diamantový brusný kotouč na tvrdokov - strana 44
Počet nalezených inzerátů DIAMANTOVÝ BRUSNÝ KOTOUČ NA TVRDOKOV: 1000 - strana 44
Prodám set činek Insportline. Kovové kotouče.
Součást balení:
Kotouč 2,5 kg 4x
Kotouč 1,25 kg 4x
Osa malá (2,3 kg) 2x
Kufřík
Velmi málo používané, jako nové.
Prodám novou nepoužitou brusku - leštičku na minerály, acháty apd. Garantuji záruku 2 roky a případný servis. Leštící kotouč - viz viz foto není v ceně - možno dokoupit ( nebo si vyrobit vlastní levněji ) Kotouč je ocelový, drážkovaný - síla oceli 5 mm. Otáčky plynulé 0 - 300, výkon 300 W. Prodej z finančních důvodů. Reference od známých - velmi spolehlivý, efektivní a praktický stroj .Možno dodat brusné a leštící prášky. ( nákup za 22500,-) Mohu zaslat, nebo osobní předání.
Kotouč na dřevo,průměr 500x4,0/2,8, Z 144--T10, 91 max, 3.800, OU-1296-96541765x, použitý,ale stále velmi ostrý
okružní pila 2300W
185 cm vidiový kotouč
230V/50 Hz
3500 ot/min
doraz a náhradní uhlíky elektromotoru součástí
-český návod
-po dohodě lze zaslat dobírkou
-
Prodám celoodpružené kolo / celopéro Giant Trance X2, velikost L (pro výšku jezdce cca 178 až 185 cm), rv. 2012. Je oproti sérii posunutý o kus dál - víc na traily, sjezdy jsou na něm radost, šlape se na něm hodně uvolněně a na pohodu, nikam vás nežene. Ideální stroj pro někoho, kdo na trailech začíná anebo kdo rád jezdí po polňačkách a lesních cestách okolo dědiny a rád zařadí třeba i trochu náročnější sjezd. Klidně rozbitější flowtrail v bikeparku je pro tohle kolo taky domácí hřiště.
Kolo je v dobrém stavu, pravidelně mazáno a servisováno (včetně tlumičů). Nyní je po servise v Kolofixu, kdy se centrovaly kola, seřizovala přehazka, dával se nový plášť na předek + nové duše a celkově kolo bylo prohlídnuto, umyto a promazáno. Fakturu mám a ukážu při prohlídce :) Připraveno na sezonu, stačí sednout a jezdit!
Prodávám z důvodu přesedlání na enduro.
// Komponenty //
Rám velikosti L:
hliník AluxX SL, nalepená ochranná gelová fólie ne předku proti lítajícímu kamení a větvím, zadní stavba MAESTRO (používá se na nová kola dodnes, při zamčení krásně tuhý, odemčený pobírá všechno do hladka)
vidlice Fox Float 32 Evolution, zdvih 135 mm (zvýšeno oproti sérii), repas před dvěma lety, chodí jak má
tlumič Fox Float RP2 Boost Valve, zdvih 125 mm, repas společně s vidlí, chodí jak má
teleskopická sedlovka Giant Contact SL 150 mm, pevně drží v jakékoliv pozici (původní pevnou sedlovku mám a ke kolu dám)
kratší představec a širší řídítka oproti sérii Giant Contact SL - lepší ovládání v terénu (původní mám a ke kolu dám)
Pohon 1x11, dáváno na jaře 2021 (v sérii 3x10):
přehazovačka Shimano XT RD-M8000, 11 rychlostí
kazeta Shimano XT CS-M8000, 11 rychlostí
převodník MAX1 Narrow Wide, 36 zubů
kliky Shimano Deore XT
pedály Crankbrothers Stamp 1 Large, platformy s vyměnitelnými piny
řetěz ok, na cca 70 %
Kola 26":
ráfky Giant P-XC2, hliník (po centraci)
plášť vzadu Schwalbe Nobby Nic 2.25 (tak 80 %), vpředu úplně nový Maxxis Minion DHF 2.30
Brzdy hydrauliky:
vpředu Avid Elixir 5, destičky tak 60 %, kotouč 180 mm, bez hranek a zjevného opotřebení, brzdí na pohodu
vzadu Shimano Deore, dáváno před dvěma lety, destičky kolem 60 %, kotouč 180 mm (větší oproti sérii) bez hranek a zjevného opotřebení
Osobní předání a vyzkoušení v Jihlavě nebo někde v okolí.
