ford sierra 2.0 dohc - strana 42
Počet nalezených inzerátů FORD SIERRA 2.0 DOHC: 1000 - strana 42
![CFMOTO 650 NK ( Skladem Praha ) - nová cena](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Moderní design s jednoduchým přístupem ke konstrukci motocyklu přinášejí 650NK. To, co funguje od počátku stavby motocyklů, 2 kola, řídítka, motor a sedlo, poskytují stále stejné emoce a pocity, jako už desítky let. Svoboda, volnost, odmítání zařadit se s davem, rebelství. Když se základní přístup zkombinuje s aktuálním designem a aktuálně populární konektivitou, vznikne moderní motocykl, který poskytuje čisté jízdní zážitky.
Motor
Řadový dvouválec, kapalinou chlazený
4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem
649 ccm
Vrtání / zdvih
83 x 60 mm
Kompresní poměr
11,3: 1
Výkon
41,5 kW / 8 250 ot./min.
33 kW A2
Kroutící moment
54,4 Nm / 7 000 ot./min.
50 Nm A2
Převodovka
manuální, 6 rychlostí
![CFMOTO Gladiator CL-X 700](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám dlouho očekávanou novinku CFMOTO 700 CL-X Heritage, nová nejetá, manuál -6 rychlostí, plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm (USD), Exkluzivní italský design, ušlechtilé povrchy vč. leštěného hliníku, vstřikování Bosch, motor 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů . Možnost splátkového prodeje, doprava po celé ČR i se zaškolením Zdarma
![800 MT Sandstone](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Odvaha posunout limity
Posuňte své limity odhodlání a odvahy. Vydejte se na místa, která vám mohla dříve připadat nedosažitelná. Neomezujte vaši představivost vzdáleností a zdánlivou obtížností cesty. CFMOTO 800MT je vždy společníkem, který vás podrží.
Klíčové vlastnosti
Moderní technika a výbava, osvědčené komponenty. Ideální přístup, jak zajistit bezstarostnou jízdu.
Motor
Řadový dvouválec, kapalinou chlazený
4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem
799 ccm
Vrtání / zdvih
88,0 x 65,7 mm
Kompresní poměr
12,7: 1
Výkon
67 kW / 9 250 ot./min.
Kroutící moment
75 Nm / 8 000 ot./min.
Převodovka
manuální, 6 rychlostí, rychlořazení (Quickshifter), spojka s prokluzem („antihoppingová“)
Délka
2 234mm
Šířka
835 mm
Výška
1 475 mm
Výška sedla
825 mm
Světlá výška
190 mm
Pohotovostní hmotnost
231 kg
![Suzuki GS 750E](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Nabízím kultovní youngtimer Suzuki GS750E, r.v.1976, ve velice pěkném a zachovalém stavu s původním lakem i polepy. Pro neznalé, jde o první čtyřválcový 4T, vzduchem chlazených DOHC motor od Suzuki, s nožním i elektrickým spouštěčem. Motor jede pěkně, o jeho krmení se stará 4 šoupátkové karburátory Mikuni, zapalovaní je klasické, mechanické, s kladívky, 5 kvaltová převodovka s na svoji dobu převratným digitálním ukazatelem zařazené rychlosti. Moto momentálně upraveno v dobovém tuningu, kdy je osazeno výfukem Sebring 4 do 1, sedlem Giuliari, zadními tlumiči KONI a olejovým chladičem. Původní sedlo, výfuky, tlumiče i nosič brašen je součástí nabídky, vrácení do původního stavu je otázkou jednoho odpoledne. Moto je nachystána na sezónu, po servisu, má po STK, zánovní pneu, je instalována nová baterie, nové svíčky, výměna oleje a filtru. Doklady jsou psané na mě, tudíž bezproblémový převod. Moc víc v takovém stavu už není a nebude, dobrá investice do budoucna. V případě zájmu zašlu víc foto i video. Cena 95.990,-Kč, při rychlém jednání sleva na cestu.
