dobové aty - strana 14
Počet nalezených inzerátů DOBOVÉ ATY: 741 - strana 14
Kratka anglicka brokovnica 12/65, hlavne z damasku. Dobove drevo funkcne zadne zamky s decetnou rytinou a napisom puskarsker rodiny Redman, polohy kohut drzia v obydvoch polohach v style LANCASTER. Hlavne maju znacky pre cierny prach. Anglicka pazba ukoncena botkou. Dvojka je od znameho anglickeho puskara REDMAN. Zbran bola vyrobena pred rokom 1890, podla tormetaciek 1887) nad 18 rokov.
Bankovka Gábrišovka 60 korún Československých emise 200 ks
Velorex a vřídlo Karlovy Vary odkazující na známý film "Vrchní prchni"
Bankovka v kvalitě N (UNC) série MG "anulát" (MG 00000)
mince v kvalitě proof ze série Na Kolech 2023 emise 1500 ks
Tříkolka Velorex 16/350, která vznikla jako jednoduchý a dostupný dopravní prostředek kombinující výhody motocyklu a automobilu, se stala doslova kultem. Hold jí vzdává sedmnáctá stříbrná mince České mincovny z cyklu Na kolech.
Ve 40. letech 20. století začali bratři František a Mojmír Stránští pracovat na projektu jednoduchého vozítka, které by na rozdíl od motocyklu chránilo posádku před rozmary počasí. Prototyp motorové tříkolky s krytou kabinou vznikal například ze součástek jízdních kol, která František opravoval ve své živnosti. Plechová karoserie dělala velký hluk, což se konstruktérům nelíbilo, a tak přišli s neotřelým řešením – trubkový rám potáhli koženkou z PVC. V nelehkých poválečných letech se nedařilo získat povolení pro výrobu, ale celý projekt zachránila myšlenka označit vozítko jako dopravní prostředek pro invalidy. Tříkolka dostala jméno Oskar, které bylo přesmyčkou zkratky „kára na ose“, a v roce 1951 s velkým úspěchem vstoupila do sériové výroby. Název Velorex – latinsky „král kol“ – se objevil až v roce 1954. Přelomovým se pak stal rok 1963, který přinesl zásadní modernizaci v podobě nového motoru. Od té doby vznikalo ročně přes tisíc kusů modelu Velorex 16/350. Vozítko bylo živé – konstrukční rychlost dosahovala 85 km/h –, ale nepohodlné a nepatřilo k nejbezpečnějším. Do zatáček museli řidiči jezdit velmi citlivě. Dvoumístný interiér byl stísněný, vyplněný hlukem motoru a zimou. Zájemce však za tříkolku zaplatil pouhou čtvrtinu toho, co by dal za klasický automobil. Navíc k řízení Velorexu stačilo mít jen řidičský průkaz na motocykl. Po dvaceti letech koncepce zastarala a v roce 1971 byla produkce definitivně ukončena. Ikonické vozítko, které se stalo terčem vtipů, si vysloužilo řadu nelichotivých přezdívek – hadrák, splašené trubky či prchající stan. Avšak zatímco v minulosti si ho většina řidičů pořizovala z existenčních důvodů, dnes je pro své šťastné majitele milovaným a neocenitelným symbolem osobitého životního stylu.
Reverzní straně mince, která je dílem medailéra MgA. Martina Daška, vévodí vyobrazení Velorexu 16/350 ze tříčtvrtečního pohledu. Doplňkovým motivem reliéfu jsou stopy tří pneumatik. Protože mince České mincovny vycházejí v licenci zahraničního vydavatele, kterým je ostrov Niue, nese averzní strana jeho nezbytné náležitosti – státní znak, nominální hodnotu 1 DOLLAR (NZD) a rok emise 2023. V návaznosti na název sběratelského cyklu je obvod averzu tvořen výsečemi kol různých dopravních prostředků.
Nedílnou součástí mince je výpravné balení v podobě leporela, které obsahuje doprovodný text a dobové fotografie.
