inzerce, prodej, prodám, bazar

držák předního kola motocyklu - strana 12

Počet nalezených inzerátů DRžÁK PŘEDNÍHO KOLA MOTOCYKLU: 1000 - strana 12

CL-X 700 Heritage - nová cena
CFMOTO 700CL-X Heritage Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm Komprese: 11.6: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuál, 6 rychlostí Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan ABS: Continental ABS system Tempomat: ano Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z) Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS Délka: 2107 mm Šířka: 887 mm Výška: 1200 mm Výška sedáku: 800 mm Rozvor: 1435 mm Nádrž: 13 l Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní) CFMOTO 700CL-X Heritage Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu. "X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje. Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.
Kevlarové džíny Trilobite 661 Parado w30 / L37 - PPL zdarma
Pánské prodloužené motocyklové jeans s kevlarem a chrániči Trilobite 661 Parado blue (prodloužená délka) velikost W30 L37. - vnější materiál: 98% bavlna, 2% lycra - váha vnějšího materiálu: 12.5 oz - 100% DuPont Kevlar vyztužení - podšívka: 65% bavlna & 35% polyester - pružný materiál v rozkroku zajišťuje dvoudimenzní elasticitu a zaručuje komfort pohybu při jízdě na motocyklu - vyrobeno z elastomeru v kombinaci s polyamidovými vlákny - originální YKK kovové zipy na poklopci a na ventilačních kapsách - kovový knoflík s logem Trilobite v pase - vpředu dvojitá poutka na pásek - v bederní oblasti zvýšený pas pro maximální komfort při jízdě - chrániče CE Level 2 na kolenou a bocích - certifikace CE EN17092 třída AA 100% KEVLAR Lycra by Dupont - na kolenou, bocích a hýždích - značkové aramidové vlákno pokrokové technologie Dupont, které se vyznačuje vysokou pevností a odolností v oděru - odolný proti roztržení - vysoký stupeň tavení 450°C zajištuje bezpečí v případě vysoké třecí teploty STRETCH panel - zvyšuje optimální pohodlí a umožňuje dvoudimenzní elasticitu - zaručuje komfort pohybu při jízdě na motocyklu - vyrobeno z elastomeru v kombinaci s polyamidovými vlákny vzduchová VENTILACE - nezbytná ventilace pro opravdu horké letní dny - zvyšuje komfort a pohodlí při jízdě na motocyklu Délka 122 cm, vnitřní délka 93 cm, šířka v pase 41 cm.
Honda CB 500 T r.v.1977 1.Majitel - PRODÁNO
PRODÁNO! PRODÁNO! Prodám Honda CB 500 T r.v.1977 ( Provoz a První Registrace v DE v roce 1979) po 1. Majiteli rok narození 1955 z Německa s najetými 61 700 km po Velkém Servisu v Nejluxusnějším Barevném Provedení. Rarita - Tento model Hondy CB 500 T se vyráběl pouhé tři roky 1975-1977! Velmi málo kusů! Vhodný i do sbírky.. Originál lakování, V Zachovalém Původním Stavu.. Nyní po Velkém Servisu v Hodnotě 35 000Kč! Nový olej + Vyčištěný Filtr, Nové Orig. Vzduchové filtry, Nové svíčky NGK, Kompletně Vyčištěné Ultrazvukem a Seřízené Karburátory, Vyčištená Palivová Soustava, Nový Akumulátor, Vyměněná Brzdová Kapalina a Repas Brzdového Pístku a Repas Brzdové Pumpy, , Přetesněný Víka Motoru, Nové Těsnění pod Válcema, pod Hlavama a pod Vetilovýma Víky, Seřízené Ventily, Nová Sada Pneu Metzeler, Nová Řetězová Sada a mnoho dalšího.. Tento model motocyklu je vybaven i El. startérem! Doložitelné KM doloženo výpisem z Německé STK! Dovezeno z Německa. Kompletní dokumentace k bezproblémovému přihlášení v ČR, SR na Bílé SPZ. Motocykl je možno zakoupit i na Splátky-platí i pro firmy! Možnost zajištení dovozové STK. Možnost odvozu motocyklu k zákazníkovi! Po Domluvě a složení zálohy možnost Rezervace! Více fotek a informaci rád poskytnu emailem nebo na telefonu. Pokud máte zájem o prohlídku motocyklu, volejte prosím předem, nemáme pevnou otevírací dobu.
