řízení
ECU Bosch (GER)
Quickshifter (obousměrný)
Antihoppingová spojka
Vyhřívané rukojeti
Vyhřívané sedadlo řidiče
Kompletní moderní LED osvětlení (přední, zadní, mlhovky)
Automatické svícení
Přídavná světla
Vyplétané ráfky kol (zlatá barva), bezdušové pneu
Pneumatiky Michelin Anakee Adventure: Přední: 110/80 R19 Zadní: 150/70 R17
Palubní počítač, 7“ plně barevný TFT displej
Zobrazení tlaku pneumatik
Nádrž 19 l
2x USB port + 12V DC
Ochranné kryty rukojetí
Stavitelný větrný štít
Ochranný rám
Hliníkový kryt motoru
Centrální stojan
Zadní nosič TopCase
Příplatková výbava:
Boční nosiče boxů - 2.230,- Kč vč. DPH
Originální hliníkové boxy stříbrné - 25.990,- Kč vč. DPH
Originální hliníkové boxy černé - 26.990,- Kč vč. DPH
Motor:
Typ motoru - 2-válcový řadový, kapalinou chlazený, EFI, osm ventilů, DOHC
Objem válců - 799 cm3
Výkon motoru - 67 kw / 8500 rpm
Plynová rukojeť - Elektronická
Převodovka - manuál, 6 rychlostí
Jízdní režim - Sport a Déšť
Podvozek:
Přední náprava - přední vidlice KYB
Zadní náprava - zadní monoshock KYB
Přední brzdy - Dvojitý kotouč, J.Juan, radiální xed třmen. 320 mm
Zadní brzda - Jediný disk, J.Juan. 260 mm
Přední pneumatiky -
Zadní pneumatiky -
Rozměry:
Objem palivové nádrže - 19 L
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 2234 x 853 x 1277 cm
Rozvor kol - 1531 cm
Provozní hmotnost - 231 kg

Motocykl je už kompletně rozebraný a část je ho prodaná, cenu za celek prosím nenabízejte.
Mám například tyto díly:
- Motor RC07E VF750F Interceptor (kompletní/funkční)
- Karburátory (vyčištěné ultrazvukem)
- Přední kolo
- Osa předního kola
- Náhon tachometru
- Přední brzdové kotouče
- Držák zadního brzdiče
- Stavitelné přední vidlice SHOWA
- Nerezové svody výfuku
- Brýle horní/spodní
- Zadní tlumič, centrál SHOWA MB2-003
- Přední maska, kapotáž
- Airbox HM MB2-AF
- Podávací palivové čerpadlo MITSUBISHI
- Přední blatník
- Spodní klín/kryt spodního chladiče
- Přístrojovka
- Přední světlomet 20x15cm STANLEY 001-1844
- Chladič horní, spodní
- Expanzka
- Zadní brzdová pumpa NISSIN 14
- Stupačky přední VF750F
- Držák stupačky levý, pravý
- Páka zadní brzdy
- Přední brzdič
- Zadní brzdič
- Lešeníčko, držák přístrojové desky a světlometu
- Příruby sání
- Lanko, náhon tachometru
- Řetěz D.I.D. 50VA, okroužkový 530VA 110čl
- Zapalovací cívky TEC FW82-TRI
- Rychlopal plyn a ovladač na řídítko HONDA
- Ukazatel stavu paliva v nádrži
- Palivový ventil HONDA
- Víčko nádrže s klíčem HONDA
- Šrouby kyvné vidlice VF750F
- Řadička s přepákováním
- Hydraulická spojka
- Napínáky řetězu na kyvku
- Osa zadního kola
- Boční stojan, stojánek policajt MB2-G
- Řetězové kolečko SUNSTAR JAPAN 512
- Sdružený ovladač na řídítka levý
- Startovací relé
- Kryt řetězového kolečka
- Hadice k chladiči
- Kabelový svazek
- Relé blinkrů MITSUBA FR-3111 VF750F / Magna
- Relé 056700-5260
- Relé palivové benzínová pumpy/čerpadla CF304 3.2 251
- Pojistková skříňka na řídítka