Cena 30 000 Kč
Prodám zánovní 29" Elektrokolo EASYBIKE BIG BOSS - SZ, vel. L, najeto cca 300km, stále v záruce. Za ty peníze super svezení.
Dával jsem nové pneu MICHELIN, rohy řídítek, stojan, držák nápojů..... Vše v ceně cca 4000,-
Prodávám z důvodu pořízení celoodpruženého kola.
PARAMETRY A SPECIFIKACE
Motor: VINKA C20, 36V/250W, středový
Velikost kol: 29"
Umístění motoru ve středu, motor VINKA C20
Velikost rámu [palec] 21
Baterie Li-ion 36V/14Ah, články Samsung
Displej VINKA C20, středový
Barva rámu Šedá
Řídící jednotka integrovaná
Hmotnost [kg] 24,2
Max. hmotnost kola [kg] 165 kg (počítá se váha kola, jezdce a nákladu)
Rám 29" Al 6061, vel L.
Vidlice 29" SUNTOUR RAIDON 32 remove lock
Produktová řada MTB
Pedály Wellgo
Převody 1x10
Řazení Shimano DEORE M6000
Přehazovačka Shimano DEORE M6000, 10s
Brzdy přední Shimano MT400, kotouč 180 mm
Brzdy zadní Shimano MT400, kotouč 180 mm
Pláště MICHELIN 29x 2.35
Maximální rychlost s asistencí [km/h] 25
Sedlovka 30.9 / 400 mm
INFORMACE O PRODUKTU
Big Boss je kolo stvořené pro opravdu velké chlapy. Většina dnešních kol uveze okolo 100 kg, Big Boss uveze bez problémů až 145 kg těžkého jezdce. Jeho rám je zesílený a opatřen zadní pevnou osou, která zvyšuje celkovou tuhost rámu. Pevnou zadní osu oceníte zejména při ostřejší jízdě v zatáčkách. Ostatně výběr veškerých komponentů byl zaměřen směrem k maximální výdrži a odolnosti při vysokém zatížení.
Kolo pohání středový motor VINKA C20 spojený s deseti-rychlostní sadou SHIMANO Deore M6000, která poskytuje dostatek převodů jak na rovinu, tak do kopců. Motory VINKA nabízí 3 úrovně asistence. Nejúspornější mód ECO slouží pro co nejdelší dojezd, NORMAL nabídne standardní projev, kdy přípomoc je skutečně znát a pokud zapnete mód BOOST, tak žádný kopec nemá šanci. Veškeré jízdní informace se vám zobrazují na mohutném středovém displeji. Big Boss je taktéž vybaven chytrým Gear senzorem české výroby, který během řazení zajišťuje na pár setin sekundy útlum motoru, aby řazení bylo hladší a plynulejší. Tím, že se odpojí motor, šetří se i řetěz s kazetou a nedochází tak k jejich rychlému opotřebení. Gear sensor navíc rozpozná, na jaký pastorek máte zařazeno a dokáže vyhodnotit společně s motorem, kam máte řadit, aby jízda byla ještě více efektivnější. Za zmínku stojí samotné výplety, kde jsme skutečně nešetřili a použili kvalitní tuhé a široké ráfky portugalské značky RODI a krásné pláště mladé české značky ZLEEN Tiger v impozantním rozměru 29x2,35. S tímto pláštěm projedete skutečně vše. Jakmile se Big Boss rozjede, je to raketa. Ale jak ji zastavit? O to se starají spolehlivé hydraulické, nově čtyřpístkové, brzdy SHIMANO MT420. A aby to fakt fungovalo, 180 mm kotouče máme vepředu i vzadu. O dlouhý dojezd se stará naše osvědčená baterie o kapacitě 14 Ah/504 Wh s články Samsung, která zajistí dojezd až 120 km v závislosti na terénu a klimatických podmínkách.
