přídavný motor na kolo čtyřtaktní - strana 9
Počet nalezených inzerátů PŘÍDAVNÝ MOTOR NA KOLO ČTYŘTAKTNÍ: 1000 - strana 9

Prodám přídavný pohon k invalidnimu vozíku Speedy elektra. Přídavné baterie pro větší dojezd. Velice pěkný stav

Dobrý den, prodám nový, originální přídavný světlomet do předního nárazníku bez originálního balení. Světlo pasuje na pravou / levou stranu.
OE Číslo dílu:
9685425180
PSX24W
Pasuje na:
Citroen C3
Citroen C3 Picasso
Citroen C3 Facelift (2020 - 2021)
Peugeot 206 / 206 Plus
Peugeot 207
Peugeot 3008
Peugeot 5008
Uvedená cena je za 1ks. K dispozici více kusů.

Prodám lodní motor Tohatsu MFS 15C. Ideální motor pro rekreační účely a rybolov, vhodný pro všechny lehčí čluny. Nejmodernější technologie, exklusivní design, snadná obsluha, nízká spotřeba paliva a vynikající kvalita jsou základními hodnotami Japonských lodních motorů TOHATSU. Čtyřtaktní motor Tohatsu o výkonu 15 HP. prodám včetně nádrže. Na vodě byl pouze třikrát. V současné době nevyužitý. Původní cena 78 000 Kč. Prodám za 65 000 Kč. Nabízím k prodeji taktéž nafukovací člun Honda, viz moje inzeráty. Při koupi sestavy 5000 Kč sleva+vozík na motor v ceně. Jinak 2000 Kč. Původní cena 3500 Kč.

Plně funkční invertorová elektrocentrála s příslušenstvím kabely návod
Osobní převzetí nebo můžu poslat.
Výkonný alternátor pohání mini-čtyřtaktní motor řady GXH 50 s lehkým startem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu odhlučněné kapotáže
Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou
Svými kompaktními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu
Celé soustrojí je v plastovém "kufříku" uloženo v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je postavena na pružných gumových nožkách
Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu
Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost a naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály
Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií
Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché
Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě jedné zásuvky Schuko (16A 230V), také zásuvku pro 12V, 8A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE
Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič
Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení
V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládacím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží
Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat
Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku
Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály
Konstrukce "kufříku" je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad
Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější
Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Perfektní kvalita elektrického napětí

Prodám motor na MERCEDES Repas oprava generálka
MOTOR PO GENERÁLNÍ OPRAVĚ,
Repasovaný motor 2.2 CDI kod OM651 651.955 651.957 651.956
Motor Mercedes Vito W 2.2 cdi 651 Repas, oprava nebo
MOTOR MERCEDES E CLASS 2.2 CDI 170 W212 651.924
MOTOR MERCEDES SPRINTER 906 2.2 CDI 651955 2009
MERCEDES CE TŘÍDA MOTORU 2.2 CDI 651.924 2009-
Repasovaný motor 2.2 CDI OM651 651.955 651.957 651.956 SPRINTER VITO MERCEDES 651955 651957 OM651 651956
MOTOR PO GENERÁLNÍ OPRAVĚ,
-7-8-4-4-4-2-O-8-5- NEBO -6-6-6-4-9-7-9-O-7-
Nové hlavní a ojniční ložiska
Repasované olejové čerpadlo
Písty očištěné v ultrazvuku nove pístní kroužky
Hlava očištěná v ultrazvuku odtlakovaná, přebroušená dosedací plocha pro hlavu válců
Ventily zafrézované
Nové značkové hlavové šrouby a těsnění
Motor komplet přetěsněný, nová všechna těsnění a gufera
Blok očištěný v ultrazvuku
Na bloku přebroušena dosedací plocha pro hlavu válců
Válce přehonované
Uložení klikového hřídele
Kliková hřídel vyleštěná nebo výbrus

Dobry den, predavam tieto motory:
naftovy, vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je elektrocentrala, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila, pohon generatora k fotovoltaike a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 16hp
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 160kg
Vrtanie: 100mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je novy, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, alebo elektricke 12V. (Uvedena cena je pre motor s elektr. startom) Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory. Pozrite si video:
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 70e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.

