inzerce, prodej, prodám, bazar

jadrove vrtani - strana 50

Počet nalezených inzerátů JADROVE VRTANI: 1000 - strana 50

Soustruh  CNC TTC 300 52 SMMCY
SPINNER 2012 CNC řízení Siemens 840 D-Solution Line Pohonné motory pro všechny osy v digitální střídavé technologii Vřeteno 1: Jako integrované motorové vřeteno s vodním chlazením S odměřovacím systémem s dutým hřídelem namontovaným přímo na hřídeli vřetena pro pohon osy C. S hydraulickým sklíčidlem Kapacita tyče 42 mm Otáčky vřetena 0-5000 ot/min, výkon 18 KW, točivý moment 113 Nm Čelo vřetena A 6 Vřeteno 2: Jako integrované motorové vřeteno s vodním chlazením S měřicím systémem s dutým hřídelem namontovaným přímo na hřídeli vřetena pro pohon osy C. Pohyblivý na suportu pro převzetí od vřetena 1. S hydraulickým sklíčidlem Otáčky vřetena 0-5000 ot/min, výkon 6 KW, krouticí moment 38 Nm Čelo vřetena jako plochá příruba 100 mm Revolverová hlavice 1: Vřeteník v horní části pracovního prostoru s 12 stanovišti nástrojů pro soustružení, Radiální provedení VDI 25 Zdvih X1= 180 mm, Z1= 450 mm Pohon 12 stanic revolveru, otáčky 0-6000 1/min, výkon 2,2 kW, krouticí moment 8 Nm, každá jednotlivě spojka v pracovní poloze. S osou Y navíc +/- 40 mm vertikálně posuvné pro mimo středové polohy příčné obrábění při vrtání a frézování.
JAWA RVM 500 Adventure
Nový mtc, cestovní enduro v plné výbavě kromě kufrů. Možnost dopravy stroje, 5Kč/km. Motor čtyřdobý - chlazený kapalinou Počet válců 2 Vrtání x zdvih (mm)67 x 66,8Zdvihovýobjem(cm3) 471 Kompresní poměr 10,7:1 Maximální výkon (kW/ot. x min-1)32,5 / 8500 Maximální kroutící moment (Nm/ot x min-1)40,5 / 6500 Spuštění motoru elektrické Převodovka 6 rychlostí Rozvor (mm)1479Výška sedla (mm)820 Objem nádrže (l)20Rezerva (l)2 Kola přední (“)2,50x19“Kola zadní (“)4,25x17“ Pneu přední (“)110/80-19“  Pneu zadní (“)150/70-17“  Odpružení přední (mm)195 Odpružení zadní (mm)85Brzda přední (mm)2x 298 Brzda zadní (mm)240 Pohotovostní hmotnost (kg)206 Maximální rychlost (km/h)150
Sada vložených válců na Zetor 4911 - 7045
Dobrý den, prodám nové kompletní sady vložených válců na Zetor 4911, 5911, 5945, 6911, 6945, 5011, 7011, 7045. Vrtání 102 mm, 4 kroužky. Cena za jednu sadu je 1512,- Kč. Kontakt prosím na telefonu . Možno osobně odebrat a nebo zaslat na dobírku. Pěkný den, Mikeš.
