inzerce, prodej, prodám, bazar

frézy na sedla ventilů - strana 40

Počet nalezených inzerátů FRÉZY NA SEDLA VENTILŮ: 1000 - strana 40

CFMOTO 650 NK - bílá
Moderní design s jednoduchým přístupem ke konstrukci motocyklu přinášejí 650NK. To, co funguje od počátku stavby motocyklů, 2 kola, řídítka, motor a sedlo, poskytují stále stejné emoce a pocity, jako už desítky let. Svoboda, volnost, odmítání zařadit se s davem, rebelství. Když se základní přístup zkombinuje s aktuálním designem a aktuálně populární konektivitou, vznikne moderní motocykl, který poskytuje čisté jízdní zážitky. Motor: Řadový dvouválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 649 ccm Vrtání / zdvih: 83 x 60 mm Kompresní poměr: 11,3 : 1 Výkon: 41,5 kW / 8 250 ot./min. 33 kW A2 Kroutící moment: 54,4 Nm / 7 000 ot./min. 50 Nm A2 Převodovka: manuální, 6 rychlostí Délka: 2 114 mm Šířka: 750 mm Výška: 1 100 mm Výška sedla: 780 mm Světlá výška: 150 mm Pohotovostní hmotnost: 206 kg Odpružení: Přední KYB, zadní KYB „monoshock“ Brzdy: J. Juan, přední dvojitý kotouč: 300 mm, zadní kotouč: 240 mm Pneumatiky: Přední 120/70 R17 Zadní 160/60 R17 Palivová nádrž: 17 l
CFMOTO CFMOTO 700CL-X
CF Moto CL-X 700 Heritage !!! 5 let záruka !!! Naháč od cfmoto , Motorka CL-X 700 s dvouválcovým motorem,vodou chlazený 8-mi ventil. velice příjemny stroj s kterým se nemusíte bát do města na cesty či šotolinu.Na prodejně čtyřkolky bavorov je skladem v obou barevých variantách : twilight" modrá, "coal" šedá 693 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený Převodovka manuální, 6 stupňů Kompletní moderní LED osvětlení Přední 320 mm kotouč, čtyřpístkový radiální třmen J.Juan (Španělsko) Zadní 260 mm kotouč, třmen J.Juan (Španělsko) Přední a zadní pancéřované brzdové hadice ABS Continental (GER) Dvě mapy řízení - ECO a sport ECU Bosch (GER) Odpružení vpředu i vzadu plně stavitelné tlumiče KYB (JAP) Pneumatiky Pirelli MT60RS, Přední: 110/80 R18 Zadní: 180/55 R17 Tempomat Antihoppingová spojka Stylový monochromatický LCD displej s nastavením intenzity jasu Motor Řadový dvouválec, kapalinou chlazený: 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání / zdvih:83 x 64 mm Kompresní poměr: 11,6 : 1 Výkon: 51,5 kW / 8 750 ot./min. Kroutící moment: 68 Nm / 7 000 ot./min. Převodovka: manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“) Délka: 2 107 mm Šířka: 887 mm Výška:1 200 mm Výška sedla: 800 mm Světlá výška: 160 mm Pohotovostní hmotnost: 198 kg Odpružení Přední KYB plně stavitelná vidlice ? 41 mm „Upside-down“, Zadní KYB stavitelný „monoshock“ Brzdy J. Juan, přední kotouč ? 320 mm, zadní kotouč ? 260 mm Pneumatiky:Přední 110/80 R18,Zadní 180/55 R17 Palivová nádrž: 13 l
Motor Ford Custom, Transit 2.2 Tdci euro 5 FWD
Předmětem prodeje jsou repasované motory Ford Custom, Transit 2.2 Tdci Euro5 FWD vyráběné od roku 2011 o symbolech DRF4 , DRFF , DRFG , CYF5 , CVFF , DRF*, DRR*. Generální opravou je míněno: Kontrola ovality klikové hřídele, defektoskopie - identifikace povrchových, bodových nebo čárových vad materiálu, broušení +0,25/+0,50, nové písty, nová hlavní ložiska uložení klikové hřídele, nová ojniční ložiska, nová olejová pumpa přestavěná z Euro 5 (lamalové) na Euro 4 (zubové), nová gufera, otlakovaná hlava, zabroušená sedla ventilů. Poskytujeme záruku 6.měs. při dodržení námi stanovených záručních podmínek: První výměna oleje po 1000 km (5w30). Odborná kontrola, posléze případná repase vstřikovačů a turbodmychadla. Vyčištění sacího manifoldu, egr chladiče a dalšího příslušenství od nečistot! Výměna olejového chladiče za nový.
