předehřev motoru - strana 48
Počet nalezených inzerátů PŘEDEHŘEV MOTORU: 1000 - strana 48

Prodám jednu kompletní sadu úsporného naftového motoru Volvo Penta AD41P-A r.v. 2004, obsah motoru 3,6L, výkon motoru 200 HP, včetně sady duoprop z-náhonu Volvo Penta AQ290DP včetně sady transomu a sady propelleru
Motor včetně z-náhonu je plně funkční, možno předvést nastartované.
Technical Data
Engine designation ............................................AD41P
Crankshaft power, kW (hp) ..............................147 (200)
Propeller shaft power, kW (hp) .......................139 (189)
Engine speed, rpm .............................................3800
Displacement, l (in3) ...........................................3.6 (219)
Number of cylinders ...........................................6
Bore/stroke, mm (in.) .........................................92/90 (3.62/3.54)
Compression ratio ..............................................17.5:1
Volvo Penta Duoprop drive ..............................AQ290DP
Dry weight with DP, incl. prop., kg (lb) ..........538 (1186)
Cena 150 000,- za komplet

Prodám novou benzínovou elektrocentrálu se zásuvkami na 230V i 380V.
Vhodná jako záložní zdroj pro domácnost nebo pomocník na stavbu.
Centrála je pojízdná, na pružných kolečkách.
Výkon motoru 6,5Hp
Výkon agregátu max. 3000w
V případě zájmu zašlu video chodu s odběrem 3.2kW
Měděné vinutí.
Napětí: AC 220V/380V
Frekvence: 50Hz
Pracovní výkon: 2500W
Maximální výkon: 3000W
Váha: 36 Kg
Rozměry: 600 x 450 x 440 mm
Typ motoru: 4 - takt / OHV
Výkon motoru 4.8kW: 6,5 hp
Počet válců: 1
Doba běhu: 20 h
Palivo: Bezolovnatý benzín
Kapacita nádže: 15 l
Kapacita motorového oleje: 0,6L
Počet jednofázových zásuvek 230V-50 Hz : 1x
Počet třífázových zásuvek 380V-50 Hz : 1x
Vybaveno voltmetrem a jističem
Elektrocentrála, generátor, elektro, elektřina, generator, agregat, Електростанція, генератор, електроенергія, електроенергія, генератор, агрегат

Rozprodám na náhradní díly auto nepojízdné nissan terano 2. Prodané díly: zatím je komplet jako na foto.
Prodej v celku dohodou.
klimakompresor, alternátor, zámek kapoty, rezerva, startér, ABS kostka, škrtící klapka, PL pant dveří, zadní selata, plusový kabel, hadička turbo, vzduchová hadice, expanzní nádobka, nádobka vody, chladič EGR, minusový kosterní kabel na baterku , chladič vody a klimatizace, intercooler, ventilátor chladiče, originální rádio, těsnění guma páté dveře, zadní střední pás, egr, nádrž, motorek topení, páčka směrovky, zpětná klapka, Airbag snímač, kabeláž, zadní pás vodič, spodní a vrchní kryt motoru , palubní deska, Airbag řidiče a spolujezdce, přední sedačky, palubka, stahovačky okna, motorek oken, stěrače, kaslík spolujezdce, hlavní brzdový válec, posilovač brzd 3c1614105ah, vnitřní madlo, držák nad dveřmi, vnější kříž, tandemová pumpa, radiátor topení, celé topení, levý a pravý přední třmen, vrchní kryt motoru, zadní pravé okno, airbag kroužek, interiér, čidlo tlaku ESP, ovládání oken, rámeček kolem rad ia, čerpadlo v nádrži, LZ světlo v kufru, pojistková skříňka, PZ vnitřní klika, silentblok motoru, sloupek řízení, klakson, siréna, trouba, řadící páka automat, zadní motorek stěrače 3c9955711A, ABS a řídí jednotka 3c06140m , ZEDER, tachometr, přední popelník, vnitřní osvětlení, vypínač světel, rámeček a klimatronik, přední ofuky, výškové reproduktory, otevírání kapoty, nádržka ostřikovačů, rámeček kolem řadící páky, plast pod volantem, vnitřní kliky, mřížka v předním nárazu páčka blinkrů, stěračů, tempomat, hlemýžď, kroužek pod volant, Ovládání Páčky Pod Volant S Tempomatem / blinkry / stěrače 3C9953507P, Přepínač kombinovaný 3C9953513B (Přepínače, spínače, tlačítka a ovladače topení) NR9, plynový pedál, brzdový pedál, hadice sání, vzduchová hadice, palivová hadice, klimová, pojistková skříňka vnější a vnitřní, přední pyropasy, zadní pás, airbag volan táhla, zadní levé a zadní pravé okno, pakne, chladiče, vnitřní zpětné zrcátko, výměník tepla, tlumiče kufru, posilovač brzd, váha vzduchu, plast a tlačítko otevírání kapoty, zadní část výfuku, silenblok, airbag senzor, průduchy, zapalovač, vypínače, Zámek otevírání nádrže 3C0810773, Řídící Jednotka KOMFORT 3C0959433R, tachometr, bezpečnostní pás, páčky stěračů, tempomat, stahovačka okna, interiér, akumulátor, baterka, ventilátor topení, nápravnice,

