frézy na sedla ventilů - strana 39
Počet nalezených inzerátů FRÉZY NA SEDLA VENTILŮ: 1000 - strana 39
Prodám Yamaha FZ6 Fazer, r.v. 2003, 72 kW, najeto 46 tis. km, tk do 6/2024, po servisu - seřízení ventilů, nové svíčky, nové přední brzdové destičky, vše ok. V ceně jsou dvě sedla, originální a druhé snížené, plus kufr a brašny.
Najeto : 8300 km
Zdvihový objem: 998 ccm
Typ motoru: Řadový čtyřválec, čtyřtaktní
Výkon: 147,1 kW při 11000 ot/min
Točivý moment: 137,7 Nm při 9500 ot/min
Ventilů na válec: 4
Spotřeba paliva: 5,7 l/100 km
Detaily motoru: Kapalinou chlazený čtyřtaktní In-Line Four s kompresorem
Pohotovostní hmotnost (včetně náplní): 262 kg
Objem nádrže:19 l
Celková délka: 2,135 mm
Výška sedla: 835 mm
Motorka ve výborném stavu
Nová zadní a přední pneu.
Výbava: Výfuk Akrapovič, postranní kufry, padací protektory, tankpad a knee pad, držák navigace a brašna na víku nádrže.
Předmětem prodeje jsou repasované motory Citroen Jumper 2.2 FWD euro 5 vyráběné od roku 2011 ( 4HG - 4HH - 4HJ - 4H03 - 10TRJA - 10TRJ5 ). Generální opravou je míněno: Kontrola ovality klikové hřídele, defektoskopie - identifikace povrchových, bodových nebo čárových vad materiálu, broušení +0,25/+0,50, nové písty, nová hlavní ložiska uložení klikové hřídele, nová ojniční ložiska, nová olejová pumpa přestavěná z Euro 5 (lamalové) na Euro 4 (zubové), nová gufera, otlakovaná hlava, zabroušená sedla ventilů. Poskytujeme záruku 6.měs. při dodržení námi stanovených záručních podmínek:
První výměna oleje po 1000 km (5w30).
Odborná kontrola, posléze případná repase vstřikovačů a turbodmychadla.
Vyčištění sacího manifoldu, egr chladiče a dalšího příslušenství od nečistot! Výměna olejového chladiče za nový.
Motocykl v provozu od roku 2022 a bez registrace. Kupující bude figurovat jako první majitel. V TP zapsán výkon 55kW, TK do roku 2028. Momentální stav tachometru 120km. K motocyklu lze dokoupit zadní sedlo pro spolujezdce v ceně 1833Kč. Technické informace: Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání x Zvih: 83 x 64 mm Komprese: 11.6: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka: manuál, 6 rychlostí Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB Přední brzdy: Třmen Brembo Stylema, 300mm dvoukotoučové kotouče Zadní brzdy: Třmen Brembo Stylema, 300 mm ABS: Continental ABS system Tempomat: ano Ráfky: Přední: MT 3,5 x 17MT a Zadní: MT 5,5 x 17MT Pneumatiky: 120/70 ZR17, MAXXIS MA-ST2 a 180/55 ZR17, MAXXIS MA-ST2 Délka: 2107 mm Šířka: 887 mm Výška: 1200 mm Výška sedla řidiče: 795 mm Rozvor: 1435 mm Nádrž: 13 l Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní)
Originální sada dvou brašen CFMOTO na motocykl 700CL‑X Adventure - 5 990 Kč s DPH.
Motor:
Řadový dvouválec, kapalinou chlazený, 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání / zdvih: 83 x 64 mm
Kompresní poměr: 11,6: 1
Výkon: 52 kW / 8 750 ot./min.
Kroutící moment: 61 Nm / 6 500 ot./min.
Převodovka: manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“)
Rozměry:
Délka: 2 115 mm
Šířka: 892 mm
Výška: 1 290 mm
Výška sedla: 830 mm
Světlá výška: 170 mm
Pohotovostní hmotnost: 203 kg
Ostatní:
Odpružení: Přední KYB plně stavitelná vidlice? 41 mm „Upside-down“, Zadní KYB stavitelný „monoshock“
Brzdy: J. Juan, přední kotouč 320 mm, zadní kotouč 260 mm
Pneumatiky: Přední 110/80 R18, Zadní 170/60 R17
Palivová nádrž: 13 l
Splátkový prodej možný.
