kompresní punčochy 2 třídy - strana 44
Počet nalezených inzerátů KOMPRESNÍ PUNČOCHY 2 TŘÍDY: 1000 - strana 44

Nízké sedlo, nostalgické linie a široce posazená řidítka toho stroje byly inspirovány historickými vojenskými motocykly americké armády, které byly určeny pro dlouhé jízdy. Motocykl Commando má objemnou palivovou nádrž s integrovanými přístroji, které neruší vzhled řidítek, a široké kovové blatníky do náročných jízdních podmínek.
Přední brzda s radiálně uchyceným dvoupístkovým plovoucím třmenem a robustním 280 mm kotoučem zajišťuje precizní a bezpečné brždění na každém povrchu. Motocykl Renegade Commando je vybaven nejlepší technologií pro zajištění vaší bezpečné jízdy: oválná zrcátka, která eliminují mrtvý úhel, systém proti ztrátě tlaku v pneumatikách Anti-Flat System. A tak se pohodlně usaďte do sedla a vychutnejte si jízdu, my na vás dáváme pozor.
Technické parametry:
Typ motoru: Jednoválec, DOHC
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 292 ccm
Vrtání x zdvih: 78 X 61 mm
Kompresní poměr: 11: 1
Kapacita palivové nádrže: 18 litrů
Převodovka: 6-ti stupňová
Pohon: Řetězem
Výkon: 22 kW / 8800r / min
Točivý moment: 25Nm / 0r / min
Kola
Zadní pneu: 130/70-17
Kolo přední: MT3.0×17
Kolo zadní: MT3.5×17
Přední pneu: 110/70-17
Rozměry
Délka: 2270 mm
Šířka: 840 mm
Výška sedadla: 850 mm
Rozvor: 1550 mm
Hmotnost při prázdné nádrži: 175 kg
Brzdy
Brzdový systém: 2 kanálový ABS

Nízko položené sedlo a široká řídítka inspirované klasickými americkými modely činí z Renegade Vegas pohodlný motocykl pro dlouhé cesty. Renegade Vegas má vzhled a jízdní vlastnosti klasického amerického cruiseru.
Duch Renegade Vegas má charakter, který přitahuje jezdce stejné povahy. Jsou to dobrodruzi, kteří stále cestují, inspirováni silou a spolehlivostí svého motocyklu.
Technické parametry:
Typ motoru: Jednoválec, DOHC
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 292 ccm
Vrtání x zdvih: 78 X 61 mm
Kompresní poměr: 11: 1
Kapacita palivové nádrže: 18 litrů
Převodovka: 6-ti stupňová
Pohon: Řetězem
Výkon: 22 kW / 8800r / min
Točivý moment: 25Nm / 0r / min
Kola
Zadní pneu: 130/70-17
Kolo přední: MT3.0×17
Kolo zadní: MT3.5×17
Přední pneu: 110/70-17
Rozměry
Délka: 2270 mm
Šířka: 840 mm
Výška sedadla: 850 mm
Rozvor: 1550 mm
Hmotnost při prázdné nádrži: 172 kg
Brzdy
Brzdový systém: 2 kanálový ABS

Prodám Ducati 1198 z roku 2009.Moto byla minulé léto dovezena ze Švýcarska najel jsem na ní cca 3000km.Teď nově dělané rozvody,olej v motoru plus filtr,baterie,svičky,vzduch filtr,nová pneu,nová spojka plus pružiny,Moto je ve skvělém stavu komplet po servise za 20 tisic vše doložím psaná na mou osobu.STK do 4 mesíc 26.Sednout a jezdit. Nájezd 45600km přidám stojan.INFORMACE
Model 1198
Výrobce Ducati
Rok 2009
Kategorie Supersport
MOTOR
Typ motoru vidlicový dvojvalec (4T)
Objem 1198.4 ccm
Max. výkon 170.00 k (125.00 kW) / 9750 ot.
Max. točivý moment 131.4 Nm / 8000 ot.
Kompresní poměr 12.7:1
Vrtání x Zdvih 106x67.9mm
Palivový systém vstrekovanie
Rozvod Desmodromický rozvod
Chlazení kvapalinové
POHON / PODVOZEK
Převodovka manuálna 6-stupňová
Sekunární pohon reťaz
Zdvih vpředu 127 mm
Zdvih vzadu 127 mm
Brzdy vpředu dvoj kotúčová radiálne monobloky
Průměr kotoučů vpředu 330 mm
Pneu vpředu 120/70-ZR17
Brzdy vzadu jednokotúčová
Průměr kotouče vzadu 245 mm
Pneu vzadu 190/55 ZR17
MÍRY A OBJEMY
Suchá hmotnost 171 kg
Výška sedla 820 mm
Objem nádrže 15.5 l
Rozvor 1430 mm

