inzerce, prodej, prodám, bazar

firemní propisky - strana 3

Počet nalezených inzerátů FIREMNÍ PROPISKY: 1000 - strana 3

Lékař pro všeobecné lékařství / vnitřní lékařství - Bavorsko
Místo výkonu práce: Johannesbad Fachklinik Furth im Wald - flexibilní modely pracovní doby - nástup možný ihned Odborná klinika Johannesbad Fachklinik Furth im Wald se nachází uprostřed atraktivního přírodního parku Horní Bavorský les, hodinu jízdy od Řezna, Straubingu a Plzně. V největší rehabilitační klinice zaměřené na léčbu závislostí v Bavorsku léčíme lidi se závislostí na alkoholu, lécích, konopí a hazardních hrách s jejich přidruženými duševními a psychosomatickými následky a průvodními onemocněními. Zvláštní důraz je kladen na genderově citlivou terapii a léčbu lidí s duální diagnózou. K nejbližšímu možnému termínu hledáme odborného lékaře (m/ž/jiné) pro všeobecné lékařství / vnitřní lékařství nebo lékaře-asistenta (m/ž/jiné) Nabízíme: - mzdu odpovídající výkonu - flexibilní modely pracovní doby - aktivní podporu vaší odborné a osobní kvalifikace včetně 5 dnů volna na vzdělávání - kolegiální spolupráci v multiprofesionálních týmech - možnost získání další kvalifikace (vnitřní lékařství, psychiatrie a psychoterapie, psychosomatické lékařství a psychoterapie, sociální lékařství) - certifikovaná firemní péče o zdraví: např. firemní sporty, využívání bazénů a nabídky preventivní péče - slevy prostřednictvím programu firemních benefitů skupiny Johannesbad Vaše úkoly: - odpovědná lékařská péče o rehabilitované osoby trpící závislostí (m/ž/jiné) - účast na pohotovostních službách přesahujících indikaci - účast na psychoedukačních aktivitách - zpracování podkladů pro vyúčtování nákladů - kolegiální spolupráce v interdisciplinárních týmech - pravidelná aktivní účast na dalším vzdělávání, týmové supervizi a případových diskuzích Váš profil: - jste lékař humánní medicíny (m/ž/d) nebo specialista (m/ž/d) pro všeobecné lékařství / vnitřní lékařství - máte německou licenci k výkonu lékařské praxe nebo profesní povolení pro Bavorsko - máte znalost německého jazyka na jazykové úrovni C1 nebo velmi dobré B2 - máte zájem o odborné další vzdělávání a odbornou přípravu - rádi přemýšlíte out of box a zajímáte se interdisciplinárně o lidi s onemocněními specifickými pro závislosti a komorbiditami - máte zákonem požadované potvrzení o úplném očkování proti spalničkám Vaše kontaktní osoba: Christina Brandl Tel.: +49 (0)9973 502-255 Fax +49 (0)9973 502-217 bewerbung-klinik-furth@ Johannesbad Fachklinik Furth im Wald Eichertweg 37, D-93437 Furth im Wald Další informace a kontaktní formulář:
MECHANIK
HLEDÁME MECHANIKA NA HLAVNÍ PRACOVNÍ POMĚR. Co byste u nás dělal: servisoval vozový park firemní flotily - osobních vozů, dodávek, stavebních strojů Koho hledáme: samostatného a pracovitého člověka který má - praxi v oboru (velkou výhodou), ne podmínkou - řidičský pr. sk. B (C) - manuální zručnost a pečlivost, svářečské zkušenosti - aktivní přístup k práci, spolehlivost, bezúhonnost Co byste u nás získal: - zázemí stabilní české firmy s dlouholetou tradicí v oboru - motivující fin. ohodnocení, firemní benefity v rámci zaměstnaneckého programu Pracoviště: Mohelno Nástup: možný ihned nebo dle dohody V případě zájmu o bližší informace nás kontaktujte na tel.: nebo zašlete email:
Elektrikář
