karbonová vidlice - strana 5
Počet nalezených inzerátů KARBONOVÁ VIDLICE: 1000 - strana 5

Kolo prodávám po 15000 km, rám je vyrobený z karbonu FACT 9r, karbonová vidlice a sedlovka, hydraulické kotoučové brzdy Shimano 105 a řazení ze stejné sady s 2x11 převody. Velikost rámu je 56 a velikost kol je 700c. Konstrukce je hardtailová (s Future Shockem) modelové řady Roubaix sezóny 2019 (Koupeno v roce 2020).
Detailnější popis:
VELIKOST KOLA: 56
PRŮMĚR KOL: 700c
KONSTRUKCE: Hardtail
SEZÓNA: 2019
MODELOVÁ ŘADA: Roubaix - sportovní
MATERIÁL RÁMU: karbon
RÁM: Specialized FACT 9r carbon, Endurance Geometry, Rider-First Engineered, 12x142mm thru-axle, Future Shock suspension, 20mm of travel, flat-mount disc brakes
VIDLICE: Specialized FACT carbon, 12x100mm thru-axle
KOLA: DT R470 Disc, sealed cartridge hubs, 14g spokes, 24h
PLÁŠTĚ: Turbo Pro, 700x28mm
KLIKY: Praxis Alba M30, PF30
PŘEVODNÍKY: 50/34T
STŘED: Praxis, external bearings, threaded, 68mm
ŘAZENÍ: Shimano 105 R7020 hydraulic disc
PŘESMYKAČ: Shimano 105
PŘEHAZOVAČKA: Shimano 105, 11-speed
KAZETA: Shimano 105, 11-speed, 11-34t
BRZDY: Shimano 105, hydraulic disc
ŘÍDÍTKA: Specialized Comp Hover Bar, 6061 alloy, 125x75mm w/ Di2 hole
OMOTÁVKA: S-WRAP Roubaix w/ Sticky gel
PŘEDSTAVEC: Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
SEDLO: Body Geometry Phenom Comp, Adaptive Edge design, hollow Cr-Morails, 143mm
SEDLOVKA: Carbon, single-bolt, 30.9mm

Prodám jeté kolo Specialized Stumpjumper FSR Comp 29. Velikost: XL. Velikost kol: 29". Kolo je ježděné, takže má samozřejmě nějaké to běžné provozní opotřebení a oděrky, po funkční stránce ale vše funguje jak má. Karbonová horní část zadní stavby. Na kole je zánovní přední plášť a nové klady přehazovačky. Kolo je po 1. majiteli a jsou k němu papíry+manuály. Cena: 33990kč
Osazení:
Tlumič: Fox Float CTD Evolution, Autosag
Brzdy: Shimano XT - brzdové destičky s chladičemi
Kotouče: Shimano XT SM-RT86-L Ice-Tech / zd. Shimano XT SM-RT86-M Ice-Tech
Náboje: př. Specialized Hi Lo / zd. Novatec D882SB
Ráfky: př. Roval 29 / zd. WTB Frequency i25 Team 29
Řazení: Sram X7
Přesmykač: Sram X7
Řetěz: KMC X10 - 2. zoubek měrky.
Řidítka: Dartmoor Nitro FR
Představec: Specialized XC Trail
Gripy: Specialized
Sedlo: SDG Radar - (Katalogová cena 2390kč).
Sedlovka: teleskopická KS Super Natural Remote Long 150mm - moc pěkný hladký chod (katalogová cena 7990kč).
Pláště: př. Maxxis Minion DHF 3C Maxx Terra EXO TR / zd. Maxxis Minion DHR II EXO TR - př. zánovní - cca 95% vzorku (katalogová cena 1699kč) / zd. cca 70% vzorku.
Přehazovačka: Sram X9 - má vůli, řadit ale řadí jak má. Nové kladky!
Kliky: Sram S-1250 - kliky jsou normálně plně funkční, jen na pravé klice chybí vnější šroub, který pomáhá při demontáži klik. Na funkčnost klik jako takových, tato věc ale nemá žádný vliv. Menší převodník je již opotřebenější.
Vidlice: Fox Float CTD Evolution 29 - Vidlice je plně funkční a chodí hezky, jen gufera již propouští mazací olej, takže bych výhledově určitě doporučil servis - zohledněno v ceně! Na levém kluzáku je 1 oděrka.

