předehřev motoru 12v - strana 11
Počet nalezených inzerátů PŘEDEHŘEV MOTORU 12V: 1000 - strana 11

Inteligentní nabíječka autobaterií.
StuAlarm STU 35903 12V/2A
Inteligentní miniaturní nabíječka řízená mikroprocesorem pro olověné akumulátory. Ideální pro nabíjení a údržbu všech typů olověných baterií (WET, AGM, GEL). Po nabití akumulátoru se nabíječka automaticky přepne na udržovací nabíjení. Vaše autobaterie tak i při dlouhém odstavení zůstane fit. Součástí nabíječky jsou vyměnitelné nabíjecí koncovky: kabel s klešťovými svorkami, kabel s očky pro přímé připojení k baterii, kabel s koncovkou do autozapalovače pro udržovací dobíjení ve voze.
Technické parametry
technologie vysokofrekvenčního spínaného zdroje
3-úrovňové rychlé nabíjení/udržovací nabíjení
návrat do původního stavu při výpadku napájení
voděodolná IP65
určeno pro olověné baterie 12V (WET, AGM - VRLA, GEL)
doporučená kapacita baterií: 4 - 80 Ah
maximální nabíjecí proud: 2 A
hmotnost: 53 g
rozměry: 202 x 142 x 52 mm
AC 220-240 V (0,32 A)
Autonabíječka je vhodným doplňkem každého motoristy, který využívá automobil v běžném provozu. Jen málokdo vyráží pravidelně na dlouhou cestu, která je nutná k dobití baterie, aby se prodloužla životnost baterie. Dle našich zkušeností a testu uvedeného v časopise Svět motorů 6/2018 by se baterie měla dobíjet 1x za měsíc. U vozidel se systémem start-stop je baterie více zatěžována, a proto i pravidelná jízda nedokáže dostatečně autobaterii nabít a doporučuje se její pravidelné dobíjení.

Naviják 12V 12000LB 5443kg do lesa i pro odtah aut Nový
Prodám nový nepoužitý naviják vhodný do lesa i pro odtah aut. Záruka 24 měsíců. Doklad od neplátce DPH.
Elektrický naviják značky HUSARWINCH BST S 12000 lbs je vhodný pro velké off-road vozidla a odtahové služby. Díky silnému motoru a vysoké tažné síle je také všestranný pomocník při vyprošťování, nakládání nadměrných předmětů anebo odstraňování překážek, a proto lze skvěle využít také při těžších pracích v lese či průmyslu. Naviják HUSARWINCH BST S 12000 LBS je odolnější díky své robustnější konstrukci, má tři stupňovou planetovou převodovku a dynamickou (automatickou) brzdu. Jeho maximální tažná síla je 12000lb / 5443 kg.
Stupeň krytí: IP65
Napětí: 12 V
Výkon: 6 hp/ 4.4 kw
Tažná síla: 12000lbs/5443 kg
Převodový poměr: 265:1
Převodovka: planetová
Brzda: automatická v bubnu navijákuNaviják 12V 12000LB 5443kg pro odtah aut Nový
Rozměry (DxŠxV): 545 x 160 x 195 mm
Rozteč montážních otvorů: 254 x 114,3 mm
Hmotnost sady: 39 kg
Sada obsahuje:• ocelové lano 9,5 mm 25m
• hák
• čtyřválcová rolna
• montážní sada
• bezpečností pásek háku
• ovládací souprava s kabely
• bezdrátové ovládání
• skříňka ovladače
• relé
Certifikace:Prohlášení o shodě C E
MAD 2006/42/EC
EMC 2004/108/WE
Rychlost navíjení a odběr proudu
(první vrstva lana na bubnu)
zátěž lana kg 0 1814 2 4536 5443
rychlost lana m/min 6,8 3,8 3 2,1 1,7
spotřeba proudu A 80 170 210 310 360
Cena v Brně 10.590Kč osobní odběr, zaslání DPD na adresu +350Kč. Váha navijáku 40kg.