Prodám kompletní spojovací hřídel z vozu AUDI A6 4F Facelift AVANT S-Line r.v. 2010 najeto 138tis km
Original číslo dílu: 4F0521101F
Kód motoru: BKH BDW BDX AUK BAT BMK BNG BVJ BPP BSG ASB CDYA
Naftový motor 2.4TDI 130KW V6
Naftový motor 2.7TDI 120KW V6
Naftový motor 2.7TDI 132KW V6
Naftový motor 2.8TDI 154KW V6
Naftový motor 3.0TDI 155KW V6
Naftový motor 3.0TDI 165KW V6
Naftový motor 3.0TDI 171KW V6
Naftový motor 3.0TDI 176KW V6
Naftový motor 3.2TDI 188KW V6
Naftový motor 4.2TDI 246KW V8
Naftový motor 4.2TDI 257KW V8
Určeno pro vozy: Audi A6 r.v. 2005 - 2011
Cena je uvedena bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Sklad: S5VX3T16312 S5VX3T16313 S5VX3T16333 S5VX3T20396 S5VX3T20 S5VX3T21652 S5VX3T22996

Krásná motorka od 15 let manuál s řízením i na řidičák na auto B nebo AM od 15 let.motorka je nová záruka a servis zajištěn .navíc dokážu na na splatky bez akontace.
Nádherný a skvěle do detailu zpracovaný stroj Fosti Caffe o obsahu 49 ccm se vstřikováním paliva EFI vybaven kotoučovými brzdy pro větší bezpečnost.Motor roky prověřený a bezproblémový čtyřtaktní vzduchem chlazený vycházející z koncepce Honda o výkonu 2,6 HP při 7000ot/min.Motor plní nejnovější emisní normu Euro 5 ,manuální převodovka.Tento motocykl můžete řídit s řidičským oprávněním od 15 let nebo s řidičským oprávněním na auto sk.B.záruka 2 roky.Mam i v černé barvě.
Uznejte sami, že tenhle retro styl vystihla společnost Fosti velmi vkusně a decentně a rozhodně osloví všechny vyznavače strojů ze šedesátých let a nebo třeba také ty, který by chtěli mít ve své garáži motocykl, se kterým vyrazí do města na kávičku. Fosti Caffe 50 EFI má na předku obuté 17-palcové kolo a jako bačkorky si zvolil pneumatiky určené právě pro městské motocykly,velikost zadních kol je 110/80-17 . Černý motor, stylová zpětná zrcátka nebo průhledné nádobky pro brzdovou kapalinu , jen vkusně doladila celý retro styl tohoto motocyklu.Velmi příznivá je i spotřeba stroje udávaná 1,6 l / 100km.Maximální zatížení 150kg.
Rozměry motocyklu: délka 1970mm,šířka 750mm a výška 1120mm. Váha motocyklu 120kg včetně náplní.

Nádherný a skvěle do detailu zpracovaný stroj Fosti Caffe o obsahu 49 ccm se vstřikováním paliva EFI vybaven kotoučovými brzdy pro větší bezpečnost.Motor roky prověřený a bezproblémový čtyřtaktní vzduchem chlazený vycházející z koncepce Honda o výkonu 2,6 HP při 7000ot/min.Motor plní nejnovější emisní normu Euro 5 ,manuální převodovka.Tento motocykl můžete řídit s řidičským oprávněním od 15 let nebo s řidičským oprávněním na auto sk.B.
Uznejte sami, že tenhle retro styl vystihla společnost Fosti velmi vkusně a decentně a rozhodně osloví všechny vyznavače strojů ze šedesátých let a nebo třeba také ty, který by chtěli mít ve své garáži motocykl, se kterým vyrazí do města na kávičku. Fosti Caffe 50 EFI má na předku obuté 17-palcové kolo a jako bačkorky si zvolil pneumatiky určené právě pro městské motocykly,velikost zadních kol je 110/80-17 . Černý motor, stylová zpětná zrcátka nebo průhledné nádobky pro brzdovou kapalinu , jen vkusně doladila celý retro styl tohoto motocyklu.Velmi příznivá je i spotřeba stroje udávaná 1,6 l / 100km.Maximální zatížení 150kg.
Rozměry motocyklu: délka 1970mm,šířka 750mm a výška 1120mm. Váha motocyklu 120kg .Nová se zárukou 2 roy možno na splátky.

