kávovary do kanceláře - strana 48
Počet nalezených inzerátů KÁVOVARY DO KANCELÁŘE: 1000 - strana 48

Přijmeme administrativního pracovníka/ci do naší kanceláře na Brno-jihu.
Sháníme zodpovědnou, spolehlivou a pečlivou osobu.
Nabízíme:
• zajímavou a různorodou práci v příjemném kolektivu
• stravenkový paušál
• zaučení ve všech aspektech práce
• nástup možný ihned
• úvazek a odměna na vzájemné dohodě
Požadujeme:
• min. SŠ s maturitou
• uživatelská znalost práce na PC, znalost MS Office (Excel, Word)
• kvalitní písemný projev v českém jazyce
• komunikativnost, samostatnost, organizační schopnosti
Výhodou:
• orientace ve mzdové a personální agendě
• orientace ve veřejných zakázkách
• zkušenosti s fakturací
• aktivní řidič sk. B
Kontakt:
V případě Vašeho zájmu nám zašlete Váš životopis nám na adresu:
Pracoviště: Kaštanová 637/141e, Brno-jih
Parkoviště přímo u firmy, zastávky MHD v okolí

Dobrý den, hledám administrativní práci nejlépe z domova s možností návštěvy kanceláře max. 1-2x týdně v Praze (základy účetnictví, fakturace, prodej, nabídky, osobní asistence). Hovořím a píši také v německém jazyce. Email: cabrov@

DO NAŠEHO KAKTUSÁCKÉHO TÝMU
HLEDÁME ASISTENKU ‼️
✅ od 1.5.2023
✅ Pobočka na Hlavní třídě v Ostravě-Porubě
Co nabízíme❔:
✅ zajímavou a různorodou práci na plný úvazek
✅ týmový kolektiv a příjemné prostředí zázemí kanceláře
✅ odpovídající finanční ohodnocení
✅ benefity včetně firemního notebooku a mobilu, elektronickou stravenku
✅ Multisport kartu
✅ pravidelné vzdělávání
Budeme se těšit na váš životopis s průvodním dopisem na prace@

Dobrý den, hledám práci nejlépe z domu, nebráním se 1-2x týdně případně dojíždět do kanceláře.
Hledám jako asistentka, osobní asistentka, fakturantka, back office manager apod. Mám i trochu povědomí o účetnictví. S cestováním problém nemám, když to nebude tvořit většinu času. Angličtina- komunikativní. Word, excel, powerpoint, účetní programy, ŘP sk.B. Práce na IČO- preferované, ale není podmínkou. Email: skrickovak@

Do malého kolektivu a samostatné kanceláře v Praze 4 (u OC Chodov) hledám pracovníka administrativy (zástup za mateřskou).
Vaším úkolem bude zápis faktur do interního systému, skenování dokladů, pravidelné vystavování faktur, příprava podkladů pro účetní, aj.
Pracovní doba po-pá 8-16:30, 4 týdny dovolené, mobilní telefon s neomezeným tarifem i k soukromým účelům.
Případné benefity po zkušební době. Ideálně na HPP (možno i zkrácený úvazek), první rok na dobu určitou, zkušební doba 3 měsíce.
Nástupní plat 25.000Kč hrubého.
Prosím, posílejte životopisy.

Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Personalista/Personalistka.
Náplň práce:
• komplexní vedení personální agendy
• komunikace se zaměstnanci
• tvorba pracovněprávních dokumentů
• komunikace s orgány státní správy
• starost o datové schránky
Požadujeme:
• zkušenosti s personální agendou
• znalost zákoníku práce a služebního zákona
• znalost práce na PC - MS Office – word, excel
• schopnost pracovat samostatně
• čistý RT
Nabízíme:
• nástup ihned nejpozději do konce března
• 5 dnů sickdays
• platové ohodnocení dle praxe 23-30 tisíc
• kanceláře: Brno – dobrá dostupnost MHD