Prodám jeté kolo Author Patriot Evo Team. Velikost: XL. Velikost kol: 27,5". Kolo je po celkové technické stránce ve velmi dobrém stavu, pravidelně servisováno, nyní po větším servisu/investici. Na kole je zánovní teleskopická sedlovka. Při posledním předprodejním servise kolo dostalo nový zadní ráfek, horní vodítko řetězu, zadní plášť, kotouče a přední i zadní brzdové destičky s chladičemi + odvzdušnění brzd a nová kapalina - od tohoto servisu bylo kolo minimálně jeté, takže zmíněné komponenty jsou pořád ve stavu téměř nových. Jedná se o nejvyšší TOP model toho roku na super osazení - o odpružení se stará luxusní vidlice FOX 36-K Float Kashima a tlumič FOX Float X F-S Kashima, pohon a brzdy Shimano XT, kvalitní ráfky a představec Spank, karbonová řidítka Force..atd.. Kolo má zabezpečení od firmy Datatag security. Kolo je po 1. majiteli a jsou k němu papíry. Cena: 44990kč
Osazení:
Tlumič: FOX Float X F-S Kashima - pěkný hladký chod.
Brzdy: Shimano XT - odvzdušněny+nová kapalina, téměř nové přední i zadní brzdové destičky s chladičemi (cca 99% obložení vpředu i vzadu).
Kotouče: Shimano SM-RT56-M - téměř nové!
Řazení: Shimano XT 11s
Přehazovačka: Shimano XT 11s
Kazeta: Shimano XT 11-46 zubů 11s
Vodítko řetězu: MRP Direct 28-40 - téměř nové!
Náboje: př. Author Xenon 15+ / zd. Krypton 12 Boost
Ráfky: př. SPANK Oozy Trail 295 Beat Bide / zd. SPANK Spike Race 33 - téměř nový!
Řidítka: Force Team Carbon
Představec: SPANK Spike Race
Sedlo: Author Genius CR
Sedlovka: teleskopická OneUp Dropper Post V2.1 180mm - zánovní!
Pláště: bezdušové, př. Maxxis Minion DHF EXO TR / zd. Maxxis Minion DHF 3C Maxx Terra EXO TR - př. cca 70% vzorku (háže) / zd. téměř nový - cca 99% vzorku (katalogová cena: 1749kč).
Ovládací páčka sedlovky: King Shox Southpaw (levá horizontální).
Gripy: BBB Cycling
Zabezpečení: Datatag security
Vidlice: FOX 36-K Float Kashima - pěkný hladký chod. Na levém kluzáku je 1 škrábanec - na funkčnost tahle věc ale nemá žádný vliv.
Kliky: E13 TRS+ - kliky při šlapání polupkávají.

Prodám lehké karbonové kolo Trance s karbonovými koly. Velikost M pro výšku 170–180cm, zdvihy 130/115mm.
Komponenty jsou nové, prohozené z mého nového kola a to Sram GX Lunar 1x12, nový kokpit a sedlo.
Kolo k vidění v prodejně Giant Store Praha.
Dodám včetně faktury a záruční knížky.
Vidlice – Fox 34 Performance Elite (130mm)
Tlumič – Fox Float DPX2 Performance Elite (115mm)
Sedlovka – OneUp 180mm
Přehazovačka – Sram GX Lunar (nové)
Kazeta – Sram GX 10–52 (nové)
Řetěz – GX (nové)
Řazení – GX (nové)
Kliky – Sram Stylo 32t. 170mm (nové)
Brzdy – Sram G2 RS (nové)
Zapletená karbonová kola TRX-1 se zadním nábojem DT Swiss 350 s rohatkou
Pláště – Maxxis Minion DHF 3C/ Maxxis Dissector (bezduše)
Příprava v krku vidlice na integrované nářadíčko OneUp