Jsme IT společnost Dubax s.r.o., sídlící v Liberci. Pro naši pobočku ve Stráži pod Ralskem hledáme zkušeného elektrikáře. Poskytujeme správu, servis a prodej výpočetní techniky. Tvoříme informační i komplexní systémy na míru. Nabízíme služby z oblasti designu. Vytváříme webové stránky od grafického návrhu, přes kódování, webhosting, správu webu a SEO. Náplní vaší práce by bylo: • Servis a údržba zařízení • Příprava datových rozvodů • Montáže FVE • Opravy osvětlení • Diagnostika a odstraňování závad • Zapojování elektrických zařízení do sítě • Administrativa spojená s průběhem přidělených zakázek, evidence spotřebovaného materiálu, objednávky materiálu, komunikace s dodavateli • Řádná péče a provozní údržba svěřené techniky a vybavení • Servisní práce u zákazníků, kde součástí práce bude i dojezd na místo montáže • Revize výhodou Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: • VL v oboru • Odborná způsobilost dle vyhlášky 50/78 Sb. §6 (pracovníci pro samostatnou činnost) • Řízení a obsluha motorových vozidel sk. B • Pečlivost, svědomitost a zodpovědnost za plnění svěřených úkolů • Manuální zručnost Co vám můžeme nabídnout: • Firemní automobil • Firemní notebook a telefon • Příspěvek na stravování • 5 dní sickdays • Motivující platové ohodnocení • Možnost osobního a profesního růstu • Perspektiva dlouhodobé spolupráce v menším přátelském kolektivu V případě zájmu zasílejte strukturovaný životopis na email info@, nebo volejte na telefonní číslo (Lucie Kubíková).
PROFI WEBY a E-SHOPY za nízké ceny. PPC reklama. Celá ČR
⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ✅ PROFESIONÁLNÍ SLUŽBY ZA NÍZKÉ CENY - levněji než od IT agentury Proč web ode mě? 1/ přes 10 let zkušeností 2/ koduji, nepoužívám buildery 3/ komplexní služby (webdesign, PPC reklama, SEO) 4/ ověřitelné reference ✅ KOMPLEXNÍ SLUŽBY: tvorba webu a e-shopů, loga, PPC reklama, FB stránky, zápis do firemních katalogů aj. ⚠️ AKCE - K VYTVOŘENÍ WEBU 50% SLEVA NA PPC REKLAMU (Sklik, Google Ads, FB ads)! ✅ Praxe přes 10 let. Reference na webu Potřebujete levný web nebo složitější řešení na míru za dobrou cenu? Máte web, ale není příliš vidět na internetu? Služby: - Wordpress servis - Návrh a správa PPC reklam na Sklik, Google Ads, Facebook Ads - Zpracování grafiky - Zakázkové CSS kódování - Firemní zápisy do katalogů - SEO optimalizace webů aj. Nabídka platí pro jednotlivce i firmy formou B2B spolupráce. SAMOZŘEJMOSTÍ v ceně: - Responzivní design pro PC, tablet, mobil - Testování webu na validitu a rychlost načítání - Instalace pluginu: bezpečnostní, SSL certifikát, Cache memory (pro rychlejší načítání webu), SEO pro optimalizaci lepších pozic ve vyhledávačích aj. - GDPR a Souhlas zpracování osobních údajů Rozšířené funkcionality: - redakčním systémem pro psaní vlastních článků a úpravu obsahu - rezervačním systémem pro rezervaci věcí nebo služeb (půjčovny, hotely apod.) - e-shopovým nebo katalogovým systémem - realitním systémem - inzertním nebo poptávkovým systémem - manažerem pro správu např. kulturních akcí/událostí - objednávkové online formuláře s kalkulátorem - multi-jazyční web PPC reklamní služby: - Nastavení a správa PPC reklam (Google Ads, Sklik, Facebook Bussines Manager) - Tvorba a správa Facebook stránky - Firemní zápisy do katalogů (pouze v rámci projektu) Další služby (v rámci projektu, né samostatně): - CSS kódování - Boostrap, Elementor - Zpracování grafiky – loga,uprava grafiky, retuše fotografií apod. - Copywriting (pouze v rámci projektu) - SEO optimalizace webu (on-page) - Wordpress servis - opravy, úpravy, zrychlení načítání webu apod. PŘÍJMÁM POUZE ZAKÁZKY NA NOVÉ PROJEKTY (PŘÍPADNĚ KOMPLETNÍ RE-DESIGN WEBU) A PPC REKLAMU ! Neprovádím drobné úpravy/opravy cizích webů. Freelancer Web: Tel: Email: tusekmartin(a)
Nabízím elektrikářské práce pro domovní i firemní instalace
Nabízím elektrikářské práce na Ústeckoorlicku vše druhu: výroba rozvaděčů dle dokumentace, domovní i firemní elektroinstlace, úprava distribučního sloupku pro FVE, elektroservis, revize a mnoho dalšího. Více na intermetových stránkách: . Jsem plátce DPH. V případě zájmu volejte.
