příera z hlubin - strana 45
Počet nalezených inzerátů PŘÍERA Z HLUBIN: 1000 - strana 45

Nabízím na prodej použitou veteránskou knihu :
Údržba a opravy automobilů Škoda 105, 120 „ užovka “.
Rok vydání 1981 .
Velký manuál - 384 stran, 312 obrázků a 43 tabulek .
V knize najdete podrobný popis údržby a běžných oprav doplněných spoustou obrázků.
Při popisu jednotlivých prací je uvedena demontáž, oprava, montáž a seřízení včetně montážního nářadí a přípravků .
Poštovné balíkovna (pobočky České pošty + výdejní místa) : poštovné na dobírku +95,- nebo při platbě předem na účet poštovné +70,-
Poštovné zásilkovna : poštovné na dobírku +105,- nebo při platbě předem na účet poštovné +80,-
Poštovné Česká pošta : poštovné na dobírku +140,- nebo při platbě předem na účet poštovné +75,-
Kontakt níže e-mailem přes formulář.

Rozsah průměru broušených děr: 10-250 mm
Největší délka obrobku: 600 mm
Největší oběžný průměr: 400 mm
Největší oběžný průměr bez krytu: 470 mm
Oběžný průměr v podpěře: 150 mm
Největší podélný pohyb stolu: 600 mm
Průměr objímky brousicích vřeten: 100 mm
Otáčky unášecího vřetena 6 stupňů v rozsahu: 25-450 min-1
Otáčky brousicích vřeten: 4600-3100 min-1
Posuv podélného stolu při broušení: 0,2-6 m.min-1
při orovnání: 0,2-5 m.min-1
Nejmenší ruční hrubý přísuv: 0,01 mm/průměr
Celkový přísuv v cyklu: 2 mm/průměr
Přísuv v úvrati: 0,001-0,01 mm/průměr
Přísuv při broušení zápichem: 0,001-0,005 mm/průměr
Příkon stroje: 9 kV A
Natočení pracovního vřeteníku: 15° 90° 90°
Natočení pracovního vřeteníku při čelním broušení: 15° 25° 25°
Rozměry stroje délka: 3270 mm
šířka: 2020 mm
Hmotnost stroje: 3300 kg
Výrobce: České závody motocyklové, Strakonice

Prodám airbag vesta černá se zipem
Vesta se obléká přímo na motorkářskou bundu. Je lehká a dobře se v ní dá pohybovat. Její prodyšnost je pouze částečná. Neobsahuje uvnitř žádné chrániče, pouze systém pro okamžité nafouknutí. Aibagová vesta může ochránit při pádu. Obsahuje mechanismus, který po odjištění prorazí bombičku a okamžitě nafoukne vestu. Spoušť odjišťovacího mechanismu je vybaven karabinou, kterou se vždy po nastoupení na motocykl pevně připojíš k jakémukoliv připravenému bodu na motocyklu. Při pádu dochází k odjištění vytržením a okamžitému nafouknutí. K odjištění je potřeba poměrně velká síla, tzn. že při zapomenutí se odjistit při slézání nemusí dojít k aktivaci pojistky, pouze zůstaneš "viset na karabině". Vesta je opakovatelně použitelná pouze výměnou bombičky. Vesta pro svoji správnou funkci musí být vždy řádně upevněna. Bombička 33 ccm není v ceně. Použij výhradně bombičky 33 ccm. Sleduj velikostní tabulku a použijte vhodnou velikost přímo na bundu. Vše výborně zobrazuje video. Vesta zůstává po aktivaci poměrně dlouho nafouknutá. Já jsem osobně vyzkoušel a doporučuji. Vesta má o proti ostatním vestám velmi nízkou cenu, tj. dáno tím, že nemá homologaci CE.
bombička není v ceně,ale mohu nabídnout.
Mám velikosti L
další info přes email jardahorkastopa@
Mám ještě vesty se sponou žluté i černé

Šedé s nápisem-Pouze odstřižená cedulka.Dcera ho nechce.Velikost S,určitě nositelné i při velikosti 158/164,XS,.Bavlna+elastan.Délka 55,šířka 36,rukáv od krku 58 cm 179,-Kč zn.HI-TEC
Fialkové-TOP stav!!Velikost XS,nositelné i při velikosti 158/164,Sprosím měřte.Délka 57,šířka 34,rukáv od krku 62 cm,bavlna+elastan 99,-Kč zn.EDC by esprit
Šedé-Koupené nové,TOP stav.Velikost XXS,nositelné i při velikosti 158/164/XS/S.Délka 57,šířka 29,rukáv od krku 64 cm.S elastanem 99,-Kč S.A.M.
Při koupi všech sleva!!

