karburátory jikov - strana 45
Počet nalezených inzerátů KARBURÁTORY JIKOV: 1000 - strana 45

Sady trysek pro karburátory PWK a DellOrto. V sadě vždy 10ks. Cena za 1 sadu.
Mé další inzeráty naleznete níže.

rv 94 náhradní díly,pro dostupnost jednotlivých dílu volejte nebo pište,zasílám poštou---(PRODANE zrcátka,palivové čerpadlo,zadní blatník-kryt řetězu,levý přepínač,motor,karburátory,nádrž!!)

Prodám Favorita z důvodu nedostatku místa pro garážování.
Je to rok 1991 s zaplacenou ekologickou daní, interiérově je to bastl (komponety ze novějších a starších modelů), v 90. letech přestříkáván z tyrkysově modré na červenou. Motor je původně 135 s karburátorem Pierburg předělaná na 136 s sníženou hlavou (tuším 0,8mm) a ostřejší vačkou. Převodovka je z Felicie 40 kw a taktéž i startér z Felicie
Opravy za dobu mého vlastnictví (5let) :
Přední čepy (řízení, spodní kuláky), silentbloky ramen (přední a zadní vpředu) měněné řízení
dělané těsnění pod hlavou
Přední ložiska v těhlicích
Měněny přední brzdy a zadní prasátka
Měněný výfuk, termostat, hadice chlazení, topení, chladič, spojka (prasklý přítlačný talíř - měněna celá sada Sachs)
Měněna převodovka (vadné ložisko předlohové hřídele - axiální vůle),
čištění olejových kanálů od karbonu pro přechod na plně syntetický olej
a mnoho dalších drobností
Vady vozu :
Lak na střeše, u čelního okna a u zadního okna se loupe ( předchozí majitel když cokoli poškrábal, tak nechal opravovat lakováním celý díl
kosmetika a drobná koroze
Budík teploty chladící kapaliny při provozní teplotě neukazuje ručičkou na provozní teplotu - měněn budík, měněno čidlo na termostatu bez výsledků - bud´ kvalita dílů, nebo vadný vodič
spadlé zadní pěnové dorazy tlumičů
zpuchřelá manžeta p poloosy u převodovky (neuniká mazivo)
K vozidlu mám mnoho náhradních dílů, které vám mohu taky prodat - od plechařiny (levý blatník, pravý a levý práh + faceliftovou masku), karburátory, alternátory, tlačítka, zrcátka (celá i samostatná skla), lampy, přední světlomety, díly na motor, pal pumpu, přední třmeny a brzdiče, plechové disky a mnoho dalšího.
V týdnu je lepší psát sms či email, v práci nemám telefon u sebe, ozvu se až to bude možné.

Jawa Pionýr - funkční a velké množství dílů (nových i starších) - magneta, karburátory, převodovky, rám na Mustanga, úloženkové revmaplechy + několik dalších sad revmaplechů atd.... Pokud někdo koupí Jawa 20 s TP z druhého inzerátu, dám výraznou slevu jako celek

Prodám díly z nebourané motorky-kod motoru J502E.
Komplet Plasty+nádrž /opravované/ 6500,-
Vidlice 43mm 4500,.- obě
karburátory,komplet spojka 2500,-
kotouče 297/mm/4,2-5mm/ 2900-4000,-/ za pár
třmeny přední /oba 2000,-
Světlomet,budíky 2000,-
p/z kolo,brýle, altík,podsed rám,hlavní rám,chladič+sahara,svody,lešení ,cdi ,el.pavouk 1500,-ks
nádrž 1800,- ks
víčko spojky 1000,-
regulátor dobíjení,startér 700,-
centrál ,ol.vana,víčko altíku 800,- ks
př.stupačka ,řídítko,sedlo,řadička-600 za ks.
Sada zámků3x 1000,-
z.světlo,nadblatníček,kyvka,osy kol,přepínače,řetěz,zadní brzda,airbox,plexi,lanovody 500,-ks
kryt řetězu,unašeč rozety,rozeta,zadní stupačky,čidlamotoru,z.kotouč,benz.kohout,Indukčky,stojan,páčka spojky,unašeč rozety,zrcátka-400,-ks
Mám i blinkry,závažíčka,gripy-neorig. Detailní fota emailem,i dobírkou,i slovensko

Předem se omlouvám - rád bych podpořil českou veteránskou scénu a díly rozdal zadarmo, ale to prostě nejde, každá koruna dobrá v této době. Tedy ceny jsou nastaveny na tržní hladinu a prosím o jejich respektování.
Karburátor Jawa 250 = 1200,-
Karburátor Jawa 350 = 1400,-
Karburátor Jawa pérák = prodáno
Kryt karburátoru Jawa 250 kývačka nepoškozený = 2500,-
Drobnosti kolem dám zdarma, vezme-li někdo komplet za 6000,-

Náhradní manuální sytič pro karburátory Dellorto PHBG. Průměr: 8mm, závit: M9x1,0mm.
Nepoužitý.
Odkaz:

Díly Honda cbr 600f2 1992-1994, některé jsou shodné s f3.
Už není motor, karburátory,maska,budíky,lešení

Úklid dílny, nevyzkoušené stav nálezový viz.foto. z toho důvodu prodávám jako na opravu nebo nd.
Kompletní - 800kč
Torzo s kolenem - 300 kč ks
Torzo bez kolena - 150kč
Podobné zboží prodávám na mém profilu.

v původním originál dochovaném stavu. Slavná značka s hliníkovou karoserií a šestiválcovým dvoulitrem se třemi karburátory. V pojízdném stavu k renovaci.

