den, kdy jsem se naučil ít - strana 2
Počet nalezených inzerátů DEN, KDY JSEM SE NAUČIL ÍT: 1000 - strana 2
Nabízím k půjčení/pronájmu nosič na 3 kola.
1.den 300kč
2.den 400kč
3.den 450kč
4.den 500kč
5.den 600kč
6.den 700kč
7.den 800kč
8.den 890kč
9.den 980kč
10.den 1070kč
11.den 1150kč
12.den 1230kč
13.den 1310kč
14.den 1390kč
každý další den +80kč
Vratná záloha 6000 Kč
Podmínkou zapůjčení je platný občanský průkaz a sepsání smlouvy o zapůjčení.
Nabízím zapůjčení nosiče kol, půjčím držák kol Thule EasyFold XT 934 pro 3 kola i elektrokola a fat bike. Velmi snadná manipulace, nasadíte jediným zatlačením páky bez centrování vše perfektně drží a nic se netřepe.
Sešlápnutím pedálu sklopíte naložený nosič pro přístup do kufru i u SUV nebo multivanu. Jedním klíčem uzamknete nosič k autu a kola k nosiči. Redukce 13 pólového konektoru na 7 pólovou elektrickou zásuvku ceně.
Technické údaje:
Max počet kol 3
Nosnost | 60 kg
Rozměry | 83 × 123 × 86 cm
Rozměry složeného vozíku | 83 × 31 × 86 cm
Hmotnost | 23.1 kg
Uzamknutí kola k nosiči | ano
Uzamčení nosiče k vozidlu | ano
Místo odběru Hukvaldy.
,,Jmenuji se Olinka a i já se řadím mezi ostatní svěřence, kteří hledají ten pravý domov. Jsem tříletá princezna, která doposud žila venku, ale naštěstí hodným lidem nebyl můj osud lhostejný a odvezli mě k tetě, kde jsem začala poznávat, jak to v domově, až dočasném, vůbec funguje. Na vše jsem si poměrně rychle zvykla, naučila jsem se bezpečně využívat záchůdek, krásně jsem si zvykla na chod domácnosti, jako bych tu byla odjakživa. Teta říká, že jsem nejmilejší kočička, které nevadí snad vůbec nic. Zvyknu si poměrně rychle na lidskou společnost, nevadí mi ani další pejsci či kočičky. Mohla bych do nového domova i ke starším a rozumnějším dětem, které mám také moc ráda. Jsem velice klidná, mírná a milující holčička, která se těší na svůj nový a trvalý domov, Vaše Olinka.“
Olinka je mladá tříletá kočička, která žila venku, nyní se krásně aklimatizovala v domácím prostředí, funguje zde zcela bez problému. Na vše si hezky zvykla, během dne o ní kolikrát ani nevíte, kdy si jen tak spokojeně hoví z nějakého místečka a potom jsou dny, kdy by se s vámi mazlila od ráda do večera a věrně vás následuje při každém kroku. Je to zcela nekonfliktní a bezproblémová holčička, která v novém domově uvítá i další kočičky, či hodné pejsky, nebo rozumné děti, kteří vědí, jak se ke zvířátkům chovat.
Do adopce může jít jak do bytu tak do domečku se zahrádkou – bez možnosti vycházení ven, uvítala by zabezpečenou voliéru či zabezpečený balkon, kde by spokojeně mohla pozorovat dění kolem.
Olinka je kastrovaná, odblešená, odčervená, vakcinovaná, testovaná a očipovaná.
Do adopce půjde po předchozí návštěvě, po dohodě s její dočasnou tetou na tel 771156, po podpisu adopční smlouvy a úhradě adopčního poplatku, nachází se v u Turnova. Info o vás pište na mail dipu@ nebo volejte na tel
Prodávám tuto Alfu s legendárním šestiválcem Busso, protože bych si rád časem pořídil vysněnou Alfu Giulia.
Do provozu: 2001
Najeto: 186xxxkm
STK+Emise: 03/2024
Olej měněn každých cca. 7-10tis km většinou Selenia 10W-60, když nebyla dostupná tak Shell 10W-60.
Auto bylo servisováno ve specializovaných servisech Alfa Romeo, zejména u pana Václavíka ve Vstiši a v Italmotori Praha.
Alfu vlastním pět let a za tu dobu jsem na něm vyměnil téměř vše, tak aby bylo vše v pořádku. Snažil jsem se dbát veškerých doporučení a věci řešit preventivně a zbytečně nešetřit na dílech. Většinu faktur za opravy mám.
