inzerce, prodej, prodám, bazar

ecu - strana 10

Počet nalezených inzerátů ECU: 376 - strana 10

Bmw e46 328ci
zdravím, nabízím prodej nebo výměnu. Auto vlastním 7 let a láká mě naka změna, nutné nepotřebuji prodat, ale když se najde někdo kdo to dokáže ocenit, tak přenechám. najeto má 242xxx km ( dovoz Německo, za 7 let najeto 55k) rok 1999 2,5 roku zpět po geo spodku(foto) stavitko mts brzdy komplet vratné brembo do motoru nijak zasahováno, kromě lehké úpravy jednotky od ECU garage. Možno doložit co dělali. nedávno dělaný chladič, vodni pumpa, termostat, kladka, hadice …. olej 10w60 Racing po 10k nebo před sezonou motor suchý, nikde nic neklepe neteče … kola r18 japan Racing jr 11 ( kupoval jsem je nový) více info a foto po telefonu cenu zkuste nabídnout, ale pouze vážný zájemci, ne tipu za 50 beru ???? pište sms, jak si najdu chvíli zavolám.
CFMOTO 650GT Premium 2021 - šedá, bílá
CFMOTO 650GT Premium - skladem v Praze Akční cena - kufry v základní ceně GLOBALMOTO PRAHA - Jižní spojka 3247 tel. +420 Motocykl CFMOTO 650GT Premium Barva - šedá 5 let záruka! 649.3 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený Převodovka manuální, 6 stupňů Kompletní moderní LED osvětlení Duální přední 300 mm kotoučové brzdy J. Juan (Španělsko) Přední a zadní pancéřované brzdové hadice ABS Continental (GER) Dvě mapy řízení - TOURING a SPORT ECU Bosch (GER) Odpružení vpředu i vzadu japonské tlumiče KYB Pneumatiky Metzeler Z8 nebo Pirelli Angel, Přední: 120/70 R17 Zadní: 160/60 R17 Praktický stavitelný větrný štít TFT 5,5" barevný přepínatelný displej s nastavením intenzity jasu T-Box - komunikační jednotka Podsvětlené ovladače Kvalitní prostorné španělské kufry SHAD (verze PREMIUM v základní ceně)
Mini cooper F56 JCW Eventuri
Mini cooper F56 JCW 2.0turbo 2016, puvod CR-BMW Invelt Praha , rok 2019 neujeto ani km! stav km 58.900 Servis pouze Invelt Praha, posledni velky servis 4.6.2020 v ramci servisniho paketu(olej, filtry, brzdy+kapalina, svíčky), jinak vymeny provoznich naplni po 8.000 km, STK 10/2024 19" AC schnitzer + nové Conti SportContact 6P 225/35 R19 DOT 2020 zapsány v TP doplnky AC Schnitzer, za příplatek doplnky JCW PRO (BLACK doplňky-lišty, zrcátka JCW pro + carbon, predni-zadni orig. P+Z velurové koberečky JCW PRO obšití kuže -červená nit, znaky MINI, víčko nádrže, madlo 5.dveří carbon, lista predniho narazniku,performance alcantara-carbon volant ruční brzda, radici paka, LED prahove listy JCW PRO, pridavna predni dalkova LED svetla black, zadní LED světla Union Jack, carbonovy kit sání Eventuri, 8/2018 optimalizace ECU od specialisty na vozy BMW Mini Manhart 229 kw 465Nm - jede paradne! :), 6st. manuální převodovka, koncovky vyfuku JCW carbon, v plne vybave vc. elektronického VDC podvozku+H&R -30mm, LED svetla s rozsirenym dosahem, audio Harman Kardon dolby digital, Head up, keyless, automaticke parkovani, ACC tempomat, PRE SAFE, aktivní ochrana chodcu, aktivní přední radar, Idrive + USB+DVD+navi+BMW online, 2-zonová digitální klimatizace, vyhřívané přední sklo, vyhřívané sedačky, příplatková Kůže MINI Yours Lounge "Carbon Black / Carbon Black", černá stropnice, nastavitelné ambientní osvětlení interieru a palubní desky Soukrome vozidlo od jednoho majitele od 2016. Neni mozny odpocet DPH. (IC Wagner tuning competition, downpipe + vyfukovy system Stone exhaust prodano) Po vymene provoznich kapalin (oleje Petro Canada + chemie a aditiva BG decarbonizace sani) Pouze prodej zadna vymena
Buggy 1600 4x4
Prodám buggy 1600,stavba 2020,jeto jednu sezonu 2021, Motor suzuki gsxr1000. dva náhradní motory,sada kol. nová řídící jednotka ecu master. více info na tel. Možná výměna za suv offroad 4x4.
