karburátor babetta 207 - strana 5
Počet nalezených inzerátů KARBURÁTOR BABETTA 207: 1000 - strana 5

Prodám tuto raritní tříkolku Tribeta. Doklady jsou psané na mě, tudíž je bezproblémový přepis. Moto má STK na 3,5roku a je plně funkční.
Mám větší sbírku motorek a tyto Tribety dvě, proto jednu prodávám.
Bylo vyrobeno cca 200ks a většina šla na export. Výrobce je Dios Nýřany, kde tento projekt měl na starost pan Ing. Charvát. Přední část je z Babetta 210.300 (210.400), agregát je PUCH, nápravy jsou dělány ve spolupráci s Buggy Havel.
Tříkolka má ruční + nožní brzdu + 2rychlostní manuál, spínací skříňku (2klíče), blinkry, brzdové světla, klakson atd...
Korba má vzadu sklopitelné čelo a celkově jde celá korba sklopit.
Tříkolka je kategorie L2, tudíž brána jako moped a lze jí řídit s ŘP na osobní vozidlo.
Výroba 1995, výkon 2,3kW, STK do 3.12.2025. Nosnost 172kg. V TP uvedeno, že je možné na tříkolku namontovat oblouky s plachtou či laminátovou střechu.
Babeta, Tribetta, Babetta, Korádo, Korado, Puch, rarita, prototyp, moped

Babetta 210 s kartičkou.
Motorem jde protočit, má dobrou kompresi a hází jiskru.
Vyžaduje vyčistit / zprovoznit. Nádrž je čistá.
Babetta je původně dvourychlostní, momentálně předělaná na jednorychlostní. (stačí vyměnit dvojkovou spojku).
Pěkné chomy bez koroze, původní lak.
Novější model s lepším odpružením.
Rok výroby 1991.
Mohu zaslat přepravní společností po celé ČR.

Prodám Babettu (Babeeta) 215 - jedno rychlostní.- jedná se v podstatě o babetu 210 kde je napevno pouze druhá rychlost. (Odpadají problémy se spojkami oproti klasické 210)
--- Babetta prošla kompletním servisem jen díly 10tis (naskočí na první nakopnutí).
--- Babetta je spolehlivá projela semnou kompletní MOPED GP od pořadatelů Gumbalkán --
--- Letos najeto cca 1tis/km což je na Babettě opravdu hodně (komplet bez problému)
--- Včetně kartičky a pravidelně placeného povinného pojištění
--- Projížďka v Novém Městě nad Metují samozřejmostí ten vítr ve vlasech je návykový!
--- KUP Babeetu a staň se hvězdou své vesnice

Jawa Babetta 210 původní lak s kartičkou, viz. foto . . motor jde protočit a háže jiskru
Osobní odběr, možnost zaslat přepravní společností po úhradě zálohy na poštovné 950kč k(doručení po celé ČR) babeta

Prodám babettu 210 ve velmi dobrém stavu. Babetta je po úplné go, od motoru až po žárovky. Ale barvu jsem nechal na babettě původní.Více info na místě, nebo po telefonu. Pište i sms. (Babetta 210, babeta, jawa).

Prodám originální krásné prospekty Jawa Babetta 225 a Jawa Babetta 226. Prospekty jsou krásné, jako nové. Cena za kus 400 Kč. Možný dovoz dle dohody.

Prodám první model od Babetty, Babetta 228.003, rok výroby 1973, výrobní číslo 36604.
Babetta je nepojízdná, ale avšak kompletní včetně drahých bočních plechů a plastových dílů.
Štítek sedí s motorem, jedná se o původní motor 228 včetně zapalování, vzadu rám nikde není vařený, jak je obvyklé. Jeden plášť je původní. Na moto většinou i původní šrouby, napínaky, stojan je v pořádku. Na moto aktuálně chybí brzdové štíty.
Vhodná na renovaci.
Možnost osobního předání a při záloze i zaslání kamkoliv po ČR a SK

Babetta Stella pro děti
Babetta pro menší jezdce, vhodná pro naučení.
Cena 17 000 Kč
Podívejte se na všechny mé inzeráty