Nedávno v ní byl vyměněn motor včetně přetěsnění, rozvodů, nové vodní pumpy a expanzky. V rámci výměny byla i repasována převodovka. Po nedobrždění na semaforech předloni bylo třeba vyměnit a přelakovat kapotu, nárazník a oba blatníky, v rámci této opravy jsem nechal celý vůz rozleštit a ochránit lak. Auto je aktuálně na zimních pneu Nokian, dám k němu i sadu letní Pirelli P Zero Nero. Když jsem auto kupoval bylo sníženo tak moc, že se s ním po českých silnicích skoro nedalo jezdit. Aktuálně tam tak jsou skvělé tlumiče Bilstein B6 v kombinaci se standardními pružinami, které lze případně vyměnit za pružiny Eibach, pokud vám nevadí nižší světlá výška. Pro jistotu jsem pod motor dal ještě nerezový ochranný kryt. Střední díl výfuku byl vyměněn za nerezový Ragazzon - fantastický zvuk! Na autě jsou také téměř nové brzdy, cca. před 30tis. km vyměněná spojka Valeo, nový chladič motoru a klimatizace, přední horní i dolní ramena a stabilizátory Febi, na autě pak byla zkontrolována a seřízena geometrie. Vzduchový filtr vyměněn za bavlněný K&N a před nedávnem jsem nechal přečalounit volant a hlavici řadící páky. V rámci interiéru jsem dal radio Alpine s konektivitou Bluetooth, nové koberce, nechal jsem opískovat okna kody a dokoupil roletu do kufru.
Nechal jsem taky kompletně zrevidovat a převařit veškeré zrezlé části podvozku a karoserie. Byly vyměněny prahy a zadní lemy a veškeré části podlahy, kde to bylo potřeba, mám k tomu i fotky. Dohromady to bylo cca 70 hodin práce, od té doby pravidelně před každou zimou nechávám podvozek ochránit, koroze tak již na autě je minimálně.
Co je potřeba udělat:
-Doplnit klimatizaci
-Časem asi vyměnit horní ramena (cca. 2tisíce kč za obě - Lemforder)
Mám to auto hrozně rád, vždy jsem se o něj staral a dělalo mi radost, rozhodnutí jí prodat pro mě není jednoduché. Jízdní vlastnosti jsou skvělé, zvuk je absolutně fantastický, jedna z nejlépe znějících a vypadajících V6, Nainvestoval jsem do ní odhadem přes 200 tisíc a myslím, že to je znát. Cena je takto nastavená podle aktuální nabídky na Evropském trhu. Auto nemusím nutně prodat a když už tak za takovou cenu, abych si prodej před sebou dokázal po všech těch investicích obhájit.
Alfa je k prohlednutí a projetí v Praze. V případě rychlého a férového jednání jsem ochotný dát slevu. Rád bych aby šla do dobrých rukou.
Prodám Peugeot 407 2.0 HDI RHR.
R.v. 2005
Najeto zhruba 233 000 km
Stav tachometru 371 500 km
Auto jsem koupil asi před rokem, vizuálně se mi líbilo, ocenil jsem hlavně absenci koroze a to včetně podvozku a nosníků. Protože jsem delší dobu nemohl nic tak pěkného sehnat, vzal jsem tedy diesela, což byla asi na mých 16 km do práce chyba a tak jsem se rozhodl jej dát pryč.
Za ten rok co auto mám jsem nechal dělat hromadu věcí, aby to auto bylo technicky v pořádku. Hned na začátku tedy rozvody včetně vodní pumpy, spojková sada včetně setrvačníku, silentbloky předního spodního ramene + tyčky stabilizátoru, termostat. Před zimou jsem zjistil i žhavicí svíčky, tak jsem je vyměnit (nic moc práce, dal jsem Densa, aby už to nikdy nikdo dělat nemusel) a při tom jsem i preventivně pročistil EGR. Je tam i nový startér, brzdové destičky vpředu + nějaké detaily. S DPFkem jsem za ten rok žádný problém neměl, eloys je podle diagnostiky v nádržce ještě dostatek. Na tachometru je o něco vyšší číslo oproti realitě, protože byl kvůli displeji předchozím majitelem měněn tachometr z vrakáče s vyššími km - doloženo ve fotkách. Nechat ho ztočit na odpovídající se mi nechtělo už jen kvůli potenciálním problémům na STK.
Výbava je taková střední, sedačky látkové, panorama střecha funguje, dešťový senzor a klimatizace taky. Jsou k tomu 2 ještě slušné sady kol na alu 17" a takovou lahůdkou je Android autorádio s navigací ( + Sygic), MP3 a online diagnostikou Torque.
Jsem si vědom, že je uvedená cena nadprůměrná, ale zas za ni dostanete dvě sady kol, auto po celkem slušném servisu s pěkným novým android rádiem s navi a aktuálními mapami.
Je možná i výměna za benzínové auto. Nebráním se ani autu na plyn.
Preferuji první kontakt mailem, případně SMS. Bazary nevolat!
Musím říct, že to s ním byla sranda. Kolo jsem postupně přeskládal na krapet rychlejší setup. Rychlejší jízdu si užívám a tak jsem každý půl rok jsem jezdil do servisu na prohlídky a pokud bylo potřeba, hned jsem spotřební věci měnil za nové aby fungovalo bezchybně. Motor, baterka, řídící jednotka (displej), nabíječka -> vše funguje jak nové!
Naposledy jsem před zimou 2022 vše nechal spravit a rovnou ho prodávám (už jsem na něm nejezdil)- důvod je, že chci si poskládat svoje vlastní trochu jiné.
"Při rychlém jednání" jsem ochotný trochu slevit.