Nádherný a skvěle do detailu zpracovaný stroj Fosti F51 Sport pro mladé závodníky o obsahu 49 ccm se vstřikováním paliva EFI vybaven předními kotoučovými brzdy pro větší bezpečnostMotorka je nová se zárukou možno na splatky od 555kč mesične..Motor roky prověřený a bezproblémový čtyřtaktní vzduchem chlazený vycházející z koncepce Honda o výkonu 2,6 HP při 7000ot/min.Motor plní nejnovější emisní normu Euro 5 ,manuální převodovka.Tento motocykl můžete řídit s řidičským oprávněním od 15 let nebo s řidičským oprávněním na auto sk.B.
Uznejte sami, že tenhle sportovní styl vystihla společnost Fosti velmi vkusně a decentně a rozhodně osloví všechny vyznavače sportovních strojů .Fosti F51 Sport 50 EFI má na předku obuté 17-palcové kolo a jako bačkorky si zvolil pneumatiky určené právě pro pohodlnou jízdu po městě tak i mimo něj,velikost zadních kol je 110/80-17 . Černý motor,přední odpružení SHUN nebo ledkové poziční světla na boku motocyklu , jen vkusně doladila celý sportovní styl tohoto motocyklu.Velmi příznivá je i spotřeba stroje udávaná 1,6 l / 100km.Maximální zatížení 150kg.
Rozměry motocyklu: délka 2210 mm,šířka 870mm a výška 1250mm. Váha motocyklu 138kg včetně náplní.

Nádherný a skvěle do detailu zpracovaný stroj Fosti F51 Sport pro mladé závodníky o obsahu 49 ccm se vstřikováním paliva EFI vybaven předními kotoučovými brzdy pro větší bezpečnost.Motor roky prověřený a bezproblémový čtyřtaktní vzduchem chlazený vycházející z koncepce Honda o výkonu 2,6 HP při 7000ot/min.Motor plní nejnovější emisní normu Euro 5 ,manuální převodovka.Tento motocykl můžete řídit s řidičským oprávněním od 15 let nebo s řidičským oprávněním na auto sk.B.
Uznejte sami, že tenhle sportovní styl vystihla společnost Fosti velmi vkusně a decentně a rozhodně osloví všechny vyznavače sportovních strojů .Fosti F51 Sport 50 EFI má na předku obuté 17-palcové kolo a jako bačkorky si zvolil pneumatiky určené právě pro pohodlnou jízdu po městě tak i mimo něj,velikost zadních kol je 110/80-17 . Černý motor,přední odpružení SHUN nebo ledkové poziční světla na boku motocyklu , jen vkusně doladila celý sportovní styl tohoto motocyklu.Velmi příznivá je i spotřeba stroje udávaná 1,6 l / 100km.Maximální zatížení 150kg.
Rozměry motocyklu: délka 2210 mm,šířka 870mm a výška 1250mm. Váha motocyklu 138kg včetně náplní.

