inzerce, prodej, prodám, bazar

ford sierra 2.0 dohc - strana 43

Počet nalezených inzerátů FORD SIERRA 2.0 DOHC: 1000 - strana 43

Honda CB 750 SC Nighthawk S 1984
Prodám Hondu CB 750 SC Nighthawk S 1984 Nájezd před renovací 96000km Jedná se o blízkou příbuznou Hondy CBX ze stejných let, určenou pouze pro USA - CB 700/ Kanadu - CB 750. Čili tohle je Kanaďanka. Motor RC17E - vzduchem a olejem chlazený čtyřválec 16V DOHC 747ccm 51kW, 56Nm náhon kardanem Motorka prošla v roce 2019 rozsáhlou renovací. Rám a veškeré díly okolo něj - opískováno, nový nástřik, nádrž odbarvena, nově nalakována, vše opatřeno kvalitními kanadskými replikami nálepek. Motor - Nový rozvodový řetěz, nové pístní kroužky, veškerá těsnění, gufera, (netekl předtím, nezůstane pod ním kapka oleje ani teď), výměna ojetých vačkových hřídelí, výměna sacích i výfukových ventilů, vodítek sacích ventilů, ojetých ventilových vahadel, opotřebovaných hydroštelů, vybroušené sací i výfukové kanály, hlava válců přebroušená, veškeré tolerance a vůle přeměřeny. Nové spojkové lamely, těsnění spojkového válce, olejového čerpadla,.. Karburátory - kompletně rozebrány, vyčištěny, přetěsněny, sladěna synchronizace klapek. Přední vidlice - repasovány tlumiče, brzdové třmeny vyčištěny, přetěsněny, brzdové kotouče v toleranci, přetěsněny nádržky hydrauliky pro spojku a přední brzdu, ovladače na řidítkách vyměněny za hezčí, polámané ručičky na přístrojovce nahrazené za 3D tisk. Nová originální zpětná zrcátka. Zadní vidlice - nová ložiska a gufera, nový olej v diferenciálu. Sedlo - přečalouněno, doplněno nápisem Honda dle originálu. Plasty - většina zlámaných vyměněna vše nově nalakované, repliky nálepek. Elektroinstalace plně funkční. Atd., atd.. K motorce nechám novou nepoužitou zadní pneu. Přední je také nová, už na motorce, obě pneu jsou přesný typ, jenž na motorce má být. Víc info u motorky a veškeré fotky z průběhu renovace také rád ukážu. Prodávám, neboť na moto nemám kvůli rodině, práci a dalším zálibám čas a nemám jí trvale ani kde parkovat. Po renovaci má najeto pár set kilometrů.
UM Renegade Commando 300
Nízké sedlo, nostalgické linie a široce posazená řidítka toho stroje byly inspirovány historickými vojenskými motocykly americké armády, které byly určeny pro dlouhé jízdy. Motocykl Commando má objemnou palivovou nádrž s integrovanými přístroji, které neruší vzhled řidítek, a široké kovové blatníky do náročných jízdních podmínek. Přední brzda s radiálně uchyceným dvoupístkovým plovoucím třmenem a robustním 280 mm kotoučem zajišťuje precizní a bezpečné brždění na každém povrchu. Motocykl Renegade Commando je vybaven nejlepší technologií pro zajištění vaší bezpečné jízdy: oválná zrcátka, která eliminují mrtvý úhel, systém proti ztrátě tlaku v pneumatikách Anti-Flat System. A tak se pohodlně usaďte do sedla a vychutnejte si jízdu, my na vás dáváme pozor. Technické parametry: Typ motoru: Jednoválec, DOHC Systém chlazení: Kapalinou Objem: 292 ccm Vrtání x zdvih: 78 X 61 mm Kompresní poměr: 11: 1 Kapacita palivové nádrže: 18 litrů Převodovka: 6-ti stupňová Pohon: Řetězem Výkon: 22 kW / 8800r / min Točivý moment: 25Nm / 0r / min Kola Zadní pneu: 130/70-17 Kolo přední: MT3.0×17 Kolo zadní: MT3.5×17 Přední pneu: 110/70-17 Rozměry Délka: 2270 mm Šířka: 840 mm Výška sedadla: 850 mm Rozvor: 1550 mm Hmotnost při prázdné nádrži: 175 kg Brzdy Brzdový systém: 2 kanálový ABS
UM Renegade Vegas 300
