inzerce, prodej, prodám, bazar

kompresní obal na spacák - strana 46

Počet nalezených inzerátů KOMPRESNÍ OBAL NA SPACÁK: 1000 - strana 46

Ponožky UYN
Nové nepoužité špičkové italské lyžařské ponožky UYN. Různý design(v barvách národních týmů USA, Norsko, Itálie) Velikosti:39-41 Nor., 45-47 USA, Ital., Slovinsko. Vše Unisex. Jemně kompresní, perfektně sednou v uvedených velikostních škálách. Nejen pro sjezdaře , ale i pro skialpinismus a běh na lyžích . Perfektně sedí na noze, neshrnují se. Osobně vyzkoušeno. Super cena 520Kč.( PC 990Kč)
Plotostřih Stihl HS 56 C-E ZÁRUKA 12.měsíců
Nůžky jsou jako nové,použité max 3x,záruka 12.měsíců,doklad o koupi samozřejmostí. Benzínové zahradní nůžky STIHL HS 56 C-E Velice lehké nůžky na živé ploty se systéme ErgoStart (E) a systémem zjednodušeného startu motoru. Antivibrační systém, systém filtrace vzduchu s dlouhou životností, motor 2-MIX, beznářaďovým uzávěrem paliva a oboustranně ostřené nože. Ideální benzínové nůžky pro komunální a profesionální nasazení. BALENÍ OBSAHUJE: HS 56 C-E Kryt lišty Technická data Hodnota Řezná délka cm 60 Zdvihový objem cm³ 21,4 Výkon kW 0,65 Hmotnost kg 1) 4,5 Hodnota akustického tlaku dB(A) 2) 95 Hladina akustického výkonu dB(A) 2) 107 Hodnota vibrací vpravo m/s² 3) 5,5 Hodnota vibrací vlevo m/s² 3) 4,7 Celková délka cm 104 Rozteč zubů mm 34 Objem palivové nádrže l 0,28 1) bez paliva 2) K-Faktor podle RL 2006/42/EG = 2,5 dB(A) 3) K-Faktor podle RL 2006/42/EG = 2 m/s² Sériová výbava Antivibrační systém Pryžové tlumiče snižují přenos chvění z motoru a řezného nástroje. Rukojeť má tak mimořádně nízké vibrace. Práce se strojem je tak komfortní a pohodlná. ErgoStart Jednodušší startování stroje, díky systému ErgoStart. Mezi cívkou startovacího zařízení s lankem a klikovou hřídelí je umístěna přídavná spirálová pružina, které se natahuje proti kompresnímu tlaku na pístu. Pokud je síla pružiny větší než kompresní tlak, kliková hřídel se protočí a motor obratem naskočí. Uživatel tak startuje stroj pohodlně a rychle. Dlouhodobý filtrační systém Garantuje dlouhé servisní intervaly vzduchového filtru a výborně chrání motor. Motor 2-MIX Ekonomický motor STIHL 2-MIX s technologií kanálů 1v4 má vysoký točivý moment v širokém rozsahu otáček. Stroj tak ušetří až 20% paliva ve srovnání s konvenčním dvoutaktním motorem STIHL bez této technologie. Zároveň se sníží emise zplodin až o 50%. Oboustranný řezný nůž Zahradní nůžky STIHL s oboustranným nožem stříhají dokonale ve svislé i vodorovné poloze. Díky použití obou stran nožů umožňují efektivní střihání v rozích. Oboustranně ostřený nůž Řezný nůž je oboustranně naostřen. Speciální geometrie nože tak zajišťuje vysoký řezný výkon. Závěsné oko v rukojeti Za praktické závěsné oko se dají zahradní nůžky zavěsit na zeď. Elektronické zapalování Plně zakrytované elektronické zapalování zajistí spolehlivé starty a bezporuchový chod motoru. Zapalování pomáhá k lepšímu spalování paliva a nižším splodinám. Ruční palivové čerpadlo Komfortnější a rychlejší studený start díky ručnímu palivovému čerpadlu. Nižší počet startovacích zátahů až o 40%. Jednopáčkové ovládání Bezpečné ovládání stroje, díky jediné ovládací páčce pro všechny režimy startů. Pravá ruka tak stále bezpečně zůstává na rukojeti. Vodící ochranný doraz
