inzerce, prodej, prodám, bazar

dvojitá koncovka výfuku - strana 32

Počet nalezených inzerátů DVOJITÁ KONCOVKA VÝFUKU: 1000 - strana 32

Royal Enfield Continental GT 650 Mr. Clean ( odpočet DPH )
Royal Enfield Continental GT 650 Mr. Clean ( odpočet DPH ) Rok výroby: 2023 Najeto: 2 km Objem: 650 ccm Výkon: 35 kW Stav: Nový motocykl Původ: CZ Cena 202 990 Kč (možnost odpočtu DPH) Moderní interpretace kulturní ikony, která je součástí původní britské "kavárny", je výrazem svobodného ducha a deklarace stylu. Inspirován britskou "kavárenskou" kulturou padesátých a šedesátých let. Nový Continental GT 650 Twin zachycuje ducha původního Continental GT 250. Ikona designu, dokonalá směs tradice a moderny s dychtivým přístupem a závodním posedem se všemi znaky tradičního Cafe Racera. Rám, vyvinutý ve spojení s legendárním Harris Performance, důkladně testován na odolnost, nabízí vynikající rovnováhu a ovladatelnost. Spolu s jemně vyladěným odpružením s dvojitými tlumiči naplněnými plynem pro dosažení optimální kombinace pohodlí a cítění podvozku zajišťuje, že s GT 650 je jízda dynamická a živá jako nikdy předtím. Nový model GT650 odráží styl svého předchůdce, ale je to zcela nový motocykl. Jeho ergonomie nabízí snadný dosah na řidítka pro optimální kombinace pocitu z řízení a pohodlí. Zadní opěrky nohou zlepšují oporu v zatáčkách, čímž jezdce posouvají kupředu, do sportovního pocitu z jízdy na GT. Klasická estetika 18 "kola s leštěným lemem, pro doplnění podvozku a odpružení ve všech jízdních podmínkách. Kombinace dvojitého pístu odvozeného od Brembo, plovoucí přední disk a dvoukanálový systém ABS Bosch zajišťují spolehlivé brzdění s progresivní zpětnou vazbou. Vzduchem / olejem chlazená paralelní dvojitá konfigurace, která byla vybrána pro své nezahlcené linie. Motor 648 cm3 vytvořen pro jízdu v reálném světě, s dostatečnou silou pro lehkou jízdu v městské dopravě nebo bez námahy na otevřené cestě. Dvojité těleso škrticí klapky spárované s vysoce přesným systémem vstřikování paliva Bosch vede k vynikající odezvě škrtící klapky v celém rozsahu otáček. Zatímco nádherně tvarované linie lesklého, ručně leštěného hliníkového motoru pokrývají zlatou éru motocyklů, to, co nutí otáčet hlavy, je hluboký zvuk výfuku - vytvářející buď opojný rytmické bublání, nebo mohutné dunění. Royal Enfield poprvé používá šestistupňovou převodovku, vyvinutou speciálně pro 650 Twin prošla náročným testováním, s pečlivě vybranými převodovými poměry, které dodávají nejlepší poměr pro všechny jízdní podmínky. Výsledek je patrný z optimálního řazení a ideálního záběru. MOTOR Typ: 2 válec, 4-taktní, vzduchem/olejem chlazený Zdvihový objem: 648 cc Maximální výkon: 47 koní při 0rpm Maximální točivý moment52 Nm při 5250 rpm Zapalování: Systém digitálního elektronického zapalování Spojka: Mokrá, vícelamelová Převodovka: 6 stupňová Rozvor: 1398 mm Výška: 1024mm Světlá výška: 174 mm Délka: 2122 mm Šířka: 744mm Výška sedla: 790mm Hmotnost: 198 Kg Objem nádrže: 12.5l Tři roky tovární záruka, bez omezení nájezdu km, tři roky asistenční služba v ceně
Royal Enfield Interceptor 650 Twin VENTURA BLUE
Royal Enfield Interceptor 650 Twin VENTURA BLUE ( odpočet DPH ) Rok výroby: 2023 Najeto: 2 km Objem: 650 ccm Výkon: 35 kW Stav: Nový motocykl Původ: CZ Cena 184 990 Kč (možnost odpočtu DPH) model VENTURA BLUE okamžitě k odběru Typický moderní klasický roadster - se kterým je radost jezdit na klikatých silnicích, dálnicích, nebo v městské džungli, se stejnou lehkostí a grácií jak pro začátečníky tak pro zkušené jezdce. Easy come, easy go Rám, vyvinutý ve spojení s legendárním Harris Performance, důkladně testován na odolnost, nabízí vynikající rovnováhu