Tanecni pole dence tyc XPERT
Prodam tanecni tyc xpert (vyrobce ), spinova, chrom, jednoducha montaz, bez vrtani a sroubu, predani Praha Zlicin nebo Radlická, piste sms
Triumph Speed Triple 1050
Rok výroby 2007, najeto 42650 km, pneu 90%, velice udržovaný s pravidelným servisem, ve vybornem stavu. Model Triumph Speed Triple Rok 2007 Kategorie Naháč MOTOR A PŘEVODOVKA Zdvihový objem 1050 ccm Typ motoru Řadový tříválec, čtyřtaktní Výkon 132 k (96,4 kW) při 9250 ot/min Kompresní poměr 12,0:1 Vrtání x zdvih 79,0 x 71,4 mm Řízení paliva / rozvod DOHC Chlazení Kapalina Převodovka 6-rychlostní Primární převod, sekundární převod Řetěz Palivový systém Vstřikování. Vícebodové sekvenční vstřikování Spojka Mokrá. Vícelamelová Zapalování Digitální - indukční typ - prostřednictvím elektronického systému řízení motoru Točivý moment 105 Nm při 7550 ot/min PODVOZEK, PÉROVÁNÍ A KOLA Přední pneu 120/70-ZR17 Zadní pneu 180/55-ZR17 Přední brzdy Dvoukotoučové Zadní brzdy Jednokotoučová Rám Tubular. vyrobeny z hliníkové slitiny obvod Zadní pérování Teleskopický tlumič s nastavitelným předpětím. komprese a odskoku tlumení Úhel předních vidlí 23,5° Přední pérování 43mm USD vidlice s dvěma pružin a nastavitelným předpětím. odskoku a komprese tlumení Průměr předních brzd 320 mm Průměr zadních brzd 220 mm MÍRY A OBJEMY Objem nádrže 17,78 l Suchá hmotnost 188,7 kg Poměr hmotnosti/výkonu 0,6996 k/kg Celková výška 1 250 mm Celková délka 2 115 mm Celková šířka 780 mm Rozvor 1 429 mm Výška sedla 815 mm
Royal Enfield HNTR 350 Rebel Red ( odpočet DPH ) NOVINKA
Royal Enfield HNTR 350 Rebel Red ( odpočet DPH ) NOVINKA Rok výroby: 2023 Najeto: 1 km Objem: 350 ccm Výkon: 15 kW Stav: Nový motocykl Původ: CZ Cena 120 990 Kč (možnost odpočtu DPH) motocykl skladem, k okamžitému odběru !!! Všechny intenzivní aspekty étosu Pure Motorcycling úhledně zabalené do nového, stylového a zábavného stroje. Živost i odolnost V srdci bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má HNTR 350 ten správný výkon. Nová geometrie pro novou geografii. Ergonomie, přepracovaný úhel řízení a nízké těžiště navržené v souladu s filozofií "řidič na prvním místě" tak, aby vám umožnily bez námahy manévrovat ulicemi těch nejúžasnějších městských částí světa. Kombinace digitálního a analogového panelu Výkřik směrem k analogové éře, a přitom dokonale synchronizovaný pro moderní denní jízdu. HNTR je vybavený tachoměrem v retro stylu spolu s digitálním LCD displejem, který vám řekne vše, co potřebujete vědět, a je kompatibilní s navigačním systémem Royal Enfield Tripper. Maximum motocyklu na centimetr čtvereční Kratší rozvor, menší váha a sevřenější geometrie, robustní rám Hunteru vybavený sadou super ovladatelných 17” kol, módní estetika v retro stylu a motor s objemem 350 ccm jako extra sval do každé tlačenice. Litá kola s bezdušovými pneumatikami HNTR 350 je jediný vyráběný model Royal Enfield, který používá super ovladatelné 17” přední a zadní pneumatiky a nápadná litá kola. S bezdušovými pneumatikami můžete jet bez přerušení tak dlouho, jak chcete, bez strachu z píchnutí. Analogové spínací ovladače Retrem inspirované ovladače otočného spínače u Hunteru umožňují praktické zapínání a vypínání hmatem, které vás určitě probere. Intuitivní ergonomie Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci v dopravním provozu typu stop-and-go Dvoukanálový ABS Protiblokovací brzdový systém s předními 300mm a zadními 270mm kotouči, projektovaný pro nepředvídatelné situace v městském prostředí, vás bezpečně zastaví i na nejkratší vzdálenosti a zajistí vám plnou kontrolu. Nabíjení na cestách Najdete zde port USB, takže vaše zařízení jsou online i během vašeho lovu. Rám-Dvojitý páteřový rám se spodní trubkou Hmotnost v provozním stavu (kg.) 195 Rozvor (mm) 1390 Výška sedáku (mm) 790 Světlá výška (mm) 170 Délka x šířka x výška (mm) 2145 x 785 x 1090 Motor-Počet válců 1 Vrtání x zdvih (mm) 72 x 85,8 Chladící systém Chlazení vzduchem a olejem Objem (cc) 349,34 Vstřikovací systém Řízená ECU Ventily na válec 2 Kompresní poměr 9.5: 1 Maximální výkon 14,87 kW při 6100 ot./min Ma