QuickSilver Activ 505 Cabin + motor. Mercury F 100 EFI ELPT
Rok výroby 2020 - model 2021 - Plná záruka ještě 3 roky !
Najeto 65 Mh
Stav - NOVÉ LODI ! Koupena s příplatkovou výbavou + vozík bržděný
- sedadlo řidiče a spolujezdce (otočné i dozadu )
- zadní sklápěcí sezení s polstry (možnost udělat z toho ležení ) + stoleček
- vnitřní ležení s polstry ( vnitřní osvětlení) / možnost uzamknout
- parkovací plachta
- stan na loď (nepoužitý)
- bimini
- obal na motor orig. Mercury
- navigace Garmin, držák na telefon
- kotva, lana, fendry, bidlo, záchr.kruh, 4xvesta, lékárnička, hasicí přístroj, kanystr, proplach. uši, česká vlajka
- přidané zadní nástupní plochy s výsuvným žebříkem
- povinné světlo na loď
+ vozík na loď ( s navijákem a kolečky ) + rezerva, stačí řp. Skup. B
Cena celkem 890.000,- s DPH (možnost odpočtu DPH )
Tel.: 101050
loď celoročně parkovaná ve vnitřní garáži
KAJUTOVÁ LOĎ
Celková délka 5,02 m
Délka na vodorysce 4,81 m
Šířka 2,12 m
Celková výška 1,64 m
Výška nad hladinou 1,34 m
Hmotnost bez motoru 613 kg
Ponor 0,35 m
Maximum osob 5
Počet osob na spaní 2-3
Max. hmotnost motoru 165 kg
palivová nádrž 50l (benzin )
Typ nohy motoru L
CE kategorie C

Ceníková cena: 909.240,- CZK
Akce sleva -10 %
cena: 818.316,- CZK
SKLADEM IHNED K DODÁNÍ
KAJUTOVÁ LOĎ
Celková délka 5,02 m
Délka na vodorysce 4,81 m
Šířka 2,12 m
Celková výška 1,64 m
Výška nad hladinou 1,34 m
Hmotnost bez motoru 613 kg
Ponor 0,35 m
Maximum osob 5
Počet osob na spaní 2-3
Max. hmotnost motoru 165 kg
palivová nádrž 50l
Typ nohy motoru L
CE kategorie C
PŘÍPLATKOVÁ VÝBAVA:
Kemping plachta vč. BIMINI
Polstrování zádě a zadní prostřední sedák (tří lavice)
Prodloužení koupací platformy
Sedačka spolujezdce
Polstrování kabiny střední díl
Krycí kotevní plachta
Příklad financování:
přímá platba: 30% : 245.495,- CZK
84x měsíčně: 8.876,- CZK
RPSN: 7,81%
úroková sazba p.a.: 7,53%
výše úvěru: 572.821,- CZK

