inzerce, prodej, prodám, bazar

ford sierra 2.0 dohc - strana 42

Počet nalezených inzerátů FORD SIERRA 2.0 DOHC: 1000 - strana 42

CFMOTO 650 NK ( Skladem Praha ) - nová cena
Moderní design s jednoduchým přístupem ke konstrukci motocyklu přinášejí 650NK. To, co funguje od počátku stavby motocyklů, 2 kola, řídítka, motor a sedlo, poskytují stále stejné emoce a pocity, jako už desítky let. Svoboda, volnost, odmítání zařadit se s davem, rebelství. Když se základní přístup zkombinuje s aktuálním designem a aktuálně populární konektivitou, vznikne moderní motocykl, který poskytuje čisté jízdní zážitky. Motor Řadový dvouválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem 649 ccm Vrtání / zdvih 83 x 60 mm Kompresní poměr 11,3: 1 Výkon 41,5 kW / 8 250 ot./min. 33 kW A2 Kroutící moment 54,4 Nm / 7 000 ot./min. 50 Nm A2 Převodovka manuální, 6 rychlostí
CFMOTO Gladiator CL-X 700
Prodám dlouho očekávanou novinku CFMOTO 700 CL-X Heritage, nová nejetá, manuál -6 rychlostí, plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm (USD), Exkluzivní italský design, ušlechtilé povrchy vč. leštěného hliníku, vstřikování Bosch, motor 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů . Možnost splátkového prodeje, doprava po celé ČR i se zaškolením Zdarma
800 MT Sandstone
Odvaha posunout limity Posuňte své limity odhodlání a odvahy. Vydejte se na místa, která vám mohla dříve připadat nedosažitelná. Neomezujte vaši představivost vzdáleností a zdánlivou obtížností cesty. CFMOTO 800MT je vždy společníkem, který vás podrží. Klíčové vlastnosti Moderní technika a výbava, osvědčené komponenty. Ideální přístup, jak zajistit bezstarostnou jízdu. Motor Řadový dvouválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů  Zdvihový objem 799 ccm Vrtání / zdvih 88,0 x 65,7 mm Kompresní poměr 12,7: 1 Výkon 67 kW / 9 250 ot./min. Kroutící moment 75 Nm / 8 000 ot./min. Převodovka manuální, 6 rychlostí, rychlořazení (Quickshifter), spojka s prokluzem („antihoppingová“) Délka 2 234mm Šířka 835 mm Výška 1 475 mm Výška sedla 825 mm Světlá výška 190 mm Pohotovostní hmotnost 231 kg
Suzuki GS 750E
Nabízím kultovní youngtimer Suzuki GS750E, r.v.1976, ve velice pěkném a zachovalém stavu s původním lakem i polepy. Pro neznalé, jde o první čtyřválcový 4T, vzduchem chlazených DOHC motor od Suzuki, s nožním i elektrickým spouštěčem. Motor jede pěkně, o jeho krmení se stará 4 šoupátkové karburátory Mikuni, zapalovaní je klasické, mechanické, s kladívky, 5 kvaltová převodovka s na svoji dobu převratným digitálním ukazatelem zařazené rychlosti. Moto momentálně upraveno v dobovém tuningu, kdy je osazeno výfukem Sebring 4 do 1, sedlem Giuliari, zadními tlumiči KONI a olejovým chladičem. Původní sedlo, výfuky, tlumiče i nosič brašen je součástí nabídky, vrácení do původního stavu je otázkou jednoho odpoledne. Moto je nachystána na sezónu, po servisu, má po STK, zánovní pneu, je instalována nová baterie, nové svíčky, výměna oleje a filtru. Doklady jsou psané na mě, tudíž bezproblémový převod. Moc víc v takovém stavu už není a nebude, dobrá investice do budoucna. V případě zájmu zašlu víc foto i video. Cena 95.990,-Kč, při rychlém jednání sleva na cestu.