Prodám licenční auto Jeep Willys s dálkovým bluetooth ovladačem 2,4Ghz pro rodiče malých dětí, které ještě sami nezvládnou řídit. Elektrický džíp pohání čtyři silné motory, každý o výkonu 45Watt napájené baterií 12V/14Ah.
Džíp je třímístný se dvěmi sedačkami vpředu o šířce 2x30cm, a zadní sedačky šíře 39cm, s nosností 60kg. Plynový pedál je 28cm od kraje předních sedaček a 50cm od opěrek, vzdálenost pedálu od kraje zadní sedačky 68cm a 85cm od zadní opěrky. Autíčko má odpruženou zadní nápravu s nastavitelnými tlumiči, měkčená EVA kola = Etylén Vinyl Acetát (materiál,který je vyráběn pod vysokým tlakem. Má výborné mechanické vlastnosti, je tvarově stálý a výborně tlumí nárazy).
V autíčku je zabudovaný MP3 přehrávač s nahranou hudbou se vstupem Jack 3,5mm pro vlastní MP3 přehrávač (kabel Jack/Jack 3,5mm je součástí balení). Dále se vstupem USB pro vlastní USB flash disk s nahranou hudbou. Přes přehrávač jsou zapojené zvuky jako start motoru po zapnutí hlavního vypínače, a zvuk klaksonu po stisknutí tlačítka na volantu.
Vojenský džíp má funkční LED přední hlavní světla po zapnutí spínače světel na palubní desce, vzadu LED světla nejsou (lze ale dodělat za poplatek).
Jízda na pedál 2 rychlosti vpřed / 2 vzad, 3 rychlosti jízdy na dálkové bluetooth ovládání 2,4Ghz + zatáčení s přednostní jízdou na dálkové bluetooth ovládání, dále s tlačítkem "STOP" pro okamžité dálkové zastavení vozítka.
délka auta: 162cm
výška: 81cm
šířka: 81cm
průměr kol: 37cm
šířka kol: 12cm
šířka sedaček vpředu: 2x30cm
šířka sedačky vzadu: 39cm
práh od země: 21cm
nášlap od země: 40cm
váha auta: 38kg
max. nosnost: 60kg
max. rychlost: 4km/hod.
pohon: 4x el.motor 45Watt, celkem 180Watt
baterie: 12V/14Ah
dobíječka: z 220V na 12V/1500mA, splňující normu CE, EMC
čas nabíjení baterie: 8 až 12 hod. při úplném vybití
délka provozu při plném nabití: 1 až 2 hod.

Prodám použitý funkční startér Valeo 12V 0,9 kW (PSA 5802M9).Tento demontován z funkčního motoru z Peugeot 307 1.6 16V.(Na štítku obalu statoru tohoto startéru-uvedeno viz foto: 12V VALEO D6RA572,Made in France,17 E2 0215 JLS B2). Tech.údaje: Vaha (cca):3,7 kg. Počet upevňovacích otvorů 2. Počet závitů :1 Provedení startéru: S vlastním uložením. Rozměr závitu 2:M8x1.25.Tento startér demontován jak výše uvedeno z Peugeot 307 1.6 16V (PSA 5802M9) a samozřejmě v případě shody vhodný pro Citroen: 5802-EP,5802-M9,5802-P8,5802EP,5802M9,5802P8,9609313280,97530824.Peugeot: 5802-EP,5802-M9,5802-R4,5802EP,5802M9,5802R4,9609313280.V případě shody i Fiat: 9609313280
Jelikož se jedná o použitý díl tudíž jest bez záruky
Cena:500 kč
V případě volby zaslání,kterou si z uvedených zvolíte samozřejmostí pečlivé zabalení a poštovné dle:(tarifu pošty,balíkovny DPD,PPL,GLS nebo zásilkovny)
Tel:,email: michalcech94@