Servisní technik - Brno
Do naší firmy, hledáme nového kolegu na pozici Servisního technika oken a dveří- oblast Brno a okolí. Nabízíme: -Vyškolení pro provádění servisních prací. -Stabilní zázemí. -Dlouhodobé zaměstnání na živnostenský list -nový firemní automobil -Firemní oblečení -Rodinnou atmosféru v mladém kolektivu ✔ Finanční ohodnocen 50 000 kč + tringelty od zákazníků Požadujeme: - Řidičský průkaz sk. B - Spolehlivost a samostatnost - Manuální zručnost
Práce v malém vinařství - obchod Čechy
Hledáme nového člena do našeho vinařského kolektivu. Vaše starost bude převážně obchodní: Komunikace se zákazníky a oslovení nových. Udržování obchodních vztahů, evidence objednávek, prezentace nových i stávajících produktů. "Abys zapadl je potřeba být časově flexibilní, komunikativní a dravý. Někdy v té práci skoro spíme (nadsázka :-D), takže se staneš součástí firemní rodiny. Jo a pokud nejsi kreativní, tak nemá smysl nám psát. Hledáme někoho, kdo to chce společně s námi někam posunout." Pokud Vás tahle nabídka zaujala budeme rádi za Váš životopis a následně osobní schůzku, kde Vám o sobě i našich plánech rádi řekneme více. Požadujeme: - aktivní řidič sk. B - zkušenosti v obchodě - komunikativnost - časová flexibilita - potravinářský průkaz - prosíme o zaslání CV do mailu na základě kterého se Vám ozveme s termínem osobní schůzky Nabízíme: - mladý kolektiv - 20 dní dovolené - volné víkendy - firemní telefon s tarifem (i pro osobní účely) - naše produkty za zaměstnanecké ceny - provize z prodeje - narozeninový dárek :-) - částečně i práce z domova - práce na HPP - plat 19 000 - 40 000 Rádi si s Vámi domluvíme osobní schůzku na které si o pozici řekneme víc. V případě oboustranného zájmu je možné si práci nejprve nezávazně vyzkoušet.
Výkonná / ý asistentka / asistent vedení společnosti
Náplň práce: - Zpracování podkladů pro odvody příslušným úřadům, - Evidenční listy důchodového pojištění, roční zúčtování daně, zápočtové listy - vedení účetní agendy společnosti - nastavování, správa a aktivní kontrola finančních procesů - příprava podkladů pro inventarizaci majetku - spolupráce s kontrolními orgány Požadujeme : Předchozí zkušenosti na pozici mzdový/á účetní – zkušenosti z výrobní společnosti vítány min. středoškolské vzdělání ekonomického zaměření vítáme Znalost programu DUELL - výhodou Základní znalosti podvojného účetnictví Schopnost samostatné i týmové práce flexibilita, samostatnost, pečlivost Nabízíme : • Práce na HPP • Osobní a profesní rozvoj • Firemní benefity • Přátelský kolektiv • Firemní vzdělávání -pracovní smlouvu na dobu neurčitou Zaškolení zkušenějším kolegou Menší kolektiv Práce pondělí–pátek, tzn. volné víkendy Výplata na účet vždy včas místo výkonu práce Habrovany u Rousínova kontakt : +420
účetní / mzdová účetní Habrovany u Rousínova