Saab 9000CSE 2.0t 1996
Prodám Saab 9000 CSE 2.0LPT 110KW r.v. 1996 Najeto:349 850km Po výměně tlumičů a komplet brzd. oleje a filtrů (olej měněn po 6000km nebo po roce), měněno na podzim od té doby najeto pouze 400km. Výměna levého předního Ložiska. Výbava: El. okna, klimatizace (nefunkční chybí chladivo nejspíše unik v hadicích), el šíbr, el. sedačky z Aero výbavy s pamětí, vyhřívané sedačky (sedačka řidiče nejspíš prasklá spirála). Tažné. Dalkové ovladání,centrál (funguje jak kdy). Palubní počítač Koroze na klasických místech 9000 nejvíce pod čelním sklem další viz foto. ECU z italského Aera výkon okolo 140KW APC ventil T7 z novějších modelů (spolehlivější a levnější.). 3" JT výfuk od katu s jedním tlumičem zvuk krásný hutný viz Odkaz na youtube kde je natočen studený start v -2( K autu jsou i letní ALU Saab AERO wheels s letními pneu na fotkách obut na zimních Alpin 5 od Michelin už staré ale vzorek mají a nejsou tvrdé, přidám pár dílů do interiéru a náhradní převodovku manualní s 2.3. Nově po STK platnost do 10.2.2025. Více info po tel.
Royal Enfield HNTR 350 Rebel Red ( odpočet DPH ) NOVINKA
Royal Enfield HNTR 350 Rebel Red ( odpočet DPH ) NOVINKA Rok výroby: 2023 Najeto: 1 km Objem: 350 ccm Výkon: 15 kW Stav: Nový motocykl Původ: CZ Cena 120 990 Kč (možnost odpočtu DPH) motocykl skladem, k okamžitému odběru !!! Všechny intenzivní aspekty étosu Pure Motorcycling úhledně zabalené do nového, stylového a zábavného stroje. Živost i odolnost V srdci bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má HNTR 350 ten správný výkon. Nová geometrie pro novou geografii. Ergonomie, přepracovaný úhel řízení a nízké těžiště navržené v souladu s filozofií "řidič na prvním místě" tak, aby vám umožnily bez námahy manévrovat ulicemi těch nejúžasnějších městských částí světa. Kombinace digitálního a analogového panelu Výkřik směrem k analogové éře, a přitom dokonale synchronizovaný pro moderní denní jízdu. HNTR je vybavený tachoměrem v retro stylu spolu s digitálním LCD displejem, který vám řekne vše, co potřebujete vědět, a je kompatibilní s navigačním systémem Royal Enfield Tripper. Maximum motocyklu na centimetr čtvereční Kratší rozvor, menší váha a sevřenější geometrie, robustní rám Hunteru vybavený sadou super ovladatelných 17” kol, módní estetika v retro stylu a motor s objemem 350 ccm jako extra sval do každé tlačenice. Litá kola s bezdušovými pneumatikami HNTR 350 je jediný vyráběný model Royal Enfield, který používá super ovladatelné 17” přední a zadní pneumatiky a nápadná litá kola. S bezdušovými pneumatikami můžete jet bez přerušení tak dlouho, jak chcete, bez strachu z píchnutí. Analogové spínací ovladače Retrem inspirované ovladače otočného spínače u Hunteru umožňují praktické zapínání a vypínání hmatem, které vás určitě probere. Intuitivní ergonomie Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci v dopravním provozu typu stop-and-go Dvoukanálový ABS Protiblokovací brzdový systém s předními 300mm a zadními 270mm kotouči, projektovaný pro nepředvídatelné situace v městském prostředí, vás bezpečně zastaví i na nejkratší vzdálenosti a zajistí vám plnou kontrolu. Nabíjení na cestách Najdete zde port USB, takže vaše zařízení jsou online i během vašeho lovu. Rám-Dvojitý páteřový rám se spodní trubkou Hmotnost v provozním stavu (kg.) 195 Rozvor (mm) 1390 Výška sedáku (mm) 790 Světlá výška (mm) 170 Délka x šířka x výška (mm) 2145 x 785 x 1090 Motor-Počet válců 1 Vrtání x zdvih (mm) 72 x 85,8 Chladící systém Chlazení vzduchem a olejem Objem (cc) 349,34 Vstřikovací systém Řízená ECU Ventily na válec 2 Kompresní poměr 9.5: 1 Maximální výkon 14,87 kW při 6100 ot./min Ma