Zontes 310-V Venom, 34 koní
Skvěle ovladatelný, hravý a hlavně pohodlný sportovní Cruiser 310V pro všechny generace. S moderním vzhledem se dvěma režimy jízdy - ECO a SPORT, lehká konstrukce, startování a zabezpečení motocyklu plně elektronicky bez použití klíčku. LED displej, BOSCH 9.1M ABS system, vstřikovací systém Delphi, antihoppingová spojka, hliníková zadní kyvná vidlice, kompletní LED osvětlení, USB nabíječka, stupačky spolujezdce ukryté v rámu, nastavitelné přepákování pro stupačky řidiče, integrovaný padací rám a opěrka pro spolujezdce. Technické informace: Motor: Typ motoru: Jednoválec Systém chlazení: Kapalinou Objem: 312 ccm Vrtání x zdvih: 80 x 62 mm Kompresní poměr: 12,5: 1 Ventilový rozvod: DOHC Kapacita palivové nádrže: 15 litrů Spojka: antihopping Převodovka: 6-ti stupňová Pohon: Řetězem Výkon: 26 kW / 9500 rpm - 34 koní Točivý moment: 30 Nm / 7500 rpm Kola: Přední pneu: 110/70R17 Zadní pneu: 180/55R17 Kolo přední: 3.0×17 Kolo zadní: 5.5×17 Váhy: Hmotnost- prázdná nádrž : 147 kg Rozměry: Délka: 2099 mm Šířka: 835 mm Výška: 1117 mm Výška sedadla: mm Rozvor: 1488 mm Přeprava až k vám. Odpočet DPH. Možnost splátek.
650 MT Premium ( SKLADEM ) - nová cena
CFMOTO 650MT Premium - záruka 5. let Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 649,3 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 60 mm Komprese: 11.3: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuál, 6 rychlostí Odpružení: CFMOTO, přední vidlice (USD), zadní stavitelná pružina i tlumič Brzdy: dual kotouč Ø 300 mm (v), Ø kola 240 mm (h); J. Juan ABS: Continental ABS system Ráfky: 3,5x17MT (v), 4,5x17MT (h) Pneumatiky: 120/70 ZR 17 (v), 160/60 ZR 17 (h) Délka: 2150 mm Šířka: 835 mm Výška: 1332 mm Výška sedáku: 840 mm Světlá výška: 170 mm Poloměr otáčení: 5,4 m Nádrž: 18 l Hmotnost: 209 kg CFMOTO 650MT Rakouský gigant KTM si před několika lety vybral jako svého strategického partnera firmu CFMOTO - jednoho z největších a nejkvalitnějších výrobců motorů, motocyklů a čtyřkolek (v ČR a SR čtyřkolky známé pod názvem Gladiator, dlouhodobě absolutní prodejní jednička na trhu) na světě. Zprvu distribuce, posléze výroba modelů KTM Duke a od roku 2017 plná spolupráce na úrovni “joint-venture” pod názvem CFMOTO- KTMR2R s budováním společných výrobních, administrativních i obchodních prostor. A samozřejmě spolupráce na vývoji nových modelů. Modernizovaný dvouválcový cestovní model CFMOTO 650MT navazuje na svůj předchozí úspěch a ukazuje všestrannost motocyklů CFMOTO. Cestovní CFMOTO 650MT je moderní, kvalitní a cenově dostupný motocykl pro všechny generace. Velmi živý řadový dvouválec plněný německým vstřikováním BOSCH, nabízí velkou porci zábavy a dostatek výkonu pro jakýkoliv styl jízdy. Motocykly CFMOTO se vyznačují velmi příjemným chodem v celém spektru otáček s dostatkem výkonu pro sportovní jízdu i běžné pohodové cestování. Motor je naladěn na vyšší otáčky a největší výkon podává v 9000 ot./min. O maximální pohodlí, bezpečnost a komfort se starají komponenty renomovaných výrobců - premiový brzdový španělský systém J. Juan s pancéřovanými hadicemi (shodné brzdy jako modely KTM), ABS od Continentalu či skvěle hodnocené pneumatiky Metzeler Roadtec. O přední tlumení se stará masivní USD vidlice, o zadní pak cantileverové šestipolohové odpružení. Model CFMOTO 650MT je předurčen pro cestování, nesmí tedy chybět taková výbava jako je praktický stavitelný přední štít s bočními deflektory a další tovární volitelné příslušenství, kde z nabídky vyčnívá dvojice špičkových španělských kufrů SHAD (36 l) či praktické ochranné padáky (pozn. kufry a padáky lze u modelového roku 2020 zakoupit za extra zvýhodněnou cenu k novému motocyklu - viz ceny). Výsledný líbivý dojem doplňují vkusně vyvedené barevné variace a doplňky, vysoká kvalita zpracování celého stroje a použité kvalitní materiály. Že se nejedná jen o “cesťáka”, dokazuje sportovně laděný vzhled, který podporuje netradičně provedené špičkové LED osvětlení, jasný a přehledný displej či ergonomické sedlo. Cestovní enduro CFMOTO 650MT je motocykl reprezentující kategorii
