ecu - strana 10
Počet nalezených inzerátů ECU: 376 - strana 10
![Bmw e46 328ci](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
zdravím, nabízím prodej nebo výměnu.
Auto vlastním 7 let a láká mě naka změna, nutné nepotřebuji prodat, ale když se najde někdo kdo to dokáže ocenit, tak přenechám.
najeto má 242xxx km ( dovoz Německo, za 7 let najeto 55k)
rok 1999
2,5 roku zpět po geo spodku(foto)
stavitko mts
brzdy komplet vratné brembo
do motoru nijak zasahováno, kromě lehké úpravy jednotky od ECU garage. Možno doložit co dělali.
nedávno dělaný chladič, vodni pumpa, termostat, kladka, hadice ….
olej 10w60 Racing po 10k nebo před sezonou
motor suchý, nikde nic neklepe neteče …
kola r18 japan Racing jr 11 ( kupoval jsem je nový)
více info a foto po telefonu
cenu zkuste nabídnout, ale pouze vážný zájemci, ne tipu za 50 beru ????
pište sms, jak si najdu chvíli zavolám.
![CFMOTO 650GT Premium 2021 - šedá, bílá](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
CFMOTO 650GT Premium - skladem v Praze
Akční cena - kufry v základní ceně
GLOBALMOTO PRAHA - Jižní spojka 3247
tel. +420
Motocykl CFMOTO 650GT Premium
Barva - šedá
5 let záruka!
649.3 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuální, 6 stupňů
Kompletní moderní LED osvětlení
Duální přední 300 mm kotoučové brzdy J. Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřované brzdové hadice
ABS Continental (GER)
Dvě mapy řízení - TOURING a SPORT
ECU Bosch (GER)
Odpružení vpředu i vzadu japonské tlumiče KYB
Pneumatiky Metzeler Z8 nebo Pirelli Angel, Přední: 120/70 R17 Zadní: 160/60 R17
Praktický stavitelný větrný štít
TFT 5,5" barevný přepínatelný displej s nastavením intenzity jasu
T-Box - komunikační jednotka
Podsvětlené ovladače
Kvalitní prostorné španělské kufry SHAD (verze PREMIUM v základní ceně)
![Mini cooper F56 JCW Eventuri](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Mini cooper F56 JCW 2.0turbo
2016, puvod CR-BMW Invelt Praha , rok 2019 neujeto ani km! stav km 58.900 Servis pouze Invelt Praha, posledni velky servis 4.6.2020 v ramci servisniho paketu(olej, filtry, brzdy+kapalina, svíčky), jinak vymeny provoznich naplni po 8.000 km, STK 10/2024 19" AC schnitzer + nové Conti SportContact 6P 225/35 R19 DOT 2020 zapsány v TP
doplnky AC Schnitzer, za příplatek doplnky JCW PRO (BLACK doplňky-lišty, zrcátka JCW pro + carbon, predni-zadni orig. P+Z velurové koberečky JCW PRO obšití kuže -červená nit, znaky MINI, víčko nádrže, madlo 5.dveří carbon, lista predniho narazniku,performance alcantara-carbon volant ruční brzda, radici paka, LED prahove listy JCW PRO, pridavna predni dalkova LED svetla black, zadní LED světla Union Jack, carbonovy kit sání Eventuri, 8/2018 optimalizace ECU od specialisty na vozy BMW Mini Manhart 229 kw 465Nm - jede paradne! :), 6st. manuální převodovka, koncovky vyfuku JCW carbon,
v plne vybave vc. elektronického VDC podvozku+H&R -30mm, LED svetla s rozsirenym dosahem, audio Harman Kardon dolby digital, Head up, keyless, automaticke parkovani, ACC tempomat, PRE SAFE, aktivní ochrana chodcu, aktivní přední radar, Idrive + USB+DVD+navi+BMW online, 2-zonová digitální klimatizace, vyhřívané přední sklo, vyhřívané sedačky, příplatková Kůže MINI Yours Lounge "Carbon Black / Carbon Black", černá stropnice, nastavitelné ambientní osvětlení interieru a palubní desky
Soukrome vozidlo od jednoho majitele od 2016. Neni mozny odpocet DPH.
