přihláení motocyklu - strana 11
Počet nalezených inzerátů PŘIHLÁENÍ MOTOCYKLU: 1000 - strana 11

Prodám laděné výfuky Thundering Eagle
Určené pro Suzuki Intruder,Marauder,Volusia,Bolevard,Savage,atd..
Výfuky jsou Nové vyrobené z nerezu,povrchová úprava leštění (tím pádem mají výhodu,lze je v případě pádu a odření zpět přeleštit).
Upozorňuji,že se jedná o ruční práci.
Výfuky mají tzv.basovou píšťalu,která vytváří hluboký zvuk,lze ztišit(např.pro cesty mimo čr.)
Novinkou je basová píšťala pálená laserem s možností nastavení hlučnosti výfuku(funguje to tak,že vyndáte basovou píšťalu a pomocí plynulého přenastavení klapky zvolíte kolik zplodin půjde přes tlumící části výfuku)
Mají HOM.značky.
Rozměry_ceny:
Průměr 70 mm (délka 470mm+propoj na svod) 14800 kč Pár
Průměr 85 mm (délka 570-650mm+propoj na svod) 17800 kč Pár
Průměr 90 mm (délka 570-600 +propoj na svod) 18800 kč Pár
Průměr 104 mm (délka 600-620mm+propoj na svod) 19800 kč Pár
Cena je za jeden pár pro jeden motocykl.Plus 1800-2500 kč za montáž a seřízení bohatosti karburátorů.V ceně montáže je kromě práce,spojovací materiál tj.propoje na svody držáky,jímky na lambda sondy,atd...(ta je daná typem motocyklu)
Montáž obsahuje:
Demontáž starých výfuků,dopasování a dovaření držáků,svodů krytů dle motocyklu a seřízení bohatosti směsi karburátorů(takže pak už nikam nemusíte na doladění bohatosti).Doba montáže je dle typu motocyklu,většinou 5-7 hodin(takže na počkání)
Výfuky,dokážu namontovat i na laděné svody,nebo vyrobit výfuky dle přání zákazníka (termín je třeba domluvit telefonicky)
V případě,že by zákazník nebyl se zvukem spokojený,namontuji zpět výfuky původní a nic neplatí.
Možnost realizace i o víkendu+500kč
Hlinsko v Čechách.
Tel:

Prodám laděné výfuky Thundering Eagle
Určené pro Yamaha: Dragstar,Virago,Wildstar,Roadstar,Warior atd...
Výfuky jsou Nové vyrobené z nerezu,povrchová úprava leštění (tím pádem mají výhodu,lze je v případě pádu a odření zpět přeleštit).
Upozorňuji,že se jedná o ruční práci.
Výfuky mají tzv.basovou píšťalu,která vytváří hluboký zvuk,lze ztišit(např.pro cesty mimo čr.)
Novinkou je basová píšťala pálená laserem s možností nastavení hlučnosti výfuku(funguje to tak,že vyndáte basovou píšťalu a pomocí plynulého přenastavení klapky zvolíte kolik zplodin půjde přes tlumící části výfuku)
Mají HOM.značky.
Rozměry_ceny:
Průměr 70 mm (délka 470mm+propoj na svod) 14800 kč Pár
Průměr 85 mm (délka 570-650mm+propoj na svod) 17800 kč Pár
Průměr 90mm (délka 570-620mm+propoj na
svod) 18800 kč
Průměr 104 mm (délka 600-620mm+propoj na svod) 19800 kč Pár
Cena je za jeden pár pro jeden motocykl.Plus 1800-2500 kč za montáž a seřízení bohatosti karburátorů.V ceně montáže je kromě práce,spojovací materiál tj.propoje na svody držáky,jímky na lambda sondy,atd...(ta je daná typem motocyklu)
Montáž obsahuje:
Demontáž starých výfuků,dopasování a dovaření držáků,svodů krytů dle motocyklu a seřízení bohatosti směsi karburátorů(takže pak už nikam nemusíte na doladění bohatosti).Doba montáže je dle typu motocyklu,většinou 5-7 hodin(takže na počkání)
Výfuky,dokážu namontovat i na laděné svody,nebo vyrobit výfuky dle přání zákazníka (termín je třeba domluvit telefonicky)
V případě,že by zákazník nebyl se zvukem spokojený,namontuji zpět výfuky původní a nic neplatí.
Možnost realizace i o víkendu+500kč
Hlinsko v Čechách.
Tel:

Prodám laděné výfuky Thundering Eagle
Určené pro Honda,Shadow,Vtx,Cx,Vf Magna,Vt atd...
Výfuky jsou Nové vyrobené z nerezu,povrchová úprava leštění (tím pádem mají výhodu,lze je v případě pádu a odření zpět přeleštit).
Upozorňuji,že se jedná o ruční práci.
Výfuky mají tzv.basovou píšťalu,která vytváří hluboký zvuk,lze ztišit(např.pro cesty mimo čr.)
Novinkou je basová píšťala pálená laserem s možností nastavení hlučnosti výfuku(funguje to tak,že vyndáte basovou píšťalu a pomocí plynulého přenastavení klapky zvolíte kolik zplodin půjde přes tlumící části výfuku)
Mají HOM.značky.
Rozměry_ceny:
Průměr 70 mm (délka 470mm+propoj na svod) 14800 kč Pár
Průměr 85 mm (délka 570-650mm+propoj na svod) 17800 kč Pár
Průměr 90 mm (délka 570-600 mm+propoj na svod) 18800 kč Pár
Průměr 104 mm (délka 600-620mm+propoj na svod) 19800 kč Pár
Cena je za jeden pár pro jeden motocykl.Plus 1800-2500 kč za montáž a seřízení bohatosti karburátorů.V ceně montáže je kromě práce,spojovací materiál tj.propoje na svody držáky,jímky na lambda sondy,atd...(ta je daná typem motocyklu)
Montáž obsahuje:
Demontáž starých výfuků,dopasování a dovaření držáků,svodů krytů dle motocyklu a seřízení bohatosti směsi karburátorů(takže pak už nikam nemusíte na doladění bohatosti).Doba montáže je dle typu motocyklu,většinou 5-7 hodin(takže na počkání)
Výfuky,dokážu namontovat i na laděné svody,nebo vyrobit výfuky dle přání zákazníka (termín je třeba domluvit telefonicky)
V případě,že by zákazník nebyl se zvukem spokojený,namontuji zpět výfuky původní a nic neplatí.
Možnost realizace i o víkendu+500kč
Hlinsko v Čechách.
Tel:

15.4.2015,2xklíče, najeto 42000 km (doložitelné servisované), pneu 40%, řetězová sada 80%, výbava padáky na rámu, motoru i kolech, plexi, vyhřívané rukojeti, kryty rukou verze s ABS, super stav!
vlastním dodávku upravenou na převoz motocyklu
české doklady a STK…
Motocykl je možno zakoupit i na Splátky-platí i pro firmy!
Možnost odvozu motocyklu k zákazníkovi!
Po dohodě možno Váš motocykl vzít protihodnotou
Po Domluvě a složení zálohy možnost Rezervace!
Více fotek a informaci rád poskytnu emailem nebo na telefonu.
Pokud máte zájem o prohlídku motocyklu, volejte prosím předem, nemáme pevnou otevírací dobu.
Volejte Kdykoliv i o Víkendu

Prodám Hondu CRF250M rok výroby 2013 původem z ČR. Motocykl má výkon 17kW. Stav tachometru cca 27xxx km(viz. foto). Motocykl je ideální pro začínající jezdce. Na motocyklu je nainstalovaný laděný výfuk FMF a sportovní filtr sání K&N. Na motocyklu byly v nedávné době seřízeny ventily. Olej je měněný i filtrem každý rok(nájezd do 3000 km).Stav pneumatik je na zadku 90% a na předku 70%. K motocyklu přidám originální výfuk a náhradní díly které byly v plánu vyměnit na jaře(svíčka, destičky, olejový filtr). Jedná se o lehce ovladatelný a spolehlivý stroj.