Nabízím snad všechny díly uměleckého časopisu tvar svazane dobove do knih,jsou po pradedovi.
Je asi 10knih možná více vše krásný stav.Cena dohodou.
Pište spíše na e-mail nebo sms.
Nabízím prospekt na vůz :
Volkswagen Polo
Výtisk z roku 1989
Formát prospektu : A4
Počet stran : 40
Jazyk : Němčina
Prospekt v 100% stavu , celá léta pečlivě uložen v pevných deskách .
Krásné dobové fotografie vozu .
Prospekt obsahuje vzorník barev a dobového příslušenství k vozu .
Na zadní straně prospektu razítko prodejce .
Více info přes mail .
Na Dobírku nezasílám !
PODÍVEJTE SE I NA MOJE OSTATNÍ INZERÁTY S AUTO PROSPEKTY !!
Dobově zabarvené líčení válečného zpravodaje. Stav viz foto. Osobní předání možné v Praze (Dejvická případně Skalka) nebo zašlu poštou či zásilkovnou.
Pozn.: Ke studijním účelům období druhá světová válka.
nabízím originál UK křivák a kalhoty.
Dobové cca 70té roky. Velikost bundy 40 kalhoty pas 30 tedy na štíhlou postavu cca 170 cm. Kůže je měkká čistá, zippy a patenty funkční. Jeden loket je napáraný, jinak v pořádku. podšívka kalhot je vydělávací. Cena za komplet.
Plastové knoflíky na rakouské košile + pásky na držení ohrnutých rukávů, kroj.
podívejte se i ná mé ostatní nabídky
Prodam svedsky karavan z roku 1965. Prazdna hmotnost 450kg, celkova hmotnost 650kg. Najezdova brzda, listove pruziny, plynove topemi, plynove osvetleni v karavanu.Rozmery ca. vyska 230cm, sirka 200cm, delka bez oje 380cm s oji 480cm. Karavan je v originalnim stavu, nutna celkova renovace. Zde informace k renovaci Karavan ma celni doklady pro prevoz ze Svedska do Nemecka. Nema bile znacky. Pokud je ale bude budouci majitel chtit mohu mu je pomoct zaridit. Ke karavanu je i predstan a dobove vybaveni karavanu. V pripade potreby mohu dovezt.
Koupím starý závodní lodní motor na rychlostní člun sportovní loď vodní historický kluzák závěsný tlačný motorek na čelo bok lodi aj., doma stavěné nebo upravené motory z motocyklu jawa 125 - 350 čz kývačka pérák ogar Trenér 250 čz B T C scott aj., dělaná hliníková noha závodní nohu zavěšení na čelo člunu ovládání, víceválcový boxer řadový upravený automobilový Wartburg R1 snížený aj. se třemi karburátory, závodní karburátor na methyl, benzín, jikov, amal, dellorto, závodní šroub vrtule, zajímavý či přímo závodní motor König Moskva Sachs Jawa čz Delfín MZ Delphin Veterok Mercury Orlík Propulsor Tümller motory z Českých Budějovic MTB Mono 1 SP - 350 apod., od závodníků aj., startovní listina ze závodu lodí, plaketu, plaketa, plakát, cenu, pohár, trofej, fotografie, vestu, vesta, helma, helmu, starý dobový závodní zajímavý kluzák loď člun R1 formule vlečný kluzák lyžaře motorová lyže .... aj., také staré předválečné motory z USA, Německa, Československa, bronzové, hliníkové, ocelové boxery, jednoválce apod., případně jiné dobové závodní stroje: motokára, minikára, silniční moto, dragster, trilka aj., děkuji za jakoukoliv nabídku.
✌️✌️✌️ZIMNÍ CENA 39.999,- ✌️✌️✌️
Fotka ilustrativní aktuální pošlu.... ...
Prodá se celohliníkový karavan Wenzel PONORKA s STK a dobovou SPZ včetně dobového VTP.