Royal Enfield HNTR 350 Rebel Black ( odpočet DPH ) NOVINKA
Royal Enfield HNTR 350 Rebel Black ( odpočet DPH ) NOVINKA Rok výroby: 2023 Najeto: 1 km Objem: 350 ccm Výkon: 15 kW Stav: Nový motocykl Původ: CZ Cena 120 990 Kč (možnost odpočtu DPH) motocykl skladem, k okamžitému odběru!!! Všechny intenzivní aspekty étosu Pure Motorcycling úhledně zabalené do nového, stylového a zábavného stroje. Živost i odolnost V srdci bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má HNTR 350 ten správný výkon. Nová geometrie pro novou geografii. Ergonomie, přepracovaný úhel řízení a nízké těžiště navržené v souladu s filozofií "řidič na prvním místě" tak, aby vám umožnily bez námahy manévrovat ulicemi těch nejúžasnějších městských částí světa. Kombinace digitálního a analogového panelu Výkřik směrem k analogové éře, a přitom dokonale synchronizovaný pro moderní denní jízdu. HNTR je vybavený tachoměrem v retro stylu spolu s digitálním LCD displejem, který vám řekne vše, co potřebujete vědět, a je kompatibilní s navigačním systémem Royal Enfield Tripper. Maximum motocyklu na centimetr čtvereční Kratší rozvor, menší váha a sevřenější geometrie, robustní rám Hunteru vybavený sadou super ovladatelných 17” kol, módní estetika v retro stylu a motor s objemem 350 ccm jako extra sval do každé tlačenice. Litá kola s bezdušovými pneumatikami HNTR 350 je jediný vyráběný model Royal Enfield, který používá super ovladatelné 17” přední a zadní pneumatiky a nápadná litá kola. S bezdušovými pneumatikami můžete jet bez přerušení tak dlouho, jak chcete, bez strachu z píchnutí. Analogové spínací ovladače Retrem inspirované ovladače otočného spínače u Hunteru umožňují praktické zapínání a vypínání hmatem, které vás určitě probere. Intuitivní ergonomie Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci v dopravním provozu typu stop-and-go Dvoukanálový ABS Protiblokovací brzdový systém s předními 300mm a zadními 270mm kotouči, projektovaný pro nepředvídatelné situace v městském prostředí, vás bezpečně zastaví i na nejkratší vzdálenosti a zajistí vám plnou kontrolu. Nabíjení na cestách Najdete zde port USB, takže vaše zařízení jsou online i během vašeho lovu. Rám-Dvojitý páteřový rám se spodní trubkou Hmotnost v provozním stavu (kg.) 195 Rozvor (mm) 1390 Výška sedáku (mm) 790 Světlá výška (mm) 170 Délka x šířka x výška (mm) 2145 x 785 x 1090 Motor-Počet válců 1 Vrtání x zdvih (mm) 72 x 85,8 Chladící systém Chlazení vzduchem a olejem Objem (cc) 349,34 Vstřikovací systém Řízená ECU Ventily na válec 2 Kompresní poměr 9.5: 1 Maximální výkon 14,87 kW při 6100 ot./min M
Prodám BMW Z4 E85 3.0 - 170kw
Prodám Z4ku z r. 2003. Má najeto 140tis. Legendární motor M54B30 ji dává neskutečný výkon. V posledních 3 letech proběhlo spoustu servisu. (koni sportovní podvozek s - 35mm snížením, nová spojka, výměna všech olejů, nové silentbloky, úprava ECU aj.). Auto je ve stavu odpovídající stáří. Má kosmetické i pár funkčních vad(neni naplněna klimatizace, zámek řidiče občas na dalku nevyskoci, aj.) prodávám protože na něj nemám tolik času, co bych si přál a bolí mě, když jen stojí. Auto má zaplacenou dálniční známku. Wow efekt zaručen. Více info na telefonu a osobně.
