inzerce, prodej, prodám, bazar

elektro motocykl

Počet nalezených inzerátů ELEKTRO MOTOCYKL: 1000

Jawa 500 OHC Rotax typ 825 1985 - originál 1 z 30 vyrobených
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV. Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax. Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm. Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná. Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa. Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze. Dohoda možná. Prvotní kontakt prosím přes email.
Royal Enfield 500 "Last Bullet" Scrambler
Unikátní motocykl postavený v rámci Royal Kickstart Battle pořádaný prodejcem motocyklů Royal Enfield. Základem je nový motocykl Bullet 500, který je kompletně upraven do stylu vintage cross 70' let. -upravená nádrž Honda 125 -zakázkové sedlo -blatníky na míru -zadní tlumiče stavitelné YSS RZ362-395 -pneumatiky Michelin Sirac -velký přední brzdový kotouč na zakázku -výkonější brzdová pumpa -komplet pancéřové brzdové hadice -vysoká motokrosová řidítka -přední custom maska + světlo -zadní světlo zapuštěno v blatníku -nerezový výfuk na míru -otevřené sání K&N -přepákování Tarozzi -blikače Kellermann ATTO -lithiová baterie -jednotka Motogadget mo.unit + vlastní tlačítkové ovladače, kompletní zjednodušení elektroinstalace -odstraněno ABS Dle dohody je možno motocykl ještě jakkoliv upravit dle Vašich představ. Přestavba vyhrála Royal Kiskstart Battle #1 a 3.místo v kategorii Scrambler na Czech Custom GP. Na motocykl platí plná tovární záruka 3 roky, plus naše záruka na přestavbu. Motocykl má novou TK na 6 let, další TK bez problému. Motocykl je možno provozovat na pozemních komunikacích. Motocykl je nyní přihlášený (Euro 4) a zajetý cca 1000 km. Hodnota úpravy včetně nového motocyklu byla 479 900 Kč. Cena je pro vážné zájemce dohodou.
Jawa CL 300
Rok výroby: 2022 Obsah: 294ccm Výkon: 17kW Stav tachometru: Nové Motocykl skladem Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují. Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech. Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI. Zdroj: Technická data Provedení JAWA 300 CL Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený Počet valců 1 Vrtání x zdvih 76 x 65mm Zdvihový objem 294,72ccm Kompresní poměr 11±0,5 : 1 Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1 Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1 Spuštění motoru elektrické Převodovka 6st Rozvor 1370mm Výška sedla 765mm Objem nádrže 13,2l Rezerva 2l Kola přední 2,15 x 18" Kola zadní 2,50 x 17" Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P Odpružení přední 135mm Odpružení zadní 100mm Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm Brzda zadní Bubnová 153mm Hmotnost bez náplní 182kg Maximální rychlost 125km/h
Jawa CL 300 FortyTwo
Rok výroby: 2022 Obsah: 294ccm Výkon: 17kW Stav tachometru: Nové Motocykl skladem Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují. Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech. Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI. Zdroj: Technická data Provedení JAWA 300 CL Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený Počet valců 1 Vrtání x zdvih 76 x 65mm Zdvihový objem 294,72ccm Kompresní poměr 11±0,5 : 1 Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1 Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1 Spuštění motoru elektrické Převodovka 6st Rozvor 1370mm Výška sedla 765mm Objem nádrže 13,2l Rezerva 2l Kola přední 2,15 x 18" Kola zadní 2,50 x 17" Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P Odpružení přední 135mm Odpružení zadní 100mm Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm Brzda zadní Bubnová 153mm Hmotnost bez náplní 182kg Maximální rychlost 125km/h
Jawa CL 300 FortyTwo Blue
