dodavka s hydraulickou rukou - strana 42
Počet nalezených inzerátů DODAVKA S HYDRAULICKOU RUKOU: 1000 - strana 42
![Prodám pěknou 12V plošinu Bär na dodávku](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám pěknou 12V hydraulickou zdvihací plošinu - čelo Bär Cargolift BC 602 S2, nosnost 600kg, r.v.2015 včetně dálkového ovládání i ovládání do ruky. Cena dohodou. Mohu zajistit i montáž plošiny. K plošinám dodávám i osvědčení samostatného technického celku (techničák) a v případě potřeby i náhradní díly.
![Hydraulická kotoučová brzda Hope M4](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám zadní hydraulickou kotoučovou brzdu kultovní značky Hope M4 ročník 2002 ( čtyřpístková )
Délka hadice je 132cm,
Typ uchycení IS.
Brzda je v pořádku, nikde neteče apod.
Buď osobní předání a nebo mohu poslat po domluvě poštou.
![kompresor, hydraul. jednotka](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
prodám dvoupístový kompresor bez motoru /uloženka/ vhodný na pískovačku atd... hydraulickou jednotku dle fota
![Hydraulický Rotátor 3t](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám hydraulický rotátor Formiko FHR3000L (3t) s nekonečnou otočí.
Nový velmi kvalitní rotátor z Lotyšska. Stejná kvalita a parametry jako rotátory od jiných výrobců (Baltrotors, FinnRotor, atd.) Poskytujeme na rotátor DVOULETOU záruku!!
Náhrada za rotátory Baltrotors GR3, Baltrotors GR30, Finn-Rotor CR 300-W25A25 nebo Indexator GV3.
Nabízím také další rotátory od 1t do 16 tun. Různé provedení na hydraulickou ruku, jeřáb žeriav (Fassi, Palfinger, Kesla, Loglift, Jonsered, Hiab, PALMS, PM, Agama, HMF, Epsilon, Mutiforest, BMF, Oniar, Farma, Binderberger ) harvestory, vyvážečky dřeva za traktor.
Rotátory s čepem, přírubou, závěsy, držáky, drapáky na kulatinu a klest, sypké hmoty, kovošrot.
Rotátory jsou skladem se zárukou 2 roky.
Možnost odpočet DPH, 7000 bez DPH, 8470 s DPH Zašlu na dobírku nebo platba převodem.
Osobní odběr v Přerově nebo vám zašlu kamkoliv v ČR nebo na Slovensko.
V případě jakýchkoliv dotazů mě neváhejte kontaktovat.
+420 , +421 951 398 508
![Pronájem mobilní nájezdové rampy ihned](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Nabízím k pronájmu mobilní nájezdovou rampu:
- nosnost 7 tun
- šířka pojezdové plochy 2m
- délka 12 m
- provedení pozinkované
- nastavení výšky rampy hydraulickou pumpou
- pro vykládku a nakládku kamionů a kontejnerů
Volná k pronájmu od 1.2.2023
![BMW e66 730LD 170kw 2008 AUX](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám BMW 730ld vlastním 4.roky 730LD long dlouhá verze !
Černa kuze sedadla komforty výhřev
Podvozek EDC nivo Dynamic drive
Dovirání dveří
Střešní okno
Adaptivní světlomety dynamic Denon asistent světel dálkových
Hudba logic 7
TV modul dvb-t
Roletky
Navigace
Elektrické zrcátka
Webasto
Chrom packet celého auta org
Bez klíčový start i odemknuti
3.ks klíčů k autu serviska
Motor i převodovka v pěkném stavu rádi a jezdi pěkne ! Spotřeba dálka 7-8L město 10-12L
Auto na svůj věk vypadá moc pěkně
Mám na autě kola R19 172 styling ale ty nejsou k autu ale dá se domluvit ale
Auto je na R17 kolech zimní Hankook
Auto normálně deně jezdí !!
Byla dělaná přední náprava lemfender komplet lanovody ruční brzdy pakny vše nové ruční brzda
Doplněna klimatizace
Nové zhavičky svičky
Preventivně výměna vodní pumpy kladky řemenice řemeny vše INA ! Termostaty všechny nové Behr !
Na autě by chtělo udělat repas rádia ale zatím hraje
Chtělo by vyměnit hydraulickou hadici od dynamic drive mám ji k autu jinak auto jezdí normálně ! Dene jezdí plně funkci
Bazar aaaauto Auto esa a jim podobní prosim nevolat
Cena auta je zohledněna na repas rádia a vyměnu trubky dynamic drive ale je k autu trubka ale nebrání autu v jeho ježdění píší už opravdu vše aby bylo jasné vše o autě
![3faz Motor s převodovkou](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Dobrý den prodám plně funkční 3faz motor 0,75kW s převodovkou(převod 1/200) 7,1 ot/min, r.v. 2016 je na něm rameno s otočným kloubem na ložiscích + kabel s pětikolíkem 16A Původně byl motor plánován na štípačku, nakonec jsem dělal hydraulickou takže mi zbyl. Váha odhadem cca 50kg Opravovaný roh viz foto.
