kompresní obal na spacák - strana 46
Počet nalezených inzerátů KOMPRESNÍ OBAL NA SPACÁK: 1000 - strana 46

Nové nepoužité špičkové italské lyžařské ponožky UYN. Různý design(v barvách národních týmů USA, Norsko, Itálie) Velikosti:39-41 Nor., 45-47 USA, Ital., Slovinsko.
Vše Unisex. Jemně kompresní, perfektně sednou v uvedených velikostních škálách. Nejen pro sjezdaře , ale i pro skialpinismus a běh na lyžích . Perfektně sedí na noze, neshrnují se. Osobně vyzkoušeno. Super cena 520Kč.( PC 990Kč)

Nůžky jsou jako nové,použité max 3x,záruka 12.měsíců,doklad o koupi samozřejmostí.
Benzínové zahradní nůžky STIHL HS 56 C-E
Velice lehké nůžky na živé ploty se systéme ErgoStart (E) a systémem zjednodušeného startu motoru.
Antivibrační systém, systém filtrace vzduchu s dlouhou životností, motor 2-MIX, beznářaďovým uzávěrem paliva a oboustranně ostřené nože.
Ideální benzínové nůžky pro komunální a profesionální nasazení.
BALENÍ OBSAHUJE:
HS 56 C-E
Kryt lišty
Technická data Hodnota
Řezná délka cm 60
Zdvihový objem cm³ 21,4
Výkon kW 0,65
Hmotnost kg 1) 4,5
Hodnota akustického tlaku dB(A) 2) 95
Hladina akustického výkonu dB(A) 2) 107
Hodnota vibrací vpravo m/s² 3) 5,5
Hodnota vibrací vlevo m/s² 3) 4,7
Celková délka cm 104
Rozteč zubů mm 34
Objem palivové nádrže l 0,28 1) bez paliva 2) K-Faktor podle RL 2006/42/EG = 2,5 dB(A) 3) K-Faktor podle RL 2006/42/EG = 2 m/s²
Sériová výbava
Antivibrační systém
Pryžové tlumiče snižují přenos chvění z motoru a řezného nástroje. Rukojeť má tak mimořádně nízké vibrace. Práce se strojem je tak komfortní a pohodlná.
ErgoStart
Jednodušší startování stroje, díky systému ErgoStart. Mezi cívkou startovacího zařízení s lankem a klikovou hřídelí je umístěna přídavná spirálová pružina, které se natahuje proti kompresnímu tlaku na pístu. Pokud je síla pružiny větší než kompresní tlak, kliková hřídel se protočí a motor obratem naskočí. Uživatel tak startuje stroj pohodlně a rychle.
Dlouhodobý filtrační systém
Garantuje dlouhé servisní intervaly vzduchového filtru a výborně chrání motor. Motor 2-MIX
Ekonomický motor STIHL 2-MIX s technologií kanálů 1v4 má vysoký točivý moment v širokém rozsahu otáček. Stroj tak ušetří až 20% paliva ve srovnání s konvenčním dvoutaktním motorem STIHL bez této technologie. Zároveň se sníží emise zplodin až o 50%. Oboustranný řezný nůž Zahradní nůžky STIHL s oboustranným nožem stříhají dokonale ve svislé i vodorovné poloze. Díky použití obou stran nožů umožňují efektivní střihání v rozích.
Oboustranně ostřený nůž
Řezný nůž je oboustranně naostřen. Speciální geometrie nože tak zajišťuje vysoký řezný výkon.
Závěsné oko v rukojeti
Za praktické závěsné oko se dají zahradní nůžky zavěsit na zeď.
Elektronické zapalování
Plně zakrytované elektronické zapalování zajistí spolehlivé starty a bezporuchový chod motoru. Zapalování pomáhá k lepšímu spalování paliva a nižším splodinám.
Ruční palivové čerpadlo
Komfortnější a rychlejší studený start díky ručnímu palivovému čerpadlu. Nižší počet startovacích zátahů až o 40%.
Jednopáčkové ovládání
Bezpečné ovládání stroje, díky jediné ovládací páčce pro všechny režimy startů. Pravá ruka tak stále bezpečně zůstává na rukojeti.
Vodící ochranný doraz