Rok výroby: 2022 Obsah: 294ccm Výkon: 17kW Stav tachometru: Nové Limitovaná edice: 28/105ks Motocykl skladem Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují. Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech. Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI. Zdroj: Technická data Provedení JAWA 300 CL Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený Počet valců 1 Vrtání x zdvih 76 x 65mm Zdvihový objem 294,72ccm Kompresní poměr 11±0,5 : 1 Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1 Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1 Spuštění motoru elektrické Převodovka 6st Rozvor 1370mm Výška sedla 765mm Objem nádrže 13,2l Rezerva 2l Kola přední 2,15 x 18" Kola zadní 2,50 x 17" Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P Odpružení přední 135mm Odpružení zadní 100mm Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm Brzda zadní Bubnová 153mm Hmotnost bez náplní 182kg Maximální rychlost 125km/h
Kentoya Fighter 200
Kentoya Fighter, 200 ccm (tovární označení Loncin Racer Fighter) prodám motocykl, podčtvercový vzduchem chlazený dvouventilový OHV motor 63x62 mm s podtlakovým mazáním ventilů, v dokumentech uvedeno 10,6 kW, od roku 2010 druhá majitelka (slečna), najeto přes 19 tis. km, můžou přibývat, motocykl je příležitostně v provozu poslední tři roky nejetý, nyní po servisu, připravený na ježdění pro nového majitele/majitelku přední pneu Michelin Pilot Street 90/90-18, stav 80 % zadní pneu Dunlop ArrowMax StreetSmart 130/70-18, stav 80 % proběhl servis palivové soustavy, namontovaný nový palivový ventil s novým sítkem v nádrži, nový palivový filtr, vyčištěný a seřízený karburátor včetně synchronizace akcelerační pumpičky, vyměněná manžeta akcelerační pumpičky, řídící tryska 38 vyměněná za 45 (v případě zájmu můžu přidat na hraní sadu trysek 38-43), motocykl od 6 tis. otáček pokračuje hezky dál nahoru, na hranici červeného pole dává na pětku tachometrových 120 km/h, chce jít i dál, ale nezkoušel jsem (v návodu je uvedená max. rychlost 100 km/h) nádrž je uvnitř jako nová, žádný náznak rzi, výrobce udává objem 13 litrů po servisu ježděný pouze na Vervu vyčištěný a přetěsněný airbox, vypraná a naimpregnovaná vložka filtru sadou KN nová gelová baterie, vyčištěný a namazaný startér, uhlíky téměř bez známek opotřebení, nové žárovky v budících, namontován nabíjecí konektor CTEK (v případě zájmu můžu po dohodě přidat i nabíječku CTEK sx 0,8) přední i zadní brzdy vyčištěné, odmaštěné, namazané, desky 80 % (už byly měněné), zadní obložení 95 % kluzáky vidlice suché seřízené ventily, nová svíčka, druhou novou přidám k motocyklu, dva výfuky motocykl má výbornou kompresi, startér i startovací páka, chytá nabrnk ukazatel zařazené rychlosti plasty byly u některých úchytů popraskané, místa byla vyztužena a vyvařena, na šroubech úchytů nové gumové podložky vyčištěný a namazaný řetěz, všechny gumové o-kroužky jsou na svých místech vyměněný olej vyměněná brzdová kapalina DOT 4 ATE SL.6 motocykl má do 8 tis. km vedenou servisní knížku, celou dobu probíhaly pravidelné výměny oleje co 2 tis. km motocykl měl už při koupi v roce 2010 praskliny na předním plexi světlometu, preventivně pro zpevnění je nově potaženo čirou karosářskou fólií STK do 15. února 2027 prodám do dobrých rukou serióznímu zájemci momentálně k vidění v Brně, v případě vážného zájmu po dohodě i na některých jiných místech ČR
Jawa 300 CL,skladem-Přilba Cassida zdarma
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.   Motocykl JAWA 300 CL splňuje emisní limity normy Euro 5. Stejně jako ostatní modely splňující normu Euro 5, disponuje i tento model brzdovým asistentem ABS, ale pouze na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA 300 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech. Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.Dovoz po ČR
elektro motor QS 138 V2 70H 6000W 48-96V
Dobrý den, prodám úplně nový a nejetý elektro motor QS 138 V2 70H, nominální výkon 6000W. Není ale žádný problém motor zatížit na 15-20 000W i více. 4000 RPM bez Flux weaken, s Fluxem až 6500 Rpm. Model s klasickým ozubeným kolečkem - výměnné. Ideální použití pro elektro Dirt bike, elektro ATV, elektro motorky... Kdo bude mít zájem, asi bude vědět co kupuje. Původní cena cca 13500 i s dopravou a clem. Nechám za 12 000 Kč případně nějaká dohoda. Prodávám, protože se mě změnili plány na stavbu a nakonec použiji úplně jinou specifikaci. Ozubené kolečko 14T součástí motoru.
