kniha musela jsem zemřít - strana 14
Počet nalezených inzerátů KNIHA MUSELA JSEM ZEMŘÍT: 1000 - strana 14

,,Ahoj, jmenuju se Cyril, jsem dvouletý střapatý fešák, který začíná vyhlížet novou milující rodinku. Svůj domov jsem už měl, ale však to znáte, panička odešla do nebíčka, já zůstal sám, putoval jsem do útulku, ale naštěstí to nebyla moje konečná stanice a ještě jsem putoval k tetě do dočasné péče, kde si vše moc užívám. Jsem trochu rarášek, nic mi neunikne, nejradši budu u všeho asistovat, abych náhodou o nic nepřišel, takže bych byl nejraději, kdybych doma zůstával co nejméně sám. Samota se mi zatím moc nelíbí, no víte, když se vám obrátí život vzhůru nohama a najednou skončíte sami bez své paničky a bez svého domova, máte už zkrátka trochu strach, že se to děje zas a znova, když zůstanu doma úplně sám. Naštěstí mi hodně pomáhá psí kamarád, se kterým se cítím bezpečně, ze začátku si trochu štěknu, ale pak se uklidním. Potřebuju empatické páníčky, u kterých si znovu získám důvěru, že mě už nikdy neopustí a já se nebudu muset sám bát. Jinak jsem ale obrovský mazel, to vám můžu zaručit. Miluju lenošení na gauči, ale nebojte, jsem i velký sportovec a milovník výletů, takže aktivní rodinku bych jistě uvítal. Je jedno, kam pojedeme, hlavně že budeme všichni spolu a budeme společně zažívat nová a nová dobrodružství. Těším se na vás, váš Cyril.“
Cyril je dvouletý kříženec teriéra, který po úmrtí majitelky skončil v místním útulku a poté byl právně svěřen nám, do naší péče. Cyril je obrovské zlatíčko, které miluje společnost svých lidí, když se něco děje a může být u toho, je nejspokojenější. Nehodí se někam, kde by zůstal delší dobu sám, úplně o samotě štěká, škrábe na dveře a necítí se komfortně. K tomu by mu mohla ale pomoci hodná fenečka, se kterou hezky vychází i v dočasné péči a pomáhá mu v sebejistotě. Jinak je to velice aktivní a hravý pejsek, který s vámi bude moc rád podnikat různé výlety a procházky. S pejsky víceméně vychází, kluky si někdy vybírá, venku je občas jako správný obranář vyštěká, ale s fenkami po seznámení nemá větší problém. Kočičky nemáme doma vyzkoušené, ale venku má tendence je lovit, takže k těm Cyrila nedoporučujeme. Potřebuje ještě trochu pilovat socializaci a poslušnost, má tendence tahat na vodítku, někdy je trochu jako správný teriér paličatý, ale pro zkušené a empatické páníčky toto jistě nebude žádný problém. Doma s vámi bude spokojeně odpočívat na gauči a v noci se k vám připlíží do postele, protože vám chce být co nejvíce na blízku. Hledáme milující rodinku, která poskytne Cyrilovi stabilní zázemí, lásku a péči, která mu tak chyběla. Cyril je odblešený, odčervený, očipovaný, kastrovaný a očkovaný. Do adopce půjde po předchozí návštěvě v dočasné péči v Praze po dohodě s jeho dočasnou tetou Janou, po předkontrole v novém domově, po podpisu adopční smlouvy a úhradě adopčního poplatku. Informace o vás pište na dipu@, nebo tel

