ec motor - strana 41
Počet nalezených inzerátů EC MOTOR: 1000 - strana 41
![Motor běžeckého pásu](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám motor běžeckého pásu.
Jedná se o stejnosměrný motor 180V, 1,5Hp.
Motor byl zakoupen na opravu, nebyl to však vhodný model. Je pouze vyzkoušen (max. 1 hodinu).
Prodávám dál.
![Motor Audi A4 A6 2.0tdi 103kw BRE](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Motor Audi A4 A6 2.0tdi 103kw BRE
Motor plně funkční v dobrém stavu
Záruka funkčnosti
lze poslat
Cena je za holý motor bez příslušenství
![K: kompletní motor GSX-R 1000](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
K0upím funkční a kompletní motor z GSXR 1000 (K1-K9), kompletní znamená se vším k nastartování kromě spínačky a budíků a vodního chladiče. Rozumná cena, rozumný stav - nesháním nový motor, ale tlaky ve válcích musí být stejné nebo s minimální odchylkou + nepoškozená převodovka.
může být také motor z :
GSX-R 1000 , S1000RR , CBR 1000 RR , ZX10R , YZF R1 , RSV4
![VW PASSAT 2.0 TDI 103kw zánovní STK](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Passat B6 2006
Motor - 2.0 TDI 103kw
TAŽNÉ ZAŘÍZENÍ
zánovní STK
pravidelně servisováno, záruka najetých kilometrů a původu
parkovací senzory
nová baterie
ISOFIX
Multifunkční volant
infotainment VW
Elektrická sedačka
Motor bez DPF !
Automatická klimatizace
Vozidlo po velkém servisu vč. Faktur - nový olej a filtry, nové brzdy, nové rozvody. Pneu 85% Nově naplněna klimatizace.
Interiér velmi zachovalý
Odborníky NEJDOPORUČOVANĚJŠÍ motor pro passaty!
Vynikající spolehlivá a úsporná pohonná jednotka s minimálními náklady na provoz při nízké sazbě pojištění! (spotřeba při klidné jízdě 4-4,5 litrů)
Mimořádně zachovalý kousek. Motor jde pěkně tiše a klidně, tichý ihned po nastartování, žádné cvakání apod. CELKOVĚ velice pěkný vůz.
![VW PASSAT 1.9 TDI 77kw NOVÁ STK](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Passat B6 2006
Motor - 1.9 TDI 77kw
NOVÁ STK
pravidelně servisováno, záruka najetých kilometrů a původu
nová baterie
Vyhřívané sedačky
ISOFIX
Elektrická sedačka
Motor bez DPF !
Automatická klimatizace
Vozidlo po velkém servisu vč. Faktur - nový olej a filtry, nové brzdy, nové rozvody. Pneu 85% Nově naplněna klimatizace.
Interiér velmi zachovalý
Odborníky NEJDOPORUČOVANĚJŠÍ motor pro passaty!
Vynikající spolehlivá a úsporná pohonná jednotka s minimálními náklady na provoz při nízké sazbě pojištění! (spotřeba při klidné jízdě 4-4,5 litrů)
Mimořádně zachovalý kousek. Motor jde pěkně tiše a klidně, tichý ihned po nastartování, žádné cvakání apod. CELKOVĚ velice pěkný vůz.
![Motor Kawasaki ZX6R](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Motor na Kawasaki ZX-6R 1999, najeto 64tiskm.Typ ZX600FE..
Doložím video před demontáží z rámu.
Možno i elektroinstalaci a karburátory.
zx6, zx 6, zx600,zx-6, motor kawasaki, motor zx6r
![Ford Focus 2019 NOVÝ 1,0 EcoBoost MOTOR A PŘEVODOVKA](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Nabízím k prodeji motor 1,0 EcoBoost s kompletním příslušenstvím i konektory a převodovku. Stačí namontovat a zapojit. Součástí motoru je kompletní příslušenství: všechny snímače a ovladače, kompresor klimatizace, alternátor, katalizátor, 6st. manuální převodovka vč.hnacích hřídelů (poloos), kompletní kabeláže motoru, vysokotlaká palivová soustava (vstřikovače, palivové čerpadlo), turbodmychadlo, upevnění motoru a převodovky (silentbloky).
Motor je plně funkční a je vymontovaný z poslední generace Ford Focus 2019 - označení B3DA. Na motoru je najeto 3000km. Vozidlo, ze kterého byl motor vymontovaný nebylo havarované. Cena je včetně DPH. Možnost odpočtu DPH.
