kancelare k pronajmu - strana 47
Počet nalezených inzerátů KANCELARE K PRONAJMU: 1000 - strana 47

Oficiální obchodní partner společnosti Vodafone s.r.o. hledá vhodné kandidáty na pozici Obchodní zástupce/zástupkyně pro firemní klienty.
Hledáme 3 nové tváře do týmu, kanceláře ve Svitavách.
Co u nás budete dělat?
• Pracovat v týmu, který baví prodej.
• Zpracovávat klienty se zájmem (leady).
• Aktivně hledat nové obchodní příležitosti.
• Komunikovat s klienty, předkládat řešení/nabídky.
• Osobní schůzky s klienty.
Co vám nabízíme?
• Super práce z kanceláře (i homeoffice), flexibilní pracovní doba.
• Od začátku neomezené provize.
• Nastavený plán a osobní přístup team leadera který ti bude oporou.
• Apple zařízení za super výkony.
• Super školení, ve kterém tě připravíme na budoucí práci. Součástí je i zkušený tým, který ti ve všem poradí a pomůže.
• Neomezený firemní tarif.
• Pravidelné motivační soutěže.
• Stabilní zázemí a přátelská atmosféra.
Co od vás očekáváme?
• Chuť dělat obchod, vše tě naučíme.
• Komunikace na vysoké úrovni.
• Aktivní přístup a pozitivní myšlení.
• Aktivní řidič, vlastní vůz výhodou.
• Živnostenský list.
Jsi to právě ty?
V případě zájmu, zašlete vaše CV a kontaktní údaje na email. (jakub.mertl@)

Pronájem skladu, showroomu a kanceláří o celkové ploše 786m2, Průhonice - Čestlice, ulice Obchodní.
Flexibilní prostor, k dispozici chlazení kanceláří, elektronický zabezpečovací systém, elektrická požární signalizace, 24 hodin ostraha, plynové topení, bezproblémová manipulace kamionem, 10 parkovacích míst. Přízemí - sklad 325m2 53.869 Kč + 10.400 Kč, přízemí showroom / kanceláře 141m2 28.764 Kč + 4.512 Kč a v 1. patře kanceláře 320m2 za 73.440 Kč + 10.240 Kč.
Možnost úprav dispozice kanceláří.
Energie měřeny dle reálné spotřeby. Společné služby každoročně vyúčtovatelné.
ev.č.: 8394
+ zúčtovatelné společné služby areálu 25.152 Kč/měsíc + DPH. Energie dle reálné spotřeby.
třída energetické náročnosti budovy: G - Mimořádně nehospodárná
dle vyhlášky č.78/2013 Sb.
druh objektu: smíšená
stav objektu: velmi dobrý
typ domu: patrový
zastavěná plocha (m2): 786
plocha parcely (m2): 786
plocha kanceláří (m2): 786
číslo podlaží v objektu: 1
počet podlaží objektu: 2
počet míst k parkování: 10

Rozhlížíš po nějaké příležitosti, kde máš možnost si vydělat dlouhodobě velmi nadstandardní příjem?
Tak věnuj pár minut následující pracovní příležitosti!
Do moderní Brněnské kanceláře hledáme 2 parťáky na pozici obchodní zástupce do společnosti Agrární půdní fond s.r.o.
Vznikli jsme jako startup spojením investora, zkušeného realitního makléře a skupinou obchodníků se zemědělskou půdou v České republice.
Umíme na základě zkušeností a znalostí vybrat zemědělské pozemky pro potenciální investici, stanovit současnou tržní cenu, budoucí výnos a samozřejmě nakonec pozemky za uvedených podmínek prodat.
Co Vás čeká?
- zajistíme Vám pohodlný onboarding do společnosti
- po celou dobu se Vám budeme věnovat
- semináře, meetingy, zaškolení
- komunikace se stávajícími a potenciálními klienty
- realitní zkoušky (licence)
- měsíční bonusy, teambuildingy
- práce na IČO
Koho hledáme?
Jsme skupina zkušených a ambiciózních podnikatelů, kteří se navzájem podporují a tvoří skvěle funkční tým!
Hledáme šikovné, ambiciozní a komunikativní obchodníky, kteří chtějí v životě víc než jen průměr, ale naopak mají rádi výzvy a vyhledávají nové příležitosti. Nebojí se vyjít z komfortní zóny a z krysího závodu.
Proč zrovna my?
- nabízíme Ti fixní odměnu v době zaškolení 45 000,- Kč
- velmi zajímavé finanční ohodnocení 100 000+
- vyplácení provizí každý týden
- samozřejmostí je poskytnutí pracovního mobilu a počítače
- sídlíme v Brně
Požadujeme!
- disciplínu
- dochvilnost
- pracovní nasazení
- motivaci
- manažerské schopnosti
- tah na branku
Nastartuj své podnikání a reaguj na tuto příležitost ještě dnes!
Kontakt na mne nalezneš níže
Těšíme se na tebe!
Vojtěch Kotrba
+ 420
E-mail: kotrba.agrarnipudnifond@