Fosti Caffe o obsahu 49 ccm se vstřikováním paliva EFI vybaven kotoučovými brzdy pro větší bezpečnost.Motor roky prověřený a bezproblémový čtyřtaktní vzduchem chlazený vycházející z koncepce Honda o výkonu 2,6 HP při 7000ot/min.Motor plní nejnovější emisní normu Euro 5 ,manuální převodovka.Tento motocykl můžete řídit s řidičským oprávněním od 15 let nebo s řidičským oprávněním na auto sk.B.
Uznejte sami, že tenhle retro styl vystihla společnost Fosti velmi vkusně a decentně a rozhodně osloví všechny vyznavače strojů ze šedesátých let a nebo třeba také ty, který by chtěli mít ve své garáži motocykl, se kterým vyrazí do města na kávičku. Fosti Caffe 50 EFI má na předku obuté 17-palcové kolo a jako bačkorky si zvolil pneumatiky určené právě pro městské motocykly,velikost zadních kol je 110/80-17 . Černý motor, stylová zpětná zrcátka nebo průhledné nádobky pro brzdovou kapalinu , jen vkusně doladila celý retro styl tohoto motocyklu.Velmi příznivá je i spotřeba stroje udávaná 1,6 l / 100km.Maximální zatížení 150kg.
Rozměry motocyklu: délka 1970mm,šířka 750mm a výška 1120mm. Váha motocyklu 120kg včetně náplní.

NOVÉ 29” horské kolo RDX SL. Poslední kus v rámové velikosti 18” skladem. Původní cena 18.990,-Kč nyní 7.990,-Kč.
RDX je ideální model do světa horských kol. Je bezvadný pro začátečníky a středně pokročilé jezdce, kteří chtějí kvalitní horské kolo, jež lze použít pro sportovní vyžití i na dojíždění do práce. Toto univerzální kolo s kotoučovými brzdami, předním odpružením, 24 rychlostmi a úchyty na nosiče a blatníky je výborným strojem pro každého začínajícího bikera.
Je pro vás vhodné, pokud…
Chcete nejen základní horské kolo za neuvěřitelnou cenu, ale i kolo na dojíždění, které je dostatečně odolné, abyste si na něm mohli cestou do práce nebo do školy skočit přes obrubníky.
Získáte toto vybavení
Lehký hliníkový rám s vnitřním vedením lanek na jejich ochranu, které dodává kolu eleganci. 24 rychlostí, široký rozsah převodů zaručující vhodný výběr do každého terénu, výkonné mechanické kotoučové brzdy a odpruženou vidlici, která vyhlazuje hrboly a nerovný terén.
Na závěr
RDX je kolo na jakékoli dobrodružství. Úchyty na nosič a blatníky jsou skvělé pro ty, kdo si chtějí na svých výletech trochu užít.
Rám – velikost 18“ (na výšku postavy 160-175 cm), Hliník 6065, vnitřní vedení lanek, úchyt kotoučové brzdy na řetězovou vzpěru, úchyt na nosič a stojánek, rychloupínák 135 x 5 mm.
Vidlice – SR Suntour XCT HLO, uzamykatelná z korunky, spirálová pružina, nastavení tuhosti, rychloupínák 100 mm, zdvih 100mm.
Zapletená kola – RODI FW DISC, 622x19 32H BLACK
Pláště – MITAS 29, 29 x 2,25 palce.
Řazení – Shimano Acera SL-M360 3 x 8 rychlostí
Přesmykač – Shimano Alivio FD-M3100
Přehazovačka – Shimano Acera RD-M360
Kliky – SR SUNTOUR XCM, 44/32/22, délka 175 mm
Kazeta – Shimano Altus CS-HG31, Rozsah pastorků: 11-32
Řetěz – Shimano HG50 - 8 rychlostí
Pedály – Alu s kuličkovými ložisky
Sedlo – RDX, ocelové ližiny, šířka 138 mm.
Sedlovka – RDX, 30,9 mm, délka 350 mm
Řídítka – RDX, 31,8 mm, prohnutí 10mm, šířka 740 mm
Představec – RDX, objímka 31,8 mm, 7 stupňů, délka 90 mm.
Hlavové složení – Částečně integrované, 1 1/8" 44/50,6/30 mm
Brzdy – Mechanické kotoučové Tektro MD-M280, kotouč 160 mm
Možnost zaslání na dobírku (400,-Kč po celé ČR). Kolo s daňovým dokladem a zárukou 24 měsíců.