ČZ 350/472 - držák rámečku SPZ
ČZ 350/472 - držák rámečku SPZ, šasi uchycení model 472.6 Součástí prodeje je zakázková výroba sestavy držáku pro rámeček SPZ na původní šasi motocyklu, uchycení přes originální pozici pro šroub. Samotný rámeček registrační značky není součástí. Elegantní design držáku tak přesně lícuje na míru s plechovým šasi pod zadním světlem a dodává motocyklu atraktivitu a jednoduchost montáže spz. Jedná se o zakázkově vyráběný díl jako doplněk k motocyklu ČZ 350/472. Sada obsahuje: - 1x základnu držáku - 4x montážní podložky k základně držáku - 1x sada spojovací materiál Odesílání standardně 2-3 dny od objednávky přes kurýrní služby, zásilkovnu a jiné, možný i osobní odběr. Děkuji za projevený zájem, více informací na info@
Prodám Moto guzzi 125 stornello
Chtěl bych prodat moji vymazlenou moto guzzi, která prošla celkovou kompletní profesionální renovací. Vše je plně funkční a motorka je připravená hned jezdit(nachystaná na příští sezónu: nový olej atd) Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte mě kontaktovat. Není problém poskytnout další foto motocyklu popř foto z renovace. Video běžící motocyklu: Jedná se o motocykl u nás velmi málo vídaný (možná na takový nikdy v ČR nenarazíte), z velmi malou hmotností (tak 80-90 kg), s pružným motorem a krásným zvukem jednoválcového starého 4taktu s velmi dobrým konstrukčním zpracováním. Motocykl jsem si původně renovoval pro sebe, avšak každý se postupně vyvíjí. Přešel jsem na výkonnější veteránské moto stroje, takže bohužel musí udělat místo :( Proto jsem se rozhodl ji poslat dál, aby někomu dělala dál radost. Motocykl je přihlášen na veteránské SPZ. Řídítka na motocyklu nejsou originál (originál řídítka mám). Napadla mě možnost osadit motorku sportovními řídítky vzor caferacer, což by motorce dodalo šmrnc.
Jezdím na motocyklu a skutru unifikovaná Bizon BMW Jozíf
Prodám. Ing. Milan Jozíf, JEZDÍM NA MOTOCYKLU A SKÚTRU, vydal NADAS v roce 1971 !!! Přebal UŘ unifikovaná řada Jawa 623 633. Vše, co potřebujete vědět o motocyklu a jízdě na něm. Pevná vazba, 228 stran, mírné opotřebení, něco ušpiněno či natrženo, celkově dobrý stav, foto. Jawa Bizon 623 633, Manet 100, BMW R 50/5 R 75/5. Tatran 125 řezy motoru, karburátoru, vidlic, spojky, elektrická schémata, rady nastavení, samočiné oddělené mazání oilmaster. Poslední foto není součástí prodeje, jen pro inspiraci.
Katalog náhradních dílů motocyklu SIMSON S51, KR 51/2
Prodám katalog náhradních dílů motocyklu SIMSON S51 (cestovní provedení )a KR 51/2 (terénní provedení) , zahrnuje technický stav z roku 1981. Velikost - A4 Rok vydání - 1985 Stav - dobrý Počet listů- 35 Uvolněné listy- ne V katalogu jsou přehledy použitých ložisek, žárovek , pojistek, a dalších položek. Obsahuje též seznam opraven těchto motocyklů a jiné užitečné informace pro tyto motocykly. Preferuji osobní odběr, nebo možno zaslat dle tel. dohody.
BMW R1200GS Adventure 1.majitel, servisní kniha
Nádherný, výborně vybavený a poctivě servisovaný motocykl z roku 2015, dovezený z Německa od 1.majitele. Najeto cca 63700km, dvě sady klíčů, servisní kniha, návod k obsluze, originální nářadí, protokol z poslední německé TK, výkon 92kW. Hlavní stojan, vyhřívané rukojeti, vypínatelné ABS a ASC, volitelné jízdní režimy včetně EnduroPro, palubní počítač, držák originální navigace BMW Navigator IV,V nebo VI s ovládáním na levém řidítku, elektronicky nastavitelný podvozek DymanicESA, originální přídavná světla, prodloužení předního blatníku a kryty do padacího rámu Wunderlich, tempomat, LED světla a blinkry s automatickým denním svícením, boční kufry BigHusky. Poslední servis v BMW letos v červnu při cca 60000km, příští servis v červnu 2023 nebo při 70000km. Čerstvý dovoz z Německa, v ČR zatím neregistrován. Doklady potřebné k přihlášení v ČR jsou samozřejmě k motocyklu a přihlášení na nového majitele ( prvního v ČR, druhého celkově ) můžeme zařídit. Po zakoupení motocyklu možný odvoz dodávkou až k Vám domů a zajištění převodu na odboru dopravy. Můžeme také vykoupit Váš stávající motocykl na protiúčet. Díky naší spolupráci se společností ESSOX si můžete tento motocykl koupit i na splátky. Prohlídka možná pouze po předchozí telefonické dohodě, nemáme pevnou otevírací dobu.