800 MT - Sport ( Nový skladem Praha) - nová cena
CFMOTO 800MT Sport Motor: Řadový dvouválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 799 ccm3 Vrtání x Zdvih: 88 x 65,7 mm Komprese: 12.7: 1 Řízení motoru: Elektronické vstřikování a řídící jednotka Bosch Převodovka: Manuální, 6 rychlostí Spojka: V olejové lázni, s možností prokluzu - "antihoppingová" Odpružení: Plně stavitelné KYB (Jap), přední Upside-down vidlice - 160 mm zdvih, zadní Monoshock - 150 mm zdvih Brzdy: J. Juan (Španělsko) Přední dvojitá kotoučová 320 mm radiální, 4pístkové třmeny, zadní 260 mm ABS: Continental, náklonové Ráfky: ALU, 19MT (p), 17MT (z) Pneumatiky: Maxxis Maxxventure MA1: Přední: 110/80 R19 Zadní: 150/70 R17 Délka: 2234 mm Šířka: 853 mm Výška: 1277 mm Výška sedáku: Maximálně 825 mm Světlá výška: Minimálně 190 mm (dle nastavení stroje a nákladu) Nádrž: 19 l Pohotovostní hmotnost: 231 kg Sebevědomí, atraktivita funkčnost, moderna. To jsou atributy designu rakouské společnosti Kiska Design, která se podílela na designu množství produktů, které přinášejí radost a nadšení majitelům po celém světě. Osobitá linka předního LED světlometu, navazující větrný štít, integrované přídavné světlomety a klasická silueta přinášejí tyto prvky do designu CFMOTO 800MT. Díky spojení společností CFMOTO a KTM do společného výrobního závodu jedete na moderním stroji, kde jedním ze základních stavebních kamenů je dvouválcový řadový motor LC8 799cm3. Při plnění emisní normy Euro5 máte k dispozici výkon 91 koní a kroutící moment 75 Nm. Ve vysokých otáčkách motor disponuje výrazně sportovním charakterem, který vaši cestu promění v emocionální zážitek. Vyvážený průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách dokáže zklidnit jízdu a nechá vás vychutnat místa, která objevujete a nebo s rozvahou zvládat veškeré nástrahy města. Úspornost motoru znamená, při objemu nádrže 19l, dojezd, až 400 km. Díky možnosti zvolit si režim motoru RAIN, nebo SPORT, máte k dispozici vždy takovou odezvu, jakou potřebujete. Plně stavitelný podvozek japonské značky KYB je přirozenou oporou, nad kterou nebudete přemýšlet, bez rozdílu, zdali zdoláváte dálniční kilometry, nebo objevujete místa mimo hlavní cesty. Širokým rozsahem nastavení se CFMOTO 800MT přizpůsobí všem jezdcům a prostředí, ve kterém se pohybují. Veškeré údaje důležité pro bezpečnost a cestovní komfort jsou zobrazovány na barevném TFT displeji 7”. Jen motor a podvozek nemohou být kompletním celkem. Proto byly použity komponenty a prvky, jako brzdy J. Juan, ABS Continental, motomanagement Bosch, tempomat, antihoppingová spojka, padací rámy, mlhová světla, výškově stavitelný větrný štít, které dohromady tvoří cestovatele, jakým CFMOTO 800MT Sport je. Možností, jak CFMOTO 800MT dále přizpůsobit požadavkům konkrétního jezdce, jsou prvky rozšiřující výbavy, jako je například sada originálních hliníkových boxů
CFMOTO 650GT Premium  - skladem v Praze  Akční cena - kufry
CFMOTO 650GT Premium - skladem v Praze Akční cena - kufry v základní ceně GLOBALMOTO PRAHA - Jižní spojka 3247 tel. +420 Motocykl CFMOTO 650GT Premium Barva - šedá 5 let záruka! 649.3 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený Převodovka manuální, 6 stupňů Kompletní moderní LED osvětlení Duální přední 300 mm kotoučové brzdy J. Juan (Španělsko) Přední a zadní pancéřované brzdové hadice ABS Continental (GER) Dvě mapy řízení - TOURING a SPORT ECU Bosch (GER) Odpružení vpředu i vzadu japonské tlumiče KYB Pneumatiky Metzeler Z8 nebo Pirelli Angel, Přední: 120/70 R17 Zadní: 160/60 R17 Praktický stavitelný větrný štít TFT 5,5" barevný přepínatelný displej s nastavením intenzity jasu T-Box - komunikační jednotka Podsvětlené ovladače Kvalitní prostorné španělské kufry SHAD (verze PREMIUM v základní ceně)
Moto Morini X-Cape drátěná kola