Prodám babettu 215/200.Po kompletní renovaci.Motor po go.Dellorto.Jedna z posledních modelů,rok 1998.Přední vidlice Korado.Pěnové sedlo.Včetně kartičky.Více info po telefonu.Dohoda možná na místě.
Možná výměna za Jawa,Čz s doklady s mým doplatkem.
Při rychlém jednání sleva 5000,-

originální,nepoužité díly. Horní brejle stella na sklopné řídítka 200kč,chrom pružiny 47x115mm 300kč/pár, víčko nádrže 100kč, kyvka na 207 350kč,pružina dekompresoru 20kč,více kusů od každého,pošlu, více dílů možná sleva, dále použité blatníky,řídítka,sedlo,maska,přední vidlice,zánovní výfuk,zadní světlo pro 207,super rozeta,hřídel šlapadel aj.díly,pošlu

BETA enduro BIKE RR 4T 350 MY23 - Kč 247.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 390 MY23 - Kč 248.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 430 MY23 - Kč 253.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 480 MY23 - Kč 253.900,-
Toto je nejjednodušší - moto ve 4-T řadě zdvihu; to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon.
RR 4 Str • Kontrola trakce: Nejvýznamnější novinkou v řadě 4 Str je zavedení trakce control, který loni debutoval v řadě Racing. Aby výkon svých modelů stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, všechny 4taktní modely Beta Enduro se nyní mohou pochlubit trakcí řízení. Funkce kontroly trakce u modelů RR je volitelná jezdcem pomocí tlačítka v obvyklá poloha mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Jezdec může vypnout kontrolu trakce kdykoli a v kterékoli z dostupných map motoru, přičemž samotná funkce je kalibrována odlišně pro každou ze dvou map a nabízí jezdci výběr ze 4 různých elektronických ovládání konfigurace. • Sběrač výfuku: všechny 4taktní modely mají nový sběrač výfuku s delší geometrií potrubí než na předchozí generaci, zlepšení odezvy motoru při nízkých otáčkách motoru a zvýšení točivého momentu při středních otáčkách motoru. Výsledkem je lepší přenos výkonu v celém rozsahu otáček, nechat jezdce dostat se z problémů snadněji nebo zvolit vyšší rychlostní stupeň než oni normálně by to bylo pro uvolněnější zážitek z jízdy. • Mapa motoru: dnes i kola Enduro – která vypadají jednoduše – přicházejí s pokročilými elektronika. Chcete-li plně využít zvýšený točivý moment při nízkých až středních otáčkách motoru 4taktní modely, které jsou k dispozici díky novému sběrači výfuku, jsou nyní vybaveny vyhrazeným novým motorem řídicí mapy, které rovnoměrněji rozloží křivku výkonu v celém použitelném rozsahu motoru, díky čemuž je výkon i u těch největších beta motorek zcela plynulý přístupný.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve,

Nastavení podvozku a motoru pochází od své menší sestry. Vynikající manipulace, ale s rozhodně větším točivým momentem a výkonem. Olej vstřikování a elektrický startér - prostě ideální pro enduro nadšence.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve, aby poskytly jezdci větší volnost pohybu, zejména v zatáčkách v motokrosovém stylu s motorkou ostře nakloněnou do zatáčky a s nataženou vnitřní nohou vpřed. Ergonomičtější tvary než dříve umožňují jezdci zaujmout pohodlí pozice na sedle s kolem pevně sevřeným mezi nohama pro ještě lepšího jezdce zpětná vazba. Elegantnější nové kryty také přispívají k přepracovanému, jednoduchému a zásadnímu novému vzhledu kolo. • Grafika: všechny modely jsou nyní vybaveny novým celočerveným barevným schématem. Styl grafiky je více minimalistický než dříve, s odvážnými, jasně definovanými formami a čistšími, modernějšími liniemi, které zdůrazňují svalnatý tvar motocyklu a plynule propojují nové kryty s ostatními komponenty.