Přesné označení motoru: C10FDOX 1.0L 3YL FOX (10FDOX), KÓD B3DA VÝKON 74kw / 100PS EURO 6,2
Přesné označení převodovky: 6 stup. manuální převodovka GETRAG 6MX65
![500W 750W SADY SE STŘEDOVÝM POHONEM SAMOSTATNÉ MOTORY ZVÝHO](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
PŘESTAVBOVÁ SADA JE KOMPLETNÍ. NEPOTŘEBUJETE ŽÁDNÉ DALŠÍ PŘÍSLUŠENSTVÍ.
Nová řídící jednotka umí vyčítat data o rychlosti a ujeté vzdálenosti přímo z motoru a díky tomu již sada neobsahuje čidlo rychlosti, montáž je tak snazší a přehlednější. Po připojení 36V baterie je nominální výkon motoru 500 W. Díky vysokému kroutícímu momentu silného motoru je možné na kole jezdit i v režimu akcelerátoru. Motor je bezúdržbový a díky jeho robustní konstrukci jej lze výrazně přetěžovat.
VÝHODY SADY:
multifunkční, podsvícený LCD displej, který kromě informací o jízdě, zobrazuje aktuální spotřebu energie (W), napětí baterie (V) a další…
možnost aktivace nebo deaktivace tempomatu
L+P brzdová páka e-brake se spínačem, díky kterému můžete okamžitě vyřadit motor z provozu
variabilita přestavby (kola, koloběžky, tříkolky)
bezúdržbová, robustní a odolná konstrukce motoru
možnost přepletení do ráfku 20"-28" (ve specializovaném servisu)
na motor je možné namontovat brzdový kotouč
DÉLKY KABELŮ:
displej: 300 mm
brzdy: 400 mm
akcelerátor: 400 mm
napájecí kabel (z kontroleru): 1200 mm
kabel motoru (z kontroleru): 1200 mm
kabel motoru (z motoru): 350 mm
připojení hlavního kabelového svazku: 170 mm
hlavní kabelový svazek: 1100 mm
kabel senzoru šlapaní: 950 mm
TIP: Minimální vzdálenost pro přední osu je 100 mm a pro zadní osu 135 mm. Při instalaci sady do předního kola doporučujeme použít protiskluznou ráčnu, pro zajištění motoru proti protočení ve vidlici.
OBSAH BALENÍ:
Motor s výpletem v ráfku 26" nebo 28"
Baterie 36V 13Ah v brašně
Nabíječka 5A
LCD displej s ovládáním
Programovatelná řídící jednotka
L+P brzdová páka s odpojovačem
Otočný akcelerátor
Centrální kabelový svazek
Pedálový asistent
Tato sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
![KONVERZNÍ KIT ENA 1000W/48V ZADNÍ KOLO](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce bez námahy i do většího kopce. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.
Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu:
- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy
* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne
** velikost potřebného ráfku najdete na plášti kola, nejčastějí horská kola mají 26'', trekový pak 28''(700C)
Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.
Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 27,3Nm/48V
Výkon: 1000W/48V*
Napětí: 48V
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne
* Výkon motoru - Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu.
Dodáváme s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu. Set neobsahuje baterii, plášť a duši.
Specifikace:
zadní přímý (bez volnoběžky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku
Řídící jednotka ENA Sinwave 48V/28A - nastavena na 25A max, programovatelná, umožňuje nastavit až 9 výkonových map atd. Motor je s jednotkou velmi tichý.
Možnost zadní kotoučové brzdy: ANO - klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru
Montážní šířka zadního kola: 135mm s kotoučovou brzdou nebo pastorkem (šroubovací 7-kolečko Shimano TZ-21)
Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení motoru - NE (nutno objednat samostatně)
Ovladač plynu - NE, za příplatek lze vybrat páčkový nebo otočný
LCD displej dle výběru - C961, 965, 850C
Pedal Assist System - ANO s magnetickým kotoučkem
Sdružená kabeláž s vodotěsnými konektory
Sada náhradních konektorů
Maximální rychlos - až 45 Km/h
Počet otáček: max. 390 rpm
Dojezd: například 50 Km (s 48V/15,4Ah aku) s příšlapem - závisí na terénu, hmotnosti jezdce, atd.
Hmotnost kola: 7,3 Kg
Hmotnost balení: 11,5 Kg
Tato verze není schválená pro provoz na pozemních komunikacích*
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pouze pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a případně ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky
![HIFI Tape-deck Technics RS-B 665](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Nabízím v pěkném stavu technickém i optickém... japonský... HIFI tape-deck Technics RS-B665
Nahrávání i přehrávání funguje bezvadně, přetáčení na obě strany také.
magnetofonové hlavy jsou v pořádku...