Detailní popis produktu
Pitbike YCF jsou to nejlepší co na trhu s pitbike můžete pořídit a proto se vyplatí si za pořádnou kvalitu připlatit. YCF se vyrábí již přes 16 let a prodává se ve 30 zemích celého světa včetně USA. Máme širokou dealerskou síť prodejců a servisů kam můžete svůj pitbike odvézt a naši partneři se Vám o něho perfektně postarají. Už nebudete muset řešit každý den nesmyslné závady jako na většině čínských a nekvalitních motorek. YCF má navíc veškeré náhradní díly a poskytuje záruku 2 roky což z něho dělá plnohodnotnou značku motocyklu.
Typ motoru vzduchem chlazený, čtyřdobý, dvouventilový, jednoválec
Vrtání x zdvih 56 x 57 mm
Zdvihový objem 146 cc
Kompresní poměr 9,8: 1
Maximální výkon 9kW
Spouštění motoru nožní, startovací páka se zesíleným kloubem
Převodovka manuální, řazení řadící pákou se spojkovou páčkou 4 (N-1-2-3-4)
Sekundární převod řetěz 420 se spojkou, kolečko 15zubů, rozeta 45zubů
Rozměry (DxŠxV) 1875 x 780 x 1130 mm
Rozvor 1300 mm
Výška sedla 880 mm
Světlá výška 315 mm
Objem nádrže 5,8L
Pneumatiky - přední 70/100-17" Knobby
Pneumatiky - zadní 90/100-14" Knobby
Kolo - přední 1,6x17" palců, černý ocelový ráfek, nerezové, zesílené dráty, hliníkový střed
Kolo - zadní 1,85x14" palců, černý ocelový ráfek, nerezové, zesílené dráty, hliníkový střed
Nosnost 80 kg (doporučená výrobcem, skutečně uveze více, ale bez záruky za tlumiče)
Řidítka ocelová 22mm s hrazdou a molitanovým polstrem
zadní kyvná vidlice ocelová jednoramenná
Odpružení - přední USD vidlice 785mm
Odpružení - zadní centrální tlumič s nastavitelným předpětím pružiny, nastavitelný útlum a odskok, délka tlumiče 355mm
Brzdy - přední 220 mm brzdový kotouč, dvoupístkový třmen
Brzdy - zadní 200 mm brzdový kotouč, jednopístkový třmen
Hmotnost 81 kg
Typ paliva Natural 95, VERVA 100
Rám kolébkový, trubkový z vysoce pevnostní ocel
Kolo bylo kompletně přestavěno na míru našich požadavků. Z původního kola zůstal jen rám. Velikost S 162-169 cm. Můj syn už kolo používal bez problémů od 145cm z důvodu tvaru rámu.
Zároveň ke kolu v ceně přidávám druhou sadu náhradních kol. Perfektní stav, kolo 100% funkční a po kompletním servisu. Výměna ložisek v zadní stavbě a kompletní servis obou tlumičů.
Enduro kolo Kross moon 1.0 2020
Vidlice: FOX 36 Kashima - 170mm
Tlumič: DVO Topaz 2 Air - 140 mm
Kliky: Praxis Cadet M30 160mm
Středové složení Praxis BSA M30
Pedály: Chromag
Přehazovačka: Shimano XT RD-M8100, 12s
Převodník: Převodník Burgtec Sram DM na Praxis Cadet
Kazeta: Shimano XT 12sp
Brzdy: Hope Tech 3 V4
Ráfky: Funn Fanftom AM 35 - 27,5"
Zadní náboj: Shimano XT Microspline FH-M8110
Přední náboj: Hope 110 / 20mm - modrý
Řidítka: Chromag 760mm
Představec: Funn
Teleskopická sedlovka: Oneup
Sedlo: Chromag
Přední brzdový kotouč: Magura MDR-P 203 mm
Zadní brzdový kotouč: Galfer 180 mm
Ochranný polep rámu AMS Extra - clear
VOGE 300 Rally ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 350 ccm
Výkon: 21 kW
Stav: Nový motocykl
STK do: 12.2029
Původ: CZ
Cena 109 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
Svižná a lehce ovladatelná – VOGE 300Rally ztělesňuje toto motto v nejčistší podobě. Stroj vhodný jak pro začátečníky tak pro zkušené jezdce, který se terénu rozhodně nebojí! Díky svojí hmotnosti vhodná do terénu. Kombinace kol vpředu 21" a vzadu 18" umožňuje velký výběr terénních pneumatik. Velké zdvihy pérování ( obojí více než 200 mm ) a velká světlá výška ( 280 mm ). Pružný motor o výkonu 21 kW s nízkou spotřebou.
