inzerce, prodej, prodám, bazar

excel kniha - strana 13

Počet nalezených inzerátů EXCEL KNIHA: 1000 - strana 13

Na pozici - Samostatný provozní technik
Přijmeme zodpovědného kolegu nebo kolegyni s technickým zaměřením. Požadujeme: • SPŠ nebo SŠ – technického zaměření • schopnost vedení teamu • komunikativnost • administrativní úkony • znalost MS Excel, Word, Office • časovou flexibilitu • organizační schopnosti, • řidičský průkaz skupiny B Nabízíme: • perspektivní práci a zázemí prosperující firmy • mzda 35 000,- Kč (nástup) až 40 000,-Kč • individuální odměny • firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • práci na HPP • možný nástup ihned
Administrativní pracovník
Do naší pobočky v Praze hledáme do našeho týmu nového kolegu/kyni na pozici administrativní pracovník. Jedná se o práci v personální agentuře - nábory, příprava smluv, lékařských prohlídek, týdenní reporting. Požadujeme: znalost práce s PC (Word, Excel) praxe v personalistice výhodou Nabízíme: Stála pracovní doba od 8 do 17 Mzda 25-30.000,- Email. kancelar.netmarks@
Administrativa
Poptávám administrativní práci.Pracovala jsem jako administrativní pracovník,fakturantka(příjem dodacích listů,faktur,vystavování dodacích listů,faktur,příprava podkladů pro účetní).Dovednosti:Práce s Word,Excel,Microsoft Dynamic AX.Řidičský průkaz B.Klidně i zkrácený úvazek
Práce v administrativě
Dobrý den, jsme rodinná společnost Baar Group s.r.o. a hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu na pozici administrativní pracovník v divizi distribuce učebnic školám. Co požadujeme: - Pečlivost - Výborné znalosti českého jazyka (budete komunikovat s pedagogy škol) - Dobré znalosti PC a rychlé psaní na klávesnici - Excel, Word (umět pracovat s tabulkami) - Řidičský průkaz sk.B - Pasivní znalost angličtiny (úroveň A2) Jak by vypadal Váš běžný pracovní den: Poté, co se zorientujete a seznámíte s chodem naší společnosti (sklad, expedice atd.), začnete zpracovávat malé objednávky, občas zabalíte nějakou menší zásilku a při tom se postupně naučíte pracovat v našem interním softwaru tak, abyste se stal/a plnohodnotnou posilou našeho týmu v kanceláři a mohl/a pak již samostatně komunikovat s našimi zákazníky a zpracovávat kompletní objednávky i ve vztahu k našim dodavatelům a výrobcům. Co nabízíme: Nástupní plat 25 000 Kč měsíčně čistého Neomezený přísun kávy Atmosféru rodinné firmy Slevu na nábytek (který vyrábíme) nebo učebnice Prosíme, zasílejte životopisy na kancelar@ Hezký den přeji Petr Baar
Administrativní pracovník
Administrativní pracovník Asistent/asistentka office asistentka Asistentka jednatele společnosti Nástup možný IHNED. Náplň práce:  Psaní obchodních dopisů  Kopírovací a skenovací práce,  Zajišťování styku se zákazníky (telefonáty, dopisy,)  Práce spojené s evidencí zakázek, s výrobní dokumentací.  práce z domova Požadujeme: znalost práce na PC (Microsoft Excel, Word, Internet, E-mailová komunikace; psaní všemi "deseti"); vysoká spolehlivost, pečlivost, samostatnost. Tel-
Administrativní pracovník/ce.