Požadované vzdělání: středoškolské (technické nebo ekonomické zaměření)
Nástup: ihned
Místo výkonu práce: Tovární 897/1d, Brno – Chrlice, 643 00
Požadované dovednosti: znalost MS office, řidičský průkaz sk. B,
Forma úvazku: hlavní pracovní poměr
Nástupní mzda: 30.000,-Kč
Kontaktní email: fakturace@
Náplň práce: objednávky, fakturace, zásobování, expedice, komunikace se zákazníky, administrativa, asistence řediteli, správa budovy
Nabízíme volné pracovní místo na pozici vedoucí kanceláře v tradiční firmě vyrábějící nerezové komponenty pro gastronomické provozy. Pracovní doba pondělí až čtvrtek 7:00 – 16:00 pátek 7:00 – 14:00.

Ve výhradním zastoupení majitele nabízíme pronájem kancelářských prostor na ulici Brněnská v Hodoníně. Kanceláře různých velikostí od 15 m² až po 27 m², které se nachází ve 2. a 3. NP administrativní budovy a disponují datovými rozvody. Pro větší firmu může být výhodou pronájem celého patra. Pronájem lze samozřejmě dohodnout i na samostatné prostory. Dispozici kanceláří, sociálního zázemí a velikost můžete zhlédnout v přiložených půdorysech. Objekt stojí v oploceném areálu a je střežen elektronickým zabezpečovacím systémem. V ceně nájmu jsou zahrnuty služby a to elektřina, voda, vytápění a úklid společných prostor. Kanceláře jsou volné ihned.
Podmínky nájmu:
Nájem + služby 1.580,--Kč/m2/rok + DPH.
Vratná kauce ve výši dvou měsíčních nájmů.
Služby RK ve výši jednoho měsíčního nájmu daného prostoru + DPH (splatné při podpisu nájemní smlouvy).
Pro více informací či prohlídku nás neváhejte kontaktovat. Prezentované informace byly nabyty v dobré víře od vlastníka nemovitosti a naše společnost je zprostředkovává, co by data informačního charakteru, za jejichž správnost a úplnost nenese odpovědnost. RK uvádí, že průkaz energetické náročnosti budovy nebyl doposud majitelem předložen, resp. je ve stádiu zpracování. V souladu s právní úpravou proto RK uvádí energetickou třídu G.
Užitná plocha: 250 m2
Zastavěná plocha: 250 m2
Plocha pozemku: 250 m2
Druhnemovitosti: komerční objektykancelářské prostory
Plyn: obecní plynovod
Vytápění: ústřední plynové
Elektřina: 220
Voda: obecní vodovod
Poloha:
Umístění: rušná část obce
Příjezdová cesta: neuvedeno

Kancelář P3 Žižkov, Domažlická ul., pronájem kanceláře 22m2 v 1. patře administrativní cihlové budovy s výtahem, celková rekonstrukce domu proběhla v letech 1993-1994, společná kuchyňka a příslušenství na patře, centrální plynové vytápění, dostatek telefonních linek, Internet, alarm, bezbariérový přístup, možnost nájmu dalších kancelářských prostor, cena bez DPH: 6.380 Kč/měs. + služby 2. Kč/měs., kauce 2měs.