CFMOTO 700 CL-X Sport - bílá - extra výbava
Bonusová výbava: Sportovní sedlo jezdce CFMOTO Sportovní stupačky L + P CFMOTO Sportovní zrcátka Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu! Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kde testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“ Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze. Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu. - Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů - Zdvihový objem: 693 ccm - Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm - Komprese: 11.6: 1 - Plnění motoru: EFI (Bosch) - Zapalování: ECU - Převodovka: manuál, 6 rychlostí - Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné - Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema - ABS: Continental ABS system - Tempomat: ano - Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z) - Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17 - Délka: 2096 mm - Šířka: 790 mm - Výška: 1130 mm - Výška sedáku: 795 mm - Rozvor: 1435 mm - Nádrž: 13 l - Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní) - Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey" - 5 LET záruka
CFMOTO 700 CL-X SPORT - černá - extra výbava
Bonusová výbava: Sedlo spolujezdce cfmoto Padací protektory RDMoto Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu! Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kde testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“ Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze. Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu. - Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů - Zdvihový objem: 693 ccm - Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm - Komprese: 11.6: 1 - Plnění motoru: EFI (Bosch) - Zapalování: ECU - Převodovka: manuál, 6 rychlostí - Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné - Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema - ABS: Continental ABS system - Tempomat: ano - Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z) - Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17 - Délka: 2096 mm - Šířka: 790 mm - Výška: 1130 mm - Výška sedáku: 795 mm - Rozvor: 1435 mm - Nádrž: 13 l - Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní) - Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey" - 5 LET záruka
CFMOTO 800 MT Touring - extra výbava
Doplňková výbava s 50% slevou: Ochranná mřížka světlometu stříbrná cfmoto Ochranná mřížka chladiče stříbrná cfmoto Kryt přední nádržky brzdové kapaliny stříbrný cfmoto Kryt zadní nádržky brzdové kapaliny stříbrný cfmoto Kryty předních brzdových třmenů stříbrné cfmoto Plotna stojanu cfmoto Rozšíření padacího rámu cfmoto Prodloužení předního blatníku cfmoto Nosič zadního kufru SHAD Plotna kufru SHAD terra Nosiče bočních kufrů SHAD terra Boční kufry SHAD terra L+P Držák tankvaku SHAD Střední tankvak SHAD Je čas posunout své limity odhodlání a odvahy. Přichází dobrodružný model, který se stane vaším spolehlivým partnerem v různém prostředí, na krátké, nebo i dlouhé cestě, při vašem dalším dobrodružství, a nebo společníkem pro každý den. Model 800MT zaujme nejen osobitým designem, ale především nabízí vysokou míru využitelnosti, spojenou s moderní technikou, jízdními vlastnostmi a funkčností ve všech směrech. Charakteristické designové prvky přinesla společnost kiska Design, která společně s technickým vývojovým týmem společností cfmoto a KTM sladili technické, bezpečnostní a jízdní vlastnosti celého stroje. Výsledkem je vyvážený stroj, který využívá moderní technologie a komponenty celosvětově renomovaných značek. Srdcem stroje je osvědčený řadový dvouválec LC8 o objemu 799 ccm s výkonem 91 koní. Zatímco plynulý průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách uspokojí milovníky klidného zdolávání cestovních kilometrů, výkon a reakce motoru v horním