Hledáme technicky zdatného zodpovědného kolegu nebo kolegyni se zájmem o nákladní vozidla a stavební techniku. Požadujeme: • vzdělání min. SŠ • technicko-ekonomický obor výhodou • analytické myšlení • znalost MS Excel, Word • samostatnost • výborné organizační schopnosti • komunikativnost Nabízíme: • Mzdu až 40.000, -Kč • Firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • zajímavou a různorodou práci v příjemném kolektivu • práce na HPP • nástup možný ihned
Asistentka vedení společnosti
Investiční skupina NIDO HOLDING ( hledá do svého týmu asistentku pro vedení společnosti. Požadujeme: • Výbornou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) pro přípravu textů, tabulek, prezentací, znalost grafického softwaru výhodou • Aktivní a pečlivý přístup k práci, komunikační dovednosti, odolnost vůči zátěži • Důslednost, pozornost, přesnost a odpovědnost • Samostatnost i schopnost pracovat v týmu, flexibilitu • Orientace v účetní a daňové problematice výhodou • Ochotu učit se novým věcem • Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič • Minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání v oboru podnikání výhodou • Předchozí zkušenost a praxe z administrativy - výhodou Náplň práce: • Zajišťování administrativní agendy jednatele společnosti (tvorba a udržování firemních tiskopisů, tvorba zápisů z porad, interních sdělení a příkazů JS) • Zpracovávání smluv, obchodní korespondence (dopisy, objednávky, nabídky a zajištění dokladů do výběrových řízení) • Organizace průběhu návštěv JS, obsluha výpočetní techniky a zajišťování kancelářského spotřebního materiálu. • Aktualizace firemních tvorba a zpracování referenčních materiálů společnosti (letáky, brožury, pozvánky) • Evidence knihy zakázek, faktur, správa pokladny a evidence pokladních dokladů • Příjem, třídění a evidence pošty, správa datové schránky Nabízíme: • zajímavou práci u dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele • smlouva na HPP • práci v jednosměnném provozu s flexibilní pracovní dobou • mobilní telefon s firemním tarifem, notebook • příspěvek na penzijní připojištění • možnost občasné práce z domova • dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem • 5 týdnů dovolené Nástup: po dohodě možný ihned
Hledám práci, tel:
Hledáme práci či brigádu ve vlastní plně vybavené kanceláři, velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel ..), spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost + letité zkušenosti s komunikací se zákazníky.Ozvěte se, budeme rádi.
Administrativní pracovník/ce junior - pro OZP
Prac. úvazek: 3-5 hod, dle zdravotních možností Plat: 120 - 170 Kč/hod Nástup: 4/2023, místo vyhrazené pro OZP Pojďte pracovat do chráněné dílny s lidským přístupem, kde práce má smysl. Budete v týmu poskytovat administrativní podporu pro jednotlivá odddělení firmy. Administrativa je základní kámen, bez které se spolehlivá firma neobejde. Praxe není nutná, vše Vás naučíme. Pracovní náplň: administrativní úkony související s chodem společnosti fakturace, platební příkazy, kontrola plateb, evidence účetních dokladů, evidence smluv zpracování podkladů pro mzdy a účetnictví komunikace s klienty, správa pošty a poptávek podpora vedení společnosti Odbornost: vzdělání min. maturitní dobrou znalost práce na PC - Excel, Word, internet povědomí o administrativě a učetnictví organizační schopnosti, příjemné vystupování, ochotu a vstřícnost zájem o vykonanou práci a odpovědnost komunikativnost, loajalitu, samostatnost, sociální cítění Nabízíme: realizace vlastních nápadů, osobní rozvoj a růst dlouhodobou spolupráci při oboustranné spokojenosti klidné prostředí, férový přístup a odměny zázemí stabilní firmy příspěvek na stravování alternativní rozvržení pracovní doby firemní benefity (příspěvek na sport, kulturu, volný čas)
Na pozici - Samostatný provozní technik
Přijmeme zodpovědného kolegu nebo kolegyni s technickým zaměřením. Požadujeme: • SPŠ nebo SŠ – technického zaměření • schopnost vedení teamu • komunikativnost • administrativní úkony • znalost MS Excel, Word, Office • časovou flexibilitu • organizační schopnosti, • řidičský průkaz skupiny B Nabízíme: • perspektivní práci a zázemí prosperující firmy • mzda 40 000,- Kč • individuální odměny • firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • práci na HPP • možný nástup ihned