Nízko položené sedlo a široká řídítka inspirované klasickými americkými modely činí z Renegade Vegas pohodlný motocykl pro dlouhé cesty. Renegade Vegas má vzhled a jízdní vlastnosti klasického amerického cruiseru. Duch Renegade Vegas má charakter, který přitahuje jezdce stejné povahy. Jsou to dobrodruzi, kteří stále cestují, inspirováni silou a spolehlivostí svého motocyklu. Technické parametry: Typ motoru: Jednoválec, DOHC Systém chlazení: Kapalinou Objem: 292 ccm Vrtání x zdvih: 78 X 61 mm Kompresní poměr: 11: 1 Kapacita palivové nádrže: 18 litrů Převodovka: 6-ti stupňová Pohon: Řetězem Výkon: 22 kW / 8800r / min Točivý moment: 25Nm / 0r / min Kola Zadní pneu: 130/70-17 Kolo přední: MT3.0×17 Kolo zadní: MT3.5×17 Přední pneu: 110/70-17 Rozměry Délka: 2270 mm Šířka: 840 mm Výška sedadla: 850 mm Rozvor: 1550 mm Hmotnost při prázdné nádrži: 172 kg Brzdy Brzdový systém: 2 kanálový ABS
CL-X 700 Sport - bílá/černá
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu! Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“ Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze. Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu. - Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů - Zdvihový objem: 693 ccm - Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm - Komprese: 11.6: 1 - Plnění motoru: EFI (Bosch) - Zapalování: ECU - Převodovka: manuál, 6 rychlostí - Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné - Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema - ABS: Continental ABS system - Tempomat: ano - Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z) - Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17 - Délka: 2096 mm - Šířka: 790 mm - Výška: 1130 mm - Výška sedáku: 795 mm - Rozvor: 1435 mm - Nádrž: 13 l - Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní) - Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey" - 5 LET záruka
Triumph Speed Tripple 1050
Rok výroby 2007, najeto 29.000 km, pneu 90%, velice udržovaný s pravidelným servisem, ve vybornem stavu. Pridam i helmu a hadry. Model Triumph Speed Triple Rok 2007 Kategorie Naháč MOTOR A PŘEVODOVKA Zdvihový objem 1050 ccm Typ motoru Řadový tříválec, čtyřtaktní Výkon 132 k (96,4 kW) při 9250 ot/min Kompresní poměr 12,0:1 Vrtání x zdvih 79,0 x 71,4 mm Řízení paliva / rozvod DOHC Chlazení Kapalina Převodovka 6-rychlostní Primární převod, sekundární převod Řetěz Palivový systém Vstřikování. Vícebodové sekvenční vstřikování Spojka Mokrá. Vícelamelová Zapalování Digitální - indukční typ - prostřednictvím elektronického systému řízení motoru Točivý moment 105 Nm při 7550 ot/min PODVOZEK, PÉROVÁNÍ A KOLA Přední pneu 120/70-ZR17 Zadní pneu 180/55-ZR17 Přední brzdy Dvoukotoučové Zadní brzdy Jednokotoučová Rám Tubular. vyrobeny z hliníkové slitiny obvod Zadní pérování Teleskopický tlumič s nastavitelným předpětím. komprese a odskoku tlumení Úhel předních vidlí 23,5° Přední pérování 43mm USD vidlice s dvěma pružin a nastavitelným předpětím. odskoku a komprese tlumení Průměr předních brzd 320 mm Průměr zadních brzd 220 mm MÍRY A OBJEMY Objem nádrže 17,78 l Suchá hmotnost 188,7 kg Poměr hmotnosti/výkonu 0,6996 k/kg Celková výška 1 250 mm Celková délka 2 115 mm Celková šířka 780 mm Rozvor 1 429 mm Výška sedla 815 mm
CFMOTO 650 NK - bílá
Moderní design s jednoduchým přístupem ke konstrukci motocyklu přinášejí 650NK. To, co funguje od počátku stavby motocyklů, 2 kola, řídítka, motor a sedlo, poskytují stále stejné emoce a pocity, jako už desítky let. Svoboda, volnost, odmítání zařadit se s davem, rebelství. Když se základní přístup zkombinuje s aktuálním designem a aktuálně populární konektivitou, vznikne moderní motocykl, který poskytuje čisté jízdní zážitky. Motor: Řadový dvouválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 649 ccm Vrtání / zdvih: 83 x 60 mm Kompresní poměr: 11,3 : 1 Výkon: 41,5 kW / 8 250 ot./min. 33 kW A2 Kroutící moment: 54,4 Nm / 7 000 ot./min. 50 Nm A2 Převodovka: manuální, 6 rychlostí Délka: 2 114 mm Šířka: 750 mm Výška: 1 100 mm Výška sedla: 780 mm Světlá výška: 150 mm Pohotovostní hmotnost: 206 kg Odpružení: Přední KYB, zadní KYB „monoshock“ Brzdy: J. Juan, přední dvojitý kotouč: 300 mm, zadní kotouč: 240 mm Pneumatiky: Přední 120/70 R17 Zadní 160/60 R17 Palivová nádrž: 17 l