Ideální pro ty, kteří hledají jemnější 2-taktní moto, s o něco menším výkonem a točivým momentem než špičkové modely. Zajištěna výborná manipulace.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První řadě byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistil se dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu jízdy. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové kryty jsou užší než dříve, aby poskytly jezdci větší volnost pohybu, zejména v zatáčkách v motokrosovém stylu s motorkou ostře nakloněnou do zatáčky a s nataženou vnitřní nohou vpřed. Ergonomičtější tvary než dříve umožňují jezdci zaujmout pohodlí pozice na sedle s motorkou pevně sevřenou mezi nohama pro ještě lepší zpětnou vazbu. Elegantnější nové kryty také přispívají k přepracovanému, jednoduchému a zásadnímu novému vzhledu motocyklu. • Grafika: všechny modely jsou nyní vybaveny novým celo červeným barevným stylem. Styl grafiky je více minimalistický než dříve, s odvážnými, jasně definovanými formami a čistšími, modernějšími liniemi, které zdůrazňují svalnatý tvar motocyklu a plynule propojují nové kryty s ostatními komponenty.

Dobrý den přátelé,
dnes mohu nabídnout:
Horské kolo ROMET MUSTANG M7.1 velikost XL/21"
Preferuji osobní převzetí v rámci Moravskoslezského kraje.
ROMET MUSTANG M7.1 vel. XL/21" představuje kolo horské. To znamená, že byste na něm měli jezdit na lesních a polních cestách. Hlavním požadavkem na tento typ kol je účinný způsob využití sil cyklisty pro rychlou jízdu v terénu. Poměr proporcí rámu umožňuje používat aerodynamický posed, kdy při stoupání svaly nohou zabírají velmi účinně a kolo přitom nemá tendence zvedat přední kolo.
Rám používá jako hlavní složku hliník, takže mu dominují atributy jako nízká váha nebo možnost použití tenkostěnných trubek.
Na ROMET MUSTANG M7.1 vel. XL/21" se o tlumení otřesů budou starat vaše ruce a nohy, pneumatiky, sedlo a taky odpružená vidlice SR Suntour XCT DS, HLO se zdvihem 100 mm. Vidlici předního kola však můžete uzamykat a zabránit tak pohupování.
Kola tohoto bicyklu používají rozměr 27,5 ". Ten je volbou číslo jedna pro jezdce orientované na náročný terén, protože kola tohoto rozměru dobře překonávají překážky, ale obratnost menšího průměru jim zůstává.
Podstatné parametry pánského kola ROMET MUSTANG M7.1 vel. XL/21"
Horské, trail kolo má 24 rychlostí
Rám z lehkého a pevného hliníku
Specializace jízdního kola Romet: sportovní
Horské kolo je ideální na výlety v terénu
Pro zdravý posed a pohodlnou jízdu by se měla výška jezdce vejít mezi hodnoty od 180 cm do 190 cm
Jízdní kolo má hydraulické kotoučové brzdy s vysokou účinností
Nosnost jízdního kola je 120 kg
Kola s průměrem 27,5"
Vidlice má pružinové odpružení
Odpružení je možno uzamknout
Hmotnost jízdního kola ROMET MUSTANG M7.1 vel. XL/21" je 14,3 kg
Svou konstrukcí a vzhledem je ideální pro muže
Vybavení kola: s pedály a s kotoučovými brzdami
Parametry a specifikace
Typ kola
Pohon
Klasické kolo
Specializace
Sportovní
Typ kola
Horské, Trail
Určeno pro
Muže
Minimální výška jezdce
180 cm
Maximální výška jezdce
190 cm
Vlastnosti
Nosnost
120 kg
Materiál rámu
Hliník
Odpružení kola
Pružinová vidlice
Počet rychlostí
24
Hmotnost
14,3 kg
Zdvih
100 mm
Zamykatelnost odpružení
Vidlice
Rozměry
Výška rámu
533 mm (20,98 ")
Velikost rámu
XL
Průměr kol
27,5"
Šířka pláště
53,34 mm (2,1 ")
Vybavení
Typ brzd
Kotoučové hydraulické
Průměr předního kotouče
160 mm
Průměr zadního kotouče
160 mm
Doplňky kola
S pedály, S kotoučovými brzdami
Barva
Černá, Stříbrná
Modely komponentů
Brzdy
Shimano BR-M200 hydraulic
Hlavové složení
Alu
Kazeta
Shimano CS-HG200 11-32T 8 speed