300 NK
CFMOTO 300NK Motor: 1-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily Zdvihový objem: 292,4 ccm Vrtání x Zdvih: 78 x 61,2 mm Komprese: 11.3: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuální, 6 rychlostí, antihoppingová spojka Odpružení: přední vidlice USD, zadní monoshock Brzdy: kotouč Ø 300 mm (p), Ø kola 240 mm (z); J. Juan ABS: Continental ABS system Ráfky: 3,5x17MT, 4x17MT Pneumatiky: 110/70 ZR 17, 140/60 ZR 17 (h) Délka: 1990 mm Šířka: 780 mm Výška: 1070 mm Výška sedáku: 795 mm Světlá výška: 150 mm Poloměr otáčení: 4,7 m Nádrž: 12,5 l Hmotnost: 151 kg
Royal Enfield HNTR 350 Rebel Pearl Blue ( odpočet DPH )
Royal Enfield HNTR 350 Rebel Pearl Blue ( odpočet DPH ) NOVINKA Rok výroby: 2023 Najeto: 1 km Objem: 350 ccm Výkon: 15 kW Stav: Nový motocykl STK do: 12.2029 Původ: CZ Cena 125 990 Kč (možnost odpočtu DPH) motocykl skladem, k okamžitému odběru!!! Pearl Blue - zakázkové lakování nádrže ( mdrá perleť v laku ) Všechny intenzivní aspekty étosu Pure Motorcycling úhledně zabalené do nového, stylového a zábavného stroje. Živost i odolnost V srdci bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má HNTR 350 ten správný výkon. Nová geometrie pro novou geografii. Ergonomie, přepracovaný úhel řízení a nízké těžiště navržené v souladu s filozofií "řidič na prvním místě" tak, aby vám umožnily bez námahy manévrovat ulicemi těch nejúžasnějších městských částí světa. Kombinace digitálního a analogového panelu Výkřik směrem k analogové éře, a přitom dokonale synchronizovaný pro moderní denní jízdu. HNTR je vybavený tachoměrem v retro stylu spolu s digitálním LCD displejem, který vám řekne vše, co potřebujete vědět, a je kompatibilní s navigačním systémem Royal Enfield Tripper. Maximum motocyklu na centimetr čtvereční Kratší rozvor, menší váha a sevřenější geometrie, robustní rám Hunteru vybavený sadou super ovladatelných 17” kol, módní estetika v retro stylu a motor s objemem 350 ccm jako extra sval do každé tlačenice. Litá kola s bezdušovými pneumatikami HNTR 350 je jediný vyráběný model Royal Enfield, který používá super ovladatelné 17” přední a zadní pneumatiky a nápadná litá kola. S bezdušovými pneumatikami můžete jet bez přerušení tak dlouho, jak chcete, bez strachu z píchnutí. Analogové spínací ovladače Retrem inspirované ovladače otočného spínače u Hunteru umožňují praktické zapínání a vypínání hmatem, které vás určitě probere. Intuitivní ergonomie Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci v dopravním provozu typu stop-and-go Dvoukanálový ABS Protiblokovací brzdový systém s předními 300mm a zadními 270mm kotouči, projektovaný pro nepředvídatelné situace v městském prostředí, vás bezpečně zastaví i na nejkratší vzdálenosti a zajistí vám plnou kontrolu. Nabíjení na cestách Najdete zde port USB, takže vaše zařízení jsou online i během vašeho lovu. Rám-Dvojitý páteřový rám se spodní trubkou Hmotnost v provozním stavu (kg.) 195 Rozvor (mm) 1390 Výška sedáku (mm) 790 Světlá výška (mm) 170 Délka x šířka x výška (mm) 2145 x 785 x 1090 Motor-Počet válců 1 Vrtání x zdvih (mm) 72 x 85,8 Chladící systém Chlazení vzduchem a olejem Objem (cc) 349,34 Vstřikovací systém Řízená ECU V
650 GT Premium ( SKLADEM )