1, Přední+zadní výplet 26, vepředu 20x110 mm/vzadu 135x 9 rychloupínák, náboje Force/ Chosen, ráfky Extreme Jumbo, kotouč uchycení 6 děr, ořech HG klasický, rovné, pěkný stav, 1800 Kč
2, Použitelný je jen přední náboj Novatec DH 20x110, 36 děr, ráfek má dva neopravitelně vytrhlé niple, 400 Kč
3, PZ 26, 15x100/135 RU, náboje Shimano Deore , ráfky No Name, centerlock, HG, téměř nové, jeté 5x, 1600 Kč
4, PZ 26, DH 20x110/12x150, Mavic Deetracks, 6 děr, HG, přidám pneu Maxxis Minion 60%, zadní ráfek cca 2 mm háže do vrchu, 2500 Kč
5, Použitelný je jen náboj a výplet, ráfek KO, náboj DT Swiss 350, 12x150, 6 děr, HG, 32 děr, extra hlasitý pěkný zvuk, 1200 Kč
6, Prodáno
7, Přední kolo 27.5, 20x110, NS Rotary/ Remerx RX 2027, 6 děr, párkrát jetý, 1300 Kč
8, Přední kolo 27.5, 15x100, Force/ WTB Amr, 6 děr, kolo je rovné, ale u niplů se objevily prasklinky, 450 Kč
9, Přední kolo 27,5, 15x100, Novatec+ WTB ST i23, 6 děr, ráfek je koplý, použitelný jen náboj a výplet, 400 Kč
10, Zadní kolo 27.5, 12x148 BOOST, DT Swiss 350, 6 děr, Microspline ořech, přidám plášť WTB Judge a kotouč Galfer 180 mm na dojetí. Vnitřní šířka 30 mm, 4500 Kč
11, Zadní kolo 27.5, 12x142, DT Swiss 350 Straightpull/ DT Swiss M502, Centerlock, HG, vnitřní 30 mm, 4000 Kč
12, Prodáno
13, PZ 29, 15x100/135x9 RU, Sun Ringle Inferno, 6 děr, HG, vnitřní š 20mm, přidám silniční pneu, výborný stav, 2000 Kč
14, PZ 29, 15x100/135x9 RU, Giant S-XC2, 6 děr, HG, vnitřní š 19 mm, 2000 Kč
15, Prodáno
16, Zadní kolo 29, 135x9mm, Shimano/Mach 1, Centerlock, HG, vnitřní š 21 mm, ráfek hází asi 2 mm, 400 Kč
17, Přední kolo 28/29, 9 mm RU, YAH 19, pro ráfkové brzdy, přidám trekingový plášť Kenda, obojí jako nové, 300 Kč
18, Ráfek 24, Halo , 32 děr, nový, 300 Kč
19, 2ks, 26x2.5 Maxxis Wetscream, ST směs, butylová výztuha, 90%, 600 Kč
20, Prodáno
21, 1+1 ks, 29x2.6, Schwalbe Magic Marry/ Big Betty, Addix Soft, Super Gravity výztuha, TL, EVO, 99%, 1500 Kč
22, 27.5, Pepis Tire Noodle Rokk Line, chvíli jetá, 350 Kč
23, 1ks, 26x2.25, Schwalbe Table Top, kevlar, Timo Pritzel Signature, 80 %, 250 Kč
V případě zájmu zašlu detailní foto. Zaslání poštou není problém.

