impreza wrx sti - strana 20
Počet nalezených inzerátů IMPREZA WRX STI: 807 - strana 20

prodám novy rozvodový řemen na Subaru: forester, impreza, legacy, wrx.
Řemen je nový, zůstal skladem ze zakázky.
čísla:
1987949199
ct1058
13028 AA072
13028 AA200
13028 AA240
13028 AA250
13160 AA060

Dobrý den,
nabízím k prodeji kvalitní pevnostní matice pro přichycení alu kol, rozměr M12x1,25 - dosedací plocha kužel, uzavřená, klíč 19mm, výška 34mm. Vozy-Chevrolet: Matiz, Spark
Infiniti: FX, EX37, G37, G37Cabrio, G37Coupe. Lada: Niva. Nissan: 350 Z, 370 Z, GT-R, Micra, Murano, Navara, Pathfinder, Cube, Juke, Almera, Maxima, NV 200, Patrol, Pixo, Primera, Qashqai, Tino, Terrano, X trail
Opel: Agila. Renault: Koleos. Subaru: Justy, Tribeca, Forester, Impreza, Legacy, WRX Outback. Suzuki: Ignis, Swift, Liana, Wagon R+, Alto, Grand Vitara, X7, Jimny, Kizashi, SX4 typ GY, Samurai, Vitara

Přední Narazniky Subaru impreza bugeye 2002, GG, combi
Cena za ,,wrx,, Naraznik - 1500 včetně krytky na tažný oko
Cena za atmo včetně zaslepek 1000

Prodám nový lamelový samosvorný diferenciál OS Giken Superlock 1.5Way na Bmw 130i a 330i E9x. Na nabízený diferenciál se vztahuje záruka.
Agresivni na svezení, ale komfortni na běžné ježdění. Díky speciální patentové konstrukci- Lock timing progresivně dochází až k 100% zamknutí špéry. Při malém zatížení má malou svornost (=komfortní na běžné ježdění, vyšší životnost), se zvyšující zátěží se rychle a progresivně zamyká až na 100%. Celá konstrukce je hi-tec ( chytrá konstrukce umožňuje použít až dvojnásobný počet lamel (až 28 lamel), než konkurenční LSD, =vyšší výkon a delší životnost, monoblock konstrukce skříně diferenciálu, všechny komponenty mají speciální povrchovou úpravu- chemicko-tepelné zpracování pro maximální životnost, kovaná kola, odpadá komplikované zajíždění jako u jiných lameláků, odlehčená konstrukce, vhodný i na běžné ježdění, většina konkurenčních LSD není vhodná-vydávají různé pazvuky).
Standardní nastavení vyhovuje většině uživatelů. Je možnost individuálního nastavení (přechod z 1.5 Way na 2Way, změna předpětí a negativního předpětí, TCD- hi-tec úprava lamel, aktivace/deaktivace některých lamel, jiný úhel ramp. Lze nastavit jak moc a jak rychle se zamkne při akceleraci a deakceleraci. Speciální nastavení pro drift, okruhové ježdění atd.)
Mohu nabídnout špéru i na jiné Bmw motorizace (obecně na všechny benzínové/dieslové R4, R6-320, 325, 330, E46,E9x,F3x, E8x E39, E60, E61 Z4 E85/E86/E89, Z3 atd.) a jiné značky (Audi A3 RS TT Gt86, Brz, Clio 197 / 200, Honda S2000, Civic type r, integra, Peugeot 106, 205, 306, Golf 5, Mazda MX5 rx7 rx8, focus rs st st170, lexus is200, Opel Astra, Corsa, Alfa Romeo Mito, 145, 155, 159, Gt, Gtv Mini Cooper S, Fiesta ST 170, Focus ST Fiat 500 Abarth, corvette, camaro, lexus IS Nissan 350z 370z skyline gtr gt-r 200sx silvia s13 s14 s15 seat leon skoda octavia vw golf r gti lancer evo impreza sti toyota supra Porsche 911 Boxster Cayman).
Více o samosvorných diferenciálech v příloze v odkazu.
špéra lsd drifting drift kaaz mfactory cusco quaife drexler performance mperformance

Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér

Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.

prodam imprezu motor z sti jdm 2.5 ej25 . nové vedení vzduchu velký cooler , nerezový svody 4-1 , čerpadlo závodní nadrz

Zdvih 83mm.
Stroker 83 mm
Main Journal Diameter 60 mm.
Rod Journal Diameter 52 mm.
Bez poškození. Prodejní cena je 65700Kč.

Prodám přední karbonový nárazník na Mitsubishi Lancer Evolutin VII, VIII, IX. Velice lehký. Přidám laminátový splitter. Obojí nepoužité. Možno přidat přítlačná karbonová křidélka, viz foto.
Cena za nárazník + splitter: 10 000,-
Carbonová křidélka: 3500,-
Subaru Impreza STI, Honda Civic TypeR, Nissan 350Z, GT-R, Rally, Motorsport, Semislick, BBS, Speedline, Recaro, OMP, Sabelt, Sparco, Kosei, Rays, Racing, drift, Protlum, HP Sporting, Enkei

Prodám nádhernou Audi RS3 Sportback 8P r.v. 2013, najeto pouze 46 tis. km!!!
Jedná se o benzinový přeplňovaný 5-válec 2,5 TFSI o výkonu 250 kW (340 k) s automatickou 7 stupňovou převodovkou S-tronic (DSG) s možností řazení pádly na volantě a pohonem všech kol Quattro (Haldex).
Nejvyšší rychlost 250 km/h, 0-100 km/h 4,6 s, spotřeba 6,8 - 13,1 l/100 km (dle TP).
Originální 19" kola s pneu Continental, plná servisní kniha, TK+ME do 10/23.
Výbava v podstatě úplná, včetně tempomatu, ESP, sportovní "S" režim, parkovací senzory, 6x airbag, multifunkční sportovní volant, kožené čalounění, dvouzónová klimatizace, hlasové ovládání, satelitní navigace, hands free, BOSE sound system, vyhřívaná elektricky nastavitelná sedadla, ISOFIX atd...
Krásná, jako nová, původní a originální stav! Doporučuji osobní prohlídku! "Testovací jezdci" a autobazary prosím nevolat, čas je vzácný, děkuji...
Podobné jako Audi S3 nebo TT, Volkswagen Golf R nebo GTI, Seat Cupra, Škoda Octavia RS, Ford Focus RS, BMW 135i xDrive, Mercedes Benz A45 AMG, Hyundai i30 N, Subaru Impreza STI, Mitsubishi Lancer Evo apod.

Dobrý den, koupím "kufrové" dveře na imprezu sedan 01-07 STi v pěkném stavu bez koroze , bez křídla .
Děkuji za nabídky

Prodám závodní kombinézu Sabelt Hero TS-9. VELIKOST 56. (Mám 188 cm, 100 kg a spíš by mi seděla o číslo větší) Je úplně nová, jednou oblečená - nevhodně zvolená velikost. Je velice lehká, žádnej tvrdej kožich.
Poštou lze zaslat.
Mitsubishi Lancer Evolution, Subaru Impreza STI, Honda Civic TypeR, Nissan 350Z, GT-R, Rally, Motorsport, semislick, BBS, Speedline, Recaro, OMP, Sabelt, Sparco, Kosei, Rays, Racing, drift, Protlum, HP Sporting