CFMOTO 650GT Premium - skladem v Praze Akční cena - kufry v základní ceně GLOBALMOTO PRAHA - Jižní spojka 3247 tel. +420 Motocykl CFMOTO 650GT Premium Barva - šedá 5 let záruka! 649.3 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený Převodovka manuální, 6 stupňů Kompletní moderní LED osvětlení Duální přední 300 mm kotoučové brzdy J. Juan (Španělsko) Přední a zadní pancéřované brzdové hadice ABS Continental (GER) Dvě mapy řízení - TOURING a SPORT ECU Bosch (GER) Odpružení vpředu i vzadu japonské tlumiče KYB Pneumatiky Metzeler Z8 nebo Pirelli Angel, Přední: 120/70 R17 Zadní: 160/60 R17 Praktický stavitelný větrný štít TFT 5,5" barevný přepínatelný displej s nastavením intenzity jasu T-Box - komunikační jednotka Podsvětlené ovladače Kvalitní prostorné španělské kufry SHAD (verze PREMIUM v základní ceně)
CL-X 700 Heritage - nová cena
CFMOTO 700CL-X Heritage Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm Komprese: 11.6: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuál, 6 rychlostí Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan ABS: Continental ABS system Tempomat: ano Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z) Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS Délka: 2107 mm Šířka: 887 mm Výška: 1200 mm Výška sedáku: 800 mm Rozvor: 1435 mm Nádrž: 13 l Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní) CFMOTO 700CL-X Heritage Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu. "X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje. Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.
CL-X 700 Sport - nová cena
CFMOTO 700CL-X sport Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm Komprese: 11.6: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuál, 6 rychlostí Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA ABS: Continental ABS system Tempomat: ano Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z) Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17 Délka: 2096 mm Šířka: 790 mm Výška: 1130 mm Výška sedáku: 795 mm Rozvor: 1435 mm Nádrž: 13 l Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní) CFMOTO 700CL-X SPORT Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“. Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze. Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu. Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a
300 SR (SKLADEM PRAHA)
CFMOTO 300 SR - skladem v Praze Motor: 1-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily Zdvihový objem: 292,4 ccm Vrtání x Zdvih: 78 x 61,2 mm Komprese: 11.3: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuální, 6 rychlostí, antihoppingová spojka Odpružení: přední vidlice USD, zadní monoshock Brzdy: kotouč Ø 292 mm čtyřpístkový (p), Ø 220 mm (z); J. Juan ABS: Continental ABS system Ráfky: 3,5x17MT, 4x17MT Pneumatiky: 110/70 ZR 17, 140/60 ZR 17 (h) Délka: 2010 mm Šířka: 750 mm Výška: 1080 mm Výška sedáku: 780 mm Světlá výška: 135 mm Poloměr otáčení: 4,7 m Nádrž: 12 l Hmotnost: 165 kg CFMOTO 300SR CFMOTO 300SR je pokračováním precizního výrobního plánu výrobce a zároveň dalším modelem v nabídce společnosti Journeyman CZ. Žádný experiment, ale profesionálně dotažený koncept do sériové výroby. CFMOTO 300SR je model, na jehož vývoji pracovali inženýři a designéři z různých kontinentů a dnes vám můžeme představit model, který je ve své třídě užitkovostí, designem, cenou a vlastnostmi na světové úrovni. Je to zároveň