Zdravím, prodám elektrické auto Kuba s dálkovým ovládáním.
Luxusní autíčko Kuba je kopií originálního retro modelu. Jízda je možná vpřed a 3 vzad (volí se na dálkovém ovladači). Na pedál, při manuálním řízení, jezdí autíčko také vpřed i vzad 2 rychlostmi (přepíná se na palubní desce). Dálkovým ovladačem lze kompletně ovládat autíčko - vpřed a vzad, zatáčet vlevo a vpravo, volit rychlosti jízdy popř. autíčko ihned zastavit.
Při jízdě funguje pedál zároveň jako akcelerátor i jako brzda. Při sešlápnutí pedálu autíčko jede, při uvolnění pedálu tah motoru autíčko zabrzdí.
Ve výbavě nechybí ani 2 klíčky zapalování, klakson na volantu, poutavé LED osvětlení, podsvícený ručičkový voltmetr. Zvuk motoru po nastartování a nahrané písničky, které se ovládají tlačítky na volantu, dětem ještě více zpestří zážitek z jízdy. V autíčku je dále polstrovaná pohodlná sedačka s bezpečnostím pásem, svítící přední světla a kola se silným gumovým pásem pro tišší jízdu.
Výborný stav. Reaguji jen na telefonát.
Vhodné pro děti od 3 do 6 let.

TOTÁLNÍ VÝPRODEJ POSLEDNÍHO PÁRU MODELU JUNIORSKÝCH BRUSLÍ BAUER S VELKOU SLEVOU !!
BRUSLE JSOU ZCELA NOVÉ !!
PRODÁVÁNO SE SLEVOU 45% Z DOPORUČENÉ OBCHODNÍ CENY, KTERÁ BYLA PŘI UVEDENÍ NA TRH 3290,-Kč !!
Viz -
Dostupné velikosti : 5 EE (EUR 38,5).
Osobní odběr a odzkoušení je možné jen v Prostějově.
Na dobírku +190,-Kč.
Při platbě předem na účet je poštovné jen 100,-Kč !
TATO NABÍDKA PLATÍ DO ÚPLNÉHO SMAZÁNÍ INZERÁTU !!
POPIS :
Brusle Bauer Supreme S150 Jr.
Skelet z tvrzeného plastu.
Tvrzený plast u bruslí Bauer Supreme S150 Junior je dostatečně vyhovující pro potřeby vášnivých bruslařů při veřeném bruslení nebo pokročilými hráči hokeje. Nedoporučuji na pravidelný lední hokej. Skořepina bruslí Bauer Supreme S150 Junior je zase o něco pevnější a pokročilejší než u modelu z loňského roku Bauer Supreme 150 Junior.
Podšívka Hydrophobic.
Jako u vyššího modelu, brusle Bauer Supreme S160 Junior, tak i zde u bruslí Bauer Supreme S150 Junior se setkáváme z kvalitní podšívkou z mikrovlákna, která je lehká a hodně prodyšná. Tím pádem máte brusle za pár hodin suché a znova připraveny k výkonu. Díky paměťové pěně obsažené ve výstelkách kotníku se cítíte skoro jako s profi modelem. Brusle Bauer Supreme S150 Junior Vám dokonale přilnou, podrží a zabrání abyste se dostali na tvrdou skořepinu brusle a případným nepříjemným otokům.
TPR podrážka.
Tvrzený TPR plast není sice to nejtvrdší co u bruslí můžete najít, ale i tak je dostatečně pevný, aby se nekroutil při občasném hraní nebo veřejném bruslení. Ale jak jsme již psal - na pravidelný lední hokej brusle Bauer Supreme S150 Junior moc nedoporučuji.
Holder TUUK Lightseed PRO + runner TUUK Super Stainless Steel.
U bruslí Bauer Supreme S150 Junior nastává první změna v oblasti holderů. Holder TUUK Lightspeed PRO již není s vyměnitelnou pojistkou, tudíž runner TUUK Stainless Steel je do něj vsazen. Pokud tedy zlomíte runner, u bruslí Bauer Supreme S150 Junior jej už musíte měnit komplet – holder i s runnerem.