Dobrý den, nabízím k prodeji Volvo s60 2.4d 120kw (motor 136kw snížený od výroby kvůli emisím)
Rok výroby: 12. 2008 (ČR - Průhonice)
Auto vlastním 3 roky a za tu dobu jsem na něm nechával dělat následující:
- GO motoru
- Výměna spojky
- Výměna Egr
- Výměna Dpf
- Výměna vířivých klapek
- Nové přední pružiny
- Rozvody
- Nové čelní sklo
- Silentbloky motoru
- Termostat
- Nové zadní brzdy (kotouče, desky)
A spoustu dalších malých věcí
Výbava: Manuálni převodovka, bílý polokožený interiér, vyhříváni předních sedadel, sundávací tažné zařízení, mlhovky přední/zadní, AUX, dvouzónová automatická klimatizace, multifunkční volant, příhřev motoru.
Najezd: 340 xxx (stále přibývá)
Při rychlém jednání značná sleva.
16" originál Volvo 90%
18" přidám k autu za 5000,- ( První fotka, je treba je nechat zrenovovat)

Pouze rozbalená, plná záruka. Cena bez dph.
Technické parametry:
Typ motoru benzinový, 1-válec, 4-takt, vzduchem chlazený
Objem motoru (ccm) 196
Výkon motoru - maximální (kW/HP) 4,8 / 6,5
Startování ruční
Palivo bezolovnaté
Objem palivové nádrže (l) 15
Objem olejové náplně (l) 0.6
Spotřeba paliva (e-centrály) (l/kWh) -
Doba provozu na nádrž (hod) až 13
Regulace napájení automatická AVR
Výkon (max./trvalý)-e-centrály (kW) 2,2/2
Výstupní napětí 2x230
Výstupní frekvence (Hz) 50
Ochrana proti přetížení Ano
Ochrana při nedostatku oleje Ano
Voltmetr Ano
Třída ochrany IP 23
Hmotnost (Kg): 40.50
Rozměry (cm): 61 x 45 x 48
Rozměry balení (cm): 60 x 45.5 x 47

Prodám 3-dveř. Kia Ceed (pro_Cee'd, Proceed). Původ ČR, reg. 4/08, STK do 3/24, najeto cca 325 tis. km.
Motor benzín 1,6 CVVT 93 kW (126 PS), 5 st. manuál,
Takřka max. výbava: automatická klima, polokůže, el. sklopná zrcátka, zatmavená okna, origo alu 16" na slušných celoročkách Nexen, handsfree Parrot, atd.
Auto má menší kosmetické vady (místy se loupající bezbarvá vrstva laku, hlavně v přední části a dvě promáčklinky na zadních blatnících).
Po technické stránce není potřeba nic akutního řešit, před rokem dělaná komplet generálka motoru (hlava, všechna těsnění a gufera, pístní kroužky, vodní pumpa, spojka, klíňák)
Rozvody řetězem, měněn při 302 tis., dále provedeno:
303 tis. - svíčky
305 tis. - čepy, silenbloky, zadní ramena, pal. filtr
306 tis. - startér
308 tis. - baterie
311 tis. - mechanismus ruční brzdy
314 tis. - GO motoru
Samozřejmě průběžně všechny kapaliny.
Auto je momentálně nevyužité, třetí v domácnosti. V ceně zohledněna kosmetika a nájezd - na dálku nesmlouvám, na místě se při slušném jednání můžeme dále pobavit. Za tyhle peníze nečekejte zánovní auto, na druhou stranu je po generálce motoru, s vysokou výbavou a nejedná se o problémovou 1.4ku.