![Kawasaki KX250 2022 nová](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Kawasaki KX250 je stroj prověřený mnoha šampionáty. Má výkonný motor o objemu 249 ccm, úzký
kompaktní rám a upravený podvozek s lepší zpětnou vazbou. Od větší KX450 přebírá
elektrický startér a hydraulickou spojku. Staňte se šampionem s novou Kawasaki
KX250!
![Hydraulická dělička těsta](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám hydraulickou děličku těsta se zakružováním Daub DR ROBOT r.v. 2018.
Dělička s hydraulickým rozlisováním těsta, rozdělením a zakružováním.
Hlavní znaky:
vyměnitelná dělící hlava
snadná práce
ideální pracovní výška (1000 mm)
vysoký výkon
jemné zpracování těsta
jednoduchá údržba
mobilní, lehce přemístitelná
Rozmezí hmotnosti klonků: 16 – 440 g podle typu dělící hlavy
Příkon: 1,3 kW
Rozměry (d x š x v): 620 x 670 x 1700 mm
Hmotnost: 380 kg
(Cena nového sroje - 267500Kč)
možnost prohlídky: Po-Pá 7-17, So 7-11
způsob dopravy a platby
-osobně na adrese Moravec 41, 592 54, okr. Žďár nad Sázavou, areál Hospodářských potřeb, platba hotově, kartou, na fakturu
-spediční společností
Cena 105000Kč bez DPH
![Hydraulické čerpadlo na tahač DAF, SCANIA, MAN,VOLVO](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám hydraulické čerpadlo nebo jinou součást hydraulického okruhu(PTO,hydraulická hadice,nádrž na hydraulický olej, hydraulický rozvaděč...) pro tahače DAF, SCANIA, MAN,VOLVO, MERCEDES, RENAULT, IVECO atd.
Možno dodat i kompletní hydraulickou sadu, popřípadě i odborně namontovat na váš tahač včetně zaškolení obsluhy.
Vše nové kvalitní díly za dostupnou cenu,záruka,servis.
Pro bližší info a cenu,můžete volat nebo psát klidně i o výkendu.
![Prd Toyota Celica GT Four (GT4) 1998 JDM RHD, už v ČR](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
![rovnací auto-dozér](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám rovnací přístroj (dozer) s hydraulickou ruční pumpou, používá se pro natahování havarované karosérie. Vyrobeno podle originálu. Cena 15 tisíc.
![Hydrulická pístnice](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám tuto hydraulickou pístnici.
Parametry viz foto.
Není problém zaslat kamkoliv.
Podívejte se na moje další inzeráty.
Končím s "bastlením" na traktorech, mám na prodej další díly související s traktory, hydraulikou atd.
![Štípačka na bagr, štípačka na dřevo](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodám hydraulickou štípačku dřeva, tlak 12T, chod pístnice 50cm, max.délka polen 112cm posuvný klín (Hardox HB500) pro možnost štípání kratších polen - 3 pozice klínu. Délka štípačky 150cm, váha 200kg, rozebíratelná konstrukce, možnost výměny úchytu dle typu bagru, vhodné na minibagry od hmotnosti cca 1,7T
Ovladani z kabiny bagru přes vývody např. hydraulické svahovky. Součástí štípačky jsou hadice bez rychlospojek.
Cena je konečná bez DPH nejsem plátce.
Doprava po celé ČR.
Video viz. odkaz :
Pro info. pouze volat...
![CF MOTO 1000 - kufr + rozšíření Gladiator / CF MOTO 1000](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
CF MOTO 1000 - kufr + rozšíření
Gladiator / CF MOTO 1000
případní zájemci ať prosím volají, buď na číslo v inzerci nebo na toto … děkuji
737-966-313
Rok: 06/2021
Majitel: 1 majitel
Původ: CZ
Odpočet DPH: NE
Stav: 2.900 km
Servis: ano, po servisu 12/2022
Klíče: 2x
Dokumenty: Ano
Garážováno: Ano
Čtyřkolka nikdy nejezdila žádný velký terén ani s ni nikdo nebrodil bahna !
Sloužila pro zábavu, a občasné projížďky po lesních cestách.
Prvních 500 km zajížděna s rozumem a dle doporučení prodejce, v 500 km byla první servisní prohlídka.
Důvod prodeje: nemám na ni čas
příplatky:
rozšíření + 2.990,-
zadní kufr + 7.790,-
ochranný kryt podvozku + 15.226,-
přední ochranný rám + 6.185,-
zadní ochranný rám + 6.760,-
LED pracovní světlo + 4.999,-
plachta na čtyřkolku + 790,-
Aktuální cena nové čtyřkolky bez příplatků je 299.990,-
+ příplatky
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) s maximálním offroad výkonem až 85 koní /79 Nm (offroad) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Osvědčený bezespojkový variator CV Tech (Canada). Standardně dodávaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon zajištěný silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou a špičkové plně stavotelné nitorgenové tlumiče.
![Na prodej: Toyota Celica GT Four (GT4) JDM 1995 RHD prodáno](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.