a ovladatelnost. Spolu s jemně vyladěným odpružením s dvojitými tlumiči naplněnými plynem pro dosažení optimální kombinace pohodlí a cítění podvozku zajišťuje, že s GT 650 je jízda dynamická a živá jako nikdy předtím. Srdce všeho Vzduchem / olejem chlazená paralelní dvojitá konfigurace, která byla vybrána pro své nezahlcené linie. Motor 648 cm3 vytvořen pro jízdu v reálném světě, s dostatečnou silou pro lehkou jízdu v městské dopravě nebo bez námahy na otevřené cestě. Dvojité těleso škrticí klapky spárované s vysoce přesným systémem vstřikování paliva Bosch vede k vynikající odezvě škrtící klapky v celém rozsahu otáček. Smooth operator Klasická estetika 18 "kola, jejichž konstrukce a složení byly speciálně vyvinuty pro Royal Enfield pro doplnění podvozku a odpružení ve všech jízdních podmínkách. Kombinace dvojitého pístu odvozeného od Brembo, plovoucí přední disk a dvoukanálový systém ABS Bosch zajišťují spolehlivé brzdění s progresivní zpětnou vazbou. Paralela bez paralel Se širokým opěrným řídítkem má Interceptor komfortní vzpřímenou řídící jízdní polohu. Ergonomický trojúhelník, který je tvořen řídítky, má nízké sedadlo a stopu, je nastaven pro pohodlí s jemným sportovním zaujetím, který pomáhá jezdci co nejvíce využít agilního podvozku a intuitivně se s ním propojit. Stará škola nově Zatímco nádherně tvarované linie lesklého, ručně leštěného hliníkového motoru pokrývají zlatou éru motocyklů, to, co nutí otáčet hlavy, je hluboký zvuk výfuku - vytvářející buď opojný rytmické bublání, nebo mohutné dunění. Dokonalost v detailech Royal Enfield poprvé používá šestistupňovou převodovku, vyvinutou speciálně pro 650 Twin - prošla náročným testováním, s pečlivě vybranými převodovými poměry, které dodávají nejlepší poměr pro všechny jízdní podmínky. Výsledek je patrný z optimálního řazení a ideálního záběru. Převodovka je doplněna o spojku, která má asistovanou funkci pro lehký stisk páky.
Royal Enfield Continental GT 650 Twin ROCKER RED
Royal Enfield Continental GT 650 Twin ROCKER RED ( odpočet DPH ) Rok výroby: 2023 Najeto: 1 km Objem: 650 ccm Výkon: 35 kW Stav: Nový motocykl Původ: CZ Cena 192 990 Kč (možnost odpočtu DPH) motocykl skladem, k okamžitému odběru !!! Moderní interpretace kulturní ikony, která je součástí původní britské "kavárny", je výrazem svobodného ducha a deklarace stylu. Inspirován britskou "kavárenskou" kulturou padesátých a šedesátých let. Nový Continental GT 650 Twin zachycuje ducha původního Continental GT 250. Ikona designu, dokonalá směs tradice a moderny s dychtivým přístupem a závodním posedem se všemi znaky tradičního Cafe Racera. Rám, vyvinutý ve spojení s legendárním Harris Performance, důkladně testován na odolnost, nabízí vynikající rovnováhu a ovladatelnost. Spolu s jemně vyladěným odpružením s dvojitými tlumiči naplněnými plynem pro dosažení optimální kombinace pohodlí a cítění podvozku zajišťuje, že s GT 650 je jízda dynamická a živá jako nikdy předtím. Nový model GT650 odráží styl svého předchůdce, ale je to zcela nový motocykl. Jeho ergonomie nabízí snadný dosah na řidítka pro optimální kombinace pocitu z řízení a pohodlí. Zadní opěrky nohou zlepšují oporu v zatáčkách, čímž jezdce posouvají kupředu, do sportovního pocitu z jízdy na GT. Klasická estetika 18 "kola Kombinace dvojitého pístu odvozeného od Brembo, plovoucí přední disk a dvoukanálový systém ABS Bosch zajišťují spolehlivé brzdění s progresivní zpětnou vazbou. Vzduchem / olejem chlazená paralelní dvojitá konfigurace, která byla vybrána pro své nezahlcené linie. Motor 648 cm3 vytvořen pro jízdu v reálném světě, s dostatečnou silou pro lehkou jízdu v městské dopravě nebo bez námahy na otevřené