delphi diagnostika software - strana 23
Počet nalezených inzerátů DELPHI DIAGNOSTIKA SOFTWARE: 1000 - strana 23
Čtyřkolka Linhai ATV 570 PROMAX EFI EU5.
Cena - 150.000 Kč - L7e - bílé RZ
Užitková / pracovně-rekreační čtyřkolka, L7e (EURO 5), krátký rozvor, vysokovýkonné Full-LED matrixové světlomety, LED světla pro denní svícení, přední dynamické LED blinkry, kapalinou chlazený jednoválec 499.5 cm3, EFI, automatická převodovka CVTech, L/H/N/R/P, pohon 2x4 / 4x4 s uzávěrkou předního a zadního diferenciálu, přední zavěšení McPherson, zadní: nezávislá dvojitá A-ramena, 4x kotoučová brzda, tažné zařízení, přední ochranný rám, kompozitní nosiče vpředu a vzadu, el. naviják 3000 lbs s dálkovým ovládáním, ALU disky.
Motor čtyřtaktní jednoválec SOHC se vstřikováním paliva DELPHI
Objem:499.5 cm3
Vrtání x zdvih: Ø 91 x 76,8 mm
Zapalování: CDI
Chlazení: kapalinou + elektrický ventilátor
Hnací systém Pohon: 2x4 / 4x4, elektricky volitelný
Převodovka:automatická - CVT variátor se zpátečkou, L/H/N/R/P
Přenos výkonu:L7e (Euro5): elektricky uzamykatelný diferenciál vpředu i vzadu
Zavěšení přední: nezávislé, McPherson
Zavěšení zadní: nezávislá dvojitá A-ramena
Pérování přední: hydraulické tlumiče, vinuté pružiny
Pérování zadní: hydraulické tlumiče, vinuté pružiny
Brzdy přední:2x hydraulická kotoučová
Brzdy zadní: 2x hydraulická kotoučová (L7e - Euro 5)
Pneumatiky přední:AT25 x 8 - 12
Pneumatiky zadní:AT25 x 10 - 12
Rozměry a hmotnosti
Celková délka: 2240 mm
Celková šířka: 1160 mm
Celková výška: 1480 mm
Výška sedadla: 940 mm
Světlá výška: 253 mm
Rozvor: 1270 mm
Provozní hmotnost: 371 kg
Nádrž: 12,5 l
Digitální multifunkční displej s funkcemi: rychloměr, otáčkoměr, počítadlo ujeté vzdálenosti, počitadlo najetých motohodin, digitální palivoměr, palubní hodiny, ukazatel teploty chladící kapaliny
Kontrolky: pohon 2WD/4WD/LOCK, neutrál, zpátečka, ukazatele směru, dálková světla
Výbava
Přiřaditelný pohon 4x4 s elektrickou uzávěrkou diferenciálů, elektrický naviják 3000lbs s dálkovým ovládáním, tažné zařízení, designová ALU kola se značkovými pneumatikami, masivní přední a zadní ochranný rám, robustní přední a zadní nosič, kryty páček a rukou, LED-Matrix světlomety, akustická signalizace blikačů
Legislativa a schválení
Homologace pro silniční provoz: ano, L7e - Euro 5 (řidičské oprávnění skupiny B - automobil)
Prodám Opel Astra J 1.6 85kW. První registrace 02/2010 v ČR. Jsem 2.majitel vozu.
Stav vozu viz. foto (Malá promáčklina ve dveřích řidiče a odloupaná barva na plastovém zadním nárazníku). Spolehlivý motor 1.6i atmosféra (A16XER) a LPG. Najeto cca 238tis. KM (Stále v provozu). Olej měněn po 15tis. KM - Shell Helix Ultra 5W30 a nyní je v něm origo olej Opel Dexos2 5W-30 měněn před 500 km. Auto má zajímavější zvuk díky upravenému výfuku před posledním tlumičem, který lze kdykoliv během pár vteřin dát do původního stavu (Není tedy problém s STK).
Výbava zahrnuje: 8x airbag, automatická dvouzónová klimatizace, automatické BI-xenonové světlomety AFL, denní LED svícení, přisvícení do zatáčky, automatické přepínání dálkových světel, senzor deště, asistent rozjezdu do kopce, tempomat, adaptivní tuhost podvozku dle režimu, palubní počítač, dodělávané bluetooth, navigace - mapy 2010, ovládání rádia na volantu, samozatmavovací zrcátko, přední okna v elektrice.