Země shromáždění
Itálie
Max. Výkon, W
2200 W
Typ spuštění
Manuál
Napětí, V
1 fáze (220V)
Typ elektrárny
mobilní, pohybliví
Regulátor napětí (AVR)
Jíst
Výkon, hp
7 hp
Hodnocené výkon při 220 V, W
2000 W
Výrobce motoru
CGM
typ motoru
4 zdvih
Objem motoru, cm3
212 cm3
Objem palivové nádrže, l
15l
Typ bydlení
OTEVŘENO
Chlazení
Vzduch
Napájecí konektory / výstupy
12V, 230V
Doplňkové funkce
Počítadlo hodin
Palivo, A-
A92, A95
Váha (kg
37,6 kg

Technické parametry:
Typ motoru benzinový, 1-válec, 4-takt, vzduchem chlazený
Objem motoru (ccm) 196
Výkon motoru - maximální (kW/HP) 4,8 / 6,5
Startování ruční
Palivo bezolovnaté
Objem palivové nádrže (l) 15
Objem olejové náplně (l) 0.6
Spotřeba paliva (e-centrály) (l/kWh) -
Doba provozu na nádrž (hod) až 13
Regulace napájení automatická AVR
Výkon (max./trvalý)-e-centrály (kW) 2,2/2
Výstupní napětí 2x230
Výstupní frekvence (Hz) 50
Ochrana proti přetížení Ano
Ochrana při nedostatku oleje Ano
Voltmetr Ano
Třída ochrany IP 23
Hmotnost (Kg): 40.50
Rozměry (cm): 61 x 45 x 48
Rozměry balení (cm): 60 x 45.5 x 47
Cena bez dph

Jednofázový alternátor: Vito Pro power avt 6,5 kVA, s koly a rukojetí, poháněný motorem o výkonu 13 koní a objemu 389 ccm.
S výkonem 6,5 kVA se vyznačuje inovativním designem a vyhlášenou kvalitou. - Je vybaven jističem proti přetížení, kolečky a rukojetí. - Snadnější a bezpečnější mobilita.
Ref.VIG65RL. Specifikace:
Automatický regulátor napětí AVR: ANO
Autonomie: 10 hodin
Tepelná ochrana DC svorek: ANO
Rozměr: 700 x 510 x 630 mm
Pozemní terminál: ANO
Motor: 4-taktní spalovací
Objem motoru: 389 ccm
Motorový olej: 15W-40
Palivo: Benzín 95
Generátor: Jednofázový
Třída izolace
i:ip kód
Stupeň krytí: IP23M
LED indikátor pro zobrazení pracovního stavu: ANO
Manuální startování motoru: ANO
Max. Výkon: 6,5 kVA
Maximální výkon - AC zásuvky: 5,5 kW
Maximální teplota: 40C
Maximální pracovní výška: 1000 m
Výkon motoru: 13 cv / 9,7 kW
Rychlost bez zatížení: 3000 ot./min
Objem olejové vany: 1,1 l
Vypínač: ANO
Rozměry balení: 835 x 560 x 530 mm
Účiník (cos Ø):1
Hmotnost produktu: 80 kg
Bezpečnostní jistič: ANO
Jmenovitý proud - AC zásuvky: 22,7 A
Jmenovitý proud - DC svorky: 8,3A
Jmenovitý výkon - AC zásuvky: 5,0 kW
Jmenovité napětí - DC svorky: 12V
Hladina akustického výkonu (LWA): 95 dB (A), k = 3
Objem nádrže: 25 l
Hmotnost s obalem: 84 kg
Pište na +420

Prodám elektrocentrálu (generátor) Zipper ZI STE8004, třífázová elektrocentrála. Nový stroj s plnou zárukou. Elektrický start - startování klíčem. Uvedená cena je bez DPH.
Technické parametry :
Typ motoru : 1-válec 4-taktní motor
Objem nádrže : 30l
Výkon motoru : 10kW
Objem oleje : 1,1l
Otáčky motoru : 3600 min-1
Dobra provozu : 6-7h
Zapalování/startér : TCI/startovací šňůra/E-start
Výkon elektrocentrály : 7kW
Max. výkon : 8kW
Stejnosměrné napětí : 12V-8,3A
Akumulátor : 14A
Napájecí napětí : 2x230V/1x400V 16A
Hlučnost : 77dB
Hmotnost(netto/brutto) : 95/105kg