Rok:2020
Motor(původní): Yamaha PW-ST (+chip nad 25km/h - možnost zapnout/vypnout)
Kapacita baterie(původní baterie): 750Wh
Rám L (viz ) (původní - Po 2 letech oděrky): aluminium 6061, HD Interface, rychloupínák 5 x 135mm, kotoučová brzda Post Mount
Vidlice (původní): SR Suntour XCR Air LO-R Lockout, vzduch, zdvih: 120mm, ocelový sloupek 1 1/8", rychloupínák Zdvih přední: 120 mm
Hlavové složení(původní): A-Head Tapered, ball bearing
Přehazovačka(původní): Sram NX, 11-rychlost
Řazení(původní): Sram NX, Trigger radic
Počet rychlostí: 1x11
Ozubený kotouč (nový): Vpředu jsem měnil za větší z 38 na 40 zubů - skrze rychlost. Teď je tam aktuálně fungl nový.
Kazeta (nová): Sram PG1130, 11-42 zubů
Řetěz (nový): SRAM PC1110
Kliky (původní): 38, ocel
(kotouč vzadu jsem měnil za větší) Brzdy(nové): Galfer fialové (podle barvy tvrdost- viz Galfer na netu),2-piston disc brake
Brzdové páky(původní): Shimano MT401, hliník
Přední náboj(původní): SHIMANO TX505
Zadní náboj(původní): Shimano TX505-8
(vzadu komplet nový ráfek + výplet) Ráfky: Rodi Black Rock 21, nýtovaný, ráfek s dutinou, hliník
Pláště (nové): Continetal double fighter 2.0 (hladké na léto -> rychlost, dělá to hodně oproti Maxxis Ardent 29x2,40", které nemám, ale doporučuju používat do terénu)
Špice(původní): Sapim Leader, cerná
Sedlovka (původní): Haibike Components The Seatpost +, patentní, 31.6mm, hliník
Sedlo (původní): Haibike Components TheSaddle
Představec(původní): Haibike Components The Stem +, A-head
Řídítka(původní): Haibike Components TheBar + Topflat mm (jsou krapet širší, ale skrze 29" kola potřeba)
Gripy(původní): Haibike MTB grips
Pedály(původní): Freeridepedal mit Reflektor, hliník
Motor(původní) (nechal jsem v origi obchodě odkud jsem kupoval servisovat ložiska - nové): Yamaha PW-ST System, 250W, 70Nm, 25km/h (+chip nad 25km/h)
Baterie (původní):(Před koupí kola v základu byla 500Wh -> změnil jsem na 750wh) Yamaha Lithium Ion, 750 Wh skrze větší dojezd
Displej(původní): Yamaha Side Switch 1.7" LCD, 7 funkcí,jedna páčka zlomená, ale funkce zůstává..(vyměňuje se kus za kus)
Nabíječka (původní): Yamaha rychlá nabíječka 4A
Velikost kol: 29'
Ahoj, jmenuji se Maxík. Dost z vás mě už nejspíš zná, jelikož jsem v útulku bohužel něco přes rok. Jsem šestiletý kříženec pasteveckého psa s typickou povahou pro toto plemeno. Vážím kolem padesáti kilo. Jsem tedy pěkný obřík. Když mě do útulku dovezl můj páníček, stál jsem sotva na nohou. Byl jsem velmi vyhublý a kvůli bolestem jsem neměl skoro chuť k jídlu. Žil jsem v panelákovém bytě v Praze. Co Vám budu povídat, to není úplně TOP pro středoasiata, ale bohužel ani v útulku nejsem úplně spokojený. Díky hodným dárcům mi v útulku postavili speciální kotec s větším výběhem. Mám se celkem dobře, ale chtěl bych ještě zažít svůj domov s velkým D. Hlídat zahrádku……juuuuu, to by bylo úplně pro mě. Teď Vám povím něco k mé povaze. Z počátku jsem nedůvěřivý, ostražitý a trochu naháním i hrůzu. Hlídám si svůj kotec a jídlo. Ale když Vás poznám, jsem neskutečný mazel, hračička. Tety říkají prý takové přerostlé miminko. Užívám si kontakt s lidmi, lehám si před nimi na záda a chci se mazlit. Mám v sobě tolik lásky, ale omezenou možnost ji někomu předávat. Hrozně rád se přetahuji o pletenou hračku, řeším hlavolamy, cvičím prvky agility. Zvládám dokonce i pár tanečních triků. Zkrátka jsem šťastný, když se mi člověk věnuje a postupně mě učí nové věci a zpestřuje mi pobyt v útulku. Pomocí pamlsků si mě velice rychle získá i naprosto cizí člověk. Mám přetrhané vazy v kolenou. Beru léky a CBD kapičky, které mě zbavují bolesti, a tak mě toto zranění, které mám již několik let nijak zvlášť neomezuje v pohybu. Operace je v mém případně kontraproduktivní. Rozhodně se však necourám, dokážu držet svižné tempo. Přizpůsobím se tomu, kdo mě zrovna venčí. Mám moc rád fenečky. Tety mě seznámily jak s jejich fenečkami, tak třeba i s naší útulkovou kavkazačkou Bathshedou. Řádíme, hrajeme si a už jsme byli i na procházce. Aby to nebylo pro mě jednotvárné, chodím ven i s cizími lidmi a psy. Pokud není můj psí kamarád stejného pohlaví vznětlivý, nemám problém se s ním též skamarádit. Zvládám již i běžnou manipulaci veterináře, očkování, odběr krve a také cestování v autě. Naskočím však pouze do většího nákladového prostoru – pick upu. Nejsem schopen vlézt do kufru auta. Menší prostor je pro mě problém – jsem holt asi klaustrofobik. Pokud najdu v člověku oporu, jsem oddaný pes, tak jak se k středoasiatovi patří. Nemáte u sebe pro mě volné místečko?