Royal Enfield HNTR 350 Rebel Black ( odpočet DPH ) NOVINKA
Royal Enfield HNTR 350 Rebel Black ( odpočet DPH ) NOVINKA Rok výroby: 2023 Najeto: 1 km Objem: 350 ccm Výkon: 15 kW Stav: Nový motocykl Původ: CZ Cena 120 990 Kč (možnost odpočtu DPH) motocykl skladem, k okamžitému odběru!!! Všechny intenzivní aspekty étosu Pure Motorcycling úhledně zabalené do nového, stylového a zábavného stroje. Živost i odolnost V srdci bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má HNTR 350 ten správný výkon. Nová geometrie pro novou geografii. Ergonomie, přepracovaný úhel řízení a nízké těžiště navržené v souladu s filozofií "řidič na prvním místě" tak, aby vám umožnily bez námahy manévrovat ulicemi těch nejúžasnějších městských částí světa. Kombinace digitálního a analogového panelu Výkřik směrem k analogové éře, a přitom dokonale synchronizovaný pro moderní denní jízdu. HNTR je vybavený tachoměrem v retro stylu spolu s digitálním LCD displejem, který vám řekne vše, co potřebujete vědět, a je kompatibilní s navigačním systémem Royal Enfield Tripper. Maximum motocyklu na centimetr čtvereční Kratší rozvor, menší váha a sevřenější geometrie, robustní rám Hunteru vybavený sadou super ovladatelných 17” kol, módní estetika v retro stylu a motor s objemem 350 ccm jako extra sval do každé tlačenice. Litá kola s bezdušovými pneumatikami HNTR 350 je jediný vyráběný model Royal Enfield, který používá super ovladatelné 17” přední a zadní pneumatiky a nápadná litá kola. S bezdušovými pneumatikami můžete jet bez přerušení tak dlouho, jak chcete, bez strachu z píchnutí. Analogové spínací ovladače Retrem inspirované ovladače otočného spínače u Hunteru umožňují praktické zapínání a vypínání hmatem, které vás určitě probere. Intuitivní ergonomie Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci v dopravním provozu typu stop-and-go Dvoukanálový ABS Protiblokovací brzdový systém s předními 300mm a zadními 270mm kotouči, projektovaný pro nepředvídatelné situace v městském prostředí, vás bezpečně zastaví i na nejkratší vzdálenosti a zajistí vám plnou kontrolu. Nabíjení na cestách Najdete zde port USB, takže vaše zařízení jsou online i během vašeho lovu. Rám-Dvojitý páteřový rám se spodní trubkou Hmotnost v provozním stavu (kg.) 195 Rozvor (mm) 1390 Výška sedáku (mm) 790 Světlá výška (mm) 170 Délka x šířka x výška (mm) 2145 x 785 x 1090 Motor-Počet válců 1 Vrtání x zdvih (mm) 72 x 85,8 Chladící systém Chlazení vzduchem a olejem Objem (cc) 349,34 Vstřikovací systém Řízená ECU Ventily na válec 2 Kompresní poměr 9.5: 1 Maximální výkon 14,87 kW při 6100 ot./min M
300 NK
CFMOTO 300NK Motor: 1-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily Zdvihový objem: 292,4 ccm Vrtání x Zdvih: 78 x 61,2 mm Komprese: 11.3: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuální, 6 rychlostí, antihoppingová spojka Odpružení: přední vidlice USD, zadní monoshock Brzdy: kotouč Ø 300 mm (p), Ø kola 240 mm (z); J. Juan ABS: Continental ABS system Ráfky: 3,5x17MT, 4x17MT Pneumatiky: 110/70 ZR 17, 140/60 ZR 17 (h) Délka: 1990 mm Šířka: 780 mm Výška: 1070 mm Výška sedáku: 795 mm Světlá výška: 150 mm Poloměr otáčení: 4,7 m Nádrž: 12,5 l Hmotnost: 151 kg