Rozhodl jsem se prodat svou opečovávanou Audi A4 avant s vyhledávaným motorem 1.9 TDI v nejsilnější řadě 96kW
Důvodem je, že mi v práci nabídli firemní auto a nemám tedy důvod živit 2 auta.
Původ vozu
Nechal jsem si ho dovést z Itálie před cca 5lety. Šlo mi o to, aby nebyl rozsolený spodek. Sám jsem s ním přes zimu moc nelítal.
Specifikace:
- Rok výroby 2004
- A4 avant - combi
- motor 1.9 TDI 96kw
- manuální převodovka 6 stupňů
- najeto 280tis. +
- nafta se spotřebou cca 5,5l/100km
- barva zelená metalíza - bez zásadních vad
- interiér velmi zachovalý
Výbava: (alespoň krátce)
- parkovací senzory zadní
- posilovač řízení včetně nastavitelného volantu
- ovládání radia na volantu
- klimatizace a topení (funguje na hned)
- ESP, ABS, venkovní teplota, opotřebení brzd, hlídání funkčnosti světel...
- dvojité dno kufru
Prostě nadstandard Audi z té doby. Ještě dodám, že originální rádio jsem obohatil o systém, který místo CD měniče tahá MP3 z USB flash disku v kastlíku. Ukážu. Super věc.
Opravy za mého vlastnictví
- poloosy
- zavěšení kol
- rozvody
- EGR ventil
- přední brzdy včetně kotoučů
- nová baterie (obecně se nakopne motor na první dobrou i při mínus 20)
- a další drobné úpravy
5 let jsem ho servisoval u velmi šikovného mechanika.
Takovej ten IronMan, který zkušeně a s láskou ladí tvojí káru ve svojí garáži.
K vozu dodám všechny faktury od provedených oprav.
Musím říct, že je to celkem bezproblémové auto.
DŮLEŽITÉ INFO K CENĚ!
Důvodem nižší ceny je “nediagnostikovaná" chyba. Jde o to, že motor za studena kope při plynu.
Po pár km stačí vypnout/zapnout a zase v pořádku. Někdy stačí prostě párkrát znovu nahodit motor už při startu. Začlo to dělat teď v zimě.
Mechanik to dával na diagnostiku a nic to neukazuje…taky to není pravidlo, protože sem tam se rozsvítí kontrolka motoru a jindy zase ne.
(Viz. foto budíku, které jsem fotil dneska a nic to nehlásilo)
Možná jde o váhu vzduchu nebo podobnou kravinu za pár stovek, ale já už to řešit nebudu. Mohl bych, ale jezdím prostě jiným.
Abych byl fér, tak z neznámé příčiny mi prasklo čelní sklo. Dávám foto a zohledňuji na ceně.
Taky už to nebudu řešit.
Žádné další skryté vady nevidím.
Jinak je to fakt spolehlivý vůz a abych byl upřímný, zbavovat se mi ho nechce…ale musím. Nedává smysl živit 2 auta.
Pro další informace mě kontaktujte na čísle 670645.
Prosím, volejte a pište pouze v případě vážného zájmu. Nebudeme se okrádat o čas.
V případě solidního a rychlého jednání jsem samozřejmě ochoten se bavit o ceně.

Prodám Audi A4 cabrio 2.5 TDI, 120kw, manuál 6 rychlostní. Velmi pohodlné, pevné a líbivé auto, které zaujme hned na první pohled. R. V. 2002 dovoz z Německa v 2014, jsem 1. majitel v ČR. Technická do 6/2024. Podvozek pevný, komfortní, nic neklepe, nemlátí, hezky sedí na cestě. Motor zdravý (pěkný zvuk) je to stejný TDI jako dávají do vozů Wolksvagen nebo Škoda. Auto má běžné provozní kosmetické záležitosti, v zimě neježděno. Nájezd 201 000km - mnou najeto za 8 let provozu pouze 36tis..tohle auto jsem měl jako vedlejší, jen tak pro radost na létní relaxační ježdění, teď už mi ale na to skrz pracovní vytížení nezbývá čas, takže jsem se po delším zvážení rozhodl auto prodat. K autu je zánovní vystřelovací klíč, který jsem si nechal na zakázku vyrobit přímo v Audi za cenu 5tis+zánovní rádio Sony 4x55w s červeným podsvícením v barvě interiéru. Auto je luxusně upravené (již jsem tak zakoupil z DE)!!! Alu 19 kola Inter Action, celý interiér sladěný do červena vč. kožených el. sedaček, sportovní nárazníky (v předním origo. led pásky pro denní svícení), prahy, výfuky, světla se zabudovanými led pásky, sportovní vrtané kotouče, sportovní volant+řadící páka Raid. Na údržbě jsem nešetřil, v poslední době bylo do auta docela dost zainvestováno - za poslední větší servis, pneu a baterku jsem nechal přes 50tis.
186 500km - Nové Rozvody, nové př. brzdové destičky Brembo , sada ramen + spoustu dalších věcí na podvozku (celkem servis za 40tis)
194 000km - Nové gumy Barum Bravuris 3 (10 000kč)
200 000km - Nová autobaterie Exide Premium EA900 90Ah 12V (2000kč)
Cena: 119 990kč
Výbava: Automatická 2 zónová klimatizace, Vyhřívané el. nastavitelné kožené sedadla, 4x airbag, ABS, ESP, Tempomat, Elektricky ovládaná okna 4x + zrcátka, Klimatizovaná přihrádka, Alu 19 kola Inter Action, rádio Sony s CD, 2x klíč, Centrální dálkové uzamykání, Tempomat, parkovací senzory vpředu i vzadu, led. světla denního svícení, elektrické sklápění střechy..