Velká 25litrová nádrž s ukazatelem hladiny paliva.
2x zásuvka 230 V, 1x zásuvka 400 V.
Ochrana proti přetížení.
Pojistka nízkého stavu oleje.
Výkonný, robustní čtyřtaktní pohonný motor.
AVR regulace výstupního napětí.
Elektrický startér (dodáváo s baterií).
PARAMETRY:
Rozměry:
Délka 719 mm
Šířka 565 mm
Výška 582 mm
Objem nádrže 25 l
Hmotnost 82,8 kg
Proud při 230 V 13 A, při 400 V 5,2A
Frekvence 50 Hz
Palivo: benzín ba95
Doba chodu při 2/3 zatížení 11,4 h
Počet válců 1 ks
Zásuvky 2x 230 V, 1x 400 V
Motor čtyřtaktní, vzduchem chlazený 1-válec
Objem motoru 389 cm3
Celková hmotnost 86,5 kg
Otáčky motoru 3000 ot/min.
Typ generátoru synchronní.
Trvalý výkon při 230 V 3000 W, při 400 V 3600 W
Maximální výkon motoru 7 kW
Max.výkon 400 V - 5500 W, 230 V - 3300 W
Nejlépe osobní odběr v Třeboni.
Popř. mohu poslat na paletě Toptransem + 600,-

Automatický regulátor napětí AVR: ANO
Autonomie: 8 hodin
Baterie: ANO
Tepelná ochrana DC svorek: ANO
Rozměr: 700 x 510 x 630 mm
Pozemní terminál: ANO
Elektrický start: ANO
Motor: 4-taktní spalovací
Objem motoru: 420 ccm
Motorový olej: 15W-40
Palivo: Bezolovnatý benzín 95
Generátor: Jednofázový
Klíč zapalování: ANO
Třída izolace
i:ip kód
Stupeň krytí: IP23M
Manuální startování motoru: ANO
Max. Výkon: 8 kVA
Maximální výkon - AC zásuvky: 6,5 kW
Maximální teplota: 40 C
Maximální pracovní výška:
1000 m
Výkon motoru: 15 HP / 11,2 kW
Rychlost bez zatížení: 3000 ot./min
Objem olejové vany: 1,1 l
Rozměry balení: 825 x 535 x 560 mm
Účiník (cos Ø):1
Hmotnost produktu: 88 kg
Bezpečnostní jistič: ANO
Jmenovitý proud - AC zásuvky: 29,5 A
Jmenovitý proud - DC svorky: 8,3A
Jmenovitý výkon - AC zásuvky: 6,0 kW
Jmenovité napětí - DC svorky: 12V
Hladina akustického výkonu (LWA): 96 dB (A), k = 3
Objem nádrže: 25 l
Pište na +420