cestě. Dvojité těleso škrticí klapky spárované s vysoce přesným systémem vstřikování paliva Bosch vede k vynikající odezvě škrtící klapky v celém rozsahu otáček. Zatímco nádherně tvarované linie lesklého, ručně leštěného hliníkového motoru pokrývají zlatou éru motocyklů, to, co nutí otáčet hlavy, je hluboký zvuk výfuku - vytvářející buď opojný rytmické bublání, nebo mohutné dunění. Royal Enfield poprvé používá šestistupňovou převodovku, vyvinutou speciálně pro 650 Twin - prošla náročným testováním, s pečlivě vybranými převodovými poměry, které dodávají nejlepší poměr pro všechny jízdní podmínky. Výsledek je patrný z optimálního řazení a ideálního záběru. Převodovka je doplněna o spojku, která má asistovanou funkci pro lehký stisk páky. Typ: 2 válec, 4-taktní, vzduchem/olejem chlazený Zdvihový objem: 648 cc Maximální výkon: 47 koní při 0rpm Maximální točivý moment52 Nm při 5250 rpm Zapalování: Systém digitálního elektronického zapalování Spojka: Mokrá, vícelamelová Převodovka: 6 stupňová Rozvor: 1398 mm Výška: 1024mm Světlá výška: 174 mm Délka: 2122 mm Šířka: 744mm Výška sedla: 790mm Hmotnost: 198 Kg Objem nádrže: 12.5l Tři roky tovární záruka, bez omezení nájezdu km, tři roky asistenční služba v ceně
Royal Enfield Continental GT 650 DUX DELUX ( odpočet DPH )
Royal Enfield Continental GT 650 DUX DELUX ( odpočet DPH ) Rok výroby: 2023 Najeto: 1 km Objem: 650 ccm Výkon: 35 kW Stav: Nový motocykl Původ: CZ Cena 199 990 Kč (možnost odpočtu DPH) !!! model DUX DELUX skladem k okamžitému odběru!!! Moderní interpretace kulturní ikony, která je součástí původní britské "kavárny", je výrazem svobodného ducha a deklarace stylu. Inspirován britskou "kavárenskou" kulturou padesátých a šedesátých let. Nový Continental GT 650 Twin zachycuje ducha původního Continental GT 250. Ikona designu, dokonalá směs tradice a moderny s dychtivým přístupem a závodním posedem se všemi znaky tradičního Cafe Racera. Rám, vyvinutý ve spojení s legendárním Harris Performance, důkladně testován na odolnost, nabízí vynikající rovnováhu a ovladatelnost. Spolu s jemně vyladěným odpružením s dvojitými tlumiči naplněnými plynem pro dosažení optimální kombinace pohodlí a cítění podvozku zajišťuje, že s GT 650 je jízda dynamická a živá jako nikdy předtím. Nový model GT650 odráží styl svého předchůdce, ale je to zcela nový motocykl. Jeho ergonomie nabízí snadný dosah na řidítka pro optimální kombinace pocitu z řízení a pohodlí. Zadní opěrky nohou zlepšují oporu v zatáčkách, čímž jezdce posouvají kupředu, do sportovního pocitu z jízdy na GT. Klasická estetika 18 "kola s leštěným lemem, pro doplnění podvozku a odpružení ve všech jízdních podmínkách. Kombinace dvojitého pístu odvozeného od Brembo, plovoucí přední disk a dvoukanálový systém ABS Bosch zajišťují spolehlivé brzdění s progresivní zpětnou vazbou. Vzduchem / olejem chlazená paralelní dvojitá konfigurace, která byla vybrána pro své nezahlcené linie. Motor 648 cm3 vytvořen pro jízdu v reálném světě, s dostatečnou silou pro lehkou jízdu v městské dopravě nebo bez námahy na otevřené cestě. Dvojité těleso škrticí klapky spárované s vysoce přesným systémem vstřikování paliva Bosch vede k vynikající odezvě škrtící klapky v celém rozsahu otáček. Zatímco nádherně tvarované linie lesklého, ručně leštěného hliníkového motoru pokrývají zlatou éru motocyklů, to, co nutí otáčet hlavy, je hluboký zvuk výfuku - vytvářející buď opojný rytmické bublání, nebo mohutné dunění. Royal Enfield poprvé používá šestistupňovou převodovku, vyvinutou speciálně pro 650 Twin prošla náročným testováním, s pečlivě vybranými převodovými poměry, které dodávají nejlepší poměr pro všechny jízdní podmínky. Výsledek je