karburátor mikuni
Počet nalezených inzerátů KARBURÁTOR MIKUNI: 1000

Prodám sezónu a čtvrt jetou motorku. Motorka má závodní vačku, závodní řidiči jednotku.
Na motorce jsou riditka RaceTech+blastery.
Polep Blackbird
Obuto Dunlop Geomax - přední 90%
Zadní na dojetí
K motorce přidám náhradní riditka + 2 náhradní přední ráfky(trosku potukany) + původní zadní drapak a par drobnosti viz foto.
K motu je i nový originální karburator Mikuni VM26, k tomu závodní filtr UNI + trysky. (Komplet PC 5000,-)
Motorka už delší dobu stojí, pořídil jsem velkou.
Cena Moto bez Mikuni 20000,-
Cena Moto s Mikuni 23500

Karburator 2924 SBD 12- 175/450 Karburator 2924 SBD 17b- 175/450/470 Karburator 2926 SB 12 - 175/450 Karburator 2924 SB 14 - 175/450 Karburátor 2926 SBDb 2759- 175/477 Karburátor 2924 SD11 -ČZ Skůtr čz175,Velorex Karburátor 2924 M 13 Skůtr čz 175. Karburátor 2924 M 11- Jawa 175/356 Dle fo ...

Predám v originálnom stave enduro Honda XR 600 R ročník 1993 s dokladmi na prihlásenie- dá sa prihlásiť kedykoľvek podľa potreby. Najazdené 23.580 km, perfektný motor, osadený karburátor Mikuni TM 40- oveľa lepšie štarty s rýchlou odozvou na plyn. K dispozícii aj kľúčik od riadenia (dá sa zamknúť). Otypovaná pre 2 osoby!- čo je už rarita. Viac info po telefóne +421908699386

Dobrý den, prodám následující díly, buď mi zavolejte a domluvíme se nebo hledejte uživatele FOHACK a prodám za stanovené ceny.
Díly jsou zaměnitelné a použitelné na různé typy motocyklů Jawa pionýr 50 555 550 20 21 23 a kývačka pulbuben panelka sport od kubatury 125 150 175 až po 250 350, viz konkrétní popis.
Babetta přední vidlice tlumiče pružiny teleskopy
Brzdový štít sport
t b brzdový štítmm tisícihran buben Střed brzdové čelisti
Držák madlo uchokývačka
Horní spodní brýle uložení vidlice řízení
Chrom Držák madlo uchokývačka
Mustang zadní tlumič
638 kontrolky přístrojová deska konopnice
indukční cívka na fastony sport
karburátor Sport Jikov 2924SBD124
manet koleno výfuku patina rybina kývačka
pérák1118 řídítka
pulbuben kývačka Karburátor 2924TŘ Jikov 1955 1956
štítekRám kostra s okem kývačka 1956
zadní stupačkakývačka
zadní stupačky starší model kývačka
hliníková páčka pérákc b t kývačka pařez
Karburátor Jikov 2924sbd11 4
Karburátor Jikov 2922sbd11 SPORT453 473
Klikovka kliková hřídel kývačka Jura
Kolečka disky koloběžka trojkolka šlapací autíčko Moskvič kočárek
Krk řízení brýle přední vidlicekývačkapatina
Kryt Karburátor
Kryt karburátoru Sport
Kryt řetězu kývačka sport
Motor karburátor 5 Pařez
Olejové víko spojky rikša prase 1 2 5
Oska osa kola
Oska osa kola
Pav 40 41 přívěsný vozík kolo kolečko disk pneu barum Jura
Podsedlový rámeček kývačka
Policejní kabát regulovčík VB SNB ČSLA uloženka californian
Ráfek kolo střed buben b t cmanet m90 mm barum
Ráfek kolo střed buben přední t bcmm Manet m90
Rám kostra 5 Pařez
Rychlopal plynKonopnice 634 638 cross trail
Řídítkac b t originál kulisa plynu lidovka kominíček
Řídítkac b t originál patina kulisa plynu
Řídítkakulisa plynu plyn rukojeť
Řídítkakulisa plynu plyn rukojeť
Řídítka přepínač plyn rychlopal634 638
Spínačka spínací skříňka Sport
Spínačka spínací skříňka Sport
Stadion s1 s11 mopedrám blatníky stojan přední vidlice nosič
Staré díly konvolut ŠKODA manet prase
Startovací páka nakopaváčka 240Pérák b t c
Tlumič výfuku doutník Sport
třmen řídítek upínky sport 475
Zapalování sport californian konopnice 634 638

Karburátor známého Italského výrobce Dellorto s průměrem difusoru 16mm a přímým sáním.
Karburátor je osazen tryskou 82, a součástí je i manžeta bowdenu.
Tento karburátor vyžaduje odbornou montáž.
Karburátor obsahuje přírubu 16mm.

