inzerce, prodej, prodám, bazar

helma nox - strana 23

Počet nalezených inzerátů HELMA NOX: 1000 - strana 23

Opel Insignia 2.0 CDTI 125 kW 4x4 Innovation
Prodám Opel Opel Insignia 2,0 CDTI 125 kW 4x4 Innovation, manuální převodovka. Auto vlastním od roku 2021 a najetých 130 tis. km. Celkově jsem druhý majitel, první majitel Německo. Rok výroby 04/2016 Stav tachometru 194000km Barva: ČERNÁ MET. Servisní kniha vedena do 130 tis K vozidlu je COC list Garance kilometrů do kupní smlouvy Pravidelná výměna oleje každých 10 tis 03/23 dělány nové brzdy kompletně, výměna oleje a filtrů Vadné čídlo NOX - oprava cca 5 tis, na funkci motoru to nemá žádný vliv STK do 03/25 Výbava: automatická klimatizace, elektrická okna + zrcátka, výhřev sedaček, multifunkční volant, tempomat, bluetooth, navigace, handsfree, Car-play aplikace, autoradio, USB, isofix, palubní počítač, venkovní teploměr, Led denní svícení, xenon, mlhová světla, přední + zadní parkovací senzory Interier: látka čistý nepoškozený nekuřák Celkově výborný stav vozidla Momentálně na zimních kolech, v případě rychlého jednání letní kola zdarma
VOLVO + RENAULT EURO 6 / AdBlue emulátor / Vypnutí AdBlue
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem! Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a vodiče CAN sběrnice. ►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci. *** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod. *** Originál SCR-emulator je jen jeden. Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému): - Řídící jednotky - Čerpadla - Snímače hladiny v nádrži - NOx snímače ve výfuku - Tlakového senzoru - Vstřikovače - CELÝ DPF systém EMULÁTOR JE VHODNÝ PRO VOLVO (nejnovější model 2013+ ► FH ► FM ► FMX a dále RENAULT Euro 6: ► C ► T ► K ►►► Emulátor podporuje normu EURO 6 *** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč ►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu: ►►► INFO@
SCANIA EURO 6 / AdBlue emulátor / Vypnutí AdBlue
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem! Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a vodiče CAN sběrnice. ►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci. *** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod. *** Originál SCR-emulator je jen jeden. Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému): - Řídící jednotky - Čerpadla - Snímače hladiny v nádrži - NOx snímače ve výfuku - Tlakového senzoru - Vstřikovače - CELÝ DPF systém EMULÁTOR JE VHODNÝ PRO SCANIA EURO 6 ► R ► G ► P ►►► Emulátor podporuje normu EURO 6 *** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč ►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu: ►►► INFO@
DAF + TATRA EURO 6 / AdBlue emulátor / Vypnutí AdBlue
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem! Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. ►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci. *** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod. *** Originál SCR-emulator je jen jeden. Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému): - Řídící jednotky - Čerpadla - Snímače hladiny v nádrži - NOx snímače ve výfuku - Tlakového senzoru - Vstřikovače - CELÝ DPF systém EMULÁTOR JE VHODNÝ pro motory DAF EURO 6 ► XF ► CF ► TATRA PHOENIX EURO 6 ►►► Emulátor podporuje normu EURO 6 *** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč ►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu: ►►► INFO@
IVECO EURO 6 / AdBlue emulátor / Vypnutí AdBlue
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem! Montáž není složitá a vše je detailně popsáno v návodu. ►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci. *** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod. *** Originál SCR-emulator je jen jeden. Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému): - Řídící jednotky - Čerpadla - Snímače hladiny v nádrži - NOx snímače ve výfuku - Tlakového senzoru - Vstřikovače - CELÝ DPF systém - již se nemusí vypalovat a emulátor vše řídí EMULÁTOR JE VHODNÝ PRO IVECO EURO 6 ► Stralis ► Trakker ► Eurocargo ►►► Emulátor podporuje normu EURO 6 NOVINKA: Za 2999 Kč nabízím instalační kabeláž s originálními IVECO konektory. Pouze se rozpojí konektor AdBlue vozidla, zapojí se dodaná kabeláž a je nainstalováno. Bez zásahů do vozidla. *** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč ►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu: ►►► INFO@
MAN EURO 6 / AdBlue emulátor / Vypnutí AdBlue
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem! Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. JEDNÁ SE O UNIKÁTNÍ VÝROBEK - ŽÁDNÉ STŘIHÁNÍ DRÁTU APOD. Pouze se vypojí originální konektor AdBlue a místo něho se zapojí tento konektor. Plug and Play systém! ►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ ZAPOJIT. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI. *** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod. *** Originál SCR-emulator je jen jeden. Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému): - Řídící jednotky - Čerpadla - Snímače hladiny v nádrži - NOx snímače ve výfuku - Tlakového senzoru - Vstřikovače - CELÝ DPF systém EMULÁTOR JE VHODNÝ PRO MAN ► TGX ► TGM ► TGS ► TGL ►►► Emulátor podporuje normu EURO 6 *** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč ►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu: ►►► INFO@
MERCEDES EURO 6 ◄ AdBlue emulátor / Vypnutí AdBlue
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem! Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a vodiče CAN sběrnice. ►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci. *** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod. *** Originál SCR-emulator je jen jeden. Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému): - Řídící jednotky - Čerpadla - Snímače hladiny v nádrži - NOx snímače ve výfuku - Tlakového senzoru - Vstřikovače - CELÝ DPF systém EMULÁTOR JE VHODNÝ PRO MERCEDES-BENZ EURO 6 ► ACTROS ► AROCS ► ATEGO ►►► Emulátor podporuje normu EURO 6 *** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč ►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu: ►►► INFO@
Prodáme výfuk s DPF komplet VW CRAFTER 2018
Prodáme kompletní výfuk s DPF (sondy NoX , lambda sondy)na VW CRAFTER 2018. Najeto měl 82.000km . Cena za komplet je 55.000,-kč
detektor kovu
Minelab nox 800
Vw golf V 2.0fsi
Měl bych na prodej Volkswagen golf 5. generace v provedení karoserie 3 dveře, kupé. Pod kapotou má benzinový 2,0 fsi motor o výkonu 110kW. Rok výroby je 2004. Najeto 299 tisíc km a s autem stále jezdím. Spotřeba mezi 7,5-8l/100km. Auto je původem z Německa, odkud bylo dovezeno do ČR v roce 2011. Tato skutečnost má velice významný podíl na výbavě vozu, která je asi maximální, co se sem dala nakonfigurovat. Jen v rychlosti asi nejzázadnější věci z výbavy co stojí za zmínku jsou kožené vytápěné sedadla s elektricky nastavitelnou bederní opěrkou, dvouzónová automatická digi klima, velké rádio s navigací a cd vstupem, zadní parkovací senzory, loketní opěrka s cd changerem na 6 cd, kožený volant, elektrická okna, elektricky nastavitelná zrcátka, vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, tempomat, alarm, esp, loketní opěrka vzadu a tak dále. Originál 2 klíče. Absolutně bez koroze, blatníky, prahy, všechno je zdravé. Celkově stav viditelný na foto. Na ty roky a km velice zachovalý a hezký kus. Na prodej bude ve stavu jak je na fotkách, na R17 alu discích s letníma pneumatikama. Svítí kontrolka motoru-vadný NOx snímač, na jízdu to nemá vliv. Poslední servis co se dělal tak jsou nové zadní brzdové kotouče s destičkama. Vzduchový, kabinový a palivový filtr. STK je do 8/2024. Přepis vozu v den prodeje podmínkou. Představu o ceně mám někde okolo 75 tisíc, dá se dohodnout. Ideálně volejte, když nezvednu ozvu se zpět.
Varná plynová deska Electrolux
Nabízím plynovou desku Electrolux EGG6343NOX. Plně funkční, deska je někde odřená a ma smazán potisk. Je již po záruce. Info: Důvod prodeje: rekonstrukce kuchyně s novými vestavěnými spotřebiči Dohoda o ceně možná.
Scania r490
Rok výroby 2015 ,euro 6 ,7900000km Spacia kabína, 2x posteľ, chladnička, automatická klimatizácia, nezávislé kúrenie, automatická prevodovka Opticruise 14 stupňová s retarderom . systémy APS, SCR, ACC, EC, AEB, LDW, ESP pre príves s ABS, Driver support, NOx kontrola, LED svetlá, sledovanie jazdného pruhu, tempomat s aktívnym predvídaním, dvojokruhova hydraulika cena 35 000 +DPH možnosť aj s posuvnou podlahou Legras r.v. 2012 . Komplet nové brzdy aj strmene a nove pneumatiky . Bočné otváracie dvere. +15000 eur.
Plynový kotel Thermona
Po montáži v provozu cca 1rok, poté zdemontován a uskladněn. Kotle THERM 28 TLXZE5. A jsou standardně vybaveny tzv. nízkonoxovým hořákem. Hořák je díky speciální konstrukci ochlazován vratnou vodou ze systému, což má za následek výrazně nižší emise NOx. Zároveň je vratná voda předehřívána a kotel tak pracuje s vyšší účinností. Kotle jsou rovněž vybaveny trojcestným ventilem pro rychlé přepnutí mezi vytápěním a ohřevem teplé vody.
VOLKSWAGEN PASSAT VARIANT 2.0 TDI BMT COMFORTLINE
TECHNICKÉ ÚDAJE: R.V.: 2/2017, 1968CM3, 110KW (150PS), GENERÁCIA VOZIDLA: B8, P, M6, DIESEL, 5 DV., (5-MIESTNE), 235000 KM, BIELA METALÍZA..Verzia bez ADblue. SPOTREBA VOZIDLA (L/100KM):V MESTE: 4.9, MIMO MESTA: 3.8, KOMBINOVANÁ: 4.2. BEZPEČNOSŤ:ALARM, EBD/EBV, POSILŇOVAČ RIADENIA, ABS, ESP(VDC), ASR(TC,EDS), MSR, ADS, DSC(DTC), BRZDOVÝ ASISTENT(BAS), ISOFIX, DEAKTIVÁCIA AIRBAGOV, INDIKÁTOR TLAKU V PNEU. KOMFORT:AUTOMATICKÁ KLIMATIZÁCIA, RÁDIO/CD, CENTRÁLNE UZAMYKANIE, EL. PREDNÉ A ZADNÉ OKNÁ, EL. NASTAVITEĽNÉ SEDADLÁ, EL. ZRKADLÁ, MULTIFUNKČNÝ VOLANT, LAKŤOVÁ OPIERKA, KLIMATIZOVANÁ priehradka, Android Auto, Welcome light. OSTATNÉ:DISKY Z ĽAHKEJ ZLIATINY, HMLOVÉ SVETLOMETY, IMOBILIZÉR, PALUBNÝ POČÍTAČ, NAVIGAČNÝ SYSTÉM, PARKOVACÍ ASISTENT, VYHRIEVANÉ PREDNÉ SEDADLÁ, VYHRIEVANÉ SPÄTNÉ ZRKADLÁ, Dažďový senzor, Svetelný senzor, Sezónne prezutie, Stop&Start systém, Parkovacie senzory vzadu a vpredu, Sedadlá masážne, Bluetooth, Dotyková obrazovka. ĎALŠIA VÝBAVA: OKÁ NA UCHYT. PREDMETOV V BAT. PRIESTORE NA BOC. STENE, BEDROVÉ OPIERKY VPREDU, ELEKTRONICKÁ PARKOVACIA BRZDA (S FUNKCIOU AUTO-HOLD PRE AUTOMAT), MULTIFUNKCNÝ 3-RAMENNÝ volant a riadiaca páka v koži, Airbag pre vodica a spolujazdca, trojbodové bezpecnostné pásy na všetkých sedadlách.Spätné zrkadlá a klucky vo farbe karosérie,2 držiaky na poháre vpredu, Vnútorné spätné zrkadlo s automatickým zaclánaním,Kontrola tlaku v pneumatikách prostredníctvom snímacov ABS, Daždový senzor, coming a leaving home funkcia, Dvojitá podlaha batožinévého priestoru, Denné svietenie, Operadlá zadných sedadiel asymetricky delené, sklopné, dvojitá podlaha batožinového priestoru, Automatické otváranie veka batožinového priestoru na dialkovom ovládaní, Systém rozpoznania únavy vodica.Mriežka chladica lakovaná na cierno s chrómovými lištami, Nasávací otvor vzduchu v spodnej casti nárazníku cierny s chrómovou lištou v strede, Nasávací otvor vzduchu v spodnej casti nárazníka., LED zadné svetlá, LED osvetlenie tabulky s evidencným císlom, SCR - Selektívna katalitická redukcia emisií NOx pomocou kvapaliny AdBlue (len TDI), Front Assist. STAV VOZIDLA:PRVÝ MAJITEĽ, SERVISNÁ KNIŽKA, DOVEZENÉ, ÚPLNÁ SERVISNÁ HISTÓRIA. POZNÁMKY:PREDÁM TENTO KRÁSNY PASSAT V BIELEJ PEKNEJ METALÍZE .AUTO JE DOVOZENE Z NEMECKA . KOMPLET SERVISNÁ HISTÓRIA S VW , TUV NEMECKÉ .MOŽNOSŤ OVERIŤ KM AKOMKOĽVEK AUTORIZOVANOM servise VW.Podvozok a pruženie nevydáva žiadne nežiadúce zvuky, klepotanie, alebo búchanie.Rozvody menene pri 210 000 km . Nove predne aj zadne brzdy .Teraz robený komplet nový olej +všetky filtre . Vozidlo obuté na zimných pneu. K autu tak isto druhá sada originál diskov s letnými pneu. Momentálne je auto bez investícií , iba sadnúť a voziť sa .Cena vozidla je bez prihlásenia . Možnosť prihlásiť , pripadne viem zapožičať prevozne značky na prevoz.Cena vozidla 13900 eur.
Peugeot 208 1.4 HDI 50 kW,r.v.2013,71.000km
vínovohnědá metal.s úplnou servisní dokumentací a servisní knížkou.Garance km a původu.ABS,ESP,dvouzónová klimatizace,dotykový displej infotainmentu,vyhřívané sedačky,čelní,boční a hlavové airbagy,led denní svícení vpředu i vzadu,4x el okna,el.zrcátka se sklápěním,servo s proměnlivou účinností,multifunkční volant v kůži s řad.pákou,přídavná světla.Spotřeba:4.8/3.8/3.5l nafty.Softturbo s DPF,bez vstřikovače močoviny,snímače NOx a podobných zlobítek.Sada zimních rovněž orig.alu kol v ceně.
Křovinořez Husqvarna 535RX
Husqvarna 535RX je nový křovinořez třídy 35 ccm pro univerzální použití. Stroj je konstruován pro náročné používání. Špičkový výkon je docílen díky surové síle, unikátní ergonomii a vysoké odolnosti. Motor X-Torq® konstrukce motoru X-Torq® snižuje až o 75% škodlivé výfukové plyny a zvyšuje výhřevnost paliva až o 20%. Balance 35 Ergonomické popruhy, které optimálně rozloží zátěž mezi ramena, hrudník a záda. Palivová pumpička pro snadné startování. Automatické vracení STOP jakmile je motor vypnut, vypínač STOP se automaticky přepne do pohotovostní polohy pro bezproblémové startování. Kombinovaný ochranný kryt nástroje může být použit při práci s travním kotoučem nebo se strunovou hlavou.. .Specifikace Potřebujete více informací, abyste se mohli rozhodnout? Projděte si specifikaci výrobku. Specifikace motoru Výstupní výkon1.6 kW Zdvihový objem válce34.6 cm³ Maximální ot./min. výstupního hřídele8220 ot./min Maximální otáčky motoru při zatížení8400 ot./min Rychlost při volnoběhu, ot./min2800 ot./min Objem palivové nádrže0.6 l Spotřeba paliva475 g/kWh Emise výfukových plynů (CO2 EU V)862 g/kWh[1] Úhlový převod Úhel náklonu převodového soukolí35 ° Převodový poměr1.4 Rozměry / Hmotnost Velikost výrobku, DxŠxV175.6x25.5x24.9 cm Délka nosné trubky1483 mm Průměr nosné trubky28 mm Hmotnost (bez řezacího zařízení)6.1 kg Čistá hmotnost výrobku, konečná9130 g Příslušenství OEM Trávní kotoučMulti 300-3 OEM Nosný popruhBalance 35 OEM Strunová hlavaT35 M12 Oleje a maziva Typ mazivaHusqvarna dvoutaktní nebo ekviv. v poměru 50:1 Typ maziva (uhlový převod)Minerální tuk Údaje o hladině zvuku a hluku Hladina akustického výkonu, garantovaná (LWA), db(A)114 dB(A) Hladina akustického výkonu, měřená dB(A)111 dB(A) Hladina akustického tlaku u ucha obsluhy, db(A)95 dB(A) Údaje o vibracích Ekvivalentní hladina vibrací (ahv, eq) levá rukojeť3.4 m/s² Ekvivalentní hladina vibrací (ahv, eq) pravá rukojeť4.1 m/s² Údaje o emisích Emise výfukových plynů (průměrný obsah HC - uhlovodíku), EPA29.31 g/kWh Emise výfukových plynů (průměrný obsah NOx), EPA1.09 g/kWh Emise výfukových plynů (průměrný obsah CO - oxid uhelnatý), EPA243.69 g/kWh Emise výfukových plynů (průměrný obsah CO₂), EPA1029 g/kWh Emise výfukových plynů (limit CO pro danou skupinu motorů), EPA536 g/kWh
Mercedes Benz Actros 1844 - katalyzátor + komplet AdBlue
Tahač, Mercedes Benz Actros 1844, 9 kusů kompletních sad systému AD BLUE, katalyzátor - výfuk, nádrž, čerpadlo, řídící jednotka, držáky, čidla NOX, kabeláž; plní EURO 5
Německý ovčák s PP - Výběrový chov
Volný poslední pejsek a fenka z výběrového chovu. Předpoklad vyrovnaných povah, pěkného exteriéru a chuti do práce. Vzhledem k povaze rodičů budou i skvělými společníky do rodiny s dětmi. Otec K´nox Zde-sko, pes s čistou hlavou, výrazný aportér, razantní a tvrdý, s velkou chutí do práce. M: Brixi Ibar Excellent, vyrovnaná, lehce cvičitelná fena. Nabízím nadstandartní chovatelský servis.
Přilba Nox N312 Extend bílo červená
Enduro přilba se sluneční clonou a kšiltem. Čiré plexy s přípravou pro Pinlock folii. Ventilace v úrovni brady, horní části přilby a zadní části. Odnímatelná a pratelná výstelka, bradový a nosní deflektor, lícnice s přípravou pro umístění sluchátek komunikátoru. Váha +- 1600g Poslední velikosti skladem: L, M Nové zboží se zárukou Osobní odběr, nebo mohu zaslat na dobírku. Akční cena
VOLKSWAGEN PASSAT VARIANT 2.0 TDI BMT BUSINESS COMFORTLINE D
Technické údaje: r.v.: 1/2019, 1968cm3, 110kW (150PS), P, A7, Diesel, Euro 6, 5 dv., (5-miestne), 136000 km, Bezpečnosť: ABS, ESP(VDC), ASR(TC,EDS), MSR, DSC(DTC), Isofix, Deaktivácia airbagov, Indikátor tlaku v pneu Komfort: Automatická klimatizácia, Centrálne uzamykanie, El. predné okná, El. nastaviteľné sedadlá, El. zrkadlá, CD menič, Diaľkové ovládanie, Multifunkčný volant, Lakťová opierka, Bezkľúčové štartovanie Ostatné: Imobilizér, Palubný počítač, Navigačný systém, Strešný nosič, Tempomat, Tónované sklá, Vyhrievané spätné zrkadlá, Fólie, Stop&Start systém, Parkovacie senzory vzadu, Adaptívny tempomat, Bluetooth Ďalšia výbava: 2 držiaky na poháre vpredu s krytom, Akustické celné sklo, Bedrové opierky - vpredu, Elektronická parkovacia brzda s funkciou AUTO-HOLD a asistentom rozjazdu do kopca, ErgoComfort sedadlo vodica s elektrickým ovládaním sklonu operadla a bedernej opierky, Front Assist a 'City Brake' - systém na sledovanie diania pred vozidlom a systém núdzového brzdenia vozidla pri hroziacom celnom náraze, Kontrola tlaku v pneumatikách prostredníctvom snímacov ABS, LED predné svetlomety, Mriežka chladica lakovaná na cierno s chrómovými lištami, Multikolízna brzda, Nasávací otvor vzduchu v spodnej casti nárazníku cierny s chrómovou lištou v strede, Odkladacie priestory v dverách a držiaky na 1l flaše, Operadlá zadných sedadiel asymetricky delené a sklopné 40:20:40 (odklopenie automaticky pomocou tlacidla v batožinovom priestore), Parkovacie senzory vpredu a vzadu 'Park Pilot', SCR - Selektívna katalitická redukcia emisií NOx pomocou kvapaliny AdBlue (len TDI), Spätné zrkadlá a klucky dverí a nárazníky vo farbe karosérie, Systém rozpoznania únavy vodica, Tempomat s Front Assist a City Brake - systém sledovania diania pred vozidlom a systém núdzového brzdenia vozidla pri hroziacom celnom náraze., Výškovo nastavitelné sedadlo vodica a spolujazdca,