Hledáme posilu našeho týmu. Jsme mladá firma s dostatkem zkušeností. Vzhledem k rychlému růstu potřebujeme rozšířit naše řady. Spentra s.r.o. se zabývá primárně autoporadenstvím, provozuje autoservis, pneuservis a autobazar.
Pracovní poměr: práce na DPP, DPČ, v případě potřeby zkrácený úvazek PP
Práce vhodná také pro: absolventy, studenty, maminky na mateřské
Rozsah: 15-20h/týden
Firma: Spentra s.r.o.
Minimální ukončené vzdělání: základní
Co od Vás očekáváme
- řidičský průkaz skupiny B
- schopnost kvalitního projevu, komunikace s klienty
- dobrá znalost práce s PC (základní dovednosti v MS Office)
- aktivní znalost AJ/DE výhodou
- dobrá znalost českého pravopisu
- samostatnost, pečlivost, odpovědnost
Co Vám můžeme nabídnout:
- flexibilní pracovní doba
- pracovní telefon
- mladistvý kolektiv
- přátelské prostředí
- parkoviště
- pravidelné brunche
- kvalitní káva na pracovišti
Náplň práce:
- obsluha firemního telefonu, komunikace s klienty
- zajištění chodu kanceláře (běžná administrativa, vyřizování pošty a telefonů, objednávání kanc. materiálu + občerstvení, pochůzky po úřadech, evidence + archivace dokumentů apod.)
- správa evidence vozového parku, evidence drobného majetku, telefonů
- zpracování podkladů pro účetní
- správa pokladny
- převozy automobilů na evidence/STK
- tvorba dokumentů potřebných k prodeji vozidel

Nabízím kompletní fakturační externí činnost. Zpracování objednávek, fakturace, doručení zákazníkovi. Hlídání splatností Vašich faktur a případné vystavování upomínek. 10. let praxe i zahraniční fakturace. Vlastní fakturační program i výbava kanceláře.

Překladatel/ka NJ (komunikace, administrativa) _ Lipník nad Bečvou. Hledáme překladatele s pozitivním vystupováním pro komunikaci a překlady. Práce z naší kanceláře v Lipníku + občasný výjezd do Rakouska/Německa. Požaduji: aktivní znalost NJ, řidičské oprávnění sk. B, časovou flexibilitu. Výhodné finanční a perspektivní ohodnocení dle osobní domluvy. Nástup dle domluvy. Životopisy zasílejte na email: projectsro@ +420

Celá ČR, možnost práce z domova!
Kanceláře v Táboře.
Do naší zavedené firmy hledáme nového spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici Přípravář(ka) staveb
Co bude Vaším úkolem?
- Naceňování zakázek
- Limitky zakázek (Co bylo na zakázku dovezeno za materiál / výkaz materiálu)
- Podklady pro zakázky
- Office k tomu přidružený
Co by bylo fajn umět?
⁃ Střední škola ve stavebním oboru, ale není to podmínkou, stavby jsou Vaším druhým domovem? Bereme Vás!
⁃ znalost práce na PC – Microsoft Office, umíte i Kross? Jste náš člověk!
⁃ orientace v projektové dokumentaci
⁃ dobré pracovní nasazení, časovou flexibilitu, spolehlivost, pečlivost,týmového ducha
Nabízíme:
⁃ práce na HPP/DPP/Živnost
⁃ služební telefon i k soukromým účelům
⁃ notebook
⁃ pravidelnou mzdu
⁃ Výborný kolektiv
Našli jste se? Tak nám klidně zavolejte, nebo pošlete CV na info@
budeme se těšit!

Mastertec se řadu let specializuje na výrobu zařízení přenosné architektury.
Obchodní pavilony, které nabízíme, plní mnoho důležitých společenských funkcí. Například jde o pobočky bank a mobilních operátorů, autosalony, autopůjčovny a půjčovny automobilů, čerpací stanice, mycí linky, půjčovny lyžařského vybavení, sezónní obchody, tiskové salony a nákupní vozíky, samoobslužné obchody 24 hodin, směnárna kanceláře, služby GSM., veterinární ordinace, kadeřnické salony, kosmetické salony, služby a prodejny potravin, kavárny, malé bufety, pekárny a malé pekárny, zmrzlinárny, stánky s rychlým občerstvením, pokladny, čekárny MHD, čekárny na lékařské služby, lékárny, veřejné toalety, parkovací kabiny, šatny pro zaměstnance, šatny u fotbalových hřišť, vrátnice, sanitární kontejnery, kontejnery pro stavební a skladovací prostory, kuřárny pro zaměstnance, kontejnery pro kuchyňská zařízení, vážící kontejnery, individuální letní domy, velké vícemodulové letní domy.
Našimi klienty jsou zástupci různých průmyslových odvětví od výroby, gastronomie, obchodu až po služby – končící. Všichni oceňují vysokou kvalitu, interiérový design a různé vnější povrchové úpravy našich nákupních pavilonů. Na druhé straně naši bohatou nabídku neustále zdokonalujeme a rozšiřujeme, abychom vyhověli nestandardním požadavkům našich zákazníků.
V tomto průmyslu máme nejen důkladné znalosti, ale také rozsáhlé mnohaleté zkušenosti. Dobře víme, jaká pravidla se řídí dočasnou architekturou, a dokážeme zapadnout do její atmosféry lépe než kdokoli jiný. Pojďme se tedy podívat na fotografie našich pavilonů, a tak se podívejme na jejich nadprůměrnou rozmanitost.
Proč stojí za to důvěřovat této společnosti? Mastertec je největší producent modulárních struktur v Polsku a naši kvalitu zpracování potvrzují společnosti jako Toyota, Mercedes, Stihl, T-Mobile nebo Ikea.
Stojí za zmínku, že na žádost našich klientů mohou mít nákupní haly další mimoškolní vybavení. Proto jsme flexibilní, abychom se co nejlépe přizpůsobili potřebám našich klientů.
Naše pavilony mohou být vybaveny:
- elektrická a světelná instalace 230 - 400V
- Síť LAN a zásuvky
- topení
- vzduchové clony
- klimatizace
- vodovod a kanalizace
- kompletní WC se sprchou
- kuchyňka
Mezi výhody, které zákazník získá výběrem našich pavilonů, patří:
- Záruka nejnižší ceny přímo od výrobce - bez zprostředkovatelů
- Rychlé vyřízení objednávky
- Možnost přemístění pavilonů
- Přizpůsobení každého pavilonu individuálním potřebám
- Extrémně vysoká kvalita zpracování, komfort a pohodlí používání
- Doprava a montáž po celé ČR