stroj, který nese v sobě množství komponentů a technologií od světově uznávaných dodavatelů. CFMOTO 300SR. Zkratka "SR" znamená Sport Racing, ale máte před, či spíše pod sebou, motocykl pro užívání na každý den. A i když tak vypadá, není to okruhový nástroj na dramatické nahánění setin sekund na okruhu. Za jedinečným designem stojí tentokrát italské design studio Modena 40, pod vedením zkušeného španělského designéra Carles S. Martiho (mj. se podílel na designu motocyklů MV Agusta). Obě světelné LED rampy jsou jako celky projektovány s důrazem na vysoký světelný a zároveň estetický výkon a tím nabízejí zvýšenou bezpečnost v provozu přes den i v noci. Světelná technologie navazuje na zcela nový přístrojový panel typu TFT (5,5 "), který nabízí dva módy zobrazení SPORT a ECO. Jas obrazovky se automaticky přizpůsobuje intenzitě vnějšího světla a pokud jste uživatelem komunikační sady v přilbě, váš smartphone si můžete spárovat s TFT displejem, přičemž tlačítka displeje vám umožní hovor přijmout, či ukončit. Vaším skvělým společníkem při jízdě bude skvěle výkonově naladěný motor, který vás i díky silnému točivému momentu v provozu udrží přesně tam, kde potřebujete. Kontrolované zrychlení zajišťuje vstřikování BOSCH, které má za úkol optimální spalování i maximální výkonnostní účinnost vstřikovaného paliva. Tomu je přizpůsobeno i sací potrubí a spalovací komora, což má za účinek maximum dodávaného výkonu při minimální spotřebě. Aby motor šlapal hladce, o to se stará vyvažovací hřídel jakož i technika DOHC, tedy dvojitá vačka. Výsledkem je citlivý projev výkonu ve vysokých otáčkách. Zajímavostí je i tepelně-izolační vrstva na povrchu pístu, která minimalizuje tření pístu ve válci, tím snižuje chlazení a zároveň napomáhá k úspoře paliva při nejlepší účinnosti spalování. A nakonec hlava válce je vybavena technologií
BMW E36 Compact
Prodam BMW E36 Compact, papírové 1.6, motor v aute M52B28 z e39 automatu, nalita jednotka od ECU Garage, STK do 09/2023. Kastle je slušná, bez der, zvedací body jsou, zadní lemy opravovane, přední blatniky Ok, dá se v pohodě zvedat. Nove udělaný podvozek Max speedings Rods, komplet nove uložení, všechny cepy, tycky, ramena, nic na podvozku nemlati ani neboucha. Nove přední brzdy. DRIFT PAKET: Hydra, zavarka 3.38, prevarene ramena a tehlice, short shifter Swagier, stavitelny podvozek, stavitelne horni uložení, polyuretany na motoru a převodovce, hasicak 2kg v dosahu řidiče, Sahara na tlačítko, přídavné budiky na teplotu vody. Auto je v současné době bez investic, připraveno na sezonu a na zavodech nezklame. Kola jsou origo styling 66 dvourozmer, možno prodat i bez nich = - 8.000 CZK. Kola samostatne neprodam. bmw e36 bmw e36 compact 328i drift street bmw Coupe bmw compact 323ti bmw compact 323i compact 328i
BMW E60 Jednotka ABS ECU páčky kroužek servo
Prodám díly z BMW E60 viz foto a seznam. Ceny nabídněte a určitě se domluvíme. 6952665 5WK49111 6943857 5WK49995 6941592 7796637 0265234134 6946384 6946400 6940298 6940297 6920461 6763811-02 6920.9 02 6906588 921851113 diversity anténa 6949452 6911514 6950518 6925296 6930299.9 6930298.9 6930303.9 6930302.9 6930305.9 6930300.9 627789219-01 6937075.9 6944687 6947845 6948182 6910793 6912631 8256 5000949 265005266
BMW ventilátor
Vychlazovací ventilátor ECU BMW E46,E49
CFMOTO CFMOTO 700CL-X
