elektropohon
Počet nalezených inzerátů ELEKTROPOHON: 29
Elektropohon k připojení mechanického invalidního vozíku se silným motorem o výkonu 800W s plynulým rozjezdem a tempomatem, jízda vpřed i vzad se třemi rychlostmi, k brzdění je opatřen hydraulickou kotoučovou brzdou, která se ovládá páčkami na řidítkách, další výhodou při skládání je možnost sklopení řidítek.
Elektropohon je vybaven tempomatem, při podržení přidaného plynu v poloze jakou potřebujete po dobu cca 10 vteřin, si pohon bude udržovat konstantní rychlost, jakou máte zvolenou, deaktivace tempomatu se provádí, buď opětovným přidáním a ubráním plynu, nebo brzdovou páčkou. Baterie je vyjímatelná.
Cena - 62.000 Kč
Model - T-REX EV800
Výkon motoru:48V 800W
Motor: střídavý bezuhlíkový 48V 800W s plynulým rozjezdem
Baterie: 48V/12Ah - vyjímatelná
Typ baterie: Li-ion
Napětí: 48V
Nabíječka:AC 100-240V 2 Amp
Doba nabíjení: 5-6 h
Nabíjecí napětí USB: 5V
Pneumatiky: Innova 16 palců
Brzdový systém: hydraulická kotoučová brzda, ovládaná na řidítkách páčkami levá + pravá
Maximální rychlost: až 30 km/h, nastavitelné 3 rychlosti
Dojezd: až 50 km
Maximální úhel stoupání: 15°
Maximální zatížení: 150 kg
Čistá hmotnost (bez baterií): 17 kg
Čistá hmotnost (s baterií): 23 kg
Velikost: 950*450*710 mm
Výbava: LCD displej, přední světlo, klakson, jízda vpřed i vzad se třemi rychlostmi, tempomat, sklopná řidítka
Elektropohon k připojení mechanického invalidního vozíku s dostatečně silným motorem o výkonu 350W s plynulým rozjezdem a tempomatem, jízda vpřed i vzad se třemi rychlostmi, k brzdění je opatřen kotoučovou brzdou se dvěmi brzdiči, které se ovládají páčkami na řidítkách, další výhodou při skládání je možnost sklopení řidítek.
Elektropohon je vybaven tempomatem, při podržení přidaného plynu v poloze jakou potřebujete po dobu cca 10 vteřin, si pohon bude udržovat konstantní rychlost, jakou máte zvolenou, deaktivace tempomatu se provádí, buď opětovným přidáním a ubráním plynu, nebo brzdovou páčkou. Baterie je vyjímatelná.
Cena - 50.000 Kč
Model - T-REX EV350
Výkon motoru:36V 350W
Motor: střídavý bezuhlíkový 36V 350W s plynulým rozjezdem
Baterie: 36V / 13Ah - vyjímatelná
Typ baterie: Li-ion
Napětí: 36V
Nabíječka:AC 100-240V 2 Amp
Doba nabíjení: 5-6 h
Nabíjecí napětí USB: 5V
Pneumatiky: Innova 12 placů
Brzdový systém: kotoučová brzda se dvěmi brzdiči, ovládání na řidítkách páčkami levá + pravá + parkovací brzda
Maximální rychlost: až 25 km/h, nastavitelné 3 rychlosti
Dojezd: až 80 km - dle typu a kapacity baterie
Maximální úhel stoupání: 12°
Maximální zatížení: 120 kg
Čistá hmotnost (bez baterií): 16 kg
Čistá hmotnost (s baterií): 22 kg
Velikost: 950*450*710 mm
Výbava: LCD displej, přední světlo, klakson, jízda vpřed i vzad se třemi rychlostmi, tempomat, sklopná řidítka
Výrobce Nordberg, model LT 1100, rok výroby 1996, najeto 29.754 mth, po GO resp. modernizaci – 2096 mth
Drtič
Váha: 52000 kg
Kapacita: 90 – 300 mt/h
Podvozek: pásový
Pohon: diesel, 275kW El. soustava: 24V
Generátor: 75 kVA
Přepravní rozměry:18,5 m – 3,5 m – výška: 3.8m
Náplň hydraulického oleje – nádrž 420l
Palivová nádrž – objem 790l
Pravidelný servis – á 500 mth, – náplně a filtry
Stroj byl při předání odzkoušen a potvrzena funkčnost v požadovaném rozsahu.
Záznamy o pravidelné údržbě a opravách zařízení jsou k dispozici.
