dieselový motor - strana 2
Počet nalezených inzerátů DIESELOVÝ MOTOR: 1000 - strana 2
Nabízím k prodeji použitý dieselový čelní vysokozdvižný vozík zn. CAT, model DP25K.
Parametry:
- stožár: teleskop, výška zdvihu 3 200 mm, stavební výška: 2 200 mm
- základní nosnost: 2 500 kg
- počet motohodin: 18 824
- rok výroby: 2002
- technický stav: běžné provozní oděrky těla vozíku, lehce poškozené sklo
- technická kontrola: platná 12 měsíců
- příslušenství: kabina, pracovní osvětlení, boční posuv, silniční osvětlení, pákové ovládání, vidlice 1500 mm
- baterie: startovací 12 V
V případě zájmu, či jakýchkoliv dotazů mne prosím neváhejte kontaktovat na tel. 621 638, popř. emailem info@
vysokozdvižný vozík, vozík, manipulační technika, manipulace, VZV, sklad, výroba
Nabízím k prodeji použitý dieselový čelní vysokozdvižný vozík zn. CAT, model DP35A.
Parametry:
- stožár: teleskop, výška zdvihu 3 300 mm, stavební výška: 2 300 mm
- základní nosnost: 3 500 kg
- počet motohodin: 28 250
- rok výroby: 1997
- technický stav: běžné provozní oděrky těla vozíku
- technická kontrola: platná 12 měsíců
- příslušenství: kabina, boční posuv, silniční a pracovní osvětlení (2+1), ochranná mříž nákladu, páky, vidlice 1600mm
- baterie: startovací 12 V
V případě zájmu, či jakýchkoliv dotazů mne prosím neváhejte kontaktovat na tel. 621 638, popř. emailem info@
vysokozdvižný vozík, vozík, manipulační technika, manipulace, VZV, sklad, výroba
Dieselový vysokozdvižný vozík Hyundai 45DS-7E v.č. HHIHFV09CC0000274 r.v. 2012
- Výška zdvihu vidlic SIMPLEX 3300mm
- Průjezdná výška 2380mm
- Pohon dieselový
- Hydraulické ovládání pákami
- Pracovní osvětlení, zpětné zrcátko
- SE pneu nešpinící
- Boční posuv
- 22706 Mth
- Vidlice budou dodány dle požadavku
Nabízíme k prodeji použitý dieselový čelní vysokozdvižný vozík zn. Still, model RX70-50
Parametry:
- stožár: Teleskop, výška zdvihu 4080 mm, stavební výška: 2850 mm
- základní nosnost: 5000 kg
- počet motohodin: 1909
- rok výroby: 2016
- technický stav: velmi dobrý, odpovídající počtu motohodin; podrobněji viz přiložené fotografie
- technická kontrola: platná 12 měsíců
- příslušenství: kabina s topením, boční posuv, hydraulicky přestavitelné vidlice s rozsahem rozevření 490-1430 mm, délka vidlic 2400 mm, pracovní osvětlení (2+1), silniční osvětlení, vnitřní zpětné zrcátko, superelastické pneu černé, maják, ovládání minipáky, jednopedál, výfuk vytažený nahoru
- baterie: startovací 12 V
V případě zájmu, či jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat na tel. 621 638, popř. emailem info@
Pokud nabízený vozík nevyhovuje Vašim představám, kontaktujte nás a společně nalezneme řešení.
Nabídka platí do vyprodání zásob.
vysokozdvižný vozík, vozík, manipulační technika, manipulace, VZV, sklad, výroba, Still
Nabízíme k prodeji použitý dieselový čelní vysokozdvižný vozík zn. Still, model RX70-20
Parametry:
- stožár: Teleskop, výška zdvihu 3150 mm, stavební výška: 2160 mm
- základní nosnost: 2000 kg
- počet motohodin: 4991
- rok výroby: 2011
- technický stav: velmi dobrý, odpovídající počtu motohodin; podrobněji viz přiložené fotografie
- technická kontrola: platná 12 měsíců
- příslušenství: Kabina řidiče s topením; výška cca 2139 mm, tónované přední sklo, textilní sedačka, minipáky, dvojpedál "Linde" pro ovládání jízdy, výfuk nahoru, maják, pracovní osvětlení 2+1, Integrovaný boční posuv, vidlice 1500 mm, deska ISO 2A
- baterie: startovací 12 V
V případě zájmu, či jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat na tel. 621 638, popř. emailem info@
Pokud nabízený vozík nevyhovuje Vašim představám, kontaktujte nás a společně nalezneme řešení.