spektru otáček nabídne adrenalin a otevírá cestu ke sportovním emocím. Dva režimy motoru, RAIN a sport upravují reakce motocyklu a umožňují jezdci optimálně využít možnosti stroje, bez rozdílu, zdali jede v offroadové pasáži, nebo perfektním asfaltu horského průsmyku. O komfort jízdy a perfektní ovladatelnost se stará plně nastavitelný podvozek KYB. 7” TFT displej přehledně zobrazuje potřebné jízdní údaje a informace o stavu systémů stroje. Nádrž o objemu 19 l umožňuje dosáhnout dojezdu až 400 km. Pro pohodlí, bezpečnost a jistotu za všech podmínek a situací je stroj vybaven náklonovým ABS systémem společnosti Continental, který je kombinován s inerciální vyhodnocovací jednotkou IMU. Další komponenty a prvky výbavy jako řídící jednotka Bosch, antihoppingová spojka, tempomat, integrovaný ochranný rám, přídavné světlomety, automatické svícení či. výškově nastavitelný čelní štít dále podtrhují sportovně cestovní charakter stroje. Volitelná výbava umožňuje přizpůsobit stroj vašim individuálním potřebám. Profesionální servis, rozsáhlý sklad náhradních dílů a technická podpora na území ČR a SR jsou zcela samozřejmé. U motocyklů cfmoto je záruka 5 let nebo 40.000 km. Verze cfmoto 800MT Touring je špičkově vybavené provedení, které uspokojí i nejnáročnější jezdce, kteří hledají pohodlí na cestě se sportovním nádechem a jistotu mimo zpěvněné cesty. Aby bylo možno tyto požadavky splnit, je 800MT Touring vybaven tlumičem řízení, quic
Yamaha XV 1600 A Wild Star
Yamaha XV 1600 A Wild Star, 1. registrace 2004, najeto 44.000 km. Na motocyklu kožené brašny, chromový rám předního blatníku, padací rám, tuning zadní stupačky, opěrka spolujezdce, nosič a navíc originální výfuk. K motocyklu serviska, manuál, 1x klíč. Motorka ve velice dobrém stavu v originální barvě.
Triumph Rocket III Touring 265.000,- Kč
Objem:2300 ccm Vyrobeno:2011 Provoz:8/2011 Najeto:40000 mph Výkon:78 kW TP:Ne Původ:DStav:ojetá Splátky/Leasing:Detail Odpočet DPH:Ne Dostupnost: skladem Popis: Motocykl v perfektním stavu, nehavarovaný, bez rzi a oxidace, dovezený z Německa od 1. majitele. 2 x klíč, servisní knížka, manuál, protokol TUV - německé STK - doložení km. Certifikát COC. Výbava motocyklu: Plexi štít, doplňkové diodové přední světlo - homologované, lemování předního blatníku, zadní padací rámy, platle stupaček, boční kufry v barvě motocyklu TRIUMPH, ukazatel zařazené rychlosti GI PRO, pancéř. hadičky, plexi štít, pneu - bílé boky - stav cca 70%. Možnost splátkového prodeje, již při složení 10% akontace vyřízení úvěru do 30 minut!
BMW R1200RT 2.majitel, 44600km, servisní kniha, po servisu,
Nádherný, výborně vybavený a poctivě servisovaný motocykl z roku 2014. Dovezený z Německa od 2.majitele, který ho vlastnil od roku 2015. Najeto jen cca 44600km, dvě sady klíčů, servisní kniha, návod k obsluze, originální nářadí, protokol z poslední německé TK, faktura za servis a diagnostika, výkon 92kW. Hlavní stojan, ABS, vypínatelné ASC, volitelné jízdní režimy, quickshifter, elektronicky nastavitelný podvozek DynamicESA, tempomat, palubní počítač, vyhřívané rukojeti i sedadla, dálkové odemykání, rádio, příprava pro originálmní navigaci, originální boční kufry a nosič pro horní kufr, prodloužení předního blatníku, padací protektory ramene koncového převodu a ventilových vík. Nyní po roční servisní prohlídce s výměnou oleje, olejového filtru a brzdové kapaliny. Čerstvý dovoz z Německa, v ČR zatím neregistrován. Doklady potřebné k přihlášení v ČR jsou samozřejmě k motocyklu a přihlášení na nového majitele ( prvního v ČR ) můžeme zařídit. Po zakoupení motocyklu možný odvoz dodávkou až k Vám domů. Můžeme také vykoupit Váš stávající motocykl na protiúčet. Díky naší spolupráci se společností ESSOX si můžete tento motocykl koupit i na splátky. Prohlídka možná pouze po předchozí telefonické dohodě, nemáme pevnou otevírací dobu.