model Marin B-17 ve velikosti M (mam 170cm), kola 26ky, na kole je vyměněno vše kromě rámu, vidlice, sedla, představce a řídítek
na kole jsem jezdil poslední roky už málo, proto prodávám, mám 60kg
vše naprosto funkční, je to univerzální TRAIL HT na traily, pumptrack nebo i sjezd
kolo má různé menší provozní oděrky, ale nefotil jsem
- přidám náhradní řetěz a 2 patky
- vzduchová vidlice Rockshox Tora zdvih 130mm s pevnou osou, pravidelně měněn plej a 2 roky zpět prachovky
- kotoučové hydraulické brzdy Deore staré cca 2 roky
- převod 1 x 10 sram X7
- vepředu oválný převodník 32z
- kliky XT
- pedály Superstar
- karbonová sedlovka Easton
- sedlo je trochu natržené, ale zalepil jsem to a funguje
osobní předání na trase Brno - Uherský Ostroh

Nabízím Specialized Fatboy Expert ve velice pěkném stavu najeto ca 900 km pláště jako nové, karbonová vidlice, udržovaný fatbike ve velikost M 17,5” pro postavu ca 165-178.
Možná dohoda.
Veškeré výhody kola do všech terénů s výkonem Specialized. Model Fatboy Expert je kombinací odlehčeného rámu a vidlice s plášti Ground Control o šířce 4,6", a proto se geometrií podobá modelům Specialized 29 díky přesnému ovládání v nejnáročnějších podmínkách.
Rám z plně zeslabovaných trubek slitiny M4 Premium Aluminum je lehký, tuhý a pojme až 5 palcový plášť
Rám z plně zeslabovaných trubek slitiny M4 Premium Aluminum je lehký, tuhý a pojme až 5 palcový plášť
10rychlostní přehazovačka SRAM X0 Type 2 se středním ramínkem řadí jasně a spolehlivě
Rám z plně zeslabovaných trubek slitiny M4 Premium Aluminum je lehký, tuhý a pojme až 5 palcový plášť
Ráfky Fat 26" pro kotoučovou brzdu mají jednoduchou stěnou a jsou navrženy aby zvládly i ten nejhorší terén
Rám z plně zeslabovaných trubek slitiny M4 Premium Aluminum je lehký, tuhý a pojme až 5 palcový plášť
10rychlostní přehazovačka SRAM X0 Type 2 se středním ramínkem řadí jasně a spolehlivě

Nové kolo
Dva roky záruka
Velikost: L
Model: 2021
Původní cena: 130. 000 Kč
Nová cena: 115.000 Kč
Specifikace kola
Rám: SMOOTHWALL™ Carbon. Plně zapouzdřená ložiska. Press Fit středové složení. Vnitřní vedení kabelů. 2-Bolt ISCG05 Tabs. RIDE-9™ Nastavitelná geometrie. 2 Polohy zadní osy. 140mm zdvih. SMOOTHWALL™ karbonová zadní stavba
Vidlice: RockShox Pike Select RC 150mm | 27.5 = 37mm Offset | 29 = 42mm Offset
Zdvih vidlice: 150mm
Tlumič: RockShox Deluxe Select+ | Sealed Bearing Eyelet | XS - SM = 190x45mm | MD - LG - XL = 210x52.5mm
Zdvih tlumiče: 140mm
Hlavové složení: FSA Orbit NO.57E
Představec: Rocky Mountain 35 AM | 40mm
Řídítka: Rocky Mountain AM 780mm
Gripy: Ergon GE1 EVO Lock On
Brzdy: Shimano XT 2 Piston
Řazení: Shimano XT
Přehazovačka: Shimano XT
Kliky: Race Face Ride Cinch | 27.5 = 34T | 29 = 32T
Středové složení: Shimano SM-BBMT500
Kazeta: Shimano XT 10-51T
Řetěz: Shimano M8100
Přední náboj: Rocky Mountain Sealed Boost 15mm Torque Cap
Zadní náboj: DT Swiss 370 Boost 148mm
Špice: DT Swiss Competition 2.0/1.8/2.0
Ráfky: WTB ST Light i30 TCS 2.0 Tubeless / Bezdušová páska / bezdušové ventilky jsou součástí
Pláště: Přední: Schwalbe Nobby Nic 2.35 Super Terrain TL Easy Addix SpeedGrip // Zadní: Schwalbe Nobby Nic 2.35 Super Terrain TL Easy Addix SpeedGrip
Sedlovka: Race Face Aeffect R Dropper 30.9mm | Shimano MT500 Remote | XS - SM = 125mm | MD = 150mm | LG - XL = 175mm
Sedlo: WTB Volt Race 142