Microsoft Office 365 - doživotní licence (pro 5 počítačů)
Doživotní aktivace Microsoft Office 365 Pro Plus s vaším jménem. Aplikace: Access - Excel - OneDrive (1TB) - OneNote - Outlook - PowerPoint - Publisher - Skype For Business - Teams - Word - Vícejazyčnost (všechny jazyky, také čeština) - Personalizovaný účet s libovolným uživatelským jménem na licenci. - Pro 5 zařízení - Windows/Mac/Android/IOS/iPad/iPhone. - 1TB úložiště OneDrive pro sdílení a ukládání vašich souborů - Kompatibilní se systémy Windows 10/11 a MacOS - 100% legitimní a autentický - Doživotní aktivace, jednorázová platba, žádné měsíční předplatné. - Platba přes PayPal nebo bankovní účet (QR kód) - Rychlé doručení e-mailem, účet a pokyny včetně instalace budou doručeny e-mailem. ** Kontaktujte mě prosím e-mailem, telefonicky nejsem k zastižení.** ✅ nevadigitalstorema@ ✅ Pokud potřebujete jiný software: Aplikace Adobe (Acrobat Pro, Photoshop, Illustrator, Lightroom, Premiere pro, InDesign...), software pro grafický a video design (CorelDRAW Graphic/Technical Suite, Xara Designer Pro, Topaz, Luminar, DxO, Affinity, DaVinci studio...), software Autodesk (AutoCAD - AutoCAD LT - Architecture - Autocad Mechanical - Autocad Electrical - REVIT - CIVIL 3D - Inventor Pro - Infraworks - Naviswork Manage, Maya...), inženýrský software (Solidworks - CATIA - Archicad - Rhinoceros 7 - VectorWorks - SketchUp Pro - V-Ray - Lumion Pro - ProgeCAD - PlanSwift Pro - TurboCAD - CorelCAD - Vectric Aspire Pro - Chief Architect - MATLAB - ANSYS - FlexSim - Tekla ... ), Audio a hudební software (PreSonus - Virtual DJ - Band in a box - FL Studio - Avid Sibelius - iZotope RX Advanced - Steinberg Cubase Pro ...), Apple software ( Final Cut X - Logic Pro X - Apple Motion - CleanMyMac X - ...), Microsoft (Office, Windows, Visio, Project ...), Ostatní software (NordVPN - Foxit PDF - WinZip Pro ...), neváhejte nás kontaktovat.
Administrativní pracovník/pracovnice
Do firmy Rostislav Rubeš přijmeme administrativní pracovníky Firma Rostislav Rubeš je autobusová zájezdová společnost. Nabízíme Vám zajímavou pracovní pozici, kde bude Vaší náplní komunikace s našimi klienty, prostřednictvím mailu a telefonu komunikace s řidiči zadávání nových objednávek do systému Pracování s Microsoft Office (Word, Excel) Evidence objednávek. Požadujeme: Komunikativní znalost slovem i písmem anglického jazyka Zodpovědnost Pečlivost Odolnost vůči stresu Ochota učit se novým věcem Tato pracovní pozice je vhodná i pro absolventy středních škol. Můžeme Vám nabídnout plat 25.000,- - 30.000,- Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím mailu -> info@ Kancelář: PO-PÁ 8-16.00h -
Knihy: Matematika, Slovník cizích slov atd.
Prodám 10 knih: 1) EXCEL pro školy (Pavel Navrátil) - PRODÁNO 2) WORD pro školy (Pavel Navrátil) - PRODÁNO 3) POWER POINT pro školy (Pavel Navrátil) 130 Kč 4) Internet pro úplné začátečníky (Jiří Lapáček) 80 Kč 5) Základy ekologie - učebnice (Danuše Kvasničková) - PRODÁNO 6) Osobní počítače 1 (J. Vysušil, M. Zralý) 40 Kč 7) První kroky s počítačem (J. Hlavenka, P. Samšuk) 40 Kč 8) Slovník cizích slov (Kolektiv autorů) 30 Kč 9) Matematika 1 pro stře. odbor. školy a stř. odb. uči, (Kolektiv autorů) 40 Kč 10) Matemetika 2 pro stře. odbor. školy a stř. odb. uči. (Kolektiv autorů) 40 Kč
MZDOVÁ ÚČETNÍ - zkrácený úvazek ČESKÉ BUDĚJOVICE
Do našeho týmu hledáme mzdovou účetní s dobrými znalostmi účetnictví, především pak programu Helios Orange, na zkrácený úvazek. Jste to právě Vy? Pošlete nám svůj životopis. Nástup je možný IHNED. Náplň práce: - evidence faktur přijatých, vydaných, banka - DPH, silniční daň - vedení mzdové evidence zaměstnanců - výpočet mezd zaměstnanců - komunikace s orgány státní správy (OSSZ, ZP, FÚ) - práce v systému Helios Orange- dobrá znalost podmínkou Požadujeme: - min. SŠ vzdělání - praxi ve mzdovém účetnictví - znalost systému Helios Orange - znalost mzdových předpisů a zákoníku práce výhodou - zodpovědný přístup k práci, samostatnost - MS Office (Word, Excel) - práci na zkrácený úvazek, DPP nebo DPČ Nabízíme: - pracovní dobu bez víkendů a svátků, možnost upravit dle Vašich požadavků - možnost home office - 3 sick days - prémie, bonusy - služební telefon i k soukromému používání - firemní akce - pracoviště v centru Českých Budějovic V případě zájmu nám prosím zašlete životopis na office@, volat můžete na .