Přišel podzim a jako obvykle Betamotor představuje nový RR Racing My 2023, aby zahřál srdce fanoušků Endura! V souladu s tradicemi Beta přichází řada kol RR Racing kompletní se vším potřebným k přeměně enduro modelů toskánské značky na stroje připravené závodit v těch nejtěžších podmínkách a na nejkonkurenceschopnějších akcích. Hlavní novinkou dvoutaktních a čtyřtaktních modelů Racing My 2023 je zavedení zadního tlumiče Kayaba (KYB), speciálně vyrobeného japonskými experty na odpružení pro Enduro kola Betamotor. Těží z nejlepších materiálů a nejmodernějšího výzkumu provedeného společně s inženýry Beta, což umožňuje zásadní evoluční krok v odpružení motocyklu. Modelová řada Racing je zakončena novou grafikou Racing, která zvýrazňuje elegantní tvar nových krytů chladiče představených na RR před několika měsíci, a řadou různých součástí, jako jsou chrániče rukou.
RR 300 2Str: Ve srovnání s modely RR má nyní válec motoru o objemu 300 ccm upravenou geometrii výfuku a převodového kanálu a jinou hlavu válců v kombinaci s jinak kalibrovaným ventilem výkonu. Hlava válců, odlišná od standardní jak z hlediska upravené geometrie proudění, tak geometrie spalovací komory, zajišťuje vyšší kompresní poměr, což má za následek podstatné zvýšení výkonu. Pro lepší řízení zvýšeného výkonu motoru byl upraven také výkonový ventil, který změnil vnitřní pružinu a systém nastavení, aby byl zajištěn plný a snadno přístupný výkon v celém rozsahu otáček. Balíček doplňuje odlišné časování zapalování.

Použité krátce - jako nové.
Vhodná k použití po abdominoplastice, liposukci břicha a boků
Popis produktu
Kompresní prádlo je ukončeno pod prsy širokou elastickou gumou tak, aby nesjíždělo
Zapínání na zip je umístěno v přední části na břiše
Více informací
Comfort zapínání
RIB materiál
Zdravotnický prostředek tř. 1

Na prodej moderní Scrambler / Sportscafe s bezklíčkovým systémem (dosah 1,5 m) nové generace, 17 litrovou nádrží, plně barevným TFT displejem, kompletním LED osvětlením, rychlonabíjecím USB portem, jednodílnými kovanými chrániči rukou z hliníkové slitiny, podsvícenými ovladači na řídítkách a vylepšeným tlumením podvozku.
Technické parametry:
Typ motoru: Jednoválec
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 124,7 ccm
Vrtání x zdvih: 52 x 58,7 mm
Kompresní poměr: 12,5:1
Kapacita palivové nádrže: 17 litrů
Převodovka: 6-ti stupňová
Pohon: Řetězem
Spotřeba: 1,8 L / 100 km
Výkon: 10,5 kW / 8500 rpm
Točivý moment: 12,5 Nm / 7000 rpm
Kolo přední: MT:3.0×17
Kolo zadní: MT:3.5×17
Pneu přední: 110/70R17
Pneu zadní: 130/70R17
Délka: 1975 mm
Šířka: 870 mm
Výška: 1125 mm
Výška sedadla: 770 mm
Rozvor: 1365 mm
Hmotnost (pohotovostní): kg
Brzdový systém: Dvoukanálový ABS systém

