jdm auto - strana 2
Počet nalezených inzerátů JDM AUTO: 1000 - strana 2

Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér

Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.

Prodáme velmi vzácné JDM Subaru Impreza WRX STI Type RA v4 Limited, rok 1998. Bylo vyrobeno pouze několik set kusů, z nichž už většina neexistuje. Jedná se o verzi výhradně pro japonský trh, o homologační sérii. Auto je bez koroze, to se už nevidí. Auto bylo v Japonsku pravidelně a poctivě servisováno. Lak je ještě docela pěkný, bez orezlin a vyšisování.
Auto má:
- DCCD a samosvory
- zadní diferenciál R180
- rally kapličku na střeše
- velmi krátkou převodovku
- kovaný motor
- z výroby odlehčenou karosérii
- hliníková ramena
- krátké řízení
- přídavné budíky z katalogu STi
- turbo timer
- hadice SAMCO
- FMIC
- výkon cca 310 koní a 375 Nm krouťák
- váha 1255kg
- ostřik chladiče intercooleru IC
- hliníkovou kapotu a dveře
- podvozek sériový JDM STi RA V4, tlumiče nevyteklé, plně funkční.
Aktuálně na autě probíhá přestavba na LHD, a to včetně ostrého řízení. Cena je uvedena už po přestavbě, bez přihlášení. Přihlášení umíme zajistit, není v ceně. Fotky jsou zatím ošklivé, pracovní.

Na prodej je toto krásné Subaru Impreza WRX STI Spec C z konce roku 2005, po právě dokončené přestavbě na LHD. Impreza je dovoz z Japonska a stejně jako všechny raritní modely označené Spec C je to speciální limitovaná verze zaměřená na motorsport a rally. Bylo jich vyrobeno pouze cca 650 kusů. Auto má najeto 132 000km, je bez koroze, nebylo bourané, a v rámci přestavby absolvovalo také velký servis. Nyní je tedy bez jakýchkoliv investic, stačí jen pravidelně měnit olej a filtry. Základní rozdíly oproti běžnému modelu STI spočívají zejména v nižší hmotnosti o cca 70 kg, které bylo dosaženo tenčími okny, auto je bez obložení zavazadlového prostoru, bez hlukové ochrany podvozku atd.. Kromě toho má model Spec C zajímavé technické úpravy, např. zesílený blok motoru, přídavný chladič oleje, řízení a chladič oleje převodovky z výroby, diferenciál LSD i vepředu, 12l nádrž na vodu pro mezichladič stlačeného vzduchu (Intercooler Spray), rally kapličku na střeše, tmavě šedý STi interiér Alcantara atd. Cena je pevná.
Detaily:
- Motor JDM verze 2,0 l EJ20 s výkonem cca 300k / 432 Nm, motor je kovaný motor -2.0 EJ20 s hlavami válců "big port", "ostrými" vačkovými hřídeli JDM Spec C a systémem aktivního časování ventilů (AVCS)
- Rozsah otáček až do 8000 otáček za minutu
- Twin scroll turbo VF36 (kuličkové ložisko),
- Uzávěrka středového diferenciálu DCCD
- Diferák LSD vpředu,
- Mechanický diferák zadní nápravy LSD,
- krátký převod řízení 13:1,
- krátká převodovka 3.9 se zvýšeným převodovým poměrem a 6 rychlostmi.
- přídavný chladič oleje
- přídavný chladič převodového oleje
- chlazení řízení
- úspora hmotnosti cca 70 kg
- diferenciál LSD i vepředu
- přední 4pístkové třmeny Brembo (tzv. velké Brembo brzdy)
- dvoupístkový zadní brzdový třmen Brembo
- rally kaplička
- 12l nádrž na vodu Intercooler Spray
- tmavě šedé obložení interiéru Alcantarou, nebo můžeme dodat sériový interiér z STi
- výfuk STi
- přední spoiler STI
- nástavce prahů STi
- widetrack karosérie 5 x114.3