patrný z optimálního řazení a ideálního záběru. MOTOR Typ: 2 válec, 4-taktní, vzduchem/olejem chlazený Zdvihový objem: 648 cc Maximální výkon: 47 koní při 0rpm Maximální točivý moment52 Nm při 5250 rpm Zapalování: Systém digitálního elektronického zapalování Spojka: Mokrá, vícelamelová Převodovka: 6 stupňová Rozvor: 1398 mm Výška: 1024mm Světlá výška: 174 mm Délka: 2122 mm Šířka: 744mm Výška sedla: 790mm Hmotnost: 198 Kg Objem nádrže: 12.5l Tři roky tovární záruka, bez omezení nájezdu km, tři roky asistenční služba v ceně, rok členství v klubu Royal Enfield skladem k okamžit
Royal Enfield Interceptor 650 MARK 2 ( odpočet DPH )
Royal Enfield Interceptor 650 MARK 2 ( odpočet DPH ) Rok výroby: 2023 Najeto: 1 km Objem: 650 ccm Výkon: 35 kW Stav: Nový motocykl Původ: CZ Cena 199 990 Kč (možnost odpočtu DPH) !!! model MARK 2 skladem k okamžitě k odběru!!! Typický moderní klasický roadster - se kterým je radost jezdit na klikatých silnicích, dálnicích, nebo v městské džungli, se stejnou lehkostí a grácií jak pro začátečníky tak pro zkušené jezdce. Easy come, easy go Rám, vyvinutý ve spojení s legendárním Harris Performance, důkladně testován na odolnost, nabízí vynikající rovnováhu a ovladatelnost. Spolu s jemně vyladěným odpružením s dvojitými tlumiči naplněnými plynem pro dosažení optimální kombinace pohodlí a cítění podvozku zajišťuje, že s GT 650 je jízda dynamická a živá jako nikdy předtím. Srdce všeho Vzduchem / olejem chlazená paralelní dvojitá konfigurace, která byla vybrána pro své nezahlcené linie. Motor 648 cm3 vytvořen pro jízdu v reálném světě, s dostatečnou silou pro lehkou jízdu v městské dopravě nebo bez námahy na otevřené cestě. Dvojité těleso škrticí klapky spárované s vysoce přesným systémem vstřikování paliva Bosch vede k vynikající odezvě škrtící klapky v celém rozsahu otáček. Smooth operator Klasická estetika 18 "kola, jejichž konstrukce a složení byly speciálně vyvinuty pro Royal Enfield pro doplnění podvozku a odpružení ve všech jízdních podmínkách. Kombinace dvojitého pístu odvozeného od Brembo, plovoucí přední disk a dvoukanálový systém ABS Bosch zajišťují spolehlivé brzdění s progresivní zpětnou vazbou. Paralela bez paralel Se širokým opěrným řídítkem má Interceptor komfortní vzpřímenou řídící jízdní polohu. Ergonomický trojúhelník, který je tvořen řídítky, má nízké sedadlo a stopu, je nastaven pro pohodlí s jemným sportovním zaujetím, který pomáhá jezdci co nejvíce využít agilního podvozku a intuitivně se s ním propojit. Stará škola nově Zatímco nádherně tvarované linie lesklého, ručně leštěného hliníkového motoru pokrývají zlatou éru motocyklů, to, co nutí otáčet hlavy, je hluboký zvuk výfuku - vytvářející buď opojný rytmické bublání, nebo mohutné dunění. Dokonalost v detailech Royal Enfield poprvé používá šestistupňovou převodovku, vyvinutou speciálně pro 650 Twin - prošla náročným testováním, s pečlivě vybranými převodovými poměry, které dodávají nejlepší poměr pro všechny jízdní podmínky. Výsledek je patrný z optimálního řazení a ideálního záběru. Převodovka je doplněna o spojku, která má asistovanou funkci pro lehký stisk páky. cena 205.990, Kč vč DPH ( 170 240, Kč + DPH 21% ) tovární záruka 3 roky bez omezení kilometrů, asistenční služba po dobu záruky zdarma
Audi A7 3.0BiTDI 235kW, DPH, hnědá kůže, softclose, matrix