Nepoškrábaný, neotukaný, čistý...
Displej nevysvícený...
S dolby C hraje s velkou dynamikou...
tape-deck již nepoužívám, je škoda ho mít doma nevyužitý...
Nabízím předvedení přístroje a osobní poslech u mne doma s odvezením...
Nikam neposílám...ale mohu poslat po mém kolegovi zabalený za paušální poplatek asi 400kč,
jezdí trasy: Brno-Praha, Severní Čechy, Jižní Čechy, Slovensko,
mohu k němu nabídnout vhodný zesilovač, receiver, gramofon, CD přehrávač, equalizer, reproboxy
Soukromý prodej bez záruky a vrácení peněz
Během návštěvy-poslechu reproboxů, nebo hifi přístrojů, rád nabídnu kávu a čaj...
Pevná cena
Zájemci...prosím odpovědi pište do mailu,
Mobil: +420, PO-NE, 9.00-21.00
Technické údaje:
Výrobce: Technics
Model: RS-B665
Typ: single
Roky výroby: 1990-1991
Vyrobeno v: Japonsko
Barva: černý
Dálkové ovládání:
Příkon: 21W
Rozměry: 430x135x290mm
Hmotnost: 4,9 kg
Nová cena cca: 700 DM
spojení
Počet vstupů: 2
Linka dovnitř
Mic
Počet výstupů: 2
Linka OUT
Sluchátka
Technické specifikace
páskové hlavy:
Tvrdá permalloy hlava
Feritová hlava s dvojitou mezerou
Motor:
Quartz DC motor s přímým pohonem
DC motor
Wow a flutter: 0,05 % (WRMS)
Typy pásek: všechny
Frekvenční odezva:
Pásmo FE: 30 Hz ~ 16 kHz (+/- 3 dB), 20 Hz ~ 16 kHz (DIN)
CrO2: 30 Hz ~ 16 kHz (+/- 3 dB), 20 Hz ~ 17 kHz (DIN)
Kov: 30 Hz ~ 18 kHz (+/- 3 dB), 20 Hz ~ 18 kHz (DIN)
Klirrfaktor:
Poměr signálu k šumu: (úroveň signálu = plný rozsah; pásmo CrO2)
s redukcí šumu Dolby C: 74 dB (CCIR)
s redukcí šumu Dolby B: 66 dB (CCIR)
bez redukce hluku: 56 dB (váženo A)
Auto-Reverse:
Hledání názvu: ano
Dolby: Dolby B a Dolby C
MPX-filtr:
Fader:
Ovládání výšky tónu:
CD synchronizované nahrávání:
Zvláštní vybavení
Quartz řízený digitální servo motor s přímým pohonem
Lineární systém Magne-Field-Class-AA-System
obvod fázové kompenzace
Dolby B, C, HX-Pro
APRS (Advanced Precise Rec-Level System)
Podvozek TNRC
Logické řízení se 2 motory
MPX-filtr
Nastavení předpětí
Lineární elektronické počítadlo pásek
Zlepšené kvality zvuku by měly být dosaženy vysoce kvalitními kondenzátory PXS
mikrofonní vstup
![Motor HATZ 1D80S](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám diesel motor HATZ 1D80S
vzduchem chlazený čtyřtaktní jednoválcový
vznětový motor s přímým vstřikováním
výkon cca 10 kW/13 HP při 2850 otáčkách.
Motor byl krátce osazen na velké vibrační
desce náhradou za původní. Minimálně jetý.
Stav nového motoru. Video startu mailem.
Nastartuje ho powerbanka.
( Pro fatální poruchu vibrátoru a nerentabilní
opravu šla deska po demontáži motoru do šrotu. )
Typ a parametry na štítku.
/fileadmin/tx_
hatzproducts/BA_1D_CZ_07.pdf
![Motor - Alfa Romeo, Fiat 1.9JTDM 110kw](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Motor - Alfa Romeo, Fiat 1.9JTDM 110kw. 939A2000 Motor v dobrém stavu. Cena za motor bez příslušenství. Záruka funkčnosti. Možnost zaslat přepravní službou.