Nabízíme vlastní stůl v podkrovní kanceláři (47 m2), ve které jsme aktuálně 2 kolegové. Kancelář se nachází v budově divadla Na Jezerce, která je umístěna uprostřed krásného parku, kde je absolutní klid a zeleň. Kancelář je mezonetová a horní patro, ve kterém je prostor pro 2 stoly, je zcela volné. Ve spodním patře je prostor pro 1 stůl. Záleží čistě na vás, jaké místo vám bude vyhovovat více.
Kancelář tvoří útulný mezonet s dřevěnou podlahou a trámy, s vlastním zařízeným kuchyňským koutem, jídelním stolem a koupelnou s WC a sprchovým koutem. V kanceláři jsme dva + menší pes.
Okna směřují do klidného parku a přímo v budově divadla se nachází výborná restaurace. K restauraci patří velká terasa s posezením a na trávníku před budovou jsou k dispozici stoly, židle a plážové lehátka, která lze využít za pěkného počasí pro práci venku.
Nejbližší zastávky jsou Jezerka (bus - 3min), Pod Jezerkou (tram+bus - 5min) nebo Pankrác (metro - 15min). Parkování je možné přímo u kanceláře (placené zóny - 40 Kč/h a 20 Kč/h).
Přístup do kanceláře je 24/7, v případě potřeby je možné i přespat.
Cena 7000 Kč je konečná, poplatky zahrnují všechny služby (elektřina, plyn, voda, internet).
V případě zájmu nás kontaktujte na e-mailu lucie@

Hledáte místo pro své podnikání? BO! v Karviné máme pro Vás připraveny nové kanceláře přímo v centru města.
Nabízíme Vám 60 m² slunných a klidných prostor, které se nacházejí v 3.NP komerční budovy v centru Karviné na ulici Mlýnská. Vhodné pro jednu větší či dvě prostornější kanceláře, které mohou být průchozí, ale také fungují plnohodnotně samostatně. Všechny okna směřují na východní stranu. V prostorech proběhlo vymalování veškerých stěn.
V této budově již dlouhodobě sídlí stabilní firmy. Nemovitost je kompletně zabezpečena alarmem, k dispozici ihned. Cena nájmu bez služeb.
Sociální zázemí se nachází na společné chodbě. Je zde možnost parkování v blízkosti budovy a také na parkovišti pod obchodním domem.
Velkou výhodou je atraktivní lokalita v blízkosti Masarykova náměstí v Karviné, kde se nachází několik restaurací, pošta, nákupní středisko. Do rozlehlého parku se projdete krátkou procházkou a na hlavní cestu směr na Ostravu jste za pouhou minutu.
Pro více informací neváhejte volat naši BO! kancelář. Těšíme se na společnou prohlídku.
BO! podnikejte s novým příběhem..
ev.č.: 1244
třída energetické náročnosti budovy: G - Mimořádně nehospodárná
dle vyhlášky č.264/2020 Sb.
druh objektu: cihlová
stav objektu: velmi dobrý
typ domu: patrový
zastavěná plocha (m2): 231
plocha parcely (m2): 231
plocha kanceláří (m2): 60
číslo podlaží v objektu: 3
počet podlaží objektu: 3
počet míst k parkování: 8

Kancelář P3 Žižkov, Domažlická ul., pronájem kanceláře 21m2 ve 2. patře administrativní cihlové budovy s výtahem, celková rekonstrukce domu proběhla v letech 1993-1994, společná kuchyňka a příslušenství na patře, centrální plynové vytápění, dostatek telefonních linek, Internet, alarm, bezbariérový přístup, možnost nájmu dalších kancelářských prostor, cena bez DPH: 5.985 Kč/měs. + služby 2.604 Kč/měs., kauce 2měs.

Nabízíme kancelářské prostory s kompletním balíčkem služeb a vlastní recepcí - recepční poskytuje základní asistentské služby. V ceně měsíčního poplatku je denní úklid, poplatky za energie, používání výtahů, recepční, vyzvedávání pošty, odesílání zásilek, unikátní číslo pro firmu, kdy se recepční hlásí jménem příslušné firmy a hovor přepojí, nebo odevzdá vzkaz, uvádění návštěv do zasedací místnosti, nebo do kanceláře ke klientovi, odnos a příjem pošty, objednávání messengera, DHL, vysokorychlostní internet, možnost umístit vlastní server, atd. Lze objednat kávu/čaj, kopírování, termovazbu, kroužkovou vazbu, laminaci, atd. K dispozici jsou různé varianty co se týče velikosti kanceláří (od 13 m2 až do velikosti 49 m2) a počtu pracovních míst (2-8) včetně možnost sdílené kanceláře, kde se poté platí jednotlivě za osobu/ místo. Vybavení nábytkem lze obměnit podle přání klienta.
Parkování: krátkodobé před budovou a v okolí - na parkovací hodiny.
Lokalita: Opletalova, Nové Město
Cena dle poskytovaných služeb
Evidenční číslo: 815992
Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná

Pronájem komerčních prostor v centru Kolína. K dispozici je celé patro kancelářské budovy s podlahovou plochou 383 m2. Z celkové podlahové plochy jsou kanceláře: 281 m2. V patře se nacházejí samostatné kanceláře, open-space kancelář, konferenční místnost, dvě čajové kuchyňky, toalety a jedna koupelna se sprchovým koutem. Dále šatna se skříňkami a hala - čekárna. Komerční prostory se vyznačují moderním prostředím a klimatizací ve většině místností kanceláří. Výhled z oken je na střechy historického centra Kolína. Prostory je možné pronajmout se stávajícím vybavením, nebo bez vybavení dle přání zájemce. K nájemnému nájemce bude hradit platby za topení, elektřinu, výtah a úklid společných částí budovy, a to ve výši 19000 Kč/měs. Pro podrobnější informace a domluvení prohlídky prosím kontaktujte makléře.
Lokalita: Rubešova, Kolín
K nájemnému pronajímatel bude hradit platby za topení, elektřinu, výtah a úklid společných částí budovy, a to ve výši 19000 Kč/měc.
Evidenční číslo: 830472
Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná

Kancelář P3 Žižkov, Domažlická ul., pronájem světlé kanceláře 27m2 v 1. patře administrativní cihlové budovy s výtahem, celková rekonstrukce domu proběhla v letech 1993-1994, na podlaze plovoucí podlaha, žaluzie, společná kuchyňka a příslušenství na patře, centrální plynové vytápění, dostatek telefonních linek, Internet, alarm, bezbariérový přístup, možnost nájmu dalších kancelářských prostor, cena bez DPH: 7.425 Kč/měs. + služby 3.348 Kč/měs., kauce 2měs.

Nabízím Vám k promájmu velice hezké kancelářské prostory v Ostravě- Přívoz. Prostory jsou o velikosti cca 200 m2. Kanceláře se nacházejí ve druhém patře a čítají jednu větší místnost a jednu menší. K těmto částem náleží samostatné zázemí. Na každém patře je samostatné plynové topení. V okolí se nachází bankovní instituce a advokátní kanceláře. V blízkosti je stanice hlavního nádraží. Před objektem je dostatečné množství parkovacích míst.

Hledáme nové kolegy/kolegyně pro nové kanceláře v Plzni, Nepomuku, Přešticích a Stříbře.
Baví vás každodenní komunikace s lidmi, chcete pracovat v přátelském kolektivu a rádi tvoříte a budujete něco nového ve stabilním oboru financí? Pak je to šance pro vás!
Co bude náplní práce?
Jednání s klienty
Dlouhodobý servis a péče o klienty
Administrativa
Vymýšlení vlastních či týmových projektů
Na co se můžete těšit?
Pozitivní a růstové prostředí
Maximální prostor pro vaši seberealizaci
Profesionální zaškolení
Práci si přizpůsobíte svým časovým potřebám – jsme flexibilní (možnost začít při studiu, RD či na částečný úvazek)
Vydělávat víc, než je průměrný příjem
Čím nám uděláte radost?
SŠ vzdělání s maturitou a čistý trestní rejstřík jsou podmínkou
Být aktivní, pozitivní a zodpovědný
Chuť vzdělávat se a pracovat sám na sebe
V případě zájmu zašlete stručný životopis na email: tomas.jerabek@ , ozveme se zpět nebo volejte na tel. .

Hledáme nové kolegy/kolegyně pro nové kanceláře v Tachově, Mariánských Lázních a Toužimi.
Baví vás každodenní komunikace s lidmi, chcete pracovat v přátelském kolektivu a rádi tvoříte a budujete něco nového ve stabilním oboru financí? Pak je to šance pro vás!
Co bude náplní práce?
Jednání s klienty
Dlouhodobý servis a péče o klienty
Administrativa
Vymýšlení vlastních či týmových projektů
Na co se můžete těšit?
Pozitivní a růstové prostředí
Maximální prostor pro vaši seberealizaci
Profesionální zaškolení
Práci si přizpůsobíte svým časovým potřebám – jsme flexibilní (možnost začít při studiu, RD či na částečný úvazek)
Vydělávat víc, než je průměrný příjem
Čím nám uděláte radost?
SŠ vzdělání s maturitou a čistý trestní rejstřík jsou podmínkou
Být aktivní, pozitivní a zodpovědný
Chuť vzdělávat se a pracovat sám na sebe
V případě zájmu zašlete stručný životopis na email: tomas.jerabek@ , ozveme se zpět nebo volejte na tel. .