![Zontes 310-V Venom, 34 koní](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Skvěle ovladatelný, hravý a hlavně pohodlný sportovní Cruiser 310V pro všechny generace. S moderním vzhledem se dvěma režimy jízdy - ECO a SPORT, lehká konstrukce, startování a zabezpečení motocyklu plně elektronicky bez použití klíčku. LED displej, BOSCH 9.1M ABS system, vstřikovací systém Delphi, antihoppingová spojka, hliníková zadní kyvná vidlice, kompletní LED osvětlení, USB nabíječka, stupačky spolujezdce ukryté v rámu, nastavitelné přepákování pro stupačky řidiče, integrovaný padací rám a opěrka pro spolujezdce.
Technické informace:
Motor:
Typ motoru: Jednoválec
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 312 ccm
Vrtání x zdvih: 80 x 62 mm
Kompresní poměr: 12,5: 1
Ventilový rozvod: DOHC
Kapacita palivové nádrže: 15 litrů
Spojka: antihopping
Převodovka: 6-ti stupňová
Pohon: Řetězem
Výkon: 26 kW / 9500 rpm - 34 koní
Točivý moment: 30 Nm / 7500 rpm
Kola:
Přední pneu: 110/70R17
Zadní pneu: 180/55R17
Kolo přední: 3.0×17
Kolo zadní: 5.5×17
Váhy:
Hmotnost- prázdná nádrž : 147 kg
Rozměry:
Délka: 2099 mm
Šířka: 835 mm
Výška: 1117 mm
Výška sedadla: mm
Rozvor: 1488 mm
Přeprava až k vám. Odpočet DPH. Možnost splátek.
![650 MT Premium ( SKLADEM ) - nová cena](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
CFMOTO 650MT Premium - záruka 5. let
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 649,3 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 60 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: CFMOTO, přední vidlice (USD), zadní stavitelná pružina i tlumič
Brzdy: dual kotouč Ø 300 mm (v), Ø kola 240 mm (h); J. Juan
ABS: Continental ABS system
Ráfky: 3,5x17MT (v), 4,5x17MT (h)
Pneumatiky: 120/70 ZR 17 (v), 160/60 ZR 17 (h)
Délka: 2150 mm
Šířka: 835 mm
Výška: 1332 mm
Výška sedáku: 840 mm
Světlá výška: 170 mm
Poloměr otáčení: 5,4 m
Nádrž: 18 l
Hmotnost: 209 kg
CFMOTO 650MT
Rakouský gigant KTM si před několika lety vybral jako svého strategického partnera firmu CFMOTO - jednoho z největších a nejkvalitnějších výrobců motorů, motocyklů a čtyřkolek (v ČR a SR čtyřkolky známé pod názvem Gladiator, dlouhodobě absolutní prodejní jednička na trhu) na světě. Zprvu distribuce, posléze výroba modelů KTM Duke a od roku 2017 plná spolupráce na úrovni “joint-venture” pod názvem CFMOTO- KTMR2R s budováním společných výrobních, administrativních i obchodních prostor. A samozřejmě spolupráce na vývoji nových modelů. Modernizovaný dvouválcový cestovní model CFMOTO 650MT navazuje na svůj předchozí úspěch a ukazuje všestrannost motocyklů CFMOTO.
Cestovní CFMOTO 650MT je moderní, kvalitní a cenově dostupný motocykl pro všechny generace. Velmi živý řadový dvouválec plněný německým vstřikováním BOSCH, nabízí velkou porci zábavy a dostatek výkonu pro jakýkoliv styl jízdy. Motocykly CFMOTO se vyznačují velmi příjemným chodem v celém spektru otáček s dostatkem výkonu pro sportovní jízdu i běžné pohodové cestování. Motor je naladěn na vyšší otáčky a největší výkon podává v 9000 ot./min. O maximální pohodlí, bezpečnost a komfort se starají komponenty renomovaných výrobců - premiový brzdový španělský systém J. Juan s pancéřovanými hadicemi (shodné brzdy jako modely KTM), ABS od Continentalu či skvěle hodnocené pneumatiky Metzeler Roadtec. O přední tlumení se stará masivní USD vidlice, o zadní pak cantileverové šestipolohové odpružení.