Uvedená cena je bez DPH - možnost odpočtu (cena vč. DPH 647.350Kč) 1.registrace: 8/2015 (modelový rok 2016) najeto: 249tis km servisní historie: ANO (papírová i digitální servisní kniha - pravidelný servis v Audi až do současnosti) Čerstvě po výměně oleje, filtrů a kompletní prohlídce v autorizovaném servisu (viz servisní kniha). motor: 3.0 BiTDI 235kW, 650Nm převodovka: automatická 8st. Tiptronic - ZF podovzek: S-line s nastavitelnou tuhostí a jízdními režimy (NE vzduchový) pohon: quattro se sportovním zadním diferenciálem (vektorováním točivého momentu v režimu dynamic distribuuje v zatáčkách více síly na vnější zadní kolo, tím eliminuje nedotáčivost) barva: Oolong Gray (tmavě šedá perleť s odlesky hnědé) nadstandardní výbava: - adaptivní tempomat s asistentem jízdy v kolonách - Lane assist (aktivní vedení v pruzích) - Side assist (hlídání mrtvého úhlu) - Pre sense (systém varování a ochrany před čelním i zadním nárazem, nouzové brzdění) - Active sound (aktivní rezonátory výfuku vytvářející zvukový projev benzínového V8) - Soft close (el. dovírání všech dveří) - přední světla LED matrix - rozpoznávání dopravních značek - interiér v hnědé kůži Valcona - Audi Exclusive - vyhřívaná přední i zadní sedadla - přední sedadla plně el. stavitelná vč. bočnic, s pamětí, odvětrávaná - 4 zónová klimatizace - bezklíčkové odemykání / zamykání a start - el. otevírání / zavírání víka kufru - střešní okno - dvojitá akustická skla - továrně tónovaná zadní skla - vnitřní i vnější elektrochromatická zpětná zrcátka - vnější zrcátka el. sklopná - audiosystém Bose (10 reproduktorů + subwoofer) - sloty na paměťové karty a USB pro přehrávání médií, slot na SIM pro internetové připojení - hlasové ovládání v Češtině s online vyhledáváním cílů navigace přes Google maps - přední a zadní parkovací kamera s možností bočních pohledů - S-line exteriér a podvozek - černý strop - Isofix - rezervní kolo - originální kovaná kola 20" se zánovní zimní sadou pneu Dunlop a letní sadou pneu Dunlop s dezénem cca 3,5 - 4 mm stav: Vozidlo je ve skvělém technickém i optickém stavu, bez úprav, denně garážované a vždy spolehlivé a až nadmíru opečovávané. důvod prodeje: pořízení kombi
BMW X3 M40i, X4 3.0 xD 5/2021 záruka
---PRODÁNO--- (začátek dubna k prodeji X4 3.0 xD, 210kW, 71tis km, 5/2021 stále v tovární záruce, M-paket, šedá metalíza - dovoz D, viz poslední foto, konec dubna k prodeji totožná X3 M40i, 260kW, 45tis nájezd, 11/2018 - dovoz D) dovoz Belgie, PC: 2.250.000,- Top stav bez jediného škrábance, keramická ochrana laku, absolutní interiér, kola bez jediného doteku obrubníku, navíc nové letní pneu Bridgestone, snížené na pružinách Eibach a všechna kola 1cm rozšířená - fenomenální jízdní odezva s excelentním zvukovým projevem 6ti válce- pro Ty z Vás, kdo vážně rádi řídí při promtní reakci můžete být zapsán v TP jako první majitel v ČR R.v. 9/2019 Najeto: 25.207 km Výkon: 260kw/360 koní Převodovka: Sportovní automatická 8mi stupňová VIN: STK: odpočet DPH ano, cena bez DPH 1.215.000,- vozidlo nezatížené leasingem nebo úvěrem, ihned k dispozici Kromě autonomního řízení s adaptivním tempomatem a střešního panoramatického okna plná výbava: , tempomat, čtení dopravních značek, plně digitální kokpit, HEAD-UP display, sportovní přední sedačky v elektrice, řidičova s pamětí, všechny sedačky vyhřívané s možností automatického nastavení ohřevu podle venkovní teploty včetně vyhřívaného volantu, černá M stropnice, M paket interiér, exteriér, ADAPTIVNÍ podvozek s volbou jízdních režimů sport, sport plus, Comfort, Eco pro, ambientní osvětlení interiéru s možností změny barvy, Navigační systém profesional, dotykový display, ovládání gesty, DAB tuner, DVD, HARMAN KARDON sound system 7, BMW DISPLAY KEY, dálkové nezávislé topení, bezklíčové odemykání a zamykání na všech dveřích, bezklíčové startování, start stop, WLAN Hotspot, bezdrátové nabíjení telefonu, ADAPTIVNÍ LED Metrixové světlomety, asistent dálkových světel, zadání kamerový systém, 360 parkovací senzory se samoparkováním, asistent jízdy z