Prodám díly z více kusů nebouraných esvéček. motor P503/video v chodu/ -52 kW- 11000,-
Vidlice pr. 41 mm 4000,- obě
kotouče 4-4,6mm 2000-3500,- oba
podsedlové plasty,nádrž/podřená /1400 ,-
Volnoběžka+rotor altíku,karburátory,CDI 2000,-
Díly motoru
(Válce motoru+písty+rozvody,spojka+koš-1500,-kus,
Převodovka 2500,-)
podsed rám, př. světlo+držáky 1600,-
Brzd třmeny/oba/,svody+ homolog.výfuk 3000,-
jen svody,řetězová sada 1000,-
Brýle,altík,kolo P/Z-1500,-ks.
Víčko spojky,kryt primáru,sada zámků,oil čerpadlo,el- pavouk,centrál, zadní madlo,chladič 900,- ks
startér,regulátor, pravý držák stupačky, př. blatník-700,-ks
airbox,z. brzda,kyvka,sedla,přepínače-500,- ks.
Z stupačky,start relé,drobné plasty,osy,unašeč rozety ,řídítka,z. světlo 400,- ks.-
Mám i blinkry,závažíčka,můstky na řídítka.Více emailem,i slovensko,i dobírka.

motory/kod ZX 600FE/ funkční/video/ 7500-9000,-/i části-převodovka 3500,-
komplet spojka+koš/i na 636AE/ 2000,-
vidlice pr. 46 mm 4000,- obě
Kotouče 300mm/různý stav-vše rovné/ 3000-4500,- pár.
karburátory,budíky 2000,-
Podsed plasty 900-1400,-
kapota levá/laminát 1200,-
altík , kolo p/z,chladič,nádrž,hlavní rám,podsed. rám 1500,-ks
Svody-nekomplet 700,-
Brzdové třmeny přední 6 píst 2000,- oba.
výfuky homolog 2000,- laděný 900,-
Brýle,el.pavouk,cdi, př. světlo-1500,-ks.
Víčko spojky,kryt primáru,sada zámků,vodní pumpa,oil čerpadlo,indukčky(2ks) 1000,- ks
Řetězová sada- 1000.-
Olejová vana,víčko altíku,výměník ol/voda,startér,centrál,držák budíků-800,-ks
Zadní světlo,airbox,podsedlový plast,,benzínový kohout,stojan,sedla,z. brzda-500,-ks.
řídítka 600,- ks,zrcátk 300,-
Zadní stupačky,start relé,přepínače,drobné plasty,lanovody,kryt řetězu.unašeč rozety 400,-
Mám i díly 636 AE /motor už není/
Více emailem,i dobírkou,i slovensko.

MGA patří k jedněm z nejslavnějších britských roadsterů. Byl to elegantní, sportovní vůz od značky Morris Garage dostupný i pro širší veřejnost. Rychle se po celém světě stal velice oblíbeným díky své cenové dostupnosti a ladným tvarům. Zpočátku se vyráběl pod označením MGA 1500, osazen OHV motorem o objemu 1500 ccm o výkonu 68 – 72 PS a 4mi bubnovými brzdami.
V květnu 1959 byl název změněn na MGA 1600 a stávající motor byl nahrazen motorem o objemu 1588 a výkonem 81 PS. Současně s tím vozidlo obdrželo přední kotoučové brzdy.
Tento exemplář je v předrenovačním stavu a dle svého současného stavu, byl dlouhou dobu skladován na suchém místě o čemž svědčí minimální množství koroze a jeho původní modrá barva. Vozidlo je kompletní s pěknou, zachovalou přístrojovou deskou a pěkným, zachovalým interiérem. Na karoserii vozidla je částečná koroze za dveřmi, kterou je třeba opravit. Zbytek vozidla je v pěkném stavu, např. blatníky jsou jako nové. Motor je kompletní v zachovalém stavu s 2 SU karburátory. Na vozidle jsou osazena původní drátěná kola, která činí MGA velmi atraktivní. Plátěná střecha je v pěkném použitelném stavu, bez nutnosti oprav.
K autu je také nová i starší plachta zakrývající interier a dvě původní boční okna.
Celkově se jedná o zajímavé, kompletní vozidlo , "matching number" v originál stavu, které lze zrenovovat s poměrně malými investicemi