Celková váha je pouze 393kg a pohotovostní jen 293kg....✌️✌️✌️
ZVEDACÍ STŘECHA ✌️✌️✌️✌️
Foto karavanu pošlu v případě zájmu....
Na karavanu jsou zánovní pneu, platná STK...
Dobové cedulky s označením rychlosti a státu vše v pořádku.
Interiér je původní pěkný a zachovalý....
Celkově karavan v pěkném stavu.....
Ponorka, Wenzel, ponorku, bydlik, karavan, lehký karavan,
Do loňského podzimu pojízdný..nyní potřebuje nejspíš novou baterii a opravit brzdy (nejspíše brzdový válec na výměnu..při jízdě samovolně spínaly brzdy).
Vyvareny celý spodek..podlaha.. ošetřeno proti korozi. Podběhy také udělané, prahy vyvareny viz foto.
Vyměněna obě zadní ramena.
Tažné.
Interiér zachovalý a hezký.
TP a STK do 06/2023.
Eko daň ZAPLACENA
Bezproblémový přepis z mé osoby.
Pokud se udělají brzdy, je tedy plně pojízdný.
Zasloužil by si udělat lak plus nějaká kosmetika. Kromě toho vše funkční.. stěrače, ostřikovače, světla, mlhovky...
Já ne něj nyní bohužel nemám čas ani prostor..
Přidám nějaké drobnosti, náhradní díly atd.. v kufru rezerva a dobové nářadí.
Další fotky mohu nafotit.
PRI RYCHLEM JEDNANI DOMLUVA JISTÁ
Velmi hezky, neponiceny stav.
Prehled modelu a techniky.
Cena 750kc za oba včetně zaslani přes poštu.
Nabízím ze sbírky nenošený kus stylových titanových hodinek PRIM z limitované edice Aviatik. Jsem první majitel. Atraktivní číslo. Nenošené. Kompletní balení vč. stříbrného odznaku samozřejmostí.
Prosím pouze email přes kontaktní formulář. Na předání se můžeme dohodnout v Praze/ případně pojištěné zaslání.
"Padesátikusová limitovaná edice hodinek PRIM Aviatik vznikla jako pocta československému letectví. Svým designem se přibližuje jednoduchým a čitelným leteckým hodinkám, které se staly stavovským symbolem „lidí od letadel“. Titanové pouzdro ukrývá speciálně modifikovaný rhodiovaný mechanický strojek PRIM kal. 93-1 s ručním nátahem. Zadní víko zdobí nerezová vložka s vygravírovanou siluetou letounu Letov Š-2. Prototyp tohoto stroje byl vyroben v roce 1919, tedy přesně sto let před vznikem této limitované edice. Šlo o první vojenské letadlo zkonstruované a sériově vyráběné v právě vzniklém Československu. Nápis „Vzduch je naše moře“ na zadním dýnku hodinek PRIM Aviatik odkazuje na dobové heslo československého letectví používané například v tisku k propagaci letectví.
Limitované edice hodinek PRIM jsou tradičně spojené s technickou či designovou novinkou vyvinutou novoměstskými konstruktéry. Nejinak tomu bylo u hodinek PRIM Aviatik. Specialitou je vnitřní otočná dvoubarevná luneta s 24hodinovým ukazatelem, kde čtvrtá ručka umožňuje po nastavení sledovat druhé časové pásmo GMT (Greenwich Mean Time). Úplně poprvé byly u hodinek PRIM použity dvě korunky. Druhá korunka, na které je umístěn piktogram roztočené vrtule, slouží pro nastavení vnitřní otočné lunety.
Hodinovou ručku zdobí motiv pilotního odznaku, který byl v československé armádě zaveden v roce 1923 a používal se až do prvních poválečných let. O jeho proslulost se zasloužili letečtí akrobaté úspěšně reprezentující ve 30. letech československé letectvo na mezinárodních závodech a zejména pak letci, kteří po okupaci odešli bojovat do Francie, Velké Británie nebo Sovětského svazu. Stejný motiv je také na odznáčku, který byl součástí speciálního balení limitované edice.