Čistič psích tlapek. Umývá a masíruje tlapky, snadno a rychle odstraňuje bláto, špínu, sníh a sůl.
Ušetří nejen spoustu peněz, ale i času!
Velikosti:
* S (výška 10cm) - pro psy váhou do 10kg, v černé barvě (zůstalo mi jen 3ks)
* M (výška 16cm) - pro psy váhou 10-30kg. Barvy: modrá 5ks / zelená 4ks
Cena za velikost S: 149 Kč při osobním odběru, 199 Kč + poštovné při zaslání poštou/zásilkovnou.
Cena za velikost M: 249 Kč při osobním odběru, 299 Kč + poštovné při zaslání poštou/zásilkovnou.
Omezený počet! Cena v eshopech: M - 800 Kč, S - 600 Kč
Kontaktujte SMS/email.
Osobní odběr Praha Žižkov nebo zaslání po domluvě.
Inzerát platí do smazání.

Zachovalý peugeot 307 Break (=kombi), motor 1.6@80kW, 378tkm, koupen jako nový v ČR, auto jezdí, brzdí, troubí, svítí... v březnu bude plnoleté. Špičkový systém Vialle LPi, všechny okna v elektrice, centrál s DO, při zamčení zavře okna a přiklopí zrcátka, dešťový senzor, tempomat, rádio s CD.
Rozvody měněné při 320tkm, poslední výměna oleje při 368tkm. Při velkém servisu 2021 se měnil výfuk včetně katalyzátoru, startér, alternátor, baterie, zadní brzdy včetně lanovodů. TZ na 1100kg. Před STK bylo nutné vyměnit LPG nádrž, koupil jsem starší za pár stovek, před další STK bude nutné opět vyměnit. Nádrž je pod podlahou místo rezervy, na 39L není problém najezdit přes 500km. K auto přidám sadu ocelových disků 16", letní gumy těsně před koncem a zánovní kotouče, destičky a třemeny (měl jsem ještě jedno takové auto). Auto jezdí dobře a levně, má pěkné zimní gumy, nepotřebuji se ho zbavit, ale děti vyrostly a chci něco většího. Pokud hledáte něco levnějšího, tak na tento inzerát neodpovídejte.

Rok výroby: 12/2007
Země dovozu: Německo
Nájezd: 184.500 km
Motor: 999 cc / EURO 4
Výkon: 52 kw / 71 koní
YT video vozdila:
Kompletní historie. Prodávám po 2 letech.
Výbava:
- [ ] Posilovač řízení (u Smartů vždy dodatková nadstandardní výbava)
Interiér:
- [ ] Vyhřívaná sedadla
- [ ] Střední opěrka
- [ ] Panoramatická střecha potažena zvenčí průhledným ochranným filmem
- [ ] Automatická převodovka s možností přepnout na manuál
- [ ] Pádla na volantu k řazení
- [ ] Vyhřívaná zpětná zrcátka a zadní sklo
- [ ] El. nastavitelná zpětná zrcátka
Bezdrátové Apple Car Play / Android Car s bluetooth a wi-fi
- [ ] Rádio: Kenwood DMX8020DABS s digitálním a normálním vysíláním
- [ ] Mikrofon v kabině řidiče je samozřejmostí
- [ ] 2x USB
- [ ] Možnost zdarma updatovat software radia od výrobce
- [ ] Audio systém: (2x boční reproduktor, 2 tweety, 1x subwoofer) Reproduktory jsou značky Herz + subwoofer pod sedadlem řidiče je standardní Smart
- [ ] Dveře jsou „odhlučněné“ kvůli reproduktorům. Lépe tedy drží zvuk ale i teplo v zimě.
- [ ] Zpětná HD kamera, která se spustí stisknutím klávesnice na rádiu nebo zařazením zpátečky
- [ ] Display rádia se automaticky ztmaví při setmění přesněji při zapnutí světel.
Denní svícení (světla svítí automaticky, nemusejí se rozsvěcovat při každém nastoupení / vystoupení do auta).
- [ ] Zimní gumy
- [ ] Ježděno přednostně na prémiový benzín Verva 100 od 137.000 km
- [ ] Aditiva na proplachování motoru používaná pravidelně každých 10.000 km
- [ ] Baterie Banner (to nejlepší co může být) stará 2 roky (kupované říjen 2020)
Při 182.500 km provedena oprava v Mercedes-Benz Praha:
- [ ] Vyměněny tlumiče a pružiny (tzn. 4 tlumiče a 2 pružiny) vč. ramen.
- [ ] doplněná kapalina klimatizace
- [ ] Vyměněné svíčky
- [ ] Vyměněn sensor naklonění volantu
- [ ] Vyměněné přední i zadní brzdy.
- [ ] Přední kotoučové brzdy jsou značky Zimmerman
- [ ] Vyměněné vzpěry u víka otevírání kufru
Obecně auto mělo měněno:
- [ ] Převodovka (ve 160.000 km)
- [ ] Uložení motoru (u všech Smartů po čase odejde, je potřeba pravidelně měnit).
- [ ] Olejovou vanu.
- [ ] Čepy.
- [ ] SAM jednotu (centrální počítač auta)
- [ ] Těsnění dveří
- [ ] Pant u levých dveří na straně řidiče
Převodovka (ve 160.000 km)
Auto má škrábance a známky opotřebení.
Kompletní historie vozu. Příručky apod.
Pro více dotazů, či smluvení zkušební jízdy vozu a jeho prohlédnutí mne neváhejte kontaktovat.