Motor 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem 449,5 ccm
Vrtání / zdvih 72 x 55,2 mm
Kompresní poměr 11,5 : 1
Výkon 34,5 kw / 10 000 ot./min.
Kroutící moment 39,3 Nm / 7 750 ot./min.
Hmotnost 168 kg
Délka 1 990 mm
Šířka 735 mm
Výška 1 130 mm
Výška sedla 795 mm
Světlá výška 140 mm
Pohotovostní hmotnost 168 kg
Odpružení Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy Přední Brembo M40, kotouč Ø 320 mm, zadní Ø 220 mm.
Pneumatiky Přední 110/70 R17 Zadní 150/60 R17
Palivová nádrž 14 l
Prodám-Yamaha fazer R.v.1999
Najeto 64000km.
Loni nové pneu,skoro nejeté.
Udělané rozvody,sedla ventilů,seřízené karburátory a nová brzdová kapalina.
Jsou tam dávané širší řídítka.
Prodávám z důvodu nedostatku času
Prodám motocykl KTM 350 exc-f r.v. 2020
s nájezdem 175 mth. Na motorce doplňky: protiskluzový potah sedla, kryt motoru, kryt zadního kotouče, kryt výfuku, sixdays řídítka.
Tlumiče upraveny od LP suspension + Ohlins pružiny.
(univerzální nastaveni motocross + enduro).
Ve 111mth výměna pístu, rozvodového řetězu, mechanický šponovák, ventily nové.
Pravidelný servis právě děláno:
nové brzdové destičky předek + zadek, pds kloubek, uloženi tlumiče vrch,
ložiska v krku promazané, výměna kapalin, nová řetězová sada, nové gripy, kontrola ventilu.
Nachystaná na sezónu. Výpis z diagnostiky.
Předmětem prodeje jsou repasované motory Peugeot Boxer euro 5 vyráběné od roku 2011 ( 4HG - 4HH - 4HJ - 4H03 - 10TRJA - 10TRJ5 ). Generální opravou je míněno: Kontrola ovality klikové hřídele, defektoskopie - identifikace povrchových, bodových nebo čárových vad materiálu, broušení +0,25/+0,50, nové písty, nová hlavní ložiska uložení klikové hřídele, nová ojniční ložiska, nová olejová pumpa přestavěná z Euro 5 (lamalové) na Euro 4 (zubové), nová gufera, otlakovaná hlava, zabroušená sedla ventilů. Poskytujeme záruku 6.měs. při dodržení námi stanovených záručních podmínek:
První výměna oleje po 1000 km (5w30).
Odborná kontrola, posléze případná repase vstřikovačů a turbodmychadla.
Vyčištění sacího manifoldu, egr chladiče a dalšího příslušenství od nečistot! Výměna olejového chladiče za nový.
Dobrý den prodám Suzuki RMZ 250 2008.
Nyní po velké GO motoru vyměněno: ložiska (na klice, v převodovce), ojnice, válec, píst, rozvodový řetěz, svíčka, chladící kapalina, gufera, těsnění, olejové čerpadlo, zabroušená sedla ventilů.
Převodovka, spojka, vodní pumpa zkontrolováno vše OK.
Do motoru investováno 33 000 Kč.
Laděný svod DOMA Racinkg.
Rám a podvozek a celkově vpořádku.
Pneu:
Vpředu 70%
Vzadu 50%
V případě dotazů volejte.
Při rychlém jednání sleva.
Odvaha posunout limity
Posuňte své limity odhodlání a odvahy. Vydejte se na místa, která vám mohla dříve připadat nedosažitelná. Neomezujte vaši představivost vzdáleností a zdánlivou obtížností cesty. CFMOTO 800MT je vždy společníkem, který vás podrží.
Klíčové vlastnosti
Moderní technika a výbava, osvědčené komponenty. Ideální přístup, jak zajistit bezstarostnou jízdu.
Motor
Řadový dvouválec, kapalinou chlazený
4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem
799 ccm
Vrtání / zdvih
88,0 x 65,7 mm
Kompresní poměr
12,7: 1
Výkon
67 kW / 9 250 ot./min.