Prodám dvourychlostní moped babetta 210 s kartičkou, stříkané blatníky jinak původní lak , nově dělané brzdy a svíčka.
Dodám ještě krabici s náhradními díly
Babetta chytá na první šlápnutí
Připravena na sezónu

Investiční Babetta po kompletní repasi. Na Babettě spousta nových dílů, mechanických dílů, nový veškeerý spojovací materiál, dálkové světlo na původních ovladačích, světla led, kompletně nový lak aplikovaný i na místa kde z výroby nebyl, válec po výbrusu, nový volnoběh, pouzdra v předních tlumičích, olej v zadních tlumičích, řetězy, rozety a další a další. Babetta má štítek a je k ní technické osvědčení. Fotodokumentaci k celé repasi najdeš tady: a pro další info volej, nebo piš.

Zdravim prodam 10x babetta 210
Bila-7500 startuje
Cervena-5500 haze jiskru
Cervena-6500 startuje
Zelena -5500 na opravu
Zelena-9500 jede
Cervena-6000 startuje
Bezova-7000 startuje
Zluta-7000 startuje
Cervena-6700 startuje
Cervena 4700 na opravu
Ke vsem babettam pridam karticku
Moznost poslat prepravni spolecnosti na dobirku
Vice info a fotek tel email
Jawa cz moped babetta babeta

k Babettě je kartička
Babetta je pojízdná, brzdí, nedávno přestala svítit ( nejspíš odešly žárovky, nechce se mi řešit )
Babetta je po vyčištění karburátoru, palivového kohoutku, výfuku a brzd
V karburátoru, palivovém kohoutku a výfuku jsou nové těsnění, nové lanko od plynu
Cena 8000Kč
Lokalita Moravský Písek ( okres Hodonín )
Po domluvě možnost dovozu
Podívejte se na mé další inzeráty
Pro více informací nebo obrázků, mě kontaktujte na emailové adrese nebo telefonním čísle.

Použitá řidítka Babetta.
Stav a kompletnost dle foto. Nepokřivená.
Velice slušný stav. Včetně páček, rychlopalu.
Šroub s maticí + plechový kryt.
Délka cca 62cm. Délka krku 22cm.
Jawa, Babetta, Babeta, moped, veterán.

Karburátor Bing 17/15/1103 60km/h má certifikaci TÜV pro Simson. Náhradní díl je vhodný pro motocykl SIMSON S51, S53, S60. Vhodný pro 50-60ccm Simson motory. Společnost BING Power Systems je Německý výrobce karburátorů. MADE IN GERMANY. MZA Německo
hlavní tryska - 68
volnoběžná tryska- 30
difuzor 15 mm
1 karburátor Bing 17/15/1103
1 Bing přírubový konektor (kompletní s těsnícím kroužkem)
2 šrouby
2 gumové ochranné krytky
1 svorka
Dávejte pozor na bowdeny! Používejte pouze bowdeny pro Bing karburátor.
Bowden sytiče a plynu.

Karburator -2922 M11 -Čz 125/ 355 Karburator -2922 SB 11 -Čz 125/ 355 Karburator -2924 SBDb 2758 -Čz 125/476 Karburator -2922 SBD 11 -ČZ 125/453,473 Dle foto,možno i zaslat,cena kus

Karburátor 2924V - Ogar 250 Karburátor 2924 VZR - na Wikov BD320 Karburátor 2926 SBDb 2 - Jawa 350 / 634 - Dle foto,možno i zaslat,cena kus