Náplň práce: - Komplexní mzdová agenda a související administrativa (evidence DPN, exekuce) - Zpracování podkladů pro odvody příslušným úřadům, - Evidenční listy důchodového pojištění, roční zúčtování daně, zápočtové listy - vedení účetní agendy společnosti - nastavování, správa a aktivní kontrola finančních procesů - zpracování účetních závěrek a daňových přiznání - příprava podkladů pro inventarizaci majetku - spolupráce s kontrolními orgány Požadujeme : Předchozí zkušenosti na pozici mzdový/á účetní – zkušenosti z výrobní společnosti vítány min. středoškolské vzdělání ekonomického zaměření Znalost programu DUELL - výhodou Základní znalosti podvojného účetnictví Schopnost samostatné i týmové práce flexibilita, samostatnost, pečlivost Nabízíme : • Práce na HPP • Osobní a profesní rozvoj • Firemní benefity • Přátelský kolektiv • Firemní vzdělávání pracovní smlouvu na dobu neurčitou Zaškolení zkušenějším kolegou Menší kolektiv Práce pondělí–pátek, tzn. volné víkendy Výplata na účet vždy včas kontakt : +420 , nástup 01.03.2023
Řidič plachtové dodávky
Dobrý den, Přijmeme řidiče sk. B, nebo B+E na mezinárodní dopravu plachtovou dodávkou 10 palet. ( Iveco, Renault ) Sídlo BRNO Jezdí se směr Balkán - SK, H, RO, BG, HR, IT, D, PL jen okrajově. PO - PÁ, víkendy volné. Měsíční nájezd cca 15 - 18 tis. km max. POŽADUJEME: - čistý trestní rejstřík - výpis z karty řidiče - spolehlivost, svědomitost, samostatnost - znalost AJ výhodou - praxe v oboru výhodou - údržba vozu - čistotní řidič!!! - znalost CMR NABÍZÍME: - plat 40.000,- Kč čistého + prémie za dobře odvedenou práci. - firemní sim karta, nebo finanční příspěvek - firemní benefity - slušný přístup Kontakt: Tel:
Hledáme hlavní účetní
Dobrý den, hledáme hlavní účetní, v případě zájmu neváhejte napsat popřípadě zavolat. Ráda si s Vámi domluvím osobní schůzku. Požadavky: • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru • Chuť učit se, posouvat, být součástí mladé a dynamické firmy • Znalost aktuálních daňových zákonů a účetních předpisů • Pozitivní přístup • Důslednost a preciznost • Práce s počítačem Nabízíme: • Skvělý kolektiv pozitivních a na cíl zaměřených lidí • Dobré zázemí perspektivní firmy • Být součástí intenzivně rostoucí společnosti • Vzdělávací kurzy, školení • Zajímavé finanční ohodnocení • Firemní akce, firemní kultura
VĚŠTKYNĚ na vaši párty, firemní akci nebo večírek
Nabízíme, služby Věštkyně na firemní akce, párty, oslavy, plesy, oslavy narozenin apod. Vše předem domlouváno na konkrétní akci. Cena za hodinu základ je min.3000kč plus DPH. min.3h ( cena se měni na akce od Listopadu do Února a svátky ) cena se vypočítává dle požadavků, vždy na konkrétní akci. Služby jsou možné za příplatek i v Anglickém jazyce! Doprava po Praze zdarma ( noční hodiny proplacení taxi 500kč ve dne parkování pokud je placené) mimo Praha Hl. město 8kč/km. Možnost doobjednání speciálního kostýmu apod. Více info. telefonicky, emailem. Udělejte Váš večírek jiný!!
DJ pro Vaši párty, oslavu, ples, firemní večírek
Nabízím zajištění hudební produkce na párty akce - mobilní DJ. - Svatby - Plesy, maturáky - Narozeninové párty - Firemní večírky a akce - Rodinné sešlosti, výročí atd.. Všechny hudební styly od ´70tek až po nejnovější songy světových žebříčků, ale i spousty české muziky, dle přání zakázky, moderování, mixování, profesionální volitelná aparatura pro vybavení menšího salónku, ale i velkého sálu - dle objednávky. Přes 20 let praxe v DJingu, faktura za služby samozřejmostí proti objednávce. Ústecký kraj, DC a okolí do 80km. Více dle dohody mailem, či po tel.