Prodám nový průmyslový kompresor WALTER VGK 420-2,2/90AP na 380V. nové 2 roky záruka. Provozní tlak 10 bar.
Kompresor je osazen značkovými komponenty - tlakový spínač Condor, ventil ingersoll rand, nádoba Air-comp Italy apod..
Původní cena 25.565,- nyní 18.000,-
technické údaje:
Objem tlakové nádoby (litry): 90
Písty/kompresní stupně: 2/1
Sání (l/min): 420
Výtlak (l/min): 340
Provozní tlak (bar): 10
Příkon (kW): 2,2
Napájení (V): 400
Hmotnost (kg): 90
Rozměry (mm) (d x š x v): 630 x 540 x 1240

Rok výroby: 2022
Obsah: 397ccm
Výkon: 20kW
Stav tachometru: Nové
Skladem
Motocykly JAWA 350 jsou naší tradiční objemovou kategorií. Proto se snažíme v tomto směru udržovat jednotné standardy, na které jsou naši věrní zákazníci u této kategorie zvyklí. Modelovou řadu klasické třistapadesátky nyní nabízíme ve dvoudobé i čtyřdobé verzi.
Čtyřdobé:
Motocykly JAWA 350 OHC splňují platné normy EURO V. Tato norma neklade pouze vyšší nároky na emisní limity, ale také na bezpečnost provozu. Nové modely JAWA 350 OHC jsou tedy vybaveny brzdovým asistentem ABS, což je u motocyklů JAWA poprvé v historii. Nižší stavba motocyklu nabízí lepší manipulovatelnost a užití i pro jezdce nižšího vzrůstu. Radost z jízdy Vám jistě umocní i spotřeba, pohybující se lehce přes tři litry benzínu na 100 km.
JAWA 350 OHC – design vychází z motocyklu JAWA 350, typ 634, který byl sériově vyráběn v 70. a 80. letech minulého století, genetické prvky jako je například výfuk tvarově navazuje na řadu čtyřdobých motocyklů např. JAWA 500 OHC.
JAWA 350 OHC Sport – Po úspěšném uvedení modelu JAWA 350 OHC Scrambler na trh bylo jednoznačné pokračovat v tomto stylu motocyklu i nadále. Přechod na novou homologační normu EURO V si vyžádal drobné technické změny, ale z hlediska celkového pojetí motocyklu se jednalo skutečně o minimu změn. Ono minimum bez pochyb přispívá ke zlepšení jízdních vlastností tohoto oblíbeného modelu. Jedná se především o úpravu zadní vidlice, zadní kotoučové brzdy, nově použitého olejového chladiče a led předního světla. Shodně se svým předchůdcem má i design modelu JAWA 350 OHC Sport navázat na bohaté úspěchy motocyklů značky JAWA v motocyklových soutěžích. Dominantou a tradičním prvkem je klasický kapkovitý tvar nádrže. Po technické stránce je tento model identický s modelem JAWA 350 OHC.
Technická data
Provedení JAWA 350 OHC
Motor čtyřdobý – chlazený vzduch + olej
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 85 x 70mm
Zdvihový objem 397ccm
Kompresní poměr 8,8:1
Maximální výkon 20kW/ 6500/ot min-1
Maximální krouticí moment 31nM / 5000/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 5st
Rozvor 1420mm
Výška sedla 760mm
Objem nádrže 12,5l
Rezerva 2l
Kola přední 1,85 x 19"
Kola zadní 3,00 x 18"
Pneu přední 100/90-19
Pneu zadní 130/70-18
Odpružení přední 120mm
Odpružení zadní 70mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 276mm
Brzda zadní Kotoučová 240mm
Hmotnost bez náplní 160kg
Maximální rychlost 115km/h

Rok výroby: 2022
Obsah: 294ccm
Výkon: 17kW
Stav tachometru: Nové
Motocykl skladem
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Zdroj:
Technická data
Provedení JAWA 300 CL
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 76 x 65mm
Zdvihový objem 294,72ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1
Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1370mm
Výška sedla 765mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,15 x 18"
Kola zadní 2,50 x 17"
Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P
Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 100mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm
Brzda zadní Bubnová 153mm
Hmotnost bez náplní 182kg
Maximální rychlost 125km/h