Prodám odpruženou vidlicí SR Suntour XCM 30 29", vidlice je sundaná z nového kola.
Parametry :
- zdvih : 100 mm
- pružení : pružina
- tlumení : olejová patrona
- průměr sloupku : 28,6 mm
- typ sloupku : Ahead rovný ( pro představec 11/8" )
- regulace odskoku :NE
- uzamykání zdvihu : z korunky vidlice
- brzdy kotoučové
- přední osa : rychloupínák QR 9mm
- hmotnost vidlice : 2965 gr (váženo)

CARMA 160 Q
Carma 160 Q je celoodpružené horské kolo, které vyrostlo na našich lokálních trailech v Jestřebích horách a přerostlo až do ostrého závodního enduro kola. Model, který je efektivní při táhlým stoupání na vrchol a exceluje v rychlých sjezdech, které se ti postaví do cesty.
V enduro světě na tebe čeká drsný terén se spoustou překážek a rychlé technické sjezdy. Na to se musíš připravit. Carma je rychlé enduro postavené na 27,5” velkých kolech a odpružení se zdvihem 160 mm, které si osvojilo sjezdové prvky. Zaútočit tak můžeš na ty nejlepší pozice i v nejnáročnějším závodě nebo si naplno užít místní singletrack.
Co ti Carma pro tvoje dobrodružství nabídne? Kompletní odpružení SR Suntour, skvělé osazení Shimano XT, zapletená kola DT Swiss nebo maximálně komfortní komponenty Ergon. Samozřejmostí je i teleskopická sedlovka a brzdové kotouče o velikosti 180 mm.
Zdvih vidlice
160 mm
Hmotnost
14,8 kg
Velikost kol
27,5"
Odpružená vidlice
SR SUNTOUR DUROLUX 36 BOOST
Vidlice Durolux 36 boost byla vyvíjena společně se sjezdovým modelem, klade tak stejný důraz na silnou konstrukci a tuhost. Nabízí zdvih 160 mm a vnitřní nohy o šířce 36 mm. Najdeš tu i přepracované tlumící patrony RC2 a R2C2, které ještě zlepšují její chování.
Přehazovačka
SHIMANO XT M8000
Shimano XT se inspirovalo u vyšší řady XTR a zaručuje tak přesné a rychlé řazení, v každé situaci na trati. Převodník s 34 zuby v kombinaci s kazetou s velkým rozsahem 11 - 46 zubů a přehazovačkou Shimano XT M8000GS nabídne opravdu rozsáhlou řadu převodů.
Zapletená kola
DT SWISS E1900 SPLINE
Široké ráfky, 3x křížený výplet a náboje s technologií 3 pawl system obuté do odolných plášťů Schwalbe Hans Dampf pro jízdu v náročném terénu. Odolná 27,5” sada kol DT Swiss E1900 Spline dodá tvé jízdě skvělou ovladatelnost a trakci v každém technickém úseku.
Brzdy
SHIMANO XT M8020
Spolehlivé brzdy Shimano XT M8020 se 4 keramickými písty, minerálním olejem nebo automatickým nastavením vzdálenosti destiček. Nabízejí opravdu velký brzdný účinek a jsou volbou spousty profesionálních jezdců. Přesné brzdění, při kterém neztratíš už ani vteřinu.
SPECIFIKACE
Velikost kol
27,5"
Velikost rámu
17" / 18,5"
Převody
1 x 11
Hmotnost
14,8 kg (bez pedálů)
Rám
Alloy 6061 / 160 mm, Boost axle
Vidlice
SR Suntour Durolux 36 Boost R2C2-PCS / 160 mm
Tlumič
SR Suntour Duair LOR8
Kliky
Shimano XT M8000 / 34T / 175 mm
Středová osa
Shimano MT800
Řazení
Shimano XT M8000
Přehazovačka
Shimano XT M8000GS
Přesmykač
-
Kazeta
Shimano XT M8000 (11 - 46T)
Řetěz
KMC X11-93
Brzdy
Shimano XT M8020, 180 mm rotors
Náboj přední
DT Swiss E1900 Spline
Náboj zadní
DT Swiss E1900 Spline
Ráfky
DT Swiss E1900 Spline TLC (27,5" / 30 mm)
Pláště
Schwalbe Hans Dampf 60-584
Pedály
SP-420
Gripy
Ergon GA20
Řídítka
Sp