motor Ford Transit 2.2 Tdci Euro 4
Předmětem prodeje jsou repasované motory Ford Transit euro 4 vyráběné od roku 2006 do roku 2011 ( P8FA, P8FB, QVFA, QWFA, PGFB, PGFA ). Generální opravou je míněno: Kontrola ovality klikové hřídele, defektoskopie - identifikace povrchových, bodových nebo čárových vad materiálu, broušení +0,25/+0,50, nové písty, nová hlavní ložiska uložení klikové hřídele, nová ojniční ložiska, nová olejová pumpa, nová gufera, otlakovaná hlava, zabroušená sedla ventilů. Poskytujeme záruku 6.měs. při dodržení námi stanovených záručních podmínek: První výměna oleje po 1000 km (5w30). Odborná kontrola, posléze případná repase vstřikovačů a turbodmychadla. Vyčištění sacího manifoldu, egr chladiče a dalšího příslušenství od nečistot! Výměna olejového chladiče za nový.
motor Ford Transit 2.4 Tdci Euro 4 JXFA
Předmětem prodeje jsou repasované motory Ford Transit 2.4 Tdci Euro 4 RWD s náhonem na zadní osu, vyráběný do roku 2011 o symbolech JXFA, H9FB. Generální opravou je míněno: Kontrola ovality klikové hřídele, defektoskopie - identifikace povrchových, bodových nebo čárových vad materiálu, broušení +0,25/+0,50, nové písty, nová hlavní ložiska uložení klikové hřídele, nová ojniční ložiska, nová olejová pumpa, nová gufera, otlakovaná hlava, zabroušená sedla ventilů. Poskytujeme záruku 6.měs. při dodržení námi stanovených záručních podmínek: První výměna oleje po 1000 km (5w30). Odborná kontrola, posléze případná repase vstřikovačů a turbodmychadla. Vyčištění sacího manifoldu, egr chladiče a dalšího příslušenství od nečistot! Výměna olejového chladiče za nový.
BMW 318i E46 105kW LPG, motor po GO, nová zadní náprava
Prodám BMW E46 touring, 318i 105kW N46B20A, rv. 2004 STK do konce dubna 2024, najeto 260tis Na autě namontován LPG systém značky BRC, bomba místo rezervy 55l, spotřeba do 10l/100 plynu, při ceně 16kč za litr = 1,60kč za kilometr a méně, nové filtry a plynové hadice Výbava: "Sportwagon" Edice, DSC, manuální polokožené sedačky s výhřevem a dofukem, černá stropnice, MysticBlau barva, 6x airbag, automatická klimatizace (funkční!), tempomat, multifunkční volant, dešťový senzor, vyhřívaná zrcátka a trysky ostřikovačů,... V TP je zapsané tažné zařízení, které není namontované na vozu, nicméně k autu ho dám. Rok po generální opravě motoru - nové pístní kruhy, šály na ojnicích a klice, srovnaný blok a hlava, hlava otlakovaná=OK, rozvody, repas obou vanosů, nové těsnící kruhy vačkových hřídelí, vodítka a dříky ventilů, zabroušená ventilová sedla, nová veškerá gufera a těsnění v motoru, na motoru, a okolo motoru (všechno reinz/elring/bmw), nový chladič chladící kapaliny Před rokem také komplet dělaná zadní náprava, veškeré silentbloky a