Do adopce odejde očkovaný, čipovaný, odčervený, odblešený, na základě podpisu adopční smlouvy a uhrazení příspěvku na péči, s podmínkou kastrace. Zájemce prosíme o vyplnění adopčního dotazníku na našich stránkách útulku AniDef Žim.
Tel:
Ahoj, jmenuji se Maxík. Dost z Vás mě už nejspíš zná, jelikož jsem v útulku bohužel něco přes rok. Jsem šestiletý kříženec pasteveckého psa s typickou povahou pro toto plemeno. Vážím kolem padesáti kilo. Jsem tedy pěkný obřík. Když mě do útulku dovezl můj páníček, stál jsem sotva na nohou. Byl jsem velmi vyhublý a kvůli bolestem jsem neměl skoro chuť k jídlu. Žil jsem v panelákovém bytě v Praze. Co Vám budu povídat, to není úplně TOP pro středoasiata, ale bohužel ani v útulku nejsem úplně spokojený. Díky hodným dárcům mi v útulku postavili speciální kotec s větším výběhem. Mám se celkem dobře, ale chtěl bych ještě zažít svůj domov s velkým D. Hlídat zahrádku……juuuuu, to by bylo úplně pro mě. Teď Vám povím něco k mé povaze. Z počátku jsem nedůvěřivý, ostražitý a trochu naháním i hrůzu. Hlídám si svůj kotec a jídlo. Ale když Vás poznám, jsem neskutečný mazel, hračička. Tety říkají prý takové přerostlé miminko. Užívám si kontakt s lidmi, lehám si před nimi na záda a chci se mazlit. Mám v sobě tolik lásky, ale omezenou možnost ji někomu předávat. Hrozně rád se přetahuji o pletenou hračku, řeším hlavolamy, cvičím prvky agility. Zvládám dokonce i pár tanečních triků. Zkrátka jsem šťastný, když se mi člověk věnuje a postupně mě učí nové věci a zpestřuje mi pobyt v útulku. Pomocí pamlsků si mě velice rychle získá i naprosto cizí člověk. Mám přetrhané vazy v kolenou. Beru léky a CBD kapičky, které mě zbavují bolesti, a tak mě toto zranění, které mám již několik let nijak zvlášť neomezuje v pohybu. Operace je v mém případně kontraproduktivní. Rozhodně se však necourám, dokážu držet svižné tempo. Přizpůsobím se tomu, kdo mě zrovna venčí. Mám moc rád fenečky. Tety mě seznámily jak s jejich fenečkami, tak třeba i s naší útulkovou kavkazačkou Bathshedou. Řádíme, hrajeme si a už jsme byli i na procházce. Aby to nebylo pro mě jednotvárné, chodím ven i s cizími lidmi a psy. Pokud není můj psí kamarád stejného pohlaví vznětlivý, nemám problém se s ním též skamarádit. Zvládám již i běžnou manipulaci veterináře, očkování, odběr krve a také cestování v autě. Naskočím však pouze do většího nákladového prostoru – pick upu. Nejsem schopen vlézt do kufru auta. Menší prostor je pro mě problém – jsem holt asi klaustrofobik. Pokud najdu v člověku oporu, jsem oddaný pes, tak jak se k středoasiatovi patří. Nemáte u sebe pro mě volné místečko?
Do adopce odejde očkovaný, čipovaný, odčervený, odblešený, na základě podpisu adopční smlouvy a uhrazení příspěvku na péči, s podmínkou kastrace. Zájemce prosíme o vyplnění adopčního dotazníku na našich stránkách útulku AniDef Žim.
Tel:
Dobrý den,
Je mi 19 let a nabízím možnost výpomoci u koní v měsících červen, červenec, srpen a září. Tento rok dělám maturitu a chtěla bych získat více zkušeností v jezdectví před nástupem na vysokou školu. Jezdila jsem 5 let, v anglii pod trenérem, ale jen rok jsem chodila k lepší trenérce, kde se mi i více věnovali. Jezdila jsem i western a pár let i pravidelně bez sedla. Spoustu věcí jsem se bohužel naučila stylem pokus/omyl a neměla jsem nikdy možnost trenéra, který by se věnoval pouze mě.
Proto toto léto nabízím dojezd v okolí Praha či Příbram. Mám řidičský průkaz a jsem schopna dojíždět. Mohu vypomoci i doma, pokud máte ustájené koně u Vás a potřebujete někoho na domácí práce. Jsem schopna u Vás být většinu dne a pracovat výměnou za trenéra a nejlépe i trochu teorie.