Nový motocykl BENELLI 752S
Motocykl Benelli 752S se zrodil z konceptu sportovnosti a elegance, které tvořily skvělou historii značky Benelli. Benelli 752S symbolizuje návrat Benelli do segmentu motocyklů se středně velkým obsahem motoru. Díky čistým odvážným liniím je to "Naked Bike" se zárukou absolutní zábavy na silnici a především v zatáčkách. Kompaktní, dynamický, s konkrétním moderním designem, Benelli 752S je motocykl, který uspokojí instinkty každého jezdce. Robustní příhradový rám obklopuje nový kapalinou chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor s objemem 754 cm3. Výkon a maximální točivý moment jsou 76,2 koní při 8500 ot./min a 67 Nm při 6500 ot./min. Dvojité časování vačkového hřídele, 4 ventily na válec a elektronické vstřikování paliva s dvojitým tělesem škrticím klapky s rozvodem DOHC a nejen to dělá z Benelli 752S kvalitní motocykl. Motor je velmi citlivě naladěn tak, aby měl solidní průběh výkonu ve všech otáčkách, ale aby nikdy nebyl záludný pro méně zkušeného jezdce. Motocykl je dostatečně silný a výkonný, ale jeho nejsilnější stránkou je vynikající, ne však zběsilá reakce na dávkování výkonu a jeho vynikající jízdní vlastnosti. Říkáme že Benelli 752S je určen pro "lidi", ne pro zběsilé okruhové závodníky. Další mimořádnou předností motocyklu je jeho podvozek, který nabízí v této kubatuře a cenové kategorii zcela výjimečné předvídatelné, nezáludné jízdní vlastnosti a pocit bezpečí. Použité komponenty hovoří za vše: Přední vidlice upside–down o průměru 50 mm, zaručující mimořádnou stabilitu a jízdní pohodu předního odpružení o zdvihu 130 mm. Zadní kyvné rameno je s centrálně nastavitelným tlumičem. Pozornost u 752S týkající se bezpečnosti a výkonu je zde stvrzena charakteristikami originálního brzdového systému Brembo s dvěma plovoucími kotouči se čtyřpístkovými třmeny o průměru 320 mm na předním kole a kotoučem o průměru 260 mm na zadním kole. Ráfky 17" z hliníkové slitiny mají pneumatiky o rozměrech 120/70-17" a 180/55-17". Nádrž má kapacitu 14,5 litrů. Palubní TFT multifunkční přístroj je barevný, plně digitální a nabízí automatické přepínání mezi 2 režimy - den / noc, pro dokonalé čtení informací za všech podmínek.
CL-X 700 Sport - bílá/černá
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu! Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“ Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze. Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu. - Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů - Zdvihový objem: 693 ccm - Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm - Komprese: 11.6: 1 - Plnění motoru: EFI (Bosch) - Zapalování: ECU - Převodovka: manuál, 6 rychlostí - Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné - Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema - ABS: Continental ABS system - Tempomat: ano - Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z) - Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17 - Délka: 2096 mm - Šířka: 790 mm - Výška: 1130 mm - Výška sedáku: 795 mm - Rozvor: 1435 mm - Nádrž: 13 l - Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní) - Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey" - 5 LET záruka
AUDI S5 cabrio
Prodám Audi S5 kabrio, výkon 245kw, r.v. 06/2011, najeto 81000km, servisní knižka alu kola 20", Audi Drive Select – jízdní režimy + adaptivní podvozek, Bang & Olufsen audio, sportovní diferenciál, výbava premium plus, vyhřívání krku, MMI v češtině, aktuálně po velkém servisu za 40tis Kč. výpis dle VIN: Přeplňovaný motor V6 3,0 l DOHC TFSI, 7stupňová automatická dvouspojková převodovka S tronic Samosvorný středový diferenciál systém permanentního pohonu všech kol quattro 5prvkové přední zavěšení Nezávislé lichoběžníkové zavěšení zadní nápravy Elektronicky řízené řízení Servotronic pwr citlivé na rychlost Elektromechanická parkovací brzda Elektronický stabilizační program (ESP) 4-kolový protiblokovací brzdový systém (ABS) s elektronickým rozdělováním brzdné síly (EBD) Asistence při držení kopce Brzdový asistent LED denní svícení Ochrana proti nárazu – včetně: zesílené vysokopevnostní ocelové/hliníkové příčné nosníky, zesílené nárazníky, pevná buňka pro cestující Pokročilé dvoustupňové airbagy řidiče/předního spolujezdce Boční hrudní a hlavové airbagy