Rok výroby: 2022
Obsah: 294ccm
Výkon: 17kW
Stav tachometru: Nové
Motocykl skladem
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Zdroj:
Technická data
Provedení JAWA 300 CL
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 76 x 65mm
Zdvihový objem 294,72ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1
Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1370mm
Výška sedla 765mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,15 x 18"
Kola zadní 2,50 x 17"
Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P
Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 100mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm
Brzda zadní Bubnová 153mm
Hmotnost bez náplní 182kg
Maximální rychlost 125km/h

Specifikace:
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 449,5 ccm
Vrtání / zdvih: 72 x 55,2 mm
Kompresní poměr: 11,5: 1
Výkon: 34,5 kW / 10 000 ot./min.
Kroutící moment: 39,3 Nm / 7 750 ot./min.
Hmotnost: 168 kg
Rozměry:
Délka: 1 990 mm
Šířka: 735 mm
Výška: 1 130 mm
Výška sedla: 795 mm
Světlá výška: 140 mm
Pohotovostní hmotnost: 168 kg
Odpružení: Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy: Přední Brembo M40, kotouč? 320 mm, zadní? 220 mm.
Pneumatiky: Přední 110/70 R17, Zadní 150/60 R17
Palivová nádrž: 14 l
Motor:
Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.
5? TFT displej:
Přehledné zobrazení jízdních údajů na barevném displeji 5? neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou.
U sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení.
Aerodynamika:
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR.
200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje.
Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
LED světla:
Tak jako na jiných motocyklech cfmoto, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem.
Ovladatelnost:
Při konstrukci 450SR byl jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců.
Civilně uživatelský:
I přes důraz na technické detaily a výrazně sportovní zaměření, dokáže 450SR fungovat jako každodenní společník.
Pohodlné sedlo s pozicí stupaček a výškou a umístěním řídítek dokazují, že může existovat kompromis mezi sportovním a civilním světem.
Známá jistota:
Brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet.
Na vrcholu:
Zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.

Zdravím,prodám motorku Benelli BN 125
Zakladní cena za novou motorku :79.990 Kč
Cena motorky je pravě je : 68000 Kč
Motorka je používaná jen 5 měsícú +
k motorce mám všechny technické doklady
Technická platí do roku 2025
Záruka k motorce taky.
Technické specifikace zde :
Typ motoru: Vzduchem a olejem chlazený, čtyřdobý, jednoválec, čtyřventil
Vrtání x zdvih: 54 x 54,5 mm
Zdvihový objem: 125 cm³
Kompresní poměr: 9,8 :1
Max. výkon: 8,2 kW (11,1 Cv) @ 9500 ot./min
Max. kroutící moment: 10 Nm (1,0 kgm) @ 7000 ot.min
Spouštění motoru: elektrické
Převodovka: 5-ti stupňová
Sekundární převod: řetězem
Rozměry (D x Š x V): 2050 x 810 x 1065
Rozvor: 1360
Výška sedla: 780
Objem nádrže: 13,5l
Pneumatiky - přední: 110/80-17
Pneumatiky - zadní: 130/70 - 17
Odpružení - přední: 35 mm teleskopická vidlice, Upside - down
Odpružení - zadní: kyvná vidlice
Brzdy - přední: 260 mm kotoučová
Brzdy - zadní: 240 mm kotoučová
Pohotovostní hmotnost: 142 kg

Rok výroby: 2022
Obsah: 334ccm
Výkon: 22,5kW
Stav tachometru: Nové
Skladem
Mezi modelové historické mezníky naší značky je tučným písmem zapsán jednoznačně i motocykl, lidově nazývaný jako Pérák, který byl sériově vyráběn po 2. světové válce.
Typicky se svažující zadní pasáž motocyklu, kompaktní konstrukce motocyklu jako celku, ladné, oku lahodící linie, stylové jednosedlové provedení a samozřejmě kapkovitá nádrž s logem, které dobylo svět. Toto vše spojuje historického a soudobého Péráka.
Nový model JAWA 350 CL Pérák je samozřejmě technicky podstatně zdatnější. Samozřejmostí je plnění aktuálně platné normy EURO 5, a to díky kapalinou chlazenému, čtyřdobému jednoválci s rozvodem DOHC o objemu 334 ccm, s výkonem 22,54 kW. Výkon motoru je sice ve srovnání se starším sourozencem, JAWA 300 CL, výrazně vyšší, ale není u tohoto motocyklu využit pro dosažení vyšší maximální rychlosti, nýbrž k podstatně lepšímu zátahu motoru a tedy pro dosažení vyšší aktivní bezpečnosti. O tlumení se v zadní pasáži stará centrální pružící jednotka. Přední kotoučová brzda BYBRE je u tohoto modelu doplněna i zadní kotoučovou brzdou.
Motocykl JAWA 350 CL Pérák je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společností Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Technická data
Provedení JAWA 350 CL Pérák
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 81 x 65mm
Zdvihový objem 334ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 22,5kW/ 7500/ot min-1
Maximální krouticí moment 32,7 / 5500Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1485mm
Výška sedla 750mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,5 x 18"
Kola zadní 4,25 x 17"
Pneu přední 100/90-18 M/C; 56H
Pneu zadní 140/70-17 M/C; 66H
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 83mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 185mm
Brzda zadní Bubnová 125mm
Hmotnost bez náplní 185kg
Maximální rychlost 125km/h