Prodám podvozek Stokke Xplory V4, k podvozku mám i hlubokou korbu grey melange včetně pojistky a pláštěnky hluboké korby (cena 2900 kč).
Preferuji osobní předání v Praze, Berouně, po domluvě možno dovést i jinde. Jsem ochotna zaslat přepravní společností, ale pouze po platbě předem na účet (záloha + přeprava, zbytek možno na dobírku). NEREZERVUJI.
Kočárek je mou srdcovou záležitostí, proto je opečovávaný. Na madle jsou již nějaké nedostatky, vše je nafoceno, teď jsou moderní i kožené potahy, které by to schovaly. Zamilovala jsem se do něj už dávno a když jsem otěhotněla hned jsem věděla jaký kočár si pořídit. Kočárek jsem používala velmi ráda v nákupních centrech, byl skládaný i do auta, současně s tímto kočárkem jsem používala i Stokke trailz. Každý má úplně jiné jízdní vlastnosti. Jsem první majitelka a mám veškere doklady k němu.

BAZARY NEVOLAT A NEPSAT!
Škoda Octavia 2 1.9 , 77kw , 4x4 , do provozu 8.2005 (jsem druhý majitel) původ ČR, STK do 10.2024 bez DPF
Na prodej plně pojízdné auto s reálným nájezdem 242k km. Auto jsem koupil před rokem kvůli zaměstnání od paní, která vždy auto pravidelně nechávala servisovat a udržovat mechanický stav - vzhledově už je to horší (pracovní auto)
S autem denně jezdím bez problému, 4x4 bez problému, spojka taky v pořádku, před STK jsem byl smazat kontrolku Airbag (spolujezdcovo sedadlo), po nějaké době se zase rožlo- dál jsem neřešil.
Za poslední rok měněno: přední okno, přední- komplet tlumiče, komplet brzdy, ramena, čepy, …
V autě je 1din rádio s BT, dokoupil jsem originální 2din rádio i s rámečkem, ale do auta jsem ho už nedal- dám k vozidlu + letní kola s pneu na dojetí. Tempomat funguje bez problému. Klimatizace v létě chladí / v zimě hřeje. Řazení klasické znaky 4x4.
Autem jsem byl v létě u moře bez problému, o víkendech pravidelně na horách.
Cena odpovídá stavu a nabídce na webech.
Auto bez přepisu neodjede!!!
PROSÍM negramotné lidi a ty co nemají skutečný zájem, aby mi nepsali ani nevolali ( ani bazary- autoesa , AAA,… )
Možnost výměny za Octavia RS, caddy nebo nějaký veterán- MK1, Volkswagen mk1, čz 150c 125t,….
Třinec