Prodám vzduchovou odpruženou vidlici Rock Shox Judy pro 29 palcová kola, zdvih 120 mm, délka seříznutého krku 19,5 cm (ježek je už nalisován). Demontováno z MTB kola Rock Machine, které bylo zakoupeno minulý rok (2022). Najeto cca 300 km. Vidlice je zamykací z řídítek pomocí páčky ROCK SHOX OneLoc, umístění na řidítkách vlevo. Na spodních nohou jsou originální červené nálepky Rock Shox.
Vidlice je plně funkční bez závad v téměř 100% stavu bez škrábanců. Důvod prodeje je přechod na jinou vidlici.
Nová vidlice stojí cca 6000 Kč.
Nová páčka OneLoc stojí 1300 Kč
Parametry:
Číslo vyražené na krku: 27T16643341
Označení: FS-JDYS-TK-A3
Velikost kol: 29"
Typ osy: Pevná osa
Rozměr osy: 15x110 mm Boost Maxle Stealth
Offset: 51 mm
Zdvih: 120 mm
Hmotnost: 2365 g
Barva: Diffusion black
Sloupek: 1.5" Tapered
Pružení: Vzduchové Solo Air
Typ brzdy: Kotoučová
Na další dotazy rád odpovím. Pošlu případně více fotek. Preferuji osobní předání s vaší kontrolou. Po dohodě mohu poslat i dopravní společností. Osobní předání přímo na adrese nebo možné v Praze (spíše východní strana), Mladá Boleslav (dálnice D10).

Prodám používanou desku a vidlici značky VERSATYL.
Vnější průměr vidlice je 28 mm
Typ vidlice IHC
Rozměry desky jsou:
- šířka 12 cm
- délka 49 cm.
Vidlice je určena pro 110 mm kolečka .
Barva zelená
Deska je plně funkční bez griptapu.
Deska byla kvalitně svařovaná u zadního kolečka.
Možnost osobního předání v Kolíně a v Praze
nebo Zásilkovny (platba předem za dopravu).

Elektrický paletový vozík Q12E25, nostost 1200kg, zdvih 2,5m
Plně elektrický paletový vozík s nosností 1200 kg a výškou zdvihu 2500 mm. Projde všemi dveřmi, celková výška pouze 1830mm. Dva jízdní režimy.
Pevná konstrukce z kvalitní oceli zajišťuje větší tuhost a stabilitu při zvedání
Bezpečnostní spínač
Vestavěný ovladač pro ochranu baterie před vybitím nebo poškozením
Uzavřená, bezúdržbová baterie AGM
Vestavěná nabíječka s usměrňovačem
LED indikátor nabití baterie a "břišní" bezpečnostní spínač zabraňující najetí do obsluhy
Regulátor rychlosti zajišťuje bezpečnou jízdu a rychlostní limity
Dva jízdní režimy
Elektrické zvedání a spouštění
NEPOŽADUJEME prohlídky v záruční době
Polyuretanová kolečka a válečky
Válečky tohoto typu jsou univerzální pro všechny typy povrchů. Vyznačují se vysokou odolností proti oděru a zvýšenou odolností proti mechanickému poškození. Zaručují tichý chod a nízký valivý odpor.
Technické parametry:
MAX. VÝŠKA ZDVIHU 2500 mm
NOSNOST 1200 kg
DÉLKA VIDLICE 1150 mm
VÝŠKA SPODNÍ VIDLICE 85 mm
VÝŠKA SE SPODNÍ VIDLICE 1830 mm
VÝŠKA ZDVIHÉHO STOŽÁRU 2950 mm
ROZTEČ VIDLICE 550 mm
CELKOVÁ ŠÍŘKA 790 mm
CELKOVÁ DÉLKA 1800 mm
RÁDIUS OTOČENÍ 1390 mm
CESTOVNÍ RYCHLOST S / BEZ ZÁTĚŽE 3,5 / 4,0 km/h
RYCHLOST ZVEDÁNÍ S / BEZ ZÁTĚŽE 0,1 / 0,2 m/s
SNÍŽENÍ RYCHLOSTI S / BEZ ZÁTĚŽE 0,12 / 0,1 m/s
Stoupavost NALOŽENÁ/Nezatížená 3/10 %
TYP PRACOVNÍ BRZDY elektromagnetická
VÝKON HNACÍHO MOTORU 0,75 kW
VÝKON ZDVIHACÍHO MOTORU 2,2 kW
NAPĚTÍ / KAPACITA BATERIE 12V 85Ah 2 ks.
HMOTNOST 560 kg
cena bez DPH: 84.500Kč
cena s DPH: 102.245č
záruka, faktura, DPH