Triumph 6/1 650 OHV Twin
Na prodej vzácný a sběratelsky velice zajímavý motocykl Triumph 6/1 650 OHV , který se vyráběl mezi lety 1934 až 1936. Je to úplně první paralelní dvouválec vyrobený Triumphem. Navrhl jej slavný konstruktér Val Page. Tento motocykl je předchůdcem slavného Speed Twina a Tigera 100, které odstartovaly éru paralelních dvouválců. Tohoto typu bylo vyrobenu nejspíš 100 až 600 ks, dochovaný počet se odhaduje na cca 35. Vrchem ovládané ventily dvouválcového motoru nejsou na motocyklu zapouzdřeny, primární převod z klikové hřídele na převodovku je řešen ozubeným soukolím, převodovka a motor jsou smontovány do monobloku, spojka je mokrá v hliníkovém krytu. To vše tvoří impozantní a velice moderní motor, který je vsazen do velkého, masivního podvozku. Motocykl byl určen pro těžkou práci, zejména pro připojení sidecaru. Solo je ovšem také skvělý turistický model, vynikající hladkým chodem motoru, pružností a sílou. Jedinečná příležitost pořídit si výjimečný a téměř nesehnatelný motocykl. Motocykl je v nedokončené renovaci.
Kawasaki Klx 250s
Prodám motocykl značky Kawasaki Klx 250S. Motorka je v krásném a velice zachovalém stavu. Je to kvalitní japonská práce co snese snad úplně všechno (nesmrtelný stroj). Motocykl jsem již dvakrát inzeroval, ale pokaždé jsem si prodej rozmyslel a inzerát stáhnul. Doufám, že už si to nerozmyslím :) Opravdu prodávám s těžkým srdcem. Koupili jsme byt a teď je třeba každá koruna. Nepotřebuji ale nutně prodat takže smlouvači ani nepiště. Cena je 95000kč. S cenou jsem ochoten málo pohýbat jen osobně u motocyklu. (Sleva na cestu je možná). Vím co prodávám a taky co za to chci. Zkušební jezdci prosím nejezděte. Abych se vyvaroval zkušebním jezdcům, tak předem upozorňuji, že před zkušební jízdou budu požadovat předložení občanského průkazu a složení zálohy. Mám špatnou zkušenost, jednou mi pán položil Er5 co jsem prodával, nakonec jí ale koupil :) Teď už přejdeme ke stavu motocyklu. Je to velice povedený kousek. Rok výroby 2009, najeto má 28 tisíc km. Stk do 31.3.2024. K motocyklu mám náhradní plasty, laděný výfuk plus originál k tomu, kryt pod motorem, blástry, nabíjení na telefon, držák na telefon, velký kufr a úplně nová baterie. Servis byl dělaný každý rok v autorizovaném servisu Honda. Autorizovaný servis Kawasaki mám 60km od domova, tak jsem jezdil do Hondy co mám asi 15km. Motocykl mám 3 roky a můžu říct, že je to opravdu spolehlivá mašina. Motocykl má nastavitelný zadní tlumič a interval oleje jsem vždy zkracoval na 3000km. Olej je měněn na podzim a je na něm najeto necelých 500km. Interval oleje je 6 tisíc, ale doporučuji měnit maximálně po 4 tisících pro dobro a životnost motoru. Na email moc nechodím. Piště mi sms na číslo a já vám pak zavolám. Motocykl neměním jen prodávám a jen pro opravdu vážné zájemce. Do konce března je cena 90000kč.
Yamaha YZF R6_2005_88Kw_25600Km
prodám motocykl Yamaha YZF-R6 ve výborném stavu. R6 má najeto pouze 25600km. O motocykl bylo velmi dobře postaráno, výměna oleje každý rok na novou sezónu (kvalitní olej Motul 300V 4T Factory). Pačky a hefty jsou homologované. Led blinkry také homologované. Sportovní výfuk s krásným zvukem. Mám k motorce sportovní zadní sedadlo. Držák na telefon s nabíječkou. Padáky. Motocykl celoročně ve vytápěné garáži. Motocykl byl dovezen z Německa kde byl pouze jeden majitel a tady v ČR jsem prvním majitelem. Doložené Kilometry z Německa. 3 x klíč a karta s pin kódem. Ač nerada, tak musím motocykl prodat z důvodu těhotenství. Více na:
Nový motocykl Benelli Imperiale 400
klasický motocykl inspirovaný modely z řady Benelli-MotoBi z 50. let 20. století s typickými prvky vintage stylu jako je kulaté přední světlo a směrovky, kulatý ukazatel rychlosti a otáčkoměr, palivová nádrž ve tvaru kapky či chromovaný výfuk. Dalšími přednostmi Imperiale 400 jsou bezesporu i dva zadní tlumiče či vyplétaná kola, která jsou nejen funkční ale zároveň podtrhují celkový retro vzhled. Srdcem motocyklu je nový 4 taktní jednoválcový vzduchem chlazený motor o výkonu 15,5 kW, což je ideální kombinace pro pohodovou jízdu a zároveň i šetří vaši peněženku. Navíc díky velkému přednímu 19" a zadnímu 18" kolu je motocykl snadno ovladatelný. To, že je motocykl klasický, ale ještě neznamená, že není moderní, i Imperiale 400 je nabitý moderními technologiemi jako je ukazatel zařazené rychlosti, vstřikování či kotoučové brzdy ABS. Pokud hledáte elegantní retro motocykl s čistým duchem, Imperiale 400 je to pravé.