Na prodej nová Moto Morini X-Cape na drátěných kolech v atraktivní červené barvě. Padací rám + chrániče páček zdarma! Motor Typ motoru: Čtyřtakt - Řadový dvouválec Systém chlazení: Kapalinou Objem: 649 ccm Vrtání x zdvih: 83mm x 60mm Kompresní poměr: 11,3:1 Ventilový rozvod: DOHC, 8 ventil Palivový systém: Vstřikování Převodovka: 6-ti stupňová Pohon: Řetězem Výkon: 45 kW (61 koní) / 8500rpm (Max 175km/h) Točivý moment: 56 Nm / 7000rpm Brzdy Brzdy přední: 2x kotouč 298mm, plovoucí, 2 pístek Brzdy zadní: 1x kotouč 255mm, 2 pístek ABS: BOSCH 9.1Mb (vypínatelné) Kola Přední pneu: 110/80-19 Bezdušové Zadní pneu: 150/70-17 Bezdušové Rozměry Výška sedadla: 820mm / 845mm Délka: 2190mm Šířka: 905mm Výška: 1390mm Rozvor: 1470mm Objem pal. nádrže: 18 L Světlá výška: 175mm Specifikace Hmotnost při prázdné nádrži: 213 kg
Benelli Leoncino 800 Trail, DPH, záruka 2 roky
Leoncino 800 Trail, nový model výrobce BENELLI s výrazným Off-roadovým duchem. Jedná se o předváděcí motocykl, najeto 4 200Km. Možnost odpočtu DPH, 2 roky záruka. Dohoda Typ motoru: Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s rozvodem DOHC Zdvihový objem: 754 ccm Převodovka: 6ti rychlostní Pneumatika - přední: 120/70 R19 Pneumatika - zadní: 170/60 R17 Odpružení - přední: Nastavitelná Up-side Down vidlice o průměru 50 mm, zdvih 148mm Odpružení - zadní: Centrální tlumič s nastavitelným předpětím pružiny a tlumením odskoku Brzda - přední: Dvojitý polo-plovoucí disk o průměru 320 mm se 4pístkovým radiálním monoblokovým třmenem s ABS Brzda - zadní: Disk o průměru 260 mm se 2 pístky a ABS K vidění a vyzkoušení v Nevima Group, Příkazy, č.281, 783 33
CFMOTO 450SR
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR. 200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje. Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost. Led světla, tak jako na jiných motocyklech CFMOTO, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem. Skrz ovladatelnost byl při konstrukci 450SR jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců. O brždění se pak stará brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet. Motor - Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru. O přehledné zobrazení jízdních údajů se stará displej 5″, který neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. jinak u takto sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Na závěr hodnoty zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h. Motor: Typ motoru - 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Objem válců - 449,5 cm3 Výkon motoru - 34,5kW Chlazení - kapalinou Podvozek: Tlumiče - Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“ Brzdy - Přední Brembo M40, kotouč Ø 320 mm, zadní Ø 220 mm. Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách Přední pneumatiky - 110/70 R17 Zadní pneumatiky - 150/60 R17 Rozměry: Objem palivové nádrže - 14 L Světlá výška - 140 mm Výška sedla - 795 cm Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 1990 x 735 x 1130 cm Pohotovostní hmotnost - 168 kg Standartní výbava: 5" TFT displej Přístup do aplikace CFMOTO Navigace Propojení s telefonem Přehrávání hudby přes displej
Jawa CL 300
Rok výroby: 2022 Obsah: 294ccm Výkon: 17kW Stav tachometru: Nové Motocykl skladem Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují. Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech. Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI. Zdroj: Technická data Provedení JAWA 300 CL Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený Počet valců 1 Vrtání x zdvih 76 x 65mm Zdvihový objem 294,72ccm Kompresní poměr 11±0,5 : 1 Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1 Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1 Spuštění motoru elektrické Převodovka 6st Rozvor 1370mm Výška sedla 765mm Objem nádrže 13,2l Rezerva 2l Kola přední 2,15 x 18" Kola zadní 2,50 x 17" Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P Odpružení přední 135mm Odpružení zadní 100mm Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm Brzda zadní Bubnová 153mm Hmotnost bez náplní 182kg Maximální rychlost 125km/h
