daňové poradenství praha - strana 8
Počet nalezených inzerátů DAŇOVÉ PORADENSTVÍ PRAHA: 1000 - strana 8
•Vedení daňové evidence (DPH, Kontrol. hlášení)
•Komunikace s úřady
•Ostatní účetní a administrativní služby dle dohody
•Cena dle rozsahu
Nabízím KOMPLEXNÍ zpracování účetnictví pro OSVČ i firmy. DPH, Mzdy (vč.Personální agendy), Silniční daně, zpracování přiznání pro podání DPFO i DPPO. Zastupování na úřadech státní správy a samosprávy. Osobní přístup ke každému klientovi. Praxe 30.letá. , Tel.: 167092.
Nevíte si rady s účetnictvím? Nevadí, jsem tu pro Vás. Napište mi zda jste firma s.r.o. nebo fyzická osoba,plátce DPH nebo identifikovaná osoba. Zkušenosti mám nejen z velkých firem,ale také s platformou Uber,Bolt.
Vypracuji Vám daňové přiznání včetně přehledů, DPH.
V případě,že máte zájem neváhejte mě kontaktovat.Budu se těšit na případnou spolupráci.
Nabízím KOMPLEXNÍ zpracování účetnictví pro OSVČ i firmy. DPH, Mzdy (vč.Personální agendy), Silniční daně, zpracování přiznání pro podání DPFO i DPPO. Zastupování na úřadech státní správy a samosprávy. Osobní přístup ke každému klientovi. Praxe 30.letá. , Tel.: 167092.
Vedení daňové evidence, zpracování daňového přiznání pro zaměstnance, OSVČ + přehledy na SP,ZP.. DPH,KH,SH. Vedení mzdové agendy, personalistika. Možnost zpracování daňového přiznání i 3 roky zpětně. Správa datové schránky, vystavování faktur atd..
Doklady je možno posílat i elektronicky.
Cena od 250kč..
Dobrý den,
Nabízím zpracování daňového přiznání, vedení účetnictví nebo danove evidence. Vše je možné i externě on-line. Mám vystudovanou VŠ v tomto oboru a praxi!
V rámci spolupráce jsem také schopna za Vás komunikovat s úřady. I pro plátce DPH.
Cena od 500 Kč
Investiční skupina NIDO HOLDING ( hledá do svého týmu asistentku pro vedení společnosti.
Požadujeme:
• Výbornou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) pro přípravu textů, tabulek, prezentací, znalost grafického softwaru výhodou
• Aktivní a pečlivý přístup k práci, komunikační dovednosti, odolnost vůči zátěži
• Důslednost, pozornost, přesnost a odpovědnost
• Samostatnost i schopnost pracovat v týmu, flexibilitu
• Orientace v účetní a daňové problematice výhodou
• Ochotu učit se novým věcem
• Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
• Minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání v oboru podnikání výhodou
• Předchozí zkušenost a praxe z administrativy - výhodou
Náplň práce:
• Zajišťování administrativní agendy jednatele společnosti (tvorba a udržování firemních tiskopisů, tvorba zápisů z porad, interních sdělení a příkazů JS)
• Zpracovávání smluv, obchodní korespondence (dopisy, objednávky, nabídky a zajištění dokladů do výběrových řízení)
• Organizace průběhu návštěv JS, obsluha výpočetní techniky a zajišťování kancelářského spotřebního materiálu.
• Aktualizace firemních tvorba a zpracování referenčních materiálů společnosti (letáky, brožury, pozvánky)
• Evidence knihy zakázek, faktur, správa pokladny a evidence pokladních dokladů
• Příjem, třídění a evidence pošty, správa datové schránky
Nabízíme:
• zajímavou práci u dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele
• smlouva na HPP
• práci v jednosměnném provozu s flexibilní pracovní dobou
• mobilní telefon s firemním tarifem, notebook
• příspěvek na penzijní připojištění
• možnost občasné práce z domova
• dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem
• 5 týdnů dovolené
Nástup: po dohodě možný ihned
Nabízím výpomoc se zpracováním účetnictví nebo daňové evidence, sestavení roční uzávěrky a veškerých daňových přiznání. Likvidace s.r.o. nebo ukončení OSVČ. Spolupráce na fakturu, dlouholetá praxe, příznivá cena.
Do zavedené účetní firmy hledáme kolegyni na pozici samostatná finanční (všeobecná) účetní. Vhodné i pro absolventky.