Na prodej moderní Scrambler / Sportscafe s bezklíčkovým systémem (dosah 1,5 m) nové generace, dvěma jízdními režimy Eco a Sport, 17 litrovou nádrží, plně barevným TFT displejem, kompletním LED osvětlením, rychlonabíjecím USB portem, jednodílnými kovanými chrániči rukou z hliníkové slitiny, podsvícenými ovladači na řídítkách a vylepšeným tlumením podvozku.
Technické parametry:
Typ motoru: Jednoválec
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 348 ccm
Vrtání x zdvih: 84,5 x 62 mm
Kompresní poměr: 12,3:1
Kapacita palivové nádrže: 17 litrů
Převodovka: 6-ti stupňová
Pohon: Řetězem
Spotřeba: 3,2 L / 100 km
Výkon: 29 kW / 9500 rpm
Točivý moment: 32,8 Nm / 7500 rpm
Kolo přední: MT:3.5×17
Kolo zadní: MT:4.5×17
Pneu přední: 120/70R17
Pneu zadní: 160/60R17
Délka: 2070 mm
Šířka: 845 mm
Výška: 1120 mm
Výška sedadla: 795 mm
Rozvor: 1390 mm
Hmotnost (suchá): 169 kg
Brzdový systém: Dvoukanálový ABS systém

Taromoto Supersport je nové moto dravého sportovního designu posazeného na 17 ti palcová kola. Jeho sportovní vzhled přímo napovídá o jeho využití. Moto je určeno pro všechny ,kteří mají dravou jízdu v srdíčku, které mají rády vítr ve vlasech a rychlejší dravější jízdu. Taromoto Supersport nabízí obrovský zážitek z dravé a velmi pohodlné jízdy a příjemné je i dobré vyvážení. Díky tomu a jeho provozní hmotnosti 167 kg je příjemným zážitkem z jízdy při pěkné spotřebě paliva okolo 3,5 litrů.Díky svojí váze a relativně nízkému posedu ,je tato sportovní motorka vhodná i pro dívky a ženy. Brzdy jsou potom duální kotoučové na obou kolech a jsou velmi efektivní . Pěkný zvuk je zajištěn laděným výfukem a svícení je sportovně vyhlížejícími LED světlomety.Motor 125cc vodou chlazený, jednoválec čtyřtaktní,
Max. Výkon / rotace km / (r / min) 9.5 / 7500kw / r / min
Maximální točivý moment (r / min)10,5 / 6000N.m / r / min
Zdvih (mm) (mm) 56,5 * 49,5 mm
Obsah (ml) (ml) 125ml
Kompresní poměr 10,7: 1
Startování :elektrický start
Převodové stupně 5rychlostní
Výška sedadla (mm) 800
Brzda (přední / zadní) přední dvojitá 300mm, zadní jednoduchá kotoučová brzda 240mm
Přední pneumatika 110 / 70-17
Zadní pneumatika 150 / 70-17
Zapalování vstřikování EFI delphi
Kapacita paliva (L) 14
Baterie 12v9Ah
Max. rychlost (km / h) 110 km / h
Nosnost (kg) (kg) 150kg
Rozeta kol 1422 mm
Rozměry délkax šířkax výška L * W * H (mm) 2060 * 712 * 1155
Čistá hmotnost (kg) 165kg

Na prodej motocykl Zontes 310 T II, r.v. 2022, 26 kW, najeto 2708 km, STK do 02/2028, po 1. majiteli, kufr + montážní sada v ceně.
Technické parametry:
Motor
Typ motoru: Jednoválec
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 312 ccm
Vrtání x zdvih: 80 x 62 mm
Kompresní poměr: 12,5:1
Kapacita palivové nádrže: 19 litrů
Převodovka: 6-ti stupňová
Pohon: Řetězem
Výkon: 26 kW / 9500 rpm
Točivý moment: 30 Nm / 7500 rpm
Kola
Zadní pneu: 160/60R17
Kolo přední: 3.5×17
Kolo zadní: 5.0×17
Přední pneu: 110/70R17
Rozměry
Délka: 2090 mm
Šířka: 850 mm
Výška: 1390 mm
Výška sedadla: 850 mm
Rozvor: 1400 mm
Hmotnost při prázdné nádrži: 155 kg
Brzdy
Brzdový systém: BOSCH 9.1M ABS systém