PRODÁM CABBY 700+, ŠVÉDSKÝ KARAVAN, ŠPIČKA KARAVANŮ !!!
Maximální výbava. ***ZIMNÍ KARAVAN***
Karavan je nazatečený, suchý a v perfektním stavu. Cabby se řadí spolu s Kabe mezi nejlepší karavany na trhu. Svým nadstandardně špičkovým spracováním předčí nový karavan.
Je vybaven teplovodním topením a bojlerem na teplou vodu ALDE které je jak na plyn tak na 230v. Samozřejmostí je vyhřívaná podlaha ,která je řešena vodním rozvodem v podlaze dá se regulovat její teplota. Veškerá voda jak odpadní tak pitná je vedená vně karavanu a tím je eliminováno zamrzání. Materiály jsou volené švédským výrobcem v TOP kvalitě!!! Solární systém spolu s gelovou baterií zajišťuje naprostou soběstačnost i bez připojení k zásuvce 230V.
Sprcha i toaleta jsou v zadní části odděleně od obytné plochy karavanu.
Kuchyňská linka je vybavena 3 plotýnkovým vařičem ,dřezem a nadstandardní plynovou troubou. Lednice je samostatná a nad ni mrazák, obojí 12V/230V/Plyn.
Není žádné poškození interiéru ani exteriéru. Okna i dveře v naprostém pořádku. Spousta úložného prostoru. Navíc jako u švédských karavanů bývá standardem má samostatnou a vyhřívanou schránku jak na boty tak lyže.
V letních měsících jistě potěší klimatizace, která funguje a byla vždy profesionálně každoročně nechána servisem vydezinfikovat a servisovat.
V loni byl ke karavanu dokoupen špičkový nafukovací předstan (včetně bočnic). Jeho postavení zabere do 10minut v jedné osobě, naprostá pecka. Není potřeba ani při velikém větru sundávat jako například markýzu. Tento typ zastřešení vydrží takřka nemožné.
Vše v karavanu od osvětlení, ohřev vody, termostat topení, zkrátka veškeré ovládání je jednoduché pomocí dvou displeju ,které zařídí veškerý komfort posádky.
Samozřejmostí u CABBY je i ATC Alko, elektronická stabilizace podvozku která funguje naprosto fantasticky. Karavan se chová proto za jízdy i při vyšších rychlostech perfektně!!!
Manipulace s karavanem je hračka, protože o to se také stará technika. Mover na dálkové ovládání vám velmi pomůže při manipulaci v kempech nebo jen při parkování.
Více info a fotek na vyžádání: tel 745251
*********OPRAVDU VÍM CO PRODÁVÁM*********

Koupeno v D, nehavarované, datum registrace 01/2018, najeto 142 241km. Vůz s kompletní servisní historií ve VW. 1. výměna oleje 19.6.2019 při 32130 km, 2. výměna oleje 22.1.2020 při 64051 km, 3. výměna oleje 12.11.2020 při 95216 km, 4. výměna oleje 21.2.2022 při 136045 km. 2.5.2022 montáž tažného zařízení v originál servisu VW. Výbava: manuální převodovka, 6 rychlostních stupňů, 6x airbag, ABS, sledování únavy řidiče, tažné zařízení, posilovač řízení, třízónová klimatizace, adaptivní tempomat, tempomat, alu kola, palubní počítač, dotykové ovládání palubního počítače, digitální přístrojový štít, elektronická ruční brzda, satelitní navigace, parkovací senzory přední, parkovací senzory zadní, parkovací asistent, nastavitelný volant, multifunkční volant, hands free, bluetooth, el. okna, centrál dálkový, centrální zamykání, vyhřívaná sedadla, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, senzor tlaku v pneumatikách, mlhovky, start-stop systém, USB, autorádio, klimatizovaná přihrádka, zadní stěrač, zatmavená zadní skla, přední pohon, závěsné zařízení. Velmi udržovaný a zachovalý vůz s tažným zařízením. K vozu možno zakoupit záruční program až na 36 měsíců.