Rok výroby: 2022
Obsah: 294ccm
Výkon: 17kW
Stav tachometru: Nové
Limitovaná edice: 28/105ks
Motocykl skladem
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Zdroj:
Technická data
Provedení JAWA 300 CL
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 76 x 65mm
Zdvihový objem 294,72ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1
Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1370mm
Výška sedla 765mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,15 x 18"
Kola zadní 2,50 x 17"
Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P
Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 100mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm
Brzda zadní Bubnová 153mm
Hmotnost bez náplní 182kg
Maximální rychlost 125km/h

Prodám modelářský detonační motorek JENA 1cm3, země původu NDR. Funkční. Včetně příslušenství. Dlouho nepoužíván. Nechá se protočit. Před použitím vyčistit od ricinového oleje. Hlavně kompresní protipíst.

Detailní popis produktu
Pitbike YCF jsou to nejlepší co na trhu s pitbike můžete pořídit a proto se vyplatí si za pořádnou kvalitu připlatit. YCF se vyrábí již přes 16 let a prodává se ve 30 zemích celého světa včetně USA. Máme širokou dealerskou síť prodejců a servisů kam můžete svůj pitbike odvézt a naši partneři se Vám o něho perfektně postarají. Už nebudete muset řešit každý den nesmyslné závady jako na většině čínských a nekvalitních motorek. YCF má navíc veškeré náhradní díly a poskytuje záruku 2 roky což z něho dělá plnohodnotnou značku motocyklu.
Typ motoru vzduchem chlazený, čtyřdobý, dvouventilový, jednoválec
Vrtání x zdvih 56 x 57 mm
Zdvihový objem 146 cc
Kompresní poměr 9,8: 1
Maximální výkon 9kW
Spouštění motoru nožní, startovací páka se zesíleným kloubem
Převodovka manuální, řazení řadící pákou se spojkovou páčkou 4 (N-1-2-3-4)
Sekundární převod řetěz 420 se spojkou, kolečko 15zubů, rozeta 45zubů
Rozměry (DxŠxV) 1875 x 780 x 1130 mm
Rozvor 1300 mm
Výška sedla 880 mm
Světlá výška 315 mm
Objem nádrže 5,8L
Pneumatiky - přední 70/100-17" Knobby
Pneumatiky - zadní 90/100-14" Knobby
Kolo - přední 1,6x17" palců, černý ocelový ráfek, nerezové, zesílené dráty, hliníkový střed
Kolo - zadní 1,85x14" palců, černý ocelový ráfek, nerezové, zesílené dráty, hliníkový střed
Nosnost 80 kg (doporučená výrobcem, skutečně uveze více, ale bez záruky za tlumiče)
Řidítka ocelová 22mm s hrazdou a molitanovým polstrem
zadní kyvná vidlice ocelová jednoramenná
Odpružení - přední USD vidlice 785mm
Odpružení - zadní centrální tlumič s nastavitelným předpětím pružiny, nastavitelný útlum a odskok, délka tlumiče 355mm
Brzdy - přední 220 mm brzdový kotouč, dvoupístkový třmen
Brzdy - zadní 200 mm brzdový kotouč, jednopístkový třmen
Hmotnost 81 kg
Typ paliva Natural 95, VERVA 100
Rám kolébkový, trubkový z vysoce pevnostní ocel

