elektromotor s převodovkou - strana 40
Počet nalezených inzerátů ELEKTROMOTOR S PŘEVODOVKOU: 1000 - strana 40
![Hever, zvedák, dílenský elektrický - trapézový mobilní](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodáme dílenský elektrický mobilní zvedák, hever. Mechanika zvedání heveru - elektromotor s převodovkou ovládá trapézoý šroub. Nosnost 20 t. Délka 3000 mm, šířka 400 mm, Zdvih 500 mm.
Perfektní stav. Cena 15000,- Kč bez DPH
![bruska na nože, vodní, pískovcová, 400V](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
prodám nově postavený kvalitní pískovcový brus na řeznické - kuchyňské nože, řezné nástroje, dláta, sekery, řezbářské nářadí, pořízy aj., kde je třeba dbát na to aby nedošlo k vyhřátí ostří při broušení, šířka 100mm, průměr 430mm, díky převodovce jsou optimální otáčky bez rozstřiku vody, výborné výsledky broušení, třífázový elektromotor s převodovkou 400V, pouze osobní odvoz
![Pásová pila](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Dobry den, nabízím pásovou pilu.
Zvětšená a zesílená verze populárního modelu CTR 550 umožňuje zpracování kmenů až do průměru 75 cm. Také používá bimetalový pilový pás na kov, ale o třídu vyšší velikosti. Zatímco u CTR 550 je velikost bimetalového pilového pásu 27 x 0,9 mm u CTR 750 je to 34 x 1,1 mm, který si v kombinaci s výkonným motorem 5,5 kW poradí i s kmeny velkých průměrů.Posuv zajišťuje pomocí řetězového převodu elektromotor se šnekovou převodovkou, řízený frekvenčním měničem. Rychlost pojezdu se mění jednoduše otáčením kolečka potenciometru na ovládacím panelu. Koncové, dojezdové polohy jsou proti nárazu zabezpečeny automatickým zpomalením a zastavením.
Ovládací panel je umístěn na pojízdném mostu ramene pilového pásu. To umožňuje během řezu bližší kontakt obsluhy s řezaným materiálem. Výškové nastavení se provádí ruční klikou s nastavitelnou stupnicí.
Použití bimetalového pásu, který je standardně používán u pásových pil na kov, přináší tyto výhody:
velmi jednoduchou obsluhu
stejný pilový pás řeže bez úprav zubu (broušení, rozvod zubu) všechny druhy dřeva
odpadá zdlouhavé, technicky náročné broušení a rozvádění zubů
bez jakýchkoli zkušeností můžete okamžitě řezat dřevo v profesionální kvalitě
bimetalový pilový pás bez problému přeřízne i kovové materiály v kmeni jako hřebíky, střepiny, kulky...
vysokou přesnost řezu a životnost pilového pásu zaručuje profesionální třístranné tvrdokovové vedení pilového pásu ve vodících kostkách a robustní uložení všech rotačních částí
je dosaženo maximální přesnosti řezu jako u profesionálních strojů
ke stroji není třeba pořizovat brusku pilových pásů a zařízení pro rozvod zubů
snadná dostupnost a nízká pořizovací cena bimetalového pilového pásu
Výkonný motor 5,5 kW zaručuje plný výkon jak při plně profesionálním nasazení, při řezání přesílené kulatiny nebo i při dělení velmi tvrdých materiálů. Kromě bimetalového pásu na kov rozměru 34 x 1,1 mm je možné použít i speciální bimetalový pás na dřevo o rozměru 35 x 0,9 mm, který, stejně jako bimetalový pás na kov, nevyžaduje broušení a rozvod zubů. Dále je možné stroj osadit i standardními pilovými pásy na dřevo (35 x 0,9 mm), stejnými jako u vyšších profesionálních modelů CTR 710, 800 a 950. Větší zub u těchto pilových pásů umožňuje zvýšení produktivity řezání u velkých průměrů kmenů, ovšem u uvedených pilových pásů je bezpodmínečně nutné pravidelně provádět broušení a rozvod zubů.
Rameno je osazeno velkými hliníkovými oběžnými koly s přesným vyvážením proti vibracím. V obvodu kola je vysoustružená drážka, v které je nasazen výměnný klínový řemen z gumotextilu, který tvoří optimální styčnou plochu.
