jan kotouc - strana 47
Počet nalezených inzerátů JAN KOTOUC: 1000 - strana 47

Nový motocykl skladem-ihned k odběru.Po dohodě možný dovoz po ČR.
MOTOR
Emisní norma Euro V
Chlazení Kapalinou
Zdvihový objem 124,2 cm3
Zapalování CDI
Způsob startování Nožní/elektrické
Vrtání a zdvih 58 x 47 mm
Kompresní poměr 12,8:01
Max. výkon (kW) 11 kW při 10.500 ot./min
Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min
Palivový systém MARELLI EFI
Převodovka 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola Řetěz
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední zavěšení Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 195 mm, průměr 41 mm
Zadní zavěšení Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 150 mm
BRZDY
Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm
Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm
Kombinovaný brzdový systém Ano
KOLA A PNEUMATIKY
Přední pneumatika 90/90-21
Zadní pneumatika 130/80-17
ROZMĚRY
Délka 2195 mm
Šířka 793 mm
Světlá výška 200 mm
Rozvor kol 1451 mm
Výška sedla 850 mm
Hmotnost bez náplní 117 kg
Kapacita palivové nádrže 11,2 l
Detailní test na webu Jednoustopou.

Řeže téměř jakýkoli materiál, nejsou nutné časově a nákladově náročné výměny kotoučů. O 30% vyšší rychlost řezání díky inovativnímu Diamant-Grip-Technology, která zvyšuje pracovní výkon a zároveň snižuje fyzickou námahu. Jediný diamantový kotouč pro srážení hran plastových trubek,takže není nutné žádné drahé speciální nářadí O 70% více diamantového zrna / řezného segmentu, takže je použitelný pro aplikace, kde běžné diamantové kotouče selhávají
Žádné možné “ztupení” nebo “zasklení” nástroje, tím je vyloučena nutnost ostření. Umožňuje zvláště přímé a přesné řezy, drahé přerovnávání se stává nadbytečným Ideální pro suché řezání

Moderní design s jednoduchým přístupem ke konstrukci motocyklu přinášejí 650NK. To, co funguje od počátku stavby motocyklů, 2 kola, řídítka, motor a sedlo, poskytují stále stejné emoce a pocity, jako už desítky let. Svoboda, volnost, odmítání zařadit se s davem, rebelství. Když se základní přístup zkombinuje s aktuálním designem a aktuálně populární konektivitou, vznikne moderní motocykl, který poskytuje čisté jízdní zážitky.
Motor: Řadový dvouválec, kapalinou chlazený
4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 649 ccm
Vrtání / zdvih: 83 x 60 mm
Kompresní poměr: 11,3 : 1
Výkon: 41,5 kW / 8 250 ot./min.
33 kW A2
Kroutící moment: 54,4 Nm / 7 000 ot./min.
50 Nm A2
Převodovka: manuální, 6 rychlostí
Délka: 2 114 mm
Šířka: 750 mm
Výška: 1 100 mm
Výška sedla: 780 mm
Světlá výška: 150 mm
Pohotovostní hmotnost: 206 kg
Odpružení: Přední KYB, zadní KYB „monoshock“
Brzdy: J. Juan, přední dvojitý kotouč: 300 mm,
zadní kotouč: 240 mm
Pneumatiky: Přední 120/70 R17
Zadní 160/60 R17
Palivová nádrž: 17 l

Prodám diamantový kotouč na beton, dlažbu,... jednou použitých 30 minut jako novy cena pouze 2000kč nový stál 5800kc

Brusný kotouč zn. STARFLEX na ocel
průměr kotouče: 150 mm
síla (tloušťka) kotouče: 6 mm
průměr vnitřní díry kotouče: 22,2 mm
obvodová rychlost max.: 19 200 otáč./min
charakteristika kotouče: A 30 S1 BF
max. pracovní rychlost: 80 m/s

MZ ETZ 150 - 250 - 251 brzdový kotouč ve velmi dobrém stavu 5,1mm síla
Lze poslat poštou nebo zásilkovnou

Prodám segmentový diamantový kotouč zn.RECA Diaflex,na beton atd,díra25,4/30,průměr 450mm,nový 2ks ,výška segmentu 10mm

Prodám lavici Marcy na posilování včetně činek, 2x jednoručka po 20 kg, 2x kotouč 2,5 kg, 2x kotouč 1,25 kg. Pruměr vnitřní díry 2,5 cm. Lavička je polohovatelná D-116 cm, Š- 30 cm, V- 45 cm. Kotouče originál litinové Leoko.

Prodám použitý přední brzdový kotouč ze Suzuki RMZ průměr 250 mm...jen osobní odběr a jen volat...na SMS nereaguji.

JURATEK REN103 BRZDOVÝ KOTOUČ PRO VOZY:
RENAULT 5006150,5010 216 437,5010 422 593,
5010216437,5010422593

Prodám papírové podložky které se dávají mezi brusný kotouč a přírubu. Rozměry v mm viz. fotka. Cena 5,-Kč za kus.

CFMOTO 700CL-X Heritage
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB
Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z)
Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS
Délka: 2107 mm
Šířka: 887 mm
Výška: 1200 mm
Výška sedáku: 800 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X Heritage
Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu.
"X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje.
Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.

CFMOTO 700CL-X sport
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
Délka: 2096 mm
Šířka: 790 mm
Výška: 1130 mm
Výška sedáku: 795 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X SPORT
Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“.
Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu.
Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a