Plně nezávislé nové obytné auto u nás na pujcovne
Nyní můžete vyrazit i vy.
Nebaví vás sedět stále doma?
Je váš sen za dovolenou poznat spoustu míst?
Chcete být volní a užívat si každé ráno či večer jiný pohled z okna?
Neomezený nájezd KM
Nové obytné auto MC Louis 373G
5 osob na jízdu i spánek
-řidičský průkaz skupiny B
-velká nádrž čisté vody 135L
-chemické wc
-samostatná sprcha
-samostatný mrazák
-lednice 150 L
-nezávislá klimatizace v obytné části
-elektrická postel v přední části
-elektrická nezávislost 3x baterie
-solární panel
-velká garáž až 5 jízdních kol
-samostatný kuchyňský kout
-otočné přední sedadla
-koberce v celé obytné části
-na všech oknech sítě a rolety
-smart televize 24
-netflix
-dálniční známka
-Wi-Fi
-prostorná koupelna
-alu kola
-doložnost 530kg
-markýza Thule 4metry
-měnič 220V 2000w
-gril
-plná výbava vozu-vybavení kuchyně, nábytek, koberec, plachta atd
Více FB, IG nebo webu
Karavanhned
Odpočet DPH
Ceny od 1935 ,- Kč
Sezóna A vedlejší sezóna 2149,- bez DPH minimální doba pronájmu 3 dny
Sezóna B červen a září 2,- bez DPH
Minimální doba pronájmu 4 dny
Sezóna C červenec - srpen 3305,- bez DPH
Minimální doba pronájmu 7 dnů
DPH 21%
Nad 20 dnů sleva 10%
Při opakovaném nájmu sleva 5%
Vratná kauce 25000,- Kč
Karavan
obytné auto
dovolená
knaus
adria
mclouis
fiat ducato
dodávka
rimor
cestování
Obytný automobil
Půjčovna
Levné cestování
Nové obytné auto
Pronájem obytný automobil, obytné auto, alkovna, obytnak, půjčovna, pujceni, obytka, bydlik, Půjčím obytné auto, pronajmu obytné auto, obytka, obytnák, karavan, levný obytnák, camp, kemp, pronájem, auto na spaní, obytná auta, obytné vozy, karavany, obytný vůz, obytné auto, obytný auto, bydlík, pronajmu, autokaravan, obytňák, pronájem, pujcim obytný vůz, vuz, pronajmu obytňák, pronajmu obytnak, pujcim, půjčím, Obytné auto, markýza, léto,karavany, kempy, obytný automobil, obytný automobil půjčení, obytný vůz, obytné auto, obytný auto, půjčovna, bydlík, karavan, camper, autokaravan, obytňák, pronájem.

Plně nezávislé nové obytné auto u nás v půjčovně
Nebaví vás sedět stále doma?
Je váš sen za dovolenou poznat spoustu míst?
Chcete být volní a užívat si každé ráno či večer jiný pohled z okna?
Neomezený nájezd KM
Nové obytné auto MC Louis 373G
5 osob na jízdu i spánek
-řidičský průkaz skupiny B
-velká nádrž čisté vody 135L
-chemické wc
-samostatná sprcha
-samostatný mrazák
-lednice 150 L
-nezávislá klimatizace v obytné části
-elektrická postel v přední části
-elektrická nezávislost 3x baterie
-solární panel
-velká garáž až 5 jízdních kol
-samostatný kuchyňský kout
-otočné přední sedadla
-koberce v celé obytné části
-na všech oknech sítě a rolety
-smart televize 24
-netflix
-dálniční známka
-Wi-Fi
-prostorná koupelna
-alu kola
-doložnost 530kg
-markýza Thule 4metry
-měnič 220V 2000w
-gril
-plná výbava vozu-vybavení kuchyně, nábytek, koberec, plachta atd
Více FB, IG nebo webu
Karavanhned
Odpočet DPH
Ceny od 1935 ,- Kč
Sezóna A vedlejší sezóna 2149,- bez DPH minimální doba pronájmu 3 dny
Sezóna B červen a září 2,- bez DPH
Minimální doba pronájmu 4 dny
Sezóna C červenec - srpen 3305,- bez DPH
Minimální doba pronájmu 7 dnů
DPH 21%
Nad 20 dnů sleva 10%
Při opakovaném nájmu sleva 5%
Vratná kauce 25000,- Kč
Karavan
obytné auto
dovolená
knaus
adria
mclouis
fiat ducato
dodávka
rimor
cestování
Obytný automobil
Půjčovna
Levné cestování
Nové obytné auto
Pronájem obytný automobil, obytné auto, alkovna, obytnak, půjčovna, pujceni, obytka, bydlik, Půjčím obytné auto, pronajmu obytné auto, obytka, obytnák, karavan, levný obytnák, camp, kemp, pronájem, auto na spaní, obytná auta, obytné vozy, karavany, obytný vůz, obytné auto, obytný auto, bydlík, pronajmu, autokaravan, obytňák, pronájem, pujcim obytný vůz, vuz, pronajmu obytňák, pronajmu obytnak, pujcim, půjčím, Obytné auto, markýza, léto,karavany, kempy, obytný automobil, obytný automobil půjčení, obytný vůz, obytné auto, obytný auto, půjčovna, bydlík, karavan, camper, autokaravan, obytňák, pronájem.