Kartery 1 400 Kč/sada
Pravé víko motoru, včetně mechanismu pro spojku 700 Kč
Klikovka - kliková hřídel - včetně ložisek 2 000 Kč
Válec s pístem a kroužkem 2 200 Kč
Hlava válce 1 000 Kč
Kryt zapalování - plechový 80 Kč
Zapalování 12V- rotor + stator - pouze jako komplet 4 500 Kč
Indukční cívka i s kabelem a fajfkou 1 000 Kč
Regulátor napětí Iskra 12V 60W Cena 500 Kč
Sekundární kolečko 15 zubů 150 Kč
Palivový kohoutek 400 Kč
Stojan včetně hliníkové kostky pro přichycení k motoru 800 Kč
Spojkový koš, včetně pěkné spojky PRODÁN
Velké ozubené kolo PRODÁNO
Na slabší verzi Koráda mám k dispozici:
Válec s pístem 1 500 Kč/ks
Karburátor velikost 12 Cena 1 200 Kč
Karburátor velikost 14 Cena 1 400 Kč
Indukční cívka bez kabelu a fajfky 600 Kč
Podívejte se na všechny mé inzeráty.

E.vč : 231
Dobrý den prodám veškeré náhradní díly na Seat Ibiza 1.2 12v
Obsah motoru : 1198
Výkon motoru : 47 KW
Kód motoru : AZQ
Kód Barvy : L57U
Motor : běží pěkně a tiše
Převodovka : řadí hladce
Posíláme na dobírku DPD od 199 Kč
Volejte nebo pište na email nebo Whats app
Jsme tu pro vás Od Pondělí do pátku Od 08:00 do 17:00 Po dohodě je možné i po pracovní době nebo o víkendu.

Prodám náhradní díly odstrojené z holého motoru typu CUS, z havarované trojkové Fabie Active r.v. 12/2016, 1,4 TDi 12V 66 kW, Common rail s DPF.
Auto je po jediném majiteli a má najeto pouze 38184 km.
spojka 04B105273 , 04B105269 , 04B141025 , 04B141031 , 02A141165R
filtr pevných částic 04B131765B , 6C0181AA , 6C0131702D , 6C0166DA , 04B131656D ,
startér 02Z911021K
turbo 04B253019G
trubka mazání turba 04B145771L
trubka přepadu turba 04B145735C
plastová trubka turba 04B145762B
chladič vzduchu 04B145749K
vstřikovače 04B130277J
trubky vstřikovačů
litinová trubka rozvodu nafty 04B130093
EGR ventil 04B131425
EGR ventil 2. 04B131501D
chladič EGRu 04B131512D
šktrtící klapka 04B128063K
víko vaček 04B103469K
váha vzduchu 04L906461B
sání 04B129709B
čidlo sání 03K906051
snímač 03N919501
boční ALU držák 04B145841B
kryt poloosy 6C0407
plechová přepážka spojky 04B103647B
plastový kryt rozvodů spodní 04B109147
malý plastový kryt řemene 04B109145A
víčko nalévání oleje 06K103485A
trubka vodní 04B121065A
trubka - koleno 04B121064V
řemenice kliky 04B105243B
táhlo převodovky 6C0199851J
chladič oleje 03L117021C
držák olejového filtru a chladiče 04B115389B
kabeláž motoru 04B971612P , TAB009834K
oběhové čerpadlo 5G0965567
hadice a trubky chladící kapaliny, hadice turba, kabeláže, držáky,...
Více info na tel. dotaz.
Posílám také službou PPL po celé ČR a SR ( kromě velkých, těžkých a neskladných balíků ).
Dále i jiné díly Škoda. Podívejte se i na mé další nabídky! Platí do smazání.
Prosím pouze o telefonický kontakt, na maily a sms neodpovídám.
Volejte pouze Po - Pá 8-12 a 13-16 hod.! Rožnov pod Radhoštěm.
Uvedená cena je včetně DPH.