+3xnastaveni kolejnic +automaticky ventil emulze a merak sponovani pasu.
Pila kupovaná před rokem, používána 3 měsíce. Záruční list samozřejmostí. Při rychlém jednání dohoda o ceně možná. Pc:280 000 s příslušenstvím.
![Mechanismus sklápěcí pro Sportarredo](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Elektromotor na 24V s převodovkou pro zavírání a otvírání horního dílu ( nebe ) solárií Sportarredo. Délka ramene ( od čepu k čepu ) je proměnlivá od 43 do 50 cm. Použité, velmi zachovalé.
![Elektromotor](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám motory.viz foto. Motory jsou s převodovkou i bez převod. Jsou min použité i některé jsou nové. Pokud někdo potřebuje info na tel cena je od 900,-korundo 3000,-
![Motor s převodovkou 1.4 TDI,59 kw,typ BNV,Škoda,VW,Seat,Audi](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám kompletně nastrojený motor s převodovkou 1.4 TDI,59 kw,typ BNV,převodovka typ JCZ,najeto 170tis,vyndáno z Fabia 2 ale možno použít i pro Fabia 1,VW Polo,Seat Ibiza atd.Komplet nastrojený motor cena 13000kč,převodovka 4000 kč,dohromady 15000kč.
![Motor s převodovkou](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám motor s převodovkou
Možnost napájení 6 - 42 V
stejnosměrný.
Hřídel průměr 10 mm.
Možné využití ke grilu atd...
Cena 300 Kč.
Prohlédněte i moje ostatní inzeráty.....
![VOLVO V90 2.0D 140kw 2019 - nový motor a převodovka](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
VOLVO V90 2.0 D 140kw rok výroby 2019, bílé barvy, výbava : 4 zonova Klimatizace, aktivní hlídání jízdních pruhu, parkovací kamera, senzory, navi, vyhřev, radar, Servo - asistent, ALU kola, tempomat, kůže, led světla, režimy jízdy, atd atd. najeto na tachometru 396.000km auto jsem dovezl osobně ze Švédska z Mälmo - asi po 5 dnech se mi rozkočily rozvody a potkal se mi motor.
VÝMĚNA MOTORU A PREVODOVKY najeto 211.000km.
Takže zpět reklamace atd bohužel to nevyšlo jiný kraj jiný mrav ( neuznali mi záruku a vytvořily si dokument ze to byla moje chyba ).
Koupil jsem motor s převodovkou na Slovensku od pana co měl V90 která měla najeto ověřených 211tis.Km za 8.000eu - se zárukou. Motor s převodovkou jsem namontoval udělal rozvody a přetěsnil EGR a veškeré těsnění co jsem po cestě našel na výměnu.
V motoru jsem vyměnil olej hned když jsem motor nasadil a teď po 1500km znova. Jde krásně hladce a tiše.
Převodovka řadí krásně bez přechodu cukání nebo čehokoliv ( nejde cítit jakýkoliv přechod kvaltů ). Jestli studeny nebo teplý pořád řadí hezky a plynule.
Podvozek bez závad - zadní náprava na pružinách ( bez měchů ). Úplně nový brzdy předek i zadek včetně destiček a hadic ( ATE - Brembo ). Nápravy bez vůli a závad. Interiér krásný bez sebemensiho poškození původně auto jezdilo ŠVÉDSKO - Chorvatsko - italie ( proto mělo vysoká najezd ). Auto jsem kupoval za 14.000eu při kurzu 24.35kc - 340.000kc +-. Investoval jsem aby to bylo naostro Ok přes 10 tis eu. Chybami se člověk učí. Ale teď to jezdí bez chybičky a jel bych sním i do PR…..;))
AKTUÁLNĚ BEZ INVESTIC - už snad není ani co ;). K vidění v Praze v Průhonicích.
Dohoda jistá - auto potřebuji prodat.
![4 x motor s převodovkou](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Dobrý den, prodám tyhle 4 motory s převodovkou, všechny plnně funkční. Plus asi 10 m. řetězu a nějaký ozubený kolečka. Prodávám vše co je na fotkách. Více info na mailu nebo tel. ..Díky