Je možná i verze:
- 10A za cenu 2.290,-
- 30A za cenu 3.300,-
Záruka 2 roky.
dále:
- Externí displej MT11 za 920,-, (není nutností, jen zvyšuje komfort ovládání)
- Externí teplotní čidlo 3m - za 169,- (pokud je aku v místě s jinou tepoltou než regulátor)
- Komunikační kabel s PC - USB - 179,- (pro toho, kdo je zvědavý, má rád grafy historie, atd...)
MPPT regulátor nabíjení DuoRacer DR2210N-DDS je určen k nabíjení dvou baterií – palubní i startovací v solárním systému. Tento regulátor podporuje několik typů hlavních baterií (BATT1), včetně uzavřených, gelových, zaplavených, LiFePO4 a Li-NiCoMn baterií, které jsou vhodné pro RV, karavany, lodě atd. Zařízení automaticky rozpozná napětí systému baterie startéru (BATT2) a po splnění podmínek se baterie dobije.
Regulátor pracuje jako měnič, to znamená, že vyšší vstupní napětí a nižší proud dokáže zpracovat na nižší napětí/ zvýšit proud a to s vysokou účinností. Můžeme tedy použít prakticky jakýkoliv solární panel.
Solární regulátor DuoRacer je vybaven nejnovější technologií MPPT (Maximum PowerPoint Tracking) – sledování bodu maximálního výkonu s propracovaným algoritmem sledování, kdy solární modul pracuje při ideálním napětí, které solární modul může produkovat při co nejvyšším dostupném výkonu. Při srovnání s klasickým regulátorem PWM zvyšuje technologie MPPT účinnost nabíjení o cca 30%.
Maximální nabíjecí výkon do baterie tohoto modelu je 20A což odpovídá výkonu panelu 260 Wp pokud máte 12V baterii, nebo 520 Wp pokud máte 24V baterii. V případě že bude panel dávat vyšší výkon, pak ho regulátor pouze omezí na svůj nominální max. výkon. Výkon FV panelů nesmí být vyšší než 1,5 násobek nominálního výkonu regulátoru – tedy 390Wp resp. 780Wp!
Solární panely můžete propojovat do série, jejich výstupní napětí na prázdno označováno jako Voc však nesmí nikdy překročit hodnotu napětí na prázdno Voc 100V – překročení této hodnoty regulátor trvale poškodí (zde je nutno zohlednit to, že s klesající okolní teplotou roste napětí solárního panelu a hodnota Voc uvedená v parametrech solárního panelu je při 25C). Proto nedoporučujeme, aby hodnota uvedeného Voc překračovala 90V)
Hlavní funkce:
- Technologie sledování bodu maximálního výkonu s extrémně rychlou sledovací rychlostí a účinností sledování více než 99,5 %
- Pokročilý algoritmus řízení MPPT pro minimalizaci ztráty rychlosti a ztráty času MPP
- Širší rozsah provozního napětí MPP pro zlepšení využití FV modulu
- Funkce automatického řízení nabíjení a omezení nabíjecího proudu (BATT1)
- Vysoce kvalitní a nízká míra selhání komponent ST, TI a Infineon pro zajištění životnosti produktu
- Digitální řízení obvodu adaptivního třístupňového nabíjecího režimu pro zvýšení životnosti BATT1.
- Typ BATT1 lze nastavit pomocí LED/LCD.
- Čidlo teploty je součástí regulátoru.

Prodám 10ks výroční 1000,- s přítiskem. Cena při 1ks 2000,-
Při 5ks cena za kus 1900,-
Při odběru 10ks cena 1800,- za kus.
Jako bonus dovezu do vzdálenosti 150 max 200km od Ústí nad Labem oso ní předání zdarma ( při dopravě odběr minimálně 5ks ).
Stav UNC