Hlavní komponenty:
Drtič
Kuželový drtič LOKOMO G2011
Vstupní otvor 220 mm
Velkost kamene 180 mm
Pohon klínovými řemeny
Třídič
LOKOMO B 380 T – vodorovný
Šířka 2200 mm, délka 6100 mm, výška 1885mm, tří úrovně, hydropohon
Dopravníky LOKOMO
Hlavní – H8 – 8, šíře pásu 800 mm, délka 8 m, hydropohon
Podávací – H8 -15, šíře pásu 800 mm, délka 8 m, hydropohon
Výstupní zadní H10 -6, šíře pásu 1000 mm, délka 6 m, elektropohon 11 kW
Výstupní levý H6,5 – 6, šíře pásu 650 mm, délka 6 m, elektropohon 5,5 kW
Výstupní pravý H5 – 6, šíře pásu 500 mm, délka 6 m, elektropohon 4 kW
Motor
VOLVO PENTA TID 121 KPB 245kW/1900 ot/min s dvoustupňovým filtrem vzduchu s předčištěním
Ejektor výfukových plynů, hlavní suchý filtr
Převodovka
Katsa – s vícelamelovou spojkou hydraulicky ovládaná, pro spuštění řemenice, propojení dle SAE, výstup pro drtič, hydraulické čerpadlo, a generátor.
Pojezd
Pásový, pás typ D6B, převod Lohman Hydrotrack GFT 56, tažná síla 200kN, stoupavost 22°, rychlost 1 km/h
DO – ovládací panel s 6m kabel, zásuvky obě strany stroje
Hydraulický systém
2x Axiální pístové čerpadlo s proměnným výtlakem, hlavní blok s regulací průtoku, omezení tlaku, směrové ventily, řízení solenoidy, tepelný výměník (chladič) a filtry
Řídící panel:
Skříň na rámu stroje, ovládání a ukazatele provozních hodnot
Stav stroje:
Kužel, pojezd, pásy – dle zápisu o tech. stavu v %
Odpovídající stáří a mth, záznamy o údržbě, pracovní výkazy
Dokumentace stroje – uživatelská příručka CZ+EN, katalog ND, el. schémata, certifikát o shodě
Elektrokoloběžka řady e-Kostka přináší esteticky čisté a funkční řešení.
Vyladěný elektropohon ovládaný vaším chytrým telefonem předčí vaše očekávání. Nastavíte si vámi vybraný způsob asistence motoru a pak už se jen odrazíte.
Jak to funguje?
Elektropohon nabízí nastavení jednoho ze tři módů.
Sami si můžete pro jednotlivé módy volit další parametry přímo na tělo pomocí mobilní aplikace.
* Režim PEDELEC přidá elektrokoloběžka každému vašemu odrazu požadovanou sílu přípomoci. Pokud se vaše rychlost sníží na 6 km/h koloběžka tuto rychlost udržuje, jelikož se jedná o rychlost člověka při svižné chůzi, lze se tak snadno pohybovat mezi lidmi. Maximální rychlost přípomoci je 25 km/h.
*Režim FUN přidává další funkci, udržuje totiž poslední dosaženou rychlost po dobu, kterou si určíte. Samozřejmě je využita taktéž asistence odrazu, jako při PEDELEC režimu. Součástí obou módů je také rekuperace elektrické energie. Maximální rychlost přípomoci při módu FUN je 20 km/h.
*Režim STANDARD vypné motor a jezdite jako s klasickou koloběžkou!
Připojení mobilního telefonu pobíhá pomocí Bluetooth.
Koloběžký jsou individuální zakázkově doladěný přímo ve firmě Kostka např. prémiové lakování - tmavá šedá matná, bíle provedení bovdenů, bílé osy kol apod. - jedinečná, druhá taková není!!!
Možno i druhý kus v bílé matné barvě taktéž individuální upgrade (bílé matné lakování, černé bovdeny, bílé osy kol a jiné).
Součásti každé koloběžky je nabíječka, kabely, návod, kartička s individuálním sériovým číslem. Více informaci možno získat na stránce výrobce KOSTKA.
Původní cena 37.000,-Kč/ks nyní prodám za 26.900,-Kč nebo nabídněte.
Při koupi obou kusů najednou možná sleva.
Prodáváme z důvodů narození dítěte, momentálně tak nevyužijeme!!
Elektropohon TRIP k připojení mechanického invalidního vozíku s dostatečně silným motorem o výkonu 350W s plynulým rozjezdem, jízda vpřed i vzad se třemi rychlostmi, k brzdění je opatřen kotoučovou brzdou se dvěmi brzdiči, které se ovládají páčkami na řidítkách. Baterie je vyjímatelná.