SAMOSTATNÁ FINANČNÍ (VŠEOBECNÁ) ÚČETNÍ
Do zavedené účetní firmy hledáme kolegyni na pozici samostatná finanční (všeobecná) účetní. Vhodné i pro absolventky. Vašim úkolem bude: - zpracování účetních dat - samostatné účtování - zadávání dat do účetního SW - kontrola účetních operací - komunikace s klienty Požadujeme: - SŚ vzdělání (ekonomického směru výhodou) - znalost účetnictví a daňové evidence - znalost účetního SW MONEY výhodou - PC znalosti (MS Excel, Office) - samostatnost, pečlivost, zodpovědnost - časovou flexibilitu v době uzávěrek - ochotu učit se novým věcem Nabízíme: - práci na HPP - odpovídající finanční ohodnocení - zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravné, sick days, příspěvek na dopravu) - možnost profesního růstu - zázemí přátelského kolektivu v Praze na Smíchově Termín nástupu: - nástup možný ihned nebo dohodou Své CV zašlete prosím na email: fortis-setos@
HLEDÁME ÚČETNÍ NA HPP
HLEDÁME ÚČETNÍ PRO EKONOMICKO-PRÁVNÍ KANCELÁŘ NA HPP, ZNALOST PODVOJNÉHO ÚČETNICTVÍ, DAŇOVÁ EVIDENCE, MZDY, UZÁVĚRKY, ORIENTACI V DPH, PŘÍPRAVA PODKLADŮ PRO DAŇOVÁ PŘIZNÁNÍ PRÁVNICKÝCH A FYZICKÝCH OSOB. PRÁCE S MS EXCEL. UPŘEDNOSTŇUJEME ÚČETNICTVÍ V MONEY S3 - NENÍ PODMÍNKOU, NÁSTUP MOŽNÝ IHNED MKS ADVISORS Ltd. - organizační složka Praha 2 info@
POČÍTČE + PROGRAMY + UČEBNICE
Prodám knihy SLAVOJ PÍSEK ACCESS 2007 50,- VLADIMÍR BŘÍZA POČÍTÁME V EXELU 30,- IVO MAGERA TABULKY V PROGRAMU EXCEL II 30,- KOLEKTIV AUTORŮ PŘEHLED STŘEDOŠKOLSKÉ CHEMIE 30,- KOLEKTIV AUTORŮ CHEMIE PRO II. ROČNÍK GYMNÁZIÍ 20,- JAROSLAV KADLEC PŘEHLED ČESKÝCH CÍRKEVNÍCH DĚJIN 1 50 JAROSLAV KADLEC PŘEHLED ČESKÝCH CÍRKEVNÍCH DĚJIN 2 50 ŠVÉDSKO ČESKÝ SLOVNÍK 50 VÁCLAV HRALA GEOGRAFIE CESTOVNÍHO RUCHU 50 JÁN ORIEŠKA METODIKA ČINNOSTI PRŮVODCE CESTOVNÍHO RUCHU 50 JÁN ORIEŠKA TECHNIKA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU 50 EVA+BLANKA KUNEŠOVÁ;FARKOVÁ TECHNIKA ZAHRANIČNÍCH ZÁJEZDŮ 50 JIŘÍ PECH LATINSKÁ ČÍTANKA 80 HELENA TAMPIEROVÁ THOMAS MORE - STÁTNÍK A TEOLOG 50 JUDR. PETR HULÍNSKÝ PRŮVODCE ÚŘEDNÍM BLUDIŠTĚM 30 CALLAN PINCKNEYOVÁ KALNETIKA 80 ANTONÍN+ZDENĚK TEJNOR+HLAVSA ČESKÝJAZYK PRO STŘEDNÍ ODBORNÉ ŠKOLYA STŘEDNÍ ODBORNÁ UČILIŠTĚ 35 FRANTIŠEK JANEČEK MATEMATIKA-SBÍRKA ÚLOH PRO SŠ-VÝRAZY, ROVNICE,NEROVNICE 50 MATEMATIKA-SBÍRKA ÚLOH PRO SŠ-MATURITNÍ MINIMUM 50 FRANTIŠEK BĚLOUN SBÍRKA ÚLOH Z MATEMATIKY PRO ZŠ 50 JINDRA PETÁKOVÁ MATEMATIKA-PŘÍPRAVA K MATURITĚ A PŘIJÍMACÍM ZKOUŠKÁM NA VŠ 50 ING. PAVEL ŠTOHL UČEBNICE ÚČETNICTVÍ 1 PRO SŠ 45 ING. PAVEL ŠTOHL UČEBNICE ÚČETNICTVÍ 2 PRO SŠ 45 VLADIMÍR PROKOP DĚJINY LITERATURY OD STAROVĚKU DO POČÁTKU 19.STOLETÍ PRO SŠ 45 VLADIMÍR PROKOP ČÍTANKA K LITERATUŘE 19. A POČÁTKU 20.STOLETÍ PRO SŠ 45 NEW INTERNATIONAL BUSINESS ENGLISH 100 NĚMECKO-ČESKÝ SLOVNÍK VÝPOČETNÍ TECHNIKY 30 ČESKO-NĚMECKÝ A NĚMECKO-ČESKÝ SLOVNÍK - 4 svazky, jen jako komplet za 200,- CVIČEBNICE ESPERANTA 30,-