Prodám originál řídící jednotku motoru z trojkové Škody Fabie 1,0 MPi 12V 44 kW.
Typ motoru CHY (CHYA), rok 2016.
Číslo dílu: 04E907309CB .
Řídící jednotka je v dobrém stavu, funkční, bez vad.
Vyzkoušena na pojízdném autě před demontáží.
Záruka funkčnosti a původu. Možno poskytnout VIN vozidla a další info.
Máme více kusů na různé modely vozů Škoda, na benzínové i dieselové motory.
Možná shodnost i pro jiné vozy, Vw, Audi a Seat. Např. Vw Polo.
Porovnejte podle čísla dílu nebo v katalogu.
Posílám také službou PPL po celé ČR a SR ( kromě velkých, těžkých a neskladných balíků ).
Dále i jiné díly Škoda. Podívejte se i na mé další nabídky! Platí do smazání.
Prosím pouze o telefonický kontakt, na maily a sms neodpovídám.
Volejte pouze Po - Pá 8-12 a 13-16 hod.! Rožnov pod Radhoštěm.
Uvedená cena je včetně DPH.

Opel Corsa C 1.0 12V 44kW typ motoru Z10XEP ECU řídící jednotka motoru. Kompletní sada. Plně funkční nepoškozené originál Opel. Možno zaslat

Náhradní díly motoru IRISBUS C950,CROSSWAY, Cursor F2B,C930 Renault
Dobrý den nabízím k prodeji náhradní díly motoru Cursor F2B, pro autobusy Karosa IRISBUS a Crossway, pár věcí je také na C934 motor Renault. Níže v popisu najdete také objednací čísla jednotlivých dílů. Pokud není uvedeno jinak u konkrétního dílu, je vše nové, nepoužité,
Držák filtru paliva, jemný filtr K950- 5504070791 3ks á 850,-, izolace pružná výfukového potrubí CROSWAY 5006100210- 5504122787 1ks 3500,-, kroužek VYFUKU TLUMIČE KONEC K930- 4429004119 3ks á 100,-, kroužek těsnící výfuku -k930 80mm 6ks á 60,- kryt filtru odvětrání klik skříně- 5006013859 2ks á 700,-, kryt průhledný předfiltru PHM 950 miska filtru- 5006016233 2ks á 250,-, olejoznak - měrka oleje motoru K950- 5006028858 1ks 400,-, páska NORMA 075 17642 spona hadice sání K950- 504047548 2ks á 220,-, páska NORMA 104 48829- 0516-610596 1ks 180,-, páska NORMA 108 10454 2ks á 330,-, páska NORMA ND108 104-112W2 1ks 330,-, řemen motoru K950 centrální 10PK2050HD, 8021787549621, 295135, 1ks 220,-, řemen vodního čerpadla 4PK1025 Dayco CROSSWAY-5001858211, 3ks á 100,-, řemen alternátoru 6PK1570 Dayco CROSSWAY- 5001858121 2ks á 150,-, silenblok motoru K930 2ks á 80,-, snímač zanesení vzduch. Filtru 60 mBar- 5801117925 1ks 150,-, šroub krytu filtru klikové skříně- 5001860064 25ks á 40,-, šroub výfuku(RENAULT) K930- 5000694852 6ks á 20,-, šroub výfuku(IVECO) dlouhý- 5006028002 11 ks á 110,-, pouzdro šroubu výfuku- 5006028003 15ks á 40,-, těsnění výfuku(RENAULT)- 5000681242 3ks á 180,-, tryska vstřikovací Renault K930- 5000694852 6ks á 500,-, válec M.B. motorové brzdy 50 01 018 964 K930- E5001859444, E5001018964 1ks 1000,-, víko ventilů RENAULT K930- 5000658553, 1ks 800,- víčko nalévacího hrdla oleje motoru K950- 5006014861 1ks 550,-
Některé díly na fotkách nejsou dostupné, hlavně filtry a malé červené ovládací válečky motorové brzdy. Platí to, co je v textu.
Cena za vše: 11000,-