CFMOTO 700CL-X Heritage
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB
Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z)
Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS
Délka: 2107 mm
Šířka: 887 mm
Výška: 1200 mm
Výška sedáku: 800 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X Heritage
Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu.
"X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje.
Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.

Pánské prodloužené motocyklové jeans s kevlarem a chrániči Trilobite 661 Parado blue (prodloužená délka) velikost W30 L37.
- vnější materiál: 98% bavlna, 2% lycra
- váha vnějšího materiálu: 12.5 oz
- 100% DuPont Kevlar vyztužení
- podšívka: 65% bavlna & 35% polyester
- pružný materiál v rozkroku zajišťuje dvoudimenzní elasticitu a zaručuje komfort pohybu při jízdě na motocyklu
- vyrobeno z elastomeru v kombinaci s polyamidovými vlákny
- originální YKK kovové zipy na poklopci a na ventilačních kapsách
- kovový knoflík s logem Trilobite v pase
- vpředu dvojitá poutka na pásek
- v bederní oblasti zvýšený pas pro maximální komfort při jízdě
- chrániče CE Level 2 na kolenou a bocích
- certifikace CE EN17092 třída AA
100% KEVLAR Lycra by Dupont
- na kolenou, bocích a hýždích
- značkové aramidové vlákno pokrokové technologie Dupont, které se vyznačuje vysokou pevností a odolností v oděru
- odolný proti roztržení
- vysoký stupeň tavení 450°C zajištuje bezpečí v případě vysoké třecí teploty
STRETCH panel
- zvyšuje optimální pohodlí a umožňuje dvoudimenzní elasticitu
- zaručuje komfort pohybu při jízdě na motocyklu
- vyrobeno z elastomeru v kombinaci s polyamidovými vlákny
vzduchová VENTILACE
- nezbytná ventilace pro opravdu horké letní dny
- zvyšuje komfort a pohodlí při jízdě na motocyklu
Délka 122 cm, vnitřní délka 93 cm, šířka v pase 41 cm.

PRODÁNO! PRODÁNO!
Prodám Honda CB 500 T r.v.1977 ( Provoz a První Registrace v DE v roce 1979) po 1. Majiteli rok narození 1955 z Německa s najetými 61 700 km po Velkém Servisu v Nejluxusnějším Barevném Provedení.
Rarita - Tento model Hondy CB 500 T se vyráběl pouhé tři roky 1975-1977! Velmi málo kusů! Vhodný i do sbírky.. Originál lakování, V Zachovalém Původním Stavu..
Nyní po Velkém Servisu v Hodnotě 35 000Kč!
Nový olej + Vyčištěný Filtr, Nové Orig. Vzduchové filtry, Nové svíčky NGK, Kompletně Vyčištěné Ultrazvukem a Seřízené Karburátory, Vyčištená Palivová Soustava, Nový Akumulátor, Vyměněná Brzdová Kapalina a Repas Brzdového Pístku a Repas Brzdové Pumpy, , Přetesněný Víka Motoru, Nové Těsnění pod Válcema, pod Hlavama a pod Vetilovýma Víky, Seřízené Ventily, Nová Sada Pneu Metzeler, Nová Řetězová Sada a mnoho dalšího..
Tento model motocyklu je vybaven i El. startérem! Doložitelné KM doloženo výpisem z Německé STK!
Dovezeno z Německa. Kompletní dokumentace k bezproblémovému přihlášení v ČR, SR na Bílé SPZ.
Motocykl je možno zakoupit i na Splátky-platí i pro firmy!
Možnost zajištení dovozové STK.
Možnost odvozu motocyklu k zákazníkovi!
Po Domluvě a složení zálohy možnost Rezervace!
Více fotek a informaci rád poskytnu emailem nebo na telefonu.
Pokud máte zájem o prohlídku motocyklu, volejte prosím předem, nemáme pevnou otevírací dobu.