Kompletní spolehlivý set pohonu A1.Black pro téměř každou dvoukřídlou bránu, nebo vrata do délky jednoho křídla 2m = průjezd 4m a do hmotnosti jednoho křídla 150kg.
Zcela uzavřené, prachotěsné, masívní a bezpečné celokovové pohony se zárukou 3 roky. Plášť z hliníkové slitiny, opatřen nástřikem černé kvalitní barvy. Vybaven bezúdržbovým celokovovým planetovým převodem a tichým motorem. Úzké rozměry v místě motoru umožňují montáž i v úzkých průjezdech.
Montáž a manipulace je bez rizika poškození pohonu. Nastavování parametrů je přehledné a přesné na displeji. Při otevírání do areálu bude otevřené křídlo v pozici zcela zasunutého pístu, tedy bez jakéhokoli dorazu. Pro zavírání je potřebný středový doraz (gumová zarážka je součástí balení). Pro otevírání ven z areálu tento pohon není vhodný. Otevírání dovnitř na úhel max. 95 stupňů.
Výsuv pístu 305mm, otevření 10 - 15 sekund dle nastavení rychlého chodu a zpomalení.
Obsah balení: 2ks pohonných motorů 24V, plně programovatelná řídící jednotka s transformátorem, tři dálkové čtyř kanálové ovladače s dosahem 50m z automobilu s plovoucím kódem, kompletní kovové pozink. příslušenství pro montáž (profily síly 6mm), gumový středový doraz pro zavření křídel brány, 2ks odepínací klíče pro případ výpadku el. energie, podrobný návod na montáž, zapojení a nastavení v češtině.
Funkce:
Nastavení měkkého startu
Nastavení síly (citlivosti na vypnutí) jak v pomalém, tak rychlém chodu pro každý pohon zvlášť. Při zastavení či zpomalení chodu nějakou překážkou se pohon automaticky vypne.
Volba času prodlevy jednoho křídla jak při otevírání, tak zavírání
Nastavení rychlosti chodu jednotlivých křídel
Zachování nastavených hodnot i při výpadku el. napájení.
Samostatné ovládání jednoho křídla brány – možnost pouze pootevření křídla,
Nastavení času automatického zavírání (z bezpečnostních důvodů doporučujeme u této funkce použít fotobuňky zde v nabídce)
Možnost ovládání i na víku řídící jednotky (funkce stejné jako na dálk.ovl)
Možnost přidání externích tlačítkových spínačů.
Možnost připojení 24V aku baterie jako zálož. zdroje - řídící jednotka udržuje nabité baterie (možno použít dvě aku. baterie 12V zapojené do série s min. kapacitou 3Ah) možnost elektrického zámku, čtečky čipových karet, možnost přidání až 120ks dálkových ovladačů.
Tlačítko 1 na dálkovém ovladači ovládá jedno křídlo, tl.2 ovládá obě křídla brány. Třetí tl. ovládá samostatné svorky v řídící jednotce, kde se spíná a vypíná napájení 24V – vhodné pro dálkové ovládání elektrického zámku na samostatné brance (využití dle potřeb uživatele s ohledem na odběr max 60W).
Délka pohonu 700mm, vysunutého pohonu 1005mm, šířka v místě motoru 63mm, výsuv pístu 305mm, síla - 2000N, Doprava pošta a PPL, dobírka možná. Více na

Počítač X60 OBD je inteligentní automatický měřič. Je také užitečný pro vozidla bez otáčkoměru.
Umí zobrazovat opravdu hodně věcí. Kromě otáček a rychlosti to je např. měřiče teploty motoru/oleje/chlacící kapaliny, měřiče výkonu a měřiče spotřeby paliva. X60 může také monitorovat a zobrazovat napětí baterie / nabíjecí napětí motoru, alarm nadměrné rychlosti, varování o teplotě motoru, najeté km, teplotu sání atd atd. Je možné si upravit, která data budou kde zobrazena. Data zobrazuje v reálném čase. Je možné také číst chybové kódy auta. Umí také dělat testy zrychlení z 0 na 100 km/h atd.
Vlastnosti:
- Varovná funkce: podporuje varování o teplotě vody, výstrahu při překročení rychlosti, připomenutí řazení, varování o poruše vozidla pro bezpečnou jízdu.
- Vymazání chybového kódu: podporuje skenování kódu a obecné vymazání kódu.
- Snadná instalace.
- Podpora různých vysokorychlostních protokolů automatické komunikace.
- možnost zobrazovat v km a °C
Specifikace:
Hardware: CPU založené na 32bitovém jádru ARM CORTEX-M3
Maximální provozní frekvence:
72MHz Pracovní napětí: 10-18V DC
Pracovní proud:

Prodám na JCB 2CX z r.v.1999 pravý a levý blatník, pravý a levý boční kryt motoru, plastové plato střechy. Prasklý levý zadní roh střechy a levý kryt motoru.