450 SR (stačí řidičák A2) - Skladem
Dotek velkého světa FEM analýza, aerodynamický tunel, magnézium, výrazy spojené se supersportovními motocykly nyní dostupné v kategorii A2. Hmotnost a ovladatelnost třístovek v ergonomii a designu nejvyšší ligy a na maximální možné hranici omezení třídy s poměr výkonu a hmotnosti 0,2. 450SR přináší maximum možného pro každý den. Motor 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem 449,5 ccm Vrtání / zdvih 72 x 55,2 mm Kompresní poměr 11,5: 1 Výkon 34,5 kW / 10 000 ot./min. Kroutící moment 39,3 Nm / 7 750 ot./min. Hmotnost 168 kg Motor Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru. 5″ TFT displej Přehledné zobrazení jízdních údajů na barevném displeji 5″ neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. U sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Aerodynamika Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR. 200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje. Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
CFMOTO 650GT Premium 2021 - šedá, bílá
CFMOTO 650GT Premium - skladem v Praze Akční cena - kufry v základní ceně GLOBALMOTO PRAHA - Jižní spojka 3247 tel. +420 Motocykl CFMOTO 650GT Premium Barva - šedá 5 let záruka! 649.3 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený Převodovka manuální, 6 stupňů Kompletní moderní LED osvětlení Duální přední 300 mm kotoučové brzdy J. Juan (Španělsko) Přední a zadní pancéřované brzdové hadice ABS Continental (GER) Dvě mapy řízení - TOURING a SPORT ECU Bosch (GER) Odpružení vpředu i vzadu japonské tlumiče KYB Pneumatiky Metzeler Z8 nebo Pirelli Angel, Přední: 120/70 R17 Zadní: 160/60 R17 Praktický stavitelný větrný štít TFT 5,5" barevný přepínatelný displej s nastavením intenzity jasu T-Box - komunikační jednotka Podsvětlené ovladače Kvalitní prostorné španělské kufry SHAD (verze PREMIUM v základní ceně)
Triumph Speed Triple 1050
Rok výroby 2007, najeto 42650 km, pneu 90%, velice udržovaný s pravidelným servisem, ve vybornem stavu. Model Triumph Speed Triple Rok 2007 Kategorie Naháč MOTOR A PŘEVODOVKA Zdvihový objem 1050 ccm Typ motoru Řadový tříválec, čtyřtaktní Výkon 132 k (96,4 kW) při 9250 ot/min Kompresní poměr 12,0:1 Vrtání x zdvih 79,0 x 71,4 mm Řízení paliva / rozvod DOHC Chlazení Kapalina Převodovka 6-rychlostní Primární převod, sekundární převod Řetěz Palivový systém Vstřikování. Vícebodové sekvenční vstřikování Spojka Mokrá. Vícelamelová Zapalování Digitální - indukční typ - prostřednictvím elektronického systému řízení motoru Točivý moment 105 Nm při 7550 ot/min PODVOZEK, PÉROVÁNÍ A KOLA Přední pneu 120/70-ZR17 Zadní pneu 180/55-ZR17 Přední brzdy Dvoukotoučové Zadní brzdy Jednokotoučová Rám Tubular. vyrobeny z hliníkové slitiny obvod Zadní pérování Teleskopický tlumič s nastavitelným předpětím. komprese a odskoku tlumení Úhel předních vidlí 23,5° Přední pérování 43mm USD vidlice s dvěma pružin a nastavitelným předpětím. odskoku a komprese tlumení Průměr předních brzd 320 mm Průměr zadních brzd 220 mm MÍRY A OBJEMY Objem nádrže 17,78 l Suchá hmotnost 188,7 kg Poměr hmotnosti/výkonu 0,6996 k/kg Celková výška 1 250 mm Celková délka 2 115 mm Celková šířka 780 mm Rozvor 1 429 mm Výška sedla 815 mm
300 NK
CFMOTO 300NK Motor: 1-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily Zdvihový objem: 292,4 ccm Vrtání x Zdvih: 78 x 61,2 mm Komprese: 11.3: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuální, 6 rychlostí, antihoppingová spojka Odpružení: přední vidlice USD, zadní monoshock Brzdy: kotouč Ø 300 mm (p), Ø kola 240 mm (z); J. Juan ABS: Continental ABS system Ráfky: 3,5x17MT, 4x17MT Pneumatiky: 110/70 ZR 17, 140/60 ZR 17 (h) Délka: 1990 mm Šířka: 780 mm Výška: 1070 mm Výška sedáku: 795 mm Světlá výška: 150 mm Poloměr otáčení: 4,7 m Nádrž: 12,5 l Hmotnost: 151 kg