Dobrý den,
nabízím na prodej svého medvěda.
Nájezd: 333.000 KM, výměna motoru ve 320.000 KM na motor co měl 230.000 KM. Z 90% jezdím převážně dálnice.
LPG - Landi Renzo, 50l
R.V. - 2000
Původ: Italie
Provedení: manuál
Bez koroze: jediný co se najde tak je zadní lem, který je obouchaný od kamínků, laicky jsem to zatím ošetřil, ale bude se tomu potřeba v budocnu trochu pověnovat. Jinak karoserie i nosné části absolutně zdravé viz. foto + ošetřené. Z provozu klasické oděrky, auto má 23 roků.
Auto na zimních r17 225/45, 8mm.
Z výbavy jen 2 zonové klima.
Co se dělalo:
1.) 305.000KM
- rozleštění předních světel,
2.) 310.000KM
- výměna čepů řízení (LEMFÖRDER) + geometrie,
- výměna předních kotoučů (ATE PowerDisc) + destičky (Brembo),
- olej + filtry v motoru + kabinové filtry
3.) 315.000KM
- výměna předních vrchních ramen (LEMFÖRDER),
4.) 320.000KM
- výměna motoru za motor s 230.000KM + olej a filtry v motoru,
- spojková sada - vysouvací ložisko, přitlačný talíř, spojková lamela (Sachs),
- výměna všech 3ks uložení na kardanu (Febi Billstein)
- repas alternátoru,
5.) 325.000KM
- výměna zadních destiček (RIDEX),
- výměna vodní pumpy (MAPCO) + nová chladící kapalina
- výměna čelního skla,
6.) 330.000KM
- olej + filtry v motoru + kabinové filtry
- repas kompressoru motoru,
- repas termostatu za origo s nájezdem 130.000 KM
- výměna silentbloků motoru (LEMFÖRDER) a převodovky (MEYLE)
7.) 333.000KM
- 4x nové originál pružiny (Sachs)
- 2x zadní originál tlumiče (Sachs)
Díly, které přidám k autu:
2x nové originál přední tlumiče (Sachs), nový palivový filtr (MANN-FILTER), kompletní motor 137KW na díly (fouklé tesnění)
Spotřeba na LPG:
na r16 - 8,7l
na r17 (na autě) - 9,2-9.4l
na r18 - 10l
O auto jsem se snažil vždycky dobře starat a dopřávat mu to nejlepší. Přišel čas ale jít dál.
Možnost za příplatek v 25.000Kč přidat originální sadu dvojrozměrných R18 AMG Monoblock Aero II s dobrými pneu.
Kontaktovat prosím nejdříve přes SMS nebo mail, né vždycky mám na telefon čas.
Děkuji

Sada na opravu bloku motoru TDI
Běžným problémem u motorů 1.9 a 2.0 TDi PD / PPD ,, BMP, BMM, BMN, BMR, BXE,BXF,BKC, BKP, BKD.
Obvykle jediný způsob, jak to opravit, je vyjmout motor z auta a svařit blok
Tato konzola se přišroubuje k zadnímu rohu bloku motoru pomocí otvorů již zalitých v bloku a činí tuto část montážního systému motoru pevnější než standardní
,prasknutí držák bloku motoru
Vezměte prosím na vědomí - toto se hodí pouze pro motory 1.9 VE / PD & 2.0 TDi PD / PPD ,vlastní mám ještě zdokonalen pro lepší podezření držáku lze namontovat bez demontáže motoru a dodatečného vrtani není nutná ani demontaz turba jen sací části

Prodám původní vazby časopisů.
1) Svět motorů 1957
2) Svět motorů 1958
3) Svět motorů 1959
4) Svět motorů 1959
5) Svět motorů 1968
6) Svět motorů 1969
Stav viz foto. Na renovaci. Bez záruky.