(IC Wagner tuning competition, downpipe + vyfukovy system Stone exhaust prodano)
Po vymene provoznich kapalin (oleje Petro Canada + chemie a aditiva BG decarbonizace sani)
Pouze prodej zadna vymena
![Buggy 1600 4x4](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám buggy 1600,stavba 2020,jeto jednu sezonu 2021, Motor suzuki gsxr1000. dva náhradní motory,sada kol. nová řídící jednotka ecu master. více info na tel. Možná výměna za suv offroad 4x4.
![Saab 9000CSE 2.0t 1996](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám Saab 9000 CSE 2.0LPT 110KW r.v. 1996 Najeto:349 850km
Po výměně tlumičů a komplet brzd. oleje a filtrů (olej měněn po 6000km nebo po roce), měněno na podzim od té doby najeto pouze 400km. Výměna levého předního Ložiska.
Výbava:
El. okna, klimatizace (nefunkční chybí chladivo nejspíše unik v hadicích), el šíbr, el. sedačky z Aero výbavy s pamětí, vyhřívané sedačky (sedačka řidiče nejspíš prasklá spirála). Tažné. Dalkové ovladání,centrál (funguje jak kdy). Palubní počítač
Koroze na klasických místech 9000 nejvíce pod čelním sklem další viz foto.
ECU z italského Aera výkon okolo 140KW APC ventil T7 z novějších modelů (spolehlivější a levnější.). 3" JT výfuk od katu s jedním tlumičem zvuk krásný hutný viz Odkaz na youtube kde je natočen studený start v -2(
K autu jsou i letní ALU Saab AERO wheels s letními pneu na fotkách obut na zimních Alpin 5 od Michelin už staré ale vzorek mají a nejsou tvrdé, přidám pár dílů do interiéru a náhradní převodovku manualní s 2.3.
Nově po STK platnost do 10.2.2025. Více info po tel.
![Royal Enfield HNTR 350 Rebel Red ( odpočet DPH ) NOVINKA](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Royal Enfield HNTR 350 Rebel Red ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 350 ccm
Výkon: 15 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 120 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
motocykl skladem, k okamžitému odběru !!!
Všechny intenzivní aspekty étosu Pure Motorcycling úhledně zabalené do nového, stylového a zábavného stroje.
Živost i odolnost
V srdci bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má HNTR 350 ten správný výkon.
Nová geometrie pro novou geografii.
Ergonomie, přepracovaný úhel řízení a nízké těžiště navržené v souladu s filozofií "řidič na prvním místě" tak, aby vám umožnily bez námahy manévrovat ulicemi těch nejúžasnějších městských částí světa.
Kombinace digitálního a analogového panelu
Výkřik směrem k analogové éře, a přitom dokonale synchronizovaný pro moderní denní jízdu. HNTR je vybavený tachoměrem v retro stylu spolu s digitálním LCD displejem, který vám řekne vše, co potřebujete vědět, a je kompatibilní s navigačním systémem Royal Enfield Tripper.
Maximum motocyklu na centimetr čtvereční
Kratší rozvor, menší váha a sevřenější geometrie, robustní rám Hunteru vybavený sadou super ovladatelných 17” kol, módní estetika v retro stylu a motor s objemem 350 ccm jako extra sval do každé tlačenice.
Litá kola s bezdušovými pneumatikami
HNTR 350 je jediný vyráběný model Royal Enfield, který používá super ovladatelné 17” přední a zadní pneumatiky a nápadná litá kola. S bezdušovými pneumatikami můžete jet bez přerušení tak dlouho, jak chcete, bez strachu z píchnutí.
Analogové spínací ovladače
Retrem inspirované ovladače otočného spínače u Hunteru umožňují praktické zapínání a vypínání hmatem, které vás určitě probere.