Matchless G3L 350, r.v. 1951, úprava Dorino Serafini (Itálie). Motocykl bez dokladů (pouze kopie původního TP). Plně funkční, po velkém oživovacím servisu po dlouhém odstavení. Celková rozborka motoru spojená s revizí všech dílů, nové tlakové trubičky oleje, ložiska převodovky, opravené zapalování, elektroinstalace, lakování nádrže a bočních tabulek a spousta dalších potřebných "drobností". Jedná se o velice zajímavý kus motocyklové historie. Za konstrukcí motocyklu stojí slavný italský závodník Dorino Serafini (mimo jiné také jezdec Formule 1 na Ferrari - viz Italové použili výborný motor Matchless a základ rámu a postavili dobový sportovní motocykl, který byl hojně využíván nejen pro sportovní jízdu, ale také pro závody. Mezi konkurencí zaujal zejména specifickou konstrukcí odpružení zadního kola inspirovaného Gilerou. Každý motocykl byl částečně originálem, jelikož finish provedení byl dán požadavky zákazníka (karburace, řidítka, výfukový systém atd..) Motocykly dle kontrukčních plánů Serafiniho vznikaly především v dílnách ARMA Milano (dovozce motocyklů Matchless pro Itálii) a také v dílně Vaschetto Torino. Motocyklů Matchless Serafini se dochovalo naprosté minimum, série z Turína (tento motocykl) prakticky vůbec. Jedná se o podobný obchodní model, který do dnešních dnů využívá věhlasná Bimota, tedy pohonná jednotka prověřeného a kvalitního výrobce zastavěná do italského podvozku.

ČZ 350/472 - držák rámečku SPZ, šasi uchycení model 472.6
Součástí prodeje je zakázková výroba sestavy držáku pro rámeček SPZ na původní šasi motocyklu, uchycení přes originální pozici pro šroub. Samotný rámeček registrační značky není součástí.
Elegantní design držáku tak přesně lícuje na míru s plechovým šasi pod zadním světlem a dodává motocyklu atraktivitu a jednoduchost montáže spz.
Jedná se o zakázkově vyráběný díl jako doplněk k motocyklu ČZ 350/472.
Sada obsahuje:
- 1x základnu držáku
- 4x montážní podložky k základně držáku
- 1x sada spojovací materiál
Odesílání standardně 2-3 dny od objednávky přes kurýrní služby, zásilkovnu a jiné, možný i osobní odběr. Děkuji za projevený zájem, více informací na info@

Chtěl bych prodat moji vymazlenou moto guzzi, která prošla celkovou kompletní profesionální renovací. Vše je plně funkční a motorka je připravená hned jezdit(nachystaná na příští sezónu: nový olej atd) Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte mě kontaktovat. Není problém poskytnout další foto motocyklu popř foto z renovace. Video běžící motocyklu: Jedná se o motocykl u nás velmi málo vídaný (možná na takový nikdy v ČR nenarazíte), z velmi malou hmotností (tak 80-90 kg), s pružným motorem a krásným zvukem jednoválcového starého 4taktu s velmi dobrým konstrukčním zpracováním. Motocykl jsem si původně renovoval pro sebe, avšak každý se postupně vyvíjí. Přešel jsem na výkonnější veteránské moto stroje, takže bohužel musí udělat místo :( Proto jsem se rozhodl ji poslat dál, aby někomu dělala dál radost. Motocykl je přihlášen na veteránské SPZ. Řídítka na motocyklu nejsou originál (originál řídítka mám). Napadla mě možnost osadit motorku sportovními řídítky vzor caferacer, což by motorce dodalo šmrnc.

Prodám. Ing. Milan Jozíf, JEZDÍM NA MOTOCYKLU A SKÚTRU, vydal NADAS v roce 1971 !!! Přebal UŘ unifikovaná řada Jawa 623 633. Vše, co potřebujete vědět o motocyklu a jízdě na něm. Pevná vazba, 228 stran, mírné opotřebení, něco ušpiněno či natrženo, celkově dobrý stav, foto. Jawa Bizon 623 633, Manet 100, BMW R 50/5 R 75/5. Tatran 125 řezy motoru, karburátoru, vidlic, spojky, elektrická schémata, rady nastavení, samočiné oddělené mazání oilmaster. Poslední foto není součástí prodeje, jen pro inspiraci.