Jezdila jsem i složitější koně, nebojím se jich, ale ráda bych se něco naučila a nemyslím si, že bych Vašemu složitějšímu koníkovi byla významně přínosná. Ovšem jsem schopna s ním pracovat, pokud si to vyžádáte a například ho vzít na chvilku na práci ze země apod., aby se vyblbnul.
Prosím, u koní jsem nemohla být již teď druhým rokem, tak mi možná bude chvilku trvat, než se do všeho dostanu, ale jsem pracovitá a hlavně k sobě i koním trpělivá.
Pište na uvedené číslo
Hledám Ježdění/Docházku za výpomoc nebo levnější pronájem ve WESTERNU
Dobrý den,touto cestou bych si chtěla najít nějakého koňského parťáka.
Něco málo o mně:
Jezdím chvíli ale krok,klus 100% cval se stále učím ! Mám především zkušenosti s mladými koňmi ,ale budu radši za nějakého zkušenějšího staršího který by mě něco naučil.
Jezdím western s Anglií jsem po vážném pádu skončila a přesvědčila se ,že to není nic pro mě!
Bydlím ve Zlíně , takže hledám něco v okolí , dostupnost MHD !!!
Docházela bych dle domluvy.
Jsem samostatná, velmi pracovitá takže ráda pomůžu , přátelská a spolehlivá.
Pronájem si budu platit ze svého takže nemůžu nabídnou víc jak 2000kč.jsem těžší takže prosím žádné poníky !
Budu ráda za KAŽDOU nabídku !
Nevolejte,pouze e-mail , WhatsApp
Pro více info kdyžtak napište děkuji.
Přeji hezký den
Tak tento Mulťáček v Limitované Edici Generation SIX v exklusivní barvě Ravenna Blau Metallic si zaslouží změnu textu než jste ode mě zvyklí…
Je to srdcová záležitost a pokud se prodá, budu se s ním velmi těžko loučit…
Ano byl mi nabídnut a hned jsem věděl, že těchto kousků v této edici a barvě moc nejezdí a už vůbec nejsou k vidění v inzerci, neváhal jsem ani minutu a rozjel prověření vozu, co jsem zjistil mě velice mile překvapilo a jen utvrdilo můj zájem vůz koupit
Servis komplet VW
2/2021 v 21 tis. km První servis-Olej servis vč. filtrů
6/2021 v 29 tis. km-Inspekční prohlídka
Datum první registrace..22.6. 2020
Najeto 32 tis. km-Již elektronická servisní kniha
Cena uvedena vč. DPH..Možný odpočet..!!
Další střípek do skládanky zapadl po informaci, že už tento model VW Multivan T6.1 ve specifikaci motoru 110Kw-150Ps a DSG převodovkou již nelze u dealera VW objednat-tudíž tyto limitované kousky s tímto motorem stoupají v zajímavost…
Koupě vozu probíhala přímo mnou, hrozně jsem se těšil na první dojmy, do té doby jsem neměl možnost se s vozem seznámit a svézt se…
Od prvního okamžiku jsem byl v údivu, nový design přístrojové desky doplněný o virtuál kokpit s nejlepším a největším středovým infotainmentem, krásná sedadla v provedení broušené kůže Alcantara, no prostě za mě nejhezčí interiér co jsem kdy viděl…
Následovala cesta domů z Německa cca 500 km, velice příjemné svezení, kterému jistě napomáhalo elektronické řízení, asistent nárazu bočního větru a ze všeho nejvíc paket zesílené zvukové a tepelné izolace vč. zesílených dvojitých skel, třešničkou na dortu pak byly Full Led světlomety nové generace-svítí a fungují neuvěřitelně
Prostě cesta v Mulťáčku je skvělá a užíváte si každý kilometr.
Výbava Generation SIX
Krom toho co už jsem popsal, vypíchnu dále jen to zajímavé-není hodno tomuto krasavci, zde psát že má el. okna a centrál na DO..;-)
Největší Dotykový led infotainment s navigací, el. nastavením celého vozu a propojením s vaším zařízením
Tažné zařízení original Westfalia-Odnímatelné
Webasto-nezávislé topení-regulace ve strop. panelu vč. dálkového ovladače
Zadní parkovací kamera-park senzory
Spousta asistentů napomáhající řízení vozu-mrtvé úhle, čtení dopravních značek,adapt. tempomat, jízda v pruzích, asistent nouzové brždění a spousta dalších
Tří zón-Climatronic
Led vnitřní osvětlení ambiente s regulací
Zadní světla full led
Závěr..
Na Mulťačka už jsem pouze dokoupil nová atraktivní kola R18 s novými pneu, myslím že to jen podtrhlo už tak krásný vzhled vozu
Auto pro někoho, kdo se chce lišit od ostatních a bude počítat s tím, že pozornosti se nevyhne..