Jawa CL 300 FortyTwo
Rok výroby: 2022 Obsah: 294ccm Výkon: 17kW Stav tachometru: Nové Motocykl skladem Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují. Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech. Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI. Zdroj: Technická data Provedení JAWA 300 CL Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený Počet valců 1 Vrtání x zdvih 76 x 65mm Zdvihový objem 294,72ccm Kompresní poměr 11±0,5 : 1 Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1 Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1 Spuštění motoru elektrické Převodovka 6st Rozvor 1370mm Výška sedla 765mm Objem nádrže 13,2l Rezerva 2l Kola přední 2,15 x 18" Kola zadní 2,50 x 17" Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P Odpružení přední 135mm Odpružení zadní 100mm Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm Brzda zadní Bubnová 153mm Hmotnost bez náplní 182kg Maximální rychlost 125km/h
CFMOTO 450 SR - ihned skladem
Specifikace: Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 449,5 ccm Vrtání / zdvih: 72 x 55,2 mm Kompresní poměr: 11,5: 1 Výkon: 34,5 kW / 10 000 ot./min. Kroutící moment: 39,3 Nm / 7 750 ot./min. Hmotnost: 168 kg Rozměry: Délka: 1 990 mm Šířka: 735 mm Výška: 1 130 mm Výška sedla: 795 mm Světlá výška: 140 mm Pohotovostní hmotnost: 168 kg Odpružení: Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“ Brzdy: Přední Brembo M40, kotouč? 320 mm, zadní? 220 mm. Pneumatiky: Přední 110/70 R17, Zadní 150/60 R17 Palivová nádrž: 14 l Motor: Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru. 5? TFT displej: Přehledné zobrazení jízdních údajů na barevném displeji 5? neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. U sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Aerodynamika: Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR. 200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje. Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost. LED světla: Tak jako na jiných motocyklech cfmoto, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem. Ovladatelnost: Při konstrukci 450SR byl jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců. Civilně uživatelský: I přes důraz na technické detaily a výrazně sportovní zaměření, dokáže 450SR fungovat jako každodenní společník. Pohodlné sedlo s pozicí stupaček a výškou a umístěním řídítek dokazují, že může existovat kompromis mezi sportovním a civilním světem. Známá jistota: Brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet. Na vrcholu: Zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.
Jawa 350 CL Pérák
Rok výroby: 2022 Obsah: 334ccm Výkon: 22,5kW Stav tachometru: Nové Skladem Mezi modelové historické mezníky naší značky je tučným písmem zapsán jednoznačně i motocykl, lidově nazývaný jako Pérák, který byl sériově vyráběn po 2. světové válce. Typicky se svažující zadní pasáž motocyklu, kompaktní konstrukce motocyklu jako celku, ladné, oku lahodící linie, stylové jednosedlové provedení a samozřejmě kapkovitá nádrž s logem, které dobylo svět. Toto vše spojuje historického a soudobého Péráka. Nový model JAWA 350 CL Pérák je samozřejmě technicky podstatně zdatnější. Samozřejmostí je plnění aktuálně platné normy EURO 5, a to díky kapalinou chlazenému, čtyřdobému jednoválci s rozvodem DOHC o objemu 334 ccm, s výkonem 22,54 kW. Výkon motoru je sice ve srovnání se starším sourozencem, JAWA 300 CL, výrazně vyšší, ale není u tohoto motocyklu využit pro dosažení vyšší maximální rychlosti, nýbrž k podstatně lepšímu zátahu motoru a tedy pro dosažení vyšší aktivní bezpečnosti. O tlumení se v zadní pasáži stará centrální pružící jednotka. Přední kotoučová brzda BYBRE je u tohoto modelu doplněna i zadní kotoučovou brzdou. Motocykl JAWA 350 CL Pérák je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společností Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI. Technická data