kopce, tažné zařízení elektricky výklopné, elektrické zavírání a zamykání zadního kufru, M sportovní brzdy s modrými třmeny, variabilní sportovní řízení, M performance výfukový systém s aktivní klapkou, Night paket předních ledvin, zrcátek a zadního výfuku, 21" dvourozměrné Alu, řada asistentů- hlídání mrtvého úhlu, samozastavení při couvání před překážkou, hlídání jízdního pruhu, čtení dopravních značek, zastavení před kolizí, CARPLAY bezdrátově, sportovní 8mi stupňová automatická převodovka s pádly pod sportovním volantem, plná kůže včetně prošití palubovky a vrchních dílů dveří, zadní okna zatmavená, dvojitá akustická skla
Dvojitý výfuk 8K0253409AC Audi S4 8K Avant r.v. 2012
Prodám kompletní dvojitý výfuk z vozu Audi S4 8K Avant r.v. 2012 benzínový motor 3.0TFSI 245KW V6 kód motoru CAK CAKA Original číslo dílu: - střední tlumič výfuku 8K0253409AC - dodatečný tlumič hluku 8K0253609CT 8K0253609DA - spona dvojitá (55X95MM) 1K0253141M Cena je uvedena bez DPH. Možnost odpočtu DPH. Sklad: S5VX3T18646
Karburátor a pružný díl výfuku na sněžný skútr Yamaha
Prodám karburátory na sněžný skútr Yamaha RS Venture, RS VIKING, Nytro, VK10 a další a pružný díl výfuku. Vše nové nepoužité
Elektrocentrála benzínová HERON8,2kW, elektrický start
Elektrocentrála 8,2kW je určena k používání ve stavebnictví a při montážních pracích, ale také jako záložní zdroj elektrické energie pro mobilní servisní střediska a rekreační účely. Stroj je vybaven jednotkou AVR, která vyrovnává výstupní napětí. Proto je možné použít je k napájení jemných elektronických přístrojů, za předpokladu dodržení správného postupu používání. Sklopitelné madlo a pevná gumová kola, která jsou součástí dodávky, umožňují snadný převoz elektrocentrály na místo potřeby podobným způsobem jako cestovní zavazadlo s madlem a kolečky. Centrála je vybavena třemi 16A a jednou 32A zásuvkou s 230V, které umožňují připojit jak běžné spotřebiče, tak spotřebiče s vysokým odběrem (až 7,5kW) jako jsou např. svařovací invertory, stolní pily, velké kompresory... Dále je vybavena 12V/8,3A zásuvkou se stejnosměrným proudem a součástí příslušenství jsou rovněž nabíjecí kabely, díky nimž lze elektrocentrálou dobíjet 12V autobaterie. Díky elektrickému startu nastartujete a vypnete centrálu stiskem tlačítka jedním prstem. Tento start je zajišťován AGM bezúdržbovou baterií s dlouhou životností dobíjenou chodem elektrocentrály. Pro příjemnější práci blízko elektrocentrály jsme ji vybavili novým typem výfuku s nižší hlučností a příjemnějším zvukem. sklopitelné madlo a pevná gumová kola pro snadnou manipulaci tři 16A a jedna 32A zásuvka pro připojení 230V spotřebičů s příkonem až 7,5kW digitální multifunkční měřič regulace výstupního napětí systémem AVR chrání vaše elektrospotřebiče před poškozením nižší hlučnost díky novému typu výfuku elektrický start elektrocentrály zajišťuje AGM bezúdržbová baterie počet fází: 1f výkon maximální: 8,2kW výkon provozní: 7,5kW max. odběr z 230V zásuvky: napětí/frekvence: 230V/50Hz účiník: 1 obsah válce: 460ccm max. výkon motoru: 12,6kW (17HP)/4000min-1 startování: ruční, elektrické spotřeba: min. 0,5l/kWh objem nádrže: 28l typ generátoru: synchronní AC jmenovitý proud: 32,6A/230V DC jmenovitý proud: 8,3A/12V krytí: IP23 příslušenství: kabel + svěrky k 12V zásuvce, klíč na svíčku rozměry (všh): 60x71x61cm rozměry s podvoz. (všh): 69x86x62cm hmotnost s el.startem: 97kg
Rezonátor, výfukový tlumič - doživotní záruka