Limitovaná Edice, skvěle naspecifikovaná v nádherné barvě a top výbavě…
Určitě tento model je poslední klasický design Téčka jak ho známe a máme rádi, nádherně dotažený exteriér a interiér nabitý novými technologiemi…
Prodám Škoda Favorit 135 LS, vyroben v roce 1990 (výroba Československo). Nájezd kilometrů pouze 16 873 km na benzínovém motoru 1.3 s karburátorem. Jsem druhým majitelem a při přepisu na sebe jsem platil EKO poplatek 10 000,- Kč. Favorit jsem koupil od majitelky ve věku 82 let (2 roky zpět), která měla vůz odstavený v garáži po úmrtí manžela téměř 20 let (k vozidlu znám příběh, důvod nízkého nájezdu a podobně). Na fotografiích tedy vypadá lak téměř matný, realitou však je, že auto nebylo umyto právě téměř 20 let, kdy stálo v garáži. Od mé koupě taktéž skladováno v suché garáži a bohužel stále neumyto, zaprášeno. :)
Vše je v originálním, původním stavu. Upravoval jsem pouze přední světla – rozebrané, nalakovaný vnitřek do černé barvy, nové skla světel. Po dohodě mám také zadní světla z verze Silverline (s bílým blinkrem).
Po koupi v roce 2021 prošel motor a karburátor kompletní regenerací – rozebráno, vyčištěno, přetěsněno. Vyměnily se veškeré těsnění, přetěsněná vana, ventilové víko, karburátor byl kompletně seskládaný z nových dílů, nové hadičky, kabely, svíčky, baterie, vyčištěné brzdy, seřízený karburátor. Zkrátka vše, aby auto bylo provozuschopné po dlouholeté odstávce. Následně nová STK (končí 09/2023). Převodovka a spojka v super stavu, celkově pohodlný podvozek, nikde nic nebouchá a podobně.
Krásný stav interiéru bez jakéhokoliv poškození, sedačky a vše jsou jako nové. Podvozek a bolestivé místa zcela bez koroze. Jediný díl s korozí, je naštěstí vyměnitelný – levý a přední blatníky, ale mám a přidám úplně nové, nikdy nelakované, původní blatníky, tudíž po nalakování výměna kus za kus. Souběžně by do TOP stavu pomohlo vyleštění laku při lakování. Na autě samozřejmě jsou nějaké kosmetické vady, přece jen to má 33 let. :) V interiéru jsou maličkosti k dořešení – opravoval jsem ozubené kolečka budíků a měnil žárovky podsvícení, je potřeba nasadit ručičku rychloměru (buďto zkalibrovat a nebo nacvaknout za jízdy), následně složit zpět plexi sklo a okolní plasty – vše mám. Sklíčka zpětných zrcátek jsou v horším stavu, ale mám úplně nové, originální a přidám k autu. Přikupoval jsem originální zadní křídlo, taky můžu nechat k autu.
Prodávám z důvodu nedostatku času, mám více aut. S Favoritem jsem za 2 roky najel maximálně 100 km. Fáčko má platné doklady, STK, pojištění a je možné s ním odjet klidně i po ose.
Ideálně bych si cenu představoval 60 000,- Kč, ale jsem ochotný se o ceně bavit a dohodnout se. Na prodej nespěchám, ale s blížící se sezónou si jej někdo může užít, zatímco mě by další rok stálo v garáži. Potenciál růstu ceny však má, proto jsem jej také koupil. První ročníky výroby, karburátor, výroba Československo.
Prosím o doplňující otázky přes SMS/email a telefonicky bychom řešili domluvu setkání a podobně. Díky za pochopení.
Nový román autora světoznámého bestselleru Muž, který chtěl být šťastný je poutavě napsaným příběhem, který osloví každého, kdo se zamýšlí nad sebou samým, hledá odpověď na otázku po smyslu života a chce se stát strůjcem svého osudu. Představte si, že se jednoho obyčejného nedělního odpoledne procházíte po nábřeží v sanfranciském přístavu, celkem nezúčastněně pozorujete dění kolem, když v tom vás chytne za ruku mladá cikánka a nabídne se, že vám z dlaně přečte budoucnost. Nebráníte se a pro pobavení a snad trochu i ze zvědavosti nabídku přijmete. Cikánka si vaši dlaň zkoumavě prohlíží, po chvíli však její tvář zbledne, v jejích očích se zračí nepředstírané zděšení. Zlověstná věštba, kterou posléze vysloví, vás nenechá chladným...
Strečink(20), Univerzita Bontonu(20) den kdy jsem se naučil žít(80), Pánská jízda(20) magie barev(20) Fousek (20)
Dobrý den,
Nabízím k prodeji sbírku hokejových karet češi a slovací v dresu ALL STAR GAME. Sbírka zahrnuje všechny čechy a slováky, kteří se objevili v dresu ALL STAR GAME od roku 1981 až po rok 2019. Primárně sbírku tvoří originální hokejové kartičky, kdy jsem se snažil sehnat hokejovou kartičku dotyčného hráče v dresu all star game (což není vůbec snadné a mnohdy tyto karty jsou velice drahé). V případě, že dotyčnému karta v dresu ALL STAR GAME nevyšla, tak jsem si jí vyrobil sám (někdy jsem použil design originálních karet, takže podle vzhledu se tváří jako originál, ale jsou vlastnoručně dělány). Obrázky na kartu jsem hledal všude možně a někdy jsem třeba udělal jen výstřižek z videa na youtube, protože v dresu ALL STAR GAME prosně žádný obrázek neexistoval, nebo jsem ho nenašel. Strávil jsem spousty času hledáním a výrobou karet, proto bych řekl, že karty, které jsem si dělal, jsou na domácí podmínky pěkné. Zároveň spousty karet je podepsaných. Já této sbírce říkam taková kartičková encyklopedie čechů a slováků v dresu ALL STAR GAME. Pro více fotek se prosím podívejte na:
V případě koupi je ještě potřeba počítat s doporučeným poštovným 150kč.