Intuitivní ergonomie
Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci v dopravním provozu typu stop-and-go
Dvoukanálový ABS
Protiblokovací brzdový systém s předními 300mm a zadními 270mm kotouči, projektovaný pro nepředvídatelné situace v městském prostředí, vás bezpečně zastaví i na nejkratší vzdálenosti a zajistí vám plnou kontrolu.
Nabíjení na cestách
Najdete zde port USB, takže vaše zařízení jsou online i během vašeho lovu.
Rám-Dvojitý páteřový rám se spodní trubkou
Hmotnost v provozním stavu (kg.) 195
Rozvor (mm) 1390
Výška sedáku (mm) 790
Světlá výška (mm) 170
Délka x šířka x výška (mm) 2145 x 785 x 1090
Motor-Počet válců 1
Vrtání x zdvih (mm) 72 x 85,8
Chladící systém Chlazení vzduchem a olejem
Objem (cc) 349,34
Vstřikovací systém Řízená ECU
Ventily na válec 2
Kompresní poměr 9.5: 1
Maximální výkon 14,87 kW při 6100 ot./min
Ma
![Royal Enfield HNTR 350 Rebel Black ( odpočet DPH ) NOVINKA](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Royal Enfield HNTR 350 Rebel Black ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 350 ccm
Výkon: 15 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 120 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
motocykl skladem, k okamžitému odběru!!!
Všechny intenzivní aspekty étosu Pure Motorcycling úhledně zabalené do nového, stylového a zábavného stroje.
Živost i odolnost
V srdci bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má HNTR 350 ten správný výkon.
Nová geometrie pro novou geografii.
Ergonomie, přepracovaný úhel řízení a nízké těžiště navržené v souladu s filozofií "řidič na prvním místě" tak, aby vám umožnily bez námahy manévrovat ulicemi těch nejúžasnějších městských částí světa.
Kombinace digitálního a analogového panelu
Výkřik směrem k analogové éře, a přitom dokonale synchronizovaný pro moderní denní jízdu. HNTR je vybavený tachoměrem v retro stylu spolu s digitálním LCD displejem, který vám řekne vše, co potřebujete vědět, a je kompatibilní s navigačním systémem Royal Enfield Tripper.
Maximum motocyklu na centimetr čtvereční
Kratší rozvor, menší váha a sevřenější geometrie, robustní rám Hunteru vybavený sadou super ovladatelných 17” kol, módní estetika v retro stylu a motor s objemem 350 ccm jako extra sval do každé tlačenice.
Litá kola s bezdušovými pneumatikami
HNTR 350 je jediný vyráběný model Royal Enfield, který používá super ovladatelné 17” přední a zadní pneumatiky a nápadná litá kola. S bezdušovými pneumatikami můžete jet bez přerušení tak dlouho, jak chcete, bez strachu z píchnutí.
Analogové spínací ovladače
Retrem inspirované ovladače otočného spínače u Hunteru umožňují praktické zapínání a vypínání hmatem, které vás určitě probere.
Intuitivní ergonomie
Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci v dopravním provozu typu stop-and-go
Dvoukanálový ABS
Protiblokovací brzdový systém s předními 300mm a zadními 270mm kotouči, projektovaný pro nepředvídatelné situace v městském prostředí, vás bezpečně zastaví i na nejkratší vzdálenosti a zajistí vám plnou kontrolu.
Nabíjení na cestách
Najdete zde port USB, takže vaše zařízení jsou online i během vašeho lovu.