Prodám notebook Lenovo ThinkPad Yoga 260. O cenně jsem ochoten diskutovat.
Yoga 260 je svižný pracovní noťas vhodný na kancelářskou práci, surfování na internetu, filmy, poznámky integrovaným stylusem. Hodí se pro studenty - sám jsem ho využíval místo sešitu, na psaní protokolů, úpravu fotek, lehký edit videí, jako multimediální stanici díky vysoké konektivitě a sem tam nenáročné hry.
K noťasu přidám OneLink dock, který kromě dalších šesti USB konektorů, 2 Display portů, VGA konektoru a 3,5 mm jacku přinese halvně RJ-45 konektor pro připojení LAN kabelu. Kromě toho lze přes něj notebook i další zařízení napájet.
Samozřejmě součástí je i originální zdroj k notebooku.
Parametry:
CPU: i7-6500U
RAM: 16 GB DDR4
SSD: 240 GB NVMe
Display: 1920x1080 FHD, klasicky dotykový + stylus
Výdrž baterie: 4 hodiny psaní poznámek stylusem s rezervou cca 20% při úsporném režimu.
Konektivita: 2xUSB 3.0, HDMI, mini Display port, kombinovaný 3,5 mm jack, OneLink konektor (pro dock - součástí inzerátu), čtečka na karty, micro SD čtečka, slot pro SIM kartu a slot pro stylus (nabíjí se přímo v notebooku).
Výborná ThinkPad klávesnice, která se zasune při používání notebooku jako tablet atd.
Vady: Naprasklý display - v rámečku a ulomený rožek - viz foto.
Display mi praskl, když jsem zavřel do noťasu papíry secvaklé sponkou a rožek se ulomil při čištění. Během běžného používání nejde prasklina moc vidět, sám jsem si ji několik dní nevšiml, musí se na ni člověk dívat z úhlu, při přejíždění prstem cítit nejde. Je to tedy především kosmetická záležitost, jelikož nezasahuje přímo do obrazu.
Noťas má už něco za sebou, ale ThinkPady vydrží věčně, vydržel se mnou velkou část vysoké, teď posílám dál - ideálně nějakému studentovi co ho taky využije.
Pokud máte jakékoliv dotazy, ozvěte se prosím na e-mail.
Preferuju osobní předání v Brně, případně někdy mám možnost být v okolí Vsetína - hlavně z důvodu vyzkoušení si notebooku. Pokud by byl zájem, jsem ochoten zaslat jakoukoliv rozumnou službou na dobírku, či s platbou předem.

Jednotlivě bohužel neprodávám. Prodávám jen jako set.
Murloc #33 - 10/10
Murloc #33 (GITD) - 10/10
Deathwing #32 - 9/10
Arthas #15 - 10/10
Thrall #31 - 9.5/10
Lady Sylvanas #30 - 9.5/10
Illidan #14 - 10/10
Durotan & Orgrim - 9.5/10
Posílám pečlivě balené aby nedošlo k poškození při přepravě.
Zásilkovna pouze při platbě předem.
Zásilkovna má limit dobírky 5000Kč.
Při dobírce posílám Balíkovnou s pojištěním zásilky.
Při dobírce požaduji platbu poštovného předem.