Nabídka platí do vyprodání zásob.
vysokozdvižný vozík, vozík, manipulační technika, manipulace, VZV, sklad, výroba, Still
Když se ochladí, poskytneme vám teplo tento 8W dieselový ohřívač, který zahřeje celou zimu. Naftové topení se rychle zahřívá a rychle odstraňuje námrazu z oken. Díky nízké spotřebě paliva a energie je vhodný pro delší provozní dobu. Toto 12V dieselové parkovací topení můžete nainstalovat kdekoli ve svém vozidle a snadno jej ovládat pomocí tlačítkového spínače a dálkového ovládání. Náš naftový ohřívač je cenově dostupným ranním společníkem pro jakékoli dieselové vozidlo a je ideální pro vnitřní použití.
Rychlé vytápění a nízká hlučnost - 12V 8kw dieselový ohřívač vzduchu dosahuje rychlého ohřevu i při -40 ° C a rychle eliminuje námrazu z oken. Hluk je také účinně snížen řízením otáček ventilátoru, tichým ventilátorem a olejovým čerpadlem.
Energeticky účinné palivové čerpadlo - Naše naftové topení je extrémně energeticky úsporné s nízkou spotřebou paliva 0,1-0,24 (l / h). Kromě toho je frekvence vstřikování palivového čerpadla a množství nasávaného vzduchu přesně řízeny ECU, aby se prodloužila životnost.
Naftové topení typu "vše v jednom"
Tlačítkový spínač a dálkové ovládání
Profesionální vnitřní struktura
Snadná instalace
SPECIFIKACE:
Kód: WF5001
Výkon ohřívače: 8kw
Palivo benzín: nafta
Jmenovité napětí: 12V
Přepínač: tlačítko
Objem nádrže: 5L / 1,3 gal
Typ klimatizace automobilu: topení
Spotřeba paliva (l/h): 0.1 - 0.24
Pracovní teplota: -40 ~ ~ + 80 °C
Hmotnost: cca 18,18 kg / 8,25 libry
Velikost: 15.4x6x16.3 in/39x15.3x41.5 cm
Dobry den, na predaj su tieto jednovalcove naftove motory:
Tlakove mazanie, automobilovy olejovy filter
Priame vstrekovanie paliva
Dvojity balancovaci hriadel a obrovsky zotrvacik
Remenica a zakladne naradie v cene
Vodne chladenie
Elektricky start, startovacia skrinka na kluc
Alternator na nabijanie baterie
Ochotne poradim so vsetkym, zabezpecim dopravu na Vasu adresu.
Motor je kompletny s filtrom nasavania a tlmicom vyfuku. Staci naliat vodu, olej a naftu a moze Vam sluzit do konca zivota. Motor je zalozeny na koncepcii Yanmar. Velkostou pripomina motor Svoboda.
Komplet liatinovy blok, tazka a robustna konstrukcia (260kg). Ma zatazovy regulator, je vhodny na cerpadlo, generator, elektrocentralu, stiepac, traktor atd.
Cena je v EUR s DPH.