Rám-Dvojitý páteřový rám se spodní trubkou
Hmotnost v provozním stavu (kg.) 195
Rozvor (mm) 1390
Výška sedáku (mm) 790
Světlá výška (mm) 170
Délka x šířka x výška (mm) 2145 x 785 x 1090
Motor-Počet válců 1
Vrtání x zdvih (mm) 72 x 85,8
Chladící systém Chlazení vzduchem a olejem
Objem (cc) 349,34
Vstřikovací systém Řízená ECU
Ventily na válec 2
Kompresní poměr 9.5: 1
Maximální výkon 14,87 kW při 6100 ot./min
M
![Prodám BMW Z4 E85 3.0 - 170kw](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám Z4ku z r. 2003. Má najeto 140tis. Legendární motor M54B30 ji dává neskutečný výkon. V posledních 3 letech proběhlo spoustu servisu. (koni sportovní podvozek s - 35mm snížením, nová spojka, výměna všech olejů, nové silentbloky, úprava ECU aj.). Auto je ve stavu odpovídající stáří. Má kosmetické i pár funkčních vad(neni naplněna klimatizace, zámek řidiče občas na dalku nevyskoci, aj.) prodávám protože na něj nemám tolik času, co bych si přál a bolí mě, když jen stojí.
Auto má zaplacenou dálniční známku. Wow efekt zaručen.
Více info na telefonu a osobně.
![300 NK](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
CFMOTO 300NK
Motor: 1-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily
Zdvihový objem: 292,4 ccm
Vrtání x Zdvih: 78 x 61,2 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuální, 6 rychlostí, antihoppingová spojka
Odpružení: přední vidlice USD, zadní monoshock
Brzdy: kotouč Ø 300 mm (p), Ø kola 240 mm (z); J. Juan
ABS: Continental ABS system
Ráfky: 3,5x17MT, 4x17MT
Pneumatiky: 110/70 ZR 17, 140/60 ZR 17 (h)
Délka: 1990 mm
Šířka: 780 mm
Výška: 1070 mm
Výška sedáku: 795 mm
Světlá výška: 150 mm
Poloměr otáčení: 4,7 m
Nádrž: 12,5 l
Hmotnost: 151 kg
![Royal Enfield HNTR 350 Rebel Pearl Blue ( odpočet DPH )](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Royal Enfield HNTR 350 Rebel Pearl Blue ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 350 ccm
Výkon: 15 kW
Stav: Nový motocykl
STK do: 12.2029
Původ: CZ
Cena 125 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
motocykl skladem, k okamžitému odběru!!!
Pearl Blue - zakázkové lakování nádrže ( mdrá perleť v laku )
Všechny intenzivní aspekty étosu Pure Motorcycling úhledně zabalené do nového, stylového a zábavného stroje.
Živost i odolnost
V srdci bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má HNTR 350 ten správný výkon.
Nová geometrie pro novou geografii.
Ergonomie, přepracovaný úhel řízení a nízké těžiště navržené v souladu s filozofií "řidič na prvním místě" tak, aby vám umožnily bez námahy manévrovat ulicemi těch nejúžasnějších městských částí světa.
Kombinace digitálního a analogového panelu
Výkřik směrem k analogové éře, a přitom dokonale synchronizovaný pro moderní denní jízdu. HNTR je vybavený tachoměrem v retro stylu spolu s digitálním LCD displejem, který vám řekne vše, co potřebujete vědět, a je kompatibilní s navigačním systémem Royal Enfield Tripper.
Maximum motocyklu na centimetr čtvereční
Kratší rozvor, menší váha a sevřenější geometrie, robustní rám Hunteru vybavený sadou super ovladatelných 17” kol, módní estetika v retro stylu a motor s objemem 350 ccm jako extra sval do každé tlačenice.
Litá kola s bezdušovými pneumatikami
HNTR 350 je jediný vyráběný model Royal Enfield, který používá super ovladatelné 17” přední a zadní pneumatiky a nápadná litá kola. S bezdušovými pneumatikami můžete jet bez přerušení tak dlouho, jak chcete, bez strachu z píchnutí.
Analogové spínací ovladače
Retrem inspirované ovladače otočného spínače u Hunteru umožňují praktické zapínání a vypínání hmatem, které vás určitě probere.