WALTER VGK 420 380V
Prodám nový průmyslový kompresor WALTER VGK 420-2,2/90AP na 380V. nové 2 roky záruka. Provozní tlak 10 bar. Kompresor je osazen značkovými komponenty - tlakový spínač Condor, ventil ingersoll rand, nádoba Air-comp Italy apod.. Původní cena 25.565,- nyní 18.000,- technické údaje: Objem tlakové nádoby (litry): 90 Písty/kompresní stupně: 2/1 Sání (l/min): 420 Výtlak (l/min): 340 Provozní tlak (bar): 10 Příkon (kW): 2,2 Napájení (V): 400 Hmotnost (kg): 90 Rozměry (mm) (d x š x v): 630 x 540 x 1240
Jawa 350 OHC
Rok výroby: 2022 Obsah: 397ccm Výkon: 20kW Stav tachometru: Nové Skladem Motocykly JAWA 350 jsou naší tradiční objemovou kategorií. Proto se snažíme v tomto směru udržovat jednotné standardy, na které jsou naši věrní zákazníci u této kategorie zvyklí. Modelovou řadu klasické třistapadesátky nyní nabízíme ve dvoudobé i čtyřdobé verzi. Čtyřdobé: Motocykly JAWA 350 OHC splňují platné normy EURO V. Tato norma neklade pouze vyšší nároky na emisní limity, ale také na bezpečnost provozu. Nové modely JAWA 350 OHC jsou tedy vybaveny brzdovým asistentem ABS, což je u motocyklů JAWA poprvé v historii. Nižší stavba motocyklu nabízí lepší manipulovatelnost a užití i pro jezdce nižšího vzrůstu. Radost z jízdy Vám jistě umocní i spotřeba, pohybující se lehce přes tři litry benzínu na 100 km. JAWA 350 OHC – design vychází z motocyklu JAWA 350, typ 634, který byl sériově vyráběn v 70. a 80. letech minulého století, genetické prvky jako je například výfuk tvarově navazuje na řadu čtyřdobých motocyklů např. JAWA 500 OHC. JAWA 350 OHC Sport – Po úspěšném uvedení modelu JAWA 350 OHC Scrambler na trh bylo jednoznačné pokračovat v tomto stylu motocyklu i nadále. Přechod na novou homologační normu EURO V si vyžádal drobné technické změny, ale z hlediska celkového pojetí motocyklu se jednalo skutečně o minimu změn. Ono minimum bez pochyb přispívá ke zlepšení jízdních vlastností tohoto oblíbeného modelu. Jedná se především o úpravu zadní vidlice, zadní kotoučové brzdy, nově použitého olejového chladiče a led předního světla. Shodně se svým předchůdcem má i design modelu JAWA 350 OHC Sport navázat na bohaté úspěchy motocyklů značky JAWA v motocyklových soutěžích. Dominantou a tradičním prvkem je klasický kapkovitý tvar nádrže. Po technické stránce je tento model identický s modelem JAWA 350 OHC. Technická data Provedení JAWA 350 OHC Motor čtyřdobý – chlazený vzduch + olej Počet valců 1 Vrtání x zdvih 85 x 70mm Zdvihový objem 397ccm Kompresní poměr 8,8:1 Maximální výkon 20kW/ 6500/ot min-1 Maximální krouticí moment 31nM / 5000/ot min-1 Spuštění motoru elektrické Převodovka 5st Rozvor 1420mm Výška sedla 760mm Objem nádrže 12,5l Rezerva 2l Kola přední 1,85 x 19" Kola zadní 3,00 x 18" Pneu přední 100/90-19 Pneu zadní 130/70-18 Odpružení přední 120mm Odpružení zadní 70mm Brzda přední s ABS Kotoučová 276mm Brzda zadní Kotoučová 240mm Hmotnost bez náplní 160kg Maximální rychlost 115km/h
Jawa CL 300