CFMOTO 300 NK - modrá - extra výbava
Bonusová výbava: Plexištítek cfmoto Parádní "třístovka" ZE společné dílny KTM A cfmoto ZA skvělou CENU! cfmoto 300NK přináší do ČR a SR zcela nový pohled na moderní, kvalitní a cenově dostupné motocykly pro všechny generace. Velmi lehký, agilní a živý jednoválcový model cfmoto 300NK (motocykl splňuje parametry pro kategorii ŘP sk. A2), plněný německým vstřikováním Bosch, nabízí velkou porci zábavy a dostatek výkonu pro jakýkoliv styl jízdy. O maximální pohodlí, bezpečnost a komfort se starají komponenty renomovaných výrobců v čele s prémiovým radiálním brzdovým španělským systém J. Juan s pancéřovanými hadicemi (stejné brzdy jako modely KTM) či ABS od Continentalu. To vše uloženo v precizně vyrobeném ocelovém trubkovém rámu a zabaleno do agresivně sportovního designu rakouského design studia Kiska. Výsledný dojem doplňují vkusně vyvedené barevné variace a doplňky, sportovní vzhled pak podporuje netradičně provedené špičkové LED osvětlení, jasný a přehledný 5,5" TFT plně barevný displej s nastavitelnou intenzitou jasu a s přepínatelnými jízdními módy RAIN a sport, či precizně zpracované ergonomické sedlo. Motocykly cfmoto se vyznačují velmi příjemným chodem v celém spektru otáček, nejlépe jim sedí vyšší otáčky. Nesmíme opomenout i velmi přesné řazení, kvalitní brzdný výkon a celkově snadnou ovladatelnost a čitelnost. cfmoto 300NK je motocykl reprezentující kategorii strojů, která je vhodná pro všechny bez rozdílu věku či zkušeností. Model cfmoto 300NK díky svému výkonu a naprosto bezkonkurenční ceně osloví nejen mladší či méně zkušené jezdce (ŘP. sk. A2), ale i každého, kdo si chce užít kvalitní, rychlou a pohodlnou jízdu na originálním motocyklu ze společného podniku cfmoto a KTM. Motocykl cfmoto 300NK je homologován pro silniční provoz jako dvoumístný motocykl pro řidičské oprávnění skupiny A2 od 18 let. Na motocykly cfmoto je dovozcem poskytována nadstandardní 5-letá záruka. Profesionální servis, rozsáhlý sklad náhradních dílů a technická podpora na území ČR a SR jsou zcela samozřejmé. Aktuálně mají všechny motocykly cfmoto exkluzivní záruku v délce 5 let*! Profesionální servis, rozsáhlý sklad náhradních dílů a technická podpora na území ČR a SR, jsou zcela samozřejmé. Motocykl cfmoto 300NK - skvělý parťák pro všechny generace jezdců za parádní cenu!
Suzuki SV 650 S 1999
Dobrý den, prodám svůj motocykl Suzuki SV 650. Motocykl má najeto 92000 km. V TP má motocykl 52 kW. Motocykl je po seřízení ventilových vůlí a kontrole rozvodů, které jsou v pořádku. Na motocyklu jsou: Stavitelné zalamovací páčky - originály mám Stavitelné přepákování Laděný výfuk Cobra SC2 - originál mám Nová zadní pneumatika Mitas Sportforce+ Motocykl je na svůj věk a počet najetých kilometrů ve slušném stavu, vlastním ho třetím rokem.