Prodám řídící jednotky motoru na Ford Transit, Fiat Ducáto, Iveco Daily, Renalt Master, Peugeot Boxe.
---------------------------------------------
PC15-Řídící jednotka Ford Transit 2,4 r.v 2006-2013 6C11-12A650-AN 9DDM
PC16- Řídící jednotka Ford Transit 2,4 r.v 2006-2013 6C11-12A650-CN 4CFN
PC17-Řídící jednotka Ford Transit 2,4 r.v 2006-2013 6C11-12A650-AP 4DDN
PC18- Řídící jednotka Ford Transit 2,2 r.v 2006-2013 6C11-12A650-AG 9DCF
PC19- Řídící jednotka motoru Peugeot Boxer 2,2 Bosch 1329214080 0281010484 D22
PC20- Řídící jednotka motoru Ford Transit 2,0 r.v 2000-2006 1C1A-12A650-LE Cena 2000kč.
PC21- Řídící jednotka motoru Fiat Ducato 2,3JTD 0 281 010 489 FM Cena 2000kč.
PC22- Řídící jednotka motoru Ford Transit AC11-12A650-BA Cena 5000kč
PC23- Řídící jednotka motoru Ford Transit 1C1A-12A650-NE Cena 2000kč.
Osobní odběr- možnost přepravní společností.

BETA enduro BIKE RR 4T 350 MY23 - Kč 247.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 390 MY23 - Kč 248.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 430 MY23 - Kč 253.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 480 MY23 - Kč 253.900,-
Toto je nejjednodušší - moto ve 4-T řadě zdvihu; to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon.
RR 4 Str • Kontrola trakce: Nejvýznamnější novinkou v řadě 4 Str je zavedení trakce control, který loni debutoval v řadě Racing. Aby výkon svých modelů stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, všechny 4taktní modely Beta Enduro se nyní mohou pochlubit trakcí řízení. Funkce kontroly trakce u modelů RR je volitelná jezdcem pomocí tlačítka v obvyklá poloha mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Jezdec může vypnout kontrolu trakce kdykoli a v kterékoli z dostupných map motoru, přičemž samotná funkce je kalibrována odlišně pro každou ze dvou map a nabízí jezdci výběr ze 4 různých elektronických ovládání konfigurace. • Sběrač výfuku: všechny 4taktní modely mají nový sběrač výfuku s delší geometrií potrubí než na předchozí generaci, zlepšení odezvy motoru při nízkých otáčkách motoru a zvýšení točivého momentu při středních otáčkách motoru. Výsledkem je lepší přenos výkonu v celém rozsahu otáček, nechat jezdce dostat se z problémů snadněji nebo zvolit vyšší rychlostní stupeň než oni normálně by to bylo pro uvolněnější zážitek z jízdy. • Mapa motoru: dnes i kola Enduro – která vypadají jednoduše – přicházejí s pokročilými elektronika. Chcete-li plně využít zvýšený točivý moment při nízkých až středních otáčkách motoru 4taktní modely, které jsou k dispozici díky novému sběrači výfuku, jsou nyní vybaveny vyhrazeným novým motorem řídicí mapy, které rovnoměrněji rozloží křivku výkonu v celém použitelném rozsahu motoru, díky čemuž je výkon i u těch největších beta motorek zcela plynulý přístupný.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve,

Hranolovací Kotoučová pila T-400 prořez do 380 mm
Pila je vyrobena tak,abychom dosáhly co nejefektivnější vlastnosti řezání.Za tímto účelem jsou na tělese stroje upevněny dva posuvné motorové pláty, na kterých jsou umístěny dva motory vybavené pilovými vřeteny.Tímto způsobem získáme možnost velmi rychlé a snadné změny tloušťky řezané středové prizmy bez nutnosti demontáže pil.V pořadí přes použití mechanizmu povolujícího změnu pozice stolu podacího-přijmacího ve svislé rovině získáme možnost rovnoměrného zatížení motorů dolních pil a motorů horních pil dovoluje velké zvýšení výkonnosti stroje.Díky mechanizmu a také upevnění pil bezprostředně na vřetenech umístěných na motorových válcích( nedostatek řemenových převodů),rovněž získáme zmenšení spotřeby elektrické energie.V podávacím-stole je umístěn speciální ocelový žlábek,ve kterém je umístěn řetěz podavače vybaven skládacími (upínáky), které řezané dřevo posouvají ve směru řezacích pil.Rozpojující zarážky (klíny) umístěné bezprostředně za řezacími pilami zabezpečují řezaný materiál před rozštěpením a také před neočekávaném vyhození dřeva.
Technické údaje:
Průměr pilových kotoučů - 500 mm
Max. průměr řezané kulatiny - 380 mm
Min. průměr řezané kulatiny - 100 mm
Max. průměr prostřední pryzmi - 160 mm
Min. průměr prostřední pryzmi - 60 mm
Max. počet pilových kotoučů po 2 kusech na každém motoru
Průměrná díra na kotouči - 60 mm
Síla motorů - 4,kusy x 7,5 Kw
Otáčky motorů - 1 450 obr./min.
Příkon motoru posuvu - 1,1 Kw
Otáčky motoru posuv - 1 450 obr./min
Rychlost posuvu 0-20 m / min.
Napětí 3 x 400V, 50Hz
Výkon stroje - do 10m³\h
Hluk pily v provozu - 92,6 ± 1,8 [dBA]
Hluk pily - 103,8 ± 1,0 [dBA]
Rozměry, délka-šířka-výška - 6000 x 1400 x 1700 mm
Váha stroje - 1 200 kg
Za příplatek silnější motory o výkonu 4 x 11Kw

Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR.
200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje.
Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
Led světla, tak jako na jiných motocyklech CFMOTO, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem.
Skrz ovladatelnost byl při konstrukci 450SR jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců.
O brždění se pak stará brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet.
Motor - Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.
O přehledné zobrazení jízdních údajů se stará displej 5″, který neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. jinak u takto sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Na závěr hodnoty zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.
Motor:
Typ motoru - 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Objem válců - 449,5 cm3
Výkon motoru - 34,5kW
Chlazení - kapalinou
Podvozek:
Tlumiče - Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy - Přední Brembo M40, kotouč Ø 320 mm, zadní Ø 220 mm.
Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách
Přední pneumatiky - 110/70 R17
Zadní pneumatiky - 150/60 R17
Rozměry:
Objem palivové nádrže - 14 L
Světlá výška - 140 mm
Výška sedla - 795 cm
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 1990 x 735 x 1130 cm
Pohotovostní hmotnost - 168 kg
Standartní výbava:
5" TFT displej
Přístup do aplikace CFMOTO
Navigace
Propojení s telefonem
Přehrávání hudby přes displej

Prodám opravnou sadu na vylomený držák (závitu) bloku motoru ze strany rozvodů. Levnější varianta než pořizovat nový blok. K poškození většinou dochází při velkém předním nárazu, nebo stržením závitu při montáži držáku motoru (např. při dělání rozvodů).
Držák lze využít na veškeré motorizace od koncernu VW u motorů 1.9 či 2.0 TDI ( vyráběných od roku 1997 - 2017) například u Škody - Octavia první generace s motorem vybaveným rotačním čerpadlem až do konce Octavií druhé generace s palivovým systém PumpeDiesel.
Tudíž lze namontovat na veškeré motory s tímto typem bloku motoru. (Tento držák např. jezdí i ve VW Touran s typem motoru BLS s vodním chladičem výfukových spalin, Octavia II - BXE...
Jsou k dispozici 3 varianty - záleží na počtu poničených závitů.
Po domluvě jak přes telefon tak emailem dořešíme, který držák pošleme či přivezeme. Součástí balení je i návod na montáž s utahovacími momenty a sadou potřebných šroubů.
Po domluvě není problém osobní montáž samozřejmě za příplatek.
Blok motoru BXE, Volkswagen, Škoda, 1.9TDI, 2.0TDI, BJB, BLS, ALH, AGR,AXR, ASZ