Provedení JAWA 350 CL Pérák Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený Počet valců 1 Vrtání x zdvih 81 x 65mm Zdvihový objem 334ccm Kompresní poměr 11±0,5 : 1 Maximální výkon 22,5kW/ 7500/ot min-1 Maximální krouticí moment 32,7 / 5500Nm/ot min-1 Spuštění motoru elektrické Převodovka 6st Rozvor 1485mm Výška sedla 750mm Objem nádrže 13,2l Rezerva 2l Kola přední 2,5 x 18" Kola zadní 4,25 x 17" Pneu přední 100/90-18 M/C; 56H Pneu zadní 140/70-17 M/C; 66H Odpružení přední 135mm Odpružení zadní 83mm Brzda přední s ABS Kotoučová 185mm Brzda zadní Bubnová 125mm Hmotnost bez náplní 185kg Maximální rychlost 125km/h
Jawa CL 300 FortyTwo Blue
Rok výroby: 2022 Obsah: 294ccm Výkon: 17kW Stav tachometru: Nové Limitovaná edice: 28/105ks Motocykl skladem Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují. Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech. Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI. Zdroj: Technická data Provedení JAWA 300 CL Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený Počet valců 1 Vrtání x zdvih 76 x 65mm Zdvihový objem 294,72ccm Kompresní poměr 11±0,5 : 1 Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1 Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1 Spuštění motoru elektrické Převodovka 6st Rozvor 1370mm Výška sedla 765mm Objem nádrže 13,2l Rezerva 2l Kola přední 2,15 x 18" Kola zadní 2,50 x 17" Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P Odpružení přední 135mm Odpružení zadní 100mm Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm Brzda zadní Bubnová 153mm Hmotnost bez náplní 182kg Maximální rychlost 125km/h
Cf moto 400nk
29,5kw (A2) r.v. 2019 69xxkm 2válec, kapalinou chlazený 4taktní, DOHC, 8 ventilů 6st. Převodovka Abs Ideální pro začátek Více info do zpráv
Nový motocykl BENELLI 752S
Motocykl Benelli 752S se zrodil z konceptu sportovnosti a elegance, které tvořily skvělou historii značky Benelli. Benelli 752S symbolizuje návrat Benelli do segmentu motocyklů se středně velkým obsahem motoru. Díky čistým odvážným liniím je to "Naked Bike" se zárukou absolutní zábavy na silnici a především v zatáčkách. Kompaktní, dynamický, s konkrétním moderním designem, Benelli 752S je motocykl, který uspokojí instinkty každého jezdce. Robustní příhradový rám obklopuje nový kapalinou chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor s objemem 754 cm3. Výkon a maximální točivý moment jsou 76,2 koní při 8500 ot./min a 67 Nm při 6500 ot./min. Dvojité časování vačkového hřídele, 4 ventily na válec a elektronické vstřikování paliva s dvojitým tělesem škrticím klapky s rozvodem DOHC a nejen to dělá z Benelli 752S kvalitní motocykl. Motor je velmi citlivě naladěn tak, aby měl solidní průběh výkonu ve všech otáčkách, ale aby nikdy nebyl záludný pro méně zkušeného jezdce. Motocykl je dostatečně silný a výkonný, ale jeho nejsilnější stránkou je vynikající, ne však zběsilá reakce na dávkování výkonu a jeho vynikající jízdní vlastnosti. Říkáme že Benelli 752S je určen pro "lidi", ne pro zběsilé okruhové závodníky. Další mimořádnou předností motocyklu je jeho podvozek, který nabízí v této kubatuře a cenové kategorii zcela výjimečné předvídatelné, nezáludné jízdní vlastnosti a pocit bezpečí. Použité komponenty hovoří za vše: Přední vidlice upside–down o průměru 50 mm, zaručující mimořádnou stabilitu a jízdní pohodu předního odpružení o zdvihu 130 mm. Zadní kyvné rameno je s centrálně nastavitelným tlumičem. Pozornost u 752S týkající se bezpečnosti a výkonu je zde stvrzena charakteristikami originálního brzdového systému Brembo s dvěma plovoucími kotouči se čtyřpístkovými třmeny o průměru 320 mm na předním kole a kotoučem o průměru 260 mm na zadním kole. Ráfky 17" z hliníkové slitiny mají pneumatiky o rozměrech 120/70-17" a 180/55-17". Nádrž má kapacitu 14,5 litrů. Palubní TFT multifunkční přístroj je barevný, plně digitální a nabízí automatické přepínání mezi 2 režimy - den / noc, pro dokonalé čtení informací za všech podmínek.