Kompletní set nových pohonu A1 pro téměř každou dvoukřídlou bránu, nebo vrata do délky jednoho křídla 2,5m = průjezd 5m a do hmotnosti jednoho křídla 200kg.
Zcela uzavřené, prachotěsné, masívní a bezpečné pohony z pevné nerezové oceli a slitiny se zárukou 3 roky. Vybaveny bezúdržbovým celokovovým planetovým převodem a tichým motorem 24V. Úzké rozměry v místě motoru umožňují montáž i v úzkých průjezdech.
Montáž a manipulace je bez rizika poškození pohonu. Nastavování parametrů je přehledné a přesné na displeji. Pro otevírání do areálu nepotřebuje pro otevřená křídla doraz. Pro zavírání doporučujeme z důvodu konstrukce pohonu a také opěrného tlaku na křídla vrat středový zemní doraz (je součástí balení) což způsobuje vyšší pevnost zavřených křídel. Pro otevírání ven z areálu tento pohon není vhodný.
Výsuv pístu 305mm, otevření 10 - 15 sekund dle nastavení rychlého chodu a zpomalení.
Obsah balení: 2ks pohonných motorů 24V, plně programovatelná řídící jednotka s transformátorem, tři dálkové čtyř kanálové ovladače s dosahem 50m z automobilu s plovoucím kódem, kompletní kovové pozink. instalační příslušenství pro montáž (profily síly 6mm), gumový středový doraz pro zavření křídel brány, 2ks odepínací klíče pro případ výpadku el. energie, podrobný návod na montáž, zapojení a nastavení v češtině.
Funkce:
Nastavení měkkého startu
Nastavení síly (citlivosti na vypnutí) jak v pomalém, tak rychlém chodu pro každý pohon zvlášť. Při zastavení či zpomalení chodu nějakou překážkou se pohon automaticky vypne.
Volba času prodlevy jednoho křídla jak při otevírání, tak při zavírání
Nastavení rychlosti chodu jednotlivých křídel
Zachování nastavených hodnot i při výpadku el. napájení.
Samostatné ovládání jednoho křídla brány – možnost pouze pootevření křídla,
Nastavení času automatického zavírání (z bezpečnostních důvodů doporučujeme u této funkce použít fotobuňky zde v nabídce)
Možnost ovládání i na víku řídící jednotky (funkce stejné jako na dálk.ovl)
Možnost přidání externích tlačítkových spínačů.
Možnost připojení 24V aku baterie jako záložního zdroje - řídící jednotka udržuje nabité baterie (je možné použít dvě baterie na 12V zapojené do série s min. kapacitou 3Ah) přidání fotobuněk, elektrického zámku, čtečky čipových karet, možnost přidání až 120ks dálk. ovladačů.
Tlačítko 1 na dálkovém ovladači ovládá jedno křídlo, tlačítko 2 ovládá obě křídla brány. Třetí tlačítko ovládá samostatné svorky v řídící jednotce, kde se spíná a vypíná napájení 24V – vhodné pro dálkové ovládání elektrického zámku na samostatné brance (využití dle potřeb uživatele s ohledem na odběr max 60W).
Délka pohonu 700mm, vysunutého pohonu 1005mm, šířka v místě motoru 63mm, výsuv pístu 305mm, síla - 2000N, rychlost výsuvu pístu - 16mm/s, hmotnost 3,25kg, délka přívodního kabelu 1,5m. Hmotnost zásilky 15kg. Pohony jsou stejné jak pro pravou, tak levou stranu. Více info na