Prodám veškeré náhradní díly z vozu Škoda Superb 2 kombi r.v. 2012 seda metalíza kód barvy naftový motor commonrail 2.0TDI 125KW 16V s DPF kód motoru CFG CFGB šestistupňová automaticka převodovka kód převodovky MFM najeto 180tis km
Motor,blok motoru,olejova vana,gufero,hlava motoru,viko hlavy valcu,chladic vodni, vodni cerpadlo,kryt motoru,pisty,setrvacnik,klikovy hridel,remenice,ojnice,tandemove cerpadlo,turbodmychadlo,intercooler,tlakova hadice,ulozeni motoru a převodovky,zpetne vedeni zplodin,AGR,EGR,vstřiky,cerpadlo,nadrz,plovak paliva,vstrikovaci tryska,rozdelovac paliva, ventil N75,N80,N18,N239 , spojka,pritlacny talir,setrvacnik,spojkova lamela,spojkova sada,spojkovy valec,převodovka,diferencial,predni naprava,napravnice,poloosy a klouby,pruziny perovani,rameno,stabilizator,tycka stabilizatoru,tehlice,tlumice perovani,horni ulozeni zadniho tlumice,drzak ulozeni lozisek,hlavni brzdovy valec,lanovod rucni brzy,nádobka brzdove kapaliny,podtlakove cerpadlo,posilovac brzd,brzdovy kotouc 312mm,288mm, drzak trmenu,trmen kotoucove brzdy,brzdove desticky,katalyzator, filtr pevnych castic DPF, drzak vyfuku,svody parohy vyfuku,brzdovy plnyvovy spojkovy pedal,paka rucky, DPF filter, EGR ventil, Elektrika, Filtrbox, Intercooler, Kapota, Kastlík, Katalyzátor, Klimakompresor, Koberec, Kožené sedačky, Komfortní jednotka, Kryt motoru, Kufr, Motor, Maska, Mlhovka
- original navigace
- original odnímatelné tažné zařízení
- elektrický kufr
- plně elektrické paměťové sedačky černá kůže v kombinaci s alcantarou airbagy výhřev + roletky
- SOUND SYSTEM
- FULL zrcátka
Motor
- vstřiky 03L130277Q
- vysokotlaké čerpadlo 03L130755D
- vstřikovací lišta 03L130089P
- chladič zpětného vedení spalin 03L131512CF
- podtlakové čerpadlo 03L145100J
- turbo 03L253010F
- DPF filtr pevných částic 1K0254706F
- klimakompresor 1K0820859Q
- ABS 1K0614517DE
- alternátor 03G903023 021903026L
Spojka
- dvouhmotnostní setrvačník 03L105266DM
- lamela + přítlačák 03L141016N
Přední náprava
- řízení 1K1423055M
Elektrika
- multifunčkní volant 3T0419091K
- čerpadlo v nádrži 1K0919050AC
- řídící jednotka parkovacích senzorů 1Z0919475E
- řídící jednotka palubní sítě 1K0937087AB
- gateway 7N0907530H
- MF volantový kroužek 5K0953569H
- řídící jednotka motoru 03L906018CK

Yamaha Fzs 600 fazer,r.v. 1999-2003.Motor na dily(špatná převodovka) Plasty,přední kolo,nádrž,světlo,budiky,vidlice,řiditka PRODANÉ!!!!!!!!!!!!
Kastlik boční
klakson
Brzdič P/L
Pumpa přední brzdy
Pumpa zadní brzdy
Stupačka predni P/L
Páka nožní brzdy
Řadicí paka
Stupačky spolujezdce L/P
Vrchní brýle
Pal.kohout
Klika
Rotor
Spodek motoru
Hlava motoru
Blok motoru
Vačky
Písty
Spojka kompletní
Plovák
Osy kol
Kryt řetezu +držak spoj. Lanka
Spoj.lanko
Brzdič zadní
Olejova pumpa
Snímač kliky
Napínak retezu rozvodu
Viko rozvodu
Vodní pumpa
Víko motoru pravé
Start.rele
El.svazek
Drzak stupacek ridice
Brzd.trubky predni
olejova vana Název dílu
Kastlik boční
klakson
Brzdič P/L
Pumpa přední brzdy
Pumpa zadní brzdy
Stupačka predni P/L
Páka nožní brzdy
Řadicí paka
Stupačky spolujezdce L/P
Vrchní brýle
Pal.kohout
Klika
Rotor
Spodek motoru
Hlava motoru
Blok motoru
Vačky
Písty
Spojka kompletní
Plovák
Osy kol
Kryt řetezu +držak spoj. Lanka
Spoj.lanko
Brzdič zadní
A PLNO DALŠICH DÍLU