Prodám rezonátory vlastní výroby z kvalitní nerezi. (20 let praxe s konstrukcemi výfuku) Masivní nezničitelné provedení. Sníží hlučnost výfuku. (zabasuje zvuk) Použití také jako náhrada katalyzátoru pro sportovní účely za účelem zvýšení výkonu. Možno opratřit koncovkou a použít jako koncový výfuk. Mohu navařit závitový vstup na lambda sondy. Plně průchozí konstrukce, ale účinné tlumení díky kvalitní keramické tlumící vatě. Vzhledem k tomu, že používám mnohem kvalitnější materiály (a materiálem neštetřím na úkor kvality a zvuku) než komerční výrobci, jako Magnaflow, Dynomax, Turboworks apod. , poskytnu kupujícímu doživotní záruku. - materiál nerez (síla stěny 1,5mm zaručuje bezkonkurenční tuhost a eliminuje nežádoucí rezonance) - keramická tlumící vata dlouhodobě odolná teplotám přes 1200 °C - povrchová úprava broušená nerez nebo mohu vyleštit do zrcadlového lesku. (na foto broušené provedení) Vyrábím libovolné rozměry dle požadavků bez omezení na výkon motoru. Cena: Na foto průměr těla 100mm, 700mm délka těla, 100mm délka vstupu a výstupu (tzn celková délka 900mm, průměr vstupu a výstupu 60mm - cena za provedení na foto 3800,-Kč Průměr těla 100mm, délka těla 500mm, délka vstupu a výstupu 100mm, průměr 60mm cena 3400,-Kč Průměr těla 100mm, délka těla 300mm, délka vstupu a výstupu 100mm (celková délka 500mm), průměr 60mm - cena 3000,-Kč Pokud potřebujete jiný rozměr, spočítám cenu na dotaz. Je možná také montáž, výroba celého výfukového systému, nebo úprava popř oprava stávajícího výfukového systému. Mám skladem V band spony, klapky, vlnovce, potrubí, tlumiče, koncovky, silentbloky, spony atd. Leštím nerez. Zasílám PPL do celé evropy popř osobně v obci Horní Datyně (Severní Morava). Není problém vystavit doklad o koupi.
Ford MUstang Fastback Bullitt Original US
Dobrý den, rád bych nabídl k prodeji či výměně svého Bullitta v originální US verzi dovezenou v roce 2019 z USA. Verze US se liší od verze EU prosím nezaměňovat. Můj Bullitt je verze bez Recaro sedaček byla to moje podmínka protože se do nich bohužel nevlezu a nejsou pro mě pohodlné. Vozidlo je samozřejmě homologováno pro provoz v EU. Jsem první majitel, kompletní servisní historie včetně faktur a záznamů. Servis byl prováděn v autorizovaném servisu Ford pod mým osobním dohledem. Něco o autě... Bullitt s číslem K4745 Motor 5.0L V8 s výkonem 480 koní, Manuální 6-ti stupňová převodovka. Alu kola Concaver R20 v bronzové barvě s pneu Pirelli P-Zero jak disky tak pneu zapsané v TP (Originální disky Bullitt R19 přidám k vozu i s originálními pneu Michelin). Výfukový systém Remus se skvělým zvukem a klapkami pro přepínání režimů, podle výrobce výfuku by měl být výkon okolo 500-505 koní, Výfuk je zaměnitelný bez jakékoliv úpravy za originál takže lze vrátit originální výfuk který taktéž přidám. Bullitt má úpravy pouze estetické tak aby kdykoliv šel vrátit do původního stavu a byla zachována originalita. Stav tachometru je nyní 31 xxx Km, STK na cca 1,5 roku. Výbava - Analogové přídavné budíky, jízdní režimy, režimy výfuků, navigace, multifunkční volant, digitální budíky, parkovací kamera, senzory, vanička kufru, tempomat, vyhřívané sedačky, větrané sedačky atd. Důvod prodeje ? Rád bych změnu a zkusím něco jiného... Bullitt jednoznačně je investiční vozidlo a cena v budoucnu poroste ale bohužel nejsem někdo kdo by se chodil do garáže na auto pouze dívat a přemýšlet nad každým kilometrem abych neměl zbytečně velký nájezd. Cena je 1.400.000,- Kč (bez DPH) tudíž možnost odpočtu Výměna pouze za tyto vozy s oboustranným doplatkem jiné prosím nenabízet děkuji za pochopení... Toyota Chaser JZX 100 MARK II Mercedes C63 AMG 2018- Mercedes G Porsche 911 Carrera 2019- Bmw M850i 2019- Bmw G20 340ix 2018- Bmw G30 540ix 2018- Jeep Trailhawk Dodger Ram GMC Sierra Ford F150 Ford F250 Ford f350 Ford F450
Koncovky výfuku bmw G30, M paket
Prodám originální koncovky výfuku od bmw G30 M paket.