Elektrický paletový vozík Q12E16, nosnost 1.2t, zdvih 1.6m
Stožárový paletový vozík s elektrickým zdvihem do 1600 mm a elektrickým pojezdem je schopen zvednout náklad o hmotnosti 1200kg. Je ideální pro práci ve stísněných prostorách a pro vykládání a nakládání dodávek a nákladních automobilů. Dva provozní režimy: rychlý a režim želva.
Pevná konstrukce z kvalitní oceli zajišťuje větší tuhost a stabilitu při zvedání
Bezpečnostní spínač
Vestavěný ovladač pro ochranu baterie před vybitím nebo poškozením
Uzavřená, bezúdržbová baterie AGM
Vestavěná nabíječka s usměrňovačem
LED indikátor nabití baterie a "břišní" bezpečnostní spínač zabraňující najetí do obsluhy
Regulátor rychlosti zajišťuje bezpečnou jízdu a rychlostní limity
Elektrické zvedání a spouštění
NEPOŽADUJEME prohlídky v záruční době
Polyuretanová kolečka a válečky
Válečky tohoto typu jsou univerzální pro všechny typy povrchů. Vyznačují se vysokou odolností proti oděru a zvýšenou odolností proti mechanickému poškození. Zaručují tichý chod a nízký valivý odpor.
Technické parametry:
MAX. VÝŠKA ZDVIHU 1600 mm
NOSNOST 1200 kg
TĚŽIŠTĚ 600mm
DÉLKA VIDLICE 1150 mm
VÝŠKA SE SPODNÍ VIDLICE 2080 mm
VÝŠKA ZDVIHÉHO STOŽÁRU 2080 mm
VÝŠKA SPODNÍ VIDLICE 85 mm
ROZTEČ VIDLICE 550 mm
CELKOVÁ ŠÍŘKA 790 mm
CELKOVÁ DÉLKA 1800 mm
RÁDIUS OTOČENÍ 1390 mm
CESTOVNÍ RYCHLOST S / BEZ ZÁTĚŽE 3,5 / 4,0 km/h
RYCHLOST ZVEDÁNÍ S / BEZ ZÁTĚŽE 0,1 / 0,2 m/s
SNÍŽENÍ RYCHLOSTI S / BEZ ZÁTĚŽE 0,12 / 0-0,1 m/s
Stoupavost NALOŽENÁ/Nezatížená 3/10 %
TYP PRACOVNÍ BRZDY elektromagnetická
VÝKON HNACÍHO MOTORU 0,75 kW
VÝKON ZDVIHACÍHO MOTORU 2,2 kW
NAPĚTÍ / KAPACITA BATERIE 12V 75Ah 2 ks
MATERIÁL KOLA Polyuretan
HMOTNOST 380 kg
cena bez DPH: 63.200Kč
cena s DPH: 76.472č
záruka, faktura, DPH