Nabízím k prodeji HybridChyp(koupil jsem dva)
Jeden jsem ihned použil.... ++
Nový - rozbalený (pro focení)
Jednoduchá montáž na vozy Peugeot 3008-5008 Hybrid.
(poze odpojíte baterii a připojíte Chip)
Přidána nová funkce :
Režim klouzání znamená,
že vaše auto nezrychluje ani nezpomaluje s rekuperací – jen se rozjeďte
Popis od výrobce:
100 % původního sortimentu menší zátěž pro baterii
Vylepšeno rekuperační brzdění
Nový pracovní režim - klouzání !!!
HYbridChip je prodlužovač dojezdu a úspora paliva založený na změně dynamiky zatížení motoru a motoru EV prostřednictvím ovládání plynu. Žádné problémy se zárukou – nezjistitelné prodejcem. Snadno se instaluje, protože používá tovární zástrčky. Do standardního vozu HYbrid4 dodává následující rozšíření:
převodovka při mírné jízdě škube a zápolí. Vyřešeno (hodně vylepšeno)
Úspora paliva (nafty) osciluje kolem 1l/100 km. Rozsah ZEV je asi o 15 % lepší. Jak to funguje? Původně zde nebyl klouzavý režim (N-režim na vyžádání). Režim klouzání znamená, že vaše auto nezrychluje ani nezpomaluje s rekuperací – jen se rozjeďte, jako byste neměli zařazený žádný rychlostní stupeň. Vzhledem k tomu, že jakákoli přeměna energie (z kinetické na elektrickou a zpět) trpí 80% účinností, přidal jsem klouzavý režim (když uvolníte pedál acc, ale držte ho trochu sešlápnutý – snadno se to naučíte) a výsledkem je obrovský nárůst dosahu v čistém režimu EV (režim ZEV) – jak je pozorováno u všech ostatních vozů EV a PHEV.
využití EV je v automatickém režimu slabé. Automobil využívá příliš mnoho vznětového motoru, i když baterie (1,3 kWh) má energii. To je také vyřešeno společnou korekcí křivky spotřeby energie a režimu klouzání. Nyní vůz při klouzání nepoužívá žádný vznětový motor a také se zvýšilo používání režimu EV při typické jízdě (automatický režim na voliči HYbrid4).Úroveň regenerace je závislá nejen na poloze pedálu acc, ale také na rychlosti uvolnění pedálu acc (odvození polohy pedálu). Toto řešení se zdá být protézou normálního regen systému s ovládáním brzdového pedálu, známého z Outlanderu PHEV. Ale u Peugeotu 508 RXH je rekuperační brzdění nezávislé na brzdovém pedálu a takový způsob použití rekuperace to simuluje (pokud rychle vytáhnete nohu – znamená to, že chcete brzdit/regenerovat rychleji. Pokud pomalu – tak méně rekuperace). Opravil jsem to úplným odstraněním tohoto chování. Stačí, když vezmete nohu z acc pedálu (při jakékoli rychlosti) – to znamená nyní – plná regenerace. To zvyšuje dojezd EV a šetří palivo. Funguje perfektně spolu s klouzavým režimem.
Žádné jednoduché tlačítko „nabíjení“ pro dobití baterie. Přidal jsem automatické polohování zátěže do sportovního režimu, takže přepnutí do sportovního režimu bude fungovat víceméně jako tlačítko „nabít baterii“ – rychle nabít baterii, dokud není plná.
Možnost: +15 hp pro dieselový motor.

Lednice Electrolux RM 4505, 6505,7505 řídící jednotka
Nová - nepoužitá jednotka Electrolux RM 4505. Na desce je pár změn oproti originálu, který dost odchází v režimu 230V a zapíná i při připojení elektřiny na plyn, a toto se časem začne dít i v režimu 12V, akorát to během jízdy neuhlídám. Originál již nejde ani koupit, a v servisním místě jediná odpověď byla nová lednice. Oproti originálu po zapnutí jednotka pípne a při poruše pípne každých 5 sekund, a nesvítí jen červená ledka, která při spaní nedá vědět, že nejde lednice. Je také prodloužen čas nahřátí termočidla při režimu plyn, aby i starší termočlánky zůstaly vyset a neskákaly do chyby. Je zkrácen čas z 12V na plyn , toto zatím řeším, nějakých 6 min na natankování (osobně se mi to zdá málo, až budu tankovat budu měřit čas). Ale přepínání a chování naprosto suprové . Je možno objednat i ovládací panel, který je doplněn o funkci změna barvy ledky a označení co vlastně jede, jestli plyn, 12V nebo 230V. V režimu 230 jde ručně přepnou na plyn apod. Prostě ruční ovládání. Jen doplním není to z Číny.
Tak snad řešení místo nové lednice. Více po telefonu, nechával jsem si to dělat v Itálii a tato zbyla po prodeji auta. Sám jsem ji měl ve svém a oproti origu je perfektní.

Prodáme zachovalý, celoročně garážovaný, v zimě neježděný, s láskou opečovávaný a vybavený karavan pro 4 – 6 osob, ale skvěle si to v něm užijete i ve dvou. Oceníte spoustu úložného prostoru (skříňky, prostor pod letištěm) a v případě nevyužití spodní palandy získáte super garáž na 1-3 jízdní kola či jiný náklad.
Interiér je doplněn o LED osvětlení, díky kterému si osvětlíte vždy jen tu část, kterou potřebujete (např. při ukládání malých dětí). Karavan jsme doplnili na míru střiženým kobercem po celé ploše podlahy. Interiér má kromě původních textilií nové záclonky. Plocha dvoulůžka je v nohách prodloužena o molitanový hranol, díky kterému je matrace pevně na místě.
Součástí je i držák na TV, který je nový, neboť jsme jako zábavu volili spíše (cyklo)turistiku, deskovky nebo posezení s přáteli ve velkém předstanu ve variantě vhodné i pro chladné dny (PVC zimní).
Karavan je díky solárnímu panelu a baterii soběstačný.
Práci s ustavením a bezpečnost při cestování usnadní mover, zadní kamera a 3. brzdové světlo.
Pohodu při kempování zajistí WC s umyvadlem a sprchou (využívali jsme sprchy v kempech, takže koupelna je v perfektním stavu). Toaleta má samostatnou nádrž na splachovací vodu. Plynové topení během chvilky vyhřeje celý karavan.
Součástí je 40 l nádrž na vodu, lednice s mrazákem (na 230 V, 12 V či plyn), plynový vařič se 3 plotýnkami, dřez. Ohřev vody na 230 V.
Rozměry:
Šířka 2,3 m, výška 2,6 m.
Délka karavanu je 6,9 m včetně oje, samotná obytná část je 486 cm.
Provozní hmotnost: 1000 kg, maximální technicky přípustná hmotnost 1260 kg.
Před čtyřmi lety byla měněná náprava, pneu jsou staré 2 roky, rezervní kolo, schůdek, 4 zakládací klíny a připojovací kabel 230 V, koberec do předstanu součástí.
Aktuálně na ALU diskách, při rychlém jednání necháme v ceně.
r.v. 2009, dovoz z FR 2014, STK do 11/2024
Stačí zapřáhnout a táhnout… ????