Tesim sa na Vas! :)
Prodám motor na MERCEDES Repas oprava generálka
MOTOR PO GENERÁLNÍ OPRAVĚ,
Repasovaný motor 2.2 CDI kod OM651 651.955 651.957 651.956
Motor Mercedes Vito W 2.2 cdi 651 Repas, oprava nebo
MOTOR MERCEDES E CLASS 2.2 CDI 170 W212 651.924
MOTOR MERCEDES SPRINTER 906 2.2 CDI 651955 2009
MERCEDES CE TŘÍDA MOTORU 2.2 CDI 651.924 2009-
Repasovaný motor 2.2 CDI OM651 651.955 651.957 651.956 SPRINTER VITO MERCEDES 651955 651957 OM651 651956
MOTOR PO GENERÁLNÍ OPRAVĚ,
-7-8-4-4-4-2-O-8-5- NEBO -6-6-6-4-9-7-9-O-7-
Nové hlavní a ojniční ložiska
Repasované olejové čerpadlo
Písty očištěné v ultrazvuku nove pístní kroužky
Hlava očištěná v ultrazvuku odtlakovaná, přebroušená dosedací plocha pro hlavu válců
Ventily zafrézované
Nové značkové hlavové šrouby a těsnění
Motor komplet přetěsněný, nová všechna těsnění a gufera
Blok očištěný v ultrazvuku
Na bloku přebroušena dosedací plocha pro hlavu válců
Válce přehonované
Uložení klikového hřídele
Kliková hřídel vyleštěná nebo výbrus
Prodám kompletní spojovací hřídel z vozu AUDI A6 4F Facelift AVANT S-Line r.v. 2010 najeto 138tis km
Original číslo dílu: 4F0521101F
Kód motoru: BKH BDW BDX AUK BAT BMK BNG BVJ BPP BSG ASB CDYA
Naftový motor 2.4TDI 130KW V6
Naftový motor 2.7TDI 120KW V6
Naftový motor 2.7TDI 132KW V6
Naftový motor 2.8TDI 154KW V6
Naftový motor 3.0TDI 155KW V6
Naftový motor 3.0TDI 165KW V6
Naftový motor 3.0TDI 171KW V6
Naftový motor 3.0TDI 176KW V6
Naftový motor 3.2TDI 188KW V6
Naftový motor 4.2TDI 246KW V8
Naftový motor 4.2TDI 257KW V8
Určeno pro vozy: Audi A6 r.v. 2005 - 2011
Cena je uvedena bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Sklad: S5VX3T16312 S5VX3T16313 S5VX3T16333 S5VX3T20396 S5VX3T20 S5VX3T21652 S5VX3T22996
Tímto nabizím k prodeji BMW E61 525D LCI (Facelift) 145kW s originál továrním M Paketem a 6ti stupňovou automatickou převodovkou ZF.
Motor: Dieselový Řadový Šestiválec M57D30 145 kW / 197 PS 2993ccm objemu, jedná se tedy ještě o motor starší řady kdy jsou rozvody vpředu verze 25d má stejný třilitrový polomotor jako verze 30d liší se jen v drobnostech jako v absenci výřivých klapek, jiných vstřikovaču apod.
Najeto: 285 XXX km
Rok výroby: 10/2008
VIN: C142284
Barva: Carbonschwarz (416)
STK: 09/2024
Vozidlo bylo dovezeno z Německa po 2. majiteli a je jíž čtvrtým rokem řádně přihlášeno v ČR.
Výbava: El. Okna, Vyhřívaný multifunkční volant, nezavislé topení na dálkove ovladání, BiXenonové světlomety s denním svicením, Poloel. Sportovní sedačky s výhřevem 4x i vzadu a dofukem beder, Vestavěna Navigace zaměněna za Android tudíž konektivita skrz Bluetooth, Wifi, USB, DVD a AUX portem , Individual High end Audio system Top Hifi (nejdrahší dostupné ozvučení u BMW tehdy víc jak logic 7 a harman kardon, Tempomat, El. střešní panoramatické okno, Shadow line, Individual Černá stropnice včetně všech doplňku, PDC (parkovací senzory vpředu i vzadu + kamera), Dvouzonova automatická klimatizace, Nápojové držáky vpředu i vzadu, Samostmívaci zrcátko, světelný (automatické svícení) a dešťový senzor, hlasové ovladání, dělené a sklopné zadní sedačky s uchycením isofix. Více na dotaz či přes VIN Dekoder.
E61 za svůj život u mě dostávala důstojný servis.
2019 - Nové zadní vzduchové měchy a kompressor
2020 - Nová vodní pumpa včetně obou thermostatu všech kladek a řemenu, všechny 4 kotouče všetně destiček OEM BMW + brzdova kapalina
2021 - Kompletní žhavení všech 6 svíček včetně Relé, kompletní nová přední náprava a následná geometrie, vyměna oleje v automatické převodovce + revize mechatroniky. Nové Hardy spojky. kompletní nový svázek kabelů pátých vrat.
2022 - Čištění DPF včetně nových čidel, Kompletní rozvody včetně ozubenných koleček a všeho co k tomu patří + ojniční ložiška, nová hlavní řemenice. Nové letní i zimní pneu.
Touring je co se týče mechaniky v opravdu mimořádně zachovalém stavu. Nic nemlatí a neozyvají se žádné pazvuky, auto je velmi pevné a drží směr. Startuje na brnk, nepadá do nouzového režimu a motor běží rovnoměrně klidně, na Diagnostice se neobjevujou žádné chybové kody. Interiér je velmi zachovalý, všechná výbava funguje naprosto bez problému. Kilometráž se v tomhle ohledu na autě vůbec nepodepsala. Z venčí už si bohužel nějaký ten šrám nese, drobně odřené nárazníky, Kapota na lak a místy drobné důlky či škrábance.