Technická data
Motor kapalinou chlazený, jednoválcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva
Zdvihový objem 292 ccm
Max. výkon 21 kW (28,6 PS) při 9000 ot./min
Max. točivý moment 25 Nm při 6500 ot./min
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Pohon řetěz
Rozměry (d x š x v) 2107 mm x 877 mm x 1405 mm
Pohotovostní hmotnost 158 kg
Objem nádrže 11 L
Pneumatiky (vpředu/vzadu) 3/00-21 | 5/10-18
Brzdy 1 WAVE kotouč vpředu (265 mm) a 1 WAVE kotouč vzadu (220 mm) s vypínatelným ABS Bosch
Odpružení (vpředu) 41 mm-Upside-Down-vidlice
Odpružení (vzadu) kyvná vidlice (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin
Spotřeba / emise
EURO 5 / spotřeba (l/100 km) Ø 3,2l;
CO2 emise 74g/km
Prodám velmi kvalitní profi pilu na beton - Husqarnu. Výkon 2700w, na kotouč 355mm. Pila není vůbec olítaná, uhlíky na motoru původní samoodpojovací sjeté max . o 1mm, ale spíš méně. Lze připojit chlazení vodou. Kotouč je dost opotřebovaný. Pila má plynulý rozběh bez škubnutí a náporu na síť, dále elektronika zabraňuje přetížení a spálení motoru. Předvedu v chodu, běží zcela bez problému a celkem tiše. Je to stroj na dlouhodobé užívání. Nová se prodává za cca 24 000 Kč.
Kotouč je úplně nový.
Parametry produktu
Průměr kotouče - 185 mm
Tloušťka kotouče - 1 mm
Počet zubů - 48
Upínání - 20 mm
Šířka zubu - 1,6 mm
Nové pilové kotouče Narex WOOD jsou určeny pro podélné řezy do veškerých dřevěných materiálů. Úzké karbidové zuby o šířce 1,6 mm a tenké tělo o tloušťce 1 mm snižují tření a odpor materiálu a zvyšují řezný výkon, díky čemuž jsou tyto pilové kotouče velmi efektivní především pro akumulátorové kotoučové pily. Konstrukce kotoučů pozitivně ovlivňuje provozní dobu a celkovou životnost akumulátoru. Pilové kotouče Narex WOOD je možné efektivně použít i pro elektrické kotoučové pily.
• velmi hladký řez
Použití pro:
• Multiplex; Lepené dřevo
• Měkké dřevo; Konstrukční dřevo
• Tvrdé dřevo
• MDF
• Překližka
• Kuchyňská pracovní deska
• Velmi hladký řez.
Kotouč je úplně nový.
Parametry produktu
Průměr kotouče - 185 mm
Tloušťka kotouče - 1 mm
Počet zubů - 36
Upínání - 20 mm
Šířka zubu - 1,6 mm
Velmi hladký řez.
Určeny pro podélné řezy do veškerých dřevěných materiálů. Úzké karbidové zuby o šířce 1,6 mm a tenké tělo o tloušťce 1 mm snižují tření a odpor materiálu a zvyšují řezný výkon, díky čemuž jsou tyto pilové kotouče velmi efektivní především pro akumulátorové kotoučové pily. Konstrukce kotoučů pozitivně ovlivňuje provozní dobu a celkovou životnost akumulátoru. Pilové kotouče Narex WOOD je možné efektivně použít i pro elektrické kotoučové pily.
Hlava motoru plynule naklonitelná vpravo / vlevo od 0 ° do +45 °.
Pilový kotouč z tvrdokovu v profesionální kvalitě.
Robustní převodovka s vylepšenou geometrií zubu.
Dvojité vedení pro posuv.
Včetně sáčku na prach a svorky.
Laser (napájen ze sítě, žádné baterie nejsou potřeba).
Otočný stůl pro přesné úhlové řezy v rozsahu -45 ° až +45 °.
Upínací zařízení pro bezpečnost práce.