Prodám katalog náhradních dílů motocyklu SIMSON S51 (cestovní provedení )a KR 51/2 (terénní provedení) , zahrnuje technický stav z roku 1981.
Velikost - A4
Rok vydání - 1985
Stav - dobrý
Počet listů- 35
Uvolněné listy- ne
V katalogu jsou přehledy použitých ložisek, žárovek , pojistek, a dalších položek. Obsahuje též seznam opraven těchto motocyklů a jiné užitečné informace pro tyto motocykly.
Preferuji osobní odběr, nebo možno zaslat dle tel. dohody.

Prodám ČZ 250 DeLuxe r.v. 1963. Jedná se o vývozní model s původním Německým štítkem, bez TP. Motocykl je kompletní, ve velmi pěkném původním stavu s krásnou patinou. Motor jde prošlápnout a nastartovat, ale kvůli zkratu v elektroinstalaci startuje jen někdy. Původní není pouze přední blatník. Hluboký blatník, který na tento typ patří dám k motocyklu- viz. foto. Jedná se o vzácný model, který byl vyroben v menší sérii. K motocyklu se dochoval i prodejní paragon s původní cenou v DM. Ideální pro někoho, kdo hledá motocykl v původním stavu- těžko se najde kompletní motocykl v takovém stavu.

Dobrý den, dovoluji si Vám nabídnout novou službu a to čištění ultrazvukem.
Čistíme karburátory motocyklů i automobilů, ale i dalších strojů a zařízení (zahradní technika,elektrocentrály aj.), dále i drobné strojní součásti.
Karburátory motocyklů i opravujeme a seřizujeme (synchronizace klapek,nastavení bohatosti apod.).
Poptávky prosím emailem, SMS i telefonem.
Základní hodinová sazba servisu 470,-/hodinu včetně DPH.
Náhradní díly zajišťujeme jen pro potřeby servisu.
karburátor, repase, uvedení do provozu, Honda,Jawa - ČZ, japonské motocykly,motorové pily,křoviňáky, sekačky , zahradní traktůrky

R.V.2014,Naj.27743Km(doložitelné),2xKlíč,ABS,Servisní Manual,Nová STK,Plexi,Zásuvka-12V,Ukazatel Rychlosti,Páčky,Led Blinkry,Padací Špunty,Držák SPZ,Kryty Nádrže,Laděný Výfuk+Svody-Arrow(s homologací),Nové Pneu,Pěkný Stav.Možnost Splátek(Essox).V případě zájmu Jen Volat!!!.Po telefonické dohodě otevřeno kdykoliv včetně víkendu. Rozvoz motocyklů až k Vám domů po celé ČR
Akce!!! Doprava motocyklů po celé ČR zdarma

R.V.2020,Model 2019,Naj.6162Km,2xKlíč,ABS,35Kw!!!,Nová STK,Originál Stav,Nové Pneu.Možnost Splátek(Essox).V případě zájmu Jen Volat!!!.Po telefonické dohodě otevřeno kdykoliv včetně víkendu. Rozvoz motocyklů až k Vám domů po celé ČR Akce!!! Doprava motocyklů po celé ČR zdarma