Royal Enfield HNTR 350 Rebel Pearl Blue ( odpočet DPH )
Royal Enfield HNTR 350 Rebel Pearl Blue ( odpočet DPH ) NOVINKA Rok výroby: 2023 Najeto: 1 km Objem: 350 ccm Výkon: 15 kW Stav: Nový motocykl STK do: 12.2029 Původ: CZ Cena 125 990 Kč (možnost odpočtu DPH) motocykl skladem, k okamžitému odběru!!! Pearl Blue - zakázkové lakování nádrže ( mdrá perleť v laku ) Všechny intenzivní aspekty étosu Pure Motorcycling úhledně zabalené do nového, stylového a zábavného stroje. Živost i odolnost V srdci bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má HNTR 350 ten správný výkon. Nová geometrie pro novou geografii. Ergonomie, přepracovaný úhel řízení a nízké těžiště navržené v souladu s filozofií "řidič na prvním místě" tak, aby vám umožnily bez námahy manévrovat ulicemi těch nejúžasnějších městských částí světa. Kombinace digitálního a analogového panelu Výkřik směrem k analogové éře, a přitom dokonale synchronizovaný pro moderní denní jízdu. HNTR je vybavený tachoměrem v retro stylu spolu s digitálním LCD displejem, který vám řekne vše, co potřebujete vědět, a je kompatibilní s navigačním systémem Royal Enfield Tripper. Maximum motocyklu na centimetr čtvereční Kratší rozvor, menší váha a sevřenější geometrie, robustní rám Hunteru vybavený sadou super ovladatelných 17” kol, módní estetika v retro stylu a motor s objemem 350 ccm jako extra sval do každé tlačenice. Litá kola s bezdušovými pneumatikami HNTR 350 je jediný vyráběný model Royal Enfield, který používá super ovladatelné 17” přední a zadní pneumatiky a nápadná litá kola. S bezdušovými pneumatikami můžete jet bez přerušení tak dlouho, jak chcete, bez strachu z píchnutí. Analogové spínací ovladače Retrem inspirované ovladače otočného spínače u Hunteru umožňují praktické zapínání a vypínání hmatem, které vás určitě probere. Intuitivní ergonomie Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci v dopravním provozu typu stop-and-go Dvoukanálový ABS Protiblokovací brzdový systém s předními 300mm a zadními 270mm kotouči, projektovaný pro nepředvídatelné situace v městském prostředí, vás bezpečně zastaví i na nejkratší vzdálenosti a zajistí vám plnou kontrolu. Nabíjení na cestách Najdete zde port USB, takže vaše zařízení jsou online i během vašeho lovu. Rám-Dvojitý páteřový rám se spodní trubkou Hmotnost v provozním stavu (kg.) 195 Rozvor (mm) 1390 Výška sedáku (mm) 790 Světlá výška (mm) 170 Délka x šířka x výška (mm) 2145 x 785 x 1090 Motor-Počet válců 1 Vrtání x zdvih (mm) 72 x 85,8 Chladící systém Chlazení vzduchem a olejem Objem (cc) 349,34 Vstřikovací systém Řízená ECU V
CL-X 700 Heritage - nová cena
CFMOTO 700CL-X Heritage Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm Komprese: 11.6: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuál, 6 rychlostí Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan ABS: Continental ABS system Tempomat: ano Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z) Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS Délka: 2107 mm Šířka: 887 mm Výška: 1200 mm Výška sedáku: 800 mm Rozvor: 1435 mm Nádrž: 13 l Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní) CFMOTO 700CL-X Heritage Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu. "X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje. Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.
QT Nexus 200 - II / Soustruh CNC Mazak
Rok: 2008 Řídící systém Mazatrol MATRIX NEXUS Točný průměr 380 mm Točná délka 675 mm Šikmé lože ano Vrtání vřetene 65 mm Revolverová hlava ano Počet pozic nástrojů (z toho hnaných) 12 (0) Podavač tyčí ano Stroj v dobrém technickém stavu, zapojen, po předchozí domluvě možnost vyzkoušet. Podavač LNS.