Kroutící moment
75 Nm / 8 000 ot./min.
Převodovka
manuální, 6 rychlostí, rychlořazení (Quickshifter), spojka s prokluzem („antihoppingová“)
Délka
2 234mm
Šířka
835 mm
Výška
1 475 mm
Výška sedla
825 mm
Světlá výška
190 mm
Pohotovostní hmotnost
231 kg
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR.
200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje.
Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
Led světla, tak jako na jiných motocyklech CFMOTO, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem.
Skrz ovladatelnost byl při konstrukci 450SR jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců.
O brždění se pak stará brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet.
Motor - Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.
O přehledné zobrazení jízdních údajů se stará displej 5″, který neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. jinak u takto sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Na závěr hodnoty zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.
Motor:
Typ motoru - 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Objem válců - 449,5 cm3
Výkon motoru - 34,5kW
Chlazení - kapalinou
Podvozek:
Tlumiče - Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy - Přední Brembo M40, kotouč Ø 320 mm, zadní Ø 220 mm.
Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách
Přední pneumatiky - 110/70 R17
Zadní pneumatiky - 150/60 R17
Rozměry:
Objem palivové nádrže - 14 L
Světlá výška - 140 mm
Výška sedla - 795 cm
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 1990 x 735 x 1130 cm
Pohotovostní hmotnost - 168 kg
Standartní výbava:
5" TFT displej
Přístup do aplikace CFMOTO
Navigace
Propojení s telefonem
Přehrávání hudby přes displej
Specifikace:
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 449,5 ccm
Vrtání / zdvih: 72 x 55,2 mm
Kompresní poměr: 11,5: 1
Výkon: 34,5 kW / 10 000 ot./min.
Kroutící moment: 39,3 Nm / 7 750 ot./min.
Hmotnost: 168 kg
Rozměry:
Délka: 1 990 mm
Šířka: 735 mm
Výška: 1 130 mm
Výška sedla: 795 mm
Světlá výška: 140 mm
Pohotovostní hmotnost: 168 kg
Odpružení: Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy: Přední Brembo M40, kotouč? 320 mm, zadní? 220 mm.
Pneumatiky: Přední 110/70 R17, Zadní 150/60 R17
Palivová nádrž: 14 l
Motor:
Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.
5? TFT displej:
Přehledné zobrazení jízdních údajů na barevném displeji 5? neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou.
U sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení.
Aerodynamika:
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR.
200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje.
Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
LED světla:
Tak jako na jiných motocyklech cfmoto, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem.
Ovladatelnost:
Při konstrukci 450SR byl jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců.
Civilně uživatelský:
I přes důraz na technické detaily a výrazně sportovní zaměření, dokáže 450SR fungovat jako každodenní společník.
Pohodlné sedlo s pozicí stupaček a výškou a umístěním řídítek dokazují, že může existovat kompromis mezi sportovním a civilním světem.
Známá jistota:
Brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet.
Na vrcholu:
Zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.
Model: Honda CBR 600F
Rok: 1995
Najeto: 47 983 km.
Kategorie: Sportovní
motor A převodovka
Zdvihový objem: 599 ccm
Typ motoru: Řadový čtyřválec, čtyřtaktní
Výkon: 98 k (72,0 kW) při 12000 ot/min
Ventilů na válec: 4
Chlazení: Kapalina
Převodovka :6-rychlostní
Primární převod, sekundární převod: Řetěz
Točivý moment: 61,8 Nm při 10500 ot/min
podvozek, pérování A KOLA
Přední brzdy: Dvoukotoučové
Zadní brzdy: Jednokotoučová
míry A objemy
Suchá hmotnost: 185 kg
Poměr hmotnosti/výkonu: 0,5405 k/kg
Výška sedla: 810 mm
Startér: Elektrický
Prodám IMR SUPER GP 190 MIR RACING, koupeno 6. měsíc 2022. Pitbike je jako nový, nikdy jsem s ním nelehl, má najeto 3mth.
Krásně zpracovaná verze plně vybaveného závodního pitbiku IMR se specifikací MIR (znáte z MOTO3). Skvělé svezení s pocitem obrovské stability a ovladatelnosti, velké množstí nastavení.