Maxi Cosi AxissFix Air
od 4 měsíců do 4 let
od 9 do 18 kg
od 61 do 105 cm
dítě lze přepravovat proti směru jízdy (pro lepší ochranu hlavy a krku) od 4 měsíců do 2 let (cca od 61 do 87 cm)
po směru jízdy lze dítě přepravovat od 15 měsíců do 4 let (cca od 76 do 105 cm)
revoluční systém ISOFIX pro snadné a bezpečné připevnění autosedačky bez použití bezpečnostních pásů
splňuje velmi přísné požadavky bezpečnostní normy i-Size (R129)
opěrka hlavy ze speciálního materiálu, který absorbuje náraz
5bodový bezpečnostní pás umožňuje rychlé a bezpečné připoutání dítěte
protiskluzové chrániče pásů
systém Top Tether, díky kterému lze autosedačku připevnit také prostřednictvím třetího kotvicího bodu
A.S.B. systém (automatický bezpečnostní pás)
indikátor správného připevnění autosedačky pomocí systému ISOFIX a Top Tether
vyrobeno v Evropě

Autosedačka Avionaut Pixel je určena pro děti od narození do 13 kg (sk 0+, 40-86 cm). Autosedačka splňuje nejpřísnější evropskou bezpečnostní normu i-Size a můžete si tak být ji jisti, že vaše dítě maximálně ochrání během cestování autem.
Autosedačka Avionaut Pixel je mimořádně lehká, což oceníte především při přenášení. Se svou hmotností 2,5 kg se jedná o nejlehčí autosedačku kategorie 0+ na trhu. Nízké hmotnosti bylo dosaženo použitím kompozitních materiálů a karbonových vláken. Autosedačka je díky nim výjimečně lehká, avšak zároveň velmi pevná a připravená absorbovat nárazy.
Autosedačka Avionaut Pixel je vybavená unikátní vložkou PIXEL vyvinutou ve spolupráci s autoritou v oboru fyzioterapie a vývoji dětí. Vložka zajišťuje bezpečnou a pohodlnější polohu dítěte uvnitř autosedačky. Použití této inovativní technologie výrazně zvyšuje bezpečnost dítěte a zásadně podporuje správnou fyziologii kojence při cestování.
Kromě bezpečnosti a pohodlí je při navrhování autosedaček Avionaut kladen důraz i na funkční design. Materiál i vzhled potahů autosedaček odpovídá současným trendům v oblasti designérství a automobilového průmyslu. Jemná tkanina potahu autosedačky je zárukou komfortního pocitu dítěte při cestování. Snímatelný potah je možné prát v pračce. Potahy všech autsedaček Avionaut splňují normy Oeko-tex standard 100, potvrzující, že potahy neobsahuji zdraví škodlivé látky.
Součástí autosedačky je protisluneční clona, výškově nastavitelné 3-bodové bezpečnostní pásy, vložka pro miminko od 40 do 60 cm a ergonomicky tvarované madlo pro snadné přenášení. Hluboké boční opěrky zaručují dodatečnou ochranu v případě bočního nárazu.
Autosedačka Pixel vytváří cestovní systém s kočárky předních světových značek. S pomocí adaptérů je možné ji připevnit na podvozek většiny kočárků.
Rozměry ŠxVxH: 44×58×70 cm
Hmotnost: 2,5kg
Sedačka je kupovaná 05/2020, nebouraná a z nekuřáckého prostředí.