Intuitivní ergonomie
Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci v dopravním provozu typu stop-and-go
Dvoukanálový ABS
Protiblokovací brzdový systém s předními 300mm a zadními 270mm kotouči, projektovaný pro nepředvídatelné situace v městském prostředí, vás bezpečně zastaví i na nejkratší vzdálenosti a zajistí vám plnou kontrolu.
Nabíjení na cestách
Najdete zde port USB, takže vaše zařízení jsou online i během vašeho lovu.
Rám-Dvojitý páteřový rám se spodní trubkou
Hmotnost v provozním stavu (kg.) 195
Rozvor (mm) 1390
Výška sedáku (mm) 790
Světlá výška (mm) 170
Délka x šířka x výška (mm) 2145 x 785 x 1090
Motor-Počet válců 1
Vrtání x zdvih (mm) 72 x 85,8
Chladící systém Chlazení vzduchem a olejem
Objem (cc) 349,34
Vstřikovací systém Řízená ECU
V
![650 GT Premium ( SKLADEM )](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
CFMOTO 650GT Premium - skladem v Praze
Akční cena - kufry v základní ceně
GLOBALMOTO PRAHA - Jižní spojka 3247
tel. +420
Motocykl CFMOTO 650GT Premium
Barva - šedá
5 let záruka!
649.3 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuální, 6 stupňů
Kompletní moderní LED osvětlení
Duální přední 300 mm kotoučové brzdy J. Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřované brzdové hadice
ABS Continental (GER)
Dvě mapy řízení - TOURING a SPORT
ECU Bosch (GER)
Odpružení vpředu i vzadu japonské tlumiče KYB
Pneumatiky Metzeler Z8 nebo Pirelli Angel, Přední: 120/70 R17 Zadní: 160/60 R17
Praktický stavitelný větrný štít
TFT 5,5" barevný přepínatelný displej s nastavením intenzity jasu
T-Box - komunikační jednotka
Podsvětlené ovladače
Kvalitní prostorné španělské kufry SHAD (verze PREMIUM v základní ceně)
![CL-X 700 Heritage - nová cena](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
CFMOTO 700CL-X Heritage
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB
Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z)
Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS
Délka: 2107 mm
Šířka: 887 mm
Výška: 1200 mm
Výška sedáku: 800 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X Heritage
Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu.
"X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje.
Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.
![CL-X 700 Sport - nová cena](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
CFMOTO 700CL-X sport
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
Délka: 2096 mm
Šířka: 790 mm
Výška: 1130 mm
Výška sedáku: 795 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X SPORT
Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“.
Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu.
Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a
![300 SR (SKLADEM PRAHA)](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
CFMOTO 300 SR - skladem v Praze
Motor: 1-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily
Zdvihový objem: 292,4 ccm
Vrtání x Zdvih: 78 x 61,2 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuální, 6 rychlostí, antihoppingová spojka
Odpružení: přední vidlice USD, zadní monoshock
Brzdy: kotouč Ø 292 mm čtyřpístkový (p), Ø 220 mm (z); J. Juan
ABS: Continental ABS system
Ráfky: 3,5x17MT, 4x17MT
Pneumatiky: 110/70 ZR 17, 140/60 ZR 17 (h)
Délka: 2010 mm
Šířka: 750 mm
Výška: 1080 mm
Výška sedáku: 780 mm
Světlá výška: 135 mm
Poloměr otáčení: 4,7 m
Nádrž: 12 l
Hmotnost: 165 kg
CFMOTO 300SR
CFMOTO 300SR je pokračováním precizního výrobního plánu výrobce a zároveň dalším modelem v nabídce společnosti Journeyman CZ. Žádný experiment, ale profesionálně dotažený koncept do sériové výroby. CFMOTO 300SR je model, na jehož vývoji pracovali inženýři a designéři z různých kontinentů a dnes vám můžeme představit model, který je ve své třídě užitkovostí, designem, cenou a vlastnostmi na světové úrovni. Je to zároveň stroj, který nese v sobě množství komponentů a technologií od světově uznávaných dodavatelů.