Model CFMOTO 650MT je předurčen pro cestování, nesmí tedy chybět taková výbava jako je praktický stavitelný přední štít s bočními deflektory a další tovární volitelné příslušenství, kde z nabídky vyčnívá dvojice špičkových španělských kufrů SHAD (36 l) či praktické ochranné padáky (pozn. kufry a padáky lze u modelového roku 2020 zakoupit za extra zvýhodněnou cenu k novému motocyklu - viz ceny). Výsledný líbivý dojem doplňují vkusně vyvedené barevné variace a doplňky, vysoká kvalita zpracování celého stroje a použité kvalitní materiály. Že se nejedná jen o “cesťáka”, dokazuje sportovně laděný vzhled, který podporuje netradičně provedené špičkové LED osvětlení, jasný a přehledný displej či ergonomické sedlo.
Cestovní enduro CFMOTO 650MT je motocykl reprezentující kategorii
![800 MT - Sport ( Nový skladem Praha) - nová cena](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
CFMOTO 800MT Sport
Motor: Řadový dvouválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 799 ccm3
Vrtání x Zdvih: 88 x 65,7 mm
Komprese: 12.7: 1
Řízení motoru: Elektronické vstřikování a řídící jednotka Bosch
Převodovka: Manuální, 6 rychlostí
Spojka: V olejové lázni, s možností prokluzu - "antihoppingová"
Odpružení: Plně stavitelné KYB (Jap), přední Upside-down vidlice - 160 mm zdvih, zadní Monoshock - 150 mm zdvih
Brzdy: J. Juan (Španělsko) Přední dvojitá kotoučová 320 mm radiální, 4pístkové třmeny, zadní 260 mm
ABS: Continental, náklonové
Ráfky: ALU, 19MT (p), 17MT (z)
Pneumatiky: Maxxis Maxxventure MA1: Přední: 110/80 R19 Zadní: 150/70 R17
Délka: 2234 mm
Šířka: 853 mm
Výška: 1277 mm
Výška sedáku: Maximálně 825 mm
Světlá výška: Minimálně 190 mm (dle nastavení stroje a nákladu)
Nádrž: 19 l
Pohotovostní hmotnost: 231 kg
Sebevědomí, atraktivita funkčnost, moderna. To jsou atributy designu rakouské společnosti Kiska Design, která se podílela na designu množství produktů, které přinášejí radost a nadšení majitelům po celém světě. Osobitá linka předního LED světlometu, navazující větrný štít, integrované přídavné světlomety a klasická silueta přinášejí tyto prvky do designu CFMOTO 800MT.
Díky spojení společností CFMOTO a KTM do společného výrobního závodu jedete na moderním stroji, kde jedním ze základních stavebních kamenů je dvouválcový řadový motor LC8 799cm3. Při plnění emisní normy Euro5 máte k dispozici výkon 91 koní a kroutící moment 75 Nm. Ve vysokých otáčkách motor disponuje výrazně sportovním charakterem, který vaši cestu promění v emocionální zážitek. Vyvážený průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách dokáže zklidnit jízdu a nechá vás vychutnat místa, která objevujete a nebo s rozvahou zvládat veškeré nástrahy města. Úspornost motoru znamená, při objemu nádrže 19l, dojezd, až 400 km. Díky možnosti zvolit si režim motoru RAIN, nebo SPORT, máte k dispozici vždy takovou odezvu, jakou potřebujete. Plně stavitelný podvozek japonské značky KYB je přirozenou oporou, nad kterou nebudete přemýšlet, bez rozdílu, zdali zdoláváte dálniční kilometry, nebo objevujete místa mimo hlavní cesty. Širokým rozsahem nastavení se CFMOTO 800MT přizpůsobí všem jezdcům a prostředí, ve kterém se pohybují. Veškeré údaje důležité pro bezpečnost a cestovní komfort jsou zobrazovány na barevném TFT displeji 7”.
Jen motor a podvozek nemohou být kompletním celkem. Proto byly použity komponenty a prvky, jako brzdy J. Juan, ABS Continental, motomanagement Bosch, tempomat, antihoppingová spojka, padací rámy, mlhová světla, výškově stavitelný větrný štít, které dohromady tvoří cestovatele, jakým CFMOTO 800MT Sport je.