Prodám velmi zachovalou a původní originální vidlice na motokolo. Pod vrchní barvou je viditelný původní černý lak. Spojovací materiál označen jako RIBE 80. Vidlice je z období někde kolem roku 1937-39. Tato vidlice se asi používala i na motokola Elfe,Eska,Čz.Bastert,Hercules,Wanderer,Miele Sachs,Ilo FM 100,Rixe Mofa. Po dohodě mohu vyměnit i za a díly na ČZ 125 / 150 B,T,C..Cena k jednání.
Jawa,ČZ, Pérák, předvalka,stadion,Ogar,DKW

- Nové, nepoužité brzdové destičky na jeden třmen CL Brakes.
- Sleva 40% z 469,-Kč
- odpovídá EBC FA116???
- Sintrované. Každá destička obsahuje alespoň deset složek (bronz, keramiku, grafity, …). Tyto složky tvoří třecí směsi, které se zahřívají v peci o teplotě 900°C. Na rozdíl od organických destiček, kde se jednotlivé částečky spojují lepidlem, mají sintrované, tedy za vysokých teplot zpékané destičky, delší životnost, vyšší účinnost a mají nižší sklon k vadnutí.
- SC pro skútry - padesátky až 125, tedy malé skůtry, mají vlastní speciální směs.
- překontroluj rozměr destiček
- Brzdové destičky pro:
PRILIA
- AF-1 50 AE, 1986- přední
- AF-1 50 Europa / Futura, 1990- přední
- Red Rose 50, 1990- přední
- Tuareg 50, 1986- přední
- Tuareg Rally 50, 1990- přední
BENELLI
- Chrono 50, 1992-1993- přední
FANTIC
- Fast 50, přední
- Oasis 50, 1990- přední
KTM
- GO 50, 1994- přední
MALAGUTI
- Centro 50, 1993- přední
- F-12 50 Phantom (Liquid Cooled) 1994 - 1998, přední
- F-15 50 Fire Fox (Liquid Cooled) 1996 - 1999, přední
MBK
- X-Limit 50, 1998-2003-, přední
YAMAHA
DT 50 R, 1998-2003, přední

Prodám náhradní díly,ND,nd na,z Octavie I,Octavii 1U2,1U5,1u2,1u5,ŠKODA OCTAVIA 1,OCTAVIE I,OCTAVII,škoda octavia,octavie,octavii od roku výroby 1996:červené 5.dveře hatchback,paté dveře,víko kufru hatchback,5.vrata krátká verze,liftback barva 8180 červená rallye,přední kapotu,kapota,mřížku kapoty 8180,mřížka červený lak 8180,maska,mřížka chladiče barva červená,dveře červené barvy,přední dveře hatchback a combi,boční dveře,zadní dveře hatchback,LP,PP,LZ,PZ,lp,pp,lz,pz dveře barva 8180 hatchback a combi červeném laku 8180,levé přední liftback a combi,levé zadní hatchback,pravé přední liftback a combi,pravé zadní dveře hatchback,dveře na levou přední stranu,pravou přední stranu,dveře na levou zadní stranu hatchback,pravou zadní stranu hatchback,přední světlo,světla LP,PP,lp,pp předfacelift,halogenový světlomet,chladičová stěna,chladičovka,chladičovku,motor 1.6-74kw,1,6-74KW kod motoru AEH,motor aeh 100k,100K,motor 55kw-AEE,55KW-aee,silentblok motoru,držák motoru,silentbloky motoru,přední tlumiče a pružiny,přední tlumič a pružina,přední nápravnice,přední nápravnici,nápravy,zadní náprava,zadní nápravnice,PP blatník,blatník na pravou přední stranu,pravý přední blatník,zadní plato liftback,plato kufru liftback,výztuha přední a zadní nárazník,výztuha nárazníku,zrcátka v elektrice barva 8180,levé a pravé zpětné zrcátko,L a P,l a p zrcátka,chladič,sahara.