Palubní system si nevyžaduje žádné prohlídky nebo další zákroky, BMW nemá žádnou vadu, na diagnostice se neobjevujou žádné chybové kody, auto je opravdu skvělé a připraveno někomu dalšímu dlouho bez problému sloužit.
Pětka momentálně stojí na Original BMW Alu kolech ve vzoru 135M na kterých také sjelo z linky k vozu také náleží zimní sada orig
Technické parametry:
Motor/pohon: Dieselový motor LC186FD
Zdvihový objem: 441 cm3
Výkon: 6,8 KW
Baterie: 12V 36A
Délka desky: 900 mm
Šířka desky: 670 mm
Přídavné rozšíření (D x Š): 100 mm
Frekvence: 70 Hz
Odstředivá síla: 38 kN
------------------- ----------
Maximální posuv: 25 m/min
Vibrační údery: 4810 vpm
Účinná hloubka hutnění: až 95 cm
Max. dovolené
naklonění motoru: 20°
Úroveň hladiny hluku LWA: 108 dB(A)
Provozní hmotnost: 330 kg
Přepravní hmotnost (brutto/netto): 350 kg
Rozměry balení (D/Š/V): 910 / 510 / 1030 mm
Výbava - vlastnosti:
• Kompaktní výkonná vibrační deska s reverzním chodem (vpřed a vzad) -jakož i s vynikajícími hutnícími vlastnostmi.
• Multifunkční zařízení vhodné pro střední až obtížné hutnící práce obzvláště
specielně na zahradách, při krajinných a stavebních úpravách terénu.
• Tuhá a stabilní konstrukce, motor je chráněn proti velkému zatížení.
• Plynulá regulace pohybu v obou směrech.
• Dvě rozšíření základní desky vhodné pro zvětšení hutnící plochy.
• Vybaveno univerzálním ochranným krytem řemenů.
• Včetně gumové podložky a podvozku (koleček).
plná záruku!!
možnost odpočtu DPH doprava po ČR zdarma
Nové víčko na dvouválcový benzínový motor ruské výroby . (pomocný motor,co startuje dieselový velký motor, tak mi to někdo poradil)...viz foto
Prodám veškeré náhradní díly z vozu VW Golf 6 kombi r.v. 2010 tmavě šedá metalíza kód barvy LD7X naftový motor 2.0TDI 103KW 16V commonrail s DPF kód motoru CBD CBDB šestistupňová manuální převodovka kód převodovky LHD najeto 160tis km
- tažné zařízení
- chromové hagusy
- panoramatické střešní okno
- kola + pneu Falken 205/55 R16 94H
- PDC vpředu a vzadu
- original VW rádio RCD310 MP3
- sedačky látkové v kombinaci s alcantarou vyhřívané včetně airbagů
Motor:
03L103011AS klikova skrin
03G103603AD vana motoru
03L103351J hlava bloku valcu
03L103265 hlava valce s ventily a vackovymi hrideli, bez vstrikovacich trysek
038105021AE hridel klikovy
03L105266DE setrvacnik
03L109021E 03L109022D hridel vackovy
038115105C cerpadlo olejove
3C0129607AS vzduchovy filtr
03L130755A cerpadlo vysokotlakove ventil magneticky
03L130089 rozdelovac paliva
03L906054A cidlo tlaku
03L130277 jednotka vstrikovaci
03L131501G ventil zpetneho vedeni zplodin
03L128063E jednotka ridici skrtici klapky
03L131512B chladic pro zpetne vedeni spalin s regulacni klapkou
022141015S lamela spojky s pritlacnym talirem
03L145100F podtlakove cerpadlo
03L253056A vyfukove potrubi s turbodmychadlem
1K0145803BM chladic nasavaneho vzduchu
1K0254707K vyfukova roura s katalyzatorem a filtrem castic
5N0820803 kompresor klimatizace
Přední náprava:
1K0401MC 1K0402RR poloosa
5C0419091A volant (kuze)
1K1419502BB sloupek rizeni
1K1423055K Prevodovka rizeni
Kola, brzdy:
1K1614106T posilovac podtlakovy
1K0614517AS agregat ABS s ridici jednotkou
Elektrika:
06F903023F Alternator
03L906022DB ridici jednotka vznetov.motoru motor dieselovy
02M911024P spoustec motoru
1K9919475B Rid. park.asistenta
5C6919275 Senzor
5K0920870G budiky
5K0937087D BCM 5K1941006L dvojity halogenovy svetlomet HELLA Prava
1K9945095F 1K9945096F zadni skupinova svitilna L+P
1K0959653C krouzek vypinaci se sbernym krouzkem
1K0953549CD modul elektronicky pro prepinac volantove tyce