Zdravím, prodam/vymenim mého golfa 1.9 tdi arl 110kw 6q manuál chip na 130 kw cca. Auto jsem kupoval od kamaráda. On dělal v roce 2021 spojku s dvouhmotou a měnil motor. Na budikach 377xxx teď cca 210-220xxx. Já ho kupoval se 180xxx. Já dělal v roce 2022 klimatizaci. Je doplněna a opravena. S autem jsem jel na dovolenou do Švýcarska spotřeba po dálnici 5.8l.. dá se jet i za 4.5l nafty když se to nehoní. Auto jsem vždy zahrival a dochlazival když jsem jel svižněji, nikdy jsem za sebou neviděl oblak dýmu což je dobré znamení.. a auto mě nikde nikdy nenechalo. Jede krásně. Dálniční známka do května. Stk jsem dělal na podzim 2022 takže do 2024 je klid. 01/23 jsem dělal komplet přední nápravu plus přední i zadní brzdy a kotouče a olej. Najeto 700km cca. Měsíc zpět dělaná i geometrie. Auto je na 17 225/45/17 zimních na dojetí a k autu dam i letní rok staré letní Barum 225/45/17. Jeté leto 2022…
- na autě odešel posilovač.. blbne zámek kufru. Promacknuty pravý práh u zadního kola viz foto.. přestal fungovat tempomat. Asi vymenit packu ????????♂️.. nejde vyhrev sedaček (buď nejsou zapojené nebo vůbec vyhrev nemají) kamarád dával zánovní polosporty. Nejsou potrhane ani prosezele.. interiér celkem zachovaly.. auto jede nádherné a jde hezky za plynem. K autu jsou 2 klíče s centrálním zamykanim. S cenou se dá hýbat při solidním jednání. Výměna za kombik, potřebuji větší auto.. prosím jen sms.Zobrazit míň

Dobrý den , chtěl bych prodat moji Ovečku kterou musím z pracovnich důvodu prodat.
Nová STK do 2024. Na autě před rokem dělaná kompletní zadni naprava se vším všudy i se třmenama zůstaly původní držáky. Čepy přední geometrie , týče stabilizátoru , spodní zavěšení motoru ,přetěsněna olejová vana a olej.trubky od turba, Nové rozvody při 272 230km od INNY kompletní sada i s vodní pumpou, spojka dělaná při 277 622km , novy měnič tlaku turba měněny 28.3.2022 , přetěsněná klika (nové gufero) Phuu a mnoho dalšího na něco jsem určitě na 100% Zapoměl. Aktuálně na autě jsou lité kola s 205/60 R15 Nexeny N'Blue HD Plus kupované fungl nové a nazuté 7.3.2022 mohu klidně potom zaslat fotky s měrkou ???? + mám ještě 2 sady plechaču. 1 sada letních Hankook 4mm a druhá sada zimní Nokiany 5mm +- na dojetí tuto zimu! Určitě jsem na něco málo Zapoměl..
! Ps: Veškeré faktury z oprav mám !
Ve 292 204km jsem měnil filtry olejovy , palivovy kabinovy a olej 10w40. Původní filtr box s vložkou od K&N vyčištěn a inpregnovan.
Zavady:
Co se týče závad motor podvozek bez závad..
Nejhorší je na tom kosmetika loupe se Lak střecha a naraznik je od provozu viz foto sešly. Zadni naraznik trochu škrablí a drobnosti na autě.
Na STK mi řekli ,že je mírně zvlněný jeden přední kotouč což trochu jde cítit. Povrchová koroze blatniku a menši puchyřky na 5 dveřich.
Koupil jsem nový Hlavní brzdovy válec zřejmě by chtěl už vyměnit. Auto brzdí ,ale podle mě ne tak jak by mělo už jsem zkoušel odvzdušnit. (Možná ho stihnu vyměnit nebo ho přidám k autu)
Co se týče Interieru mám komplet na zakázku krom volantu je na něm dany potah. Budiky jsou nově podsvícené s Novým maxidotem. Zatmavene skla s prupostnosti 5%. Bassak, reproduktory hanz, 1din radio Sony na Bluetooth ,zesilovač JBL , rezerva v kufru je nikdy jsem ji nepoužil a ani popravdě nevím v jakém je stavu a dal mám nějaké menší věci z Interieru a exteriéru doma což bych vše dal k autu. A jinak vše co Octavia má. 2x klíče dalkače + Defender klíč.
Představoval bych si 55 000,-.
Jsem z Ostravy. Přepis požaduji.
Pokud by někdo měl zájem nebo by jste se chtěl informovat prosím pište na můj Messenger nebo Whatsapp:
FB Ondřej Malchar (fotka s obrazem)
Whatsapp