Karoserie: Rodinné MPV
Stav tach: 325 800km (demontáž a montáž motoru: při 268 100km viz video)
Jezdil jsem převážně dálnice Norsko a ČR vždy bez jediného problému !!!
Při 268 100km jsem nechal motor repasovat a udělal větší servis !!! KM jsou jen čísla důležité je starání se..... a pravidelné výměny vždy jen originál díly. Auta co mají najeto 150-180 000km, tak vše je teprve čeká... Vstřiky/Spojka/Turbo/Rozvody/DPF atd. To já už mám vše za sebou !!! To jen taková vsuvka.... při rozhodování jestli koupit auto do 150tisíc km a pak mít na straně 40 000Kč na servis protože Vás to nemine a nebo auto co už vše má hotové jako já na dalších xxx.tisíc km bez jediného problému.
S čistým svědomím podepíšu nikdy nestočené ovšem vzhledem, jízdou a pravidelným servisem odpovídá třetinovým km ! Doložitelná Garance KM
Servisní kniha: Ano vyplněná do 3/2022
Země Původu: ČR žádný dovoz kompletní dohledatelná hist.
Rok výroby: 5/2012 do provozu 1/2013
Počet Maj: 2 po mém tchánovi
Vozidlo zakoupeno v ČR jako NOVÉ 1.majitel (děda)
Počet míst: 5/7 bez zadních sedaček
STK: 5/2024
Typ motoru: (A20DTH)
Palivo: Diesel/Nafta ještě bez Adblue
Obsah výkon: 1 956ccm, 121kW (165 koní) silnější verze
Spotřeba l/100km: 6,2/4,6/5,2
Převodovka: 6.kvalt manuál
Ověření Systémem: Cebia-CarVertical
Vin pro kontrolu:
Výbava: (Cosmo lepší výbava)
►►►► Historie Vozu více fotek zde: ►►►►
---------------------------------------
Reálné video vč.servisu zde:
Startuje na otočení i v-25°C
Při prohlídce samozřejmě startuji studený motor. Žádné předem zahřátí
Každý rok prováděna detailní servisní prohlídka !!!
Ve špičkové kondici pravidelný tah a chod motoru . Celkový stav je velmi velmi seriózní pravidelný servis a údržba jsou zárukou spolehlivosti.
Srovnání s konkurencí: Mazda CX-5/CX-9,CX-7,Mercedes ML/VW Touareg/Tiguan/Renault Koleos/Grand Espace/Ford C-Max/S-Max/Mitsubishi ASX/Outlander/BMW X3,X5,X6/Toyota RAV4/Hyundai Santa Fe/Tucson/Chevrolet Captiva/Chevrolet Orlando/Ford Kuga/Nissan Pathfinder/Juke/QASHQAI/X-trail/Murano/Volvo XC90/CITROEN C-CROSSER/Opel/Antara/Peugeot 5008/Citroen Grand C4 Picasso/Ford Galaxy
Do roku 10/2019 servis Opel Srba servis
Od roku 2020-2022 servis mimo autor.
Cena po slevě 179 900 Kč na 149 900 Kč
Prodávám za bezkonkurenční cenu na trhu nejlevnější na internetu
V poměru nejsilnější verze a (výbava Cosmo)
Možná výměna s oboustranným doplatkem
Cena na výměnu vyšší !!!
★★★ Za poslední roky 2013-2023 Historie oprav: ★★★
Více v odkazu výše... servis nedostatky pozitiva historie atd.
Celkový stav je velmi seriózní pravidelný servis a údržba jsou zárukou spolehlivosti
Pokavad pro Vás bude situace aktuální můžeme se spojit a domluvit vzájemnou prohlídku s možností prodeje na místě..

Provádím repase vstřikovačů Siemens/Continental/VDO 103-125kW, které se montovaly do koncernových motorů 2,0tdi PPD(103kW a 125kW) Audi, Seat, VW, Škoda. Kódy motorů
BMA, BMN, BKP, BRP, BRE, BLB, BRD, BKD, BMR, BUZ, BRD atd.
Pokud se Vám objevila hláška \"motor do dílny\", začala blikat kontrolka žhavení a auto přestalo jet a po kontrole vstřikovače se zjistilo, že je jeden pin vyzkratovaný na kostru, tak je možná jeho oprava, případně výměna za nový díl. Tato závada u těchto motorů je velice častá a nikdy člověk neví, kdy mu auto vypoví službu. Po této opravě se již více nestane. Jedná se o opravu pouze elektrické části(piezo).
Výhodnější oprava celé sady. Oprava a dodání do 48hod.
Cena opravy 1ks/2,5tis. kč
Cena opravy 4ks/8tis. kč
Cena nového dílu 1ks/12,5tis. kč
Doživotní záruka na vyzkratování piezoelementu!
Oprava se týká těchto vstřikovačů: 03G130073D 03G130073S 03G130073M 03G130073T 03G130073SX 03G130073TX
Více na našich stránkách
Vzhledem k našemu více jak desetiletému působení na trhu můžeme zajistit 100% funkčnost a doživotní záruku na opětovné vyzkratování piezoelementu!
Možno repase i vstřikovačů Continental CR a pod.