Aktuálně obutá na nových originálních 19ti palcových litých kolech Opel s 2x letní pneumatiky Continental SportContact 5 na dojetí v zadu a ve předu 2x jednu sezónu jeté jen v létě celoroční Vredestein Quadtrac PRO. Jízda je komfortní i na 19kách díky adaptivnímu podvozku dle režimu. Možnost sady 17ti palcových kol se skoro novými pneu Barum Polaris 5. Při rychlém jednání dám k autu. (stejný vzhled jako 19ky)
Výhody:
- Nová LPG nádrž měněná půl roku zpět.
- Výměna obou snímačů vačky hřídele 238tis. KM
- GO hlavy a výměna oleje v 235tis. KM
- Nové svíčky NGK vhodné pro LPG v 210tis. KM
- Nová zapalovací rampa Delphi v 208tis. KM
- Nová lambda sonda za katalyzátorem 198tis. KM
- Nový katalyzátor v 190tis. KM
Auto byl můj mazel a proto má i IG: _mr.j1.6_ -
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
SKLADEM
14-ti palcová kola a velké pohodlné sedadlo
nosič pro zadní box
perfektní akcelerace díky vstřikování Delphi
SKÚTR JE MOŽNO ŘÍDIT S ŘIDIČSKÝM OPRÁVNĚNÍM SKUPINY B (osobní automobil) NEBO SKUPINY A1
Nabízím Repas vstřikovacích trysek Ford Focus 1.8 2.0 TDCi 2.2 tdci Renault megane, kangoo, master, thalia, modus, clio, dacia duster logan, nissan micra 1.5, 1.9, 2.5 2.2 Dci Delphi. Bosch Denso Siemens
Čerpadla Bosch od 4500,-Kč Denso od 6000,-Kč Siemens od 6000,-Kč
Prodám repasované čerpadlo Delphi Transit, Mondeo, Focus se zárukou.Po opravě a výměně poškozených součástí. Nebo opravím Vaše.V případě dalšího poškození ventilky, lamely, botičky v čerpadle je samozřejmost konzultace. Vždy je ale potřeba vyloučit jinou možnou příčinu.(blika žhavení,provést přepadový test, motor nestartuje .
Rok výroby 2022, v cene i zadni kufr. Odpočet DPH.
Zontes motocykly přináší komfortní silniční enduro se dvěma režimy jízdy - ECO a SPORT, lehká konstrukce, startování a zabezpečení motocyklu plně elektronicky bez použití klíčku. Součástí výbavy: LED displej, elektronicky ovládaný aerodynamický plexi štít, chrániče rukou z kovaného hliníku, BOSCH 9.1M ABS system, vstřikovací systém Delphi, hliníková zadní kyvná vidlice, kompletní LED osvětlení, USB nabíječka, centrální zadní tlumič s dusíkovou náplní.
Motor
Typ motoru: Jednoválec
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 312 ccm
Vrtání x zdvih: 80 x 62 mm
Kompresní poměr: 12,5:1
Kapacita palivové nádrže: 15 litrů
Převodovka: 6-ti stupňovái
Pohon: Řetězem
Výkon: 26 kW / 9500 rpm
Točivý moment: 30 Nm / 7500 rpm
Kola
Zadní pneu: 160/60R17
Kolo přední: 3.5×17
Kolo zadní: 5.0×17
Přední pneu: 110/70R17
Rozměry
Délka: 2093 mm
Šířka: 830 mm
Výška: 1360 mm max / 1342 mm min
Výška sedadla:830 mm max / 795 mm min
Rozvor: 1400 mm
Hmotnost při prázdné nádrži: 158 kg
Brzdy
Brzdový systém: BOSCH 9.1M ABS system
Možnost přepravy až k vám.