CFMOTO 800MT Touring Sandstone
Možnost koupit si limitovanou edici motorky CFMOTO, kterých bude opravdu jen pár máte právě teď! Motorka v barvě Sandstone s výbavou: palubní počítač, tempomatem, antihopping, zobrazení tlaku pneu, tlumič řízení, quickshifter, vyhřev rukojeti, vyhřev sedla řidiče, ochranné kryty rukou, ochrana motoru, centrální stojan, komunikační jednotkou T-BOX, padacím rámem, zadním nosičem a přídavnými světly. Motor: Typ motoru - 2-válcový řadový, kapalinou chlazený, EFI, osm ventilů, DOHC Objem válců - 799 cm3 Výkon motoru - 67 kw / 8500 rpm Plynová rukojeť - Elektronická Převodovka - manuál, 6 rychlostí Jízdní režim - Sport a Déšť Podvozek: Přední náprava - Přední KYB plně stavitelná vidlice „Upside-down“, zdvih 160 mm Zadní náprava - Zadní KYB stavitelný „monoshock“, 150 mm zdvih Přední brzdy - Dvojitý kotouč, J.Juan, radiální xed třmen. 320 mm Zadní brzda - Jediný disk, J.Juan. 260 mm Přední pneumatiky - 110/80 R19 Maxxis Zadní pneumatiky - 150/70 R17 Maxxis Příplatková výbava: Boční nosiče boxů - 2.230,- Kč vč. DPH Originální hliníkové boxy stříbrné - 25.990,- Kč vč. DPH Originální hliníkové boxy černé - 26.990,- Kč vč. DPH
CFMOTO 700CL-X Adventure
Co se týká technické stránky motorky, je článků už dost, kde se dozvíte, jaké značky brzd, jaké značky tlumičů a podobně na motorce jsou použité. Třeba u brzd najdete kvalitní brzdy J.Juan, které má i KTM, ale otázka na kterou se hodně zájemců ptá je, jestli jeden přední brzdič stačí?! A odpověď, stačí. Brzda je citlivá a přesně dávkovatelná. Při brždění, ostrém brždění třeba před zatáčkou motorka nemá snahu uhnout na stranu brzdy a opravdu Vás zvládne připravit na průjezd. A i na nouzové brždění brzda stačí a motorku zastaví. Aby motorka nedostala smyk, je na motorce Continental ABS systém, který má jméno a funguje! Novinkou u modelu 700CL-X Adventure je vypinatelné ABS. Na cestě Vám pak slouží podvozek KYB, který jak jsem psal je nastavený do motardového stylu, přesně nastavený pro akční použití! U podvozku je zbytečné něco psát, nějak ho popisovat, ale potřeba přijet k nám a motorku si vyzkoušet na vlastní kůži! Motor je pak 2 dvouválec originál CFMOTO s výkonem cca 55 kW. O plnění motoru se stará Německé vstřikování Bosch. Motor má pak dvě palivové mapy, přepínatelné i za jízdy a elektronický plyn. Převodovka je pak 6 rychlostní. Motor: Typ motoru - 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Objem válců - 693 cm3 Výkon motoru - 55 kw / 8500 rpm Palivový systém - Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER) Převodovka - manuál, 6 rychlostí Podvozek: Přední náprava - přední vidlice KYB Zadní náprava - zadní monoshock KYB Přední / zadní brzdy - kotouč Ø 320 mm (v), Ø kola 240 mm (h); J.Juan Parkovací brzda - Přední pneumatiky - 110/80 R 18 MT60 RS Zadní pneumatiky - 180/55 ZR 17 Pirelli MT60 RS Rozměry: Objem palivové nádrže - 13 L Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 2107 x 887 x 1200 cm Rozvor kol - 1435 cm Teoretická suchá hmotnost - 184 kg ????možnost úvěru nebo leasingu ☝️možnost protiúčtu ????možnost odpočtu DPH