Dětské kolo Volare Liberty Urban, jako nové, až na jednu odřeninu viz foto, košíček, zvonek, stojánek v ceně. Původní cena 3600,- bez doplňků.
Kolo nadchne svým stylovým designem v bílém provedení všechny malé cyklistky, kterým nabídne maximálně pohodlnou a bezpečnou jízdu. Liberty Urban je perfektní volbou pro první kolo, na kterém se dítě bude učit jezdit. Začátečníkům jízdu usnadní demontovatelná balanční kolečka. Kolo je vybavené kvalitním rámem z oceli a 14palcovými ocelovými ráfky s extra širokými nafukovacími plášti, které si poradí s jakýmkoliv terénem. Nechybí ani přední a zadní nosič pro převoz předmětů, zvonek na řídítkách a blatníky. Kolo disponuje nožní protisměrnou brzdou (tzv. torpédem) v kombinaci s přední čelisťovou (ruční) brzdou. Nemusíte se proto vůbec bát, že by dítě na kole nebylo schopné dostatečně brzdit. Pro malé začínající cyklistky je používání zadní protisměrné brzdy nejsnadnější a nejbezpečnější. Kombinace protisměrné a pákové brzdy ale dítěti navíc umožní postupně si zvyknout na brždění ručními brzdami, což přijde vhod při pozdějším přechodu na větší kolo. Velice užitečnou součást kola představuje celoplošný kryt řetězu, který chrání nohu dítěte před kontaktem se řetězem a zároveň chrání i samotný řetěz před poškozením. Design zpestří řada roztomilých nálepek a potisků. Kolo je opatřené veškerými potřebnými bezpečnostními certifikáty.

Dobrý den.
Nabízím trekové kolo Peugeot Country Al rámem a brzdami typu V ve velmi solidním plně funkčním stavu. Kolo je vybaveno
blatníky nosičem, světlem, zapouzdřenou osou klik bez vůle a nastavitelným představcem. Řazení sekvenční páčkami +/-, rám bez mech. poškození a větších škrábanců. Nově namazaný řetěž. Ke kolu mohu přidat náhradní hliníkový ráfek.
Cena po 500 Kč.
Dále nabízím trekové kolo s hliníkovým rámem značky Triumf. Kolo má V brzdy, řazení páčkami +/-, odpruženou vidlici. Vše funkčí, řazení rychlé a přesné.
Cena 2500 Kč.
Taktéž trekové kolo s hliníkovým rámem značky Bauer. Kolo má V brzdy, řazení páčkami +/-, odpruženou vidlici. Vše funkčí, řazení rychlé a přesné.
Cena 2800 Kč.
Všechna kola jsou vezhledem k ceně velmi pěkná a funkční. V případě zájmu fotky rád zašlu e-mailem. V případě dalších dotazů, jsem k dispozici.
Při odběru více kol toto zohledním v ceně (tj. čím větší odběr, tím větší sleva).
Možnost osobního převzetí v Plzni. Taktéž je možné kolo poslat v rámci ČR.
Kontakt prosím raději po e-mailu (ne vždy jsem dostupný na telefonu).

Prodám dámské silniční kolo MOŽNOST UDĚLAT ELEKTRO KOLO . BATERIE JEDNA CÍVKA ROZBITÁ NÁHRADNÍ PŘEDNÍ KOLO S MOTOREM . MOŽNÁ SI KOLO NĚKDO OPRAVÍ .NEBO POUŽÍT JAKO KLASICKÉ KOLO . Košík na kolo zdarma . Kolo je nevyužité.