CL-X 700 Sport - nová cena
CFMOTO 700CL-X sport Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm Komprese: 11.6: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuál, 6 rychlostí Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA ABS: Continental ABS system Tempomat: ano Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z) Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17 Délka: 2096 mm Šířka: 790 mm Výška: 1130 mm Výška sedáku: 795 mm Rozvor: 1435 mm Nádrž: 13 l Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní) CFMOTO 700CL-X SPORT Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“. Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze. Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu. Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a
HiT-15S / Soustruh CNC Hyundai
Rok: 2000 Řídící systém Siemens Sinumerik 840 C Točný průměr 440 mm Točná délka 560 mm Šikmé lože ano Vrtání vřetene 51 mm Revolverová hlava ano Pojezd osy X 180 mm Pojezd osy Z 550 mm Otáčky vřetene 0 - 4500 /min. Výkon hlavního elektromotoru 14 kW Sústruh je v dobrom technickom stave a je možné ho odskúšať. Príslušenstvo: podávač tyčí Sameca MULTIFEED MUZ2000, 3-čeľusťové hydraulické skľučovadlo SEOAM CAH-10 D-250 mm, vstavaná sonda na meranie nástrojov, rameno na uchytenie obrobku, hydraulický koník, štandardný držiak náradia, 7 klieštinových upínačov, nožný pedál, výtlačné tyče, kompletná dokumentácia stroja.
300 SR (SKLADEM PRAHA)
CFMOTO 300 SR - skladem v Praze Motor: 1-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily Zdvihový objem: 292,4 ccm Vrtání x Zdvih: 78 x 61,2 mm Komprese: 11.3: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuální, 6 rychlostí, antihoppingová spojka Odpružení: přední vidlice USD, zadní monoshock Brzdy: kotouč Ø 292 mm čtyřpístkový (p), Ø 220 mm (z); J. Juan ABS: Continental ABS system Ráfky: 3,5x17MT, 4x17MT Pneumatiky: 110/70 ZR 17, 140/60 ZR 17 (h) Délka: 2010 mm Šířka: 750 mm Výška: 1080 mm Výška sedáku: 780 mm Světlá výška: 135 mm Poloměr otáčení: 4,7 m Nádrž: 12 l Hmotnost: 165 kg CFMOTO 300SR CFMOTO 300SR je pokračováním precizního výrobního plánu výrobce a zároveň dalším modelem v nabídce společnosti Journeyman CZ. Žádný experiment, ale profesionálně dotažený koncept do sériové výroby. CFMOTO 300SR je model, na jehož vývoji pracovali inženýři a designéři z různých kontinentů a dnes vám můžeme představit model, který je ve své třídě užitkovostí, designem, cenou a vlastnostmi na světové úrovni. Je to zároveň stroj, který nese v sobě množství komponentů a technologií od světově uznávaných dodavatelů. CFMOTO 300SR. Zkratka "SR" znamená Sport Racing, ale máte před, či spíše pod sebou, motocykl pro užívání na každý den. A i když tak vypadá, není to okruhový nástroj na dramatické nahánění setin sekund na okruhu. Za jedinečným designem stojí tentokrát italské design studio Modena 40, pod vedením zkušeného španělského designéra Carles S. Martiho (mj. se podílel na designu motocyklů MV Agusta). Obě světelné LED rampy jsou jako celky projektovány s důrazem na vysoký světelný a zároveň estetický výkon a tím nabízejí zvýšenou bezpečnost v provozu přes den i v noci. Světelná technologie navazuje na zcela nový přístrojový