Dobrý den, prodám moc pěkný Nissan Skyline GTS25t Type M2 1997, legendární motor RB25DET atd. Znalcům jistě není nutné tuto legendární raketu na kolech představovat a dlouze popisovat. Lze přihlásit na české SPZ, není v ceně. Motor je cca 1500km po GO (detaily dodám), jednotka Nismo je už naladěna na náš benzín 100 oktanů, vyměněny všechny kapaliny atd. Moc pěkný lak. Všechny klíče, slušné audio. Více fotek je zde:
Cena je víceméně pevná. Výměna prosím jen za opravdu zajímavé sportovní auto nebo veterána. Děkuji
FOR SALE VERY NICE NISSAN SKYLINE GTS25T TypeM2: (1G) 2 Door Coupe; (2GK + 11V) RB25DET; (4B) 2WD HICAS; (7F) 5 Speed Manual; (15A) Rear Wiper; (16L) Rear Strut Tower Bar + Trunk Lid Trim + GTS25T Type M2 (2 Door); (17C) Skyline Sound System; (18A) Passengers Seat Airbag. Setup: nissan skyline gts-t r33 1997 133800 km rb25det - renewed with Neo parts coilovers tein gtr gearbox turbo kkk bigger fuel pump bosch 044 external gate hks magnifold handmade downpipe handmade intercooler blitz air intake hks blowoff greddy epica muffler kakimoto ecu nistune 2502 chip stage 2 clutch kit - new wheels rays cv pro 9.5 11.5j steering wheel nardi torino blitz Recaro seats etc.
Evo Evolution Makinen Bugeye Bug Hawk JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Race Přestavba EU Impreza Subaru Lancer Skyline Supra Silvia 180SX Dekra Celica GTFour GT4
Značka: Nissan
Model: Skyline
Typ: GTS25t Type M2 1997 v ČR
Karoserie: Kupé
Palivo: Benzín
Převodovka: Manuální
Poháněná kola: Zadní
Barva: Modrá metalická
Rok výroby: 1997
Najeto: 133 800 Km
Výkon: 210 kW (286 koní)
Zdvihový objem: 2500 ccm
Pohotovostní hmotnost: 1225 Kg
Maximální rychlost: 225 Km/h
Zrychlení 0-100: 5.2 s

For sale very rare and genuine Maserati Quattroporte 2000y on the road, V6 2.8 BiTurbo with LSD, zero rust, no damage, 285 hp, 413 Nm, Brembo brakes, Connolly leather and elm wood veneer, kůže Connolly a dýhy z jilmového dřeva, ABS, příplatková 16 palcová kola Maserati Mille Miglia, seriový samosvorný diferenciál, 2x airbag, el. ovládání oken, vše v nádherné kůži CONNOLY, posilovač řízení, automatická klimatizace, el. ovládání zrcátek, centrál, el. seřiditelná sedadla, vyhřívaná sedadla, kožená sedadla, výsuvné opěrky hlav, dřevěné obložení, nastavitelný volant apod atd.
Doplňující popis:
Prodám Maserati Quattroporte Evoluzione V6 2.8 Biturbo, rok 2000, AM337, velmi vzácná verze, jen 148 vyrobených vozů podle statistik Maserati. V této barevné kombinaci jen 11 aut vyrobeno celkem. Parametry: 284 k/209 Kw/413 Nm/6500 ot.min., zrychlení z 0 na 100 km/hod. 5,9 s, max. rychlost cca 260 km/hod. Velmi dobrý stav, absolutně bez koroze, auto nikdy nepoznalo sůl ani sníh. Vše zcela původní a sériové, příplatkového audia. Pěkný zachovalý interiér. 2x klíč včetně štítku s kódem. Pravidelný servis, servisní historie, doložím. Aktuálně po servisu - oleje, filtry, svíčky atd.
Více fotek je zde:
Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX Japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 Skyline Nissan 370Z

Prodám dvoudílná zrenovovaná originál alu kola firmy jdm typ RS-8 ,rozteč 4x 114,3, 2x 17x7, 2x17x8, et+38, bohužel mi na auto nepasuji.

Prodam raritni JDM motor z Nissanu Xtrail GT - SR20VET s technologii NeoVVL (aka VTEC). Motor je kompletni, nastrojeny. Seriovy vykon dle JPN limitu 280HP. Otevreny seriovy motor cca 380HP. Vhodne na swap do Nissan Sunny N14, Almera N15, Primera P10/P11, 100NX. Pripadne swap hlavy na SR20DET RWD blok (S13, S14, S15). Motor s potencialem bez problemu 500+HP :) To nejlepsi, co kdyz u SRka vzniklo.

Prodam JDM motor Nissan RB25DET S2 (series 2, R33). Motor je nastrojeny - turbo, svody, klapka, altik, servo, starter, civky, atd. Bez ecu a prevodovky.