Rok výroby 2007, najeto 29.000 km, pneu 90%, velice udržovaný s pravidelným servisem, ve vybornem stavu.
Pridam i helmu a hadry.
Model Triumph Speed Triple
Rok 2007
Kategorie Naháč
MOTOR A PŘEVODOVKA
Zdvihový objem 1050 ccm
Typ motoru Řadový tříválec, čtyřtaktní
Výkon 132 k (96,4 kW) při 9250 ot/min
Kompresní poměr 12,0:1
Vrtání x zdvih 79,0 x 71,4 mm
Řízení paliva / rozvod DOHC
Chlazení Kapalina
Převodovka 6-rychlostní
Primární převod, sekundární převod Řetěz
Palivový systém Vstřikování. Vícebodové sekvenční vstřikování
Spojka Mokrá. Vícelamelová
Zapalování Digitální - indukční typ - prostřednictvím elektronického systému řízení motoru
Točivý moment 105 Nm při 7550 ot/min
PODVOZEK, PÉROVÁNÍ A KOLA
Přední pneu 120/70-ZR17
Zadní pneu 180/55-ZR17
Přední brzdy Dvoukotoučové
Zadní brzdy Jednokotoučová
Rám Tubular. vyrobeny z hliníkové slitiny obvod
Zadní pérování Teleskopický tlumič s nastavitelným předpětím. komprese a odskoku tlumení
Úhel předních vidlí 23,5°
Přední pérování 43mm USD vidlice s dvěma pružin a nastavitelným předpětím. odskoku a komprese tlumení
Průměr předních brzd 320 mm
Průměr zadních brzd 220 mm
MÍRY A OBJEMY
Objem nádrže 17,78 l
Suchá hmotnost 188,7 kg
Poměr hmotnosti/výkonu 0,6996 k/kg
Celková výška 1 250 mm
Celková délka 2 115 mm
Celková šířka 780 mm
Rozvor 1 429 mm
Výška sedla 815 mm

Nový motocykl skladem-ihned k odběru.Po dohodě možný dovoz po ČR.
MOTOR
Emisní norma Euro V
Chlazení Kapalinou
Zdvihový objem 124,2 cm3
Zapalování CDI
Způsob startování Nožní/elektrické
Vrtání a zdvih 58 x 47 mm
Kompresní poměr 12,8:01
Max. výkon (kW) 11 kW při 10.500 ot./min
Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min
Palivový systém MARELLI EFI
Převodovka 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola Řetěz
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední zavěšení Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 195 mm, průměr 41 mm
Zadní zavěšení Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 150 mm
BRZDY
Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm
Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm
Kombinovaný brzdový systém Ano
KOLA A PNEUMATIKY
Přední pneumatika 90/90-21
Zadní pneumatika 130/80-17
ROZMĚRY
Délka 2195 mm
Šířka 793 mm
Světlá výška 200 mm
Rozvor kol 1451 mm
Výška sedla 850 mm
Hmotnost bez náplní 117 kg
Kapacita palivové nádrže 11,2 l
Detailní test na webu Jednoustopou.

Moderní design s jednoduchým přístupem ke konstrukci motocyklu přinášejí 650NK. To, co funguje od počátku stavby motocyklů, 2 kola, řídítka, motor a sedlo, poskytují stále stejné emoce a pocity, jako už desítky let. Svoboda, volnost, odmítání zařadit se s davem, rebelství. Když se základní přístup zkombinuje s aktuálním designem a aktuálně populární konektivitou, vznikne moderní motocykl, který poskytuje čisté jízdní zážitky.
Motor: Řadový dvouválec, kapalinou chlazený
4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 649 ccm
Vrtání / zdvih: 83 x 60 mm
Kompresní poměr: 11,3 : 1
Výkon: 41,5 kW / 8 250 ot./min.
33 kW A2
Kroutící moment: 54,4 Nm / 7 000 ot./min.
50 Nm A2
Převodovka: manuální, 6 rychlostí
Délka: 2 114 mm
Šířka: 750 mm
Výška: 1 100 mm
Výška sedla: 780 mm
Světlá výška: 150 mm
Pohotovostní hmotnost: 206 kg
Odpružení: Přední KYB, zadní KYB „monoshock“
Brzdy: J. Juan, přední dvojitý kotouč: 300 mm,
zadní kotouč: 240 mm
Pneumatiky: Přední 120/70 R17
Zadní 160/60 R17
Palivová nádrž: 17 l