Mastertec se řadu let specializuje na výrobu zařízení přenosné architektury.
Obchodní pavilony, které nabízíme, plní mnoho důležitých společenských funkcí. Například jde o pobočky bank a mobilních operátorů, autosalony, autopůjčovny a půjčovny automobilů, čerpací stanice, mycí linky, půjčovny lyžařského vybavení, sezónní obchody, tiskové salony a nákupní vozíky, samoobslužné obchody 24 hodin, směnárna kanceláře, služby GSM., veterinární ordinace, kadeřnické salony, kosmetické salony, služby a prodejny potravin, kavárny, malé bufety, pekárny a malé pekárny, zmrzlinárny, stánky s rychlým občerstvením, pokladny, čekárny MHD, čekárny na lékařské služby, lékárny, veřejné toalety, parkovací kabiny, šatny pro zaměstnance, šatny u fotbalových hřišť, vrátnice, sanitární kontejnery, kontejnery pro stavební a skladovací prostory, kuřárny pro zaměstnance, kontejnery pro kuchyňská zařízení, vážící kontejnery, individuální letní domy, velké vícemodulové letní domy.
Našimi klienty jsou zástupci různých průmyslových odvětví od výroby, gastronomie, obchodu až po služby – končící. Všichni oceňují vysokou kvalitu, interiérový design a různé vnější povrchové úpravy našich nákupních pavilonů. Na druhé straně naši bohatou nabídku neustále zdokonalujeme a rozšiřujeme, abychom vyhověli nestandardním požadavkům našich zákazníků.
V tomto průmyslu máme nejen důkladné znalosti, ale také rozsáhlé mnohaleté zkušenosti. Dobře víme, jaká pravidla se řídí dočasnou architekturou, a dokážeme zapadnout do její atmosféry lépe než kdokoli jiný. Pojďme se tedy podívat na fotografie našich pavilonů, a tak se podívejme na jejich nadprůměrnou rozmanitost.
Proč stojí za to důvěřovat této společnosti? Mastertec je největší producent modulárních struktur v Polsku a naši kvalitu zpracování potvrzují společnosti jako Toyota, Mercedes, Stihl, T-Mobile nebo Ikea.
Stojí za zmínku, že na žádost našich klientů mohou mít nákupní haly další mimoškolní vybavení. Proto jsme flexibilní, abychom se co nejlépe přizpůsobili potřebám našich klientů.
Naše pavilony mohou být vybaveny:
- elektrická a světelná instalace 230 - 400V
- Síť LAN a zásuvky
- topení
- vzduchové clony
- klimatizace
- vodovod a kanalizace
- kompletní WC se sprchou
- kuchyňka
Mezi výhody, které zákazník získá výběrem našich pavilonů, patří:
- Záruka nejnižší ceny přímo od výrobce - bez zprostředkovatelů
- Rychlé vyřízení objednávky
- Možnost přemístění pavilonů
- Přizpůsobení každého pavilonu individuálním potřebám
- Extrémně vysoká kvalita zpracování, komfort a pohodlí používání
- Doprava a montáž po celé ČR