Stav: NOVÝ
Nosnost: 2000 kg
Řídící kolo, materiál: nylon
Kolečka vidlí, materiál: nylon
Váleček vidlice, průměr: 82 mm
Rozsah zdvihu: 85 - 200 mm
Vidlice, délka: 1150 mm
Řídící kolo, průměr: 200 mm
Kolečka vidlí, počet: jednoduché
Vidlice , nosná šířka: 540 mm
Celková šířka: 540 mm
Těžiště nákladu: 600 mm
Počet pumpování, paleta s volným dnem: 6
Délka zadního čela vidlí: 390 mm
Oj, výška: 1230 mm
Zdvih: 115 mm
Počet pumpování pro max výšku zdvihu: 11
Rychlost spouštění s nákladem / bez nákladu: 0,1 / 0,06 m/s
Vidlice, šířka: 160 mm
Výška vidlí: 48 mm
Skladem: 5 ks.

Prodám díly Jawa 175, 250, 350 vidlice, stojánek, tlumiče.
Prodávám originální náhradní díly Jawa ČZ 125, 150, 175, 250, 350 355, 356, Tiral 470....
Díly jsou důkladně očištěny a jsou funkční!
Rozebral jsem motorku do posledního šroubu a rozprodávám každý díl jednotlivě, doporučuji se podívat do mých inzerátů!
V případě zájmu o díl, posílám nafocený konkrétní díl na mail.
Ceník:
Stoupačky- 2 červené stejné- prodáno
Stoupačky stříbrné - 300Kč
stoupačka - 100Kč
Vidlice s mezi spojkou -prodáno
Horní a dolní brýle na vidlice-prodáno
klakson- 250Kč
dotahováky na zadní kolo- 100Kč
stojánek- 800Kč
Páka brzdy- 800 Kč
zadní tlumiče se špalíky - 500Kč

Nabízím nové kompletní ovládání pro vidlice FOX. Sundáno z nové vidlice FOX 32 Step-Cast Performance Elite.
Pro vidlice Fox, patrony FIT4 - modely 2018-22 FACTORY a PERFORMANCE ELITE - s jemným nastavením otevřené polohy.
Z obchodu lze sehnat páčku od 1200,- a zamykání od 1000,-
Osobní předání Jihlava / Praha, případně Zásilkovna.

Prodám díly na kola Favorit, Eska, Liberta a horské kolo.
Vidlice 3ks - 100 Kč/ks
Odpružená vidlice - průměr krku - 25,4 mm
Kontakt přes email, telefoní číslo je smyšlené...

BETA enduro BIKE RR 4T 350 MY23 - Kč 247.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 390 MY23 - Kč 248.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 430 MY23 - Kč 253.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 480 MY23 - Kč 253.900,-
Toto je nejjednodušší - moto ve 4-T řadě zdvihu; to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon.
RR 4 Str • Kontrola trakce: Nejvýznamnější novinkou v řadě 4 Str je zavedení trakce control, který loni debutoval v řadě Racing. Aby výkon svých modelů stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, všechny 4taktní modely Beta Enduro se nyní mohou pochlubit trakcí řízení. Funkce kontroly trakce u modelů RR je volitelná jezdcem pomocí tlačítka v obvyklá poloha mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Jezdec může vypnout kontrolu trakce kdykoli a v kterékoli z dostupných map motoru, přičemž samotná funkce je kalibrována odlišně pro každou ze dvou map a nabízí jezdci výběr ze 4 různých elektronických ovládání konfigurace. • Sběrač výfuku: všechny 4taktní modely mají nový sběrač výfuku s delší geometrií potrubí než na předchozí generaci, zlepšení odezvy motoru při nízkých otáčkách motoru a zvýšení točivého momentu při středních otáčkách motoru. Výsledkem je lepší přenos výkonu v celém rozsahu otáček, nechat jezdce dostat se z problémů snadněji nebo zvolit vyšší rychlostní stupeň než oni normálně by to bylo pro uvolněnější zážitek z jízdy. • Mapa motoru: dnes i kola Enduro – která vypadají jednoduše – přicházejí s pokročilými elektronika. Chcete-li plně využít zvýšený točivý moment při nízkých až středních otáčkách motoru 4taktní modely, které jsou k dispozici díky novému sběrači výfuku, jsou nyní vybaveny vyhrazeným novým motorem řídicí mapy, které rovnoměrněji rozloží křivku výkonu v celém použitelném rozsahu motoru, díky čemuž je výkon i u těch největších beta motorek zcela plynulý přístupný.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve,