Keeway RKF 125i
Objem:125 ccm
Vyrobeno:2022
Najeto:1 km
Výkon:9.4 kW
Původ:ČR
Odpočet DPH: ANO
skladem modrá, červená
PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA
Kupte si motorku teď a užívejte si PRODLOUŽENÉ ZÁRUKY
Pokud si zakoupíte stroj do konce roku 2022 (nebo do vyprodání zásob), bude mít vaše motorka prodlouženou záruku až do 03/2026.
Nový naháč Keeway RKF 125 ccm určitě zaujme svým moderním vzhledem. RKF je elegantní, mimořádně dynamický a inteligentní motocykl, který oceníte především v zatáčkách. Nový jednoválcový, čtyřtaktní, kapalinou chlazený motor o objemu 125 ccm nabízí maximální výkon 9 kW při 9500 ot./min. a točivý moment 10 Nm při 7500 ot./min. Díky spolupráci s legendárním italským výrobcem Benelli těží RKF z výhod nejnovější technologie BMT motoru, který disponuje čtyřmi ventily a vícenásobným zapalováním. Smícháním paliva a vzduchu ve vyšším než teoretickém poměru (14,7: 1) je zajištěna nižší spotřeba paliva, aniž by přitom docházelo ke ztrátě výkonu. Příliš chudou směs paliva a vzduchu však není snadné zapálit. Platforma BMT využívá vyšší kompresní poměr, přičemž teplota směsi vzroste a snadněji se zapálí, jakmile píst dosáhne horní úvratě. Díky tomu je zajištěn lepší poměr cena-výkon! Platforma BMT se využívá především ve vysokootáčkových motorech s velkým výkonem a jsou jí vybaveny špičkové sportovní modely Benelli. V současné době se začíná uplatňovat i v motocyklových motorech s malým objemem pod 250 cm3 a postupně se bude rozšiřovat i na motory malých zdvihových objemů užívaných ve skútrech a mopedech. Stroj je standardně vybaven vidlicemi USD, které poskytují komfort srovnatelný většími supersportovními motocykly.
Popis:
Motor: Jednoválec 4taktní se 4 ventily
Obsah: 125 ccm
Výkon: 9,4 kW / 9 500 rpm
Chlazení: Kapalinou
Převodovka: 6 stupňová
Startování: Elektrické
Odpružení: Teleskopické / centrální tlumič s regulací tvrdosti
Brzdy: Kotoučová 260 mm / kotoučová 220 mm
Pneu: 100/80-17
Hmotnost: 147 kg
Objem nádrže: 10 litrů
cena BLACK FRIDAY - 61.975,20 + DPH 21% - 74.999,– Kč

Prodám Honda VTR 1000F Fire Storm,r.v.1997,najeto 64000 Km ve výborné kondici,stále udržovaná po repasi předních
tlumičů,brzd,seřízení karburace,rozvodů,problém napínáků (u VTR obecně) vyřešen montáží manuálních,které jsem
nechal udělat,řetězovka 60 %,pneu 80%,kompresní tlaky vynikající,baterie nová v srpnu,lak je dobrý,dělaný doma,cena
48000,-Kč,nájezd Km možno ověřit na internetu a sedí,koupeno v ČR.Kdo koupí neprohloupí - dobrá,spolehlivá a rychlá
sportovní motorka dvouválec.