čepy, tyčky, uložení stabilizátoru (vše značky FAG/SKF/Lemforder), nové mpaket tlumiče TRW, ložiska kol, brzdové štíty, lanovody ruční brzdy, nová hardy spojka a uložení kardanu, všechny kovové díly opískované a nově nalakované, ošetření spodku karoserie, vystříkání dutin voskem, čepy řízení vepředu + geometrie obou náprav Před dvěma lety vyvařený pravý práh a podlaha vzadu okolo zátek Před 35tis komplet nová spojka, nedávno nové přední světlomety. Staré světlomety s AngeyEyes přidám. Závady: Začínající koroze předních blatníků, rohy zadních blatníků opravené, ale pouze v základu, malý únik oleje z čerpadla servořízení (náhradní čerpadlo mám, dám) Bohužel se mi otevřela kapota za jízdy, takže rozbité čelní sklo a kapota v jiné barvě Auto prodávám za cenu co mě stál motor a náprava, ať už na opravu nebo na díly, záleží na kupci co s tím provede. Stačí vyměnit okno a auto může na silnici, jinak mu nic není. Na autě 16" originál Alu se zimními pneu Nokian (2 ještě ok, 2 už na dojetí přes léto), + k tomu dám 16" plecháče s Runflat zimákama na doježdění (tvrdý 4mm goodyeary) + mám k tomu hromadu náhradních dílů z druhého vozu, případnému zájemci to vše přenechám. Je toho kupa, nutno vidět. Minimálně za 10-15tis by se ty díly dali ještě rozprodat Evidenční kontrola platná do 26.4., čili auto je možné přepsat v den prodeje.
BMW Prodám hlavu motoru e 46,125kw
BMW Prodám hlavu motoru e 46,125kw Prodám hlavu na Bmw e46 125kw benzín.Prebrousena sedla ventilu,otlakovana,100% odzkoušena připravena k montáž.
hlava major
prodám dvě hlavy na zetor 7011...apod..jedna je kompletně osazená ventilama a druhá má jen sací ventil,tak jak je na fotkách vidět,obě hlavy jsou přerovnané a jsou zafrézované sedla ventilů cena 1300kus
Peugeot 405 GRD Turbo Break
Prodám Peugeot 405 1.8TD 1993. Redukce sbírky. Na autě dělaná koncem roku nová technická, zaplacen ekopoplatek 10000Kč, vůz mám rok, předtím od 90. let 1 majitel. Původní TP k vozu. Ručně psaná servisní historie. Najeto asi 260tkm Vozidlo je po opravě hlavy - přebroušení, nové vířivé komůrky, zabroušené sedla ventilů, seřízené vůle, nový termostat, hadice topení, proplach systému, motorový olej. Na autě je filmový polep - kapela Pig Wings + svítící buben na střechu. Možno sundat. Určitě se na autě práce najde, ideálně pro fandu značky. Praktický youngtimer na spaní a výlety. Basa není v ceně.
Sada fréz
Nabízím sadu fréz na sedla ventilů pro vozy značky Škoda - MB 1000, MB 1100 Š 100, Š110, Octavia, Octavia Super, Felicie. Sada je kompletní + tři další vodítka 6;8,5; jedno bez čísla. Vše za 800 + doprava. Zásilkovna, PPL, Česká pošta.
Volvo hlava motoru 2.4t
Kompletne udelana hlava,sedla ventilu,voditka,gufera,zbrousena,pretlakovana.