650 GT Premium ( SKLADEM )
CFMOTO 650GT Premium - skladem v Praze Akční cena - kufry v základní ceně GLOBALMOTO PRAHA - Jižní spojka 3247 tel. +420 Motocykl CFMOTO 650GT Premium Barva - šedá 5 let záruka! 649.3 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený Převodovka manuální, 6 stupňů Kompletní moderní LED osvětlení Duální přední 300 mm kotoučové brzdy J. Juan (Španělsko) Přední a zadní pancéřované brzdové hadice ABS Continental (GER) Dvě mapy řízení - TOURING a SPORT ECU Bosch (GER) Odpružení vpředu i vzadu japonské tlumiče KYB Pneumatiky Metzeler Z8 nebo Pirelli Angel, Přední: 120/70 R17 Zadní: 160/60 R17 Praktický stavitelný větrný štít TFT 5,5" barevný přepínatelný displej s nastavením intenzity jasu T-Box - komunikační jednotka Podsvětlené ovladače Kvalitní prostorné španělské kufry SHAD (verze PREMIUM v základní ceně)
CL-X 700 Heritage - nová cena
CFMOTO 700CL-X Heritage Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm Komprese: 11.6: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuál, 6 rychlostí Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan ABS: Continental ABS system Tempomat: ano Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z) Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS Délka: 2107 mm Šířka: 887 mm Výška: 1200 mm Výška sedáku: 800 mm Rozvor: 1435 mm Nádrž: 13 l Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní) CFMOTO 700CL-X Heritage Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu. "X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje. Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.
CL-X 700 Sport - nová cena
CFMOTO 700CL-X sport Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm Komprese: 11.6: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuál, 6 rychlostí Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA ABS: Continental ABS system Tempomat: ano Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z) Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17 Délka: 2096 mm Šířka: 790 mm Výška: 1130 mm Výška sedáku: 795 mm Rozvor: 1435 mm Nádrž: 13 l Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní) CFMOTO 700CL-X SPORT Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“. Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze. Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu. Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a
Suzuki GSX-S 1000
MOTOCYKL SKLADEM Se stejnými geny jako naše supersportovní ikona přichází sportovní roadster GSX-S1000, vzrušující stroj pro každodenní zábavu a emoce. SPECIFIKACE Výkon motoru 112 kW (152 PS) / 11 000 rpm Max. kroutící moment 106 Nm / 9 250 rpm Celková délka 2 115 mm Celková šířka 810 mm Celková výška 1 080 mm Rozvor kol 1 460 mm Světlá výška 140 mm Výška sedla 810 mm Pohotovostní hmotnost 214 kg Typ motoru Čtyřdobý kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC Vrtání x zdvih 73.4 mm x 59 mm Objem motoru 999 cm3 Kompresní poměr 12.2: 1 Palivový systém Vstřikování paliva Lubrication system Elektrický Systém mazání Se sběrem oleje z klikové skříně Převodovka 6 rychlostí, stálý záběr Zavěšení kol Přední Vidlice typu upside down, vinutá pružina, olejový tlumič Zadní Kyvná vidlice, vinutá pružina, olejový tlumič Úhel řízení / stopa 25° / 100 mm Brzdy Přední Kotoučová, dvojitá Zadní Kotoučová Pneumatiky Přední 120/70ZR17M/C (58W), bezdušová Zadní 190/50ZR17M/C (73W), bezdušová Systém zapalování Elektronické (tranzistorové) Objem palivové nádrže 19 L Spotřeba paliva* 6.1 L / 100 km Emise CO2* 143 g / km *Vypočítáno na základě zkušebního cyklu měření emisí Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC)
Škoda Superb 3 , 1,6 TDI DSG, 2019