Rok výroby: 2022 Obsah: 294ccm Výkon: 17kW Stav tachometru: Nové Motocykl skladem Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují. Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech. Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI. Zdroj: Technická data Provedení JAWA 300 CL Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený Počet valců 1 Vrtání x zdvih 76 x 65mm Zdvihový objem 294,72ccm Kompresní poměr 11±0,5 : 1 Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1 Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1 Spuštění motoru elektrické Převodovka 6st Rozvor 1370mm Výška sedla 765mm Objem nádrže 13,2l Rezerva 2l Kola přední 2,15 x 18" Kola zadní 2,50 x 17" Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P Odpružení přední 135mm Odpružení zadní 100mm Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm Brzda zadní Bubnová 153mm Hmotnost bez náplní 182kg Maximální rychlost 125km/h
Jawa CL 300 FortyTwo
Rok výroby: 2022 Obsah: 294ccm Výkon: 17kW Stav tachometru: Nové Motocykl skladem Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují. Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech. Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI. Zdroj: Technická data Provedení JAWA 300 CL Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený Počet valců 1 Vrtání x zdvih 76 x 65mm Zdvihový objem 294,72ccm Kompresní poměr 11±0,5 : 1 Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1 Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1 Spuštění motoru elektrické Převodovka 6st Rozvor 1370mm Výška sedla 765mm Objem nádrže 13,2l Rezerva 2l Kola přední 2,15 x 18" Kola zadní 2,50 x 17" Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P Odpružení přední 135mm Odpružení zadní 100mm Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm Brzda zadní Bubnová 153mm Hmotnost bez náplní 182kg Maximální rychlost 125km/h
CFMOTO 450 SR - ihned skladem
Specifikace: Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 449,5 ccm Vrtání / zdvih: 72 x 55,2 mm Kompresní poměr: 11,5: 1 Výkon: 34,5 kW / 10 000 ot./min. Kroutící moment: 39,3 Nm / 7 750 ot./min. Hmotnost: 168 kg Rozměry: Délka: 1 990 mm Šířka: 735 mm Výška: 1 130 mm Výška sedla: 795 mm Světlá výška: 140 mm Pohotovostní hmotnost: 168 kg Odpružení: Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“ Brzdy: Přední Brembo M40, kotouč? 320 mm, zadní? 220 mm. Pneumatiky: Přední 110/70 R17, Zadní 150/60 R17 Palivová nádrž: 14 l Motor: Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru. 5? TFT displej: Přehledné zobrazení jízdních údajů na barevném displeji 5? neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. U sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Aerodynamika: Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR. 200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje. Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost. LED světla: Tak jako na jiných motocyklech cfmoto, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem. Ovladatelnost: Při konstrukci 450SR byl jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců. Civilně uživatelský: I přes důraz na technické detaily a výrazně sportovní zaměření, dokáže 450SR fungovat jako každodenní společník. Pohodlné sedlo s pozicí stupaček a výškou a umístěním řídítek dokazují, že může existovat kompromis mezi sportovním a civilním světem. Známá jistota: Brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet. Na vrcholu: Zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.