Možností, jak CFMOTO 800MT dále přizpůsobit požadavkům konkrétního jezdce, jsou prvky rozšiřující výbavy, jako je například sada originálních hliníkových boxů
![CFMOTO 650GT Premium - skladem v Praze Akční cena - kufry](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
CFMOTO 650GT Premium - skladem v Praze
Akční cena - kufry v základní ceně
GLOBALMOTO PRAHA - Jižní spojka 3247
tel. +420
Motocykl CFMOTO 650GT Premium
Barva - šedá
5 let záruka!
649.3 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuální, 6 stupňů
Kompletní moderní LED osvětlení
Duální přední 300 mm kotoučové brzdy J. Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřované brzdové hadice
ABS Continental (GER)
Dvě mapy řízení - TOURING a SPORT
ECU Bosch (GER)
Odpružení vpředu i vzadu japonské tlumiče KYB
Pneumatiky Metzeler Z8 nebo Pirelli Angel, Přední: 120/70 R17 Zadní: 160/60 R17
Praktický stavitelný větrný štít
TFT 5,5" barevný přepínatelný displej s nastavením intenzity jasu
T-Box - komunikační jednotka
Podsvětlené ovladače
Kvalitní prostorné španělské kufry SHAD (verze PREMIUM v základní ceně)
![Moto Morini X-Cape drátěná kola](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Na prodej nová Moto Morini X-Cape na drátěných kolech v atraktivní červené barvě.
Padací rám + chrániče páček zdarma!
Motor
Typ motoru: Čtyřtakt - Řadový dvouválec
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 649 ccm
Vrtání x zdvih: 83mm x 60mm
Kompresní poměr: 11,3:1
Ventilový rozvod: DOHC, 8 ventil
Palivový systém: Vstřikování
Převodovka: 6-ti stupňová
Pohon: Řetězem
Výkon: 45 kW (61 koní) / 8500rpm (Max 175km/h)
Točivý moment: 56 Nm / 7000rpm
Brzdy
Brzdy přední: 2x kotouč 298mm, plovoucí, 2 pístek
Brzdy zadní: 1x kotouč 255mm, 2 pístek
ABS: BOSCH 9.1Mb (vypínatelné)
Kola
Přední pneu: 110/80-19 Bezdušové
Zadní pneu: 150/70-17 Bezdušové
Rozměry
Výška sedadla: 820mm / 845mm
Délka: 2190mm
Šířka: 905mm
Výška: 1390mm
Rozvor: 1470mm
Objem pal. nádrže: 18 L
Světlá výška: 175mm
Specifikace
Hmotnost při prázdné nádrži: 213 kg
![Benelli Leoncino 800 Trail, DPH, záruka 2 roky](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Leoncino 800 Trail, nový model výrobce BENELLI s výrazným Off-roadovým duchem. Jedná se o předváděcí motocykl, najeto 4 200Km. Možnost odpočtu DPH, 2 roky záruka. Dohoda
Typ motoru: Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s rozvodem DOHC
Zdvihový objem: 754 ccm
Převodovka: 6ti rychlostní
Pneumatika - přední: 120/70 R19
Pneumatika - zadní: 170/60 R17
Odpružení - přední: Nastavitelná Up-side Down vidlice o průměru 50 mm, zdvih 148mm
Odpružení - zadní: Centrální tlumič s nastavitelným předpětím pružiny a tlumením odskoku
Brzda - přední: Dvojitý polo-plovoucí disk o průměru 320 mm se 4pístkovým radiálním monoblokovým třmenem s ABS
Brzda - zadní: Disk o průměru 260 mm se 2 pístky a ABS
K vidění a vyzkoušení v Nevima Group, Příkazy, č.281, 783 33
![CFMOTO 450SR](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR.
200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje.
Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
Led světla, tak jako na jiných motocyklech CFMOTO, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem.
Skrz ovladatelnost byl při konstrukci 450SR jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců.
O brždění se pak stará brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet.
Motor - Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.
O přehledné zobrazení jízdních údajů se stará displej 5″, který neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. jinak u takto sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Na závěr hodnoty zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.
Motor:
Typ motoru - 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Objem válců - 449,5 cm3
Výkon motoru - 34,5kW
Chlazení - kapalinou
Podvozek:
Tlumiče - Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy - Přední Brembo M40, kotouč Ø 320 mm, zadní Ø 220 mm.
Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách
Přední pneumatiky - 110/70 R17
Zadní pneumatiky - 150/60 R17
Rozměry:
Objem palivové nádrže - 14 L
Světlá výška - 140 mm
Výška sedla - 795 cm
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 1990 x 735 x 1130 cm
Pohotovostní hmotnost - 168 kg
Standartní výbava:
5" TFT displej
Přístup do aplikace CFMOTO
Navigace
Propojení s telefonem
Přehrávání hudby přes displej
![Jawa CL 300](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Rok výroby: 2022
Obsah: 294ccm
Výkon: 17kW
Stav tachometru: Nové
Motocykl skladem
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Zdroj:
Technická data
Provedení JAWA 300 CL
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 76 x 65mm
Zdvihový objem 294,72ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1
Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1370mm
Výška sedla 765mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,15 x 18"
Kola zadní 2,50 x 17"
Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P
Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 100mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm
Brzda zadní Bubnová 153mm
Hmotnost bez náplní 182kg
Maximální rychlost 125km/h
![Jawa CL 300 FortyTwo](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Rok výroby: 2022
Obsah: 294ccm
Výkon: 17kW
Stav tachometru: Nové
Motocykl skladem
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Zdroj:
Technická data
Provedení JAWA 300 CL
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 76 x 65mm
Zdvihový objem 294,72ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1
Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1370mm
Výška sedla 765mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,15 x 18"
Kola zadní 2,50 x 17"
Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P
Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 100mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm
Brzda zadní Bubnová 153mm
Hmotnost bez náplní 182kg
Maximální rychlost 125km/h
![CFMOTO 450 SR - ihned skladem](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Specifikace:
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 449,5 ccm
Vrtání / zdvih: 72 x 55,2 mm
Kompresní poměr: 11,5: 1
Výkon: 34,5 kW / 10 000 ot./min.
Kroutící moment: 39,3 Nm / 7 750 ot./min.
Hmotnost: 168 kg
Rozměry:
Délka: 1 990 mm
Šířka: 735 mm
Výška: 1 130 mm
Výška sedla: 795 mm
Světlá výška: 140 mm
Pohotovostní hmotnost: 168 kg
Odpružení: Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy: Přední Brembo M40, kotouč? 320 mm, zadní? 220 mm.
Pneumatiky: Přední 110/70 R17, Zadní 150/60 R17
Palivová nádrž: 14 l
Motor:
Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.
5? TFT displej:
Přehledné zobrazení jízdních údajů na barevném displeji 5? neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou.
U sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení.
Aerodynamika:
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR.
200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje.
Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
LED světla:
Tak jako na jiných motocyklech cfmoto, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem.
Ovladatelnost:
Při konstrukci 450SR byl jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců.
Civilně uživatelský:
I přes důraz na technické detaily a výrazně sportovní zaměření, dokáže 450SR fungovat jako každodenní společník.
Pohodlné sedlo s pozicí stupaček a výškou a umístěním řídítek dokazují, že může existovat kompromis mezi sportovním a civilním světem.
Známá jistota:
Brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet.
Na vrcholu:
Zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.
![Jawa 350 CL Pérák](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Rok výroby: 2022
Obsah: 334ccm
Výkon: 22,5kW
Stav tachometru: Nové
Skladem
Mezi modelové historické mezníky naší značky je tučným písmem zapsán jednoznačně i motocykl, lidově nazývaný jako Pérák, který byl sériově vyráběn po 2. světové válce.
Typicky se svažující zadní pasáž motocyklu, kompaktní konstrukce motocyklu jako celku, ladné, oku lahodící linie, stylové jednosedlové provedení a samozřejmě kapkovitá nádrž s logem, které dobylo svět. Toto vše spojuje historického a soudobého Péráka.
Nový model JAWA 350 CL Pérák je samozřejmě technicky podstatně zdatnější. Samozřejmostí je plnění aktuálně platné normy EURO 5, a to díky kapalinou chlazenému, čtyřdobému jednoválci s rozvodem DOHC o objemu 334 ccm, s výkonem 22,54 kW. Výkon motoru je sice ve srovnání se starším sourozencem, JAWA 300 CL, výrazně vyšší, ale není u tohoto motocyklu využit pro dosažení vyšší maximální rychlosti, nýbrž k podstatně lepšímu zátahu motoru a tedy pro dosažení vyšší aktivní bezpečnosti. O tlumení se v zadní pasáži stará centrální pružící jednotka. Přední kotoučová brzda BYBRE je u tohoto modelu doplněna i zadní kotoučovou brzdou.