Ktm exc 530 Motard
Prodam Ktm exc 530 rok 2009 ,nájezd 30x xxx mth ,Motard kola , enduro kola Excel takagaso s novými kotouči. V lednu nová stk , na moto výfuk sharon , antihop spojka , tlumič řízení , blastry acerbis, odchyt přepadu karburatoru originál Ktm , nová řetězovka , nově filtry a oleje přidám další sadu olejů a filtrů, nová gel baterie, originální výfuk, spojka taktéž k moto a spoustu dalších náhradních dílů včetně příbalu. V TP 10,6kw.
Svižný kancelářský PC Lenovo M58: 3.2GHz, 8GB RAM, MS Office
Počítač IBM Lenovo ThinkCentre M58e : Intel Core 2 Duo E5800 (3,20 GHz X2 - jeden z nejrychlejších procesorů této kategorie) HDD 320 GB (Serial ATA2, 0 otáček), DVD mechanika Paměť RAM 8GB DDR3 Grafika: Intel Q45 - 1,7 GB (standardní modrý VGA výstup + DisplayPort) Zvuková karta Realtek HD Audio LAN síťová karta 1 gigabit, 8x USB Originál Windows 7 Home Premium 64 bitový: nově nainstalovaný + základní programy (např. Microsoft Office 2010 Starter: Word a Excel) a aktualizace = stačí zapnout a pracovat. Navíc je na harddisku ještě čistá instalace MS Windows 10 Home 21H2 64bit: DualBoot - při startu počítače si jen šipkou vyberete jestli chcete Win7 nebo Win10. Velmi tichý, bez problémů přehraje HD video, i nějaké nenáročné hry (pro lepší hry doporučuju přidat výkonnější grafiku do PCI-Express slotu) - plně dostačující počítač pro domácí použití, internet, fotky apod. Prodám za 1300 Kč nebo s LCD monitorem Dell 19" za 2000 Kč Tel.:
Recepční na Hotel a ubytovací zařízení
Recepční na Hotel a ubytovací zařízení Práci na HPP nebo DPP Místo výkonu – Pardubice Hůrka - 12 ti hodinové směny 07,00-19,00 / 19,00-07,00 - základní měsíční mzda 20 000,-Kč a případné měsíční odměny přiznané zaměstnavatelem. Náplň práce: Administrativa Zajištění ubytování pro hosty Zajištění chodu recepce Spolupráce s agenturami Požadavky: Znalosti cizích jazyku výhodou (ne podmínkou) Znalost práce na PC – MS Word, Excel, Outlook Spolehlivost, orientace na detail Dobré organizační schopnosti Odolnost vůči stresu Dobré interpersonální dovednosti (týmová práce, komunikace) Příjemné vystupování NÁSTUP DOHODOU V případě Vašeho zájmu zašlete Váš životopis na email: provoz@