1Q1955119B motorek sterace bez ramena kliky
Sklad: S5VX3T14741
Prodám veškeré náhradní díly z vozu VW Golf 5 kombi r.v. 2009 tmavě šedá metalíza kód barvy LD7X naftový motor 2.0TDI 103KW 16V commonrail s DPF kód motoru CBD CBDB šestistupňová manuální převodovka kód převodovky KNS najeto 186tis km
- zpětná zrcátka s pamětí, elektr. sklopná/nastavitelná, vyhřívaná
- original VW Rádio RCD310 MP3
Motor:
03L103011A klikova skrin
03G103603AD vana motoru
03L103351J hlava bloku valcu
03L103265 hlava valce s ventily a vackovymi hrideli, bez vstrikovacich trysek
038105021AE hridel klikovy
03L105266BM setrvacnik
03L109021E 03L109022D hridel vackovy
038115105C cerpadlo olejove
3C0129607AS vzduchovy filtr
03L130755 cerpadlo vysokotlakove ventil magneticky
03L130089 rozdelovac paliva
03L906051 cidlo tlaku
03L130277 jednotka vstrikovaci
03L131501G ventil zpetneho vedeni zplodin
03L128063E jednotka ridici skrtici klapky
03L131512B chladic pro zpetne vedeni spalin s regulacni klapkou
022141015S lamela spojky s pritlacnym talirem
03L145100F podtlakove cerpadlo
03L253016F vyfukove potrubi s turbodmychadlem
1K0145803T chladic nasavaneho vzduchu
1K0254704 vyfukova roura s katalyzatorem a filtrem castic
5N0820803 kompresor klimatizace
Přední náprava:
1K0401BN 1K0402EK poloosa
1K0419091EQ volant (kuze)
1K1419502AT sloupek rizeni
1K1423055G Prevodovka rizeni
Kola, brzdy:
1K1614106P posilovac podtlakovy
1K0614517BD 1K0907375AH agregat ABS s ridici jednotkou
Elektrika:
06F903023F Alternator
03L906022HR ridici jednotka vznetov.motoru motor dieselovy
02M911024A spoustec motoru
1K5919475 Rid. park.asistenta
1K0920874B budiky
3C0937049AL ridici jednotka palubni site
7N0907530AF Gateway
1K0959653C krouzek vypinaci se sbernym krouzkem
1K0953549CD modul elektronicky pro prepinac volantove tyce
1K1955119E motorek sterace bez ramena kliky
Sklad: S5VX3T17062
Prodám veškeré náhradní díly z vozu VW Golf 5 kombi r.v. 2009 stříbrná metalíza kód barvy LA7W naftový motor 2.0TDI 103KW 16V commonrail s DPF kód motoru CBD CBDB šestistupňová manuální převodovka kód převodovky KNS
- multifunkční volanttříramenný
- zpětná zrcátka s pamětí, elektr.nastavitelná, vyhřívaná
- original radio VW RNS310
- PDC vpředu i vzadu
Motor:
03L103011A klikova skrin
03G103603AD vana motoru
03L103351J hlava bloku valcu
03L103265 hlava valce s ventily a vackovymi hrideli, bez vstrikovacich trysek
038105021AE hridel klikovy
03L105266BM setrvacnik
03L109021E 03L109022D hridel vackovy
038115105C cerpadlo olejove
3C0129607AS vzduchovy filtr
03L130755 cerpadlo vysokotlakove ventil magneticky
03L130089 rozdelovac paliva
03L906051 cidlo tlaku
03L130277 jednotka vstrikovaci
03L131501E ventil zpetneho vedeni zplodin
03L128063D jednotka ridici skrtici klapky
03L131512B chladic pro zpetne vedeni spalin s regulacni klapkou
022141015S lamela spojky s pritlacnym talirem
03L145100 podtlakove cerpadlo
03L253016F vyfukove potrubi s turbodmychadlem
1K0145803T chladic nasavaneho vzduchu
1K0254704 vyfukova roura s katalyzatorem a filtrem castic
5N0820803 kompresor klimatizace
Přední náprava:
1K0401BN 1K0402EK poloosa
1K0419091ER multifunkcni volant (kuze)
1K1419502AT sloupek rizeni
1K1423055G Prevodovka rizeni
Kola, brzdy:
1K1614106P posilovac podtlakovy
1K0614517BD 1K0907375AH agregat ABS s ridici jednotkou
Elektrika:
06F903023F Alternator
03L906022HR ridici jednotka vznetov.motoru motor dieselovy
02M911024A spoustec motoru
1K5919475 Rid. park.asistenta
1K0920874B budiky
3C0937049AL ridici jednotka palubni site