Karburátor BVF 19N1-11 Simson S51, S70, Enduro. Kompletní karburátor pro motocykl Simson S51 S70, Enduro. MZA Německo.
Hlavní tryska: 105
Tryska volnoběhu: 35
Jehla 08
Strartovací tryska 60
průchod 19 mm
Při použití karburátoru BVF 19N1 je důležité si uvědomit, že karburátor musí být přizpůsoben příslušnému motoru (50, 60, 70 cm atd.). Pro správný chod motoru je bezpodmínečně nutné doladění, zkontrolovat nastavení plováku. Nestačí jen vyměnit karburátor v ladícím válci, upravit se musí i vzduchový filtr a výfuk.

Prodám kompletní profesionálně rapasovaný a odzkoušený karburátor pro Hondu CM400T, CB400N,CB250N,CB450N nebo CB450SC rok výroby 1978-1984
Pokud váš starší motocykl nechce po delším stání nastartovat, ve většině případů je důvodem ucpaný karburátor. Moderní benzín má nízkou trvanlivost a dokáže pohyblivé díly karburátoru, stejně jako trysky spolehlivě zalepit, omezit jejich průchodnost, pohyb a výsledkem je pak nefunkční motorka.
Karburátor na obrázcích zde je kompletně repasovaný, všechny díly na něm jsou pečlivě zkontrolovány, byl kompletně rozebrán, vyčištěn ultrazvukem, veškeré funkční plochy perfektně dočištěny a zkontrolovány. Stačí pouze nasadit na motorku a nastartovat. Stav nového dílu.
V případě zájmu rád repasuji stejným způsobem i karburátor vaší motorky, stačí se ozvat.
Neváhejte prosím shlédnout mé další inzeráty.

Prodám pitbike Orion 125ccm kola 14 17, nové pneu Bridgestone. Potřeba seřídit karburátor, přidám závodní karburátor mikuni plus kompletní sadu těsnění motoru. Koupil jsem čtyřkolku takže už na to nemám čas. Rychlé jednání = sleva.

Prodám enduro Yamaha XPS o objemu motoru 125cc.
Motor Yamaha 125, 4-takt - vzduchem chlazený, karburátor Mikuni, manuální převodovka 5stupňů, el. startér, automatický palivový ventil(podtlakový), vzduchové přední tlumiče, kotoučové brzdy.
Motorka má seřízený, přetěsněný a vyčištěný karburátor. Dále je po čištění vzduchového filtru a má novou svíčku.
K motorce mám kompletní řetězovou sadu pro jízdu po asfaltu a sadu motard pneumatik.
Motorka je na českých SPZ, STK do 07/24.
Důvod prodeje: přechod na silnější motorku.

Karburátor Bing 17/15/1103 60km/h má certifikaci TÜV pro Simson. Náhradní díl je vhodný pro motocykl SIMSON S51, S53, S60. Vhodný pro 50-60ccm Simson motory. Společnost BING Power Systems je Německý výrobce karburátorů. MADE IN GERMANY. MZA Německo
hlavní tryska - 68
volnoběžná tryska- 30
difuzor 15 mm
1 karburátor Bing 17/15/1103
1 Bing přírubový konektor (kompletní s těsnícím kroužkem)
2 šrouby
2 gumové ochranné krytky
1 svorka
Dávejte pozor na bowdeny! Používejte pouze bowdeny pro Bing karburátor.
Bowden sytiče a plynu.

Karburator -2922 M11 -Čz 125/ 355 Karburator -2922 SB 11 -Čz 125/ 355 Karburator -2924 SBDb 2758 -Čz 125/476 Karburator -2922 SBD 11 -ČZ 125/453,473 Dle foto,možno i zaslat,cena kus

Karburátor 2924V - Ogar 250 Karburátor 2924 VZR - na Wikov BD320 Karburátor 2926 SBDb 2 - Jawa 350 / 634 - Dle foto,možno i zaslat,cena kus