Na prodej nový krosový model UM DSR EX 125.
Technické parametry:
MOTOR
Emisní norma: Euro IV
Chlazení: Kapalinou
Zdvihový objem: 124,2 cm3
Zapalování: CDI
Způsob startování: Nožní/elektrické
Vrtání a zdvih: 58 x 47 mm
Kompresní poměr: 12,8:01
Max. výkon (kW): 11 kW při 10.500 ot./min
Maximální kroutící moment: (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min
Palivový systém: MARELLI EFI
Převodovka: 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola: Řetěz
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední zavěšení: Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 245 mm, průměr 41 mm
Zadní zavěšení: Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 225 mm
BRZDY
Přední brzda: Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm
Zadní brzda: Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm
Kombinovaný brzdový systém: Ano
KOLA A PNEUMATIKY
Přední pneumatika: 90/90-21
Zadní pneumatika: 120/80-18
ROZMĚRY
Délka: 2140 mm
Šířka: 825 mm
Světlá výška: 300 mm
Rozvor kol: 1425 mm
Výška sedla: 910 mm
Hmotnost bez náplní: 124 kg
Kapacita palivové nádrže 6,3 l

Na prodej nový motocykl UM DSR Adventure TT 125.
Emisní norma Euro V
Chlazení Kapalinou
Zdvihový objem 124,2 cm3
Zapalování CDI
Způsob startování Nožní/elektrické
Vrtání a zdvih 58 x 47 mm
Kompresní poměr 12,8: 01
Max. výkon (kW) 11 kW při 10.500 ot./min
Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min
Palivový systém MARELLI EFI
Převodovka 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola Řetěz
Přední zavěšení Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 195 mm, průměr 41 mm
Zadní zavěšení Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 150 mm
Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm
Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm
Kombinovaný brzdový systém Ano
Přední pneumatika 90/90-21
Zadní pneumatika 130/80-17
Délka 2195 mm
Šířka 793 mm
Světlá výška 200 mm
Rozvor kol 1451 mm
Výška sedla 850 mm
Hmotnost bez náplní 117 kg
Kapacita palivové nádrže 11,2 l

Nízké sedlo, nostalgické linie a široce posazená řidítka toho stroje byly inspirovány historickými vojenskými motocykly americké armády, které byly určeny pro dlouhé jízdy. Motocykl Commando má objemnou palivovou nádrž s integrovanými přístroji, které neruší vzhled řidítek, a široké kovové blatníky do náročných jízdních podmínek.
Přední brzda s radiálně uchyceným dvoupístkovým plovoucím třmenem a robustním 280 mm kotoučem zajišťuje precizní a bezpečné brždění na každém povrchu. Motocykl Renegade Commando je vybaven nejlepší technologií pro zajištění vaší bezpečné jízdy: oválná zrcátka, která eliminují mrtvý úhel, systém proti ztrátě tlaku v pneumatikách Anti-Flat System. A tak se pohodlně usaďte do sedla a vychutnejte si jízdu, my na vás dáváme pozor.
Technické parametry:
Typ motoru: Jednoválec, DOHC
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 292 ccm
Vrtání x zdvih: 78 X 61 mm
Kompresní poměr: 11: 1
Kapacita palivové nádrže: 18 litrů
Převodovka: 6-ti stupňová
Pohon: Řetězem
Výkon: 22 kW / 8800r / min
Točivý moment: 25Nm / 0r / min
Kola
Zadní pneu: 130/70-17
Kolo přední: MT3.0×17
Kolo zadní: MT3.5×17
Přední pneu: 110/70-17
Rozměry
Délka: 2270 mm
Šířka: 840 mm
Výška sedadla: 850 mm
Rozvor: 1550 mm
Hmotnost při prázdné nádrži: 175 kg
Brzdy
Brzdový systém: 2 kanálový ABS

Nízko položené sedlo a široká řídítka inspirované klasickými americkými modely činí z Renegade Vegas pohodlný motocykl pro dlouhé cesty. Renegade Vegas má vzhled a jízdní vlastnosti klasického amerického cruiseru.
Duch Renegade Vegas má charakter, který přitahuje jezdce stejné povahy. Jsou to dobrodruzi, kteří stále cestují, inspirováni silou a spolehlivostí svého motocyklu.
Technické parametry:
Typ motoru: Jednoválec, DOHC
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 292 ccm
Vrtání x zdvih: 78 X 61 mm
Kompresní poměr: 11: 1
Kapacita palivové nádrže: 18 litrů
Převodovka: 6-ti stupňová
Pohon: Řetězem
Výkon: 22 kW / 8800r / min
Točivý moment: 25Nm / 0r / min
Kola
Zadní pneu: 130/70-17
Kolo přední: MT3.0×17
Kolo zadní: MT3.5×17
Přední pneu: 110/70-17
Rozměry
Délka: 2270 mm
Šířka: 840 mm
Výška sedadla: 850 mm
Rozvor: 1550 mm
Hmotnost při prázdné nádrži: 172 kg
Brzdy
Brzdový systém: 2 kanálový ABS