Prodam JDM motor Nissan RB25DET Neo (280PS, 362Nm), dovoz Japonsko. Kompletni nastrojeny motor s prislusenstvim, turbem, ECU, kabelazi, atd. Bez prevodovky.
Moznost dodat i vsechny potrebne dily na swap - sady tesneni, rozvody, pumpy, vetsi vstriky, Nistune, vetsi turbo, atd.

Prodam dily z JDM motoru Nissan RB25DET neo (puvod R34 Skyline):
- alternator (PRODANO)
- starter
- saci svody
- top feed vstriky 370cc (6x)
- klapka sani
- servo cerpadlo
- turbo kit (svody, downpipe, hadice voda/olej, elbow, lambda)
- turbo (PRODANO)
- palivova lista
- regulatory tlaku paliva
- volnobezny ventil
- hadice sani turbo-vaha vzduchu
- trubka s BOV ventilem od klapky
- CAS (PRODANO)
- civky

Prodam nastrojeny JDM motor Toyota 4E-FTE (Starlet GT Turbo, 140PS 1.3L). Turbo, intercooler, svody, altik, servo, atd.

Prodam kompletni, nastrojeny motor JDM K24 i-VTEC, varianta s 200HP, tedy nejsilnejsi K24 a nejlepsi motor pro dalsi upravy. Soucasti alternator, servo, saci svody, klapka, vyfukove svody, vstriky, atd. Motor v perfektnim stavu.

Prodám Subaru wrx STi 1998 GC8 pravá JDM verze , tedy z Japonska = lepší polokovaný motor , převodovka atd.. Nová STK do 1/25
Převodovka krátká STi JDM .
STi ramena
STi chladič
Karbonová STi rozpěra
STi sedačky atd…
Kovové těsnění STi
Atd….
Kola kované (stav nic moc ale cenu mají !) - při prodeji už můžou být nové ?!
Celkové kosmetika na místech nic super, ale to se dá čekat od starého sportovního auta
Budíky na Turbo , olej…
Motor šlape jako hodinky !
Najeto: 199 300km
Výkon: 280Hp
Motor : 2.0 Boxer
Vady :
SLEVA na výměnu synchronů 3,4
Výfuk dobrý , ale na první části je prasklina (možná bude opraveno)
Obecně kosmetika (není důvod dávat extra nízkou cenu,kosmetika vždy jde udělat)
Lamela spojky chce vymenit (casem se udela u nas)
Zadní origo světla nové :)
Nové ložisko,kloub,světla,baterie,pneu,filtry (i palivový) ,Olej CFS NT+ ..!
Cena na pravé STI z Japonska velmi nízká ..
přestavba a registrace v CZ byla 150.000+ Kč
Prodej nespěchá , nepotřebuji se ho zbavit .
Důvod je teoretická koupě závodního vozu!!
Výměna možná jen s doplatkem ?!?

Prodám velmi pěkné Subaru Impreza STi Type RA V Limited 1998, 137 155 km. Nikdy zásadněji havarováno, drobné škrábance a oděrky na laku samozřejmě v čase byly, jsou lakované pravé zadní dveře a přední spojler. Lemy OK, víko kufru OK, spodek OK, výfuk OK. Motor neklepe, nekouří, nežere olej ani vodu. Jede jako raketa, možná je ještě z Japonska trochu přifouknutý. Pravidelný servis po 7 000 km, převodovka v pořádku, neškrtá ani nehlučí. Podvozek sériový STi RA V4, tlumiče nevyteklé. Jen 555 kusů vyrobeno. Rád pomůžu s přihlášením na české SPZ, datenblad k dispozici. SPZ na autě k němu nepatří. Případná rozumná dohoda u auta možná. Podstatně více fotek včetně fotek spodku je zde:
For sale rare japanese domestic market RHD Subaru Impreza STi Type RA V4 V Limited 1998 year with DCCD, R180 dif, Helical Limited Slip and 4.444 gear. Converted to LHD already. Subaru Impreza STi Type RA 1998 V Limited, jen 555 kusů vyrobeno, 137 155 km najeto, lze doložit, po rozvodech včas. Přestavěno na LHD. Lze přihlásit v ČR. Původní japonské papíry a lustrace stavu km k dispozici. Ještě kovové robustní DCCD, krátký pětikvalt s 4.444, R180 dif, Helical, motor STi RA V4 cca 300 koní. Příplatková kola originál Subaru - velmi lehká. Specifické sedačky s embosovanou připomínkou tří fabrických vítězství v MS v Rally. Specifické modré podsvícení budíků. Ostřik chladiče intercooleru IC, hliníková kapota a ramena, kaplička atd, prostě STi Type RA v4 V Limited 1998. SPZ na autě k němu nepatří.
K autu můžu přidat krásné nenakopané, rovné a neopravované disky RAYS (Subaru) Made in Japan RE B51, 17x7,5 ET55 5x100, kované, velmi lehké, monoblok za příplatek 32 000 Kč.