CF Moto CL-X 700 Heritage !!! 5 let záruka !!! Naháč od cfmoto , Motorka CL-X 700 s dvouválcovým motorem,vodou chlazený 8-mi ventil. velice příjemny stroj s kterým se nemusíte bát do města na cesty či šotolinu.Na prodejně čtyřkolky bavorov je skladem v obou barevých variantách : twilight" modrá, "coal" šedá 693 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený Převodovka manuální, 6 stupňů Kompletní moderní LED osvětlení Přední 320 mm kotouč, čtyřpístkový radiální třmen J.Juan (Španělsko) Zadní 260 mm kotouč, třmen J.Juan (Španělsko) Přední a zadní pancéřované brzdové hadice ABS Continental (GER) Dvě mapy řízení - ECO a sport ECU Bosch (GER) Odpružení vpředu i vzadu plně stavitelné tlumiče KYB (JAP) Pneumatiky Pirelli MT60RS, Přední: 110/80 R18 Zadní: 180/55 R17 Tempomat Antihoppingová spojka Stylový monochromatický LCD displej s nastavením intenzity jasu Motor Řadový dvouválec, kapalinou chlazený: 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání / zdvih:83 x 64 mm Kompresní poměr: 11,6 : 1 Výkon: 51,5 kW / 8 750 ot./min. Kroutící moment: 68 Nm / 7 000 ot./min. Převodovka: manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“) Délka: 2 107 mm Šířka: 887 mm Výška:1 200 mm Výška sedla: 800 mm Světlá výška: 160 mm Pohotovostní hmotnost: 198 kg Odpružení Přední KYB plně stavitelná vidlice ? 41 mm „Upside-down“, Zadní KYB stavitelný „monoshock“ Brzdy J. Juan, přední kotouč ? 320 mm, zadní kotouč ? 260 mm Pneumatiky:Přední 110/80 R18,Zadní 180/55 R17 Palivová nádrž: 13 l
Audi TT 1.8T 123kw AJQ
Zdravím. Bohužel musím nabídnout své Audi TT dál. Měl jsem v plánu s ním udělat menší projekt s cílem 300hp, ale bohužel to z rodinných důvodu není možné. Audi TT Motor 1.8T 20V 132kw AJQ Manuál 5 kvalt RV. 2000 Barva modrá metalická Najeto 239k Cenu by jsem si představoval 70.000Kč Při rychlém a seriózním jednání, dohoda u auta možná. 25.10 měněny olej, dělán proplach motoru, přetěsněné a vyčištěné víko ventilů. Nová hadice odvzdušnění víka ventilů Dle předchozího majitele jsou měněný komplet brzdy, termostat… těžko říct zda tomu tak je. Brzdí to ale velmi dobře Ve 217.000km dělané rozvody Úpravy Sportovní filtr sání, takže auto děla stututu jak Supra Stavitelný podvozek TA sníženo na minimum, přidám ještě pružiny a stavitelné matky dozadu, pro případné zvýšení Přední spodní rozpěrná tyč mezi rameny. Spodní rozperná tyč podlahy. Horní rozpěrná tyč na uložení tlumičů Vyndané zadní sedačky, nainstalované místo nich Races 4-bodové pásy Sundaný zadní tlumič Výbava: sportovní vyhřívané sedačky, ESP, ABS, zadní vyhřívané okno, funkční klima Centrál. 2x klíč Audio Bose Vady: Výfuk drncá o rozpěru pod podlahou, bude to chtít výfuk přitáhnout výš. Občas se sekne stahovačka u řidiče ale během pár minut se vzpamatuje a zase se okno dá zavřít. Zamlžené levé světlo po mytí motoru. Blbne zámek pravých dveří, odemknout se musí klíčem. Zrezlé práhy u předních kol. Není to žádná leštěnka, kosmetika se najde. K autu mám a dám: originální filtrbox, kryty motoru, originální Audi rádio i s kódem. 2x klíč, zadní tlumič, zadní sedačky ECU CimboMotorsport pro AGU k přepinovapní V případě zájmu pište SMS či e-mail.
Riadiaca jednotka Iveco Daily
Predám použitú, funkčnú riadiacu jednotku do Iveco Daily 2014. Iveco, FPT, Bosh, Fiat, Alfa Romeo, riadiaca jednotka, ECU