A samozřejmě v případě dotazu mě neváhejte kontaktovat...
Nabízím k prodeji "matching numbers" Golfa GTi 1982 s motorem 1.6EG 81kw s 5q převodovkou, kdy vozidlo je z velké části v původním stavu (nezasaženo tunerem, bastlířem apod.) s malým nájezdem a certifikátem pravosti z Volkswagen Museum dokazující pravost tohoto vozidla s podrobně vypsanou specifikací vozidla pro den, kdy opustilo linku ve Wolfsburgu.
Auto dovezeno z Itálie, kde bylo po celý svůj život. Vozidlo plně funkcňí po menším servisu, který spočíval ve výměně rozvodů, nového chladiče včetně náplně, opraven výfuk, servis všech brzd, zrenovované originální plechové disky včetně nových letních pneu.
Co se týče koroze tak auto je bez jakékoliv díry skrz, vše co se na autě nachází je pouze povrchové. Původní zadní čelo včetně výztuhy k rezervě apod. Kdo někdy nějakou jedničku měl nebo dělal, tak si dokáže udělat názor sám.
Kompletní vozidlo včetně dnes již těžko sehnatelných dílů jako jsou tepelné štíty, brzdného omezovače, originálního držáku palivové pumpy apod. K vozidlu je i několik náhradních dílů.
Auto možné k okamžitému užívání jako "patinového", nebo k nenáročné renovaci, kdy výsledkem může být skvělý investiční HOT HATCH, který se dnes stal již legendou a je často vyhledávaným vozidlem po celém světě.
Cenová představa je 260.000Kč, kdy vozidlo bude přihlášeno na českých dokladech - běžných bílých SPZ včetně zaplacené ekodaně.
Rychlé a solidní jednání = možná dohoda na ceně, ale již s hotovostí u vozidla.
V případě jakýchkoliv dotazů mne můžete kontaktovat na uvedeném tel.
Vozidlo k vidění (PSČ) : 387 42
MOŽNÁ VÝMĚNA ZA JAWU PÉRÁK NEBO PŘEDVÁLEČNOU JAWU S MOŽNÝM OBOUSTRANÝM DOPLATKEM.
,,Znáte takové to přísloví, mít na růžích ustláno? Já ho bohužel neznám. Celý můj život byl velice nestabilní, jistě i dost náročný, ale přece jen i já jsem dostal druhou šanci a věřím, že vše zlé jsem si již v životě vybral a nyní mě čeká jen to dobré. Jmenuji se Trup, Trupík, Pan Trup, bude mi jedno, jak mě budete oslovovat, hlavně když mi dáte šanci a budete mě milovat takového, jaký jsem. Jsem starší kocourek s takovým netradičním hendikepem – nemám zadní nožičky. Ale nemusíte se děsit, dokážu fungovat jako zcela běžná kočička, jsem soběstačný, vylezu i na škrabadlo a nemám žádné potíže s tím spojené. Nikdo neví, jak se mi toto přihodilo a já neumím mluvit, abych svůj životní příběh vyprávěl. Jistě jsem nějaký domov měl, ale byl jsem nalezen u stájí, kam jsem chodil přespávat a nikdo mě najednou nehledal. Vzal si mě k sobě hodný pán, kterému nebyl můj osud lhostejný, ale neporozuměl jsem si s malým hlasitým dítkem, které mě dost děsilo. Putoval jsem tedy ke své nynější dočasné tetě, kde začínám nabývat na sebevědomí, ale rozhodně potřebuju ještě nějaký ten čas. Nyní jsem plně oddaný své tetě, k cizím lidem si hledám cestu trochu pomaleji, ale jakmile mi nabídnete citlivý a empatický přístup, jistě si k sobě i my cestu najdeme. Věřím, že i přes můj menší vizuální hendikep najdu mezi vámi milovaného člověka, kterému bude jedno, jak vypadám, ale bude chtít citlivého společníka, kterého ve mně jistě časem najde. Neztrácím naději, váš Trupík.“
Trup je starší cca 11 letý kocourek, kterému chybí zadní nožky, což může znít děsivě, ale má je zcela zahojené a nečiní mu v pohybu větší problémy. Funguje zcela normálně, nevíme, jak se mu to stalo, ale jistě neměl život jednoduchý a nyní si užívá klidné péče, kde má vše potřebné k dispozici. Hledáme klidný milující domov bez malých dětí, ze kterých má strach. Vychází i s dalšími zvířátky, takže v novém domově může doplnit již nějakou zvířecí smečku. Je velice citlivý, zpočátku opatrný, ale jakmile si zvykne a zjistí, že mu nic nehrozí, přijde si pro pohlazení a bude spokojeně odpočívat na škrabadle a sledovat vše, aby mu nic náhodou neuteklo. Do nového domova může jak do bytu, tak do domečku se zahrádkou bez možnosti vycházení, maximálně zabezpečený výběh či zabezpečený balkon.
