journeyman - strana 3
Počet nalezených inzerátů JOURNEYMAN: 48 - strana 3

vyrocni edice k 30 letemu vyroci znacky, najeto 2700 km, plna vybava vcetne EPS a zadniho kufru, stav jako nova , rok vyroby 2021

Motor:
Jednoválec o objemu 292 ccm nabízí překvapivě plynulý zátah od středních otáček až k omezovači. Díky této charakteristice vhodně doplňuje zábavnou ovladatelnost celého stroje.
Minimalistický displej:
Moderní zobrazení ve stylu větších strojů řady CL-X.
Antihoppingová spojka:
Pro maximální bezpečnost začínajících jezdců antihoppingová spojka, která dokáže zachránit řidičskou nezkušenost.
LED světla:
Výrazný designový prvek řady CL-X, přední světlomet s charakteristickým „X“, definuje také 300CL-X.
Ovladatelnost:
Nízká hmotnost je jeden z nejdůležitějších faktorů zábavné ovladatelnosti stroje.
Uhlazené nadšení:
V seriózním kabátu jsou k dispozici rozměry a ergonomie, která nadchnou zkušené jezdce a nepřekvapí začátečníky.
Jistota v šeru
Pro usnadnění jezdeckého života začátečníků i pohodlí v ovládání stroje zkušených jezdců, jsou k dispozici podsvětlené ovladače.
Prémiová záruka:
Prémiová záruka cfmoto v trvání 5ti let na všechny modely.
Prodloužená záruka 5 let/10.000 km platí při zakoupení motocyklů cfmoto v prodejní síti JourneyMan CZ v ČR a SR.
Specifikace:
Motor: Jednoválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily
Zdvihový objem: 292 ccm
Vrtání / zdvih: 78 x 61,2 mm
Kompresní poměr: 11: 1
Výkon: 20,5 kW / 8 750 ot./min.
Kroutící moment: 25 Nm / 7 000 ot./min.
Převodovka: manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“)
Rozměry:
Délka: 2 020 mm
Šířka: 835 mm
Výška: 1 138 mm
Výška sedla: 795 mm
Světlá výška: 150 mm
Pohotovostní hmotnost: 155 kg
Odpružení: Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy: Čtyřpístkový třmen, přední kotouč? 292 mm, zadní? 220 mm.
Pneumatiky: Přední 110/70 R17, Zadní 150/60 R17
Palivová nádrž: 14,5 l

Očekávaná novinka je u nás už skladem. Přijďte se podívat na třetí model z oblíbené řady CLX.
Motor
Nový motor vycházející z osvědčených jednotek řady 650. Zvýšení objemu bylo dosaženo díky většímu zdvihu. Pro rychlejší reakce motoru na plyn byly odlehčeny rotující části motoru a pro zvýšení odolnosti jsou nyní kované. Nová slitina bloku pomáhá chladící soustavě udržovat motor v optimální provozní teplotě. Při zvýšení objemu o 6,5% došlo k navýšení výkonu a kroutícího momentu o 20%.
Jistota mimo cesty
S možností volby jízdních režimů a vypínatelnému ABS má jezdec stroj vždy pod kontrolou.
Aerodynamika
Díky doplnění CL-X Adventure o větrný štítek lze, i přes vyšší jezdeckou pozici, zvládat cestovní kilometry ve vyšších rychlostech.
Prémiová záruka
Prémiová záruka CFMOTO v trvání 5ti let na všechny modely.
Prodloužená záruka 5 let/40.000 km platí při zakoupení motocyklu CFMOTO v prodejní síti Journeyman CZ v ČR a SR, pro koncového zákazníka, prvního majitele, který není podnikatelem.
Více cestovat
Pro hledání nových zážitků mimo civilizaci je CL-X Adventure připraven díky možnosti osadit originální zavazadla.

CFMOTO 300 SR - skladem v Praze
Motor: 1-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily
Zdvihový objem: 292,4 ccm
Vrtání x Zdvih: 78 x 61,2 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuální, 6 rychlostí, antihoppingová spojka
Odpružení: přední vidlice USD, zadní monoshock
Brzdy: kotouč Ø 292 mm čtyřpístkový (p), Ø 220 mm (z); J. Juan
ABS: Continental ABS system
Ráfky: 3,5x17MT, 4x17MT
Pneumatiky: 110/70 ZR 17, 140/60 ZR 17 (h)
Délka: 2010 mm
Šířka: 750 mm
Výška: 1080 mm
Výška sedáku: 780 mm
Světlá výška: 135 mm
Poloměr otáčení: 4,7 m
Nádrž: 12 l
Hmotnost: 165 kg
CFMOTO 300SR
CFMOTO 300SR je pokračováním precizního výrobního plánu výrobce a zároveň dalším modelem v nabídce společnosti Journeyman CZ. Žádný experiment, ale profesionálně dotažený koncept do sériové výroby. CFMOTO 300SR je model, na jehož vývoji pracovali inženýři a designéři z různých kontinentů a dnes vám můžeme představit model, který je ve své třídě užitkovostí, designem, cenou a vlastnostmi na světové úrovni. Je to zároveň stroj, který nese v sobě množství komponentů a technologií od světově uznávaných dodavatelů.
CFMOTO 300SR. Zkratka "SR" znamená Sport Racing, ale máte před, či spíše pod sebou, motocykl pro užívání na každý den. A i když tak vypadá, není to okruhový nástroj na dramatické nahánění setin sekund na okruhu.
Za jedinečným designem stojí tentokrát italské design studio Modena 40, pod vedením zkušeného španělského designéra Carles S. Martiho (mj. se podílel na designu motocyklů MV Agusta). Obě světelné LED rampy jsou jako celky projektovány s důrazem na vysoký světelný a zároveň estetický výkon a tím nabízejí zvýšenou bezpečnost v provozu přes den i v noci. Světelná technologie navazuje na zcela nový přístrojový panel typu TFT (5,5 "), který nabízí dva módy zobrazení SPORT a ECO. Jas obrazovky se automaticky přizpůsobuje intenzitě vnějšího světla a pokud jste uživatelem komunikační sady v přilbě, váš smartphone si můžete spárovat s TFT displejem, přičemž tlačítka displeje vám umožní hovor přijmout, či ukončit.
Vaším skvělým společníkem při jízdě bude skvěle výkonově naladěný motor, který vás i díky silnému točivému momentu v provozu udrží přesně tam, kde potřebujete. Kontrolované zrychlení zajišťuje vstřikování BOSCH, které má za úkol optimální spalování i maximální výkonnostní účinnost vstřikovaného paliva. Tomu je přizpůsobeno i sací potrubí a spalovací komora, což má za účinek maximum dodávaného výkonu při minimální spotřebě. Aby motor šlapal hladce, o to se stará vyvažovací hřídel jakož i technika DOHC, tedy dvojitá vačka. Výsledkem je citlivý projev výkonu ve vysokých otáčkách. Zajímavostí je i tepelně-izolační vrstva na povrchu pístu, která minimalizuje tření pístu ve válci, tím snižuje chlazení a zároveň napomáhá k úspoře paliva při nejlepší účinnosti spalování. A nakonec hlava válce je vybavena technologií