Specifikace:
Motor: 1 válec, 4taktní 190ccm, chlazen olejem a vzduchem
Výkon: 14,91kw - 20PS
Převodovka : manuální, 5 rychlostí, řazení reverzní - 1N2345
Přední vidle : plně nastavitelná MIR
Zadní tlumič: nastavitelný DNM
Přední brzda: 220mm FORMULA/MIR RACING - plovoucí
Zadní brzda: 180mm MIR RACING
Ráfky: vel. 12, ultralehké
Závodní přepákování - nastavitelné
Závodní výfukový systém
Rozvor: 1150mm
Výška sedla : 750mm
Pořizovací cena 95.000,-kč nyní prodávám za 85000,-kč.
Čas zajetý ve Vysokém Mýtě 52.4s.
Plus prodávám téměř nový 2mth jetý motor ZS 160ccm , který má v sobě velké množství úprav (kitový píst, kitové podložky pod ventili, kitové rozvodové kolo, velké úpravy na sání motoru, hlavy a ventilu. Motor má na sobě kompletní elektriku, naladění karburátor. Pouze nasadit do motorky a jed.
Motor mě stál komplet 40.000,-kč. Prodávám za 30.000,-kč
Čas zajetý ve Vysokém Mýtě 52.6s.
Plus prodávám velké množství náhradních dílu:
Karburátor, nové přední destičky Formule, Kotouč, Píst, Rozvodové kolo, Převody, gripy, páčky, svíčky, fajfky, kolínko karburátoru, atd...
Dvě sady nových pneu ( Mokrá sada PMT a sucha sada pneu Matrix)
Dvě sady lehce jetých PMT Supersoft a sadu jetých PMT Rain)
Cena za díly a pneu 12.000,-kč
Upřednostňuji prodej celého kompletu.
!!! Cena za vše 105.000,-kč !!!
Vhodné pro ty co hledají: Pitbike 160, Pitbike 155, Stomp, Pitom, Malcor, PBS Thunder, PBS Pro, PBS Rivale, IMR, YCF, Bucci, Profive, Ohvale.
Možnost koupit si limitovanou edici motorky CFMOTO, kterých bude opravdu jen pár máte právě teď! Motorka v barvě Sandstone s výbavou: palubní počítač, tempomatem, antihopping, zobrazení tlaku pneu, tlumič řízení, quickshifter, vyhřev rukojeti, vyhřev sedla řidiče, ochranné kryty rukou, ochrana motoru, centrální stojan, komunikační jednotkou T-BOX, padacím rámem, zadním nosičem a přídavnými světly.
Motor:
Typ motoru - 2-válcový řadový, kapalinou chlazený, EFI, osm ventilů, DOHC
Objem válců - 799 cm3
Výkon motoru - 67 kw / 8500 rpm
Plynová rukojeť - Elektronická
Převodovka - manuál, 6 rychlostí
Jízdní režim - Sport a Déšť
Podvozek:
Přední náprava - Přední KYB plně stavitelná vidlice „Upside-down“, zdvih 160 mm
Zadní náprava - Zadní KYB stavitelný „monoshock“, 150 mm zdvih
Přední brzdy - Dvojitý kotouč, J.Juan, radiální xed třmen. 320 mm
Zadní brzda - Jediný disk, J.Juan. 260 mm
Přední pneumatiky - 110/80 R19 Maxxis
Zadní pneumatiky - 150/70 R17 Maxxis
Příplatková výbava:
Boční nosiče boxů - 2.230,- Kč vč. DPH
Originální hliníkové boxy stříbrné - 25.990,- Kč vč. DPH
Originální hliníkové boxy černé - 26.990,- Kč vč. DPH
Zdvihový objem: 998 ccm
Typ motoru: Řadový čtyřválec, čtyřtaktní
Výkon: 147,1 kW při 11000 ot/min
Točivý moment: 137,7 Nm při 9500 ot/min
Ventilů na válec: 4
Spotřeba paliva: 5,7 l/100 km
Detaily motoru: Kapalinou chlazený čtyřtaktní In-Line Four s kompresorem
Pohotovostní hmotnost (včetně náplní): 262 kg
Objem nádrže:19 l
Celková délka: 2,135 mm
Výška sedla: 835 mm
Výbava-
2x boční kufr origo
1x horní kufr
1x držák navigace
1x výfuk Pro Race GP 1 K
motocyklu originální výfuk a nový akumulátor
Kosmetické vady- pravý kufr lehké oděrky tak i horní kufr
Stroj byl do roku 5/2021 plně servisován v kawasaki liberec
Doporučujeme vyměnit na začátku sezony pneu.