Nabízíme autodopravu,stěhovací a vyklízecí a úklidové služby. Přeprava zásilek. Zlínský a Jihomoravský kraj.
Stěhujeme byty, domy, kanceláře, budovy i celé firmy, nebytové prostory, půdy, garáže,
Autodoprava
Nábytek, věcí, elektronika, stavební materiál a další různé věci
Uklízíme byty, domy, prostory , kanceláře apod...
Zajišťujeme další služby jako je malování, uklízení a příprava domů a jiných prostor k prodeji nebo nastěhování
Ceny dohodou

Prodej nábytku kanceláře s kuchyňkou z důvodu rušení provozovny. Nábytek je v perfektním nezničeném stavu. Viz foto. Prodej jako celek.
Více informací telefonicky nebo emailem.
Kontakt:
mob: +420
e-mail: MRicka@

Prodej nové zděné haly v komerční zástavbě v obci Planá nad Lužnicí nedaleko nájezdu na dálnici D3 o celkové ploše 982 m2. Hala byla vystavěna v roce 2016 a má nové rozvody elektřiny, vody, odpadu a plynu. Celá stavba je zateplena a má nová plastová okna. Vytápění zajišťují dva plynové kotle, které zvlášť vytápějí kancelářské prostory a skladovací prostory. 1.NP - vstupní hala, 3 kanceláře, koupelna se samostatným WC a dílna s průchodem do dvoupodlažní haly. V 2. NP- se nachází 3 prostorné kanceláře a z toho jedna má terasu, společenská místnost s kuchyňským koutem a 2 toalety. K dispozici od 1.9.2022. Více informací v RK.
Lokalita: Husova, Planá nad Lužnicí
Evidenční číslo: 821765
Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná

Pronájem přízemních, obchodních prostor 50 m2, v centru České Lípy, Mikulášská ulice. Jedná se o frekventované místo v nemovitosti po kompletní rekonstrukci. Samotná provozovna sloužila doposud jako reprezentativní zastoupení obchodní firmy a naposledy Covid centrum. Možné dva vstupy jsou přímo z ulice do jednací kanceláře. Příslušenství tvoří samostatná kuchyňka a toaleta. Nájemné 8.000,-Kč/měs. plus zálohy na služby topení , vodné a elektřina bude 4.130,-Kč/měs. Platba při podpisu nájemní smlouvy kauce 12.000,- Kč, nájem na jeden následující měsíc a služby, celkem majiteli 24.130,-Kč. Volné ihned.
(Je nabízeno též přes RK, provize RK bude po domluvě.)

Exkluzivně Vám nabízíme výrobní areál se skladem, kancelářemi a sociálním zázemím v obci Kryry, okres Louny, Ústecký kraj.
Celková výměra pozemku je 2122m², z toho je zastavěná plocha 1602m². Nemovitost je rozdělená na hlavní, vedlejší a zadní budovy. Celková velikost výrobních prostor je 1275m². Na zpevnění dvoru byla použitá dlažba. Objekt má dva okruhy vytápění, dva kotle na plyn v kancelářské budově a tři kotle ve výrobní hale, nemovitost má rozvedenou klimatizaci.
Je vhodná jako sídlo firmy s výrobním programem. Budova s kancelářemi má 2 podlaží. V této budově se nacházejí šatny, kanceláře, WC, úklidová místnost, prostorná umývárna, jídelna a kanceláře. Objekt disponuje třemi výrobními halami.
Pro víc informací, nás neváhejte kontaktovat.
ev.č.: 0069
třída energetické náročnosti budovy: G - Mimořádně nehospodárná
dle vyhlášky č.148/2007 Sb.
druh objektu: smíšená
stav objektu: velmi dobrý
umístění objektu: klidná část obce
typ domu: patrový
zastavěná plocha (m2): 1233
užitná plocha (m2): 1100
plocha parcely (m2): 706
celková plocha (m2): 2122
počet podlaží objektu: 2
počet míst k parkování: 6