Elektrody Návarové EB 511=OK 84.52+518=OK 84.78+OK 74.78
Doprodávám,i na kusy...ELEKTRODY Bazické ESAB OK 74.78,prům.5mm*2,4kg=500kč/bal.-je pro svařov.vysokopec.ocelí+konstrukcí....ELEKTRODY Návarové ESAB EB 511=stejné jako OK 84.52*2,5mm*1550kc/bal.+3,2mm*1850kč/bal.=1elektr.=25kč+4mm*1850kč/bal.=1elektr.=33kč-je pro navařov.funkčn.ploch odolávajic.opotřeb.při současném namáhání,rázy i tahem do+400°C(lisovací nástroje,zápustky,ozubená kola,ostří,na sedla a kužele uzavírac.a regulačn.ventilů).Návar se tepelně nezpracov.Předehř.200°C.......ELEKTRODY Návarové ESAB EB 518=stejné jak OK 84.78*2,5mm*2550kc/bal.+3,2mm*2850kč/bal.=1elektr.=33kč+4mm=2850kč/bal.=1elektr.=53kč-je elektr.vysokovýtěžná pro navař.součástí zemn.+důlních strojů,mixerů,šroubovov.podavačů.Návar poskytuje vysokou odolnost proti abrazi pískem,štěrkem,rudou,uhlím+minerálními látkami a odolává korozním vlivům při vysok.teplot.do 1000C.Předehř.500°C.Opracov.návaru,pouze broušením......Možnost vic balení,nebo na kusy........ Při odběru na kusy,minimálni odběr za 500kč.......Při odběru 1 celého baleni-PŘIPĚJI NA POŠTOVNÉ.......Volejte,nedovoláte se li,pište,o co máte zájem,a odkud jste ,a já se ozvu.
hlava fabia  HTP 1.2 40Kw
Prodám hlavu na 6ti ventilové HTP 1.2 40Kw,po celkové repasi. Nové výf.ventily,nové vodítka +gufera,zafrézované sedla ventilů,zabroušené ventily,tlaková zkouška-OK.Obroušená dosedací plocha.Záruka 6 měsíců.Cena 3000kč + Vaši starou hlavu na výměnu,nebo dohoda,nebo oprava Vaší hlavy. tel.:
Motor Peugeot Boxer 2.2 HDI Euro5 4HG 4HH 4HJ 4H03
Předmětem prodeje jsou repasované motory Peugeot Boxer euro 5 vyráběné od roku 2011 ( 4HG - 4HH - 4HJ - 4H03 - 10TRJA - 10TRJ5 ). Generální opravou je míněno: Kontrola ovality klikové hřídele, defektoskopie - identifikace povrchových, bodových nebo čárových vad materiálu, broušení +0,25/+0,50, nové písty, nová hlavní ložiska uložení klikové hřídele, nová ojniční ložiska, nová olejová pumpa přestavěná z Euro 5 (lamalové) na Euro 4 (zubové), nová gufera, otlakovaná hlava, zabroušená sedla ventilů. Poskytujeme záruku 6.měs. při dodržení námi stanovených záručních podmínek: První výměna oleje po 1000 km (5w30). Odborná kontrola, posléze případná repase vstřikovačů a turbodmychadla. Vyčištění sacího manifoldu, egr chladiče a dalšího příslušenství od nečistot! Výměna olejového chladiče za nový.
Motor 1.2 HTP AWY BMD
Prodám motor 1.2 HTP 6 ventil, AWY BMD. Motor má komplet zrepasovanou hlavu: Ventily, vodítka, gufera, frézovaná sedla a je přebroušená. Ultrazvukem vyčištěné kanály pístů, které se často zanáší, vyměněny pístní kroužky, pokud je to potřeba jsou vyměněny i šálky na klice a ojnicích, motor má povrchovou úpravu Nikasil, takže nelze honovat a vybrousit, kdo to tvrdí, nedělá generálky a ten motor ani nerozdělává.. Při skládání je samozřejmostí nové těsnění pod hlavu, vč. šroubů (ne každý dává nové), nové rozvody nastavené přípravkama, nová gufera na klice. Možno prodat hlavu samostatně, ale pouze protiúčtem za vaší poškozenou! Cena hlavy 5600kč Stejně tak je možná sleva, v případě protiúčtu za váš požkozený motor. Cena motoru 14000kč, při dodání vašeho poškozeného, domluva samozřejmě možná. Také záleží zda váš motor není poškozen, prasklý píst a tím podřený Nikasil a zda něco nechybí. Běžně se cena zgenerálkovaných motorů s použitím originálních dílů pohybuje od 25 tisíc nahoru, pokud si myslíte, že zgenerálkujete motor levněji, ani nevolejte, používáme originální díly a ty nejsou zadarmo. Generálky typu výměna ventilů, jsou sice levné, ale pak se nedivte, že vám to žere olej z důvodu zapečených kroužků a zničíte katalyzátor a znovu podpálíte ventily! Nabízím i možnost demontáže vašeho motoru z vozu, následně montáž zgenerálkovaného motoru a zdarma vyčištění katalizátoru v ultrazvuku.