Vašim úkolem bude:
- zpracování účetních dat
- samostatné účtování
- zadávání dat do účetního SW
- kontrola účetních operací
- komunikace s klienty
Požadujeme:
- SŚ vzdělání (ekonomického směru výhodou)
- znalost účetnictví a daňové evidence
- znalost účetního SW MONEY výhodou
- PC znalosti (MS Excel, Office)
- samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
- časovou flexibilitu v době uzávěrek
- ochotu učit se novým věcem
Nabízíme:
- práci na HPP
- odpovídající finanční ohodnocení
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravné, sick days, příspěvek na dopravu)
- možnost profesního růstu
- zázemí přátelského kolektivu v Praze na Smíchově
Termín nástupu:
- nástup možný ihned nebo dohodou
Své CV zašlete prosím na email:
fortis-setos@
Dobrý den jestliže by někdo potřeboval mohu vypsat faktory do roku 2022 ve stavebnictví cca za 14 dní od dneška to jest 26-2 bych chtěl podat daňové přiznání do této doby mohu pomoci ozvěte se a určitě se domluvíme děkuji Tichý
Nabízím externí vedení daňové evidence a účetnictví OSVČ malých a středně malých firem, plátců i neplátců DPH:
Zpracování účetních dokladů-
banky, pokladny, majetek, faktury přijaté, faktury vydané...
Zpracování DPH, kontrolního hlášení, souhrnné hlášení, silniční daň,
dan z příjmu, odpisy majetku, účetní závěrky.
Pro doklady si mohu přijet osobně, nebo je lze zasílat elektronicky či poštou.
Simona Loubalová
IČ: 14370221
Daňově poradenská společnost nabízí volnou pracovní pozici samostatná/ý všeobecná/ý účetní s praxí, ideálně v systému Helios Orange (Inuvio), nebo bez praxe v tomto systému, ale s chutí do práce. Široký záběr pracovního zaměření - podnikatelské subjekty, neziskový sektor, vč. zpracování mezd a platů. Mzda od 25 tis. Kč, dle zkušeností, po zapracování (6 měsíců) od 30 tis. Kč. Nástup možný kdykoli. Kancelář v centru České Lípy. Ne OSVČ, vyžaduji loajalitu, nabízím rodinné prostředí a malý kolektiv, flexi pracovní dobu. Cizí jazyk není třeba. Vhodné i pro absolventy.
Prodám nové, nepoužité učebnice:
Učebnice účetnictví 2020 - Pavel Štohl 1.díl 190,-- Kč
Učebnice účetnictví 2020 - Pavel Štohl 2.díl
190,-- Kč
Úvod do podnikové ekonomiky - GRADA
150,-- Kč
Managerská ekonomika - Synek a kolektiv - 350,-- Kč
Manažerské účetnictví veřejného sektoru - GRADA Miroslav Máče - 390,-- Kč
Daňové zákony 2020 Hana Marková - 50,-- Kč
Při odběru všech učebnic cena 1.000,-- Kč
SLEVA - 850,-- Kč
odběr Brno nebo zaslání poštou, případně Zásilkovnou
Nabízím zpracování účetnictví, daňové evidence,
mzdové agendy, DPH, KH, daňová přiznání fyzických i právnických osob malým, středním a velkým firmám (27 let praxe v oboru).
Nabízím zpracování účetnictví a daňové evidence vč. mezd. Zpracování veškerých daňových přiznání. Zpracování online nebo docházení do firmy vše na základě naší dohody.Ráda zodpovím veškeré Vaše dotazy a moc se těším na naši případnou spolupráci.
Nabízím kompletní zpracování účetnictví, daňové evidence, DPH + kontrolní hlášení, mezd, příprava podkladů daňových přiznání a účetních závěrek. Nabídka služeb je určena jak pro právnické, tak pro fyzické osoby. Cena dohodou, v případě zájmu se na mě neváhejte obrátit: lh.ucto@, tel.: .
Dobrý den, nabízím zpracování ročního zúčtování daně zaměstnancům za i daňového přiznání pro OSVČ včetně přehledů na ZP a SP
Dobrý den, nabízím kompletní externí vedení účetnictví, daňové evidence, zpracování mezd pro malé a střední podniky a podnikatele. Poskytováním služeb v oblasti účetnictví se zabývám více než 10 let. Více informací najdete na mém webu