Dobrý deň,
predám super downcountry trailové kolo Canyon Lux Trail CF6 vo veľkosti L (180-192cm).
Váha cca 12kg!
Kolo má najazdené len 800km, vlastním ho 1rok a bolo jazdené ako 3. bike v domácnosti. Menil som prehadzovačku, reťaz, servis sedlovky a čerstvý veľký servis vidlice u autorizovaného servisu.
Kolo je štandartne osadené spoľahlivými komponentami doplnenými o gripy Esi Chunky.
Rám: Lux Trail CF - zdvih vzadu: 110 mm. Velikost kol: 29.
Tlumič: FOX Float DPS Performance Elite 3-Pos Remote s možností nastavení 3 poloh komprese: otevřená/trail/tuhá. Vidlice je opatřena ovládáním zámku na řídítkách. Rozměry: 210 × 55 mm
Vidlice: FOX 34 Stepcast Performance 3-Pos Remote
Zdvih 120 mm. Průměr nohy: 34 mm. Nastavení komprese ve 3 polohách: otevřená/trail/tuhá. Vidlice je opatřena ovládáním zámku na řídítkách.
Přehazovačka: Shimano SLX, 12 rychlostí
Radenie: Shimano SLX, 12 rychlostí
Kazeta: Shimano SLX, 12 rychlostí (10-51)
Kliky: Shimano SLX M7100
Brzdy: Shimano SLX M7100
Sedlovka: teleskopická Fox
Kolo je k videniu v Prahe, len osobný odber
Dovod predaja: kúpa titanového HT
Jmeno: Aleš Tajták
Telefon:
E-mail: ales.tajtak@
Cena: 74 900

Nastavení podvozku a motoru pochází od své menší sestry. Vynikající manipulace, ale s rozhodně větším točivým momentem a výkonem. Olej vstřikování a elektrický startér - prostě ideální pro enduro nadšence.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve, aby poskytly jezdci větší volnost pohybu, zejména v zatáčkách v motokrosovém stylu s motorkou ostře nakloněnou do zatáčky a s nataženou vnitřní nohou vpřed. Ergonomičtější tvary než dříve umožňují jezdci zaujmout pohodlí pozice na sedle s kolem pevně sevřeným mezi nohama pro ještě lepšího jezdce zpětná vazba. Elegantnější nové kryty také přispívají k přepracovanému, jednoduchému a zásadnímu novému vzhledu kolo. • Grafika: všechny modely jsou nyní vybaveny novým celočerveným barevným schématem. Styl grafiky je více minimalistický než dříve, s odvážnými, jasně definovanými formami a čistšími, modernějšími liniemi, které zdůrazňují svalnatý tvar motocyklu a plynule propojují nové kryty s ostatními komponenty.

Ideální pro ty, kteří hledají jemnější 2-taktní moto, s o něco menším výkonem a točivým momentem než špičkové modely. Zajištěna výborná manipulace.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První řadě byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistil se dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu jízdy. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové kryty jsou užší než dříve, aby poskytly jezdci větší volnost pohybu, zejména v zatáčkách v motokrosovém stylu s motorkou ostře nakloněnou do zatáčky a s nataženou vnitřní nohou vpřed. Ergonomičtější tvary než dříve umožňují jezdci zaujmout pohodlí pozice na sedle s motorkou pevně sevřenou mezi nohama pro ještě lepší zpětnou vazbu. Elegantnější nové kryty také přispívají k přepracovanému, jednoduchému a zásadnímu novému vzhledu motocyklu. • Grafika: všechny modely jsou nyní vybaveny novým celo červeným barevným stylem. Styl grafiky je více minimalistický než dříve, s odvážnými, jasně definovanými formami a čistšími, modernějšími liniemi, které zdůrazňují svalnatý tvar motocyklu a plynule propojují nové kryty s ostatními komponenty.