inzerce, prodej, prodám, bazar

geometrie kol plzeň - strana 2

Počet nalezených inzerátů GEOMETRIE KOL PLZEŇ: 1000 - strana 2

Prodám peugeot 308 1.6 HDI 2009r
Prodám Peugeot 308 1.6 HDI 80kW. Rok výroby 2009. Auto koupeno v ČR. Servisní knížka. Poctivě najeto 299526km. Technická do 04.23 Výbava: - klimatizace - přední El. okna - El. zrcátka - centrální zamykání - ABS - posilovač řízení - autorádio s CD - multifunkční volant - palubní počítač - na autě zimní pneu - NOKIAN(2 sezóna) - sada - letní gumy Continental Auto mám od 12.2019. Opravy: Rok 2020: - nové turbo - nové brzdy (destičky + kotouče) - repas alternátoru - nové pružiny tlumičů - nový kompresor klimatizace - rozvody 203457 km - těsnění motoru Rok 2021: - nová spojka - výměna převodovky - repasovaná - nový EGR - nový termostat - nové čepy řízení - geometrie kol - doplnění kapaliny do FAP Rok 2022: - nové tlumiče přední i zadní - geometrie kol - výměna dvou vstřiků Pravidelná výměna oleje každých 15000km, vždy Total doporučený výrobcem. Autem hodně jezdím po městě, takže má kosmetické vady, škrábance, malé ťukance. Jinak auto plně funkční. Nekouří, nebouchá. PŘEPIS
Geometrie kol - držáky
Nabízím k prodeji držáky geometrie kol viz foto,funkční,v dobrém stavu.
Nosič 3 kol na tažné Atera STRADA E-Bike ML 2+1
Nosič kol na tažné - vhodný pro elektrokola !!! Max.počet jízdních kol: 2 (3 kola pomocí adaptéru AR022624, který není součástí balení) Nosnost: 67kg Hmotnost: 16 kg Max.hmotnost kola na nosiči 30kg Rozměry složeného nosiče: 120 x 59 x 20 cm Max. šířka pneumatiky: 2,4" Min. velikost kol (průměr): 16" Max. velikost kol (průměr): 29" Velikost rámů kol: 25-80mm Rozestup mezi koly: 23cm Zamykání jízdních kol k nosiči kol. Zamykání nosiče kol k tažnému zařízení. Sklopná funkce s naloženými koly. Uchycení jízdního kola za rám i za ráfky. Montáž nosiče na tažné zařízení: jednoduchým utažením montážní páky. 13-ti pólová zástrčka pro el. zapojení. Barva: černo/stříbrná Schválený k provozu v ČR: Zakoupeno 5/2022
Nosič kol Variant 3
Nosič kol na tažné zařízení Variant 3 je určen k přepravě 3 jízdních kol či koloběžek. Upnutí na kouli je realizováno pomocí šroubu, který je dotažen přímo ke kouli tažného zařízení a tím tvoří velmi spolehlivé spojení. Nosič je sklopný, aby byl umožněn přístup do zavazadlového prostoru automobilu. Světla jsou standardně připojena pomocí 13-pinového konektoru, je možno dodat s přechodkou na 7-pinový. Dosedy kol a up. pásky jsou posuvné za účelem lepšího nastavení. Výhody nosičů kol Variant: - Spolehlivé a bezpečné uchycení na tažné zařízení - Funkce sklápění i s naloženými koly - Uzamčení kol k nosiči a nosiče k vozidlu - Nezvýšená spotřeba pohonných hmot - Nenarušují aerodynamiku vozidla - Možnost převozu koloběžek či rozměrných jízdních kol s širokými pneumatikami - Možnost rozšíření o jednu pozici pomocí adaptéru Více info na
Nosič kol Variant 2+1
Nosič kol na tažné zařízení Variant 2+1 je určen k přepravě 3 jízdních kol či koloběžek. Upnutí na kouli je realizováno pomocí šroubu, který je dotažen přímo ke kouli tažného zařízení a tím tvoří velmi spolehlivé spojení. Nosič je sklopný, aby byl umožněn přístup do zavazadlového prostoru automobilu. Světla jsou standardně připojena pomocí 13-pinového konektoru, je možno dodat s přechodkou na 7-pinový. Dosedy kol a up. pásky jsou posuvné za účelem lepšího nastavení. Výhody nosičů kol Variant: - Spolehlivé a bezpečné uchycení na tažné zařízení - Funkce sklápění i s naloženými koly - Uzamčení kol k nosiči a nosiče k vozidlu - Nezvýšená spotřeba pohonných hmot - Nenarušují aerodynamiku vozidla - Možnost převozu koloběžek či rozměrných jízdních kol s širokými pneumatikami Více info na
Nosič kol Variant 3+1
Nosič kol na tažné zařízení Variant 3+1 je určen k přepravě 4 jízdních kol či koloběžek. Upnutí na kouli je realizováno pomocí šroubu, který je dotažen přímo ke kouli tažného zařízení a tím tvoří velmi spolehlivé spojení. Nosič je sklopný, aby byl umožněn přístup do zavazadlového prostoru automobilu. Světla jsou standardně připojena pomocí 13-pinového konektoru, je možno dodat s přechodkou na 7-pinový. Dosedy kol a up. pásky jsou posuvné za účelem lepšího nastavení. Výhody nosičů kol Variant: - Spolehlivé a bezpečné uchycení na tažné zařízení - Funkce sklápění i s naloženými koly - Uzamčení kol k nosiči a nosiče k vozidlu - Nezvýšená spotřeba pohonných hmot - Nenarušují aerodynamiku vozidla - Možnost převozu koloběžek či rozměrných jízdních kol s širokými pneumatikami Více info na
Nosič kol Variant 2
Nosič kol na tažné zařízení Variant 2 je určen k přepravě 2 jízdních kol či koloběžek. Upnutí na kouli je realizováno pomocí šroubu, který je dotažen přímo ke kouli tažného zařízení a tím tvoří velmi spolehlivé spojení. Nosič je sklopný, aby byl umožněn přístup do zavazadlového prostoru automobilu. Světla jsou standardně připojena pomocí 13-pinového konektoru, je možno dodat s přechodkou na 7-pinový. Dosedy kol a up. pásky jsou posuvné za účelem lepšího nastavení. Výhody nosičů kol Variant: - Spolehlivé a bezpečné uchycení na tažné zařízení - Funkce sklápění i s naloženými koly - Uzamčení kol k nosiči a nosiče k vozidlu - Nezvýšená spotřeba pohonných hmot - Nenarušují aerodynamiku vozidla - Možnost převozu koloběžek či rozměrných jízdních kol s širokými pneumatikami - Možnost rozšíření o jednu pozici pomocí adaptéru Více info na
nosič jízdních kol
Prodám jeden z nejkvalitnějších nosičů kol Pozinkovaná ocel. Možnost přepravy 4 jízdních kol. Montáž na kouli Kompatibilní se všemi typy jízdních kol. Ochranný systém, nastavování rozteče Tento nosič kol je určen pro přepravu 4 jízdních kol. Tento závěs je kompatibilní se všemi typy jízdních kol a má systém ochrany proti krádeži. Tento model je kompatibilní se všemi typy kol. které vám umožní převážet až 4 jízdní kola v naprostém bezpečí. Maximální zatížení nosiče kol: 60 kg. Pořizovací cena 560 Eur. Použitý pouze 3X
VW / Škoda / Audi - Sportovní čepy ramen pro změnu geometrie
VW / Škoda / Audi / Seat - Sportovní čepy ramen pro změnu geometrie Jedná se o sadu čepů na přední ramena, která umožňuje změnu odklunů i záklonů kol. Tato úprava dosahuje lepších (sportovnějších) jízdních vlastnostech vozu. Možno použít na tyto vozy: Audi A3 (8L) Seat Leon (1M) Seat Toledo II (1M) Skoda Octavia (1U) VW Bora (1J) VW Golf IV (1J) VW Golf IV Variant (1J) VW New Beetle (9C, 1C) VW New Beetle Cabriolet (1Y)
Alfa Romeo 166 2,4JTDm 1/2005, originál 168.000km Bez koroze
*** Bez koroze, v ES běžně nesněží, nesolí silnice. Nikdy nepoznala sůl, nejezdím s ní v soli. Extra dovoz Španělsko 2800km... místní odhlašovací poplatky, vyřízení, mýta a transport 1.300Euro v ceně) ` Originál 168.000km, r.v. 1/2005 ` CZ Doklady, značky, STK 10/2023 (Ekopoplatek se nehradí) ` Motor 2,4JTDm 20V 129kw/175PS, 936 AXC00 (Bez DPF) ` 6st manuální převodovka (2500ot/min 140km/h, 3000ot/min 170km/h, 3500ot/min 200km/h) ` Xenonová světla ` Klimatizace Digitální/Automatická OK ` Kožená sedadla ` EL. Ovládaná sedadla s 3pamětí ` EL. Vyhřívaná sedadla ` El. Sklopná zrcátka ` El. Seřiditelná zrcátka ` DO Centrální zamykání ` Klíček sklopný ` Karty s kódy k autu ` El. Okna (LZ nejde stahovačka) ` Tempomat ` Z parkovací senzory/nefunkční/odpojené? ` Multifunkční volant ` 125.000km/info ex majitel ` ROZVODY sada ` Klimatizace kontrola výměna chladiva ` new P Brzdové Destičky ` Další běžný servis/údežba --------------------- ` 151.252km/info ex majitel ` new Olej Motor ` new Filter Oil --------------------- ` 165.247km/info ex majitel ` Separátor Oleje ` Čistič paliva ` Nemrznoucí směs/Chladící kapalina -40°C ` Další běžný servis/údežba --------------------- 165.700km ` new Pneu, Čerstvě obuté zimní ` new Geometrie podvozku/obou náprav/všech kol ` new Autobaterie ` new Plynové vzpěry kapoty ` new koberce s logem Alfa, new Manžeta řadící páky ` new KONZERVACE Podvozku, 1. vrstva vodoodpudivého nástřiku... Ramena, štíty, brzdiče, tlumiče... vše preventivně zakonzervováno vodoodpudivým mastným nástřikem, proti oxidaci, vzdušné vlhkosti, korozi 3000,- kdo nechce, stačí smýt wapkou --------------------- 166.500km ` new Brzdové Kotouče Brembo 310mm ` new Brzdové Destičky Brembo --------------------- 166.700km ` new Ramena Horní + new Čepy a silentbloky ` new Ramena Dolní + Čepy a silentbloky ` new Kosti/Tyčky stabilizátoru ` new Brzdové Kotouče Brembo Zadní ` new Brzdové Destičky Brembo Zadní ` new Geometrie Laser obou náprav ` new Pylový/Cabin Filter ` new Kryt pod motorem, kryt podvozku ` Kontrola a promazání kloubků senzorů pro Xenony P&Z ` Jezdí skvěle, motor, turbo, převodovka 6st, spojka zabírá hladce. ` Chybí Navi médium, CD zásobník, LZ okno nestahuje, A/B/C sloupky/látka poškozená od horkého Španělského slunce. Cena pevná, prodat nepotřebuji. PHM Extra k ceně Velké Přílepy Proklik, QE...
Laserová geometrie kol
Italská laserová geometrie Cormach s kompletním vybavením - tiskárna na protokoly, držáky na kola/kamery malý + velký, 4 kamery +1 rezervní, baterie, bohatá databáze vozů, aretace na volant + brzdy, +další drobnosti Josef Kukelka Praha 9 Čakovice
geometrie ,laserova,otočné desky,plotny,podložky
Prodam 2 ks posuvné otočné podložky kol pro servis geometrie nově ošetřeno zinkovanim vše promazane a plně funkční Rozměr 34x35x5cm Koch,motex,starline,ravaglioli
Audi A4 B6 1.9TDI 96Kw
Prodám Audi A4 B6 Avant s motorem 1. 9Tdi PD 96Kw, 2004, manuální převodovka 6k, najeto 273t/km, centrál na DO, rádio Audi Concert vč subwooferu v kufru, 4x okna v el., 2zón klimatizace, kosmetické vady. Svešená Stropnice. A z důvodu rozbití zadního okna, vyměněny zadní vrata za jiné, bohužel na rychlo sehnané v jiném odstínu. Dovoz před 2roky z Itálie takže absolutně bez koroze. 11/2020 rozvody, kladky, pumpa, pomocný řemen, termostat, chladící kapalina 1/2021 komplet zadní brzdy ATE 5/2021 pilový filtr, olej, filtr (do výměny ještě 2700km) 7/2021 brzdový pedál, čelní sklo 11/2021 komplet přední náprava Febi-bilstein+geometrie, ložiska kol 4/2022 nový originál klimakomresor 5/2022 nové H&R pružiny 40/40, zadní tlumiče + geometrie (origo mám) 8/2022 nová táhla stěračů, 2/2023 komplet zadní náprava, žhavicí svíčky Určitě jsem na něco zapomněl. Prodávám z důvodu koupě většího vozu, více info rád zodpovím. Není to nové auto, ale je spolehlivé. Cena na zimních plechových kolech 64999Kč Cena s Alu koly origo Audi R18 zapsané v TP vzorek 6,5mm 73999Kč Rozumné dohoda u vozu. Bazary ani překupníci nevolat, nepsat!!!
Beta RR Enduro Racing 300 2T MY23
Přišel podzim a jako obvykle Betamotor představuje nový RR Racing My 2023, aby zahřál srdce fanoušků Endura! V souladu s tradicemi Beta přichází řada kol RR Racing kompletní se vším potřebným k přeměně enduro modelů toskánské značky na stroje připravené závodit v těch nejtěžších podmínkách a na nejkonkurenceschopnějších akcích. Hlavní novinkou dvoutaktních a čtyřtaktních modelů Racing My 2023 je zavedení zadního tlumiče Kayaba (KYB), speciálně vyrobeného japonskými experty na odpružení pro Enduro kola Betamotor. Těží z nejlepších materiálů a nejmodernějšího výzkumu provedeného společně s inženýry Beta, což umožňuje zásadní evoluční krok v odpružení motocyklu. Modelová řada Racing je zakončena novou grafikou Racing, která zvýrazňuje elegantní tvar nových krytů chladiče představených na RR před několika měsíci, a řadou různých součástí, jako jsou chrániče rukou. RR 300 2Str: Ve srovnání s modely RR má nyní válec motoru o objemu 300 ccm upravenou geometrii výfuku a převodového kanálu a jinou hlavu válců v kombinaci s jinak kalibrovaným ventilem výkonu. Hlava válců, odlišná od standardní jak z hlediska upravené geometrie proudění, tak geometrie spalovací komory, zajišťuje vyšší kompresní poměr, což má za následek podstatné zvýšení výkonu. Pro lepší řízení zvýšeného výkonu motoru byl upraven také výkonový ventil, který změnil vnitřní pružinu a systém nastavení, aby byl zajištěn plný a snadno přístupný výkon v celém rozsahu otáček. Balíček doplňuje odlišné časování zapalování.
Royal Enfield HNTR 350 Rebel Red ( odpočet DPH ) NOVINKA
Royal Enfield HNTR 350 Rebel Red ( odpočet DPH ) NOVINKA Rok výroby: 2023 Najeto: 1 km Objem: 350 ccm Výkon: 15 kW Stav: Nový motocykl Původ: CZ Cena 120 990 Kč (možnost odpočtu DPH) motocykl skladem, k okamžitému odběru !!! Všechny intenzivní aspekty étosu Pure Motorcycling úhledně zabalené do nového, stylového a zábavného stroje. Živost i odolnost V srdci bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má HNTR 350 ten správný výkon. Nová geometrie pro novou geografii. Ergonomie, přepracovaný úhel řízení a nízké těžiště navržené v souladu s filozofií "řidič na prvním místě" tak, aby vám umožnily bez námahy manévrovat ulicemi těch nejúžasnějších městských částí světa. Kombinace digitálního a analogového panelu Výkřik směrem k analogové éře, a přitom dokonale synchronizovaný pro moderní denní jízdu. HNTR je vybavený tachoměrem v retro stylu spolu s digitálním LCD displejem, který vám řekne vše, co potřebujete vědět, a je kompatibilní s navigačním systémem Royal Enfield Tripper. Maximum motocyklu na centimetr čtvereční Kratší rozvor, menší váha a sevřenější geometrie, robustní rám Hunteru vybavený sadou super ovladatelných 17” kol, módní estetika v retro stylu a motor s objemem 350 ccm jako extra sval do každé tlačenice. Litá kola s bezdušovými pneumatikami HNTR 350 je jediný vyráběný model Royal Enfield, který používá super ovladatelné 17” přední a zadní pneumatiky a nápadná litá kola. S bezdušovými pneumatikami můžete jet bez přerušení tak dlouho, jak chcete, bez strachu z píchnutí. Analogové spínací ovladače Retrem inspirované ovladače otočného spínače u Hunteru umožňují praktické zapínání a vypínání hmatem, které vás určitě probere. Intuitivní ergonomie Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci v dopravním provozu typu stop-and-go Dvoukanálový ABS Protiblokovací brzdový systém s předními 300mm a zadními 270mm kotouči, projektovaný pro nepředvídatelné situace v městském prostředí, vás bezpečně zastaví i na nejkratší vzdálenosti a zajistí vám plnou kontrolu. Nabíjení na cestách Najdete zde port USB, takže vaše zařízení jsou online i během vašeho lovu. Rám-Dvojitý páteřový rám se spodní trubkou Hmotnost v provozním stavu (kg.) 195 Rozvor (mm) 1390 Výška sedáku (mm) 790 Světlá výška (mm) 170 Délka x šířka x výška (mm) 2145 x 785 x 1090 Motor-Počet válců 1 Vrtání x zdvih (mm) 72 x 85,8 Chladící systém Chlazení vzduchem a olejem Objem (cc) 349,34 Vstřikovací systém Řízená ECU Ventily na válec 2 Kompresní poměr 9.5: 1 Maximální výkon 14,87 kW při 6100 ot./min Ma
Royal Enfield HNTR 350 Rebel Black ( odpočet DPH ) NOVINKA
Royal Enfield HNTR 350 Rebel Black ( odpočet DPH ) NOVINKA Rok výroby: 2023 Najeto: 1 km Objem: 350 ccm Výkon: 15 kW Stav: Nový motocykl Původ: CZ Cena 120 990 Kč (možnost odpočtu DPH) motocykl skladem, k okamžitému odběru!!! Všechny intenzivní aspekty étosu Pure Motorcycling úhledně zabalené do nového, stylového a zábavného stroje. Živost i odolnost V srdci bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má HNTR 350 ten správný výkon. Nová geometrie pro novou geografii. Ergonomie, přepracovaný úhel řízení a nízké těžiště navržené v souladu s filozofií "řidič na prvním místě" tak, aby vám umožnily bez námahy manévrovat ulicemi těch nejúžasnějších městských částí světa. Kombinace digitálního a analogového panelu Výkřik směrem k analogové éře, a přitom dokonale synchronizovaný pro moderní denní jízdu. HNTR je vybavený tachoměrem v retro stylu spolu s digitálním LCD displejem, který vám řekne vše, co potřebujete vědět, a je kompatibilní s navigačním systémem Royal Enfield Tripper. Maximum motocyklu na centimetr čtvereční Kratší rozvor, menší váha a sevřenější geometrie, robustní rám Hunteru vybavený sadou super ovladatelných 17” kol, módní estetika v retro stylu a motor s objemem 350 ccm jako extra sval do každé tlačenice. Litá kola s bezdušovými pneumatikami HNTR 350 je jediný vyráběný model Royal Enfield, který používá super ovladatelné 17” přední a zadní pneumatiky a nápadná litá kola. S bezdušovými pneumatikami můžete jet bez přerušení tak dlouho, jak chcete, bez strachu z píchnutí. Analogové spínací ovladače Retrem inspirované ovladače otočného spínače u Hunteru umožňují praktické zapínání a vypínání hmatem, které vás určitě probere. Intuitivní ergonomie Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci v dopravním provozu typu stop-and-go Dvoukanálový ABS Protiblokovací brzdový systém s předními 300mm a zadními 270mm kotouči, projektovaný pro nepředvídatelné situace v městském prostředí, vás bezpečně zastaví i na nejkratší vzdálenosti a zajistí vám plnou kontrolu. Nabíjení na cestách Najdete zde port USB, takže vaše zařízení jsou online i během vašeho lovu. Rám-Dvojitý páteřový rám se spodní trubkou Hmotnost v provozním stavu (kg.) 195 Rozvor (mm) 1390 Výška sedáku (mm) 790 Světlá výška (mm) 170 Délka x šířka x výška (mm) 2145 x 785 x 1090 Motor-Počet válců 1 Vrtání x zdvih (mm) 72 x 85,8 Chladící systém Chlazení vzduchem a olejem Objem (cc) 349,34 Vstřikovací systém Řízená ECU Ventily na válec 2 Kompresní poměr 9.5: 1 Maximální výkon 14,87 kW při 6100 ot./min M
Royal Enfield HNTR 350 Rebel Pearl Blue ( odpočet DPH )
Royal Enfield HNTR 350 Rebel Pearl Blue ( odpočet DPH ) NOVINKA Rok výroby: 2023 Najeto: 1 km Objem: 350 ccm Výkon: 15 kW Stav: Nový motocykl STK do: 12.2029 Původ: CZ Cena 125 990 Kč (možnost odpočtu DPH) motocykl skladem, k okamžitému odběru!!! Pearl Blue - zakázkové lakování nádrže ( mdrá perleť v laku ) Všechny intenzivní aspekty étosu Pure Motorcycling úhledně zabalené do nového, stylového a zábavného stroje. Živost i odolnost V srdci bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má HNTR 350 ten správný výkon. Nová geometrie pro novou geografii. Ergonomie, přepracovaný úhel řízení a nízké těžiště navržené v souladu s filozofií "řidič na prvním místě" tak, aby vám umožnily bez námahy manévrovat ulicemi těch nejúžasnějších městských částí světa. Kombinace digitálního a analogového panelu Výkřik směrem k analogové éře, a přitom dokonale synchronizovaný pro moderní denní jízdu. HNTR je vybavený tachoměrem v retro stylu spolu s digitálním LCD displejem, který vám řekne vše, co potřebujete vědět, a je kompatibilní s navigačním systémem Royal Enfield Tripper. Maximum motocyklu na centimetr čtvereční Kratší rozvor, menší váha a sevřenější geometrie, robustní rám Hunteru vybavený sadou super ovladatelných 17” kol, módní estetika v retro stylu a motor s objemem 350 ccm jako extra sval do každé tlačenice. Litá kola s bezdušovými pneumatikami HNTR 350 je jediný vyráběný model Royal Enfield, který používá super ovladatelné 17” přední a zadní pneumatiky a nápadná litá kola. S bezdušovými pneumatikami můžete jet bez přerušení tak dlouho, jak chcete, bez strachu z píchnutí. Analogové spínací ovladače Retrem inspirované ovladače otočného spínače u Hunteru umožňují praktické zapínání a vypínání hmatem, které vás určitě probere. Intuitivní ergonomie Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci v dopravním provozu typu stop-and-go Dvoukanálový ABS Protiblokovací brzdový systém s předními 300mm a zadními 270mm kotouči, projektovaný pro nepředvídatelné situace v městském prostředí, vás bezpečně zastaví i na nejkratší vzdálenosti a zajistí vám plnou kontrolu. Nabíjení na cestách Najdete zde port USB, takže vaše zařízení jsou online i během vašeho lovu. Rám-Dvojitý páteřový rám se spodní trubkou Hmotnost v provozním stavu (kg.) 195 Rozvor (mm) 1390 Výška sedáku (mm) 790 Světlá výška (mm) 170 Délka x šířka x výška (mm) 2145 x 785 x 1090 Motor-Počet válců 1 Vrtání x zdvih (mm) 72 x 85,8 Chladící systém Chlazení vzduchem a olejem Objem (cc) 349,34 Vstřikovací systém Řízená ECU V
3D laserová geometrie kol Ravaglioli
Prodám 3D geometrii náprav Ravaglioli, rychlé měření maximálně do 5 minut. Možné použít i na montážní jámě. Velkou výhodou je patentovaný systém umístění kamer uprostřed vozu, proto se tato geometrie hodí i do menších prostor. Databáze vozidel rok 2019. Nové baterie.
Nové horské kolo Rock Machine Blizzard XCM 30-29 2022
Prodej nového kola Rock Machine Blizzard XCM 30-29 2022 1x v.M / 1x v.L /1x v.XL se zárukou 2 roky Dostupný celoodpružený bajk na zdvizích 130/120 mm pro zábavu na trailu a rychlost na maratonských tratích. Jedenáctková sada Shimano Deore nabízí výbornou funkci a široký rozsah převodů 32x11-51, díky kterému zvládnete i ty nejšílenější výjezdy. Ostatně kolo jsme stavěli tak, aby bylo zábavné ve sjezdech, ale zvládlo i jakýkoliv kopec. Ověřené vzduchové odpružení Rock Shox s dostatkem citlivosti, teleskopka v základu a pohodlné doplňky ONE1 vás přesvědčí, že univerzální a zábavné kolo existuje. BENEFITY • Trail Fun geometrie, In-house Engineered&Designed original Floating Pivot Suspension kinematika • Nové Shimano Deore 1x11 32 x 11-51 • Odpružená vidlice Rock Shox Judy Air a Deluxe Air tlumič (130/120 mm) • SHIMANO 4 pístkové brzdy s metalickými deskami • Teleskopka se 150&170 mm zdvihu podle velikosti rámu • Pláště WTB Ranger Comp, 29x2.25" TECHNICKÁ SPECIFIKACE BARVA lesklá červená | černá | karmínová ZDVIHY (P/Z) 130/120 mm RÁM Alloy Al-6061 T6 Custom tubing, zábavná trailová geometrie HLAVOVÉ SLOŽENÍ FSA Orbit 1.5 No.57E, Zero Stack, 1-1/8“×1,5“ VIDLICE vzduchová RockShox Judy Silver TK, Tapered, SoloAir, osa 15 × 110 mm TLUMIČ vzduchový RockShox Deluxe Select R, 210 × 50 mm VELIKOSTI M, L, XL PŘEVODY, ROZSAH 1×11, 32×11-51, 464 % ŘAZENÍ Shimano Deore SL-M5100-IR RapidFire Plus, 11 r. ZADNÍ MĚNIČ Shimano Deore RD-M5100 Shadow Plus KLIKY S PŘEVODNÍKEM Shimano Deore FC-M5100, 175 mm, 32 zubů KAZETA Shimano Deore CS-M5100-11, 11-51 zubů STŘEDOVÉ SLOŽENÍ Shimano BB-RS500 PressFit, shell 41 × 92 mm ŘETĚZ KMC X11 PEDÁLY – ŘÍDÍTKA One1 Alloy, 9° backsweep, zvýšení 6°/25 mm, š. mm, ø 31,8 mm PŘEDSTAVEC One1 Alloy, ø 31,8 mm, d. 60 mm, +3° GRIPY One1, Lock-On BRZDY (P/Z) hydraulické 4 pístkové Shimano BL-M4100/BR-MT420, kotouč 180/180 mm SEDLO WTB Volt Sport SEDLOVKA/ZDVIH teleskopická One1 Alloy, ø 30,9 mm/M: 150, L+XL: 170 mm PŘEDNÍ NÁBOJ Shimano HB-MT400-B, 32 děr, CL, pevná osa 15 × 110 mm ZADNÍ NÁBOJ Shimano FH-MT400-B, 32 děr, CL, pevná osa 12 × 148 mm RÁFKY WTB ST i23, 32 děr PLÁŠTĚ WTB Ranger Comp, 29×2,25" DRÁTY Sapim Leader, Stainless Black HMOTNOST 14,9 kg (velikost M) kolo dovezeme Zdarma po celé ČR. seřízené s dokladem a záruka 2 roky. Možné také vyzvednout na prodejně Svět kol a Elektrokol v Hulín Původní cena 54990.-
Specialized Turbo Levo Expert Carbon DPH
Prodam elektrokolo Specialized Turbo Expert Carbon Velikost XL Koupeno 4/2021 Najeto: 1450 km Perfektni stav Vcetne kompletniho prislusenstvi jako kdyz kupujuete nove Odpocet DPH Jezdeno rekreacne, zpevnene cesty, zadne skoky ani trial Popis produktu Nové Turbo Levo Expert FSR si vzalo všechny atributy z našich nových trailových kol – jako je perfektní kinematika, opravdová trailová geometrie a ideálně tuhý rám – k tomu navíc nejnovější technologie ze světa e-MTB. Také nechybí nově zakázkově vyrobený motor, vyšší kapacita baterie a mnohem, mnohem víc. Takže, ano, dá vám více síly jezdit více trailů a to lépe, než si to dokážete představit. Rám Turbo Levo FSR je konstruován z karbonu FACT 9m a zadní stavba pak z materiálu M5 Premium Aluminum, díky němuž je lehký, tuhý, ale i dostatečně citlivý. Nechybí ani naše geometrie Trail 29, která má nízký střed šlapání, delší horní rámovou trubku a kratší řetězové vzpěry. Kinematika rámu byla také zdokonalena společně s tuhostí potřebnou k jízdě. Kabeláž je vedena vnitřkem a to včetně vedení teleskopické sedlovky Command Post IR, zatímco baterie je plně integrovaná ve spodní rámové trubce a minimalistický motor je přimontován bezpečněji, než doposud. Tím vším se nám podařilo snížit celkovou hmotnost. Zakázkově vyrobený motor Specialized 2.1 RX Trail se vyznačuje značným zvýšením výkonu, je o 15% menší a o 11% lehčí, než jeho předchůdce. Díky tomu se dostává na špičku žebříčku mezi motory elektrokol. Má také mnoho jiných užitečných vlastností, jaké jiná e-kola nemají, jako třeba okamžité sepnutí, fantastické řízení tepla a dvojitý volnoběh, který uvolňuje řazení, když dosáhnete maximální rychlosti, také mu nechybí tichost a plynulost chodu a konzistentní výkon – i při maximální síle. Nová baterie Specialized série M2 nabízí kapacitu 700 Wh, což je o 40% větší kapacitu a výkon a tím pádem i sílu jezdit více trailů. Samozřejmě je stále neviditelně integrovaná v rámu a snadno vyjímatelná. SPECIFIKACE RÁM FACT 9m Carbon w/ M5 alloy rear triangle, 29 Trail Geometry, Integrated down tube battery, enclosed internal cable, Command Post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel VIDLICE RockShox Pike RC29, 150mm of travel ZADNÍ TLUMIČ RockShox Deluxe RT3 w/ custom valve, 150mm of travel PŘEDNÍ NÁBOJ Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h ZADNÍ NÁBOJ DT Swiss 360, 3-pawl design, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h VÝPLET DT Swiss Revolution RÁFKY Roval Traverse 29, hookless alloy, 29mm inner width, tubeless ready, 28h DUŠE Standard, Presta valve PŘEDNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6" ZADNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6" KLIKY Praxis, 2D cold-forged alloy, custom offset, 165mm PŘEVODNÍKY 32T, custom steel ŘAZENÍ SRAM S700, single-click lever PŘEHAZOVA