CFMOTO 300SR. Zkratka "SR" znamená Sport Racing, ale máte před, či spíše pod sebou, motocykl pro užívání na každý den. A i když tak vypadá, není to okruhový nástroj na dramatické nahánění setin sekund na okruhu.
Za jedinečným designem stojí tentokrát italské design studio Modena 40, pod vedením zkušeného španělského designéra Carles S. Martiho (mj. se podílel na designu motocyklů MV Agusta). Obě světelné LED rampy jsou jako celky projektovány s důrazem na vysoký světelný a zároveň estetický výkon a tím nabízejí zvýšenou bezpečnost v provozu přes den i v noci. Světelná technologie navazuje na zcela nový přístrojový panel typu TFT (5,5 "), který nabízí dva módy zobrazení SPORT a ECO. Jas obrazovky se automaticky přizpůsobuje intenzitě vnějšího světla a pokud jste uživatelem komunikační sady v přilbě, váš smartphone si můžete spárovat s TFT displejem, přičemž tlačítka displeje vám umožní hovor přijmout, či ukončit.
Vaším skvělým společníkem při jízdě bude skvěle výkonově naladěný motor, který vás i díky silnému točivému momentu v provozu udrží přesně tam, kde potřebujete. Kontrolované zrychlení zajišťuje vstřikování BOSCH, které má za úkol optimální spalování i maximální výkonnostní účinnost vstřikovaného paliva. Tomu je přizpůsobeno i sací potrubí a spalovací komora, což má za účinek maximum dodávaného výkonu při minimální spotřebě. Aby motor šlapal hladce, o to se stará vyvažovací hřídel jakož i technika DOHC, tedy dvojitá vačka. Výsledkem je citlivý projev výkonu ve vysokých otáčkách. Zajímavostí je i tepelně-izolační vrstva na povrchu pístu, která minimalizuje tření pístu ve válci, tím snižuje chlazení a zároveň napomáhá k úspoře paliva při nejlepší účinnosti spalování. A nakonec hlava válce je vybavena technologií
![BMW E36 Compact](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodam BMW E36 Compact, papírové 1.6, motor v aute M52B28 z e39 automatu, nalita jednotka od ECU Garage, STK do 09/2023.
Kastle je slušná, bez der, zvedací body jsou, zadní lemy opravovane, přední blatniky Ok, dá se v pohodě zvedat.
Nove udělaný podvozek Max speedings Rods, komplet nove uložení, všechny cepy, tycky, ramena, nic na podvozku nemlati ani neboucha. Nove přední brzdy.
DRIFT PAKET: Hydra, zavarka 3.38, prevarene ramena a tehlice, short shifter Swagier, stavitelny podvozek, stavitelne horni uložení, polyuretany na motoru a převodovce, hasicak 2kg v dosahu řidiče, Sahara na tlačítko, přídavné budiky na teplotu vody.
Auto je v současné době bez investic, připraveno na sezonu a na zavodech nezklame.
Kola jsou origo styling 66 dvourozmer, možno prodat i bez nich = - 8.000 CZK. Kola samostatne neprodam.
bmw e36 bmw e36 compact 328i drift street bmw Coupe bmw compact 323ti bmw compact 323i compact 328i
![BMW E60 Jednotka ABS ECU páčky kroužek servo](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám díly z BMW E60 viz foto a seznam. Ceny nabídněte a určitě se domluvíme.
6952665 5WK49111
6943857 5WK49995
6941592
7796637
0265234134
6946384
6946400
6940298
6940297
6920461
6763811-02
6920.9 02
6906588
921851113 diversity anténa
6949452
6911514
6950518
6925296
6930299.9
6930298.9
6930303.9
6930302.9
6930305.9
6930300.9
627789219-01
6937075.9
6944687
6947845
6948182
6910793
6912631
8256
5000949 265005266
![CFMOTO CFMOTO 700CL-X](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
CF Moto CL-X 700 Heritage
!!! 5 let záruka !!!