panel typu TFT (5,5 "), který nabízí dva módy zobrazení SPORT a ECO. Jas obrazovky se automaticky přizpůsobuje intenzitě vnějšího světla a pokud jste uživatelem komunikační sady v přilbě, váš smartphone si můžete spárovat s TFT displejem, přičemž tlačítka displeje vám umožní hovor přijmout, či ukončit. Vaším skvělým společníkem při jízdě bude skvěle výkonově naladěný motor, který vás i díky silnému točivému momentu v provozu udrží přesně tam, kde potřebujete. Kontrolované zrychlení zajišťuje vstřikování BOSCH, které má za úkol optimální spalování i maximální výkonnostní účinnost vstřikovaného paliva. Tomu je přizpůsobeno i sací potrubí a spalovací komora, což má za účinek maximum dodávaného výkonu při minimální spotřebě. Aby motor šlapal hladce, o to se stará vyvažovací hřídel jakož i technika DOHC, tedy dvojitá vačka. Výsledkem je citlivý projev výkonu ve vysokých otáčkách. Zajímavostí je i tepelně-izolační vrstva na povrchu pístu, která minimalizuje tření pístu ve válci, tím snižuje chlazení a zároveň napomáhá k úspoře paliva při nejlepší účinnosti spalování. A nakonec hlava válce je vybavena technologií
HiT-8S / Soustruh CNC Hyundai
Rok: 1998 Řídící systém Siemens Sinumerik 840 C Točný průměr 300 mm Točná délka 285 mm Šikmé lože ano Vrtání vřetene 50 mm Revolverová hlava ano Oběžný průměr nad suportem 160 mm Pojezd osy X 100 mm Pojezd osy Z 290 mm Otáčky vřetene 60 - 6000 /min. Výkon hlavního elektromotoru 8 kW Rychloposuv 30 m/min Pracovní posuv 5000 mm/min Rozměry d x š x v 1995x1370x1781 mm Hmotnost stroje 2700 kg Sústruh je v dobrom technickom stave a je možné ho odskúšať. Príslušenstvo: podávač tyčí Sameca MULTIFEED MUZ2000, 3-čeľusťové hydraulické skľučovadlo KITAGAWA B-206, vstavaná sonda na meranie nástrojov, rameno na uchytenie obrobku, hydraulický koník, štandardný držiak náradia 3 ks, klieštinový upínač (namontovaný) a 30 ďalších klieštinových upínačov, nožný pedál , výtlačné tyče, kompletná dokumentácia stroja.
zánovná vrtna souprava s náradím
Vrtna souprava je v bezchybnom stave (sem tam nejake skrabance) , k vrtnej suprave su aj naradia (vrtne tyče, vrtaký) Telefonne čislo je neplatné! Viac informacii poskytnem emailom Pre vyhladanie:vrtání studní,tepelna cerpadla,mikropiloty,pruzkumných vrtů, geotermalni vrty...
Sloupová vrtačka CORMAK Z5020, 171cm 95kg, 1,5kW SKLADEM
Masivní dílenská vrtačka. Naklápěcí stůl, elektronickým indikátorem rychlosti, model VARIO je vybaven plynulým nastavením otáček vřetene. Součástí je svěrák 125 mm, rychlouínací sklíčidlo 1-16mm SKLADEM ihned k odeslání, možnost prohlídky stroje. Popis stroje: Plynulé nastavení otáček vřetena Přísvit - LED žárovka Pracovní stůl a podstavec vybavené T-drážkami Pevný sloup odolný proti kroucení Sklopný pracovní stůl v rozsahu od -45 ° do + 45 ° Omezovač hloubky vrtání se stupnicí TECHNICKÉ PARAMETRY: Maximální průměr vrtáku 25 mm Maximální průměr sklíčidla 16 mm Vzdálenost osy vřetena od sloupu 215 mm Kužel vřetene MK3 Prodloužení vřetena 150 mm Průměr kolony 80 mm Motor 400 V / 50 Hz / 1500 W Výbava ANO Rozměry základny 580 x 415 mm Rozměry stolu 356 x 356 mm Celková výška 1710 mm Rozsah otáček vřetena (50 Hz) 180–2 000 ot./min Rozsah pohybu stolu 600 mm Rozměry po zabalení (délka / šířka / výška) 1 510 x 690 x 256 mm Váha 95 kg Záruka, faktura, DPH 19500,- bez DPH 23595,- s DPH