Prodám AdBlue emulátor / Vypnutí AdBlue
Prodám AdBlue emulátory pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem! ČESKÝ NÁVOD !!! Emulator je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice. ►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci. *** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod. *** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Jedinečný software podporující i jinak problémová vozidla DAF LF! Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému): - Řídící jednotky - Čerpadla - Snímače hladiny v nádrži - NOx snímače ve výfuku - Tlakového senzoru - Vstřikovače *** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční). Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla: ► DAF LF, CF, XF ► Iveco Stralis, Eurocargo, Trakker ► Scania R, G, P ► Man TGX, TGS, TGA, TGL, TGM ► Mercedes Actros, Axor, Atego ► Volvo FE, FL, FM, FMX, FH (ne FH4) ► Renault Magnum, Premium, Midlum, Kerax ► TATRA Phoenix ► AVIA Autobusy IVECO Irisbus, SOR, Scania, Man, Mercedes, SETRA, BOVA a další... Pro více informací nás kontaktujte. ►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV *** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč ►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu: ►►► INFO@
IVECO / AdBlue emulátor / Vypnutí AdBlue / NÁVOD ČESKY
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem! Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice. ►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci. *** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod. *** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému): - Řídící jednotky - Čerpadla - Snímače hladiny v nádrži - NOx snímače ve výfuku - Tlakového senzoru - Vstřikovače *** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční). Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla IVECO: ► EuroCargo ► Stralis ► Trakker ►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV *** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč ►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu: ►►► INFO@
DAF / AdBlue emulátor / Vypnutí AdBlue / NÁVOD ČESKY
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem! Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice. ►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci. *** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod. *** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Jedinečný software podporující i jinak problémová vozidla DAF LF! Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému): - Řídící jednotky - Čerpadla - Snímače hladiny v nádrži - NOx snímače ve výfuku - Tlakového senzoru - Vstřikovače *** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční). Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla DAF: ► LF ► XF ► CF ► TATRA Phoenix T158 Euro 5 ►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV *** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč ►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu: ►►► INFO@
RENAULT / AdBlue emulátor / Vypnutí AdBlue / NÁVOD ČESKY
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem! Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice. ►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci. *** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod. *** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému): - Řídící jednotky - Čerpadla - Snímače hladiny v nádrži - NOx snímače ve výfuku - Tlakového senzoru - Vstřikovače *** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční). Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla Renault: ► Midlum ► Premium ► Magnum ►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV *** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč ►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu: ►►► INFO@
koleno výfuku (Stadion S11) chrom
koleno výfuku (Stadion S11) chrom 890,-
Opel Movano, Renault Master, tlumič výfuku
Střední tlumič výfuku MTS 01.50108 na vozy Opel Movano A 1,9 59 kW 2000- 2001, 2,5 59 kW 1998- 2000. Renault Master 2,5 59 kW, 1997- 2003
Nezávislé naftové topení 12v 1-8kw naftový bufik Červené
Nové nepoužívané. Český manuál. Dálka obsahuje baterii a je spárovaná z displayem. Výkon 1-8kw Kapacita nádrže 5L. Malé rozměry š25×v25(bez madla)×d37cm . Grafický displej dálkové ovládání. Lze nastavit 2x čas spínání a 2x čas vypínání. Spotřeba 0,1 až 0,4L Nafty na 1 hodinu. V balení je i tlumič výfuku. Tento model topení má vedení nafty v provedení pancéřových hadiček nikoli v obyčejných gumových. Dá se použít do auta lodě do garáže jen se připojí na 12v baterii a nalejete do nádrže naftu. Topí moc pěkně na malé rozměry a je přenosný.Lze zaslat na dobírku. V nabídce mám 3 barevné provedení Bílé-Červené-Černé K topení mohu prodat prodloužení výfuku 120cm 500kč nebo 150cm 600kč viz poslední fota.