Prodám Ducati 1198 z roku 2009.Moto byla minulé léto dovezena ze Švýcarska najel jsem na ní cca 3000km.Teď nově dělané rozvody,olej v motoru plus filtr,baterie,svičky,vzduch filtr,nová pneu,nová spojka plus pružiny,Moto je ve skvělém stavu komplet po servise za 20 tisic vše doložím psaná na mou osobu.STK do 4 mesíc 26.Sednout a jezdit. Nájezd 45600km přidám stojan.INFORMACE
Model 1198
Výrobce Ducati
Rok 2009
Kategorie Supersport
MOTOR
Typ motoru vidlicový dvojvalec (4T)
Objem 1198.4 ccm
Max. výkon 170.00 k (125.00 kW) / 9750 ot.
Max. točivý moment 131.4 Nm / 8000 ot.
Kompresní poměr 12.7:1
Vrtání x Zdvih 106x67.9mm
Palivový systém vstrekovanie
Rozvod Desmodromický rozvod
Chlazení kvapalinové
POHON / PODVOZEK
Převodovka manuálna 6-stupňová
Sekunární pohon reťaz
Zdvih vpředu 127 mm
Zdvih vzadu 127 mm
Brzdy vpředu dvoj kotúčová radiálne monobloky
Průměr kotoučů vpředu 330 mm
Pneu vpředu 120/70-ZR17
Brzdy vzadu jednokotúčová
Průměr kotouče vzadu 245 mm
Pneu vzadu 190/55 ZR17
MÍRY A OBJEMY
Suchá hmotnost 171 kg
Výška sedla 820 mm
Objem nádrže 15.5 l
Rozvor 1430 mm

Přišel podzim a jako obvykle Betamotor představuje nový RR Racing My 2023, aby zahřál srdce fanoušků Endura! V souladu s tradicemi Beta přichází řada kol RR Racing kompletní se vším potřebným k přeměně enduro modelů toskánské značky na stroje připravené závodit v těch nejtěžších podmínkách a na nejkonkurenceschopnějších akcích. Hlavní novinkou dvoutaktních a čtyřtaktních modelů Racing My 2023 je zavedení zadního tlumiče Kayaba (KYB), speciálně vyrobeného japonskými experty na odpružení pro Enduro kola Betamotor. Těží z nejlepších materiálů a nejmodernějšího výzkumu provedeného společně s inženýry Beta, což umožňuje zásadní evoluční krok v odpružení motocyklu. Modelová řada Racing je zakončena novou grafikou Racing, která zvýrazňuje elegantní tvar nových krytů chladiče představených na RR před několika měsíci, a řadou různých součástí, jako jsou chrániče rukou.
RR 300 2Str: Ve srovnání s modely RR má nyní válec motoru o objemu 300 ccm upravenou geometrii výfuku a převodového kanálu a jinou hlavu válců v kombinaci s jinak kalibrovaným ventilem výkonu. Hlava válců, odlišná od standardní jak z hlediska upravené geometrie proudění, tak geometrie spalovací komory, zajišťuje vyšší kompresní poměr, což má za následek podstatné zvýšení výkonu. Pro lepší řízení zvýšeného výkonu motoru byl upraven také výkonový ventil, který změnil vnitřní pružinu a systém nastavení, aby byl zajištěn plný a snadno přístupný výkon v celém rozsahu otáček. Balíček doplňuje odlišné časování zapalování.

Použité krátce - jako nové.
Vhodná k použití po abdominoplastice, liposukci břicha a boků
Popis produktu
Kompresní prádlo je ukončeno pod prsy širokou elastickou gumou tak, aby nesjíždělo
Zapínání na zip je umístěno v přední části na břiše
Více informací
Comfort zapínání
RIB materiál
Zdravotnický prostředek tř. 1