drátěné kotouče - strana 46
Počet nalezených inzerátů DRÁTĚNÉ KOTOUČE: 1000 - strana 46
Dobrý den
Prodám komplet brzdy BMW e60/61 535d
Komplet držáky třmenů
Všechny 4 třmeny (pískované)
Komplet těsnění +pístky
Přední destičky zánovní
Zadní destičky +kotouče
Do kompletu chybí jen přední kotouče
Při rychlém jednání možná sleva
Prodám zadní kotouče (2ks) na Renault Megane ll. Jsou úplně nové jen vybalené z obalu. Na naše auto jsou malé.
Battipav Expert 700,
stavební pila na cihlové zdivo a další materiály,
Max. délka řezu při Ø kotouče 700=550 mm,
Rozměry stroje: 72x160x108 cm
Pohonný motor: 5,5Hp/4Kw, 8A,
Max průměr kotouče: 700 mm,
Maximální hloubka řezu 270 mm,
váha 100 kg
Elektrická rozbrušovací pila Husqvarna K3000 WET - nový stroj včetně univerzálního kotouče + lišta krytu VAC
Výkonná a všestranná elektrická rozbrušovačka Husqvarna K3000 WET se sadou pro mokré řezání, umožňuje malé řezací práce uvnitř s minimem prachu a kalu. Husqvarna K 3000 WET je ideální pro těžší aplikace řezání betonu a kamene při úpravách, renovacích a nových stavbách. Také je perfektní pro řezání malých otvorů a úpravu otvorů pro okna a dveře, stejně jako pro řezání zámkové dlažby, trubek, asfaltu a kovu.
Díky sadě pro mokré řezání se speciálními tryskami v kombinaci s dvojitě izolovaným rotorem a přerušovačem obvodu GFCI kombinuje výhody elektrické rozbrušovačky a efektivního sběru prachu. K3000 Wet je první model se systémem Husqvarna DEX (potlačení prachu).
Základní technické vlastnosti:
Napětí: 230V
Jmenovitý proud: 12A
Jmenovitý příkon: 2700W
Průměr kotouče: 350 mm
Max. hloubka řezání: 125 mm
Vibrace na přední rukojeti, (a hv, eq) m/s² 3,5 m/s²
Vibrace na zadní rukojeti, (a hv, eq) m/s² 3,5 m/s²
Garantovaná hladina akustického výkonu (LWA) 105 dB(A)
Hladina akustického tlaku u ucha obsluhy, db(A) 95 dB(A)
Cena 14990,- vč, DPH
Prodám.
2,0 benzín 85 kW, LPG v TP - spotřeba 10 l /100 (1,8 / km), funkční vozidlo.
4 x el. okno, centrál, původně klima - prázdná, tažné, mlhovky
zachovalý interier.
Závažná koroze se nekoná.
Nový výfuk, přední kotouče, zadní kotouče. Olej měněn pravidelně
Oděrky z provozu, ale celkově slušný stav.
STK není
Spěchá - v případě rychlého a seriózního jednání přidám zdarma sadu litých kol (možno výběru ze dvou verzí), dále všechny díly co k vozu mám.
Pište pouze na e-mail - odpovím vždy a všem.
Přepis nutností. Při rychlé domluvě Eko daň napůl.
Vše o dohodě.
Prodám pilové kotouče na dřevo 1ks průměr 48cm - 900kč, 1ks průměr 43cm - 700kč, 1ks průměr 33cm - 700kč a 1ks průměr 24cm - 600kč. Průměr vnitřní díry u všech 30mm. Jsou v Ústíně. Po dohodě možné předání i v Olomouci. Platí do smazání inzerátu.
Prodám řezné a brusné kotouče viz foto.
150x2,5 20Kč/ks 40ks
116x6 20Kč/ks 20ks
115x2,5 10Kč/ks 45ks
Prodám profesionální ponornou okružní pilu.
Používaná, ale plně funkční v Dobrém stavu.
Pořizovací cena 16000 Kč.
Jmenovitý příkon 1200 W
Otáčky pilového kotouče 2000 - 4800 ot/min
Průměr pilového kotouče 160 mm
Nastavení úhlu řezu 0 - 45 mm
Hloubka řezu 0 - 55 mm
Hloubka řezu při 45° 41 mm
Přípojka pro odsávání prachu D 27/36 mm
Hmotnost 4,8 kg
Prodám použitý pilový kotouč. Ještě poslouží
Expanzní drážky vyřezávané laserem omezují vibrace a snižují hlučnost.
Zuby s extra velkými karbidovými mikro zrny zůstávají mnohem déle ostré.
Korozi odolný karbid prodlužuje provozní životnost při práci s extrémně odolnými materiály.