Nabízím k prodeji osobní automobil Škoda Octavia Combi 1.9 TDi 81 kW rv. 2004 na značkách s technickou do roku 24. Vozidlo jsem koupil roku 2019 s nájezdem cca 265000 tis. km. Dnes mám najeto 313xxx tis. km. Vozidlo jsem používal na cesty do práce. Nejvíce jezdilo po dálnici, kde jsem jezdil kolem 4.5-5l podle toho jak těžkou nohu jsem měl, po měsťe jsem se dostal na 6l na 100 km. Vozidlo má ve výbavě klimatizaci, přední okénka v elektrice, dvojité zadní dno kufru, 4x airbag, ABS, ASR, zamykání řadící páky. Vozidlo mělo pravidelné kontroly od mechanika. Typické vady na laku u Octavie jsou pouze estetické, nemají vliv na funkčnost karosérie (Zapsáno na technické kontrole). Abych se na vozidlo mohl spolehnout, dostalo se mu následné péče. Nechal jsem přetěsnit motor a vyměnit opotřebené věci kolem. Rozvody dělány při koupi auta - jsou ještě min. na 20 tis. km , kompletní přední uložení - péra, tlumiče (zadní při zatížení lehce vržou), ramena, výměna skla, brzdy, oprava výfukového potrubí, zámek řidiče. Bylo toho více. Auto jsem si opravoval pro sebe, že mi už zůstane. Vůz je připraven na zimu. Olej nový na 13 tis. Km. Stačí sednout a jet. Obutý na zimních pneu. Přidám i sadu letních. K novému podnikání potřebuji dodávku se závěsem, proto prodávám. Více informací dodám jen vážným zájemcům.

Nová kniha s omezeným nákladem - byl jsem pověřen distribucí.
Vážení čtenáři,
možná že už jste četli některé moje příspěvky věnované vzpomínkám na mé lovecké psy. Kladné ohlasy na Facebooku i v časopisu
Svět myslivosti a též podpora redaktora zmiňovaného časopisu Dalibora Pačese mě přivedly na myšlenku vydat vzpomínky knižně.
Kniha by ale nevznikla bez morální a hlavně materiální pomoci
mého kamaráda Karla Kováře. Ten zblízka poznal práci mých psů
na mnoha honech, naháňkách i při dosledech. Doporučil mi, abych
ke svému vzpomínání přidal konkrétní postupy i své „fígly“ při výchově a výcviku loveckých psů. Pro zkušené kynology to asi nebude
žádný objev Ameriky, ale možná pomohu alespoň začátečníkům.
Každý z nich by se měl řídit radami odborných publikací o výcviku loveckých psů. Těch je nyní na trhu celá řada, stačí si jen správně
vybrat. Většinou obsahují dostatečně podrobný návod na výchovu
pomocníka myslivce při lovu.
Také jsem tak začínal, a přesto jsem se dopustil mnoha omylů.
Třeba mé poznatky někomu pomohou se vyhnout zbytečným chybám, jimiž jsem dřív trápil své psy i sebe.
Jaroslav Zadražil
Objednávky je možno na email penkovar@, nebo tel. .Osobní odběr v Třeboni nebo Horní Stropnici. Pokud poštou zasíláme + 80,- Kč poštovné.

Prodám ucelený výtisk J.R.R. Tolkiena. Některé knihy jsou první vydání!
Vše jsem se snažil poctivě nafotit. Pokud budete mít dotaz nebo něco chtít nafotit, není problém.
Preferuji osobní předání, ale není podmínkou.
Knihy lze vyzvednou v Praze - Háje nebo Lovosice.
Tulák Rover
ISBN: 80-204-0813-4
První vydání - 1999
Jednou přečtená. Skoro jako nová.
Jen vzadu u čárového kódu zůstatek lepidla (viz.foto). Dá se to vyčistit lihem
Příběhy z čarovné říše
ISBN: 80-204-0668-9
První vydání – 1997
Jednou přečtená. Skoro jako nová.
POZOR: vzadu je nalepena ochrana proti krádeži. Pokud je tam obal není vidět. (viz. foto).
Silmarillion
ISBN: 80-204-0336-1
První vydání – 1992
Skoro jako nová.
Trochu ošoupán obal
Nedokončené příběhy
ISBN: 80-204-0453-8
První vydání – 1994
Skoro jako nová
Hobit
ISBN: 80-204-0506-2
Třetí vydání – 2002
Skoro jako nová
POZOR: kniha byla omylem položena na stůl, kde bylo mokro. Namočil se vzadu obal. (viz. foto). Při normálním prohlížení „to“ není vidět.
Pán prstenů
Jedná se o kompletní sérii 13/34 (ISBN:80-204-0371-X)
Druhé vydání – 1993
Společenstvo prstenů
ISBN: 80-204-0362-0
Kniha byla čtená a tak jeví známky používání.
Listy nejsou ohnuté, ale vazba a obal ošoupáno (viz.foto)
Dvě věže
ISBN: 80-204-0372-8
Kniha je v dobrém stavu
Návrat krále
ISBN: 80-204-0373-6
Kniha je v dobrém stavu