Prodám Benelli BN 125
Zdravím,prodám motorku Benelli BN 125 Zakladní cena za novou motorku :79.990 Kč Cena motorky je pravě je : 68000 Kč Motorka je používaná jen 5 měsícú + k motorce mám všechny technické doklady Technická platí do roku 2025 Záruka k motorce taky. Technické specifikace zde : Typ motoru: Vzduchem a olejem chlazený, čtyřdobý, jednoválec, čtyřventil Vrtání x zdvih: 54 x 54,5 mm Zdvihový objem: 125 cm³ Kompresní poměr: 9,8 :1 Max. výkon: 8,2 kW (11,1 Cv) @ 9500 ot./min Max. kroutící moment: 10 Nm (1,0 kgm) @ 7000 ot.min Spouštění motoru: elektrické Převodovka: 5-ti stupňová Sekundární převod: řetězem Rozměry (D x Š x V): 2050 x 810 x 1065 Rozvor: 1360 Výška sedla: 780 Objem nádrže: 13,5l Pneumatiky - přední: 110/80-17 Pneumatiky - zadní: 130/70 - 17 Odpružení - přední: 35 mm teleskopická vidlice, Upside - down Odpružení - zadní: kyvná vidlice Brzdy - přední: 260 mm kotoučová Brzdy - zadní: 240 mm kotoučová Pohotovostní hmotnost: 142 kg
Jawa 350 CL Pérák
Rok výroby: 2022 Obsah: 334ccm Výkon: 22,5kW Stav tachometru: Nové Skladem Mezi modelové historické mezníky naší značky je tučným písmem zapsán jednoznačně i motocykl, lidově nazývaný jako Pérák, který byl sériově vyráběn po 2. světové válce. Typicky se svažující zadní pasáž motocyklu, kompaktní konstrukce motocyklu jako celku, ladné, oku lahodící linie, stylové jednosedlové provedení a samozřejmě kapkovitá nádrž s logem, které dobylo svět. Toto vše spojuje historického a soudobého Péráka. Nový model JAWA 350 CL Pérák je samozřejmě technicky podstatně zdatnější. Samozřejmostí je plnění aktuálně platné normy EURO 5, a to díky kapalinou chlazenému, čtyřdobému jednoválci s rozvodem DOHC o objemu 334 ccm, s výkonem 22,54 kW. Výkon motoru je sice ve srovnání se starším sourozencem, JAWA 300 CL, výrazně vyšší, ale není u tohoto motocyklu využit pro dosažení vyšší maximální rychlosti, nýbrž k podstatně lepšímu zátahu motoru a tedy pro dosažení vyšší aktivní bezpečnosti. O tlumení se v zadní pasáži stará centrální pružící jednotka. Přední kotoučová brzda BYBRE je u tohoto modelu doplněna i zadní kotoučovou brzdou. Motocykl JAWA 350 CL Pérák je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společností Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI. Technická data Provedení JAWA 350 CL Pérák Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený Počet valců 1 Vrtání x zdvih 81 x 65mm Zdvihový objem 334ccm Kompresní poměr 11±0,5 : 1 Maximální výkon 22,5kW/ 7500/ot min-1 Maximální krouticí moment 32,7 / 5500Nm/ot min-1 Spuštění motoru elektrické Převodovka 6st Rozvor 1485mm Výška sedla 750mm Objem nádrže 13,2l Rezerva 2l Kola přední 2,5 x 18" Kola zadní 4,25 x 17" Pneu přední 100/90-18 M/C; 56H Pneu zadní 140/70-17 M/C; 66H Odpružení přední 135mm Odpružení zadní 83mm Brzda přední s ABS Kotoučová 185mm Brzda zadní Bubnová 125mm Hmotnost bez náplní 185kg Maximální rychlost 125km/h
Jawa CL 300 FortyTwo Blue
Rok výroby: 2022 Obsah: 294ccm Výkon: 17kW Stav tachometru: Nové Limitovaná edice: 28/105ks Motocykl skladem Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují. Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech. Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI. Zdroj: Technická data Provedení JAWA 300 CL Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený Počet valců 1 Vrtání x zdvih 76 x 65mm Zdvihový objem 294,72ccm Kompresní poměr 11±0,5 : 1 Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1 Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1 Spuštění motoru elektrické Převodovka 6st Rozvor 1370mm Výška sedla 765mm Objem nádrže 13,2l Rezerva 2l Kola přední 2,15 x 18" Kola zadní 2,50 x 17" Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P Odpružení přední 135mm Odpružení zadní 100mm Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm Brzda zadní Bubnová 153mm Hmotnost bez náplní 182kg Maximální rychlost 125km/h
Detonační motorek JENA 1cm3
Prodám modelářský detonační motorek JENA 1cm3, země původu NDR. Funkční. Včetně příslušenství. Dlouho nepoužíván. Nechá se protočit. Před použitím vyčistit od ricinového oleje. Hlavně kompresní protipíst.