Naháč od cfmoto , Motorka CL-X 700 s dvouválcovým motorem,vodou chlazený 8-mi ventil.
velice příjemny stroj s kterým se nemusíte bát do města na cesty či šotolinu.Na prodejně čtyřkolky bavorov je skladem v obou barevých variantách : twilight" modrá, "coal" šedá
693 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuální, 6 stupňů
Kompletní moderní LED osvětlení
Přední 320 mm kotouč, čtyřpístkový radiální třmen J.Juan (Španělsko)
Zadní 260 mm kotouč, třmen J.Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřované brzdové hadice
ABS Continental (GER)
Dvě mapy řízení - ECO a sport
ECU Bosch (GER)
Odpružení vpředu i vzadu plně stavitelné tlumiče KYB (JAP)
Pneumatiky Pirelli MT60RS, Přední: 110/80 R18 Zadní: 180/55 R17
Tempomat
Antihoppingová spojka
Stylový monochromatický LCD displej s nastavením intenzity jasu
Motor
Řadový dvouválec, kapalinou chlazený: 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání / zdvih:83 x 64 mm
Kompresní poměr: 11,6 : 1
Výkon: 51,5 kW / 8 750 ot./min.
Kroutící moment: 68 Nm / 7 000 ot./min.
Převodovka: manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“)
Délka: 2 107 mm
Šířka: 887 mm
Výška:1 200 mm
Výška sedla: 800 mm
Světlá výška: 160 mm
Pohotovostní hmotnost: 198 kg
Odpružení
Přední KYB plně stavitelná vidlice ? 41 mm „Upside-down“,
Zadní KYB stavitelný „monoshock“
Brzdy
J. Juan, přední kotouč ? 320 mm, zadní kotouč ? 260 mm
Pneumatiky:Přední 110/80 R18,Zadní 180/55 R17
Palivová nádrž: 13 l
![Audi TT 1.8T 123kw AJQ](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Zdravím. Bohužel musím nabídnout své Audi TT dál. Měl jsem v plánu s ním udělat menší projekt s cílem 300hp, ale bohužel to z rodinných důvodu není možné.
Audi TT
Motor 1.8T 20V 132kw AJQ
Manuál 5 kvalt
RV. 2000
Barva modrá metalická
Najeto 239k
Cenu by jsem si představoval 70.000Kč
Při rychlém a seriózním jednání, dohoda u auta možná.
25.10 měněny olej, dělán proplach motoru, přetěsněné a vyčištěné
víko ventilů. Nová hadice odvzdušnění víka ventilů
Dle předchozího majitele jsou měněný komplet brzdy, termostat… těžko říct zda tomu tak je. Brzdí to ale velmi dobře
Ve 217.000km dělané rozvody
Úpravy
Sportovní filtr sání, takže auto děla stututu jak Supra
Stavitelný podvozek TA sníženo na minimum, přidám ještě pružiny a stavitelné matky dozadu, pro případné zvýšení
Přední spodní rozpěrná tyč mezi rameny. Spodní rozperná tyč podlahy.
Horní rozpěrná tyč na uložení tlumičů
Vyndané zadní sedačky, nainstalované místo nich Races 4-bodové pásy
Sundaný zadní tlumič
Výbava: sportovní vyhřívané sedačky, ESP, ABS, zadní vyhřívané okno, funkční klima
Centrál. 2x klíč Audio Bose
Vady: Výfuk drncá o rozpěru pod podlahou, bude to chtít výfuk přitáhnout výš.
Občas se sekne stahovačka u řidiče ale během pár minut se vzpamatuje a zase se okno dá zavřít. Zamlžené levé světlo po mytí motoru. Blbne zámek pravých dveří, odemknout se musí klíčem. Zrezlé práhy u předních kol. Není to žádná leštěnka, kosmetika se najde.
K autu mám a dám: originální filtrbox, kryty motoru, originální Audi rádio i s kódem. 2x klíč, zadní tlumič, zadní sedačky
ECU CimboMotorsport pro AGU k přepinovapní
V případě zájmu pište SMS či e-mail.