Kniha zbraní katalog v němčině obsáhlá 840 stran. Odborně zpracovaná kniha ručních palných zbraní vhodná pro sběratele starých zbraní a technické odborníky. Zakoupil jsem ji v D za hodně peněz a nyní ji již nepotřebuji. Stále se prodává za cenu 140 € tedy cca. 3000Kč!! Obsáhlé pasáže balistiky a výpočty o munici a mnoho jiného. Ruční palné zbraně jsou podrobně zobrazeny v podrobnostech a dílech. Stovky všech možných ručních zbraní modelů od historických až po revolvery a pistole, speciálů, unikátů i střeliva a mnoho dalšího. Prostě kniha, kterou milovník zbraní musí mít a ocení sebraná data k jednotlivým kusům. 1. kontakt prosím emailem nenosím u sebe tel.

Nabízím 2 nové knihy (pouze obě dohromady)nejlepší nutriční terapeutky - jde o terapeutku olympijského týmu USA. Koupila jsem na radu strejdy,který díky nim shodil 30 kg - knihy ovšem nechtěl půjčit,chce je mít po ruce. V praxi jsem je ale nevyužila. Obsahují všechno - jídelníčky, tipy, návody na sport, rady pro nesportovce i sportovce, běžce, fitnessáky atd. Jídelničky jsou vhodné i pro české suroviny!!!!Zájemci,prosím jen mailujte. Zasílám ihned DPD za 128 nebo poštou (vyberte si způsob dopravy na )- poštou jednou měsíčně,kolem 14.,kdy chodím na poštu. Neprohloupíte, knihu jsem listovala,je skvělá a v praxi jsem viděla výsledky - strýc neplatil nutriční poradce atd.,držel se knih - cena je za obě dohromady.Jsem seriozní.

Dobrý den, prodávám svoje BMW E60 525D 130kw R.V. 2007 před facelift.Nájezd 309067KM.
Hned do začátku, vozidlo je momentálně v depozitu z důvodu nevyužití (mám ještě 3 auta a firemní vozidlo). Jinak je plně pojízdné
Něco k autu a servisu - Pravidelně měněný olej v motoru po 10 - 15.000KM + filtry, výhradně značky MAN.
Parkovací senzory, ve předu i vzadu
WEBASTO s dálkovým ovládáním
Dojezdové kolo, hever, nářadí, tažné oko a prakticky snad vše, co tam má být
Obuto na pneu zn. NEXEN Nfera 245/40ZR18 - mají tak 70-80%.
Mám ještě sadu kol co jsem měl na zimu, obyčejné r16, ale pneu na výměnu. Po domluvě mohu nechat k vozu.
Před rokem a půl dělané komplet brzdy vrtané ZIMMERMAN.
Na podvozku dělané čepy řízení + geometrie.
Měněny oba termostaty
Měněny žhavící svíčky + jednotka a kabel co jde k alternátoru
Dodělávaný CUP HOLDER, bez jakéhokoliv zásahu nebo jakéhokoliv poničení
DPF FUNKČNÍ.
Tankována prémiová nafta a když nebyla k dispozici, pokaždé jsem lil do nafty aditiva.
Na vozidle jsou neoriginální zadní “tuning” světla (origo klidně přidám k vozu)
Místo originální obrazovky android (orig. obrazovku taktéž klidně nechám k vozu)
Dále měněné mřížky (origo také nechám k vozu)
Tohle + natřené třmeny a výztuha chladičů na žluto je jediný “tuning” zásah na vozidle a nic z toho není nijak nenávratné a poničené.
S vozem se nedriftovalo a podobně.
Vozidlo je původem z německa a já jsem celkově druhý majitel. Servisní kniha k vozidlu je.
Samozřejmě má i kosmetické vady, viz foto a na požádání mohu detailněji nafotit.
-Vylitá zpětná zrcátka
- Zpuchřelá guma zadního okna
- Na spodku je přední nárazník trochu sedřený
- Zadní nárazník malinko naprasklý
Nic netajím, co vím, to jsem napsal. Jednám na rovinu, není problém si vozidlo připojit na diagnostiku. Určitě nějaké chyby má, ale nic závažného. O vozidlo bylo pěkné postaráno, není to úplná voňavka, ale za svou cenou si + - stojím.
Samozřejmě jsem ochoten se u vozidla pobavit o ceně a v případném zájmu mohu dopředu vyndat vozidlo z depozitu.