Nový mtc, cestovní enduro v plné výbavě kromě kufrů.
Možnost dopravy stroje, 5Kč/km.
Motor čtyřdobý - chlazený kapalinou
Počet válců 2 Vrtání x zdvih (mm)67 x 66,8Zdvihovýobjem(cm3) 471
Kompresní poměr 10,7:1
Maximální výkon (kW/ot. x min-1)32,5 / 8500
Maximální kroutící moment (Nm/ot x min-1)40,5 / 6500
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6 rychlostí
Rozvor (mm)1479Výška sedla (mm)820
Objem nádrže (l)20Rezerva (l)2
Kola přední (“)2,50x19“Kola zadní (“)4,25x17“
Pneu přední (“)110/80-19“
Pneu zadní (“)150/70-17“
Odpružení přední (mm)195
Odpružení zadní (mm)85Brzda přední (mm)2x 298
Brzda zadní (mm)240
Pohotovostní hmotnost (kg)206
Maximální rychlost (km/h)150

Rok výroby 2007, najeto 42650 km, pneu 90%, velice udržovaný s pravidelným servisem, ve vybornem stavu.
Model Triumph Speed Triple
Rok 2007
Kategorie Naháč
MOTOR A PŘEVODOVKA
Zdvihový objem 1050 ccm
Typ motoru Řadový tříválec, čtyřtaktní
Výkon 132 k (96,4 kW) při 9250 ot/min
Kompresní poměr 12,0:1
Vrtání x zdvih 79,0 x 71,4 mm
Řízení paliva / rozvod DOHC
Chlazení Kapalina
Převodovka 6-rychlostní
Primární převod, sekundární převod Řetěz
Palivový systém Vstřikování. Vícebodové sekvenční vstřikování
Spojka Mokrá. Vícelamelová
Zapalování Digitální - indukční typ - prostřednictvím elektronického systému řízení motoru
Točivý moment 105 Nm při 7550 ot/min
PODVOZEK, PÉROVÁNÍ A KOLA
Přední pneu 120/70-ZR17
Zadní pneu 180/55-ZR17
Přední brzdy Dvoukotoučové
Zadní brzdy Jednokotoučová
Rám Tubular. vyrobeny z hliníkové slitiny obvod
Zadní pérování Teleskopický tlumič s nastavitelným předpětím. komprese a odskoku tlumení
Úhel předních vidlí 23,5°
Přední pérování 43mm USD vidlice s dvěma pružin a nastavitelným předpětím. odskoku a komprese tlumení
Průměr předních brzd 320 mm
Průměr zadních brzd 220 mm
MÍRY A OBJEMY
Objem nádrže 17,78 l
Suchá hmotnost 188,7 kg
Poměr hmotnosti/výkonu 0,6996 k/kg
Celková výška 1 250 mm
Celková délka 2 115 mm
Celková šířka 780 mm
Rozvor 1 429 mm
Výška sedla 815 mm

Royal Enfield HNTR 350 Rebel Red ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 350 ccm
Výkon: 15 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 120 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
motocykl skladem, k okamžitému odběru !!!
Všechny intenzivní aspekty étosu Pure Motorcycling úhledně zabalené do nového, stylového a zábavného stroje.
Živost i odolnost
V srdci bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má HNTR 350 ten správný výkon.
Nová geometrie pro novou geografii.
Ergonomie, přepracovaný úhel řízení a nízké těžiště navržené v souladu s filozofií "řidič na prvním místě" tak, aby vám umožnily bez námahy manévrovat ulicemi těch nejúžasnějších městských částí světa.
Kombinace digitálního a analogového panelu
Výkřik směrem k analogové éře, a přitom dokonale synchronizovaný pro moderní denní jízdu. HNTR je vybavený tachoměrem v retro stylu spolu s digitálním LCD displejem, který vám řekne vše, co potřebujete vědět, a je kompatibilní s navigačním systémem Royal Enfield Tripper.
Maximum motocyklu na centimetr čtvereční
Kratší rozvor, menší váha a sevřenější geometrie, robustní rám Hunteru vybavený sadou super ovladatelných 17” kol, módní estetika v retro stylu a motor s objemem 350 ccm jako extra sval do každé tlačenice.
Litá kola s bezdušovými pneumatikami
HNTR 350 je jediný vyráběný model Royal Enfield, který používá super ovladatelné 17” přední a zadní pneumatiky a nápadná litá kola. S bezdušovými pneumatikami můžete jet bez přerušení tak dlouho, jak chcete, bez strachu z píchnutí.
Analogové spínací ovladače
Retrem inspirované ovladače otočného spínače u Hunteru umožňují praktické zapínání a vypínání hmatem, které vás určitě probere.
Intuitivní ergonomie
Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci v dopravním provozu typu stop-and-go
Dvoukanálový ABS
Protiblokovací brzdový systém s předními 300mm a zadními 270mm kotouči, projektovaný pro nepředvídatelné situace v městském prostředí, vás bezpečně zastaví i na nejkratší vzdálenosti a zajistí vám plnou kontrolu.
Nabíjení na cestách
Najdete zde port USB, takže vaše zařízení jsou online i během vašeho lovu.
Rám-Dvojitý páteřový rám se spodní trubkou
Hmotnost v provozním stavu (kg.) 195
Rozvor (mm) 1390
Výška sedáku (mm) 790
Světlá výška (mm) 170
Délka x šířka x výška (mm) 2145 x 785 x 1090
Motor-Počet válců 1
Vrtání x zdvih (mm) 72 x 85,8
Chladící systém Chlazení vzduchem a olejem
Objem (cc) 349,34
Vstřikovací systém Řízená ECU
Ventily na válec 2
Kompresní poměr 9.5: 1
Maximální výkon 14,87 kW při 6100 ot./min
Ma