OPEL VECTRA C - 1.9 CDI , 88 KW, TYP Z 19 DT díly
Posílame díly na dobírku - DÍLY: přední pružiny, uložení tlumičů, kompletní zadní náprava,levé pravé přední rameno, levou těhlici / náboj pravý náboj / těhlici, brzdové třmeny, brzdové destičky, brzdové kotouče, servo řízení, přední tlumiče, zadní tlumiče,volant, sedadla, řidiče sedadlo, páčky pod volantem, budíky, přepínač světel,zadní plato, spínací skříňka s klíčkem, volant, rádio, řidiče - levá elektrická stahovčka, řídící jednotka centrálu/jednotka centrálního zamykání, řídící jednotka, řídící jednotka motoru,pojistková skříňka,zpětné zrcátko,přední i zadní náraznik,pravý - spolujezdce blatník, přední maska, kapota, levé přední světlo, pravé přední světlo, hlavní držák motoru, držák převodovky/silentblok, termostat,alu kola,letní pneu,zimní pneu..atd..DÍLY Všechny díly jsou originál - Posílame díly na dobírku - DÍLY: přední pružiny, uložení tlumičů, kompletní zadní náprava,levé pravé přední rameno, levou těhlici / náboj pravý náboj / těhlici, brzdové třmeny, brzdové destičky, brzdové kotouče, servo řízení, přední tlumiče, zadní tlumiče,volant, sedadla, řidiče sedadlo, páčky pod volantem, budíky, přepínač světel,zadní plato, spínací skříňka s klíčkem, volant, rádio, řidiče - levá elektrická stahovčka, řídící jednotka centrálu/jednotka centrálního zamykání, řídící jednotka, řídící jednotka motoru,pojistková skříňka,zpětné zrcátko,přední i zadní náraznik,pravý - spolujezdce blatník, přední maska, kapota, levé přední světlo, pravé přední světlo, hlavní držák motoru, držák převodovky/silentblok, termostat,alu kola,letní pneu,zimní pneu..atd.
VOLAT OD 8-17 HODIN.
Mobil:
mobil. :