Pitbike YCF BIGY 150 MX
Detailní popis produktu Pitbike YCF jsou to nejlepší co na trhu s pitbike můžete pořídit a proto se vyplatí si za pořádnou kvalitu připlatit. YCF se vyrábí již přes 16 let a prodává se ve 30 zemích celého světa včetně USA. Máme širokou dealerskou síť prodejců a servisů kam můžete svůj pitbike odvézt a naši partneři se Vám o něho perfektně postarají. Už nebudete muset řešit každý den nesmyslné závady jako na většině čínských a nekvalitních motorek. YCF má navíc veškeré náhradní díly a poskytuje záruku 2 roky což z něho dělá plnohodnotnou značku motocyklu. Typ motoru vzduchem chlazený, čtyřdobý, dvouventilový, jednoválec Vrtání x zdvih 56 x 57 mm Zdvihový objem 146 cc Kompresní poměr 9,8: 1 Maximální výkon 9kW Spouštění motoru nožní, startovací páka se zesíleným kloubem Převodovka manuální, řazení řadící pákou se spojkovou páčkou 4 (N-1-2-3-4) Sekundární převod řetěz 420 se spojkou, kolečko 15zubů, rozeta 45zubů Rozměry (DxŠxV) 1875 x 780 x 1130 mm Rozvor 1300 mm Výška sedla 880 mm Světlá výška 315 mm Objem nádrže 5,8L Pneumatiky - přední 70/100-17" Knobby Pneumatiky - zadní 90/100-14" Knobby Kolo - přední 1,6x17" palců, černý ocelový ráfek, nerezové, zesílené dráty, hliníkový střed Kolo - zadní 1,85x14" palců, černý ocelový ráfek, nerezové, zesílené dráty, hliníkový střed Nosnost 80 kg (doporučená výrobcem, skutečně uveze více, ale bez záruky za tlumiče) Řidítka ocelová 22mm s hrazdou a molitanovým polstrem zadní kyvná vidlice ocelová jednoramenná Odpružení - přední USD vidlice 785mm Odpružení - zadní centrální tlumič s nastavitelným předpětím pružiny, nastavitelný útlum a odskok, délka tlumiče 355mm Brzdy - přední 220 mm brzdový kotouč, dvoupístkový třmen Brzdy - zadní 200 mm brzdový kotouč, jednopístkový třmen Hmotnost 81 kg Typ paliva Natural 95, VERVA 100 Rám kolébkový, trubkový z vysoce pevnostní ocel
UM DSR EX 125
Na prodej nový krosový model UM DSR EX 125. Technické parametry: MOTOR Emisní norma: Euro IV Chlazení: Kapalinou Zdvihový objem: 124,2 cm3 Zapalování: CDI Způsob startování: Nožní/elektrické Vrtání a zdvih: 58 x 47 mm Kompresní poměr: 12,8:01 Max. výkon (kW): 11 kW při 10.500 ot./min Maximální kroutící moment: (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min Palivový systém: MARELLI EFI Převodovka: 6-stupňová se spojkou Pohon zadního kola: Řetěz ZAVĚŠENÍ KOL Přední zavěšení: Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 245 mm, průměr 41 mm Zadní zavěšení: Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 225 mm BRZDY Přední brzda: Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm Zadní brzda: Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm Kombinovaný brzdový systém: Ano KOLA A PNEUMATIKY Přední pneumatika: 90/90-21 Zadní pneumatika: 120/80-18 ROZMĚRY Délka: 2140 mm Šířka: 825 mm Světlá výška: 300 mm Rozvor kol: 1425 mm Výška sedla: 910 mm Hmotnost bez náplní: 124 kg Kapacita palivové nádrže 6,3 l
UM DSR Adventure TT 125