namontované na sedadle řidiče/předního spolujezdce Systém monitorování tlaku v pneumatikách Kolenní airbagy pro přední spolujezdce Systém detekce cestujících pro airbagy předního spolujezdce 3bodové bezpečnostní pásy pro všechna místa k sezení včetně: automatické předpínání, výškově nastavitelné horní úchyty pro přední sedadla a omezovače síly vpředu/vzadu Automatický předřadník bezpečnostních pásů Dětský zádržný systém LATCH pro vnější zadní sedadla Dělené sklopné zadní sedadlo 50/50 s úplným průjezdem Sklopná přední středová loketní opěrka s nastavitelnou výškou 12V zásuvka pro příslušenství 3ramenný kůží potažený multifunkční sportovní volant s ovládáním zvuku včetně: pádly řazení Sklon a teleskopický manuálně nastavitelný sloupek řízení Informační systém řidiče včetně: 5funkční palubní počítač s dojezdem paliva/průměrným najetým palivem/aktuálním dojezdem paliva/průměrnou rychlostí/uplynulým časem, zobrazení venkovní teploty, digitální zobrazení rychlosti, displej rádia/telefonu/navigace, aktivní systém Auto Check w /upozornění na rychlost, zobrazení piktogramů pro otevřené dveře a víko Podsvícený sdružený přístroj s automatickým ovládáním jasu – včetně: otáčkoměr, rychloměr, digitální hodiny s datem, palivoměr, teploměr chladicí kapaliny, digitální denní počítadlo kilometrů Elektronický tempomat Pwr okna s 1-dotykovým ovládáním nahoru/dolů a ochranou proti přivření Centrální zamykání Pwr se selektivním odemykáním, bezklíčový vstup - včetně: dálkový ovladač na dálkové ovládání dveří / víko paluby / palivové dveře Poplašný systém proti krádeži s imobilizérem motoru 3zónová automatická klimatizace Dvojité přední držáky nápojů Dekorativní intarzie z broušeného hliníku Hliníkové dveřní prahy s logem S5 Automaticky stmívací vnitřní zpětné zrcátko
Prodám kompletní kola Pranafa
Prodám kompletní kola Pranafa ,která se montovala na širokou škálu německých motocyklů od roku 1920-1930, montovala se například na motocykl Victoria KR 2, KR 3, KR 6 a jiné, kola jsou na svůj věk ve slušném stavu, byly na jemno opískované balotinou a následně stříknuté plničem, jeden ráfek je trochu vypadaný, ale nic hrozného to není, osobně bych se nebál na tom odvézt, třeba sehnat dva niple na uchycení špiců, jsou k tomu i původní pláště a duše s mosaznými ventilky pokud by měl někdo o ně zájem, vyměním za zadní blatník s nosičem na ČZ 250 sport 1946 v dobrém stavu nebo nádrž na Jawa 250 speciál s ručním řazením v pěkném neponičeném stavu, nebo díli Jawa Pérak, ČZ predválečná nebo NSU 200 ZDB, na poslední foto je fotka motocyklu s těmito koly, cena je 700 eur za obe kola, cca 16700 kč plus poštovné, pro více info mě kontaktujte prostřednictvím meilu nebo telefonicky na uvedeném čísle. Případně se můžete podívat na moje další inzeráty
Suzuki VL 1500 Intruder LC 109.900,- Kč
Objem:1500 ccm Vyrobeno:1998 Provoz:5/1998 Najeto:78000 km Výkon:50 kW TP:Ne Původ:zahraničíStav:ojetá Splátky/Leasing:Detail Odpočet DPH:Ne Dostupnost: skladem Popis: Motocykl v perfektním stavu a výbavě, dovezený ze zahraničí od privátního majitele. 2 x klíč, pneu OK, chromy OK! Zachovalý stav! Na zakázku lakované, nehavarované. Výbava motocyklu: Na zakázku šitá komfortní sedadla, opěrka, kožené brašny včetně držáků, doplňkové zadní světlo, přídavná světla včetně držáků, kšilt předního světla, padací rámy, platle stupaček, dopl´kové klaksony, lemování předního blatníku, chromovaný kryt předních vidlic. Možnost splátkového prodeje, již při složení 10% akontace vyřízení úvěru do 30 minut!
CL-X 700 Sport - nová cena
CFMOTO 700CL-X sport Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm Komprese: 11.6: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuál, 6 rychlostí Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA ABS: Continental ABS system Tempomat: ano Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z) Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17 Délka: 2096 mm Šířka: 790 mm Výška: 1130 mm Výška sedáku: 795 mm Rozvor: 1435 mm Nádrž: 13 l Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní) CFMOTO 700CL-X SPORT Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“. Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze. Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu. Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a