Hledáme milující domov pro černobílou kočičku Sabrinku - KDEKOLIV V ČR (NÁVŠTĚVA + DOVEZEME …)
Sabrinka je původně kotě námi zachráněné týrané kočky, která se k nám musela vrátit i se setričkou po téměř šesti letech. Měla milující domov, majitelé byly bohužel seniorní pár, paní již bohužel není mezi námi a pán je na tom již špatně, její sestřička již našla domov. Sabrinku nejčastěji potkáte v leže čtyřma nahoře :) Je to klidná kočička o které člověk moc neví, nejraději spí a jí a hladí se :) Byla naučená chodit ven, ale drží se hodně u domu, nejde více než o dům dál, má hodně ráda chození ven ale asi by to zvládla i bez toho. Není naučena na auta, bydlela v domě u pole na konci vesnice, kde auta nebyly. O kočičku bylo dobře pečování, je kastrovaná, má čip, pravidelně čištěné zoubky, odčervována. Krmena granulema a z konzerv chce pouze masové a maso. Na toaletu naučena na catsbest oko plus. Prosíme o sdílení, kočička by si zasloužila milující domov :)

Bezdrátová sluchátka s mikrofonem, True Wireless špunty, uzavřená konstrukce, Bluetooth 5.0, přijímání hovorů, přepínání skladeb, hlasový asistent, certifikace IPX7 - voděodolná a potuodolná, frekvenční rozsah 20 Hz-22000 Hz, citlivost 96 dB/mW, impedance 14 Ohm, měnič 5,8 mm, výdrž baterie až 50 h (10 h+40 h)
BL Under Armour True Wireless Flash jsou kompaktní špunty do uší, které vás obklopí dunivou vlnou křišťálově čistého a silného zvuku. Nechte svou oblíbenou hudbu proudit celým tělem a naplno se ponořte do poslouchaného rytmu. Díky silikonovým náušníkům můžete mít sluchátka v uších klidně celý den, aniž byste pocítili nepohodlí či bolest. Špunty jsou vybaveny 5,8mm měniči s vysokým frekvenčním rozsahem 20 až 22 000 Hz a impedancí 14 ohmů.
Bluetooth 4.2
Nepřichází v úvahu, aby takto kompaktní sluchátka musela mít k sobě připojený kabel. Užívejte si naprostou volnost díky bezdrátové technologii. Propojte je se svým smartphonem přes Bluetooth a streamujte hudbu klidně přes celou místnost. Integrovaná baterie zaručí na jedno nabití až pět hodin přehrávání. Tuto dobu navíc snadno navýšíte až na 25 hodin, pokud u sebe budete mít dobíjecí pouzdro pro sluchátka. Díky integrovanému mikrofonu a reproduktoru je lze využít také jako handsfree k vyřizování hovorů, aniž byste museli vzít telefon do ruky.
S nabíjecím pouzdrem si můžete užít poslech hudby až po dobu 25 hodin!
Bezdrátové provedení
Zapomeňte na překážející kabely. Na jedno nabití můžete poslouchat oblíbené skladby až po dobu pěti hodin.
Odolnost proti vodě a potu
Žádný kvalitní trénink se neobejde bez litrů vypoceného potu. Sluchátka můžete klidně otestovat i při tom nejnáročnějším cvičení. Jsou odolná proti vodě i potu, stupeň krytí IPX7 jim zaručí perfektní funkčnost při běhání v dešti i pocení v posilovně.
Technologie Bionic Hearing
Integrovaná technologie vám zaručí, že si při poslechu budete vědomi svého okolí. Např. dojde ke ztišení hudby a posílení hovoru, když se s kamarády bavíte během cvičení.
Vlastnosti
Jedinečný bezkabelový design určený pro nadšence do sportů a pohybu
Bluetooth 4.2 technologie zajišťující bezdrátové spárování se zdroji hudby, dosah signálu 10 m
Špičková zvuková kvalita s charakteristickými JBL basy díky technologii JBL Charged Sound
Bionic Hearing technologie ovládání zvuku – funkce TalkThru pro ztišení hudby a zesilení řeči, funkce Ambient Aware pro intenzivní zvuk a zároveň zesílení okolních zvuků kvůli bezpečnosti sportovce
IPX7 ochrana garantující odolnost vůči vodě a potu – sluchátka vydrží i náročnější tréninky
Výborně sedí v uších díky sportovním nástavcům Sport Flex Fit se speciálními křidélky
Vestavěná nabíjecí baterie typu Li-Ion 2× 110 mAh s výdrží 5 h na jedno nabití
Elegantní hliníkové nabíjecí pouzdro s kapacitou 1500 mAh, které zajistí energii pro dalších 20 h poslechu hudby ze sluchátek.
Použitá a plně funkční. Cena nových přes 3 000 Kč.