Dobrý den,
prodám náhradní díly z notebooku HP 4520s, použité, cena dohodou
• Reprodukroty
- 23.40678.021
- YG REV:MP
• Modem ASI-DELPHI-D40
• Optická mechanika
- 598694-001
- DVD/CD RW + light scribe
• Audio konektroty
- Konektory Jack pro reproduktory/sluchátka + mikrofon
- 50.4GK03.001
- JH 20100424
Díly Renault Megane 1.9 dTi 81 kW, r.v. 2006: převodovka (8200370824), pravé zadní světlo, blatník, alternátor (Valeo TG11C040, 2543207C, 8200410671B), škrticí klapka (8200471660), zadní nárazník, kapota, kryt motoru, sahara (8200151465), filtrbox, pojistkovka, ovládání topení a klimy, budíky (8200408798), egr ventil, levé zrcátko, 5. dveře, ABS (8200551143), volant, hadice klimy, intercooler (8200115540), přední motorek stěrače + táhla, rádio (8200505114), přepínač pod volant, klima (Delphi 5CVC, 8200940233), škrticí klapka, trubka turba, pedál plynu (8200153270), středový displej (8200290542), lišta common rail (Bosch 0445214078. 8200396999), vstřik (A1SK6F, 0445110230, 8200389369). Zasílám po platbě předem (Pošta, Zásilkovna, Toptrans).
Díly Opel Corsa C 1.0, r.v. 2004, Z10XEP, 5 dveřový model: převodovka GM 90400206 55352935, zadní světlo 09114336 09114337, alternátor Bosch 70A 0124225041, startér Bosch 0001107409, zrcátko, zapalovací lišta Bosch 0221503471, ventilátor topení, budíky – přístrojovka 13173350 WD, středový displej GM009164455 Siemens 5WK70005, kapota, posilovač brzd Bosch 13183462, pojistky, sání 0280600033, váha vzduchu Bosch 0280218119, motorek stěrače + táhla 2300251, egr ventil, vstřiky + lišta 0280151207, vodní čerpadlo, škrticí klapka 0280750133, olejový filtr, silentblok motoru, kladka, silentblok převodovky (13117088, 13117089/JA, 13143386JB), přední a zadní nárazník (přední poškozený, opravovaný – nafoceno), víko ventilů, boční víko motoru (24469096), vana (9129316), hlava a vačky (v hlavě zůstala zalomená svíčka), spojka (přítlačák, lamela), setrvačník, stropnice, sklo do zadních bočních dveří, zadní plato, rádio, filtrbox, řadicí páka, zadní opěrky, airbag (Opel 13111506 13111507, Delphi 18111373), volant, páka ruční brzdy, řemenice, ŘJ airbagu (24439954 LTC08510760), pedál plynu (6PV00811000 6M9129423), měrka oleje, páčky pod volant (09185413 09185417), expanzka, pásy (109114846N 09226185F, 109114846N 09226184F, 09114858N 09114857, 09226181F 09226180F), box na pojistky, sahara (ventilátor chladiče Behr 560961104 GM13.123.715). Zasílám po platbě předem (Pošta, Zásilkovna, Toptrans).
Nový Maximus-i se vstřikováním je vybaven namísto karburátoru vstřikováním od amerického výrobce Delphi s výkonem překračující hranici 9 koní a plnící nejpřísnější normu EURO V. Výhodou oproti karburátoru není ale vyšší výkon, nýbrž stejné chování motoru za jakéhokoli počasí a s tím jde ruku v ruce i jistojisté startování, ať je venku zima jak v Rusku nebo vedro jak na Sahaře. Širokým sedlem, opěrkou pro spolujezdce, LED technologiemi a trubicovým osvětlením vybavený Maximus-i si nezadá s daleko věhlasnějšími značkami skútrů. Digitální kruhové přístroje a boční linie podtrhují sportovnost skútru, přestože podvozek hravě zvládne odtlumit každou nerovnost na našich cestách. Fantastická cena, moderní design, záruka 3 roky na motor a možnost řídit skútr s řidičským oprávněním skupiny B dělá tento maxiskútr neodolatelným.
skvěle naladěný podvozek
velké sedlo pro oba jezdce s opěrkou
větrný ochranný štít
velký úložný prostor pod sedadlem
SKÚTR JE MOŽNO ŘÍDIT S ŘIDIČSKÝM OPRÁVNĚNÍM SKUPINY B (osobní automobil) NEBO SKUPINY A1 (motocykly o výkonu nejvýše 11 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,1 kW/kg a se zdvihovým objemem spalovacího motoru nepřevyšujícím 125 cm3)
Skvěle ovladatelný, hravý a hlavně pohodlný sportovní Cruiser 310V pro všechny generace. S moderním vzhledem se dvěma režimy jízdy - ECO a SPORT, lehká konstrukce, startování a zabezpečení motocyklu plně elektronicky bez použití klíčku. LED displej, BOSCH 9.1M ABS system, vstřikovací systém Delphi, antihoppingová spojka, hliníková zadní kyvná vidlice, kompletní LED osvětlení, USB nabíječka, stupačky spolujezdce ukryté v rámu, nastavitelné přepákování pro stupačky řidiče, integrovaný padací rám a opěrka pro spolujezdce.