BMW G310R, jen 1400km, DPH, i na splátky od 0% akontace
Na prodej motocykl BMW G 310 R, rv.2020, v TP 25kW, naj.jen 1.400km, Po 1 majitelce, serviska, manuál, 2x orig.klíč, COC list, nehavarovaný motocykl v perfektním a originál stavu, v záruce do 3/2023, technicky zcela v pořádku, cena uvedena vč.DPH, možnost odpočtu. Prodejní cenu vždy uvádíme vč. vyhotovených podkladů pro vydání CZ-TP a RZ, nemateme zákazníky „umělým“ snižováním ceny bez registrace ( v případě prodeje na orig.dokladech Vám odečteme 1.000,-Kč) – po domluvě Vám vše potřebné rádi zařídíme. Motocykly taktéž na přání zákazníka individuálně rozvážíme po celé ČR! Jako certifikovaný VIP prodejce finančních služeb spol.essox s.r.o. Vám můžeme nabídnout exkluzivní podmínky pro získání úvěru na vybraný motocykl : - akontace od 0,-Kč v hotovosti - nízká úroková sazba - financování možné pro všechny motocykly bez omezení roku výroby - pouze OP + ŘP (či jiný doklad) - bez dokládání potvrzení o příjmech až do 150.000,-Kč financované částky - rychlé vyřízení přímo u nás - jako akontaci lze použít i váš současný motocykl - stáváte se ihned majitelem s možností libovolně s motocyklem nakládat Motocykl možno vidět v MotoShop Vary s.r.o., nebo volejte (ne email ani SMS) prosím na tel. číslo 355 455 911 (Karlovy Vary).
Benelli LEONCINO 500 TRAIL
EURO 5 ZÁRUKA 4 ROKY PERFEKTNĚ OVLADATELNÝ MOTOCYKL Benelli Leoncino Trail je dynamický sportovní motocykl ve stylu scrambler vhodný do každého terénu. Oproti modelu Naked má drátěná kola, větší přední ráfek 19“ a hrubší pneumatik Italsky Leoncino znamená lvíček a lev je také ve znaku továrny Benelli. Motocykl Leoncino má tento znak ve formě sošky lva na svém předním blatníku. Leoncino nabízí ideálně výkonný nově vyvinutý dvouválcový motor o obsahu 500 ccm s výkonem 48 CV (35 kW) při 8500 otáčkách za minutu a maximálním točivém momentu 45 Nm (4,6 kgm). Motocykl má výborné jízdní vlastnosti na každém povrchu a to díky hrubým pneumatikám 110/80-ZR19 vpředu, 150/70-ZR17 vzadu, perfektnímu pérování – ve předu jsou použity bohatě dimenzované upside –down tlumiče o průměru 50 mm a zadní kolo je odpérováno jedním seřiditelným tlumičem. Bohatě dimenzovány jsou i brzdy – přední dva plovoucí kotouče s ø 320 mm se 4 pístkovými brzdiči, zadní kolo brzdí kotouč s ø 260 mm. Motocykl je vybaven ABS
Suzuki GSX 1250FA
Nádherný a servisovaný motocykl vždy v Suzuki (Brno a Břeclav). Všechny servisy zapsány v servisní knize. Motocykl z roku 2010, zakoupený v ČR v Suzuki Ostrava. Jsem druhý majitel. Najeto cca 54200 km, dva klíče, servisní kniha, návod k obsluze, originální nářadí. Obsah 1255 ccm, výkon 72 kW (98koní), centrální stojan, ABS, vyhřívané rukojeti, plexi s nastavitelným deflektorem, nosič topcase + Givi Maxia 52l s opěrkou a brzdovým světlem, nosiče bočních kufrů + kufry Givi 33l v barvě motocyklu. Koncovka výfuku Akrapovič s homologací. Instalovaný Scotoiler. Padací hříbky LSL pod motorem. Brzdové zubaté kotouče vpředu i vzadu. Přední blinkry z Gladiuse, zadní integrované do světla skrz kufry. Ohýbací cnc páčky + závaží, rolny a rychlouzávěr palivové nádrže v modré barvě. Rozšíření zrcátek pro lepší výhled dozadu. Nový olej, olejový a vzduchový filtr, brzdová kapalina, zadní pneumatika 99%, přední odhaduji 30%. Barva je na zakázku bílá perleť, motocykl ležel na boku – neudržel jsem ji – kosmetika tam nějaká je za tu dobu. Jedno sražení bažanta přední částí. Jinak naprosto v pořádku – spolehlivý motocykl, vždy jsme se z cest vrátili. Najeto po servise cca 500km. Prohlídka možná pouze po předchozí telefonické dohodě v Brně. Motocykl nevyužitý – už nemám na cestování čas. Letos najeto cca 500km. Aktuálně udělána TK platná do 26.10.2026.