Na prodej nový motocykl UM DSR Adventure TT 125. Emisní norma Euro V Chlazení Kapalinou Zdvihový objem 124,2 cm3 Zapalování CDI Způsob startování Nožní/elektrické Vrtání a zdvih 58 x 47 mm Kompresní poměr 12,8: 01 Max. výkon (kW) 11 kW při 10.500 ot./min Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min Palivový systém MARELLI EFI Převodovka 6-stupňová se spojkou Pohon zadního kola Řetěz Přední zavěšení Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 195 mm, průměr 41 mm Zadní zavěšení Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 150 mm Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm Kombinovaný brzdový systém Ano Přední pneumatika 90/90-21 Zadní pneumatika 130/80-17 Délka 2195 mm Šířka 793 mm Světlá výška 200 mm Rozvor kol 1451 mm Výška sedla 850 mm Hmotnost bez náplní 117 kg Kapacita palivové nádrže 11,2 l
UM Renegade Commando 300
Nízké sedlo, nostalgické linie a široce posazená řidítka toho stroje byly inspirovány historickými vojenskými motocykly americké armády, které byly určeny pro dlouhé jízdy. Motocykl Commando má objemnou palivovou nádrž s integrovanými přístroji, které neruší vzhled řidítek, a široké kovové blatníky do náročných jízdních podmínek. Přední brzda s radiálně uchyceným dvoupístkovým plovoucím třmenem a robustním 280 mm kotoučem zajišťuje precizní a bezpečné brždění na každém povrchu. Motocykl Renegade Commando je vybaven nejlepší technologií pro zajištění vaší bezpečné jízdy: oválná zrcátka, která eliminují mrtvý úhel, systém proti ztrátě tlaku v pneumatikách Anti-Flat System. A tak se pohodlně usaďte do sedla a vychutnejte si jízdu, my na vás dáváme pozor. Technické parametry: Typ motoru: Jednoválec, DOHC Systém chlazení: Kapalinou Objem: 292 ccm Vrtání x zdvih: 78 X 61 mm Kompresní poměr: 11: 1 Kapacita palivové nádrže: 18 litrů Převodovka: 6-ti stupňová Pohon: Řetězem Výkon: 22 kW / 8800r / min Točivý moment: 25Nm / 0r / min Kola Zadní pneu: 130/70-17 Kolo přední: MT3.0×17 Kolo zadní: MT3.5×17 Přední pneu: 110/70-17 Rozměry Délka: 2270 mm Šířka: 840 mm Výška sedadla: 850 mm Rozvor: 1550 mm Hmotnost při prázdné nádrži: 175 kg Brzdy Brzdový systém: 2 kanálový ABS
UM Renegade Vegas 300
Nízko položené sedlo a široká řídítka inspirované klasickými americkými modely činí z Renegade Vegas pohodlný motocykl pro dlouhé cesty. Renegade Vegas má vzhled a jízdní vlastnosti klasického amerického cruiseru. Duch Renegade Vegas má charakter, který přitahuje jezdce stejné povahy. Jsou to dobrodruzi, kteří stále cestují, inspirováni silou a spolehlivostí svého motocyklu. Technické parametry: Typ motoru: Jednoválec, DOHC Systém chlazení: Kapalinou Objem: 292 ccm Vrtání x zdvih: 78 X 61 mm Kompresní poměr: 11: 1 Kapacita palivové nádrže: 18 litrů Převodovka: 6-ti stupňová Pohon: Řetězem Výkon: 22 kW / 8800r / min Točivý moment: 25Nm / 0r / min Kola Zadní pneu: 130/70-17 Kolo přední: MT3.0×17 Kolo zadní: MT3.5×17 Přední pneu: 110/70-17 Rozměry Délka: 2270 mm Šířka: 840 mm Výška sedadla: 850 mm Rozvor: 1550 mm Hmotnost při prázdné nádrži: 172 kg Brzdy Brzdový systém: 2 kanálový ABS
Sportovní ortéza - knee strap