Prodám KTM 950 Adventure, r.v. 2003, najeto 69.000km, pravidelně servisovaná, vychytané snad všechny známé mouchy tohoto stroje :)
- 2. majitel
- spojová pumpa Oberon, vyhřívané gripy, zalamovací stavitelné páčky, padací rám vpředu, bezdrátová nabiječka - držák na mobil, USB zásuvka v kastlíku
- Topcase Givi + boční brašny Touratech na držáky (dám je k tomu)
-6000km zpět nové tlakové čidlo zadní brzdy
-5000km zpět nové čidlo tlaku oleje
-4000km zpět nová řetězovka, O-kroužek čidla neutrálu
-3500km zpět cca 1,5 roku nová baterka
-3500km zpět olej, vzduch.filtr, seřízení ventilů, gufero odvětrání, svíčky, příruby karbec, seřízení karburatorů, nový potah sedla
-2500km nové kontakty na benzínovém čerpadle,
-mám k tomu Scootoiler - já to k tomu dostal, ale nikde jsem to tam nedal
-přidám vše co jsem měl v zásobě na delší výlety - zadní brzdová páka, řadička, obě páčky (zalamovací a myslím i origo jsou tam), regulátor, benzinový čerpadlo (obojí z Číny ale na dojetí dobrý)... možná ještě něco ani nevím co tam všechno mám...
-původní majitel najel 55000km po silnici, já ten zbytek tak 50:50, nějaký šrámy má, u mne garážovaná, ale předtím stála venku, lak a polepy nic moc, taky schytala nějaký škrábance od větví, bahna a tak...
-opravdu servisována jak má být - mám faktury ještě z Rakouska
-motorce nechybí vůbec nic - jen před sezónou vyměnit olej
Důvod prodeje - chci něco lehčího do většího dobrodružství, takže zkusím EXC500.
Tento PitBike značky MiniRocket Motors je ideální volbou pro začínající jezdce, popřípadě pro jezdce, kteří přesedlávají z malých minicrossů. Jedná se o jeden z nejmenších pitbike z naší nabídky. Tento pitbike je plný automat a odpadá tak starost s řazením.
Motor má obsah 70ccm, který je pro malé jezdce zárukou dostatečného výkonu i v terénu, ale zároveň také snadné ovladatelnosti. Nástup výkonu není tak drastický, jako o vyšších kubatur. Motor vychází z koncepce motoru od Hondy, který je již mnoha Na sms neodpovidam.
Motor: Zongshen 70ccm, čtyřtaktní jednoválec
Počet ventilů: 2
Chlazení: vzduchem
Karburátor: JK
Řazení: automatické
Brzdy: kotoučové, hydraulické
Rám: ocelový
Vidlice: hydraulické, upsidedown
Kvalitní zadní centrální tlumič (monoshock)
Kola: 12" a 10" (vypletené ráfky)
Motorový olej: SAE 10W-40
Váha: 49kg
Startování: elektrické
Max. rychlost: až 45km/h
Pneu: offroad(motokrosové)
Rozměry: 1440x610x840mm
Výška sedla: 60cm
Max. zatížení: 80kg
rozměry balení: 1260x340x625mm
Zdravím,
Prodám XRko 1997 bez TP (TP mám, bohužel v TP ,,sportovní moto" a před 12 lety se povedlo přihlásit, dnes problém a proto prodávám bez TP, jinak mám pro odvážlivce jedny DE papíry) v celkově dobrém stavu, vlastním cca 12 let.
Motor po GO vrchu motoru najeto pár tisíc, ložiska vačky, rozvod. Řetěz, gufera ventilů, zabr. sedla, pístní sada, vložka válce, spojka, nové kotouče + desky, výfuk FMF, nová řetězová sada.
Spodek motoru původní, nepůleno !
Rám v komaxitu, GO tlumiče + nová pružina + jeho uložení nahoře i dole.
Z 80% použity origo díly z partsdepot, doložím.
K motu originál věci - maska + světlo, zadní světlo, postranní tabulky, manžety vidlic atd + další origo ND.
Nějaká práce se na ni ještě najde, ale je to velmi slušný základ, pro někoho kdo chce..
Cena k jednání u motorky.