NOVÉ 29” horské kolo RDX RL. Poslední kus v rámové velikosti 18” skladem. Původní cena 18.990,-Kč nyní 11.990,-Kč.
RDX je ideální model do světa horských kol. Je bezvadný pro začátečníky a středně pokročilé jezdce, kteří chtějí kvalitní horské kolo, jež lze použít pro sportovní vyžití i na dojíždění do práce. Toto univerzální kolo s kotoučovými brzdami, předním odpružením, 24 rychlostmi a úchyty na nosiče a blatníky je výborným strojem pro každého začínajícího bikera.
Je pro vás vhodné, pokud…
Chcete nejen základní horské kolo za neuvěřitelnou cenu, ale i kolo na dojíždění, které je dostatečně odolné, abyste si na něm mohli cestou do práce nebo do školy skočit přes obrubníky.
Získáte toto vybavení
Lehký hliníkový rám s vnitřním vedením lanek na jejich ochranu, které dodává kolu eleganci. 24 rychlostí, široký rozsah převodů zaručující vhodný výběr do každého terénu, výkonné mechanické kotoučové brzdy a odpruženou vidlici, která vyhlazuje hrboly a nerovný terén.
Na závěr
RDX je kolo na jakékoli dobrodružství. Úchyty na nosič a blatníky jsou skvělé pro ty, kdo si chtějí na svých výletech trochu užít.
Rám – velikost 18“ (na výšku postavy 160-175 cm), Hliník 6065, vnitřní vedení lanek, úchyt kotoučové brzdy na řetězovou vzpěru, úchyt na nosič a stojánek, rychloupínák 135 x 5 mm.
Vidlice – SR Suntour XCT HLO, uzamykatelná z korunky, spirálová pružina, nastavení tuhosti, rychloupínák 100 mm, zdvih 100mm.
Zapletená kola – RODI FW DISC, 622x19 32H BLACK
Pláště – MITAS 29, 29 x 2,25 palce.
Řazení – Shimano Acera SL-M360 3 x 8 rychlostí
Přesmykač – Shimano Alivio FD-M3100
Přehazovačka – Shimano Acera RD-M360
Kliky – SR SUNTOUR XCM, 44/32/22, délka 175 mm
Kazeta – Shimano Altus CS-HG31, Rozsah pastorků: 11-32
Řetěz – Shimano HG50 - 8 rychlostí
Pedály – Alu s kuličkovými ložisky
Sedlo – RDX, ocelové ližiny, šířka 138 mm.
Sedlovka – RDX, 30,9 mm, délka 350 mm
Řídítka – RDX, 31,8 mm, prohnutí 10mm, šířka 740 mm
Představec – RDX, objímka 31,8 mm, 7 stupňů, délka 90 mm.
Hlavové složení – Částečně integrované, 1 1/8" 44/50,6/30 mm
Brzdy – Mechanické kotoučové Tektro MD-M280, kotouč 160 mm
Možnost zaslání na dobírku (400,-Kč po celé ČR). Kolo s daňovým dokladem a zárukou 24 měsíců.

Nový, stále ještě zabalený a kvalitní přívěsný vozík za kolo, který lze používat i jako kočárek - tříkolka od renomované Norské značky HAMAX. Pro až dvě děti, lze i s jedním. Velký oddělený kufr.
Vyzvednutí Nová Paka, poštou + 350Kč.
Bez smlouvání a návrhů na výměnu - pouze prodej.
Hamax Traveller Green/Grey
Hamax Traveler je lehký přívěs za kolo, který lze snadno přeměnit na kočárek.
Tlačnou rukojeť lze umístit do dvou různých poloh, což umožňuje ještě snadnější používání přívěsu. Přívěs na kolo má dostatek prostoru pro 2 děti i pro vaši zavazadla a je snadné ho složit / rozložit.
Děti se mohou těšit na pohodlné sezení a velká okna, které jim poskytují dobrý výhled na každou cestu.
Hamax Traveler je bezpečný, pevný a snadno použitelný!
Přívěs za kolo je žluto šedivý.
Připojte Traveler za kolo a objevujte se svými dětmi okolí.
Kočárek
Snadno přepněte na kočárek a vydejte se s Travellerů na relaxační procházku nebo nákup.
Multifunkční
Traveler lze snadno přeměnit na kočárek.
Odnímatelná ovládací tyč
Výškově nastavitelná ovládací tyč je odnímatelná otočením směrem nahoru.
Zavazadelník - kufr
Velký zadní odkládací kufr pro všechno, co byste na své cestě potřebovali.
Součástí je rameno na kolo a kolo kočárku
Střešní okno
Snadno se skládá a rozkládá
Snadná instalace (včetně šestihranného nástroje)
Zadní odkládací prostor
Zadní světlo (červené) je součástí balení
Přední kryt, síťovina a sluneční clona, bez zipů
Rychloupínací kolečka
5-bodový postroj s kvalitními přezkami
Nožní parkovací brzda
Maximální hmotnost dítěte: 22 kg
Minimální věk: 6 měsíců
Maximální výška dítěte: 117 cm
Polohovatelné: Ne