Technická data:
Síťová Přípojka: 230 V ~ 50 Hz.
Příkon: 1800 W S2 5 min, 1500 W S1.
Otáčky: 5.000 min.
Pilový kotouč SK: 210 x 30 mm / 48 Z.
Max. šířka řezu: - při 90 ° / 45 °: 310 x 62 mm / 210 x 62 mm.
- při 45 ° vlevo: 210 x 36 mm, vpravo: 210 x 20 mm.
Délka řezu max.: 310 mm.
Hmotnost výrobku: 10,5 kg.
Osobní odběr v Třeboni, nebo můžu poslat i na dobírku + 240,-
Musím říct, že to s ním byla sranda. Kolo jsem postupně přeskládal na krapet rychlejší setup. Rychlejší jízdu si užívám a tak jsem každý půl rok jsem jezdil do servisu na prohlídky a pokud bylo potřeba, hned jsem spotřební věci měnil za nové aby fungovalo bezchybně. Motor, baterka, řídící jednotka (displej), nabíječka -> vše funguje jak nové!
Naposledy jsem před zimou 2022 vše nechal spravit a rovnou ho prodávám (už jsem na něm nejezdil)- důvod je, že chci si poskládat svoje vlastní trochu jiné.
"Při rychlém jednání" jsem ochotný trochu slevit.
Rok:2020
Motor(původní): Yamaha PW-ST (+chip nad 25km/h - možnost zapnout/vypnout)
Kapacita baterie(původní baterie): 750Wh
Rám L (viz ) (původní - Po 2 letech oděrky): aluminium 6061, HD Interface, rychloupínák 5 x 135mm, kotoučová brzda Post Mount
Vidlice (původní): SR Suntour XCR Air LO-R Lockout, vzduch, zdvih: 120mm, ocelový sloupek 1 1/8", rychloupínák Zdvih přední: 120 mm
Hlavové složení(původní): A-Head Tapered, ball bearing
Přehazovačka(původní): Sram NX, 11-rychlost
Řazení(původní): Sram NX, Trigger radic
Počet rychlostí: 1x11
Ozubený kotouč (nový): Vpředu jsem měnil za větší z 38 na 40 zubů - skrze rychlost. Teď je tam aktuálně fungl nový.
Kazeta (nová): Sram PG1130, 11-42 zubů
Řetěz (nový): SRAM PC1110
Kliky (původní): 38, ocel
(kotouč vzadu jsem měnil za větší) Brzdy(nové): Galfer fialové (podle barvy tvrdost- viz Galfer na netu),2-piston disc brake
Brzdové páky(původní): Shimano MT401, hliník
Přední náboj(původní): SHIMANO TX505
Zadní náboj(původní): Shimano TX505-8
(vzadu komplet nový ráfek + výplet) Ráfky: Rodi Black Rock 21, nýtovaný, ráfek s dutinou, hliník
Pláště (nové): Continetal double fighter 2.0 (hladké na léto -> rychlost, dělá to hodně oproti Maxxis Ardent 29x2,40", které nemám, ale doporučuju používat do terénu)
Špice(původní): Sapim Leader, cerná
Sedlovka (původní): Haibike Components The Seatpost +, patentní, 31.6mm, hliník
Sedlo (původní): Haibike Components TheSaddle
Představec(původní): Haibike Components The Stem +, A-head
Řídítka(původní): Haibike Components TheBar + Topflat mm (jsou krapet širší, ale skrze 29" kola potřeba)
Gripy(původní): Haibike MTB grips
Pedály(původní): Freeridepedal mit Reflektor, hliník
Motor(původní) (nechal jsem v origi obchodě odkud jsem kupoval servisovat ložiska - nové): Yamaha PW-ST System, 250W, 70Nm, 25km/h (+chip nad 25km/h)
Baterie (původní):(Před koupí kola v základu byla 500Wh -> změnil jsem na 750wh) Yamaha Lithium Ion, 750 Wh skrze větší dojezd
Displej(původní): Yamaha Side Switch 1.7" LCD, 7 funkcí,jedna páčka zlomená, ale funkce zůstává..(vyměňuje se kus za kus)
Nabíječka (původní): Yamaha rychlá nabíječka 4A
Velikost kol: 29'