Prodám veškeré náhradní díly z vozu LR RANGEROVER SPORT L320 2,7 TD V6S, 140 kW, Typ: 276DT. Rok výroby 2006.
ABS modul - 2000
Air box - 1500
Airbag řidič - 3000
Airbag spolujezdec - 3000
Airbag stropní - 3000
Alternátor - 2500
Alu kola - 10000
Autorádio - Poškozené tlačítko"4" 3000
Blatník přední – 4500
Brzdič zadní - 1500
Brzdič přední - 1500
Brzdový posilovač - 2000
Diferák přední - 6000
Diferák zadní s uzávěrou - 6000
Diferák zadní bez uzávěry - 6000
Dveře boční přední - kompletní - 10000
Dveře boční zadní - kompletní - 10000
EGR ventil - 3000
Expanzní nádoba - 1000
Hlavní brzdový válec - 2000
Chladič klimatizace – 2000
Chladič vody - 3000
Chladič vzduchu / Intercooler - 2000
Kapota přední - 8000
Kardan - přední - 3000
Kardan - zadní - poškoený silentblok - 2000
Klima kompresor - 4000
Komfortní jednotka - 4000
Kompresor podvozku Hitachi 5000
Kryt motoru – 1000
Maska přední - 2000
Motorek stěrače zadní - 2000
Motorek stěračů přední s táhly - 4000
Náboj s ložiskem – 2500
Nádrž - 2500
Nárazník přední - 5000
Nárazník zadní - 3000
Okno / sklo zadní - 3000
Ovládání světel - 1000
Ovládání topení / klimatizace - 1500
Páčka stěračů - 1000
Plovák + podávací čerpadlo - 1500
Poloosa přední levá - 2000
Poloosa přední pravá – 2000
Poloosa zadní levá - 1500
Poloosa zadní pravá - 1500
Převodovka - Automat - 25000
Přístrojová deska / budíky - 3000
Rameno přední - 500
Roleta kufru – 4000
Řídící jednotka motoru – 4000
Sedačky komplet -
Servo řízení - 4000
Startér - 2000
Světlo přední - Xenon 6000
Světlo zadní - 2500
Světlo zadní - pravé s prasklinou - 2000
Těhlice + přední náboj s ložiskem - 2500
Turbo - 5000
Váha vzduchu - 800
Víko kufru se sklem - 5000
Volant - 1500
Vrtule s visco spojkou - 4000
Vstřik - 3000
Vstřikovací líšta / Vysokotlaký zásobník sys. CR - 2000
Výfuk - 2000
Vysokotlaké vstřikovací čerpadlo - 6500
Zrcátko - levé - horší plastový obal na pantu - 2500
Zrcátko - pravé - 3500
ATD
Ceny dle dohody.
Na díly poskytujeme záruku a je možné zaslání poštou na dobírku.
Vice info na tel:

Prodám veškeré náhradní díly z vozu LR RANGE ROVER SPORT L320 2,7 TD V6S, 140 kW, Typ: 276DT. Rok výroby 2005.
ABS modul - 2000
Air box - 1500
Airbag řidič - 3000
Airbag spolujezdec - 3000
Airbag stropní - 3000
Alternátor - 2500
Alu kola - 19" - 10000
Autorádio - 3500
Blatník přední – 4500
Brzdič zadní - 1500
Brzdič přední - 1500
Brzdový posilovač - 2000
Diferák přední - 6000
Diferák zadní - 6000
Dveře boční přední - kompletní - 10000
Dveře boční zadní - kompletní - 10000
EGR ventil - 3000
Expanzní nádoba - 1000
Hlavní brzdový válec - 2000
Chladič klimatizace – 2000
Chladič vody - 3000
Chladič vzduchu / Intercooler - 2000
Kapota přední - 8000
Kardan - přední - 3000
Kardan - zadní - poškoený silentblok - 2000
Klima kompresor - 4000
Komfortní jednotka - 4000
Kompresor podvozku Hitachi 5000
Kryt motoru – 1000
Maska přední - 2000
Motorek stěrače zadní - 2000
Motorek stěračů přední s táhly - 5000
Náboj s ložiskem – 2500
Nádrž - 2500
Nárazník přední - 5000
Nárazník zadní - 3000
Okno / sklo zadní - 3000
Ovládání světel - 1000
Ovládání topení / klimatizace - 1500
Páčka stěračů - 1000
Plovák + podávací čerpadlo - 1500
Poloosa přední levá - 2000
Poloosa přední pravá – 2000
Poloosa zadní levá - 1500
Poloosa zadní pravá - 1500
Převodovka - Automat - 25000
Přístrojová deska / budíky - 3000
Rameno přední - 500
Roleta kufru – 4000
Řídící jednotka motoru – 4000
Sedačky -
Servo řízení - 4000
Startér - 2000
Světlo přední - Xenon 6000
Světlo zadní - 2500
Těhlice + přední náboj s ložiskem - 2500
Turbo - 6000
Váha vzduchu - 800
Víko kufru se sklem - 5000
Volant - 1500
Vrtule s visco spojkou - 4000
Vstřik - 3000
Vstřikovací líšta / Vysokotlaký zásobník sys. CR - 2000
Výfuk - 2000
Vysokotlaké vstřikovací čerpadlo - 6500
Zrcátko - zatrhlé šrouby - 2500
ATD
Ceny dle dohody.
Díly je možné zaslat poštou.
Vice info na tel: