frézy na sedla ventilů - strana 39
Počet nalezených inzerátů FRÉZY NA SEDLA VENTILŮ: 1000 - strana 39
![Yamaha FZ6 Fazer](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám Yamaha FZ6 Fazer, r.v. 2003, 72 kW, najeto 46 tis. km, tk do 6/2024, po servisu - seřízení ventilů, nové svíčky, nové přední brzdové destičky, vše ok. V ceně jsou dvě sedla, originální a druhé snížené, plus kufr a brašny.
![Kawasaki H2 SX SE 2019](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Najeto : 8300 km
Zdvihový objem: 998 ccm
Typ motoru: Řadový čtyřválec, čtyřtaktní
Výkon: 147,1 kW při 11000 ot/min
Točivý moment: 137,7 Nm při 9500 ot/min
Ventilů na válec: 4
Spotřeba paliva: 5,7 l/100 km
Detaily motoru: Kapalinou chlazený čtyřtaktní In-Line Four s kompresorem
Pohotovostní hmotnost (včetně náplní): 262 kg
Objem nádrže:19 l
Celková délka: 2,135 mm
Výška sedla: 835 mm
Motorka ve výborném stavu
Nová zadní a přední pneu.
Výbava: Výfuk Akrapovič, postranní kufry, padací protektory, tankpad a knee pad, držák navigace a brašna na víku nádrže.
![motor Citroen Jumper 2.2 Euro 5 4HG 4HH 4HJ 4H03](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Předmětem prodeje jsou repasované motory Citroen Jumper 2.2 FWD euro 5 vyráběné od roku 2011 ( 4HG - 4HH - 4HJ - 4H03 - 10TRJA - 10TRJ5 ). Generální opravou je míněno: Kontrola ovality klikové hřídele, defektoskopie - identifikace povrchových, bodových nebo čárových vad materiálu, broušení +0,25/+0,50, nové písty, nová hlavní ložiska uložení klikové hřídele, nová ojniční ložiska, nová olejová pumpa přestavěná z Euro 5 (lamalové) na Euro 4 (zubové), nová gufera, otlakovaná hlava, zabroušená sedla ventilů. Poskytujeme záruku 6.měs. při dodržení námi stanovených záručních podmínek:
První výměna oleje po 1000 km (5w30).
Odborná kontrola, posléze případná repase vstřikovačů a turbodmychadla.
Vyčištění sacího manifoldu, egr chladiče a dalšího příslušenství od nečistot! Výměna olejového chladiče za nový.
![CFMOTO 700CL-X Sport - předváděčka 120km](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Motocykl v provozu od roku 2022 a bez registrace. Kupující bude figurovat jako první majitel. V TP zapsán výkon 55kW, TK do roku 2028. Momentální stav tachometru 120km. K motocyklu lze dokoupit zadní sedlo pro spolujezdce v ceně 1833Kč. Technické informace: Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání x Zvih: 83 x 64 mm Komprese: 11.6: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka: manuál, 6 rychlostí Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB Přední brzdy: Třmen Brembo Stylema, 300mm dvoukotoučové kotouče Zadní brzdy: Třmen Brembo Stylema, 300 mm ABS: Continental ABS system Tempomat: ano Ráfky: Přední: MT 3,5 x 17MT a Zadní: MT 5,5 x 17MT Pneumatiky: 120/70 ZR17, MAXXIS MA-ST2 a 180/55 ZR17, MAXXIS MA-ST2 Délka: 2107 mm Šířka: 887 mm Výška: 1200 mm Výška sedla řidiče: 795 mm Rozvor: 1435 mm Nádrž: 13 l Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní)
![CFMOTO 700 CL-X Adventure - ihned skladem](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Originální sada dvou brašen CFMOTO na motocykl 700CL‑X Adventure - 5 990 Kč s DPH.
Motor:
Řadový dvouválec, kapalinou chlazený, 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání / zdvih: 83 x 64 mm
Kompresní poměr: 11,6: 1
Výkon: 52 kW / 8 750 ot./min.
Kroutící moment: 61 Nm / 6 500 ot./min.
Převodovka: manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“)
Rozměry:
Délka: 2 115 mm
Šířka: 892 mm
Výška: 1 290 mm
Výška sedla: 830 mm
Světlá výška: 170 mm
Pohotovostní hmotnost: 203 kg
Ostatní:
Odpružení: Přední KYB plně stavitelná vidlice? 41 mm „Upside-down“, Zadní KYB stavitelný „monoshock“
Brzdy: J. Juan, přední kotouč 320 mm, zadní kotouč 260 mm
Pneumatiky: Přední 110/80 R18, Zadní 170/60 R17
Palivová nádrž: 13 l
![CFMOTO 450SR, 2023](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Splátkový prodej možný.
Motor 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem 449,5 ccm
Vrtání / zdvih 72 x 55,2 mm
Kompresní poměr 11,5 : 1
Výkon 34,5 kw / 10 000 ot./min.
Kroutící moment 39,3 Nm / 7 750 ot./min.
Hmotnost 168 kg
Délka 1 990 mm
Šířka 735 mm
Výška 1 130 mm
Výška sedla 795 mm
Světlá výška 140 mm
Pohotovostní hmotnost 168 kg
Odpružení Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy Přední Brembo M40, kotouč Ø 320 mm, zadní Ø 220 mm.
Pneumatiky Přední 110/70 R17 Zadní 150/60 R17
Palivová nádrž 14 l
![Fzs Fazer 600](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám-Yamaha fazer R.v.1999
Najeto 64000km.
Loni nové pneu,skoro nejeté.
Udělané rozvody,sedla ventilů,seřízené karburátory a nová brzdová kapalina.
Jsou tam dávané širší řídítka.
Prodávám z důvodu nedostatku času
![KTM 350 EXC-F](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám motocykl KTM 350 exc-f r.v. 2020
s nájezdem 175 mth. Na motorce doplňky: protiskluzový potah sedla, kryt motoru, kryt zadního kotouče, kryt výfuku, sixdays řídítka.
Tlumiče upraveny od LP suspension + Ohlins pružiny.
(univerzální nastaveni motocross + enduro).
Ve 111mth výměna pístu, rozvodového řetězu, mechanický šponovák, ventily nové.
Pravidelný servis právě děláno:
nové brzdové destičky předek + zadek, pds kloubek, uloženi tlumiče vrch,
ložiska v krku promazané, výměna kapalin, nová řetězová sada, nové gripy, kontrola ventilu.
Nachystaná na sezónu. Výpis z diagnostiky.
![Motor Peugeot Boxer 2.2 Euro5 4H03 10TRJA 10TRJ5](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Předmětem prodeje jsou repasované motory Peugeot Boxer euro 5 vyráběné od roku 2011 ( 4HG - 4HH - 4HJ - 4H03 - 10TRJA - 10TRJ5 ). Generální opravou je míněno: Kontrola ovality klikové hřídele, defektoskopie - identifikace povrchových, bodových nebo čárových vad materiálu, broušení +0,25/+0,50, nové písty, nová hlavní ložiska uložení klikové hřídele, nová ojniční ložiska, nová olejová pumpa přestavěná z Euro 5 (lamalové) na Euro 4 (zubové), nová gufera, otlakovaná hlava, zabroušená sedla ventilů. Poskytujeme záruku 6.měs. při dodržení námi stanovených záručních podmínek:
První výměna oleje po 1000 km (5w30).
Odborná kontrola, posléze případná repase vstřikovačů a turbodmychadla.
Vyčištění sacího manifoldu, egr chladiče a dalšího příslušenství od nečistot! Výměna olejového chladiče za nový.
![Prodám Suzuki RMZ 250 2008](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Dobrý den prodám Suzuki RMZ 250 2008.
Nyní po velké GO motoru vyměněno: ložiska (na klice, v převodovce), ojnice, válec, píst, rozvodový řetěz, svíčka, chladící kapalina, gufera, těsnění, olejové čerpadlo, zabroušená sedla ventilů.
Převodovka, spojka, vodní pumpa zkontrolováno vše OK.
Do motoru investováno 33 000 Kč.
Laděný svod DOMA Racinkg.
Rám a podvozek a celkově vpořádku.
Pneu:
Vpředu 70%
Vzadu 50%
V případě dotazů volejte.
Při rychlém jednání sleva.
![800 MT Sandstone](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Odvaha posunout limity
Posuňte své limity odhodlání a odvahy. Vydejte se na místa, která vám mohla dříve připadat nedosažitelná. Neomezujte vaši představivost vzdáleností a zdánlivou obtížností cesty. CFMOTO 800MT je vždy společníkem, který vás podrží.
Klíčové vlastnosti
Moderní technika a výbava, osvědčené komponenty. Ideální přístup, jak zajistit bezstarostnou jízdu.
Motor
Řadový dvouválec, kapalinou chlazený
4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem
799 ccm
Vrtání / zdvih
88,0 x 65,7 mm
Kompresní poměr
12,7: 1
Výkon
67 kW / 9 250 ot./min.
Kroutící moment
75 Nm / 8 000 ot./min.
Převodovka
manuální, 6 rychlostí, rychlořazení (Quickshifter), spojka s prokluzem („antihoppingová“)
Délka
2 234mm
Šířka
835 mm
Výška
1 475 mm
Výška sedla
825 mm
Světlá výška
190 mm
Pohotovostní hmotnost
231 kg
![CFMOTO 450SR](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR.
200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje.
Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
Led světla, tak jako na jiných motocyklech CFMOTO, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem.
Skrz ovladatelnost byl při konstrukci 450SR jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců.
O brždění se pak stará brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet.
Motor - Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.
O přehledné zobrazení jízdních údajů se stará displej 5″, který neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. jinak u takto sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Na závěr hodnoty zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.
Motor:
Typ motoru - 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Objem válců - 449,5 cm3
Výkon motoru - 34,5kW
Chlazení - kapalinou
Podvozek:
Tlumiče - Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy - Přední Brembo M40, kotouč Ø 320 mm, zadní Ø 220 mm.
Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách
Přední pneumatiky - 110/70 R17
Zadní pneumatiky - 150/60 R17
Rozměry:
Objem palivové nádrže - 14 L
Světlá výška - 140 mm
Výška sedla - 795 cm
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 1990 x 735 x 1130 cm
Pohotovostní hmotnost - 168 kg
Standartní výbava:
5" TFT displej
Přístup do aplikace CFMOTO
Navigace
Propojení s telefonem
Přehrávání hudby přes displej
![CFMOTO 450 SR - ihned skladem](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Specifikace:
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 449,5 ccm
Vrtání / zdvih: 72 x 55,2 mm
Kompresní poměr: 11,5: 1
Výkon: 34,5 kW / 10 000 ot./min.
Kroutící moment: 39,3 Nm / 7 750 ot./min.
Hmotnost: 168 kg
Rozměry:
Délka: 1 990 mm
Šířka: 735 mm
Výška: 1 130 mm
Výška sedla: 795 mm
Světlá výška: 140 mm
Pohotovostní hmotnost: 168 kg
Odpružení: Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy: Přední Brembo M40, kotouč? 320 mm, zadní? 220 mm.
Pneumatiky: Přední 110/70 R17, Zadní 150/60 R17
Palivová nádrž: 14 l
Motor:
Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.
5? TFT displej:
Přehledné zobrazení jízdních údajů na barevném displeji 5? neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou.
U sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení.
Aerodynamika:
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR.
200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje.
Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
LED světla:
Tak jako na jiných motocyklech cfmoto, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem.
Ovladatelnost:
Při konstrukci 450SR byl jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců.
Civilně uživatelský:
I přes důraz na technické detaily a výrazně sportovní zaměření, dokáže 450SR fungovat jako každodenní společník.
Pohodlné sedlo s pozicí stupaček a výškou a umístěním řídítek dokazují, že může existovat kompromis mezi sportovním a civilním světem.
Známá jistota:
Brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet.
Na vrcholu:
Zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.
![Honda CBR 600F](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Model: Honda CBR 600F
Rok: 1995
Najeto: 47 983 km.
Kategorie: Sportovní
motor A převodovka
Zdvihový objem: 599 ccm
Typ motoru: Řadový čtyřválec, čtyřtaktní
Výkon: 98 k (72,0 kW) při 12000 ot/min
Ventilů na válec: 4
Chlazení: Kapalina
Převodovka :6-rychlostní
Primární převod, sekundární převod: Řetěz
Točivý moment: 61,8 Nm při 10500 ot/min
podvozek, pérování A KOLA
Přední brzdy: Dvoukotoučové
Zadní brzdy: Jednokotoučová
míry A objemy
Suchá hmotnost: 185 kg
Poměr hmotnosti/výkonu: 0,5405 k/kg
Výška sedla: 810 mm
Startér: Elektrický
![IMR SUPER GP 190 MIR RACING](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám IMR SUPER GP 190 MIR RACING, koupeno 6. měsíc 2022. Pitbike je jako nový, nikdy jsem s ním nelehl, má najeto 3mth.
Krásně zpracovaná verze plně vybaveného závodního pitbiku IMR se specifikací MIR (znáte z MOTO3). Skvělé svezení s pocitem obrovské stability a ovladatelnosti, velké množstí nastavení.
Specifikace:
Motor: 1 válec, 4taktní 190ccm, chlazen olejem a vzduchem
Výkon: 14,91kw - 20PS
Převodovka : manuální, 5 rychlostí, řazení reverzní - 1N2345
Přední vidle : plně nastavitelná MIR
Zadní tlumič: nastavitelný DNM
Přední brzda: 220mm FORMULA/MIR RACING - plovoucí
Zadní brzda: 180mm MIR RACING
Ráfky: vel. 12, ultralehké
Závodní přepákování - nastavitelné
Závodní výfukový systém
Rozvor: 1150mm
Výška sedla : 750mm
Pořizovací cena 95.000,-kč nyní prodávám za 85000,-kč.
Čas zajetý ve Vysokém Mýtě 52.4s.
Plus prodávám téměř nový 2mth jetý motor ZS 160ccm , který má v sobě velké množství úprav (kitový píst, kitové podložky pod ventili, kitové rozvodové kolo, velké úpravy na sání motoru, hlavy a ventilu. Motor má na sobě kompletní elektriku, naladění karburátor. Pouze nasadit do motorky a jed.
Motor mě stál komplet 40.000,-kč. Prodávám za 30.000,-kč
Čas zajetý ve Vysokém Mýtě 52.6s.
Plus prodávám velké množství náhradních dílu:
Karburátor, nové přední destičky Formule, Kotouč, Píst, Rozvodové kolo, Převody, gripy, páčky, svíčky, fajfky, kolínko karburátoru, atd...
Dvě sady nových pneu ( Mokrá sada PMT a sucha sada pneu Matrix)
Dvě sady lehce jetých PMT Supersoft a sadu jetých PMT Rain)
Cena za díly a pneu 12.000,-kč
Upřednostňuji prodej celého kompletu.
!!! Cena za vše 105.000,-kč !!!
Vhodné pro ty co hledají: Pitbike 160, Pitbike 155, Stomp, Pitom, Malcor, PBS Thunder, PBS Pro, PBS Rivale, IMR, YCF, Bucci, Profive, Ohvale.
![CFMOTO 800MT Touring Sandstone](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Možnost koupit si limitovanou edici motorky CFMOTO, kterých bude opravdu jen pár máte právě teď! Motorka v barvě Sandstone s výbavou: palubní počítač, tempomatem, antihopping, zobrazení tlaku pneu, tlumič řízení, quickshifter, vyhřev rukojeti, vyhřev sedla řidiče, ochranné kryty rukou, ochrana motoru, centrální stojan, komunikační jednotkou T-BOX, padacím rámem, zadním nosičem a přídavnými světly.
Motor:
Typ motoru - 2-válcový řadový, kapalinou chlazený, EFI, osm ventilů, DOHC
Objem válců - 799 cm3
Výkon motoru - 67 kw / 8500 rpm
Plynová rukojeť - Elektronická
Převodovka - manuál, 6 rychlostí
Jízdní režim - Sport a Déšť
Podvozek:
Přední náprava - Přední KYB plně stavitelná vidlice „Upside-down“, zdvih 160 mm
Zadní náprava - Zadní KYB stavitelný „monoshock“, 150 mm zdvih
Přední brzdy - Dvojitý kotouč, J.Juan, radiální xed třmen. 320 mm
Zadní brzda - Jediný disk, J.Juan. 260 mm
Přední pneumatiky - 110/80 R19 Maxxis
Zadní pneumatiky - 150/70 R17 Maxxis
Příplatková výbava:
Boční nosiče boxů - 2.230,- Kč vč. DPH
Originální hliníkové boxy stříbrné - 25.990,- Kč vč. DPH
Originální hliníkové boxy černé - 26.990,- Kč vč. DPH
![Kawasaki H2 SX 2018](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Zdvihový objem: 998 ccm
Typ motoru: Řadový čtyřválec, čtyřtaktní
Výkon: 147,1 kW při 11000 ot/min
Točivý moment: 137,7 Nm při 9500 ot/min
Ventilů na válec: 4
Spotřeba paliva: 5,7 l/100 km
Detaily motoru: Kapalinou chlazený čtyřtaktní In-Line Four s kompresorem
Pohotovostní hmotnost (včetně náplní): 262 kg
Objem nádrže:19 l
Celková délka: 2,135 mm
Výška sedla: 835 mm
Výbava-
2x boční kufr origo
1x horní kufr
1x držák navigace
1x výfuk Pro Race GP 1 K
motocyklu originální výfuk a nový akumulátor
Kosmetické vady- pravý kufr lehké oděrky tak i horní kufr
Stroj byl do roku 5/2021 plně servisován v kawasaki liberec
Doporučujeme vyměnit na začátku sezony pneu.
![KTM 950 Adventure](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám KTM 950 Adventure, r.v. 2003, najeto 69.000km, pravidelně servisovaná, vychytané snad všechny známé mouchy tohoto stroje :)
- 2. majitel
- spojová pumpa Oberon, vyhřívané gripy, zalamovací stavitelné páčky, padací rám vpředu, bezdrátová nabiječka - držák na mobil, USB zásuvka v kastlíku
- Topcase Givi + boční brašny Touratech na držáky (dám je k tomu)
-6000km zpět nové tlakové čidlo zadní brzdy
-5000km zpět nové čidlo tlaku oleje
-4000km zpět nová řetězovka, O-kroužek čidla neutrálu
-3500km zpět cca 1,5 roku nová baterka
-3500km zpět olej, vzduch.filtr, seřízení ventilů, gufero odvětrání, svíčky, příruby karbec, seřízení karburatorů, nový potah sedla
-2500km nové kontakty na benzínovém čerpadle,
-mám k tomu Scootoiler - já to k tomu dostal, ale nikde jsem to tam nedal
-přidám vše co jsem měl v zásobě na delší výlety - zadní brzdová páka, řadička, obě páčky (zalamovací a myslím i origo jsou tam), regulátor, benzinový čerpadlo (obojí z Číny ale na dojetí dobrý)... možná ještě něco ani nevím co tam všechno mám...
-původní majitel najel 55000km po silnici, já ten zbytek tak 50:50, nějaký šrámy má, u mne garážovaná, ale předtím stála venku, lak a polepy nic moc, taky schytala nějaký škrábance od větví, bahna a tak...
-opravdu servisována jak má být - mám faktury ještě z Rakouska
-motorce nechybí vůbec nic - jen před sezónou vyměnit olej
Důvod prodeje - chci něco lehčího do většího dobrodružství, takže zkusím EXC500.
![Pitbike MiniRocket MiniPit 70R](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Tento PitBike značky MiniRocket Motors je ideální volbou pro začínající jezdce, popřípadě pro jezdce, kteří přesedlávají z malých minicrossů. Jedná se o jeden z nejmenších pitbike z naší nabídky. Tento pitbike je plný automat a odpadá tak starost s řazením.
Motor má obsah 70ccm, který je pro malé jezdce zárukou dostatečného výkonu i v terénu, ale zároveň také snadné ovladatelnosti. Nástup výkonu není tak drastický, jako o vyšších kubatur. Motor vychází z koncepce motoru od Hondy, který je již mnoha Na sms neodpovidam.
Motor: Zongshen 70ccm, čtyřtaktní jednoválec
Počet ventilů: 2
Chlazení: vzduchem
Karburátor: JK
Řazení: automatické
Brzdy: kotoučové, hydraulické
Rám: ocelový
Vidlice: hydraulické, upsidedown
Kvalitní zadní centrální tlumič (monoshock)
Kola: 12" a 10" (vypletené ráfky)
Motorový olej: SAE 10W-40
Váha: 49kg
Startování: elektrické
Max. rychlost: až 45km/h
Pneu: offroad(motokrosové)
Rozměry: 1440x610x840mm
Výška sedla: 60cm
Max. zatížení: 80kg
rozměry balení: 1260x340x625mm
![Honda XR 600 R, 33kw, PE04](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Zdravím,
Prodám XRko 1997 bez TP (TP mám, bohužel v TP ,,sportovní moto" a před 12 lety se povedlo přihlásit, dnes problém a proto prodávám bez TP, jinak mám pro odvážlivce jedny DE papíry) v celkově dobrém stavu, vlastním cca 12 let.
Motor po GO vrchu motoru najeto pár tisíc, ložiska vačky, rozvod. Řetěz, gufera ventilů, zabr. sedla, pístní sada, vložka válce, spojka, nové kotouče + desky, výfuk FMF, nová řetězová sada.
Spodek motoru původní, nepůleno !
Rám v komaxitu, GO tlumiče + nová pružina + jeho uložení nahoře i dole.
Z 80% použity origo díly z partsdepot, doložím.
K motu originál věci - maska + světlo, zadní světlo, postranní tabulky, manžety vidlic atd + další origo ND.
Nějaká práce se na ni ještě najde, ale je to velmi slušný základ, pro někoho kdo chce..
Cena k jednání u motorky.