7N0907530AF Gateway
1K6941005P 1K6941006P dvojity halogenovy svetlomet L+P
1K9945095C 1K9945096C zadni skupinova svitilna L+P
1K0959653C krouzek vypinaci se sbernym krouzkem
1K0953549CD modul elektronicky pro prepinac volantove tyce
1K1955119E motorek sterace bez ramena kliky
Sklad: S5VX3T20088
Prodám veškeré náhradni dily:Opel Meriva B 1.7CDTi 81kW rok 2011 světlo vstřiky,škrtici klapka,turbo,světla předni, světlomety i zadni,dveře,kufr,sedačky,volant,airbag,stahov ačky,budiky, kola,těhlice,brzdiče,náprava, chladič,řidici jednotka,zadní náprava,páčky řídící jednotka motoru, zámek, centrál, startér, alternátor, airbag, dveře, blatník, okno, nárazník, střecha, pásy, sahara, tlumič, těhlice, náprava,spojka, setrvačník, lamela, cívka, sedačky, chladič, zrcátko, veškeré plasty, spínač, rádio, páčky, zadní světlo, stěrač, výztuha, interiér, brzdy, abs, vstřiky, hadice, motorek stěračů, rameno, brzdové kotouče, zadní plato, spínací skříňka s klíčkem, stahovačka, ventilátor topení, regulace (regulátor) topení, ruční brzda, zpětné zrcátko, přední maska, blatnik levé, pravé elektrické i manuální zrcátko, EGR ventil, filtr box meriba b meriva b dveře meriva b světlo meriva b interier meriva b přeodovka 1.7cdti převodovka meriva b díly meriva b a17dts dpf 1.7cdti
Motor + převodovka a příslušenství A17DTS 1.7 CDTI 81kwOpel Astra j motor Corsa d motor Meriva b motor Mokka motor
APLIKACE: 2011-2015 Opel Astra J / 2009-2014 Opel Corsa D / 2010-2013 Opel Meriva B / 2012- Opel Mokka / Mokka X
Filtr pevných částic DPF.
Opel Astra J 1.7 CDTi
1686ccm 74KW 101HP
od 12/2009
motor A1.7DTL
1686ccm 81KW 110HP
od 12/2009
motor A1.7DTJ, A1.7DTE, A1.7DTC
1686ccm 92KW 125HP
od 12/2009
motor A1.7DTR
1686ccm 96KW 131HP
od 12/2009
motor A1.7DTS, A1.7DTF
Euro 5
!!!!!! POUZE OSOBNÍ ODBĚR) !!!!!!
POUZE VOLAT
Po-Pá 8-16.00hod
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Maximalny vykon: 20hp (hodinovy)
Nominalny vykon: 19hp (neobmedzeny cas)
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 175kg
Vrtanie: 110mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je NOVY, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripominaju motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadzaju z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, posledne motory uz ale zabezpecujem s elektrickym starterom na 12V a cena je vratane startera. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 60e, pre CR cca 90e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
lodní motor čtyřtaktní motor 4 takt 3 hp
Nový lodní motor - 4-taktní (plní emisní předpisy oproti 2-taktním motorům a lépe startuje), vzduchem chlazený velice lehký a vhodný pro rekreaci i pro rybaření. Lodní motor váží pouze 11,5 kg, objem 54 ccm, otáčky až 6 500. Motor má odstředivou spojku po přidání plynu se motor sám rozjede. Pro zpátečku motor otočíte o 180 stupňů. možno s ním jezdit po vodních plochách v celé ČR. Motor lze nastavit na krátkou i dlouhou nohu, takže lze usadit na většinu lodí!
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 8hp
Otacky: 900-2300/min
Hm. bez naplni: 75kg
Vrtanie x zdvih: 80x80mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Kubota.
Cena je vr. dokladu a DPH. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely a servis.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora. Cena je 630e, s elektrickym startom 690e. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1300 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 80e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.