Příklepová vrtačka METABO SBE 760
Prodám novou nevyužitou příklepovou vrtačku: METABO SBE 760 Vrtačka příklepová 760W Popis: Nová dvourychlostní příklepová vrtačka s plastovým krytem převodůPlastový kryt převodů - ideální pro trvalý provoz - nízká váhaMechanický příklep vhodný pro vrtáky s válcovou stopkouElektronika Variospeed (V) pro plynulou změnu otáčekPředvolba počtu otáček ve spínačiNový, ještě výkonnější motorVysoké otáčky zajišťující rychlý postup práceBezpečnostní spojka Metabo S-automaticPravý/levý chodMožnost vypnutí příklepu při vrtání do dřevaPříklepové rychloupínací sklíčidlo Metabo Futuro PlusVřeteno s vnitřním šestihranem na bity šroubovákuPogumovaná přídavná rukojeť s redukcí vibracíAutomatické vypnutí stroje pri opotřebení uhlíkůRozměr stroje 342 x 211 mm (š x v) Parametry: Příkon stroje 760 WattPočet otáček 0-1.200/min. 0-3.200/min.Max. počet úderů 58.000 /min.Kroutící moment 24/9 NmMax. průměr vrtáku do betonu 16 mmMax. průměr vrtáku do oceli 13/8 mmMax. průměr vrtáku do dřeva 40/25 mmRozpětí sklíčidla 1,5 - 13 mmPrůměr upínacího hrdla 43 mmHmotnost 2,3 kg Původní cena 3990,-
Vrtačka BOSCH
Prodám novou vrtačku BOSCH UniversalImpact 700 + 19 ks přísl. Je šikovným pomocníkem do každé rodiny, který se výborně hodí k vrtání do materiálů jako je kov, plast, dřevo a zdivo. Vrtačka BOSCH UniversalImpact 700 + 19 ks přísl. je nezbytný nástroj v každé domácnosti, se kterým hravě provrtáte plast, dřevo, kovy nebo i zdivo. Pohonem této vrtačky je výkonný elektromotor, který si bez problému poradí i s náročnější úkony. Vzhledem k příkonu 700 W, který bez námahy roztočí vrták či bit až na 3000 ot/min, využijete vrtačku při jakékoliv práci. Příklepová vrtačka Bosch má kroutící moment 17 nm, proto se tento model perfektně hodí pro drobné domácí práce. Do sklíčidla můžete upnout vrták do průměru až 13 mm. Díky drobnějšímu provedení se vrtačka může pyšnit hmostností jenom 1,7 kg. Parametry a specifikace Typ Příklep S příklepem Napájení Síťové Vhodné Do zdi Příkon Příkon 700 W Výkon Max. otáčky 3 000 ot/min Max. krouticí moment 17 nm Funkce Funkce Přepravní kufr , Přídavná rukojeť , Regulace otáček , Ergonomické držadlo , Levý/pravý chod , Hloubkový doraz Max. rozsah sklíčidla 13 mm Počet rychlostí Jednorychlostní Sklíčidlo Press&Lock Hmotnost Hmotnost 1,7 kg
Aku vrtačka s příklepem Casals Professional 18V + dvě bateri
Aku vrtačka s příklepem Casals Professional 18V + dvě baterie ????Bobkova 749/28 19800, Černý most, Praha 14 nebo možnost poslat přes zásilkovnu. ☎️ Více info do zpráv Parametry: VYSOCE KVALTNÍ AKU VRTAČKA, SADA OBSAHUJE 2x 3Ah baterii a 1x nabíječka a spoustu příslušenství. Casals Professional 18V je perfektní příklepová vrtačka pro nejnáročnější vrtání s 18V a proměnnou rychlostí 0-350/0-1250 ot./min. - Svoboda pohybu díky přiložené 3Ah baterii a extra 3Ah nabíjecí době 1h - Točivý moment 40 N m má 16+2 poloh momentové síly a 2 proměnné rychlosti - Maximální kapacita ve dřevě 35 mm maximální kapacita v oceli 13 mm - Rychlá výměna bitů pomocí automatického sklíčidla - Obsahuje sadu bitů a bitů a pouzdro pro snadnou přepravu