Motor 1.2 HTP AZQ BME
Prodám motor 1.2 HTP 12 ventil, AZQ BME. Motor má komplet zrepasovanou hlavu: Ventily, vodítka, gufera, frézovaná sedla a je přebroušená. Ultrazvukem vyčištěné kanály pístů, které se často zanáší, vyměněny pístní kroužky, pokud je to potřeba jsou vyměněny i šálky na klice a ojnicích, motor má povrchovou úpravu Nikasil, takže nelze honovat a vybrousit, kdo to tvrdí, nedělá generálky a ten motor ani nerozdělává. Při skládání je samozřejmostí nové těsnění pod hlavu, vč. šroubů (ne každý dává nové), nové rozvody nastavené přípravkama, nová gufera na klice. Možno prodat hlavu samostatně, ale pouze protiúčtem za vaší poškozenou! Cena hlavy 5600kč Cena motoru 18000kč, při dodání vašeho poškozeného, domluva samozřejmě možná. Také záleží zda váš motor není poškozen, prasklý píst a tím podřený Nikasil a zda něco nechybí. Běžně se cena zgenerálkovaných motorů s použitím originálních dílů pohybuje od 25 tisíc nahoru, pokud si myslíte, že zgenerálkujete motor levněji, ani nevolejte, používáme originální díly a ty nejsou zadarmo. Generálky typu výměna ventilů, jsou sice levné, ale pak se nedivte, že vám to žere olej z důvodu zapečených kroužků a zničíte katalyzátor a znovu podpálíte ventily! Nabízím i možnost demontáže vašeho motoru z vozu, následně montáž zgenerálkovaného motoru a zdarma vyčištění katalizátoru v ultrazvuku.
1,9 TDi AVF 96kW motor Audi/Vw
Prodám motor 1,9 TDi PD 96kW AVF. Motor z víkendového vozidla (má najeto 222 tisíc), které mělo automatickou převodovku - není "vylítaný". V nedávné době děláno těsnění pod hlavou, repas hlavy (sedla a gufera ventilů, hydroštely) a atypické gumičky pod vstřiky. Vačka vypadá dobře. Motor chytal výborně a stejně dobře i fungoval. Najezdil jsem s ním 100 tisíc km a olej se měnil každých 10 - maximálně 12 tisíc km. Pouze Fuchs a Liqui Moly. Na prodej je všechno co vidíte na fotkách - motor se vstřikama, tandemovým čerpadlem, lišta ke vstřikům, žhaviče a drobnosti z první fotky. Cena je 15000 Kč. Při rychlém a seriózním jednání je možná sleva. Možno prodat i na díly: Vstřiky 038130073AR - 8000 Kč Hlava s vačkou - 8000 Kč Spodek motoru - 4000 Kč Vývěva / podtlaková pumpa 038145209Q - 1500 Kč
Volvo hlava motoru D5 136 kw
Prodám odborně opravenou, kvalitně srovnanou a odtlakovanou hlavu Volvo D5 120,136,147,151,158 kw. Opravujeme samozřejmě i případné vylomení uložení hydraulických zdvihátek, viz.foto. Hlava má vyměněny poškozené ventily, opravené uložení hydroštelů,opravená sedla, zabroušené ventily v hlavě, nová gufera ventilů a je kompletována dle požadavků zákazníka.Podmínkou je vrácení starého poškozeného dílu, záruka na funkčnost konkrétní opravy je 24 měsíců. Cena se odvíjí od rozsahu poškození vaší hlavy a konkrétních požadavků, ale to je třeba konzultovat osobně, nebo po telefonu. Možnost výměny v našem specializovaném servisu.