Technické informace:
Motor:
Typ motoru: Jednoválec
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 312 ccm
Vrtání x zdvih: 80 x 62 mm
Kompresní poměr: 12,5: 1
Ventilový rozvod: DOHC
Kapacita palivové nádrže: 15 litrů
Spojka: antihopping
Převodovka: 6-ti stupňová
Pohon: Řetězem
Výkon: 26 kW / 9500 rpm - 34 koní
Točivý moment: 30 Nm / 7500 rpm
Kola:
Přední pneu: 110/70R17
Zadní pneu: 180/55R17
Kolo přední: 3.0×17
Kolo zadní: 5.5×17
Váhy:
Hmotnost- prázdná nádrž : 147 kg
Rozměry:
Délka: 2099 mm
Šířka: 835 mm
Výška: 1117 mm
Výška sedadla: mm
Rozvor: 1488 mm
Přeprava až k vám. Odpočet DPH. Možnost splátek.
Hlavní rozdíl inovovaného modelu T2 oproti modelu T jsou drátěná kola a úplně nová přístrojová deska. TFT displej s bluetooth konektivitou dokáže zobrazovat navigační příkazy nebo informace o hovorech, zprávách či přehrávané hudbě. Krom toho si na displeji můžete vybrat jedno ze čtyř možných zobrazení údajů. Komfortní silniční enduro se dvěma režimy jízdy - ECO a SPORT, lehká konstrukce, startování a zabezpečení motocyklu plně elektronicky bez použití klíčku. Součástí výbavy: LED displej, elektronicky ovládaný aerodynamický plexi štít, chrániče rukou z kovaného hliníku, BOSCH 9.1M ABS system, vstřikovací systém Delphi, hliníková zadní kyvná vidlice, kompletní LED osvětlení, USB nabíječka, centrální zadní tlumič s dusíkovou náplní.
Motor
Typ motoru: Jednoválec
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 312 ccm
Vrtání x zdvih: 80 x 62 mm
Kompresní poměr: 12,5:1
Kapacita palivové nádrže: 19 litrů
Převodovka: 6-ti stupňová
Pohon: Řetězem
Výkon: 26 kW / 9500 rpm
Točivý moment: 30 Nm / 7500 rpm
Kola
Zadní pneu: 160/60R17
Kolo přední: 3.5×17
Kolo zadní: 5.0×17
Přední pneu: 110/70R17
Rozměry
Délka: 2090 mm
Šířka: 850 mm
Výška: 1390 mm
Výška sedadla: 850 mm
Rozvor: 1400 mm
Hmotnost při prázdné nádrži: 155 kg
Brzdy
Brzdový systém: BOSCH 9.1M ABS system
Přepravu až k vám lze zajistit.
Prodám náhradní díly z vozu RENAULT CLIO 1,5TD , rv: 2003 , barva bílá. Dveře 5-té- kompletní-bez koroze-velmi dobrý stav- cena: 600 Kč, světla zadní-velmi dobrý stav- cena: 300 Kč/kus, pístky 5-tých dveří- cena: 100 Kč/kus, palivoměr- plovák- cena: 250 Kč, žhavící relé- cena: 200 Kč, první díl výfuku s pružnou spojkou- velmi dobrý stav- cena: 200 Kč, kompletní turbodmychadlo s hadicemi a podtlakovým ovládacím ventilem-velmi dobrý stav-typ: viz. foto- cena: 1200 Kč, vysokotlaká vstřikovací rampa s čidlem- typ:DELPHI 153,R9144Z010C,8200052,8200057345- CENA:400 Kč, vstřikovací trubky- cena: 100 Kč/kus. Při koupi více dílů bude z konečné ceny poskytnuta sleva. Kontakt. tel: , jen osobní odběr - Holešov.