Royal Enfield HNTR 350 Rebel Black ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 350 ccm
Výkon: 15 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 120 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
motocykl skladem, k okamžitému odběru!!!
Všechny intenzivní aspekty étosu Pure Motorcycling úhledně zabalené do nového, stylového a zábavného stroje.
Živost i odolnost
V srdci bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má HNTR 350 ten správný výkon.
Nová geometrie pro novou geografii.
Ergonomie, přepracovaný úhel řízení a nízké těžiště navržené v souladu s filozofií "řidič na prvním místě" tak, aby vám umožnily bez námahy manévrovat ulicemi těch nejúžasnějších městských částí světa.
Kombinace digitálního a analogového panelu
Výkřik směrem k analogové éře, a přitom dokonale synchronizovaný pro moderní denní jízdu. HNTR je vybavený tachoměrem v retro stylu spolu s digitálním LCD displejem, který vám řekne vše, co potřebujete vědět, a je kompatibilní s navigačním systémem Royal Enfield Tripper.
Maximum motocyklu na centimetr čtvereční
Kratší rozvor, menší váha a sevřenější geometrie, robustní rám Hunteru vybavený sadou super ovladatelných 17” kol, módní estetika v retro stylu a motor s objemem 350 ccm jako extra sval do každé tlačenice.
Litá kola s bezdušovými pneumatikami
HNTR 350 je jediný vyráběný model Royal Enfield, který používá super ovladatelné 17” přední a zadní pneumatiky a nápadná litá kola. S bezdušovými pneumatikami můžete jet bez přerušení tak dlouho, jak chcete, bez strachu z píchnutí.
Analogové spínací ovladače
Retrem inspirované ovladače otočného spínače u Hunteru umožňují praktické zapínání a vypínání hmatem, které vás určitě probere.
Intuitivní ergonomie
Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci v dopravním provozu typu stop-and-go
Dvoukanálový ABS
Protiblokovací brzdový systém s předními 300mm a zadními 270mm kotouči, projektovaný pro nepředvídatelné situace v městském prostředí, vás bezpečně zastaví i na nejkratší vzdálenosti a zajistí vám plnou kontrolu.
Nabíjení na cestách
Najdete zde port USB, takže vaše zařízení jsou online i během vašeho lovu.
Rám-Dvojitý páteřový rám se spodní trubkou
Hmotnost v provozním stavu (kg.) 195
Rozvor (mm) 1390
Výška sedáku (mm) 790
Světlá výška (mm) 170
Délka x šířka x výška (mm) 2145 x 785 x 1090
Motor-Počet válců 1
Vrtání x zdvih (mm) 72 x 85,8
Chladící systém Chlazení vzduchem a olejem
Objem (cc) 349,34
Vstřikovací systém Řízená ECU
Ventily na válec 2
Kompresní poměr 9.5: 1
Maximální výkon 14,87 kW při 6100 ot./min
M