Roubený dům z poloviny 19. stol. po citlivé rekonstrukci. Možnost okamžitého nízkonákladové bydlení s komerčním potenciálem pro rekreaci, pohostinství, dílnu apod.. V prvním patře a obytném podkroví se nachází byt s prostornou koupelnou, několika pokoji a originální kuchyní v selském stylu. Přízemí slouží jako zázemí pro aktivity v areálu s prostory menší restaurace, kuchyní a sociálním zařízením. Byt je možné vytopit krbovými kamny, ale k dispozici je i rozvod ustředního topení s plynovým kotlem. V bývalé hospodářské části domu je nově vybudovaný apartmán se samostatným vchodem a sociálním zařízením. Dům má vlastní studnu i napojení na obecní vodovodní řád.
Na pozemku 5 400 m2 stojí 9 chatek (bývalý pionýrský tábor), z nichž je 6 obytných, 2 využívané jako dílny a z jedné chatky je vybudovaná sauna s přístupem do řeky. Nevyužívané tenisové kurty je možné obnovit nebo zatravnit. Vedle domu stojí přístřešková dvojgaráž.
Pozemek je oplocený ze strany komunikace a zahradní stranu lemuje romantická říčka Svitávka. V okolí možnost výletů do přírody, přírodní koupaliště, skalní hrad Sloup, Modlivý důl, Pustý kostel a další zajímavosti. Přímo v obci je světově prosnulá sklárna Lasvit Ajeto Lindava a v sousedství klub Pekelné doly (největší pískovcové podzemí v Evropě).
Jedná se o stylovou nemovitost v krásném prostředí Lužických hor a sklářské tradice, kterému současný majitel věnoval přes 20 let důkladné péče.
Realitní kanceláře nekontaktovat.

Mastertec se řadu let specializuje na výrobu zařízení přenosné architektury.
Obchodní pavilony, které nabízíme, plní mnoho důležitých společenských funkcí. Například jde o pobočky bank a mobilních operátorů, autosalony, autopůjčovny a půjčovny automobilů, čerpací stanice, mycí linky, půjčovny lyžařského vybavení, sezónní obchody, tiskové salony a nákupní vozíky, samoobslužné obchody 24 hodin, směnárna kanceláře, služby GSM., veterinární ordinace, kadeřnické salony, kosmetické salony, služby a prodejny potravin, kavárny, malé bufety, pekárny a malé pekárny, zmrzlinárny, stánky s rychlým občerstvením, pokladny, čekárny MHD, čekárny na lékařské služby, lékárny, veřejné toalety, parkovací kabiny, šatny pro zaměstnance, šatny u fotbalových hřišť, vrátnice, sanitární kontejnery, kontejnery pro stavební a skladovací prostory, kuřárny pro zaměstnance, kontejnery pro kuchyňská zařízení, vážící kontejnery, individuální letní domy, velké vícemodulové letní domy.
Našimi klienty jsou zástupci různých průmyslových odvětví od výroby, gastronomie, obchodu až po služby – končící. Všichni oceňují vysokou kvalitu, interiérový design a různé vnější povrchové úpravy našich nákupních pavilonů. Na druhé straně naši bohatou nabídku neustále zdokonalujeme a rozšiřujeme, abychom vyhověli nestandardním požadavkům našich zákazníků.
V tomto průmyslu máme nejen důkladné znalosti, ale také rozsáhlé mnohaleté zkušenosti. Dobře víme, jaká pravidla se řídí dočasnou architekturou, a dokážeme zapadnout do její atmosféry lépe než kdokoli jiný. Pojďme se tedy podívat na fotografie našich pavilonů, a tak se podívejme na jejich nadprůměrnou rozmanitost.
Proč stojí za to důvěřovat této společnosti? Mastertec je největší producent modulárních struktur v Polsku a naši kvalitu zpracování potvrzují společnosti jako Toyota, Mercedes, Stihl, T-Mobile nebo Ikea.
Stojí za zmínku, že na žádost našich klientů mohou mít nákupní haly další mimoškolní vybavení. Proto jsme flexibilní, abychom se co nejlépe přizpůsobili potřebám našich klientů.
Naše pavilony mohou být vybaveny:
- elektrická a světelná instalace 230 - 400V
- Síť LAN a zásuvky
- topení
- vzduchové clony
- klimatizace
- vodovod a kanalizace
- kompletní WC se sprchou
- kuchyňka
Mezi výhody, které zákazník získá výběrem našich pavilonů, patří:
- Záruka nejnižší ceny přímo od výrobce - bez zprostředkovatelů
- Rychlé vyřízení objednávky
- Možnost přemístění pavilonů
- Přizpůsobení každého pavilonu individuálním potřebám
- Extrémně vysoká kvalita zprac