Motocykl JAWA 350 CL Pérák je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společností Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Technická data
Provedení JAWA 350 CL Pérák
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 81 x 65mm
Zdvihový objem 334ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 22,5kW/ 7500/ot min-1
Maximální krouticí moment 32,7 / 5500Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1485mm
Výška sedla 750mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,5 x 18"
Kola zadní 4,25 x 17"
Pneu přední 100/90-18 M/C; 56H
Pneu zadní 140/70-17 M/C; 66H
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 83mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 185mm
Brzda zadní Bubnová 125mm
Hmotnost bez náplní 185kg
Maximální rychlost 125km/h
![Jawa CL 300 FortyTwo Blue](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Rok výroby: 2022
Obsah: 294ccm
Výkon: 17kW
Stav tachometru: Nové
Limitovaná edice: 28/105ks
Motocykl skladem
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Zdroj:
Technická data
Provedení JAWA 300 CL
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 76 x 65mm
Zdvihový objem 294,72ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1
Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1370mm
Výška sedla 765mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,15 x 18"
Kola zadní 2,50 x 17"
Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P
Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 100mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm
Brzda zadní Bubnová 153mm
Hmotnost bez náplní 182kg
Maximální rychlost 125km/h
![Cf moto 400nk](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
29,5kw (A2) r.v. 2019
69xxkm
2válec, kapalinou chlazený 4taktní, DOHC, 8 ventilů
6st. Převodovka
Abs
Ideální pro začátek
Více info do zpráv
![Nový motocykl BENELLI 752S](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Motocykl Benelli 752S se zrodil z konceptu sportovnosti a elegance, které tvořily skvělou historii značky Benelli. Benelli 752S symbolizuje návrat Benelli do segmentu motocyklů se středně velkým obsahem motoru. Díky čistým odvážným liniím je to "Naked Bike" se zárukou absolutní zábavy na silnici a především v zatáčkách.
Kompaktní, dynamický, s konkrétním moderním designem, Benelli 752S je motocykl, který uspokojí instinkty každého jezdce. Robustní příhradový rám obklopuje nový kapalinou chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor s objemem 754 cm3. Výkon a maximální točivý moment jsou 76,2 koní při 8500 ot./min a 67 Nm při 6500 ot./min. Dvojité časování vačkového hřídele, 4 ventily na válec a elektronické vstřikování paliva s dvojitým tělesem škrticím klapky s rozvodem DOHC a nejen to dělá z Benelli 752S kvalitní motocykl.
Motor je velmi citlivě naladěn tak, aby měl solidní průběh výkonu ve všech otáčkách, ale aby nikdy nebyl záludný pro méně zkušeného jezdce. Motocykl je dostatečně silný a výkonný, ale jeho nejsilnější stránkou je vynikající, ne však zběsilá reakce na dávkování výkonu a jeho vynikající jízdní vlastnosti. Říkáme že Benelli 752S je určen pro "lidi", ne pro zběsilé okruhové závodníky.
Další mimořádnou předností motocyklu je jeho podvozek, který nabízí v této kubatuře a cenové kategorii zcela výjimečné předvídatelné, nezáludné jízdní vlastnosti a pocit bezpečí.
Použité komponenty hovoří za vše:
Přední vidlice upside–down o průměru 50 mm, zaručující mimořádnou stabilitu a jízdní pohodu předního odpružení o zdvihu 130 mm. Zadní kyvné rameno je s centrálně nastavitelným tlumičem. Pozornost u 752S týkající se bezpečnosti a výkonu je zde stvrzena charakteristikami originálního brzdového systému Brembo s dvěma plovoucími kotouči se čtyřpístkovými třmeny o průměru 320 mm na předním kole a kotoučem o průměru 260 mm na zadním kole. Ráfky 17" z hliníkové slitiny mají pneumatiky o rozměrech 120/70-17" a 180/55-17". Nádrž má kapacitu 14,5 litrů.