Ceník:
startovací píka- 220Kč
tlumič- 100Kč
brzdové obložení- kus 100Kč
Brzda - 400Kč
osa kola- 100Kč
víko od nádrže škoda- 50Kč
víko od nádrže pionýra- 50Kč (černé je prodané)
Karburátor díl 4ks vedle sebe- 250Kč
náhon- 1000Kč
palivový kohoutek- 150Kč
píst- 200Kč
světlo přední -1500Kč
odrazka světla škodovka- 20Kč
Rozeta- 200Kč
zadní světlo- prodáno
startovací segment- prodáno
pružiny dlouhé- 100Kč kus
záchyt reakce- 150Kč kus
karburátor kompletní - 700Kč
troubítko- 300Kč
karburátor bez kapátka- 600Kč
karburátor bez kapátka a držáku- prodáno
přepínač světel- prodáno oba
držák na páčku na řídítkách- 50Kč
spojka s řetězem a kolečkem- 650Kč
filtr sání karburátoru- 350Kč
automat- prodáno
část automatu- 200Kč
hřídel s kolečky - 1000Kč
kolečka jednotlivě- 200Kč
hlavní hřídel- 150Kč
přesunovač rychlostní-prodáno
spojková tyčka. prodáno
držák na kastlík s nářadím - prodáno

Prodám Škoda Favorit 135 LS, vyroben v roce 1990 (výroba Československo). Nájezd kilometrů pouze 16 873 km na benzínovém motoru 1.3 s karburátorem. Jsem druhým majitelem a při přepisu na sebe jsem platil EKO poplatek 10 000,- Kč. Favorit jsem koupil od majitelky ve věku 82 let (2 roky zpět), která měla vůz odstavený v garáži po úmrtí manžela téměř 20 let (k vozidlu znám příběh, důvod nízkého nájezdu a podobně). Na fotografiích tedy vypadá lak téměř matný, realitou však je, že auto nebylo umyto právě téměř 20 let, kdy stálo v garáži. Od mé koupě taktéž skladováno v suché garáži a bohužel stále neumyto, zaprášeno. :)
Vše je v originálním, původním stavu. Upravoval jsem pouze přední světla – rozebrané, nalakovaný vnitřek do černé barvy, nové skla světel. Po dohodě mám také zadní světla z verze Silverline (s bílým blinkrem).
Po koupi v roce 2021 prošel motor a karburátor kompletní regenerací – rozebráno, vyčištěno, přetěsněno. Vyměnily se veškeré těsnění, přetěsněná vana, ventilové víko, karburátor byl kompletně seskládaný z nových dílů, nové hadičky, kabely, svíčky, baterie, vyčištěné brzdy, seřízený karburátor. Zkrátka vše, aby auto bylo provozuschopné po dlouholeté odstávce. Následně nová STK (končí 09/2023). Převodovka a spojka v super stavu, celkově pohodlný podvozek, nikde nic nebouchá a podobně.
Krásný stav interiéru bez jakéhokoliv poškození, sedačky a vše jsou jako nové. Podvozek a bolestivé místa zcela bez koroze. Jediný díl s korozí, je naštěstí vyměnitelný – levý a přední blatníky, ale mám a přidám úplně nové, nikdy nelakované, původní blatníky, tudíž po nalakování výměna kus za kus. Souběžně by do TOP stavu pomohlo vyleštění laku při lakování. Na autě samozřejmě jsou nějaké kosmetické vady, přece jen to má 33 let. :) V interiéru jsou maličkosti k dořešení – opravoval jsem ozubené kolečka budíků a měnil žárovky podsvícení, je potřeba nasadit ručičku rychloměru (buďto zkalibrovat a nebo nacvaknout za jízdy), následně složit zpět plexi sklo a okolní plasty – vše mám. Sklíčka zpětných zrcátek jsou v horším stavu, ale mám úplně nové, originální a přidám k autu. Přikupoval jsem originální zadní křídlo, taky můžu nechat k autu.
Prodávám z důvodu nedostatku času, mám více aut. S Favoritem jsem za 2 roky najel maximálně 100 km. Fáčko má platné doklady, STK, pojištění a je možné s ním odjet klidně i po ose.
Ideálně bych si cenu představoval 60 000,- Kč, ale jsem ochotný se o ceně bavit a dohodnout se. Na prodej nespěchám, ale s blížící se sezónou si jej někdo může užít, zatímco mě by další rok stálo v garáži. Potenciál růstu ceny však má, proto jsem jej také koupil. První ročníky výroby, karburátor, výroba Československo.
Prosím o doplňující otázky přes SMS/email a telefonicky bychom řešili domluvu setkání a podobně. Díky za pochopení.