Cena - 36.000 Kč
Model - TRIP 350W
Výkon motoru:36V 350W
Motor: střídavý bezuhlíkový 36V 350W s plynulým rozjezdem
Baterie: 36V / 8Ah - vyjímatelná
Typ baterie: Li-ion
Napětí: 36V
Nabíječka:AC 100-240V 2 Amp
Doba nabíjení: 6 h
Pneumatika: Innova 12*2.4
Brzdový systém: kotoučová brzda se dvěmi brzdiči, ovládání na řidítkách páčkami levá + pravá
Maximální rychlost: až 25 km/h, nastavitelné 3 rychlosti
Dojezd: 30 km
Maximální úhel stoupání: 8°
Maximální zatížení: 120 kg
Hmotnost (s baterií): 15 kg
Výbava: LCD displej, přední světlo, klakson, jízda vpřed i vzad se třemi rychlostmi
Prodám elektropohon Honeywell M100-BO-CI, pro ovládání rozdělovače podlahového vytápění. Připojení M30x1,5, 230V, zdvih 4 mm, bez napětí ventil otevřen. Nepoužité, více kusů. Cena za 1 ks
Zakázkové velmi silné horské elektro kolo 27,5" na rámu Apache 19", silný středový elektropohon 750W, 48V spolu s rámovým akumulátorem Shark o kapacitě více než 800 Wh. Tato kombinace zaručuje optimální rozložení hmotnosti a skvělé jízdní vlastnosti kola. Kolo je ideální pro dlouhé cyklo výlety, a do hor, kde zvládne každý kopec i bez šlapání. Kolo je osazeno špičkovými komponenty Shimano Deore XT, součástí výbavy je také senzor řazení a odpojovač hydraulických brzd
Prodávám své Volvo V60. Jedná se o hybridní model s motorem D5, označení twin engine. Auto je z roku 2016, první registrace v prosinci. Jsem druhý majitel a auto pochází z Holandska, kde jsem si ho sám koupil.
K autu je kompletní historie v servisní knížce, vždy v autorizovaných servisech, je nehavarované a v krásném stavu.
Motor má dieslový pětiválec o objemu 2,4 l o výkonu 120 kw s automatickou převodovkou + elektrický pohon o celkovém výkonu 50 kw, takže dohromady 170 kw. Auto umí jezdit jak na samostatný elektropohon, tak v kombinaci diesel plus elektřina (pohon 4x4) nebo samostatně na diesel. Jízdní režimy si řidič volí libovolně během jízdy, dá se s tím pěkně pracovat i hrát.
K autu jsou dvě sady litých disků a pneu. Momentálně má auto najeto 160 tis. km. VIN pro kontrolu:
K autu jsou 2 nabíjecí kabely, jeden do 230V zásuvky a druhý do rychlonabíječky. Sám jsem auto nabíjel šetrněji z 230V zásuvky každodenně. Auto má tažné zařízení na max 1800 kg.
Možnost vidění a svezení ve Velkém Meziříčí. Autobazary a překupníci nepsat ani nevolat! Cena je bez DPH, jsme plátci, auto je psané na firmu. Více informací řeknu telefonicky, nebo si napište, co vás zajímá.
Prodám vretenova rotacni sekacka WOLF Garten TC 32 LE, plně funkční, elektropohon na kabel 230V včetně koše, stav dle foto
Montážna pracovná plošina INREKA MP 14 na podvozku Land Rover DEFENDER 130, pohon 4x4
r.v. 2000.
Motor 2,5Tdi-90kW
191 205 km
2827 Mth
slabší štart + nutná oprava zadného diferenciálu, vozidlo je pojazdné.
STK 3/2003
Motor je bez elektroniky, žiadne riadiace jednotky, čidlá, DPF filtre atď!
Emisie plnia EURO 2.
- pôjde ďalších 50 rokov
Lacné opravy-servis-všetky náhradné diely stále v predaji
VÝHODY:
Celková hmotnosť v TP do 3,5t stačí vodičák „skupiny B”
Podvozok 4x4
Plošina má pracovný dosah 14 metrov, pohon od motora auta aj nezávislý elektropohon na 230V. Platná revízia ZZ.
Nadstavba plošiny je Inreka Uherský Brod
Prodám Multicar M25 plošina, rok výroby nástavby 1996, rok výroby vozidla nezjištěn, bez technického průkazu, elektropohon na 220V, najeto 99.400 km. Cena + 21% DPH.