Technické parametry:
Použití: Překližka/přírodní dřevo/MDF
Průměr kotouče: 350 mm
Řez: 30 mm
Počet zubů: 96
Tloušťka: 3.0 mm
Tloušťka plátku: 2.2 mm
Broušení: Trapézový zub - TCG
Úhel sklonu: -5 °
CS Finish: Velmi jemný řez
prodám pilové kotouče do pily.
Rozměry
180 - cena 300,-
250 - cena 400,-
350 - cena 500,-
380 - cena 600,-
420 - cena 700,-
Tel.
po dohodě mohu dovézt
Prodám dva zánovní přední kotouče na Kawasaki Versys 650 od roku 2006. Je na nich najeto max. 1000 km, tím pádem tloušťka nových kotoučů. Zároveň k nim přidám úplně nové destičky Brembo v ceně!
Žhaviče NGK YE04 4x, 600,-Kč (Ford, Citroen, Peugot, Mazda,Volvo), brzdové kotouče ABS 17583(C Max, Focus 2003-2012) na zadní nápravu + destičky 37477, 900,-Kč. Vše na Focus II od 12/2004. Možné i jednotlivě, dle dohody.
Prodám svou e46.
Kompletní specifikace: BMW 330Ci LCI M paket | Orientblau | M54B30 | SW ŘJ motoru od - odstranění ochrany katalyzátorů před propálením ve vysokých otáčkách, úprava chodu Vanosu, naladění na sportovní výfuk a sportovní vložku filtru s náporovým sáním, naladění na 100 oktan, omezovač 7000 ot./min | Ravenol RRS 5w50 | Manuální 6q převodovka | M-Tech II | FTWL Motorsport dvoucestný samosvorný diferenciál se stálým převodem 3.38 ( čtyřlamela, 40% svornost ) | přední stabík z M3, zadní stabík z 330Ci kabria | Eibach sportline pružiny | na autě komplet polyuretanové Strongflex žluté silentbloky | Schmiedmann svody, Bastuck nerezové roury bez tlumiče, Bastuck koncový tlumič | Brembo vysocenauhličené kotouče - řada Coated | Ferodo DS3000 brzdové destičky | HEL Performance pancéřové hadice | Motul DOT 5.1 brzdová kapalina | 2x Sparco Evo skořepiny, na míru vyrobené pevné ocelové úchyty bez pojezdů | Na karoserii pro jistotu kvůli samosvoru navařené výztuhy zadní nápravy v místech úchytů s nápravnicí, originál kola BBS RC 304 17" 8J | Yokohama AD08R 225/45 R17 | e90 M-sport volant. ------------ Servisně je auto vyřešené kompletně, motor má po skoro kompletní G.O. najeto lehce přes 20t km ( preventivně měněné ojniční šály - třílitry na ně trochu trpí, tak pro jistotu vyměněny + ojniční šrouby ), nové pístní kroužky, těsnění pod hlavou + broušená hlava včetně sedel ventilů, nové ventily, nová gufera, těsnění vany, nové víko ventilů a jeho těsnění, vyměněny všechny vodící lišty rozvodů a napínáky ( řetěz je ještě jako nový podle vyjetí napínáku ), zrepasovaný vanos, nová DISA klapka, všechny kladky, řemeny, vodní pumpa, startér. GO s prací vyšla na +-120 000. Když byl motor rozebraný, zajistila se proti povolení matice olejového čerpadla, opět slabina M54 motoru o které je dobré vědět. V době G.O. se dával nový chladič s hadicemi a expanzka s víčkem, svíčky, spojka s dvouhmotou a brzdové kotouče s destičkami ( Ferodo DS3000 - závodní desky ). Auto je opravdu technicky a servisně ve skvělém stavu, po předchozím majiteli faktury za díly na +- 200 000 v průběhu pěti let jeho vlastnictví ( servis + preventivní výměny dílů ), předtím měl auto jeho bratranec, který se o něho také staral a před ním byla majitelem německá právnička a ta byla zároveň 1. majitelem auta. U mě auto dostalo také všechno co servisně potřebovalo + úpravy. Všechny práce na autě po dobu mého vlastnictví dělal Tomáš Kock s dílnou v Chlístově, což je mezi BMW komunitou kapacita. Na spoustu dalších měněných dílů jsem zapomněl a drobné věci jsem si ani nepsal. Po celou dobu mého vlastnictví auto garážováno a ježděno jen sezonně od jara do podzimu a jen čistou stopou. Bez koroze, dutiny a podvozek ošetřeny několika druhy vosku. K autu jsou sériové sedačky ( alcantara v elektrice s pamětí a výhřevem ) + skořepiny Sparco Evo řidič a spolujezdec Sparco Evo II plus a ocelové konzole na míru. Bazary a testovací jezdci nevolat! Rozumná dohoda na ceně u auta.