Pneumaticky pohon ..
Pohony Rotation Aluminium 0 ° -90 ° alebo 0 ° -180 pre automatizáciu guľových kohútov, motýľa alebo zužujúci samca. Široká škála modelov s dvojitým a jedným efektom s párom 17 Nm až 5 000 Nm pri 6 baroch. TLAK: Môže byť ovládaný vzduchom, vodou alebo neagresívnou kvapalinou až do tlaku 8 barov. NORMÁLNA PREVÁDZKOVÁ TEPLOTA: -32 ° C až + 90 ° C (na požiadanie, od -50 ° C do + 90 ° C). VNÚTORNÁ A EXTERNÁ KATÁFORÉZA + POVRCHOVÉ POVRCHY: Vyrobené z materiálov odolných voči oxidácii a bez silikónu. Dvojitá odolnosť voči korózii garantovaná: CATAFORESIS: Elektrochemický proces, ktorý chráni pred koróziou a hrdzou pomocou rovnomernej vrstvy epoxidovej živice 20 μm. RILSAN®: polyamid 11 (250 μm), ktorý ponúka vysokú odolnosť proti korózii, opotrebovaniu a nárazu. Odolnosť v miestnosti na postrek soli: B-117-73> 1000h. SYSTÉMY BEZPEČNOSTNÉHO SYSTÉMU: Zabudované bezpečnostné systémové pružiny umožňujú manipuláciu a montáž pohonu. Všetky prvky sú chránené pred koróziou. Pufre pre reguláciu: nárazníky externé ovládanie pre nastavenie otvor (z + 85 ° až + 92 °) a zatváranie (+ 5 ° C do -2 ° C) ventilu oba dvojité a jediné - koná. Výhodne sa používajú v klapkových ventiloch na nastavenie uzáveru disku. smerniciach: Sú v súlade s medzinárodnými predpismi: ISO, DIN, NAMUR, VDI / VDE, ATEX, CE, DNV, PCT, SIL2. Pripojenie vzduchu podľa normy NAMUR na uľahčenie montáže solenoidového ventilu. Montáž príslušenstva podľa normy VDI / VDE 3845. Plne postavená podľa predpisov ISO-5211 a DIN-3337 na uľahčenie montáže servopohonu na ventil. Pneumatické pohony vyhovujú požiadavkám platným pre smernice DEP 97-23-CE a ATEX 94-9-CE. Certifikácia ATEX EXII2GDT6. POUŽITIE: Pre všetky aplikácie, s výhodou v chemickej, radiačnej, elektronika, automobilový priemysel, potravinársky, farmaceutický a ďalších odvetviach, ako je oceľ, kogeneračná jednotka, spracovanie odpadových vôd, petrochemické závody off-shore, atď e-mail tomas32911@ +421940312711
Tox pressotechnik pneumaticko-hydraulický válec
Prodám zánovní pneumatický válec TOX typ S15.114.190.06D - maximální lisovací síla 150kN (15tun), zdvih pneumatický 190mm, hydraulický zdvih 6mm, válec má tlumiče v dorazech. Vnější rozměry 140mm průměr, 1200mm délka váha cca 80kg. Životnost je udána výrobcem na milion cyklů a tento válec jich moc neudělal. I Přibližovací pneumatický zdvih: Zapne se hlavní řídicí ventil A. Pracovní píst se vysouvá velkou rychlostí, dokud v libovolném místě zdvihu nenarazí na odpor. Tento odpor způsobí přepnutí ventilu silového zdvihu B. II Silový zdvih: Píst posilovače uzavře vysokotlakou komoru a stlačí olej v pracovní oblasti až na 400 barů. Tento tlak oleje bude tlačit na zadní stranu pracovního pístu 1 a způsobí silový zdvih. III Zpětný zdvih: Po přepnutí hlavního řídicího ventilu A ventil silového zdvihu automaticky odvětrá komoru. Pracovní píst a píst posilovače se vrátí do své původní polohy.