Obchodní zástupce
Firma TAVOBAL s.r.o. s více než 20letou zkušeností na trhu s obalovými materiály hledá obchodního zástupce pro rozšíření svého obchodního týmu. Popis Vaší činnosti: - prodej zboží přiděleným zákazníkům - akvizice nových zákazníků z celé České republiky. K jejich hledání Vám poskytneme nástroje, ale nebudeme Vám diktovat kdy, koho a jak máte kontaktovat. Důležitý je pro nás výsledek. - budování dlouhodobých obchodních vztahů, konzultace (telefonické i osobní) se zákazníky ohledně jejich potřeb a hledání možností, jak spolupráci rozšířit – cílem je zajištění komplexního řešení, ne jednoho specifického produktu - vyhledávání nových příležitostí (rozšíření sortimentu, služeb apod.) - trocha administrativy - vedení evidence kontaktů, příprava nabídek apod. bude na Vás - vymýšlení způsobů, jak dále vylepšovat obchodní strategii firmy ve spolupráci s ostatními kolegy (obchodními zástupci, prodejci i marketingem), - pravidelné vyhodnocování Vaší práce s nadřízeným pracovníkem (1x měsíčně) Váš profil: - zkušenosti s prací obchodního zástupce – máte skvělý tah na branku. Zkušenosti s obalovými materiály výhodou. - velmi příjemné a profesionální vystupování - dobré komunikační dovednosti, samostatnost, důslednost, pečlivost, zodpovědnost, organizační schopnosti a chuť učit se novým věcem - prozákaznická orientace - dravost – bez aktivního volání a vyhledávání příležitostí to nebude fungovat - týmový duch – hledáme kolegu, který ví, že spolupráce je důležitá pro celkový úspěch firmy - uživatelská znalost PC (MS Office, Outlook) - znalost ekonomického systému Pohoda výhodou - ŘP sk. B - čistý trestní rejstřík - minimálně střední škola s maturitou Výhodou bude, pokud budete umět -znalost ekonomického systému Pohoda výhodou Co vám můžeme nabídnout - k dispozici je stále místo v kanceláři v sídle firmy - samostatnou práci s kvalitním a konkurenceschopným sortimentem - podporu a zázemí stabilní a rostoucí firmy (na trhu jsme přes 20 let) - důkladné zaškolení a podpora kolegů (nejen) při nástupu - příjemná firemní kultura a kolegové s dlouholetými zkušenostmi s prodávaným sortimentem - fixní mzdu + neomezené provize podle výsledků - fixní základ 30.000 Kč (nástup 20.000 Kč, po 1. měs. 25.000 Kč, po 2. měs. 30.000 Kč) + provize z prodeje již od 1. měsíce (průměrně 20.000 Kč/měs.) - možnost osobního a profesního růstu - práce od pondělí do pátku - flexibilní pracovní doba - telefon, notebook - služební automobil (po zkušební době) - voda a káva na pracovišti, 1x týdně ovoce - firemní akce, teambuilding (voda, chalupa, bowling, pivo – vše vždy dobrovolně) - nástup dle domluvy Životopisy zasílejte na email jitka.pokorna@
Kniha Funky Business navždy- Nordström A Kjell
Funky Business navždy - Jak si užít kapitalismus -Nordström A Kjell, Ridderstrale Jonas Vzpomeňte si, jaké to bývalo dřív. V podnikání šlo především o to, aby lidé nosili ty správné, předpisově šedé obleky a často používali kapesník. Firmy žily v jednotvárnosti. A pak... Věci se změnily. Šedá už nebyla jedinou barvou. Byla zde najednou spousta různých barev, možností, úkolů, konkurentů, hádanek a krizí. Firemní svět objevil funk. První kniha našich autorů - Funky Business - čerpala právě z této mnohobarevné firemní palety. Povzbuzovala manažery z celého světa, aby vzali barvu ve spreji a vytvořili ty nejpestřejší a nejvelkolepější vzory, jaké si jen umí představit. Svět jim podlehl. Funky Business byl dosud vydán v 31 jazycích ve více než 60 zemích světa. Byl zvolen jednou z nejlepších ekonomických publikací všech dob a stále se v rekordních objemech prodává po celém světě. Pokračování této knihy, Karaoke kapitalismus, se neslo na funkové vlně a také se stalo mezinárodním bestsellerem. Tvůrci Funky Business navždy aneb Jak si užít kapitalismus, Kjell A Nordström a Jonas Ridderstrale, jsou nyní velmi žádáni jako řečníci. V přehledu Thinker 50 se umístili na 9. místě. Autoři vzali Funky Business a předělali ho tak, aby odpovídal nové ekonomické realitě. Pusťte se do něj! Funky business "jede" na plné pecky a přitom si stále uchovává čistotu funku. Funky Business navždy aneb Jak si užít kapitalismus obsahuje nespočet nových příkladů, které Kjell a Jonas shromáždili při svém celosvětovém pátrání po skutečném významu funku. Původní myšlenky byly znova přezkoumány, důkladně prověřeny a zhodnoceny. Všechny tóny šedi byly odstraněny. Užijte si kapitalismus! Buďte navždy funky!