Nabízíme pronájem samostatných kanceláří i celků Brno, ul.Lidická:
budova B I.patro č.154 , 13,50m2
budova B II.patro č.252, 13,80m2
budova B II.patro č. 253, 23,90m2
budova B II.patro č.254a, 13,50m2
budova BII patro č.255, 24,10m2
budova B
II.patro č.264, 24,10m2
IIpatro č.266 13,50m2
II.patro č.267, 13,30m2
II.patro č.268, 22,70m2
budova D I.patro
č.505, 18,10m2
č.506+507 -18,40+23,30 m2 ( propojené kanceláře)
Sociální zařízení, kuchyňka k dispozici na chodbě. Internet O2. Topení dálkové. Možnost pronájmu vybavení kancel. nábytkem. Cena nájmu je 1600 Kč/m2/rok+ 400 Kč/m2/rok služby /úklid, ostraha,odpadky... + energie 156 Kč/m2/měsíc
kalkulace: kancelář 17 m2 (kalkulace :2267 nájem+ 686 Kč služby + 3209 Kč zálohy energie - celkem - 6162 Kč /měs. pro neplátce DPH
Možnost zakoupení nájmu parkovacího místa ve dvoře 2000Kč/měs. + DPH. Parkování pro návštěvy a krátkodobé stání ve dvoře možné zdarma. Provize RK 1 měs. nájem

Nabízíme pronájem zrekonstruované kanceláře 17 m2 v centru Liberce, ulici 1. máje.
Prostory se nacházejí v administrativní budově vzdálené 150m od zast. MHD, autobusového i vlakového nádraží a 200m od obchodního centra Forum, s možností parkování.
Kancelář je v 5. patře, čistě vymalovaná, bez vybavení, na podlahách koberce, s možností úpravy prostoru. Sociální zázemí a kuchyňka jsou k dispozici na jednotlivém patře.
Lze pronajmout i další prostory o velikosti 34 m2 a 51 m2 rozčleněných do 2 a 3 místností a jako nesporný benefit i možnost zdarma zapůjčení vybavené zasedací místnosti pro potřeby např. školení, obchodních jednání...
Cena je včetně energií. Majitel nepožaduje kauci, provize RK je ve výši jednoho měsíčního nájmu.
Volné ihned. Foto ilustrační.
ev.č.: 6389
třída energetické náročnosti budovy: G - Mimořádně nehospodárná
dle vyhlášky č.264/2020 Sb.
druh objektu: panelová
stav objektu: velmi dobrý
typ domu: patrový
zastavěná plocha (m2): 17
plocha parcely (m2): 17
plocha kanceláří (m2): 17
číslo podlaží v objektu: 5
počet podlaží objektu: 9
počet míst k parkování: 10

Nabízíme vám k pronájmu obchodní prostor situovaný přímo v centru města. Objekt má skvělou dostupnost a hodí se jak k obchodním, tak i ke kancelářským účelům. Nachází se v 1. patře budovy Komerční banky, parkovat je možné přímo před objektem. K objektu lze pronajmout i další prostory (viz další inzeráty), které se nachází na patře.
Tato konkrétní místnost má plochu 10 m2. Místnost má akustickou izolaci. K prostoru je možné zpřístupnit i terasu a lze využívat společnou kuchyňku a WC, které se nacházejí na patře.
Objekt má vlastní vstup, tudíž je možné ho využívat nonstop bez závislosti na otevírací době pobočky banky. Majitel nemovitosti se nebrání stavebním úpravám, je možné si tak objekt přizpůsobit vlastním potřebám. Na adrese kanceláře je možné zřídit sídlo firmy s poštovní schránkou.
Lokalita: Komenského náměstí, Ivančice
K ceně je nutno připočítat platby za energie. Včetně právního servisu
Evidenční číslo: 805737
Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná

V zastoupení majitele Vám nabízíme k pronájmu samostatnou dvojkancelář v komerční budově v lokalitě Brno Černovice. Kanceláře mají zavedenu vodu a jsou součástí kancelářské budovy s dostatkem parkovacích míst za poplatek či před areálem. Výtah, jídelna, na patře 2x WC a čajová kuchyňka, čtvrté patro, volné ihned.
ev.č.: 16563
+ DPH + energie a sl. + provize RK
třída energetické náročnosti budovy: G - Mimořádně nehospodárná
dle vyhlášky č.264/2020 Sb.
druh objektu: cihlová
stav objektu: velmi dobrý
typ domu: patrový
zastavěná plocha (m2): 37
plocha parcely (m2): 37
plocha kanceláří (m2): 37
číslo podlaží v objektu: 5
počet podlaží objektu: 5
počet míst k parkování: 10