Trup je kastrovaný, testovaný, je odblešený, odčervený, vakcinovaný a očipovaný. Nachází se u Turnova. V případě zájmu napište více informací o sobě na email dipu@, nebo volejte rovnou jeho dočasné tetě na tel – 771156
Z rodinných důvodů prodávám svoji Audi A4 Avant, 2009, 2,7 TDi, 140kW.
S autem jsem nikdy neměl žádné vážné problémy, jde krásně za plynem, nikde nic nebouchám nechrastí. Má už cosi nalítáno (303…tis km), ale přede jak hodinky. Rozvody jsem zatím neřešil, má to řetěz, tak jsem to nechal být, dokud se neozvou. ????
Neduhy na autě jsou spíše kosmetické, kapota by zasloužila přelakovat, když jsem jí kupoval v DE, tak byla na předku rezavá, tak jsem jí rychle stříknul jen sprejem a bohužel jsem si na to zvyk a byl líny to nechat přelakovat ???? ale furt mě to tam štve.
Mám k tomu 2x alu kola originál Audi a jedny plecháče. Jednou jsem prorazil gumu, tak mi kamarád mechanik dovezl plecháč, ať dojedu, tak jsem si je nechal na dojetí přes zimu. Jinak servisováno vždy u jednoho automechanika, který taktéž má Audi a věřím, že tomu opravdu rozumí – jsem s ním spokojený.
Vybavení a technické údaje:
- Má odnímatelné tažné zařízení.
- Převodovka manuál
- ABS, BAS, EBD, ETC, ESP
- Kontrola tlaku v pneumatikách
- Sportovní podvozek
- Tempomat
- Auto. Klimatizace
- Tónovaná skla, zatmavená skla vzadu
- Sportovní paket 3x S line
- Vyhřívaná sedadla
- 2x klíče
- Navigace, mapy jsou tuším z roku 2018, pak už jsem je znovu neaktualizoval, nepoužíval jsem ji – raději mám mapy v mobilu
- Roleta v kufru i síť
Teď je jinak auto na těch plecháčích ????ještě před prodejem auto projde kontrolou v servise.
Ke koupi Vám nabízím můj vůz Škoda Kodiaq 4x4, 2.0TDI 140 kW, DSG, Sportline. Aktuálně najeto cca 82.000 km.
Do provozu byl uveden 8/2018.
Jsem třetí majitel, vůz byl pořízen v ČR jako nový.
Odpočet DPH.
Kodiaqa jsem kupoval od majitele společnosti PD Solutions, který jej využíval jako rodinné auto.
Při koupi jsem postupoval s maximální pečlivostí. Předkupní kontrolu provedl Matěj Horňák ze společnosti Výběrová auta. Stav vozu ohodnotil jako bezchybný.
Druhou fázi předkupní kontroly pak provedl Adam Lefner ze autorizovaného servisu AUTO OPAT.
Po kompletní rešerši jsem dostal zelenou ke koupi.
Předkupní protokol rád zašlu. Taktéž doložím pětihvězdičkový certifikát od Cebia.
O auto jsem se příkladně staral, zejména si potrpím na dodržování veškerých zásad slušného chování k dieselovému vozu (žádné závodění za studena, dochlazování turba, regenerace DPF atp.)
Ihned po koupi jsem nechal preventivně udělat rozvody, vyměnit olej v motoru, DSG převodovce i v haldexu.
Zároveň jsem nechal vyměnit všechny filtry. Při přezutí na kol jsem pak nechal udělat geometrii.
V roce 2019 byl opravován předek vozu. Náklady na opravu činily cca 40.000 Kč. O této záležitosti jsem věděl už před koupí a tak jsem vše nechal zkontrolovat mechanika Matěje Horňáka, který mi potvrdil, že škoda nebyla velkého rozsahu a že je vůz naprosto ok.
Z výbavy vozu mi dělala radost kamera 360 stupňů, vyhřívání předních i zadních sedadel, vyhřívaný volant, virtuální kokpit, hlídání mrtvého úhlu, apple carplay, Soundsystém Canton včetně subwooferu, bezklíčové ovládání (keyless), dálkově ovládané, elektrické dveře kufru, navigace, dešťový senzor, vyhřívané přední okno, Front asist, Asist. vyparkování.
Bez problému lze ještě dokódovat lane assist, rozpoznávání značek, dynamic light assist.
Příjemné jsou také sportovní sedačky v alcantaře, či černá stropnice.
Ohledně vad, bohužel se najde kosmetika - škrábanec od vandala u pravého předního světla. Nicméně to není nic, co by se nedalo opravit.
Je to auto s duší, které udělá někomu spoustu radosti.
Dodnes si vybavuji pocit zahoření, když jsem vůz poprvé uviděl naživo. Prodávám z důvodu pořízení nového vozu. Jdeme nakonec do většího.
Cena s DPH: 839.000 Kč
Cena bez DPH: 693.388 Kč.
Pro neplátce možná dohoda.
Děkuji,
René Muška