Ceník:
startovací píka- 220Kč
tlumič- 100Kč
brzdové obložení- kus 100Kč
Brzda - 400Kč
osa kola- 100Kč
víko od nádrže škoda- 50Kč
víko od nádrže pionýra- 50Kč (černé je prodané)
Karburátor díl 4ks vedle sebe- 250Kč
náhon- 1000Kč
palivový kohoutek- 150Kč
píst- 200Kč
světlo přední -1500Kč
odrazka světla škodovka- 20Kč
Rozeta- 200Kč
zadní světlo- prodáno
startovací segment- prodáno
pružiny dlouhé- 100Kč kus
záchyt reakce- 150Kč kus
karburátor kompletní - 700Kč
troubítko- 300Kč
karburátor bez kapátka- 600Kč
karburátor bez kapátka a držáku- prodáno
přepínač světel- prodáno oba
držák na páčku na řídítkách- 50Kč
spojka s řetězem a kolečkem- 650Kč
filtr sání karburátoru- 350Kč
automat- prodáno
část automatu- 200Kč
hřídel s kolečky - 1000Kč
kolečka jednotlivě- 200Kč
hlavní hřídel- 150Kč
přesunovač rychlostní-prodáno
spojková tyčka. prodáno
držák na kastlík s nářadím - prodáno

Babetta 210 sací kolena.
Sací koleno dopředu pro karburátor Dellorto 17,5 a 19mm - materiál nerez - 1030,-
Sací koleno boční pro karburátor Dellorto 17,5 a 19mm - materiál nerez - 1030,-
Sací koleno dopředu pro karburátor Dellorto D16 (16.16SHA) - 940,- (není)
Sací koleno boční pro karburátor Dellorto D16 (16.16SHA) - 940,-
Můžu poslat.
Podívejte se na mé další nabídky.

Prodám Škoda Favorit 135 LS, vyroben v roce 1990 (výroba Československo). Nájezd kilometrů pouze 16 873 km na benzínovém motoru 1.3 s karburátorem. Jsem druhým majitelem a při přepisu na sebe jsem platil EKO poplatek 10 000,- Kč. Favorit jsem koupil od majitelky ve věku 82 let (2 roky zpět), která měla vůz odstavený v garáži po úmrtí manžela téměř 20 let (k vozidlu znám příběh, důvod nízkého nájezdu a podobně). Na fotografiích tedy vypadá lak téměř matný, realitou však je, že auto nebylo umyto právě téměř 20 let, kdy stálo v garáži. Od mé koupě taktéž skladováno v suché garáži a bohužel stále neumyto, zaprášeno. :)
Vše je v originálním, původním stavu. Upravoval jsem pouze přední světla – rozebrané, nalakovaný vnitřek do černé barvy, nové skla světel. Po dohodě mám také zadní světla z verze Silverline (s bílým blinkrem).
Po koupi v roce 2021 prošel motor a karburátor kompletní regenerací – rozebráno, vyčištěno, přetěsněno. Vyměnily se veškeré těsnění, přetěsněná vana, ventilové víko, karburátor byl kompletně seskládaný z nových dílů, nové hadičky, kabely, svíčky, baterie, vyčištěné brzdy, seřízený karburátor. Zkrátka vše, aby auto bylo provozuschopné po dlouholeté odstávce. Následně nová STK (končí 09/2023). Převodovka a spojka v super stavu, celkově pohodlný podvozek, nikde nic nebouchá a podobně.
Krásný stav interiéru bez jakéhokoliv poškození, sedačky a vše jsou jako nové. Podvozek a bolestivé místa zcela bez koroze. Jediný díl s korozí, je naštěstí vyměnitelný – levý a přední blatníky, ale mám a přidám úplně nové, nikdy nelakované, původní blatníky, tudíž po nalakování výměna kus za kus. Souběžně by do TOP stavu pomohlo vyleštění laku při lakování. Na autě samozřejmě jsou nějaké kosmetické vady, přece jen to má 33 let. :) V interiéru jsou maličkosti k dořešení – opravoval jsem ozubené kolečka budíků a měnil žárovky podsvícení, je potřeba nasadit ručičku rychloměru (buďto zkalibrovat a nebo nacvaknout za jízdy), následně složit zpět plexi sklo a okolní plasty – vše mám. Sklíčka zpětných zrcátek jsou v horším stavu, ale mám úplně nové, originální a přidám k autu. Přikupoval jsem originální zadní křídlo, taky můžu nechat k autu.
Prodávám z důvodu nedostatku času, mám více aut. S Favoritem jsem za 2 roky najel maximálně 100 km. Fáčko má platné doklady, STK, pojištění a je možné s ním odjet klidně i po ose.
Ideálně bych si cenu představoval 60 000,- Kč, ale jsem ochotný se o ceně bavit a dohodnout se. Na prodej nespěchám, ale s blížící se sezónou si jej někdo může užít, zatímco mě by další rok stálo v garáži. Potenciál růstu ceny však má, proto jsem jej také koupil. První ročníky výroby, karburátor, výroba Československo.
Prosím o doplňující otázky přes SMS/email a telefonicky bychom řešili domluvu setkání a podobně. Díky za pochopení.