Motocykl UM DSR Adventure TT 125
Nový motocykl UM DSR Adventure TT 125 Obsah 125 ccm, výkon 11 kW Cena: 98 000 Kč vč. DPH Barevné provedení: bílá, černá, zelená Jeden motocykl, dva různé jízdní styly, dvě různé osobnosti Toužíte po motocyklu, který se snadno přizpůsobí jak městskému, tak i dobrodružnému životnímu stylu? Potom je motocykl DSR Adventure TT ideálním strojem právě pro Vás. Odolný, spolehlivý a dychtící po dobrodružství. Takový je motocykl DSR Adventure TT kombinující sportovní charakter s vyspělými technologiemi a špičkovými řešeními. Úspěšně vás provede každou cestou, kterou si zvolíte. Výborné zavěšení a odpružení obou kol, fantastické brzdy a precizní řízení. Úzký, ale vysoký štít je velmi účinný. Vybavený výkonným motorem s výbornou odezvou, chlazeným kapalinou, a s elektronickým vstřikováním. S dostatkem sil na městskou jízdu i na pořádné terénní dobrodružství.
Nový motocykl BENELLI 752S
Motocykl Benelli 752S se zrodil z konceptu sportovnosti a elegance, které tvořily skvělou historii značky Benelli. Benelli 752S symbolizuje návrat Benelli do segmentu motocyklů se středně velkým obsahem motoru. Díky čistým odvážným liniím je to "Naked Bike" se zárukou absolutní zábavy na silnici a především v zatáčkách. Kompaktní, dynamický, s konkrétním moderním designem, Benelli 752S je motocykl, který uspokojí instinkty každého jezdce. Robustní příhradový rám obklopuje nový kapalinou chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor s objemem 754 cm3. Výkon a maximální točivý moment jsou 76,2 koní při 8500 ot./min a 67 Nm při 6500 ot./min. Dvojité časování vačkového hřídele, 4 ventily na válec a elektronické vstřikování paliva s dvojitým tělesem škrticím klapky s rozvodem DOHC a nejen to dělá z Benelli 752S kvalitní motocykl. Motor je velmi citlivě naladěn tak, aby měl solidní průběh výkonu ve všech otáčkách, ale aby nikdy nebyl záludný pro méně zkušeného jezdce. Motocykl je dostatečně silný a výkonný, ale jeho nejsilnější stránkou je vynikající, ne však zběsilá reakce na dávkování výkonu a jeho vynikající jízdní vlastnosti. Říkáme že Benelli 752S je určen pro "lidi", ne pro zběsilé okruhové závodníky. Další mimořádnou předností motocyklu je jeho podvozek, který nabízí v této kubatuře a cenové kategorii zcela výjimečné předvídatelné, nezáludné jízdní vlastnosti a pocit bezpečí. Použité komponenty hovoří za vše: Přední vidlice upside–down o průměru 50 mm, zaručující mimořádnou stabilitu a jízdní pohodu předního odpružení o zdvihu 130 mm. Zadní kyvné rameno je s centrálně nastavitelným tlumičem. Pozornost u 752S týkající se bezpečnosti a výkonu je zde stvrzena charakteristikami originálního brzdového systému Brembo s dvěma plovoucími kotouči se čtyřpístkovými třmeny o průměru 320 mm na předním kole a kotoučem o průměru 260 mm na zadním kole. Ráfky 17" z hliníkové slitiny mají pneumatiky o rozměrech 120/70-17" a 180/55-17". Nádrž má kapacitu 14,5 litrů. Palubní TFT multifunkční přístroj je barevný, plně digitální a nabízí automatické přepínání mezi 2 režimy - den / noc, pro dokonalé čtení informací za všech podmínek.
Opravy elektro,servis elektroniky,zařízení,přístrojů,montáže
Opravy elektro,servis elektroniky,zařízení,přístrojů,montáže,výroba,poradenství Komplexní služby v oboru elektro: Provádím opravy elektroniky, elektrozařízení, elektromechanických zařízení, spořební elektroniky, PC.. buď u vás, nebo u mě na dílně Osazování a opravy desek plošných spojů, montáže a kompletace elektro zařízení mám kapacity a prostory i na práce většího rozsahu-montáže servis Praxe 20let v servisu,profesionální,přátelské jednání tel.