CECILKA, kočka, KASTROVANÁ, 3 roky
Cecilka byla při příjmu velice vyděšená, ale rozhodně ne zlá. Nyní si již na nás zvykla a nechává se hladit a mazlit, nicméně k cizím je stále ostražitá. Není se ale čemu divit, žila dříve u popelnic a tak kdo ví, čím si musela v životě projít. Je čistotná a zvyklá na ostatní kočičky.
Více fotek zde -
Kontakt:

Prodám zcela novou, nečtenou knihu. Samuelova matka musela odjet, teď je to už několika měsíců. Chlapec od ní jen tu a tam dostane pohlednici, a nesmírně se mu stýská. Když se kamarád zmíní, že v celé věci může mít prsty strohá majitelka jejich domu, zrodí se Samuelovi v hlavě nebezpečný nápad…
K ceně knihy bude připočteno poštovné dle platného ceníku ČP. Na dobírku nezasílám.

SÉRIE ULICE STRACHU
Slíbila sice, že se změní k lepšímu po tom, co si musela vytrpět loni. Nicméně rozmazlená, úžasná Reva Dalbyová, která má peněz jako šlupek, je přesvědčená, že si může brát, co chce a koho chce, a nikdy nikomu za to nic nedat. Teď však přišel čas odplaty. Někdo se chystá Revu unést. I letos Revě Santa Claus nadělí strašidelné prázdniny. Hned za rohem na ni čeká ten nejhorší vánoční dar, jaký kdy dostala… vražda. A patří jen a jen Revě.

Rozměry kufru
kufr o objemu 43 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 34 cm výška
Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti.
Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru.
Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen.
Všechny kufry mají plastové nárazníky na rozích kufru - při pádu na rovný povrch, jako je silnice, nemůžete kufr nijak poškrábat. Plastové nárazníky - rohy - jsou velmi odolné a pokud je odmontujete z kufru, můžete se na ně bez obav postavit plnou vahou. Plastové rohy jsou náhradní díly, které je možno kdykoli vyměnit díky montáži na 3 šrouby. Na rozdíl od jiných kufrů jsou kufry BUMOT pod plastovými nárazníky vždy ve všech spojích svařené - to je opět záruka vodotěsnosti a pevnosti. Plastové nárazníky nabízejí čtveřici otvorů pro uchycení dalších zavazadel na víko kufru. Ideální pro připevnění lehké karimatky nebo brašny s objemným spacákem dvěma popruhy.