Prodám rám na vys.vozík Linde E 25
Linde E 20.
Rám včetně volantu a pedálů.
Skladem i jiné díly na vozík .Servo,elektropohon, nabíječka, přední a zadní náprava,hyd.rozvaděč atd.
Prodám AL přední zapletené ráfky s rychloupínačem (1x černý, 1x světlý)z kola AUTHOR na pneu 37-622 (700x35C)- důvod prodeje je rekonstrukce kol na elektropohon s předním motorem. 300,- Kč/ks
Prodám konverzní kit 48V/1500W.Motor je osazený v ráfku 27,5.Včetně řídící jednotky,displeje.atd. Nepoužitý
Prodám nepoužitý mechanický otočný stůl IMF 320 TOS Kuřim.Průměr 320 mm,drážky 14H7,strojní nebo ruční otáčení,excentrické zařazení nebo vyřazení šneku a vymezení vůle,páka zpevnění,možnost odečítání na stupnicích stolu nebo noniusu ručního kola.Možná úprava pro samostatný elektropohon místo náhonu.Původně nakonzervované.
Jízdní pánské a dámské kolo MAXBIKE Tejo velikost 22" a 16" r.v.2010 přestavené v roce 2017 na elektrokolo. Možno i jednotlivě. Pravidelný servis, poslední před 250 km. Celkový počet km cca 10000, z toho na elektropohon cca 4000.
Dvoupístové stříkací čerpadlo na beton MEYCO SUPREMA s dávkovacím přístojem na elektropohon,hmotnost 2 000 kg,maximální čerpací tlak (beton) 74 bar.CENA:70 000 KČ + DPH
Rodinná čtyřkolka Berg grandtour offroad s elektropohonem,na fotkách elektropohon není zobrazen,bližší fotky zašlu mailemm
Vozidlo zakoupeno jako nové u dealera Mercedes-Benz v Německu. Stav nového vozidla. Plná tovární záruka do roku 2026. Nyní po garanční předprodejním prohlídce ve FaRené Mercedes-Benz v Hradci Králové s garančním protokolem 1/2023.
Uvedení do provozu 28.4.2021. Záruka původu a km - najeto skutečných 6700km - pravost km zapíšeme při prodeji do kupní smlouvy !
Nebráníme se prohlídce a ověření v autorizovaném servise Mercedes-Benz FaRené v HK. Stav nového vozidla. Téměř maximální výbava.
Motorizace diesel 300De a hybridním elektropohonem EQ POWER 147KW.
Akumulátory mají kapacitu 13,5 kWh, pro čistě elektrický pohon je využitelných 9,4 kWh. Pak se systém přepne do hybridního režimu a se zbytkovou elektřinou si hospodaří sám. V praxi lze bez problémů na elektrický pohon ujet 47 až 50 km. Automobilka udává dojezd 55 km dle WLTP. Při úsporném jízdním režimu lze ujet i tuto vzdálenost. Na elektrický pohon je nejvyšší rychlost 130 km/h. Při této rychlosti se akumulátor vybije po 30 km.
S vybitým akumulátorem lze jezdit v kombinovaném režimu za 5,6 l/100 km. Pokud tedy budete dobíjet akumulátor alespoň každých 200 km, budete jezdit se spotřebou 4,2 l/100 km. Pokud dobíjecí cyklus zkrátíte na 100 km, bude spotřeba úctyhodných 2,8 l/100 km.
Palubní nabíječka má příkon 7,4 kW. Při dvoufázovém 16A jističi, s odpovídajícím wallboxem se baterie z 10 % do plna nabijí za 1,5 hodiny.
Interiér i exteriér komplet AMG. Příplatková červená metalíza.
Cena uvedena s DPH. Odpočet DPH možný.
Výbava : 10x airbag, elektropohon, řazení F1 automatická převodovka, sportovní interiér AMG, adaptivní tempomat, hlídání jízdních pruhů a mrtvých úhlů, udržování vzdálenosti, multifunkční sportovní stavitelný volant, ovládání hlasem, satelitní navigace, čtyřzónová klimatizace, panoramatická střecha, palubní počítač, bezklíčové startování a odemykání, jízdní režimy, parkovací kamera, parkovací asistent, parkovací senzory, Bluetooth, AUX, USB, vyhřívaná sedadla, el.okna, el.zrcátka, stavitelná přední sedadla, el.šíbr, isofix, prémiové LED světlomety, AMG packet, litá kola, ambientní osvětlení interiéru, zadní světla LED atd.
12