Obecné informace Značka Škoda Model Superb Generace Superb III (facelift 2019) Modifikace 1.6 TDI DSG Karoserie Liftback Počet míst 5 Počet dveří 5 Zahájení produkce 2019 – 2020 Jízdní vlastnosti Emisní standard Euro 6 DG CO2 emise 135 – 172 g/km Spotřeba paliva – ve městě 4.7 l / 100 km Spotřeba paliva – mimo město 3.9 l / 100 km Spotřeba paliva – kombinovaná 5.1 – 6.6 l / 100 km Zrychlení z 0 na 100 km/h 11.1 s Maximální rychlost 205 km/h Přípustné zatížení přívěsu s brzdami (12%) 1500 kg Povolené zatížení přívěsu bez brzd 750 kg Motor Výkon 88 kW (120 koní), při 3500 – 4000 ot./min. Točivý moment 250 Nm, při 1500 – 3250 ot./min. Počet rychlostních stupňů (automatická převodovka) 7 DSG Model motoru EA288/DCZA Zdvihový objem 1 598 cm3 Typ paliva Nafta Palivový systém Common rail Poloha válců Řadový motor (inline) Kompresní poměr 16.2 Délka zdvihu 80.5 mm Vývrt 79.5 mm Turbo Turbocharger, Intercooler Ventilový rozvod DOHC Objem motorového oleje 4.7 l Karoserie Délka 4869 mm Výška 1469 mm Šířka vozu 1864 mm Rozvor 2841 mm Přední rozchod náprav 1584 mm Přední převis 905 mm Zadní rozchod náprav 1572 mm Zadní převis 1123 mm Pohotovostní hmotnost vozidla 1455 kg Maximální zatížení tažného zařízení 90 kg Maximální zatížení střechy 100 kg Zavazadlový prostor 1760 l Objem palivové nádrže 66 l Velikost ráfků kol 16 Najeto 180… km
CFMOTO 300 NK
CF Moto 300NK CFMOTO NK 300 jednoválcová lehká obratná a příjemná motorka s antihopingovou spojkou. NK 300 má 5? TFT displej.Zobrazení všech důležitých jízdních údajů, správa telefonních hovorů, navigační pokyny, automatický jas. Led světla a podsvícení přepínačů oceníte především v noci a šeru. Motor Jednoválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily Zdvihový objem 292 ccm Vrtání / zdvih 78 x 61,2 mm Kompresní poměr 11 : 1 Výkon 20,5 kW / 8 750 ot./min. Kroutící moment 25 Nm / 7 000 ot./min. Převodovka manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“) Délka 1 990 mm Šířka 780 mm Výška 1 070 mm Výška sedla 795 mm Světlá výška 150 mm Pohotovostní hmotnost 151 kg Odpružení Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“ Brzdy Čtyřpístkový třmen, přední kotouč ? 292 mm, zadní ? 220 mm. Pneumatiky Přední 110/70 R17 Zadní 140/60 R17 Palivová nádrž 12,5 l Více na: Copyright ©
CFMOTO 300 SR
!!5 let záruka!!! Skladem na prodejně čtyřkolky Bavorov. Jednoválec o objemu 292 ccm s antihoppingovou spojkou.Motorka má dělená sportovní řídítka a led světla, podsvícené ovladače. Je to velice příjemná lehká motorka s doboru ovladatelností. Skladem na prodejně čtyřkolky Bavorov v modré barvě. Motor Jednoválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily Zdvihový objem 292 ccm Vrtání / zdvih 78 x 61,2 mm Kompresní poměr 11 : 1 Výkon 20,5 kW / 8 750 ot./min. Kroutící moment 25 Nm / 7 000 ot./min. Převodovka manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“) Délka 2 010 mm Šířka 750 mm Výška 1 080 mm Výška sedla 780 mm Světlá výška 135 mm Pohotovostní hmotnost 165 kg Odpružení Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“ Brzdy Čtyřpístkový třmen, přední kotouč ? 292 mm, zadní ? 220 mm. Pneumatiky Přední 110/70 R17 Zadní 140/60 R17 Palivová nádrž 12 l Více na: Copyright ©
Vydlice Yamaha XS 400 DOHC/ XJ 550/600
Průměr trubek 35mm délka na osu 800mm, na opravu, platí do smazání
Prodám GMC Terrain 4WD
Prodám GMC Terrain r.v. 2011, 3.0L V6 DOHC 24-valve, 270 HP, 265 000 km, 4 x 4 (4WD), automat, dobrý stav. Zaujímavé SUV, pravdepodobne jediný kus v SR a ČR. Cena: 9 900 Eur, dohoda možná len pri obhliadke. 00421905746017
Doplňky Ninet
Dobrý den, prodán následující díly na BMW R NineT, Scrambler Prošívaná sedačka řidiče 5500kč Tankruksak na nádrž (pro montáž je nutné mít pás, mohu dodat s 10% slevou) 1200kč Držák výfuku místo zadních stupaček 2300kč Plastové kryty ventilovych vík (pasuji na všechny DOHC vzduchem chlazené motory boxer od roku 2010) 2100kč vše je nové jen vybalené kvůli fotografiím.