Palubní TFT multifunkční přístroj je barevný, plně digitální a nabízí automatické přepínání mezi 2 režimy - den / noc, pro dokonalé čtení informací za všech podmínek.
![CFMOTO 800MT Touring Sandstone](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Možnost koupit si limitovanou edici motorky CFMOTO, kterých bude opravdu jen pár máte právě teď! Motorka v barvě Sandstone s výbavou: palubní počítač, tempomatem, antihopping, zobrazení tlaku pneu, tlumič řízení, quickshifter, vyhřev rukojeti, vyhřev sedla řidiče, ochranné kryty rukou, ochrana motoru, centrální stojan, komunikační jednotkou T-BOX, padacím rámem, zadním nosičem a přídavnými světly.
Motor:
Typ motoru - 2-válcový řadový, kapalinou chlazený, EFI, osm ventilů, DOHC
Objem válců - 799 cm3
Výkon motoru - 67 kw / 8500 rpm
Plynová rukojeť - Elektronická
Převodovka - manuál, 6 rychlostí
Jízdní režim - Sport a Déšť
Podvozek:
Přední náprava - Přední KYB plně stavitelná vidlice „Upside-down“, zdvih 160 mm
Zadní náprava - Zadní KYB stavitelný „monoshock“, 150 mm zdvih
Přední brzdy - Dvojitý kotouč, J.Juan, radiální xed třmen. 320 mm
Zadní brzda - Jediný disk, J.Juan. 260 mm
Přední pneumatiky - 110/80 R19 Maxxis
Zadní pneumatiky - 150/70 R17 Maxxis
Příplatková výbava:
Boční nosiče boxů - 2.230,- Kč vč. DPH
Originální hliníkové boxy stříbrné - 25.990,- Kč vč. DPH
Originální hliníkové boxy černé - 26.990,- Kč vč. DPH
![CFMOTO 700CL-X Adventure](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Co se týká technické stránky motorky, je článků už dost, kde se dozvíte, jaké značky brzd, jaké značky tlumičů a podobně na motorce jsou použité. Třeba u brzd najdete kvalitní brzdy J.Juan, které má i KTM, ale otázka na kterou se hodně zájemců ptá je, jestli jeden přední brzdič stačí?! A odpověď, stačí. Brzda je citlivá a přesně dávkovatelná. Při brždění, ostrém brždění třeba před zatáčkou motorka nemá snahu uhnout na stranu brzdy a opravdu Vás zvládne připravit na průjezd. A i na nouzové brždění brzda stačí a motorku zastaví. Aby motorka nedostala smyk, je na motorce Continental ABS systém, který má jméno a funguje! Novinkou u modelu 700CL-X Adventure je vypinatelné ABS. Na cestě Vám pak slouží podvozek KYB, který jak jsem psal je nastavený do motardového stylu, přesně nastavený pro akční použití! U podvozku je zbytečné něco psát, nějak ho popisovat, ale potřeba přijet k nám a motorku si vyzkoušet na vlastní kůži! Motor je pak 2 dvouválec originál CFMOTO s výkonem cca 55 kW. O plnění motoru se stará Německé vstřikování Bosch. Motor má pak dvě palivové mapy, přepínatelné i za jízdy a elektronický plyn. Převodovka je pak 6 rychlostní.
Motor:
Typ motoru - 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Objem válců - 693 cm3
Výkon motoru - 55 kw / 8500 rpm
Palivový systém - Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER)
Převodovka - manuál, 6 rychlostí
Podvozek:
Přední náprava - přední vidlice KYB
Zadní náprava - zadní monoshock KYB
Přední / zadní brzdy - kotouč Ø 320 mm (v), Ø kola 240 mm (h); J.Juan Parkovací brzda -
Přední pneumatiky - 110/80 R 18 MT60 RS
Zadní pneumatiky - 180/55 ZR 17 Pirelli MT60 RS
Rozměry:
Objem palivové nádrže - 13 L
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 2107 x 887 x 1200 cm
Rozvor kol - 1435 cm
Teoretická suchá hmotnost - 184 kg
????možnost úvěru nebo leasingu
☝️možnost protiúčtu
????možnost odpočtu DPH