Přijmeme AUTOMECHANIKA, AUTOELEKTRIKÁŘE
Jsme servis s 18letou tradicí a nejmodernějším vybavením. Originální diagnostika BMW-MINI, Audi, VW, Škoda. 3D Geometrie, diagnostické přístroje značek Bosch a Super-VAG, Atal, originál BMW-MINI s online připojením, koncern VW-ODIS s online připojením. Nabízíme: léta zkušeností, práci na nejmodernější přístrojích, čisté prostředí, možnost vzdělávat se v odborných školeních, práci v menším kolektivu, osobní přístup Požadujeme: zájem o obor, chuť pracovat, profesionální a zodpovědný přístup Firemní benefity: příspěvek na vzdělávání, sleva na firemní výrobky/služby, možnost zajištění bytu pro mimopražské. Úvazek: plný, zkrácený Smluvní vztah: pracovní smlouva, dohoda o pracovní činnosti, práce na ŽL / IČ Nejlépe se dohodneme osobně. Tomáš Douda +420 douda.t@
Servisní technik
Přijmeme servisního technika pro mobilní servis. Servisní prohlídky nákladních vozidel a návěsů u zákazníka, malé opravy v depu nebo na silnici (brzdové válce, měchy pérování, elektro, pneuservis) Požadujeme flexibilitu a spolehlivost. Práce převážně v terénu v časech od 6-21hod. K dispozici firemní vozidlo i k soukromým účelům. Flexibilní začátek i konec pracovní doby, příspěvek na dovolenou, možnost vyplácet mzdu týdně, osobní přístup malé firmy, možnost využívat nákupu dílů a služeb za firemní slevy, flexibilitu, spolehlivost a ochotu pracovat umíme ocenit
iPhone 14 PRO 128Gb...SPACE, úplně nový
iPhone je úplně nový - nevyužitý firemní tel Záruka je 12 měsíců od aktivace Jedná se o nevyužitý firemní telefon Preferuji osobní předání mezi Pískem a Prahou, po domluvě mohu někam dovést Můžete rozbalit, vyzkoušet, ověřit IMEI - cokoliv
iPhone 13 256Gb...BLUE...ÚPLNĚ NOVÝ
iPhone je úplně nový - nevyužitý firemní tel Záruka je 12 měsíců od aktivace Jedná se o nevyužitý firemní telefon Preferuji osobní předání mezi Pískem a Prahou, po domluvě mohu někam dovést Můžete rozbalit, vyzkoušet, ověřit IMEI - cokoliv
iPhone 13 128Gb...ÚPLNĚ NOVÝ, MIDNIGHT
iPhone je úplně nový - nevyužitý firemní tel Záruka je 12 měsíců od aktivace Jedná se o nevyužitý firemní telefon Preferuji osobní předání mezi Pískem a Prahou, po domluvě mohu někam dovést Můžete rozbalit, vyzkoušet, ověřit IMEI - cokoliv