![MERCEDES SPRINTER, VITO W639, VIANO 320CDI MOTOR](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
MERCEDES SPRINTER, VITO W639, VIANO 320CDI, SPRINTER 906 MOTOR KOMPLETNĚ NASTROJENY JAKO NA FOTO Z RV 2007 MOTOR POCHAZI Z MERCEDES BENZ R W251, ALE PASUJE DO VSECH JINYCH TYPŮ AUT S TIMTO MOTOREM 642.961, 642.940, 642.820, 642.940, SPRINTERY 642.992, 642.993, 642.896, 642.986, 642.898 APOD. MOTOR VYNDÁN Z PLNĚ POJIZDNÉHO AUTA HAVAROVNÉHO LEHCE NA BOK, VIDEO MÁM (AUTO NEMĚLO ANI TAŽNÉ ZAŘÍZENÍ) PASUJE I DO MERCEDES BENZ ML W164, R V251, W251, C S204, W204, E APOD, VITO, VIANIO, SPRINTER 906
![Motor Ford Transit 2.0 Tddi](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Motor Ford Transit 2.0 Tddi, prodavam holy motor..
Motor je z bouraneho vozu, startoval na drc i v zime, ale auto melo posledbi pul roku mensi vykon, nevim jestli to bylo cerpadlem, turbem, vstrikama nebo motorem, neresil jsem, auto jezdilo, proto nizka cena, treba se nekomu bude hodit
![Motor 1.8T 132kw AUQ](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám motor 1.8T
Motor je kompletně nové postavený od spodní až nahoru srovnány blok i hlava všude nové gufera i těsnění i nová vana.
Motor měl být do mého projektu ze kterého nakonec sešlo tak ho prodávám
Na motoru chybí alternátor a turbo jinak vše
Při rychlém jednání sleva
![motor Mercedes Benz W211 280cdi výkon 140kW 642.920 na ND](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám motor Mercedes Benz W211 280cdi výkon 140kW 642.920 na náhradní díly nebo na opravu najeto 356147km
Závada: Motor běží nepravidelně, kouří bíle a smrdí po nespálené naftě. Prodávám kompletně nastrojený motor.
![CNC STROJ, RENISHAW OMI-2 ST MV1060, Zábřeh n.Moravě](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
PRODÁM CNC STROJ:
RENISHAW OMI-2 ST MV1060
Technické parametry:
Stůl Rozměry: 1.180 x 560
Pracovní plocha: 1.060 x 620
Drážka T: CD 125 x 18 x 4
Max. nosnost: 1.000 kg
Rozsah pojezdu:
Max. pojezd os X, Y, Z 1.060 / 620 / 620
Vzdálenost od hrotu vřetena k povrchu stolu 150-770
Vzdálenost od hrotu vřetena ke sloupu 680
Vřeteno:
Kónus vřetena: ISO č. 40
Vnější průměr hrotu vřetena: Ø70
Rychlost vřetena
STD: 8 000 ot./min.
OPT: 10 000, 12 000 ot./min.
Velikost posuvu
Velikost posuvu os X, Y, Z: 1-6 000 mm/min
Kluzné dráhy os X, Y, Z: Lineární vodítko
Rychloposuv os X, Y, Z: 30 m/min
Zásobník nástrojů
Zásoba nástrojů STD:24 ks; OPT: 30 ks
Volba nástrojů: obousměrná
Max. průměr/délka sousedního nástroje: Ø 80 x 250
Max. hmotnost nástroje: 6 kg
Dřík nástroje: BT 40 či V40CT či V40 ANSI
Hnací motor
Hnací motor vřetena: STD:7,5/11 kW; OPT: 11/15 kW
Servomotory os X, Y, Z: 2,5 kW
Motor čerpadla chladicí kapaliny: 960 W
Motor dopravníku třísek: 215 W
Ostatní:
Požadavky na napájení: 208-220V, 60 Hz, 75 A, 3 fáze
Půdorys (D × Š ): 4 450 x 3 320
Velikost obalu (D׊×V) 3 030 x 2 270 x 2 570
Čistá hmotnost: 6 200 kg
Hrubá hmotnost: 7 000 kg
Doba běhu: 7 512 hod (+33 min:)
Samozřejmostí je osobní jednání, prohlídka, odzkoušení, kontrola stavu. Stroj je aktuálně vyčištěný, připravený sloužit dále spokojeně novému majiteli.
Cena v Kč ==899.900===
SLEVA na KONEČNÝCH 749.900 Kč!
K prohlédnutí a koupi: Zábřeh na Moravě
Volejte na tel.: (+420)
Prosím jen seriózní jednání, též zaručuji.
![Motor VW 1.9TDI 96kW PD AVF](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám holý motor 1.9 TDI PD 96kW kod AVF, najeto dle tacho pouze 180tis! Motor plně funční, nebral olej ani vodu. Cena je za holý motor bez příslušenství, i bez vstřiků! Vhodné pro VW Passat, Škoda Superb, Audi...