Dětská čtyřtaktní motorka vhodná pro děti od 9-ti do 14-ti let. Cena uvedena vč. montáže.
Technické parametry
Motor 125cc, jednoválec, čtyřtaktní
Výkon motoru 6,3 kW
Maximální rychlost Až 80 km/h
Chlazení Vzduchem
Řazení Manuální - 4 rychlosti 0-1-2-3-4
Zapalování Elektrické CDI
Startování Nožní
Rám Trubkový, vysokopevnostní ocel
Přední ráfek 17“
Zadní ráfek 14“
Přední pneu 70/100-17
Zadní pneu 90/100-14
Přední odpružení 2x Olejový tlumič (upside-down)
Zadní odpružení Centrální tlumič (nastavitelná tuhost)
Přední brzdy 1x Kotoučová - hydraulická
Zadní brzdy 1x Kotoučová - hydraulická
Objem nádrže 5,4 l
Palivo Natural 95 (nedoporučujeme žádná prémiová paliva a aditiva)
Hmotnost 78 kg
Doporučené dlouhodobé zatížení 85 kg
Doporučené krátkodobé zatížení 95 kg
Rozměry se mohou lišit od uvedených hodnot v závislosti na nastavení a seřízení motocyklu.
Rozměry
Délka 180 cm
Šířka 45 cm
Šířka řidítek 80 cm
Výška sedla od země 90 cm
Výška stupaček od země 40
Výška řidítek od země 111 cm
Rozvor 126 cm
Rozměry se mohou lišit od uvedených hodnot v závislosti na nastavení a seřízení motocyklu.

Do naší firmy na renovace motocyklů hledáme technika, který má vztah ke staré technice. Znalost předválečných motocyklů výhodou.
Náplň práce:
-příjem a výdej dílů ze skladu
-zadávání objednávek a zakázek
-rozvážení a vyzvedávání zakázek
-tvorba jednoduchých výkresů
-práce na PC + komunikace se zákazníky
-řidičský průkaz min. B,
-Pracovní doba Po-Pa 6:00 - 14:30 hod.
Očekáváme od Vás:
Spolehlivost
Soběstačnost
Flexibilita
Ochota učit se nové věci
Nabízíme:
-Zaškolení
-Příplatky za dojíždění a obědy
-Stabilní zázemí.
-Dlouhodobé zaměstnání na živnostenský list
-Firemní oblečení
-Rodinnou atmosféru v mladém kolektivu
-Finanční ohodnocení 40 000-50 000 kč dle praxe
Více info: tel: nebo pro zaslání životopisů na renovaceblazek@
Nástup možný ihned!
Web:

Prodám Jawa 350 Pérák, typ 18.
Rok výroby 1951 (model 1952 - viz. štítek). Nízké výrobní číslo, čili výroba srpen - září 1951.
U péráka proběhla renovace - profesionální lak, ruční linky, profi repase motoru (včetně karburátoru). Nová elektrika. Chromy nové (rámeček, kryt rozety a start páka má chrom původní, velice pěkný). Po renovaci nejetý, jen vystavený.
Všechna čísla sedí s původním AJ štítkem.
Co šlo, nechalo se původní, protože se jednalo o jednokusovou motorku. Včetně veškeré plechařiny, nádrže a pod. Dále např. bakelit součásti, rámeček+sklo, středy kol (jsou v původní barvě i včetně páčky přední brzdy - mně to nevadí "že to není lesklý", mám radši orig. vzhled, než "lesk jak blesk"), krásně zachovalé nízké sedlo + původní pružina (v novém zinku), původní mazničky atd... Originální válce a orig. hlavy pérák, po prvním výbrusu. Absolutní minimum replik, v podstatě jen spotřební a spojovací materiál.
Z hlavních replik:
svody + výfuky (HF)
ráfky (ČR) + Pneumatiky (Heidenau)
bowdeny
hl. stojan
Pérák byl renovován s citem pro detail. Vzorem byl skutečně maximálně původní stav odpovídající roku 1951 (viz. poslední, čb foto z filmového dokumentu z roku 1951).
Motocykl má dovozové doklady pro přihlášení na klasické bílé RZ. Ke konci roku 1951 byl pérák exportován do švédska (proto na předním blatníku chybí držáky na sekyru, do Švédska se nedával, typický prvek exportního motocyklu), před třemi lety dovezen zpět do ČR a následně renovován.
K motocyklu krabice použitých původních dílů (různorodá směs).
Vhodný do sbírky, na ježdění možná škoda. Při rychlém jednání přidám origo návod + origo seznam ND 1952.
Pokud je inzerát online, je stále aktuální.