Prodám nový nepoužívaný kompresní stahovač na koleno. Původní cena 370kč. (
Ducati
Prodám Ducati 1198 z roku 2009.Moto byla minulé léto dovezena ze Švýcarska najel jsem na ní cca 3000km.Teď nově dělané rozvody,olej v motoru plus filtr,baterie,svičky,vzduch filtr,nová pneu,nová spojka plus pružiny,Moto je ve skvělém stavu komplet po servise za 20 tisic vše doložím psaná na mou osobu.STK do 4 mesíc 26.Sednout a jezdit. Nájezd 45600km přidám stojan.INFORMACE Model 1198 Výrobce Ducati Rok 2009 Kategorie Supersport MOTOR Typ motoru vidlicový dvojvalec (4T) Objem 1198.4 ccm Max. výkon 170.00 k (125.00 kW) / 9750 ot. Max. točivý moment 131.4 Nm / 8000 ot. Kompresní poměr 12.7:1 Vrtání x Zdvih 106x67.9mm Palivový systém vstrekovanie Rozvod Desmodromický rozvod Chlazení kvapalinové POHON / PODVOZEK Převodovka manuálna 6-stupňová Sekunární pohon reťaz Zdvih vpředu 127 mm Zdvih vzadu 127 mm Brzdy vpředu dvoj kotúčová radiálne monobloky Průměr kotoučů vpředu 330 mm Pneu vpředu 120/70-ZR17 Brzdy vzadu jednokotúčová Průměr kotouče vzadu 245 mm Pneu vzadu 190/55 ZR17 MÍRY A OBJEMY Suchá hmotnost 171 kg Výška sedla 820 mm Objem nádrže 15.5 l Rozvor 1430 mm
Beta RR Enduro Racing 300 2T MY23
Přišel podzim a jako obvykle Betamotor představuje nový RR Racing My 2023, aby zahřál srdce fanoušků Endura! V souladu s tradicemi Beta přichází řada kol RR Racing kompletní se vším potřebným k přeměně enduro modelů toskánské značky na stroje připravené závodit v těch nejtěžších podmínkách a na nejkonkurenceschopnějších akcích. Hlavní novinkou dvoutaktních a čtyřtaktních modelů Racing My 2023 je zavedení zadního tlumiče Kayaba (KYB), speciálně vyrobeného japonskými experty na odpružení pro Enduro kola Betamotor. Těží z nejlepších materiálů a nejmodernějšího výzkumu provedeného společně s inženýry Beta, což umožňuje zásadní evoluční krok v odpružení motocyklu. Modelová řada Racing je zakončena novou grafikou Racing, která zvýrazňuje elegantní tvar nových krytů chladiče představených na RR před několika měsíci, a řadou různých součástí, jako jsou chrániče rukou. RR 300 2Str: Ve srovnání s modely RR má nyní válec motoru o objemu 300 ccm upravenou geometrii výfuku a převodového kanálu a jinou hlavu válců v kombinaci s jinak kalibrovaným ventilem výkonu. Hlava válců, odlišná od standardní jak z hlediska upravené geometrie proudění, tak geometrie spalovací komory, zajišťuje vyšší kompresní poměr, což má za následek podstatné zvýšení výkonu. Pro lepší řízení zvýšeného výkonu motoru byl upraven také výkonový ventil, který změnil vnitřní pružinu a systém nastavení, aby byl zajištěn plný a snadno přístupný výkon v celém rozsahu otáček. Balíček doplňuje odlišné časování zapalování.
Pánská slipová bandáž Lipoelastic - pooperační prádlo vel. S
Použité krátce - jako nové. Vhodná k použití po abdominoplastice, liposukci břicha a boků Popis produktu Kompresní prádlo je ukončeno pod prsy širokou elastickou gumou tak, aby nesjíždělo Zapínání na zip je umístěno v přední části na břiše Více informací Comfort zapínání RIB materiál Zdravotnický prostředek tř. 1